بررسی حضور خودروهای مونتاژ شده در ایران در بازار خودرو آمریکا

آشنایان ما در غرب

عصر خودرو: بازار خودرو کشورمان را باید یکی از عجیب‌ترین نمونه‌ها در سطح جهان دانست که ترکیبی از محصولات ایرانی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، آلمانی و ایتالیایی است. با این حال شاید بتوان ترکیب بازار خودرو ایران را شبیه به کشورهای در حال توسعه، برخی کشورهای منطقه و اروپای شرقی توصیف کرد.

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

آشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غربآشنایان ما در غرب

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  شاید بیشتر برندهایی که در ایران حضور دارند، در بازار بزرگ خودرو آمریکا چندان فعال نباشند و بالعکس. در این مطلب سعی داریم تا به سراغ برخی از مهم‌ترین خودروهای مونتاژ شده در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برویم که در بازار آمریکا نیز عرضه شده‌اند و با سرنوشت آنها در آمریکا آشنا شویم.

رنو 5
رنو 5 محصولی بسیار موفق در بازار اروپا و ایران بود و توانست به یکی از برترین سوپرمینی‌های تاریخ بدل شود. اما تا اواسط دهه 80 میلادی، بیشتر خودروهای کوچک اقتصادی در بازار آمریکا چندان موفق ظاهر نمی‌شدند. رنو در آن زمان بخش بزرگی از سهام AMC را خریده بود و بدین ترتیب به شبکه خدمات و فروش محصولات این کمپانی دسترسی داشت و برخی محصولات خود را به بازار آمریکا تزریق کرد. رنو 5 از سال 1976 با نام Le Car وارد آمریکا شد. تفاوت اصلی رنو 5‌های آمریکایی با نمونه‌های اروپایی در تجهیزات بیشتر، تودوزی بهتر، بدنه دورنگ، چراغ‌های جلو گرد، سپرهای کشیده‌تر و چراغ‌های خطر بیشتر بود. این خودرو در بازار آمریکا هرگز نتوانست به توقعات AMC پاسخ دهد و بیشتر توسط جوانان و دانشجویانی که تازه گواهینامه می‌گرفتند، خریداری می‌شد.
امروزه نیز تعداد بسیار کمی از این خودرو در آمریکا جان سالم به در برده است.
پژو 405
خودرو سال اروپا در سال 1987، یکی از امیدهای پژو برای ادامه موفقیتی بود که به طور نسبی توسط مدل 505 در ایالات متحده کسب شد. برای بازار آمریکا نمونه فول 405 با پیشرانه قدرتمند Mi16 در نظر گرفته شد و بعدها نیز گونه‌ای ساده‌تر با پیشرانه 110 اسب بخاری تولید شد. تودوزی، فرمان، صندلی، امکانات رفاهی متعدد، سانروف، سپرهای کشیده‌تر با چراغ‌های خطر اضافی و باله عقل فابریک از جمله ویژگی‌های 405 بازار آمریکا بودند. متاسفانه برخلاف انتظار پژو، مواردی همچون دیفرانسیل جلو بودن 405، هجوم سدان‌های اسپرت اروپایی و ژاپنی با کیفیت و عملکرد فنی بهتر و بالا بودن نسبی قیمت 405 سبب شد تا این خودرو نتواند به موفقیتی که پژو انتظار داشت دست یابد. بین سال‌های 1988 تا 1991، تنها حدود 12500 دستگاه 405 با قیمتی بین 14 تا 20 هزار دلار در بازار آمریکا به فروش رسید و در نهایت پژو در همان سال از بازار آمریکا خارج شد.

