چرا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است؟ (+عکس)

عصر خودرو -در روزهای گذشته، رنج‌روور ولار در نمایشگاه خودروی نیویورک مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت تا عنوان بهترین طراحی خودروی سال را از آن خود کند.

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱:۰۰

چرا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است؟ (+عکس)1111چرا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است؟ (+عکس)

 به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این خودرو ترکیب درخشانی از مدرنیته، ظرافت و زرق و برق را وارد خانواده خودروهای رنج‌روور کرده است و ترکیبی از یک طراحی عالی و مهندسی تمام و عیار را ارائه می‌دهد.

رالف اسپت، مدیرعامل شرکت جگوار لندروور، در خصوص این خودرو گفت: ولار یک مدل درخشان در میان SUV های برجسته است و  رانندگان را در میان ترکیبی مناسب از نیازهایشان غرق می‌کند.

تجسم مدرن، طراحی چشم‌گیر، طراحی اطلاعات و سرگرمی  Touch Pro Duo و تمرکز شفاف بر پایداری ترکیبی است که خودمحصول، در ظاهر از آن سخن می‌گوید.

این مدیر ارشد رنج‌روور در این خصوص گفت: یکی از افتخارات شرکت جگوار لندروور این است که خودروهای "اف- تایپ"، "اووک و اف پیس" و اینک" ولار "جایزه بهترین طراحی‌های سال را از آن خود کرده‌اند.

تیم طراحی "ولار" مرزها را در نوردیده‌اند تا راه‌حل‌های فوق‌الهاده را برای خلق آن پرورانده‌اند. به همین دلیل است که خودرو در نسخه‌های جدید قدرتمند و خیره‌کننده از آب درآمده است. چراغ‌های فوق باریک ماتریکس لیزری – LED، دستگیره‌های در کشویی و سامانه اطلاعات و سرگرمی Touch Pro Duo از نشانه‌های پراهمیت فلسفه طراحی مدرن رنج‌روور هستند.

در ظاهر خودرو می‌توان حال و هوای یک کوپه را دید. با این وجود  کراس‌اوور برتر انگلیس‌ها در ظاهر از طراحی تیز و با خطوطی کشیده برخوردار است. استفاده از  نسخه‌ای آئرودینامیک‌تر از جلوپنجره نمادین لندروور به همراه سقف شیب‌دار مشکی‌رنگ از دیگر ویژگی‌های اسپورت این خودرو است. احتمال می‌دهیم که بسیاری از مخاطبان نمای باکس‌شکل خودرو را دوست نداشته باشند، اما احتمالا همین ترفند مد روز خیل وسیعی از نگاه را به خود جذب کرده کرده است.

 این خودرو با استفاده از آخرین فناوری‌ها و بهترین مواد در فضای داخلی و خارجی در قالب یک suv لوکس و به خوبی درخشیده و توانسته نظر مساعد کارشناسان را به خود جلب کند.

 

برچسب ها

نمایشگاه خودرو نیویورکرنج‌روور ولار
مطالب مرتبط بیشتر
نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۷ یک ترکیب قدیمی و جدید در خودرو قدرتمند نمایشگاه نیویورک نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸ را ببینید سنت شکنی در خودرو جدید جگوار یک خودرو سنتی به جدیدترین فناوریها مجهز شد برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه گزارش تصویری نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک آغاز به کار کرد خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی جنسیس از شاسی بلند جدیدش شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد نمایشگاه خودرو نیویورک از فردا آغاز به کار می کند هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد معرفی شاسی‌بلند جنسیس در نیویورک خودروهای جدیدی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهند شد مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی، رقیب جدیدی برای رنج‌روور هرآنچه در نمایشگاه خودرو نیویورک خواهید دید نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند.
برگشت به بالا