جای کدام کراس‌اوورهای جمع‌و‌جور در بازار کشورمان خالی است؟

این غایبان دوست‌داشتنـــی !

عصر خودرو: این روزها شاسی‌بلندها در بازارهای جهانی دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارند؛ تنوع، گوناگونی و محبوبیت آنها حالا از هر زمان دیگری بیشتر شده و با افزایش سهمشان در بازارهای مختلف زنگ خطر را برای سدان‌‌ها به صدا در‌آورده‌اند و پایه‌‌های حکمرانی سنتی آنها را سست کرده‌اند.

چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !این غایبان دوست‌داشتنـــی !

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، همچنین در سال‌های اخیر خودروسازان با ترکیب کلاس‌‌های خودرویی مختلف کلاس‌‌های خودرویی جدید نظیر شاسی‌بلند کوپه یا سدان کوپه را معرفی کرده‌اند تا به واسطه آن پاسخگوی سلایق جدید و تنوع‌طلب باشند. در کلاس شاسی‌بلندها اما کلاس تقریبا نوظهوری که این روزها با اقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مشتریان در بازارهای مختلف اعم از آسیا، اروپا‌، آمریکای جنوبی‌، ایالات متحده و ... مواجه  شده است را باید کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت دانست که چیزی ما بین یک ‌‌هاچ‌بک سگمنت B و یک کراس‌اوور جمع‌و‌جور است و باتوجه به استقبال فوق‌العاده بازار از آنها  هر روز خودروساز جدیدی  اقدام به معرفی و عرضه محصول خود در این رده می‌کند و انتخاب جدیدی را پیش روی مشتری قرار می‌دهد. همگام با بازارهای جهانی، بازار این کراس‌اوورها در کشورمان نیز حسابی داغ شده ‌و در حال حاضر رنو کپچر، سانگ‌یانگ تیوولی و نیسان جوک نمایندگان حاضر در این سگمنت در بازار کشورمان هستند و در آینده نزدیک پژو 2008 نیز به این جمع اضافه خواهد شد. اما در این بین هنوز هم خودروهای شایسته و دوست‌داشتنی در این رده هستند که به هر دلیلی هنوز شانس ورود به کشورمان را پیدا نکرده‌اند؛ خودروهایی نظیر‌ مزدا cx-3، هوندا HR-V، فیات 500X، تویوتا C-HR، آئودی Q2 و جیپ رنه‌گید که احتمال حضور و عرضه رنه‌گید (و همینطور شورولت ترکس و همزاد بیوک نشانش انکور) با توجه به تفکر مبنی بر عدم واردات خودروهای آمریکایی یا صرفا ساخت آمریکا(با برندهای غیر‌آمریکایی) که در نهادهای اجرایی کشورمان حاکم است، تقریبا بعید و غیر‌ممکن به‌نظر می‌رسد. در این مطلب به بررسی مشخصات و ویژگی‌‌های این قد‌بلند‌‌های کوچک اما غایب می‌پردازیم.

مزدا CX-3
CX-3 کوچک‌ترین عضو خانواده شاسی‌بلندهای مزدا است  که از پلت‌فرمی مشترک با مزدا 2 بهره می‌برد و برای اولین بار در  در اتوشو 2014 لس‌آنجلس بود که  از آن رونمایی شد. طراحی ظاهری جذاب و پویای نمای خارجی آن که از زبان و فلسفه طراحی کودو(به معنای روح حرکت) پیروی می‌کند، نظر مساعد بسیاری از مشتریان و کارشناسان را به خود جلب کرده و حتی در کابین هم شاهد همین جذابیت و پویایی  هستیم که حس و حالی اسپرت را به این سامورایی کوچک بخشیده و کابین آن بیش از آنکه به رقبای مستقیم و همکلاسانش شباهت داشته باشد، به خودروهای اسپرت و کوپه شبیه شده است. CX-3 ‌از یک پیشرانه 4سیلندربنزینی 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز به تکنولوژی اسکای اکتیو با قدرت 146 اسب‌بخار و گشتاور 198 نیوتن‌متر(در دور 2800) بهره می‌برد که با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6سرعته اتوماتیک جفت و جور می‌شود و بنا بر تیپ و رده انتخابی با آرایش دیفرانسیل جلو یا دودیفرانسیل(AWD) قابل عرضه است. نکته‌ای که خریداران کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت باید در نظر داشته باشند این است که خودروی آنها در واقع یک ‌‌هاچ‌بک قدبلند است نه یک SUV پس انتظارات آنها هم از خودرویشان  در بحث توانایی‌‌های آفرود و جاداری کابین و صندوق عقب باید در حد و اندازه‌‌های همین تعریف باشد. در مورد این ژاپنی هم باید گفت که ‌فضای سر و پا و همچنین فضای صندوق عقب نسبتا مناسب و معقولی نسبت به اندازه‌‌های بدنه و کلاس خودرو داشته و سرنشینان با قد حدود 170 سانتی‌متر را نسبتا راضی می‌کند.از دیگر نقاط قوت CX-3 می‌توان به مصرف سوخت اقتصادی و بهینه و هندلینگ و پایداری خوب آن اشاره کرد و از نقاط ضعف آن هم باید به  ایزولاسیون نه‌چندان خوب کابین و ترمزهایش اشاره کرد که می‌توانستند خیلی بهتر از اینها باشند. در دورانی که پیشرانه‌‌های کم‌حجم مجهز به توربو در بسیاری ازخودروها جای پیشرانه‌‌های تنفس طبیعی را گرفته‌اند، شاید پیشرانه 2‌لیتری مزدا چندان جالب به‌نظر نرسد اما باید گفت این پیشرانه عملکرد فرز و چابکی را در هماهنگی مطلوب با گیربکس 6 سرعته دستی یا‌ اتومات خودرو داشته و CX-3 با اتکا به این پیشرانه و وزن مناسبش قادر به ثبت شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت در 8.1 ثانیه است تا در بخش  لذت سواری و عملکردی با خودرویی سرحال طرف باشیم‌. در کل باید گفت مزدا در CX-3 توانسته مجموعه‌ای کامل و دوست‌داشتنی از راحتی، حس سواری اسپرت و کارآمدی را در پکیجی جذاب و خواستنی ارائه دهد و برگ برنده دیگری برای سازنده‌اش در میدان رقابت با رقبا باشد.

فیات 500X
مگر می‌شود چهره شاد، فانتزی‌، شیک و منحصربه‌فرد 500X را دید و شیفته آن نشد؟ طراحان فیات به بهترین شکل ممکن موفق شده‌اند پیکره‌ای خوش‌استیل و خوش‌تراش را با حفظ المان‌‌های شاخص فیات 500 برای نسخه قدبلند آن به ارمغان بیاورند. در کابین با فضایی شکیل، دلنشین، صمیمی و با ظرافت‌‌های خاص ایتالیایی روبه‌رو می‌شویم که کیفیت قابل توجهی دارد و فضاسازی‌‌های خوبی در آن انجام شده هر چند هنوز هم نباید در مقوله فضای سر و پای سرنشینان عقب انتظار چندانی از آن داشت و  شاید سرنشینان با قد 175 سانتی‌متر از فضای پا و سر در اختیار رضایت نسبی داشته باشند.
500X در ایالات متحده در تیپ پایه با یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو مولتی ایر 160 اسبی و گیربکس 6سرعته دستی و آرایش دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود که در قوی‌ترین و مجهزترین نسخه ازیک پیشرانه 2.4 لیتری 180 اسبی  تایگرشارک با گشتاور  237 نیوتن‌متر(در دور 4400) با آرایش دودیفرانسیل(AWD‌) و گیربکس 9‌سرعته اتومات  ساخت ZF بهره‌مند است. موارد مثبت 500X در بخش عملکردی را باید دینامیک سواری مطلوب، ترمزهای قابل اطمینان و کشش بسیار خوب (‌به‌خصوص در نسخه 2.4 لیتری) آن برشمرد اما گیربکس  9 سرعته خودکار  آن در تعویض‌‌ها و معکوس‌دادن‌‌ها  گیج‌، کم‌دقت و سردرگم عمل می‌کند ضمن اینکه عملکرد سامانه تعلیق و سواری آن خشک و اسپرت است.

هوندا HR-V
HR-V  از دیگر مدعیان این کلاس است که از پلت‌فرمی مشترک با  نسل سوم هوندا جاز(فیت) بهره می‌برد و در طراحی نمای خارجی آن علاوه بر برخی اشتراکات با سایر محصولات خانواده هوندا موارد جالب توجه و تا حدودی متفاوت نظیر خط شانه به‌کار رفته در نمای جانبی و فرم چراغ‌‌های عقب به چشم می‌خورند. در بخش فنی دو واحد بنزینی 4سیلندر تنفس طبیعی  1.5 لیتری و 1.8 لیتری برای HR-V قابل انتخاب هستند که اولی 130 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و دومی که  گزینه مناسب‌تری برای بازار کشورمان به‌نظر می‌آید، قادر به تولید 141 اسب بخار قدرت و 171 نیوتن‌متر گشتاور(در دور 4300) است و همینطور بسته به تیپ انتخابی یک گیربکس 6‌سرعته دستی یا CVT وظیفه انتقال قدرت را بر‌عهده دارند که گیربکسCVT تنها با نسخه چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود و HR-V  با اتکا به این مجموعه فنی قادر است در عرض9.5 ثانیه از  صفر تا 96 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و در مجموع کشش راضی‌کننده‌ای دارد اما دینامیک سواری متوسطی را به نمایش  می‌گذارد و عملکرد گیربکس CVT   و عایق‌بندی کابین آن‌هم چندان دلخواه و کم‌نقص نیست. HR-V کابین خوش‌ساخت و با‌کیفیت و در عین حال جادار و راحتی دارد  که از نظر برخی ‌کارشناسان این کابین و جلو داشبورد حسی نسبتا لوکس و حتی بالاتر از قیمت خودرو به سرنشینان  منتقل می‌کنند .