کیا پراید
پرفروش‌ترین خودرو بازار ایران، در حقیقت حیات خود را به عنوان محصول مشترک مزدا و فورد آغاز کرد. این خودرو در سال 1986 راهی بازار ژاپن (با نام مزدا 121) و آمریکا (با نام فورد فستیوا) شد و به تدریج به بازارهای دیگر اروپا و آسیا نیز صادر شد. کیاموتورز کره جنوبی هم از سال 1987 تولید این خودرو را با نام پراید آغاز کرد. در بازار آمریکا، فورد فستیوا به فروش قابل توجهی دست یافت و توانست یک موفقیت بزرگ برای فورد باشد. در آمریکا نمونه سه‌در محبوب‌ترین گونه محسوب می‌شد و به لطف آپشن‌های جوان‌پسند، مورد توجه جوانان، بانوان و دانشجویان قرار گرفت. با این حال فستیوا همانند بیشتر ‌هاچ‌بک‌های اقتصادی عملکرد فنی مورد انتظار آمریکاییان را نداشت و از نظر ایمنی نیز نتوانست در اواخر دوران تولیدش، نظر مثبت متخصصان را جلب کند. با وجود فروش قابل توجه فورد فستیوا بین سال‌های 1986 و 1993، امروزه تعداد بسیار کمی از این خودرو در آمریکا سالم باقی مانده‌اند.

رنو 21
رنو در راستای  کسب مجدد بازار از دست رفته خود، 21 را به عنوان یک سدان متوسط با عملکرد فنی خوب و ظاهری قابل احترام، در سال 1987 با نام Eagle Medallion به بازار آمریکا عرضه کرد. در ابتدا قرار بود تا این خودرو نیز با برند AMC راهی بازار شود، اما خریداری گروه AMC توسط کرایسلر در همان دوره و تاسیس برند Eagle توسط کرایسلر سبب شد تا این خودرو نیز با همان برند معرفی شود. رنو 21 اما با سیاست‌های کرایسلر مبنی بر تبدیل AMC به یک خودروساز میان‌رده آمریکایی ‌مطابق با سلیقه آمریکایی و پلت‌فرم سایر محصولات کرایسلر، چندان تطابق نداشت. به همین دلیل کرایسلر هم برای موفقیت این خودرو چندان مایه نگذاشت و تبلیغات ناکافی در کنار عدم پذیرش رنو 21 توسط مردم آمریکا سبب شد تا در سال 1988، این خودرو از خط تولید کنار برود. با این حال بسیاری Eagle Medallion را خودرویی خوب و بادوام می‌دانستند.

نیسان رونیز
Xterra یکی از محصولاتی بود که نیسان برای کسب سهمی بیشتر در بازار شاسی بلندهای کوچک و متوسط راهی بازار کرد و هدف آن موفقیت در بازار آمریکا بود. این خودرو به سرعت توانست از همان ابتدای عرضه در 1999 به محصولی پرفروش بدل شود و توسط چند نشریه نیز به عنوان شاسی بلند سال نائل شد و تا سال 2004 در خط تولید ماند. اکسترا اما در بازار چین با تجهیزات رفاهی کمتر و تفاوت‌های اندک ظاهری با نام پالادین عرضه شد و در ابتدای دهه 80 شمسی همین نمونه چینی شده با نام رونیز وارد بازار ایران شد. رونیز در ایران نیز توانست تا حدی جای خالی نیسان پاترول را پر کند و به یکی از شاسی بلندهای محبوب بازار محدود آن سال‌های ایران بدل شود. بنابراین رونیز یا همان اکسترا را باید حلقه گم شده میان استراتژی موفق بازار آمریکا و ایران دانست.

مزدا 323 و 3
مزدا یکی از فعال‌ترین خودروسازان ژاپنی در بازار آمریکاست و محصولات میان‌رده آن نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. 323 یکی از این خودروهاست که نسل هفتم آن در سال 1994 و نسل هشتم آن نیز در سال 1998 عرضه شد. هر دو این نسل‌ها به لطف ظاهر جذاب، ذات اسپرت و قیمت مناسب در بازار آمریکا بسیار موفق بودند. در بازار آمریکا بیشتر این خودرو را با نام Portege می‌شناختند، اما گروه خودروسازی بهمن از ابتدای دهه 80 شمسی عرضه نسل هفتم و سپس هشتم این خودرو را به ایران با همان نام 323 آغاز کرد که به لطف مدرن‌بودن خودرو و عطش بازار محدود و کم تنوع ایران، به محصولی موفق بدل شد. همین موفقیت سبب شد تا فرزند 323 یعنی مزدا 3 نیز به بازار ایران برسد و موفقیتی قابل قبول کسب کند. در آمریکا اما مزدا 3 به یک عنصر حیاتی برای کمپانی مزدا بدل شده که به رقابت با محصولات تویوتا، هوندا و هیوندای می‌پردازد.

کیا ریو
نسل اول کیاریو در سال 2000 به عنوان جانشین پراید راهی بازار آمریکا شد. این خودرو یک محصول اقتصادی نسبتا کوچک با امکانات رفاهی قابل قبول بود که توانست به تدریج نظر بسیاری از خریداران آمریکایی را به خود جلب کند. در این دوران خودروهای کره‌ای رفته رفته به بازیگرانی مهم در بازار آمریکا بدل می‌شدند و کیاریو نیز توانست به عنوان یکی از خودروهای مناسب برای دانشجویان، شناخته شود. البته بیش از همه این نمونه استیشن ریو بود که توانست در بازار آمریکا موفق شود. با این حال کیفیت ساخت نسبتا پایین و عملکرد فنی نه چندان خوب آن سبب شد تا از سال 2005، ریو به طور کلی از بازار آمریکا کنار رود و این نام به این بازار برای مدتی بازنگردد. در سال 1386 اما سایپاریو را به ایران آورد که توانست خودرویی مناسب برای قشر متوسط ایرانی باشد. با آنکه تولید ریو در سال 93 قطع شد، اما به نحوی روح آن در تیبا هنوز نیز به حیات خود ادامه می‌دهد.

نیسان ماکسیما
نیسان Cefiro یک سدان بزرگ و نیمه‌لوکس بود که در حقیقت برای بازار ژاپن طراحی شده بود. با این حال نسل A33 این خودرو که در سال 1998 راهی بازار شد، به طور گسترده‌ای به بازارهای مالزی، چین، ایران و آمریکا نیز صادر شد. در آمریکا تصمیم گرفته شد تا برای رقابت با سدان‌های متوسط لکسس، این خودرو با برند اینفینیتی عرضه شود. در ابتدا نمونه مجهز به پیشرانه 3 لیتری با نام I30 عرضه شد و از ابتدای سال 2001 نیز با تجهیز آن به پیشرانه 3.5 لیتری، نام خودرو به I35 تغییر یافت. با این حال این محصول اینفینیتی نتوانست در آمریکا چندان موفق ظاهر شود و به تدریج نیسان سعی کرد تا استراتژی خود در این بخش از بازار آمریکا را تغییر دهد. در ایران اما ماکسیما در دوره‌ای وارد بازار شد که خلأ قابل توجهی در بازار خودروهای لوکس احساس می‌شد و تنوعی در بازار ایران دیده نمی‌شد. ماکسیما توانست به لطف همین مشخصات و قابلیت‌های فنی و امکانات رفاهی خود، به یک محصول موفق بدل شود.