در مقایسه با رقبایش چون مزدا CX-3 و شورولت ترکس که بیشتر شبیه یک‌‌ هاچ‌بک قد بلند هستند، HR-V شباهت بیشتری  به یک کراس‌اوور  دارد و حس  بهتری از شاسی‌بلند‌سواری را نسبت به آنها به شما القا می‌کند. بر‌خلاف مزدا که سواری نسبتا خشک و البته اسپرتی دارد، هوندا سامانه تعلیق و سواری نرم و راحت‌تری دارد و در بحث فضای صندوق بار و کابین هم فضای نسبتا مناسب‌تری را در اختیار قرار می‌دهد(همینطور ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مزدا نیز دارد) اما در قابلیت‌‌های هدایت‌پذیری، هندلینگ‌، پویایی و لذت سواری و مصرف سوخت در مقابل CX-3 کم می‌آورد.
همچنین‌ نام ‌‌HR-V  در لیست «مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای 2016» که توسط U.S News منتشر شد، به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین کراس‌اوور ساب کامپکت بازار مشاهده می‌شود.

تویوتا C-HR
داغ‌ترین و جدیدترین خودروی این لیست همین نماینده تویوتا است که مدت زیادی از رونمایی و معرفی رسمی آن نمی‌گذرد.تویوتا با معرفیC-HR (مخفف Coupe -HighRider‌) نشان داد که قواعد بازی در این کلاس را به‌خوبی بلد است زیرا در نمای ظاهری آن شاهد طراحی تهاجمی‌، اغراق‌آمیز و در عین حال باابهت و هیجان‌انگیز هستیم که نگاه‌‌های زیادی را جذب خود می‌کند و می‌تواند رقیبی سرسخت و شایسته برای بهترین‌‌های این کلاس باشد و جایگاه فعلی آنها را به خطر بیندازد. C-HRهمچنین اولین خودرو در رده کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت است که فناوری‌‌ هایبرید را ارائه می‌دهد‌. C-HR روی پلت‌فرم جدید تویوتا موسوم به TNGA توسعه‌یافته که نسل فعلی پریوس هم روی آن سوار شده  و پیشرانه ‌‌هایبرید 122 اسبی آن هم خبر از اشتراکات این دو خودرو در زیرسازی و مجموعه‌‌های فنی می‌دهد. همچنین یک پیشرانه 4 سیلندر بنزینی 1.2 لیتری توربو 115 اسب بخاری (مشابه نمونه به‌کار برده شده در آئوریس) در دسترس است که به  یک گیربکس 6سرعته دستی یا CVT  متصل می‌شود.همچنین در برخی بازارها یک نسخه 2 لیتری تنفس طبیعی 142 اسبی نیز برای این تویوتا قابل سفارش است‌. C-HR همانند بسیاری از رقبایش به صورت استاندارد از آرایش دیفرانسیل جلو بهره‌مند است اما آرایش دو‌دیفرانسیل نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود. با توجه به تازه‌وارد‌بودن آن هنوز برای صحبت از نقاط قوت و ضعف این تویوتا اندکی زود است.

آئودی Q2
قلمرو کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت روز به روز در حال گسترش است و حالا کمپانی‌‌های لوکس‌سازی چون آئودی نیز وارد این بازی پرمنفعت شده‌اند! Q2 در نمایشگاه ژنو همین امسال معرفی شد و در نگاه اول به ظاهر آن به آسانی می‌توان دریافت که طراحان  ضمن حفظ تشخص و وقار همیشگی آئودی، کاراکتری نسبتا متفاوت و جوان‌پسندتر به کوچک‌ترین شاسی‌بلندشان بخشیده‌اند. در کابین به‌رغم اینکه با کوچک‌ترین شاسی‌بلند آئودی طرف هستیم، اما با فضایی مواجه می‌شویم که بسیار جذاب‌، کم‌نقص‌، کاربر‌پسند و به طرز سخاوتمندانه‌ای خوش‌ساخت و با‌کیفیت است. Q2 که ‌روی پلت‌فرم MQB گروه فولکس واگن بنا شده با 3 نوع پیشرانه بنزینی عرضه می‌شود که اولی یک نسخه 3 سیلندر 1 لیتری 116 اسبی است و دومی  یک نسخه 4 سیلندر 1.4 لیتری TFSI توربو 148 اسب بخاری با گشتاور 250 نیوتن‌متر است که با یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ S-Tronicهماهنگ می‌شود‌. البته برای Q2 یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز در دسترس است! قوی‌ترین پیشرانه بنزینی Q2 اما نسخه 2 لیتری TFSI  است که 190 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین سامانه چهارچرخ متحرک آئودی (کواترو) برای Q2 که به‌طور استاندارد با آرایش دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود، در مدل‌های دارای پیشرانه 1.4 و 2 لیتری قابل سفارش است. به‌رغم فضاسازی‌‌های کلی مطلوب در کابین، فضای پای سرنشینان عقب مانند اکثر خودروهای این کلاس چندان ایده‌آل نیست اما در بحث قابلیت‌‌های فنی و دینامیکی Q2 را باید خودرویی سرحال و چالاک توصیف کرد که پیشرانه و گیربکس آن هماهنگی عالی و کم‌نقصی با هم دارند و در بحث کیفیت سواری، هندلینگ و پایداری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برچسب ها

آئودیفیاتکراس اوورمزداشاسی‌ بلند‌
مطالب مرتبط بیشتر
نخستین شرایط فروش کراس اوور جدید کرمان موتور+جدول کراس اوور جدید KMC X۵ کرمان موتور آماده ورود به بازار شد + قیمت شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO نخستین نمایش عمومی دو محصول برند اکستریم ‎فیات ۵۰۰ وارد سامانه یکپارچه شد جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر فیات ۵۰۰ به‌زودی در خیابان های کشور کراس‌اوور ۲۲۰ اسب بخاری جدید بازار ایران شرکت نبکا کراس اوور برقی ET۵ را به نمایش گذاشت+ تصاویر مشکلات ادامه دار صنعت خودرو آلمان با کمبود تراشه گلکسی ال۷ ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس آرکانا فیس لیفت ؛ جدیدترین کراس اوور رنو راهی بازار می شود +عکس خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند بازگشت فیات سیچنتو بعد از ۱۳ سال+عکس کراس اوور جدید کرمان موتور آمد کراس اور جدید پارس خودرو در آستانه رونمایی رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد فیات پاندا کراس؛ ایتالیایی کوچک با چهار چرخ متحرک! +عکس آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟ رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس کراس اوور پرشتاب VGV به ایران رسید کراس اوور جدید ۸ ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران آئودی آر اس ئی-ترون جی تی؛ یک خودرو سطح بالای آلمانی +عکس بازگشت ام‌وی‌ام X۳۳ با هویتی تازه پولستار ۴ با قیمت ۶۰ هزار دلار معرفی شد +عکس زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس کرولا کراس هیبرید XSE؛ ۳۵ هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس "فیات" همیشه یک‌راه جدید دارد سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس آئودی با مدل‌های ارزان، خطر را از سر گذراند تفاوت محصولات فیات در دو سوی اقیانوس اطلس منتظر آئودی ارزان نباشید فیات پرچم‌دار فروش در بازار ایتالیا کراس اوور ۳۷ هزار دلاری کادیلاک رونمایی شد+ عکس بزرگ‌ترین و قوی‌ترین SUV بازار ایران رونمایی شد+ کاتالوگ کوچولو دوست‌داشتنی ایتالیایی تصادف آئودی و پرتاب یک موشک به خیابان! تیپو؛ ایتالیایی مدرن و اقتصادی کنا ۲۰۲۴؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای +عکس صدسال با ایتالیایی پرافتخار تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس حضور محصولات غول خودروسازی ایتالیا در ایران با پارسیان موتور جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس فناوری جالب و مفید ژاپنی برای رانندگی با خیال راحت! +عکس نخستین اروپایی بازار خودرو معرفی شد کراس‌اوور جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود رونمایی از اولین خودرو برقی مزدا مزدا۶ نسخه بیستمین سالگرد ۲۰۲۳؛ محصول جدید از یک نسل سومی باسابقه! +عکس نخستین ملاقات از نزدیک با چانگان UNI-T آیا جایگزینی پیکاپ با کراس‌اوور ممکن است؟ برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی نمایش کراس اووری که به زودی فروشش آغاز می شود تیارا چقدر قیمت می‌خورد؟ رقابت هفت‌نفره‌های بازار روسیه با مزدا خداحافظی کرد خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود آئودی کیو۸ ئی-ترون؛ یک شاسی بلند پرچمدار معرفی شد+عکس هنر متحرک فونیکس بررسی ویدیویی جدیدترین کراس اوور ۷ نفره بازار ایران تیارا؛ بازیگر جدید بازار کراس‌اوورها فیات سوانیا؛ خودرو یا فرمول پیچیده ایتالیایی از برتونه؟! +عکس لوتوس الترا چه ویژگی های دارد؟ +عکس اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس سریع ترین خودروی استاندارد قانونی آئودی +عکس مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-۸۰ را تایید کرد +عکس اشکودای کراس اوور برقی می‌آید سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس تولید آئودی در آمریکا پولستار ۳؛ یک خودروی جدید به باکیفیت ترین های کلاس شاسی بلند در جهان اضافه شد! +عکس کیا نیرو هیبرید ۲۰۲۳؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس آئودی کیو۴ ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ عرضه آئودی برقی جدید در ۲۰۲۵ شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از ۱۸ هزار دلار +عکس آئودی آر اس۶ اونت و یک پروژه ۱۲۰۰ اسب بخاری! +عکس پکن روبیک؛ اولین خودروی فسیلی مبتنی بر هارمونی هواوی! +عکس ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید ماکت ایمنی بدنه کراس اوور ایران خودرو رویت شد اکسپندر کراس؛ خودروی جدید میتسوبیشی فقط ویژه خانواده! +عکس مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس آر اس۳ هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! +عکس آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ زیبای آلمانی فقط ۲۳ دستگاه! +عکس مشخصات فنی و تیپ‌بندی «ری‌را» آغاز اقدامات موثر برای افزایش کیفیت صنعت خودرو کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان باتری‌های آئودی در موتور سه‌چرخه‌های هندی کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس داغ ترین سدان آئودی در سال ۲۰۲۲؛ آتشین، بدون دود! +عکس نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو۶؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند ۵ ساله! +عکس مکث موتور از کراس اوور تیارا رونمایی کرد+گزارش تصویری هیوندای کونا ۲۰۲۲ در مقابل مزدا CX-۳۰ ۲۰۲۲ مزداMX-۳۰؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین فصل تازه کراس‌اوور آرام مدیران خودرو تصویری از لامبورگینی جدید به نمایش در آمد مزدا MX-۳۰ PHEV معرفی می شود آئودی ۲۰۲۲ A۳ در مقابل مرسدس بنز A-Class آیتو ام۵ چگونه خودرویی است؟ +عکس خودرویی بسیار ارزشمند در میدان رقابت پرچمدارها+عکس ام جی ۱؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس جدیدترین خودرو اسمارت، به عنوان کراس اوور الکتریکی معرفی شد جدیدترین کراس اوور اروپا و خودرویی که متفاوت طراحی شده است +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! +عکس گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس مزدا MX-۳۰ ۲۰۲۲ در مقابل مزدا ۲۰۲۲ CX-۳۰ + عکس مزدا ۶ دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند آئودی S ۳، ۲۰۲۰ در مقابل ۲۰۲۱ مرسدس AMG A ۳۵ + عکس کراس اوور جدید مزدا کراس اوور مدرن کرمان موتور با طراحی ایتالیایی چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس ون چندمنظوره جدید فیات؛ گزینه ای شاخص برای شهرهای آلوده! +عکس بی۷۰اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس مزدا MX-۳۰ سال ۲۰۲۲ به روز شد + تصاویر هر آنچه نیاز است از فیات ۵۰۰ X سال ۲۰۲۲ بدانید + تصاویر معرفی و بررسی آئودی ۶۳۷ اسب بخاری + تصاویر معرفی اینفینیتی QX ۵۰ سال ۲۰۲۲ با تکنولوژی بیشتر از نسل قبل + تصاویر چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس مزدا CX-۶۰ رونمایی می‌شود تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه انیاک؛ معرفی یکی از مدرن ترین و زیباترین کراس اوورهای اروپایی+عکس شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس آلفارومئو، عکسی جدید از توناله منتشر کرد دانگ فنگ E۳؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس شرایط فروش اقساطی FMC SX۵ تمدید شد مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس کراس اوور جدید سیتروئن معرفی شد آکورا RDX در مقابل MDX: این ۲ کراس اوور چه تفاوتی با هم دارند؟ فیات ۵۰۰ برقی برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد+ عکس ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب تویوتا راو ۴ در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ برگ های برنده هایما S۵ در بازار کراس اوورهای ایران کرول ۲۰۲۲؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر ۹ هزار دلار! +عکس هایما S۵ چالاک‌تر از گذشته آمد لکسوس IS ۲۰۲۲ معرفی شد شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد مزدا ۲ جدید معرفی شد+ عکس مزدا MX-۳۰ در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ آئودی A۶ آلرود ۲۰۲۲، خودرویی با عملکرد بالا حتی برای آفرود! زیر و ‌بم نخستین کراس‌اوور ایرانی کیا موتورز یک مفهوم را به واقعیت نزدیک کرد! +عکس پیش فروش کراس اوور جدید کادیلاک با ۱۶۵ یورو در چین حمله چینی ها با کراس اوور الکتریکی جدید به اروپا کراس اوور جدید سوزوکی معرفی شد+عکس کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس RS۶ E-Tron خودرویی کاملا الکتریکی از آئودی برای سال ۲۰۲۳ یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس ۲۰۲۲؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو ۷ پرو، کراس اووری جذاب و موفق پیش‌بینی مدیرعامل آئودی درباره ادامه بحران جهانی تراشه تا تابستان ۲۰۲۲ معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی ۶ماه آینده هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار هر آنچه در مورد تیگو۸ پرو باید بدانید زیر و بم تغییرات X۲۲ جدید نتیجه تلاش آئودی برای یک محصول «میان رده» مقایسه کادیلاک اسکالاد ۲۰۲۱ با GMC یوکان معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا مقایسه آئودی Q۵ با ولوو XC۶۰ دفاع آئودی از خودروهای برقی ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس هر ۸۳ ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا کراس اوور ایران‌خودرو برای تحول می‌آید مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس مدل لوکس آئودی سهم ۵۳ درصدی ایران خودرو در بازار خودروهای سواری گرند اسفیر؛ آینده "آئودی" را امروز ببینید! +عکس در خودروهای آینده گرای آئودی بعضی از دکمه ها فیزیکی می مانند سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس تولید کراس‌اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی‌سازی سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان جنسیس GV۶۰؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس اسکای اسفیر؛ تفسیر خودروساز آلمانی از آینده با نگاهی به دهه ۳۰ میلادی! +عکس سدان زیبای آلمانی با پیشرانه سبز +عکس تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس گاک GS۳؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس آئودی ۲۰۲۲ RS Q E-Tron کاملا الکتریکی برای آفرود رونمایی شد شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد مشخصات فنی و امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور منتشر شد + کاتالوگ هاوال جولیون؛ کراس اوور خوش سیمای چینی اما با یک پیشرانه تکراری! قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال ۲۰۲۱ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) اسکای ول ایی تی۵؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس الگند EL۱؛ رونوشتی مدرن از یک خودروی آلمانی پس از ۳۷ سال! +عکس مرسدس AMG GLB ۳۵ چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شرایط فروش جدید دو محصول فرداموتور اعلام شد ایوروسVE-۱؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس هایما ۶پی(۶P)؛ کراس اوور هیبریدی چینی با طراحی اسپرت و برچسب ۲۵ هزار دلاری+عکس جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد آئودی زمان توقف تولید موتورهای بنزین سوز را مشخص کرد اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید سرقت اطلاعات ۳.۳ میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن در آمریکا ۲۰۲۲ Q۴ e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت تائوس ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی نخستین ملاقات با سوئیست DX۳؛ محصول جدید دیارخودرو کاتالوگ "اسکیلاس" ؛ کراس اوور جدید بازار ایران یودو Pi ۳؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi۱؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس رووی RX۵ پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی ۱۵ هزار دلاری! +عکس مزدا CX-۳ مدل ۲۰۲۱ به پایان خط تولید نزدیک می‌شود نِتا V؛ کراس اوور کوچک چینی ارزان قیمت با برد حرکتی ۴۰۰ کیلومتر+عکس آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال بنتایگا منصوری؛ سطح بالاتری از یک کراس اوور اشرافی! +عکس تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید ۱۰۰ هزار خودروی مزدا در سال ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور ایران در راه است خودروی ۵ هزار دلاری چینی و طراحی مشابه مینی های محبوب جهان! رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند "بی نام" فیات در برزیل! +عکس ولتمایستر EX۵-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس گزارش تصویری آغاز تولید کراس اوور جدید دیار خودرو عصر جدید دیار خودرو آغاز شد وِیچای U۷۰؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X۵؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار +عکس آریا برای تحول می‌آید اصلاحات قیمتی در نیسان دورسن G۶۰S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس دورسن G۷۰S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟+مشخصات فنی و امکانات احتمالی خودروی فیات تورو ۲۰۲۲ با رم ۱۰۰۰ رونمایی شد لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس ۱۷ هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس کراس اوور X۶ جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه ۴ سیلندر +عکس در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح ۲ رانندگی خودران +عکس bZ۴X؛ کراس اوور جدید تویوتا و یک طراحی خلاقانه در کابین+عکس هاچبک اروپایی صفر فقط ۳ میلیون تومان! کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر ونوشا E۳۰؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس والیس کار و معرفی یک کراس اوور ۱۳ هزار دلاری تونسی به نام آیرس +عکس جک S۵ جدید کم مصرفتر و پاکتر از گذشته آمد تولید ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر ۲۰۲۲" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس DX۵؛ عضویی دیگر از کراس اوورهای کمپانی ساوایست چین+عکس ساوایست DX۳؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس جیلی SX۱۱؛ کراس اور کوچک چینی با ۳ گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا تصمیم انقلابی آئودی؛ نقطه عطف در صنعت خودروسازی آلمان اکس۸۰؛ کاملترین شاسی بلند ۷نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس پیرمردان سختکوش ! ایی-ترون جی تی کواترو مدل ۲۰۲۲؛ طراحی فوق العاده آلمانی برای یک سدان اسپرت +عکس بایون ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو ۲۰۲۲ کوپرا VZ۵؛ ترکیبی از زیبایی و قدرت در یک کراس اوور با ریشه های آلمانی! +عکس " اچ آر-وی" مدل ۲۰۲۲ و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس جتور X۷۰S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس کوروس ۷؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس جک اس۴؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس از هیولای ۴ سیلندر ویژه پیست تا الهام بخشی