برچسب ها

نیسانکیاماکسیمارنومزداپژوپرایدرونیزکیا ریو
مطالب مرتبط بیشتر
نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS رنو سهام نیسان را فروخت آغاز کمپین خانواده کوشا خودرو چرا ونوسیا D۶۰ EV Plus بخریم؟ سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا آغاز تحویل نخستین سری خودروهای وارداتی کیا پراید را که از صحنه می بریم مردم را موتور سوار می کنیم نمایش سه مدل وارداتی نیسان ۴ خودرو انرژی نو نیسان در راه است رشد خفیف فروش کیا در آمریکا ۴ محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد آیا انتخاب وارداتی های جدید «کیا» ارزش دارد؟ مدل‌های جدید رنو در راه است فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال خودروهای برقی کیاموتورز رونمایی شد رونمایی از دو خودروی جدید کیا کیا و هیوندای فراخوان دادند ۱۹ مدل نیسان برقی جدید در راه است کیهان: به جای واردات خودرو پراید سوار شویم نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس پژو ئی-۳۰۰۸ جدید رونمایی شد+ عکس رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی تولید کیا در کره با اختلال مواجه شد عرضه ۱۹ نیسان جدید تا ۲۰۳۰ جدیدترین شاسی بلند کیا رونمایی شد+ عکس هیوندای و کیا فراخوان دادند فراخوان ۹۱ هزار خودروی هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل نقص فنی پژو ۳۰۰۸ جدید معرفی می شود + عکس کیا پگاس و سراتو استاندارد گرفتند نیسان از ضعف ین سود برد پیکانتو جدید معرفی شد+عکس پراید باز هم ابزار فرار به جلو شد ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو شاسی بلند جدید کیا در راه است نیسان آبی به آفریقا رسید! ماموت خودرو؛ میزبان جدید خودروهای وارداتی رنو شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید سه راز کیا اسپورتیج جدید شوروم کوشاخودرو در انتظار کاپیتان سدان های کیا نگاهی به بزرگترین کراس اوور وارداتی کیا به ایران مزایا و معایب سراتو را بشناسید جهش بزرگ از آن نیسان شد ۶ محصول کیا با چه قیمتی به گمرک ایران رسیدند؟+جدول دو مهمان تازه کیا در شوروم کوشاخودرو کیا Sportage و Ceed به شوروم کوشا خودرو رسیدند رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز ۱۴۰۲ سدان‌های وارداتی کیا را بشناسید نیسان رکوردار می‌شود؟ از نیسان ترا تا Leo MX۸ پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب تر و همچنان فناورانه در راه بازار (+عکس) شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند ۱۴۰۱ قلب های خانواده جدید کیا در ایران سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند نیسان پیروز شد پژو ۲۰۰۸ جدید از راه می رسد +عکس بلند قامت‌ترین خودرو وارداتی کیا به ایران کاپیتان سدان های وارداتی کیا در ایران فناوری جالب و مفید ژاپنی برای رانندگی با خیال راحت! +عکس پژو اینسپشن؛ خودرو جدید فرانسوی با ویژگی های تجهیزات فضانوردی ناسا! +عکس سفران لانگ کورس؛ از عجیب ترین های کمپانی رنو! +عکس ‌کراس‌اوور جمع‌و‌جور کیا در صف ورود به ایران کیاهای وارداتی به تهران رسیدند خودروهای وارداتی به تهران رسیدند سلتوس در کلاسی جدید به ایران می‌آید افتتاح ۲۰ نماینده جدید کوشاخودرو در کلانشهرها تا پایان سال کیا پگاس؛ جایگزینی برای خودروی ریو در بازار ایران+عکس واردات خودرو بالای ۲۰ هزار یورو به هیچ وجه امکان پذیر نیست رونمایی از اولین خودرو برقی مزدا مزدا۶ نسخه بیستمین سالگرد ۲۰۲۳؛ محصول جدید از یک نسل سومی باسابقه! +عکس کدام خودرو پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران است؟ اوپل استرا و پژو ئی-۳۰۸؛ دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست! +عکس جزئیات ورود اولین محموله خودرو به گمرکات جنوب کشور تا ۲ هفته آینده آغاز اکران بیلبورد های واردات کیا توسط کوشاخودرو جدیدترین قیمت خودرو پرطرفدار در بازار + جدول برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی ویزای مشروط به خودروی فرانسوی میزان فروش رنو و پژو در بازار ایران چقدر بود؟ فیلترینگ واردات خودرو اعلام قیمت کیا EV۶ مدل ۲۰۲۳ روسیه با مزدا خداحافظی کرد خداحافظی رنو با برقی‌های کوچک نیسان صاحب ۱۵ درصد از سهام رنو می‌شود مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-۸۰ را تایید کرد +عکس پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت کیا نیرو هیبرید ۲۰۲۳؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ رنو۵؛ خودرویی که تمام نمی شود! روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ مشتریان از دو خودروساز کره جنوبی به دلیل نداشتن امنیت شکایت کردند تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا خودروسازان فرانسوی برمی‌گردند؟ رنو و پژو برای بازگشت به بازار خودرو کشور باید ضررها را جبران کنند مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ فراخوان سراسری خودرو "ریو" در روسیه نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها پایان مگان بنزینی رنو بعد از ۲۷ سال و ۴ نسل اسپورتیج جدید کیا در کارخانه ژیلینا + عکس ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا کیا کارناوال ۲۰۲۲ در مقابل کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۱ سقوط فروش جهانی رنو دانگ فنگ اس۵۰: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد جدیدترین خودروی پژو معرفی شد+عکس درمورد کم مصرف ترین خودرویی ایرانی بیشتر بدانید به‌روزرسانی چشمگیر خودروی کره ای +عکس خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی ساخت هلیکوپتر سبک ۲ نفره با موتور پراید توسط نخبه ایرانی! مدیرعامل رنو پارس تغییر کرد ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید ۱۴ هزار دلاری معرفی کرد +عکس خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن مدل ۲۰۲۳ نیسان زی ۵۱ هزار دلار هیوندای کونا ۲۰۲۲ در مقابل مزدا CX-۳۰ ۲۰۲۲ مسکو دارایی شرکت رنو را تصاحب کرد نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده ۹ ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس مزداMX-۳۰؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت ۴ درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو مزدا MX-۳۰ PHEV معرفی می شود پراید ۲۰۰ میلیونی را هم دیدیم! شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا جدیدترین جزئیات از کیا EV۶ GT ۲۰۲۲ برقی فاش شد منوی جایگزین برای حذف سمند، پژو ۴۰۵ و تیبا رنو کارخانه مسکو را تعلیق کرد مزدا MX-۳۰ ۲۰۲۲ در مقابل مزدا ۲۰۲۲ CX-۳۰ + عکس مزدا ۶ دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد کراس اوور جدید مزدا شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد مزدا MX-۳۰ سال ۲۰۲۲ به روز شد + تصاویر جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس مزدا CX-۶۰ رونمایی می‌شود سایپا آخرین پراید خود را ۳۸ میلیون فروخته است هر آنچه نیاز است از کیا EV۹ سال ۲۰۲۴ بدانید + تصاویر خط تولید بسیار پیشرفته کیا در هند مهم ترین خودروی کیا موتورز آماده فروش +عکس برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی ساندرو ۶۷۰ میلیون تومان شد پراید وانت چند قیمت خورد؟ کیا ریو برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید معرفی شد سهام رنو صعودی است؟ پراید در سراشیبی قیمت افتاد رنو ساندرو ۶۸۰ میلیون تومان شد ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با ۱۴۱ اسب بخار قدرت شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب کرول ۲۰۲۲؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر ۹ هزار دلار! +عکس شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد سوناتا و کی۵ را هزاران تکه کنید! شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد مزدا ۲ جدید معرفی شد+ عکس مزدا MX-۳۰ در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ حذف پراید، انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد جدایی دانگ فنگ از کیا کسب رتبه برترین نمایندگی رنو توسط نمایندگی شاه پری روگ ۲۰۲۲؛ پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال ۲۰۲۲ ارزان تر از ۲۰۲۱ شد! با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! کمبود تراشه به تولید رنو ضرر زد پاسخ به ادعای شورای رقابت مبنی بر کشیدن ترمز قیمت پراید توسط یک کارشناس خودرو خودروی پرطرفدار کره ای با مدل ۲۰۲۲ + عکس قیمت حدود ۷ هزار دلاری پراید در سایت های خرید و فروش خودرو عراق کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد پراید ۱۲۰ میلیون تومانی در عراق خریدار ندارد هر آن چیزی که نیاز است از جمع و جورترین خودروی رنو TWIZY بدانید + تصاویر مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن هر ۸۳ ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری ۱۶۹ اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به ۱۰۰ دستگاه + عکس خودروهای کیا در کشور همسایه چقدر قیمت دارند؟ + جدول اعلام قیمت نیسان آریا کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با ۱۲۲ اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه رنو لاگونا کوپه با رنو لتیتیود + مشخصات فنی نخستین سال سایپای نوین چگونه گذشت؟ قیمت لوازم یدکی پراید در بازار چقدر است؟ پراید دوباره محبوب شد یکسال از توقف تولید و آخرین طرح فروش پراید می‌گذرد مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان خاص‌ترین نسخه کیا چه ویژگی‌هایی دارد؟ سورنتو پلاگین هیبرید ۲۰۲۲؛ محصول مطرح کیا موتورز با پیشرانه جدید معرفی شد+عکس پراید پرفروش ترین خودروی ایران+ وضعیت دیگر کشورها نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۲۳؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس خلأ«خودروهای اخراجی» پر نشد سورنتو ۲۰۲۱؛ بهترین نمونه‌ای که کیا تاکنون تولید کرده است درگ کویری بین ۳ شاسی بلند آفرودی غول پیکر دورخیز پژو و رنو برای بازگشت به بازار ایران توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن اسپورتیج جدید؛ تغییرات جدی در طراحی و فناورانه هایی داخل اتاق! +عکس نیسان تیتان ۲۰۲۱، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! اولین تصاویر واقعی از کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ منتشر شد+ عکس کیا سید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا +عکس توقیف پراید سرقتی در آزادراه تهران – شمال بررسی پژو ۵۰۸، ناکامی دیگری از پژو در ایران محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران کیا سول ۲۰۲۲؛ ویژگی های مدل جدید خودروی جعبه ای کره ای+عکس ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی ۲۴۰Z نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد موبیلایز نام و نشانی جدید در سبد محصولات آینده گرای رنو اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان از زبان طراحی جدید کیا چه می دانید؟ آلتیما ۲۰۲۱؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان کیا K۵ ۲۰۲۲ پس از اولین رونمایی، با امکانات جدید معرفی شد طرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک R سرمایه‌گذاری ۱.۸ میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی سفارشی‌ترین نسخه کیا سلتوس ۲۰۲۲ را بشناسید مزدا CX-۳ مدل ۲۰۲۱ به پایان خط تولید نزدیک می‌شود سدان کیا K۹ با فیس‌لیفت جدید رونمایی شد تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید ۱۰۰ هزار خودروی مزدا در سال ۲۰۲۱ سهام خودروسازی نیسان ۱۲ درصد سقوط کرد نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی اصلاحات قیمتی در نیسان پای رنو و پژو دوباره به ایران باز می شود؟ رنو و پژو با جبران زیان های گذشته به ایران برگردند نیسان روگ ۲۰۲۱: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس یک کشته در تصادف پژو ۴۰۵ با موتور و پراید در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر انتخاب یک سدان قدرتمند با بودجه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تغییر نام کیا فورته ۲۰۲۲ به K۳ هنر برنامه‌ریزی در خدمت تحول سایپا افزایش ۷۰ درصدی فروش نیسان در ژاپن نسخه خاص پاترول نیسمو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس سورنتو جدید؛ هیبریدی با ظاهری متفاوت کیا EV۶ اولین مدل کاملا الکتریکی کیا خودرو نیسان ۴۰۰Z برای سال ۲۰۲۲ تولید می شود نیسان روگ ۲۰۲۱ مجهز به موتور توربو ۱.۵لیتری سه سیلندر می‌شود کیا EV ۶، ۲۰۲۲ با طراحی فوق خاص رونمایی شد رنو بخشی از سهم خود در بنز را می فروشد رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود پژو به آمریکا نمی‌رود پیرمردان سختکوش ! وقتی پژو ده هزار تومان ارزانتر شد! نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان لوگوی رنو تغییر کرد رنو تالیسمان؛ مقایسه و معرفی قطعات مهم تلیسمان کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد توقف تولید پراید یکی از اقدامات بسیار مناسبی بود که سایپا انجام داد لوگوی جدید پژو رونمایی شد بحران ۸ میلیارد دلاری رنو کیا K۸؛ معرفی خودرویی که جایگزین کادنزا در کیا موتورز می شود +عکس سود ۱۰ برابری برای مشتریان طرح جدید تبدیل محصولات رنو قشقایی ۲۰۲۱؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس کیا K۸ یک سدان بزرگ با ظاهری زیبا ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان درآمد خودروسازان از فروش پژو و پراید پث فایندر ۲۰۲۲؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو امکاناتی جدید به کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ اضافه شد پایان تولید کیا K ۹۰۰ و کادنزا برای سال ۲۰۲۱ تصاویر جدید از کیا نیرو مدل ۲۰۲۲ صدور دعوتنامه ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک آغاز شد داچیا بیگستر پرچمدار شاسی بلندهای اقتصادی رنو رویکردهای مدرن در بازسازی یک نوستالژی! +عکس علت گران ماندن پراید بعد از توقف تولید چیست؟ رنو۵ دوباره زنده می‌شود وارثان ناموفق تاج و تخت «استلانتیس» چهارمین گروه بزرگ خودروسازی جهان کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا فراخوان برای نیسان جوک ۲۰۲۰ نیسان لیف ده‌ساله شد ادغام فیات و پژو نهایی شد مورانو ۲۰۲۱؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس کاهش ۲۵ تا ۴۳ میلیونی پژو ۲۰۷ در یک ماه سالانه ۲۰ هزار پژو در شیراز تولید می‌شود اولین ایست به پژو خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت ۲۰۲۱؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس تغییر کارخانه مونتاژ به کارخانه بازیافت مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی ۲۰۲۰ پراید با ظاهر عجیب در یونان نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا موافقت سازمان محیط زیست با شماره‌گذاری رنوها به شرط عرضه با مدل ۹۸ آشنایی با کیا سورنتو جدید نوآوری نیسان در فروش ضرر ۷۳ میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات کیا نیسان ناوارا ۲۰۲۱؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم قیمت لوازم یدکی پراید در بازار چقدر است؟ اینفینیتی کیو اکس۵۰ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس آلتیما ۲۰۲۱؛ سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا پاترول نیسمو؛ خودرویی ۴ ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس شماره گذاری خودروهای رنو بلامانع است + سند عرضه ۹ محصول جدید در ۵ سال آینده سورنتو ۲۰۲۱ در نسل چهارم؛ فناورانه تر از همیشه با طراحی کاملا متفاوت+عکس ۵۰۸ پی اس ائی؛ قویترین خودروی خیابانی پژو معرفی می شود+عکس رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو ماکسیما ۲۰۲۱ و معرفی یک نسخه ویژه+عکس ابر خودروی پژو در راه است آخرین سنگر نیسان در چین صدور اوراق بدهی نیسان کیا پگاس؛ سدان کره ای ۱۱ هزار دلاری در آسیا+تصاویر رکوردی تازه برای نیسان لیف جای پراید خالی نیست! تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان فراخوان هزاران هیوندای و کیا اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ چه تغییراتی را همراه دارد (+تصاویر) تغییرات خودرو کیا استینگر در سال ۲۰۲۰+ تصاویر چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ داستر با قلب جدید از رقبا پیشی گرفت نیسان و هوندا ادغام می شوند همکاری عظیم مزدا و تویوتا وداع با پراید پس ­از ۲۷ سال خروج پراید از خط تولید سایپا سه مدل خودروی پراید و یک مدل پژو ۴۰۵ از رده خارج شدند کیا k۵ جدید ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید+تصاویر مدیر طراحی پژو به رنو رفت افزایش قیمت نسل