برای محصولات استاندارد شهری کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل ۲۰۲۰ کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ با طراحی و امکانات روز آغاز فروش جدیدترین کراس اوور کرمان موتور+شرایط آغاز فروش فوری فیات دوکاتو+قیمت و شرایط انویژن ۲۰۲۱؛ کراس اوور متحول شده بیوک با پیشرانه ۴ سیلندر +عکس بی جی۳۰؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا دانگ فنگ AX۴؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس یکی از بهترین کراس اوورهای اقتصادی در بازار جهانی (+عکس) جک iEV۷S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۰۲ کیلومتر +عکس چانگان CS۱۵؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس وارثان ناموفق تاج و تخت لوکسژن U۶؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس Yema با برند مادر به ایران آمد آئودی A۴ فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید لئوپارد سی اس۱۰؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس خودروی جدید فیات و ابارث ادغام فیات و پژو نهایی شد معرفی کامل فردا SX۵؛ کراس‌اوور جدید بازار ایران تغییرات چشمگیر در طراحی آئودی A۴ ۲۰۲۱ معرفی متفاوتی از کراس اوور کوچک مینی! +عکس احتمال زیاد انتخاب مدیر فعلی فیات برای تصدی ریاست فراری A۳ اسپرت بک ۴۵ TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس فرزندی غریبه از خاندانی آشنا کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس آئودی خود را برای داکار ۲۰۲۲ آماده می کند لباسی از فیبرکربن و یک نسخه آتشین برای پیشرانه +عکس مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی ۲۰۲۰ هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا رتبه نخست تیگو ۷ از نظر میزان ارزش نگهداری معرفی آئودی اس کیو۵ مدل ۲۰۲۱+عکس گلوری ۵۸۰؛ مهمان آینده بازار ایران افزایش قیمت محصولات آئودی در هند آریا با دست پُر می‌آید هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس ضرر ۷۳ میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا فورد اکواسپرت اکتیو ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! جتور اکس۹۰؛ شاسی بلند ۱۵ هزار دلاری کمپانی چری +عکس فیات ۵۰۰e نسخه ۱+۳؛ طراحی جدید برای نوستالژی ایتالیایی! +عکس تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس چانگان CS۹۵ جدید؛ کراس اوور ۲۰۲۰ چینی با طراحی و امکانات روز +عکس اینفینیتی کیو اکس۵۰ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس ادامه درگیری جی‌ام و فیات‌-کرایسلر همکاری آئودی و فاو آبونمانی شدن خدمات در خودروهای لاکچری اینویت ME۷؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و ۵ نمایشگر دیجیتال+عکس پوما ST مدل ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و ۱۵۰ سند ثبت اختراع! +عکس رونمایی از خودرو جدید و لوکس شرکت چری رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس اف-پیس ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید جگوار با کابین فوق لوکس +تصاویر کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر تی۵؛ کراس اوور جدید دانگ فنگ +تصاویر رد شکایت جنرال‌موتورز علیه فیات اعلام قیمت آئودی‌های جدید همکاری عظیم مزدا و تویوتا تحقیقات از حریق در محصولات فیات پیگرد قانونی مدیران آئودی آئودی آر اس۷ با طراحی خاص بدنه و تیونینگ ۹۶۲ اسب بخاری+تصاویر کراس اوور جدید سایپا رونمایی شد+تصاویر ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل اثر درازمدت کرونا در آئودی ابر شاسی‌بلند برقی آئودی اعلام نام فرزند فیات و پژو کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر آئودی R۸ V۱۰ RWD با ویژگی های جدید وارد بازار می شود میپل ۳۰اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر فراخوان آئودی در استرالیا خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ تولید آئودی کیو ۵ هیبریدی شرکت خودروسازی فیات با پژو ادغام می‌شود پیشرانه تمام الکتریکی و طراحی آینده نگر از یک خودروساز ۶ ساله! لوما دیزاین و یک بسته ۳۸ هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر اصرار جی‌ام بر شکایت از فیات اوپل موکا-ایی ۲۰۲۱؛ کراس اوور جدید با ویژگی هایی نزدیک به پژو ۲۰۰۸ +تصاویر اعطای وام بی‌سابقه به فیات نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد فراخوان آئودی استرالیا یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر فولکس‌واگن و آئودی؛ همچنان پشت درهای بسته مکزیک عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان مزدا ۳ اسپرت جی تی ۲۰۲۰؛ زیبای ژاپنی با برچسب ۲۷ هزار دلاری! +تصاویر رونمایی از خودروی برقی جدید آئودی نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر بررسی کشتی لوکس آئودی، A ۸ پلاگین هیبرید ۲۰۲۰ پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟ تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم درخواست فیات برای کمک دولتی درخواست وام ۲.۸ میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا فراخوان آئودی در استرالیا یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر ​عقب نشینی آئودی از سیستم «ترافیک جم پایلوت» ​خروج آئودی از مسابقات تورینگ آلمان معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر اقدام آئودی در فاصله‌گذاری اجتماعی مزدایی که تبدیل به پراید شد! تصاویر مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ منتشر شد تجربه رانندگی با آئودی ۲۰۲۰ + فیلم فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو صفر تا صد H۳۰ کراس نگاهی به آئودی RS۶ +تصاویر همه چیز درباره خودروی جدید بازار ایران در سال ۹۹ استرادا؛ وانت ۱۳ هزار دلاری فیات+تصاویر نگاهی به کوپه آئودی R۸+تصاویر نگاهی به آئودیQ۷ +تصاویر تجربه رانندگی با آئودی A۳ جدید مدل ۲۰۲۰+ فیلم بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم جدیدترین تصاویر نخستین کراس اوور بومی ایران خودرو بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم مشخصات فنی آئودی RS ۶، ب‌ام‌و M ۵، مرسدس E ۶۳ و پانامرا توربو S آخرین مقاومت فیات کراس اووری به نام اقوام شمال آفریقا+تصاویر خط تولید خودروی برقی آئودی متوقف شد! آئودی به فکر یک خودروی برقی جدید است ارزان‌ترین شاسی‌بلندها در سال ۲۰۲۰ + قیمت‌ها به پول ایران سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-۹ + مشخصات مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با ۳ سال گارانتی بررسی فنی کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات بررسی فنی خودرو یورش آئودی آئودی چقدر فروخت؟ بررسی فنی آئودی S ۴ TDI + مشخصات نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰ طلوع امپراطوری جدید در جهان خودرو چهارمین غول خودروسازی جهان به صحنه آمد آئودی هاچ‌بک ۲۰۲۰ چند +تصاویر سهم‌خواهی پژو از ادغام با فیات آئودی برای راحتی کار کارگرانش اگزواسکلتون ساخت کراس اوور جدید ام وی ام را بشناسید (+تصاویر ) بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات خودروسازان بزرگ ۸۰ هزار نفر را اخراج می‌کنند! اخراج ۹۵۰۰ نفر از کارکنان آئودی تا ۲۰۲۵ فیات و پژو ادغام می‌شوند کوپه الکتریکی آئودی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود+ تصاویر بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو با شاسی‌بلندهای تولید داخل آشنا شوید؛ مظنه معمولی‌ها! چه کسانی پشت‌پرده ادغام پژو و فیات بودند!؟ شاسی‌بلندها دومین منبع انتشار دی‌اکسیدکربن توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر پشت‌پرده ادغام پژو و فیات نتیجه ادغام دو خودروساز بزرگ چیست؟ تزریق آدرنالین در رگ‌های ۵۰۰X ادغام فیات و پژو زیر ذره‌بین ترامپ چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود افت ۳۰ درصدی سود مزدا شمارش معکوس ادغام پژو و فیات بررسی فنی آئودی A۶ آوانت + مشخصات رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار آئودی خودروی جایگزین مدل TT را اعلام کرد کارخانه جدید فیات در قلب ایتالیا رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! شاسی بلندهای جدید در راهند انقلاب خودروهای دیزلی در راه است رنگین‌کمان‌های چهارچرخ بررسی فنی فیات تلنتو ۲۰۲۰ + مشخصات مزدا برترین خودروساز سال ۲۰۱۹ از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (۹ مهر ۹۸) + جدول تولید ۳۰ آئودی برقی تا ۲۰۲۵ قیمت انواع شاسی‌بلند‌ در شهریور ۹۸‌ + جدول ارباب حلقه ها و کوپه ۴ درب ۲۰۱۹ اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود رد مذاکرات ادغام رنو و فیات آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد کراس اوور هیبریدی ۳۳ هزار دلاری از تویوتا (+تصاویر) تولد ارباب حلقه‌ها یکه‌تازی شاسی‌بلند‌ها در اروپا مذاکره آئودی با BYD چین برای تامین قطعات ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند جدیدترین شاسی‌بلند آئودی شکار عکاسان شد + تصاویر نشانی از قرن نوزدهم محبوبان آینده معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید بررسی فنی آئودی TT کروک + مشخصات آئودی به خریداران خود چه اشانتیونی می‌دهد؟ شاسی‌بلند آئودی برای رانندگانی که شاسی‌بلند نمی‌خواهند! +عکس انصراف آئودی و ب ام‌ و از نمایشگاه توکیو اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! ایمن‌ترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۱۹ ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر ۲۰۱۹ ضرب‌الاجل آئودی به بازیکنان بارسلونا برای پس دادن خودروهای تبلیغاتی ۱۰ خودروی جذاب جیمز می جایگزینی سیستم کنترل‌گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند دردسرهای غایب بزرگ! بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + تصاویر و قیمت به پول ایران محبوب ترین ون فیات برقی شد چالش جدید فولکس‌واگن و فیات شاسی بلند جدید رولزرویس را ببینید +عکس تلفیق لوکس و اسپرت در شاسی‌بلند جدید آئودی بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید ٧ ابهام برای حضور فیات در ایران از گوشی خود به عنوان سوییچ خودرو استفاده کنید آئودی را برق گرفت قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا عتیقه ترین خودروی فیات برقی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید رندر کراس اوور جدید کیا پیش از رونمایی آئودی خود را بسازید جذابیت به سبک کراس‌اوور آئودی قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول کاهش تولید خودروهای برقی آئودی شاسی بلند توانمند چری، جذاب و مدرن حضور ‌آئودی با تمرکز‌ بر روی خودروهای برقی آئودی جذاب ترین خودرو الکتریکی سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول آئودی ۲۰۲۰ اس۷: خودروی فشن و پرقدرت رونمایی از جدیدترین مدل آئودی +عکس قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه جدیدترین هیوندای توسان را ببینید آئودی کیو۳ اسپرت‌بک کوپه جدید از یک نیم‌شاسی آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند خودروی جدید آئودی با فناوری هیبرید ملایم سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی فراخوان فیات برای ۸۸۲ هزار کامیون پیکاپ به دلیل نقص فنی ۵ خودروی کراس‌اوور کمتر از ۴۵ هزار دلار ۲۰۱۹ فروش تویوتا و فیات در آمریکا کاهش یافت شاسی بلند جدید هیوندای چند؟ +تصاویر آئودی کوچک می‌شود! آئودی هم گرفتار رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن شد اعتصاب کارگران لهستانی کارخانه آئودی برای افزایش حقوق رونمایی از شاسی بلند جدید فورد با ۷ حالت رانندگی آمریکا شرکت خودروساز فیات را ۸۰۰ میلیون دلار جریمه کرد دلایلی برای خرید جک S۳ میتسوبیشی ASX ۲۰۱۷ را بشناسید فیات ۲۰۱۹ چند؟ +تصاویر ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) آماده‌سازی آئودی برای برگزیت سخت موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر هاچ‌بک تمام الکتریکی آئودی رونمایی شد +تصاویر قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول سرمایه‌گذاری چندمیلیاردی خودروساز آلمانی در وسایل نقلیه خودران و برقی ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مزدا ۳ صفر در بازار چند؟ ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس ۲۰۱۸ (+عکس) فصلی جدید در پرونده دیزل‌گیت آئودی ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد رونمایی هواوی و آئودی از نوآوری‌های مشترک در زمینه خودروهای خودران سطح ۴ هوآوی و آئودی برای توسعه خودروهای خودران همکاری می کنند مدل‌های مزدا در بازار چند؟ سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! رونمایی از اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی کراس‌اوور برقی کیاموتورز ۴۸۰ کیلومتر را می‌پیماید ورزشکارانی از دوران جهش! تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند آئودی رسماً از شاسی بلند خود رونمایی کرد +تصاویر اعلام کاندیداهای «خودروی سال» ۲۰۱۹ مزدا ۳ تیپ ۴ با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ جک S۱ کوچکترین کراس‌اوور جهان عرضه خودروی برقی سه موتوره با فرمان قابل جابجایی مزدا CX-۹، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU اولین تصاویر واضح از بزرگترین ب‌ام‌و شاسی‌بلند آغاز فصل جدید همکاری استراتژیک هواوی و آئودی برای گسترش خودروهای هوشمند بزرگتر، مجهز تر و تنومندتر از قبل کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ کراس اوور جذاب ، این روزها در بازار خود نمایی میکند برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ شمارش معکوس برای ورود کراس‌اوور جدید سایپا در شیراز نمایشگر دیجیتال جای سرعت‌سنج را در خودروهای برقی می‌گیرد مزدا ۲۷۰ هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند کابین پر از صفحه نمایش خودروهای آینده آئودی ۵ تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! فیات مذاکره جدیدی باایران نداشت پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا جریمه ۳۰ میلیون یورویی فیات به دلیل فرار مالیاتی تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی نسل دوم هاچ‌بک آئودی A۱ را ببینید رئیس شرکت آئودی دستگیر شد چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو نگاهی به ۱۰ کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران پژو مدل۱۰۰۸ را روانه بازار می‌کند +عکس همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد پیشرانه های درونسوز نمی میرند آئودی رقیب جدی BMW X۶ را روانه بازار می‌کند معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! Audi A۶ ۲۰۱۹ به روایت تصویر جزئیاتی در مورد شاسی بلند ۲۰۱۹ جگوار هیجان تازه در بازار کراس اوورها یک برداشت جذاب از لندکروزر پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک ۷ سال با بلندقامت چینی گزینه‌های بلندقامت روی میز! فلفل تیز و قد کشیده کیا شش پرچم‌دار روی دور قدرت مهمترین ابداع صنعت خودروسازی پس از کمربند ایمنی شرایط جدید فروش وانت مزدا ۲۰۰۰ اعلام شد ب ام و x۱ را بیشتر بشناسید SF موتورز چین در آمریکا از دو خودروی برقی رونمایی کرد کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس کوچولوهای بلندقامت ۸ مدل کراس اور هیوندای در راه است نبرد قدرت، شدت می‌گیرد ملاقات با تایوانی های هوشمند طرح اولیه از خودروی خودرانی که پهپاد می شود لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس مزدا در ژنو ۲۰۱۸؛ زیبارویان شرقی مشخصات فنی فیات ۱۲۴ اسپایدر اس-دیزاین زشت‌ترین خودروی جهان در تهران شاسی بلند ساده اما جان سخت +تصاویر ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار همزاد هندی لندروور دیسکاوری اسپرت محبوبیت از دست رفته ... بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش واردات ۷۱۴ میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «۳» در سه نسل! زمان، مانع کراس‌اوورها آغاز تولید سمند میکروهیبرید برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۷» قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال ۲۰۱۸ کدامند؟ (+عکس) ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! هیوندای نکسو ۲۰۱۹؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال ۲۰۱۷ (+عکس) تولید باتری هایی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند فیات کرونوس ۲۰۱۸؛ نبرد تایتان ها، نسخه آمریکای لاتین توسعه تولید شاسی‌بلندها در کیا تکذیب شایعه جدایی فیات کرایسلر تور بین المللی چری، از تهران تا باکو تور خودرویی چری تیگو۷ در آستانه ورود به کشور آذربایجان ۸ شاسی‌بلند آئودی در صف انتظار کابوس فیات در آمریکا با ۱۲۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ "مزدا ۶" ۲۰۱۹؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا نیسان ۲۰۱۸ Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان تمایز در طراحی آئودی نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها ۱۰ شاسی‌بلند سریع دنیا +عکس پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) آئودی A۷ ۲۰۱۸؛ نقطه تلاقی استایل و کاربردپذیری قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات کراس اوور جذاب کره‌ای را به صورت نقدی خریداری کنید طرح ویژه فروش رامک خودرو برای کراس اوور محبوب سانگ یانگ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول خودروی الکتریکی آئودی که در سال ۲۰۲۲ می آید (+عکس) تحلیل بازار خودروهای کراس‌اوور شهری ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان؛ بلندقامتان از دیار شرق و غرب دوئل کراس‌اوور‌های کوچک اروپایی مزدا خودران نمی‌شود معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) بررسی S۷، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان گردشی در موزه افتخارات مزدا بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-۵ میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! مروری بر زندگینامه حرفه ای کریس بنگل؛ خالق طرح‌های ماندگار قیمت خودرو فیات در بازار+ جدول مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی بررسی کراس‌اوور کامپکت جدید ایران‌خودرو؛ معجون قدرت و آپشن برنامه هیوندای برای تولید شاسی‌بلند در آمریکا آینده پاک و هوشمند کراس‌اوور‌ها جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی رمز موفقیت آئودی در آمریکا ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا چشم‌غره جنسیس به سری ۳ و C کلاس آئودی «ای ۷» به دیترویت می‌رود افزایش سهم آئودی در آمریکا معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی فیات در مظان اتهام افزایش سهم شرکت ایران‌خودرو از کراس‌اوورهای بازار فراری شاسی‌بلند می‌سازد Audi سواری در مناطق آزاد چند صد میلیون آب می خورد؟ آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد نگاهی به سدان لوکس ۲۰۱۹ آئودی +تصاویر پورشه از آئودی طلب غرامت کرد آئودی فناورانه ترین خودروی جهان را می سازد ۲۰۰۳ Subaru B۹ Scrambler؛ فانتزی و متفاوت ۱۹۹۱ Audi Avus Quattro؛ ۱۵ سال قبل از R۸ خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ تحول وزنی در خودروهای آئودی آئودی RS۷ با قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول فولکس واگن ۸۰ مدل الکتریکی تولید خواهد کرد آئودی با سطح ۴ و ۵ فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-۹ برای سال ۲۰۱۸ هیچ پیشنهادی برای خرید فیات-کرایسلر وجود ندارد یک هیکل ورزشکارانه! رئیس آئودی اسپرت، رئیس بوگاتی می‌شود نگاهی به مدل هاچ‌بک آئودی quattro مدل ۲۰۱۷ +تصاویر رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ آئودی یک خودرو پرفورمنس فوق العاده در برنامه دارد آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی هیئت ناظر آئودی برای تغییر هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد سقف‌های خورشیدی برای آئودی هاوال به دنبال خرید جیپ روبوتاکسی به بازار می آید +عکس ۹ خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت فیات- کرایسلر و ب ام و همکار شدند پاشنه‌بلنـــد‌پوشان خودروی عجیب آئودی کوچک‌شهری ایده‌آل رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر فیات ۳ هزار جیپ رنه‌گید را فراخواند با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت بازنویسی قاعده بازی تحول فرهنگی در کارخانه در حال بالابردن کیفیت است فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت کمک بولگاری به برگزاری جشن ۶۰ سالگی فیات ۵۰۰ جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) ایران هجدهمین خودروساز جهان شد خرید Mazda MX-۵ در دبی چند درهم آب می خورد؟ روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد آئودی سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ مزدا ۱۹ هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند آئودی A۸؛ قصر متحرک آلمانی +تصاویر جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد توقف فروش رنو کولئوس ۲۰۱۸ توسط نگین خودرو تام هنکس به فیات رویایی اش می‌رسد+تصاویر مزدا CX-۵، جایزه TSP plus را از آن خود کرد استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر فیات کرایسلر ۱.۳۳ میلیون خودرو را فرامی‌خواند نسل جدید آئودی S۸ موتور پورشه پانامرا دارد مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول سرمایه‌گذاری رنا سهام ایران خودرو را می فروشد پیشرفته ترین خودروی خودران رونمایی شد بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه ۶۰ سالگی فیات ۵۰۰ کوچولوی محبوب+تصاویر اس۳ در شیراز رونمایی و پیش فروش می شود فرای یک شاسی‌بلند می‌سازد (+عکس) برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس قیمت انواع آئودی دست دوم در بازار+ جدول تجربه سواری لذت‌بخش با ۵ سوپرسدان خاص برتر در جهان پر فروش ترین خودروهای جهان در ایران آئودی RS۵ مدل۲۰۱۸ چند؟ +تصاویر کراس اوور ۷ نفره لکسوس در راه است آئودی از فناوری "توقف و استارت" والئو استفاده می‌کند موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد تزریق هیجان به فصل گرما ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان انتقاد شدید از هیئت مدیره شرکت آئودی آئودی از تولید یک ابرخودرو RS الکتریکی خبر داد شاسی‌بلند خشن و لوکس اسپایکر رقیب اوروس لامبورگینی آئودی در فکر یک ابرخودرو تمام الکتریکی است آئودی S۶ شکار دوربین ها شد+تصاویر شاسی‌بلندها محبوب‌ترین ماشین‌پلیس‌های جهان (+عکس) متولد چین بزرگ شده ایــــران نظاره‌گر آئودی S۵ مدل ۲۰۱۸ باشید +تصاویر دومینوی آلایندگی به فیات کرایسلر رسید فروش کراس اوور پرمیوم فرانسوی با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره افزایش تمایل چینی‌ها به خرید شاسی بلند بخت و اقبال در منطقه آزاد ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) آئودی S۳ مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر فروش آئودی کاهش یافت تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد انتشار اولین تیزر از کراس اوور تسلا مدل Y راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها مزدا۳، مدل ۵ درب خود را وارد بازار کرد +تصویر در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا۳۲۳؟ مزدا ۳۲۳ یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی ۱۰ خودروی خوب با قیمت کمتر از ۱۸ هزار دلار در جهان افزایش تولید «قشقایی» در دستور کار پارس خودرو رونمایی فیات از یک محصول متفاوت +تصاویر برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد لکسوس RX۲۰۰t به‌زودی در خیابان‌های ایران سدان‌های پرقدرت +تصاویر مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول بهترین ساخته تاریخ آئودی آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی تنش در کارخانه آئودی در روز جهانی کارگر سانتافه ۲۰۱۷، در شمار امن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد بچه شیر سرانجام به دام افتاد! خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان نظاره‌گر آئودی A۴ Allroad سال۲۰۱۷ باشید +تصاویر مزدا میاتا ۲۵۰ اسب بخاری شد تولید فیات در سایپا قطعی می شود روند صعودی تولید در خودروسازان ایران ادامه می یابد جیپ یونتو؛ یک کراس اور هیبریدی تند و تیز آئودی E-tron؛ کراس اور تمام الکتریکی با شتاب ۴.۵ ثانیه به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا انتشار تصاویر آئودی E-tron قبل از نمایشگاه شانگهای استفاده از فلزات سبک و محکم در آئودی A۸ جدید پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر معرفی و مشخصات فنی آئودی Q۴ + تصاویر تولید مدل‌های جدید شاسی‌بلند آئودی در اروپای شرقی نظاره‌گر آئودی S۵ کوپه باشید +تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت پورشه و آئودی همکار می شوند آئودی A۷ قیمت خورد آئودی ۲ مدل جدید را در مالزی معرفی کرد روح پانامرا در آئودی RS۴ استیشن ادغام فیات و فولکس؛ شاید در آینده افرادی که دست‌شان به فراری نمی‌رسد، لامبورگینی می‌خرند وانت فیات در تابستان وارد بازار می شوند (+عکس) مزدا CX-۵ مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر سوبارو XV؛ نسخه شاسی بلند ایمپرزا هاچ بک یک کراس اوور خاص آئودی بهترین برند خودرویی جهان شد آئودی ۶۸۱ هزار دستگاه خودرو را فراخواند سه‌گانه مردان X باواریا در ایــران آئودی در چین اینگونه تولید می شود گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین کراس بک DS ۷ رقابت با آئودی Q۳ و Q۵ را نشانه گرفته است +تصاویر Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) فیات در روسیه تراکتور تولید می‌کند پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس رونمایی از خودرو ۱.۶ میلیون دلاری ایتال دیزاین آئودی هیچ برنامه ای برای برکناری مدیرعاملش ندارد قیمت شاسی بلندهای بازار با ۵ هزار کارکرد سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد نظاره‌گر آئودی A۷ ۳.۰Tمدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قویترین خودرو هاچ بک‌ جهان (+عکس) تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت آغاز تولید ۳مدل خودرو فیات از اوایل اسفند ماه جاری آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهند (+عکس) ژاپنی میانسال بدهی های فیات-کرایسلر نصف می شود کیا "نیرو" هیبریدی ۲۳ هزار دلار قیمت خورد کراس‌اوور، عامل کاهش فروش پژو سیتروئن جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید استفاده از پردازنده‌ اگزینوس سامسونگ در خودروهای آئودی رونمایی از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد فیات آلایندگی خودروهای خود را مخفی می‌کند؟ خودروهای فیات متهم به آلایندگی، هنوز تست و فروخته نشده اند آنهایی که ما را به آلایندگی متهم می کنند حتما مواد مصرف کرده اند! جادوی ۱۲۵۰ اسب‌بخاری پرژیران، نماینده رسمی آئودی آلمان در ایران رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن رونمایی آئودی از ۲ کروکی A۵ و S۵+تصاویر رکوردزنی فروش سالانه خودروهای آئودی شورش در شهر با آرامش رونمایی خودرو مفهومی جوان پسند فیات آیا کامیون‌های الکتریکی آئودی ساخته می‌شوند؟ (+عکس) ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر فروش فیات ۵۰۰e به قیمت ۴ هزار دلار+تصاویر خودروهای کراس اوور با SUV چه تفاوت‌هایی دارند؟ اینفینیتی یک کراس اور مفهومی لوکس رو می کند خداحافظی R۱۸ افسانه‌ای از لمان تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد ترجمه‌ای از کیفیت به زبان چینی خودروهایی که در ۲۰۱۶ تولیدشان متوقف شد (+عکس) قیمت یک جذاب آلمانی چقدر است + جدول قیمت تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-۵ ۲۰۱۷+تصاویر بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس جان‌سخت رومی فیات طلایی؛ ‌فقط یک دستگاه کراس‌اوور یعنی این! آشنایان ما در غرب شاهکار مدل مفهومی آئودی با موتور چوبی (+عکس) ۱۳ خودروی اعجاب‌آور تا ۲۰۲۰ + تصاویر انتخاب طبقه متوسط خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) آئودی قرارداد ۶۱ هزار تن از نیروهایش را تا ۲۰۲۰ تمدید کرد فیات-کرایسلر در لهستان ۲ موتور جدید تولید می کند قیمت قطعات خودرو مزدا ۳ تیپ ۳ در بازار+جدول تندر۹۰ در بازار کمیاب و گران شد ۸ زخمی در تصادف یک دستگاه فیات ۵۰۰ در نمایشگاه لس‌آنجلس مدیر ارشد ولوو به آئودی رفت Q۵؛ تنها آئودی صفرکیلومتر در بازار داخلی شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت ژنرال بلندقامت رنو معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) فیات قیمت خودروهایش را کاهش می‌دهد هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد فراخوان فیات‌ به‌دلیل نشت سوخت همکاری فیات و آمازون برای فروش آنلاین خودرو لوتوس با قلب فراری مد روز ایتالیا درگیری بین دو خودروساز جهانی شاسی‌بلند ۲۰۱۷ آئودی، با «چهار چرخ هوشمند» می‌پیچد + تصاویر A۸ پرچمدار آئودی ۲۰۱۸ می‌آید اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد آئودی و سایک موتور شریک شدند قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد تقلب دوباره آئودی در تست‌های آلایندگی از تقلب دوباره آئودی هیچ اطلاعی نداریم رونمایی از دو کروکی جدید آئودی وزن کمتر همراه با ۴۰ درصد استحکام بیشتر آمریکایی‌ها نرم افزار تقلب دیگری را در ماشین‌های آئودی یافته‌اند محصول جدید و دونفره مزدا +عکس خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا مزدا ۶ مدل ۲۰۱۷ با تمام قدرت وارد می‌شود مذاکره با فیات متوقف نشده است مفهوم لوگو خودروسازان جهان تاوان فیات به خاطر کرایسلر ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود مسی Q۷ برداشت، نیمار ۷RS آئودی فرمول E را به "لومان" ترجیح داد جوان جویای نام در میان بازی بزرگان پروژه‌های فناوری در آئودی قربانی رسوایی آلایندگی «فیات» ایتالیا در ایران پتروشیمی‌ساز می‌شود سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس آئودی A۴ خودرویی برای تمام جاده‌ها! +تصاویر توقف مذاکرات سامسونگ با فیات در پی بحران نوت ۷ آئودی تولید R۸ e-tron را متوقف کرد نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران گزارش تصویری غرفه فیات در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ نشت سوخت در ۳۳۴ هزار آئودی و فولکس واگن شکایت سهامداران از فیات گزارش تصویری از غرفه برند آئودی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ کیا نسخه الکتریکی کراس اور "نیرو" را تولید می کند آئودی در مکزیک کارخانه احداث کرد پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی خط و نشان آئودی برای سری ۴ گرن‌کوپه ب‌ام‌و افتتاح کارخانه جدید آئودی در مکزیک سوپرسدان مسابقه ای آئودی مثلث برمودا با اضلاع کوچک! اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل ساقط شدن دومین مدیر آئودی در ادامه تحقیقات رسوایی دیزلی بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فولکس واگن علیه مدیر آئودی مدرکی نیافت معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: آئودی A۵ و S۵ Sportback هیچ مدرکی علیه رئیس آئودی پیدا نشد شهرنشین‌های آسیایــی رقابت سامورایـــی‌های کوچک معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس:آبارث ۱۲۴ اسپایدر معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: قدرتمندترین TT تاریخ تعلیق مدیر تحقیق و توسعه آئودی دلیل محرمانه بودن مذاکره با فیات اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین سه پیامد خودرویی برجام فیات در راه هلند آئودی در فکر گسترش حضور در مسابقات فرمول E است شکایت آلمان از خودروهای فیات-کرایسلر پلت‌فرم مشترک و ویژگی‌های متفاوت در آئودی و پورشه برقی مزدا ۲.۳ میلیون دستگاه خودرو را فراخواند آغاز فروش مزدا۶ جدید فیات در آلمان به فریبکاری متهم شد مقایسه دو خودرو BMW X۴ و آئودی Q۵ +جدول پیشرفت مذاکرات آئودی برای تعمیر خودروهای آلاینده آمریکایی نظاره‌گر آئودی TTS مدل ۲۰۱۶ باشید +تصاویر پدری که آئودی دخترش را له کرد + عکس مزدا برای ۱۹۰ هزار شاسی بلند فراخوان داد نظاره‌گر آئودی SQ٧مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران قیمت خودروهای صفر کیلومتر آئودی در بازار + جدول داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا نسخه‌ای خاص از آئودی R۸ +عکس فیات-کرایسلر ۲۶ هزار دستگاه خودرو را فراخواند آئودی Q۷ و A۴ با سیستم اتصال به چراغ راهنمایی به بازار می‌آیند مزدا تولید ۱ میلیون میاتا MX-۵ را جشن گرفت ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +عکس قیمت انواع خودروهای شاسی بلند در بازار جدال سه SUV مختلف، ب‌ام‌و در برابر ولوو و آئودی هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در۲۰۱۷ (+عکس) ولخرجی رییس آئودی از جیب شرکت جنجال آفرید آمار فروش فیات کرایسلر بازبینی می‌شود لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس فیات- کرایسلر بیش از ۳۲۳ هزار دستگاه خودرو را فراخواند آئودی ۳ خودروی الکتریکی می سازد مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود رونمایی سه مدل خودروی برقی آئودی تا چهار سال آینده مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان یوزانس یک میلیارد دلاری برای سایپا، غیبت فیات قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آئودی R۸ LMS دویستم را تولید کرد خودروهای برقی در قلب راهبرد آئودی تصاویر آئودی A۵ کروکی ۲۰۱۸ لو رفت اولین نمونه SUV سوپر لوکس آئودی Q۸ +عکس فیات کرایسلر به هکرها جایزه می‌دهد مزدا۳ برای مدل ۲۰۱۷ چه تغییراتی کرده؟ آئودی S۴ آوانت سال ۲۰۱۶ شاسی‌بلندها عامل رشد فروش در چین ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید آئودی موتورهای V۸ را کنار می گذارد بهترین کلاس خودرو چیست؟ کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ فیس لیفت فیات ۵۰۰ سال ۲۰۱۶ +تصاویر بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش قلب فیات آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ آئودی SQ۲ رخ نشان داد+ تصاویر کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی خودروهای الکتریکی هرگز به سوددهی نخواهند رسید راس سوم هرم تجمل آلمانی جانشین کوتوله یک SUV بلندقد رونمایی از آئودی A۵ سال ۲۰۱۸ +تصاویر چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو شتاب ۳.۳ ثانیه برای سوپرهاچبک آئودی آئودی S۳ ۲۰۱۷ برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند مهاراجه هندی در ایـران کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر QX۳۰، کراس اوور جدید اینفینیتی آئودی Q۳، کراس‌ اوور مجلل اروپایی تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ نظاره‌گر مزدا CX۹سال ۲۰۱۶ باشید +تصاویر حق انتخاب لوکس سوارها متنوع تر شد بهترین آئودی‌ های تاریخ بزرگـمرد کوچک GAC خودروسازی از چین فیات بیش از ۳۷ هزار دستگاه جیپ گرند چروکی ۲۰۱۷ را فراخواند تسلا یکی از مدیران کهنه کار آئودی را به خدمت گرفت اشتباه سهوی جنرال موتورز رانندگی فن آوری خودران ما از برخی رانندگان "مودبانه تر" است! آئودی A۸ خودران ۲۰۱۷ معرفی می‌شود انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس روداستر جدید فیات، چند؟! «سایپا کاشان» به سیتروئن رسید آئودی A۶ را ببینید شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام شاسی بلند کامپکت MG را ببینید هنوز درباره جزئیات توافق با گوگل صحبت نکرده ایم پرفروش ترین خودروهای کامپکت و ارزان قیمت ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال هدیه فروش بیش از نیم‌میلیون ایووک! مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... آئودی Performance RS۷ چند؟ رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ مذاکرات چراغ خاموش با فیات هیولای ۸۳۸ اسبی از سرزمین ژرمن ها! آلفابت الفبای فن آوری خودران را به فیات می آموزد مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر همه فن‌حریف شانس موفقیت کدام خودروساز خارجی در بازار ایران بیشتر است؟ کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد آئودی با کوپه و رودستر TT RS به پکن رفت TT های زیر ۴ ثانیه آئودی! ۲ وسیله نقلیه روی ۴ چرخ فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد مزدا CX-۴ در پکن رونمایی شد حضور پرقدرت آئودی در نمایشگاه پکن + عکس قیمت برخی خودروهای شاسی بلند تولید داخل ۵ کراس اور با توانایی های آفرود فراتر از انتظار+تصاویر پیش فروش ارزانترین خودرو اتومات از امروز آغاز شد! فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه نرم افزار تقلب فولکس واگن را آئودی ساخته است جگوار دیگر استیشن نمی سازد نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید آئودی در فکر برادر کوچک R۸ است شاسی بلند پرشتاب آئودی را ببینید مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد دلیل غیبت نمایندگان فیات در سفر نخست وزیر ایتالیا باور نمی کنم تسلا مدل ۳ سودآور باشد گره کور فیات در ایران قرارداد پژو از ال۹۰ کامل‌تر است آئودی بالاترین فروش تاریخ خود را در ۳ ماهه نخست ۲۰۱۶ تجربه کرد مذاکره برای ورود انواع خودروهای ایتالیا کوچکترین شاسی‌بلند آئودی خودرو ۶ متری آئودی رونمایی شد مسابقات موتور کوهستان قهرمانی در قزوین برگزار می‌شود قرارداد اولیه ایران با فیات نهایی می‌شود خرید سهام ایران خودرو توسط فیات کذب است کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت تأیید سرمایه گذاری فیات، پژو و سیتروئن در خودروسازهای بورس فیات- کرایسلر ۱۳۰۰ نیرو را تعدیل می کند مزدا تصاویر تازه ای از CX-۴ را منتشر کرد سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری فیات کرایسلر در آرژانتین شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند تشکیل شرکت مشترک بین فیات و ایران‌خودرو توافق ایران‌خودرو با فیات مزدا ۳ با اتاق جدید در ایران +عکس پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد شاسی بلند مزدا در ایران شایعه فروش سهام سایپا و ایران خودرو به سیتروئن و فیات تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس فیات ۶۰ هزار اس یو وی را در چین فرامی خواند راننده آئودی پس از سقوط از طبقه چهارم جان سالم به در برد کراس اور تمام الکتریکی جگوار تا ۲۰۱۸ روانه بازار می شود روداستر محبوب مزدا، خودرو سال ۲۰۱۶ شد تدارک آئودی برای عرضه ۱۲ مدل خودرو جدید آئودی R۸ اسپایدر ۲۰۱۷ +تصاویر کپی در برابر اصـل! کراس‌اوور کوچک ۵۰ میلیون تومانی بهمن‌موتور در راه است پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی فیات ۴۱۹ دستگاه خودرو را در روسیه فرامی‌خواند روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا خط شکن آئودی در ایران آئودی A۵ اسپورت بک را هم عرضه می کند حضور مزدا CX-۴ در نمایشگاه پکن آئودی بیش از ۱۲۶ هزار دستگاه خودرو فروخت آئودی میزبان مسابقات خودروهای خودران ماکت نسخه اسپرت از خودرو فیات ۵۰۰ رونمایی فیات از مدل Abarth ۱۲۴ Spider پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد فیات با تیپو به ایران می آید عرضه ۲۰ مدل جدید آئودی در ۲۰۱۶ پیشرفته ترین موتور جهان در قلب خودروی دوستدار محیط زیست اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ لامبورگینی و دوکاتی فروشی نیستند اشتیاق فیات برای حضور در بازار ایران ۶ ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران توافق کلی فیات و ایران‌خودرو بازدید هیأت ۱۲ نفره فیات از ایران‌ خودرو روند طولانی مذاکره با فیات کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد آیا ایران نیز چهره جدید کراس اوور پژو را می بیند؟ فیات، اولین وانت خود را روانه بازار کرد ۷ شاسی‌بلند ایمن سال را بشناسید مزدا تولید کراس اوور CX-۹ ۲۰۱۶ را شروع کرد قیمت پایه ۱۶۲.۹۰۰ دلاری برای آئودی R۸ V۱۰ خریداران خودرو در انتظار مدل‌های جدید! قُلدُری در قلمرو کوچکتر ها! ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران فیات و همه زیر مجموعه هایش بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ جزئیات جدید از تولید فیات در ایران موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است فیات- کرایسلر مشکل در تست تصادف آلفارومئو جولیا را رد کرد چشم‌بادامی‌های بلند‌قامت مزدا ۲۶۴ هزار دستگاه کراس اور CX-۵ را فرامی خواند فیات ۵۰۰X در کنار ستارگان سینما و دنیای مد همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد فیات ۵۰۰ پاپ فرانسیس تنها ۸۲ هزار دلار فروش رفت آئودی؛ رقیبی برای تسلا رقیب تازه‌نفس X۱ از راه رسید اعتراف مدیرعامل کرایسلر به کپی برداری از هیوندای فیات به دنبال همکاری با ایران است قیمت خودروهای کراس اوور در بازار آئودی نخستین شاسی بلند تمام برقی در بلژیک تولید کرد بازگشت آشنایان فیاتی که قذافی عاشقش بود تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران فیات پاپ به حراج گذاشته می شود آئودی قیمت R۸ ۲۰۱۷ را اعلام کرد تولید آئودی کیو۳ در مجارستان ایرباس، آئودی، دایملر، بیمه زوریخ، ترکسل و چند شرکت دیگر در راه بازگشت به ایران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶ +عکس شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کانسپت برقی آئودی فقط ۷ ثانیه است قیمت محصولات آئودی در ایران اعلام شد+جدول گسترش فراخوان ایربگ به ۳۷۴ هزار خودرو نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی KUV۱۰۰، شاسی بلند کوچک هندی مزدا ۵ در ایران نمایشگاه مرکزی آئودی افتتاح شد توضیحات رامک‌ خودرو درباره واردات محصولات آئودی آئودی ۲۱ هزار دستگاه A۶ و A۷ را فراخواند نگاهی به CX-۵، جدیدترین نسخه مزدا سدان ارزان‌قیمت ایتالیایی، ساخت ترکیه! آئودی با دست پر به ایران آمد تعدیل هزینه‌های آئودی در ۲۰۱۶ مدیرعامل لامبورگینی به آئودی می پیوندد رونمایی از خودروهای آئودی با مجوز قانونی «آئودی» باطری جدید می‌سازد رونمایی از خودرو هیدروژنی آئودی کانسپت هیدروژنی آئودی در راه دیترویت است مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد فیات و جنرال موتورز جریمه دادند؛ بنز به دادگاه رفت تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت فیات ۷۰ میلیون دلار جریمه شد آئودی همچنان به فروش ۲ میلیون خودرو امیدوار است‎ راه‌حل ساده آئودی برای اصلاح خودروهای آلاینده روشهای ساده ای برای اصلاح خودروهای معیوب یافته ایم بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد آیا فیات به ایران می‌آید؟ ماتیاس مولر مدیرعامل جدید آئودی شد درخواست لوکزامبورگ برای تجدیدنظر در جریمه فیات رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا خودرو جدید مسابقات آئودی جدیدترین خودرو ایتالیایی را ببینید فیات وارد جاده رقابت در ایران می شود بزرگنمایی حضور فیات در ایران؟ نعمت زاده از آغاز مذاکره با «فیات» برای ساخت خودرو در کشور خبر داد تلاش فیات برای حیات در ایران آئودی۲ مهندس را به دلیل رسوایی اخیر اخراج کرد تازه ترین ساخته فیات آئودی RS۳ Sportback Q۷ کواترو، شاسی بلند جدید آئودی افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا فیات فرزندان پرسنل خود را بورسیه تحصیلی می‌کند خودرو جدید مزدا را ببینید خودرو جدید آئودی در راه بازار هزینه ۵۰ میلیون یورویی آئودی برای تعمیر خودروهای دیزلی خودروسازی ایتالیا ۲ رتبه پایین‌تر از ایران مزدا میاتای MX۵ را ببینید مزدا نسل جدید CX-۹ را معرفی کرد اینفینیتی کراس اور لوکس QX۳۰ را رونمایی کرد رژیم قدرت تازه برای هرکول جیبی آئودی نسل جدید مزدا CX-۹ فردا رونمایی می شود مزدا ۳ جدید در ایران را ببینید «آئودی» کمتر از رقبایش فروخت نسخه ممتاز مزدا MX-۵ رونمایی شد برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت آئودی Q۷ را گران کرد باربر ژاپنی با آرایش ایتالیایی! آئودی اسب رام نشدنی خود را در نمایشگاه لس آنجلس رو می کند‎ «مزدا ۳» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود ملاقات با کوچک‌ترین شاسی‌بلند آئودی مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت آئودی R۸ پنج سیلندر توربوشارژ می آید عنکبوت نقره ای مزدا مذ اکرات آئودی با خودروسازان ایرانی به تفاهماتی منجر شده است مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد آئودی A۸ مدل ۲۰۱۶ عرضه شد مزدا CX-۳ را به تایلند برد آئودی به استخدام ادامه می‌دهد درخواست اروپا از فیات برای پس دادن میلیون‌ها یورو تخفیف مالیاتی شرایط واردات خودرو سواری Audi مدل Q۵ اعلام شد تصویری جالب از پارکینگ اتومبیل های جدید و آماده فروش آئودی مذاکره خودرویی ایران با فیات و فولکس‌واگن آئودیA۳ میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند آئودی A۸ L؛ امن‌ترین خودرو آئودی رشد ۱۳/۵ درصدی تولید وانت در شهریور ماه تصاویر مقایسه ای دو خودرو آئودی و ب ام و مدل ۲۰۱۵ آئودی S۴ ۲۰۱۷ را ببینید پورشه و آئودی خودروهای برقی را رونمایی کردند رشد فروش آئودی در اوت آئودی A۸ L گارد را مقاوم‌سازی کرد نسل جدید A۴ به فروش می رسد فیات و ایران خودرو شاید وقتی دیگر محصول مشترک آئودی و ایران‌خودرو خودرو عجیب آئودی را ببینید ماشین مزدا MX-۵ را ببینید تولید پیشرانه‌های جدید طی همکاری پورشه و آئودی بکارگیری دانش ساخت باتری تلفن همراه در طراحی خودرو مفهومی آغاز فروش RS۳ Sport Back در استرالیا آئودی شاسی بلند ۱۰۰ درصد برقی معرفی می‌کند مزدا... با احترام به اهورامزدا... پایان تولید مزدا ۵ بدون مدل جایگزین R۸هم توربودار شد ارزان‌ترین خودرو‌های فیات برای بازار ایران کدامند؟ هدیه ۲۱ سالگی پرچمدار آئودی مزدا سنت‌شکنی می‌کند ماشین آئودی اس ۸ پلاس را ببینید مذاکره ایران خودرو با فیات برای تولید خودرو ارزان خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود مشاهده نسخه ویژه ای از آئودی R۸ توافق خودروسازان آلمانی برای خرید نقشه نوکیا خودرو جدید «آئودی» در راه است تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید آئودی پیش‌بینی فروش در ۲۰۱۵ را کاهش داد مزدا میاتای ۲۰۱۶ را ببینید پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا فیات ۱۲۴ اسپایدر نسخه آبارث وصله نرم افزاری فیات برای مقابله با هک کردن خودروها تصاویر ماشین مزدا ۶ احتمال سرمایه‌گذاری فیات و بنز در منطقه آزاد ماکو اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ ورود نسخه های جدید TT به بازار استرالیا آئودی A۸ بعدی خودران می شود جزئیات اولیه آئودی RS۷ جدید منتشر شد Q۵ با چه مشخصاتی به ایـران می‌آید آئودیR۸ مجهز به موتور توربوشارژر می شود تصاویر زیبا از آئودی R۸ ۲۰۱۷ به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند آئودی در نیمه اول سال رکورد زد آئودی رکورد فروش تاریخ خودرا شکست مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! تصاویر آئودی Q۵ جدید وارداتی که تازه مجوز گرفت جیوجیارتو مدیریت آئودی را ترک کرد توربوشارژر الکتریکی و جایگزینی توربوهای مکانیکی نیزه ایتالیایی از «آلفا» تا فیات کاراکتر اسپرت شهری برای شیک‌کوچولوی آئودی فیات ۸V مدل ۱۹۵۲ راببینید ماشین آئودی A۴ راببینید صفحه کیلومترشمار و داشبورد شاسی‌بلند Q۷ و آئودی تی تی ۲۰۱۶ راببینید آئودی به فتح کره ماه می اندیشد! تاج پیروزی بر سر کراس‌اوور اشتوتگارتی سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان تیونینگ آئودی RS۶ Avant خاطرات تلخ و شیرین فیات! آئودی S۱ مدل ۲۰۱۵ را ببینید این سوپراستیشن آفرودی، صدی ۲.۴ لیتر می سوزاند! بُمب ۶۰۰ اسب‌بخاری آئودی! کراس‌اُورهای ارزان‌قیمت برگزیده را ببینید ماشین فیات ۵۰۰eرا ببینید اعلام جزئیات قیمت گذاری آئودی A۱ و Q۳ آئودی «آر۸» برقی هم رسید عرضه مدلهای جدید شاسی بلند آئودی تولید بنزین مصنوعی بی نیاز از نفت توسط آئودی آئودی به فرمول یک فکر نمی‌کند تغییرات قیمت و مدل‌های ۲۰۱۶ آئودی آئودی و اصرار بر جعبه دنده دستی آئودی R۸ تمام الکتریکی با صفر تا صد زیر ۴ ثانیه تولید رنو و فیات در ترکیه خوابید پرفروش‌ترین خودروساز لوکس جهان موتور گازوئیلی کم مصرف آئودی تولید شد رشد فروش مرسدس و آئودی تایید تولید نسل دوم فیات لینیا افزایش سود آئودی آئودی پرولوگ آل‌رود را ببینید آب در باک خودرو جدید آئودی! اجداد آئودی در ایران شاسی بلند تمام برقی آئودی سبک‌تر، قدرتمندتر و سریع‌تر از گذشته ... آئودی به جمع خودروهای هیبریدی پیوست قیمت مدل های ۲۰۱۶ آئودی از همین حالا رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری)
برگشت به بالا