جدید کیا سورنتو بزرگ‌ترین زیان نیسان از ۱۹۷۷ بهبود عملکرد مالی نیسان قادر به تولید خودرویی ارزانتر از پراید نیستیم سه‌گانه سایپا برای عصرجدید طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات کیا در سراسر کشور تولید خودرو پراید در ایستگاه آخر سنترا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر کاهش تولید در نیسان الزام جانشینان پراید و پژو ۴۰۵ به رعایت استانداردهای ۸۵گانه لوگو جدید نیسان را ببینید اعلام نام فرزند فیات و پژو معرفی شاسی بلندی که ۳۰۰ مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد کیا تلورید چه ویژگی جدیدی را ارائه می‌دهد؟ خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ فراخوان کیا سول برقی قیمت پراید ۱۰۰ درصد رشد اما نهاده‌های تولید ۸۸ درصد رشد داشته است رشد فروش نیسان در چین شرکت خودروسازی فیات با پژو ادغام می‌شود ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد امید نیسان به بازار استرالیا تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر امید نیسان به بازار خودروی ژاپن نگاهی به کیا سدونا مدل ۲۰۲۱ یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر کاهش تولید نیسان نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۱ معرفی شد+ تصاویر بازگشایی نیسان در بریتانیا مزدا ۳ اسپرت جی تی ۲۰۲۰؛ زیبای ژاپنی با برچسب ۲۷ هزار دلاری! +تصاویر رنو بسته نجات ۵ میلیارد یورویی دریافت می‌کند فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب ۸ پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا نگاهی به کیا سلتوس ۲۰۲۱ چه کسانی قیمت پراید را تا سقف ۹۰ میلیون تومان بالا بردند؟ به‌روزرسانی کیا ریو معرفی خودرو اسپورتیج رنو ۱۵ هزار نفر از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند کرونا ۶.۲ میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد پلتفرم های پراید و پژو بسیار قدیمی است مصوبه توقف تولید پراید لازم‌الاجراست نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا خیال منتقدان را از تولیدِ پراید راحت کردیم شرکت خودروسازی رنو ممکن است نابود شود شرکت ژاپنی نیسان ۲۰ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم کیا ​اُپتیما تغییر نام می دهد خرید و فروش خودرو به صفر رسید نیسان کیکس ایی-پاور ۲۰۲۱ معرفی شد+تصاویر تجهیز سورنتو به دوربین نقاط کور هاچ بک کوچک ۱۰ هزار دلاری در بازار کره جنوبی +تصاویر نیسان ۲.۸ میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد تعطیلی کارخانه مشترک تویوتا و پژو تمدید شد شاسی بلند ۱۸ هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد دو پیشنهاد جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس با ۶۷۰ درصد سود داستان پرفراز و فرود سلبریتی بازار خودرو کیا از خودروی جدید موهاوی ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد + تصاویر مگر ۹۰ درصد قطعات پراید تولید داخل نبود؟ مسیر کاهشی قیمت پراید آغاز شده است غولی که "بازار" از پراید ساخت طرح تبدیل تعهدات معوق خانواده رنو شرکت سایپا به کوییک R نبود خودروی جایگزین، پراید را در بازار گران کرد رشد ۲۰ درصدی قیمت کارخانه‌ای پراید با مصوبه شورای رقابت درخواست وام ۲.۸ میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا پراید با قیمت بیشتر از ۷۳ میلیون تومان معامله نشده است قیمت بازار، قیمت کارخانه نیست نقش اقدامات سودجویانه دلالان در افزایش قیمت پراید تصاویر جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۰ + فیلم تولید پراید با استانداردهای ۸۵ گانه امکانپذیر نیست توقف تولید پراید در کشور نقدینگی بالای مردم قیمت پراید در بازار را بالا برد از سرگیری تولید پراید با مصوبه سازمان استاندارد تعارض دارد برای کاهش قیمت‌های بازار اگر لازم باشد فروش پراید را از سر می‌گیریم نسل جدید پژو ۳۰۸ به‌زودی رونمایی می‌شود برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن تجربه رانندگی با کیا XCeed هیبریدی جایگزین پراید با قیمت مشابه هرچه سریعتر معرفی شود خداحافظی با خودروهای ارزان بازار توقف تولید دومین مدل پراید؛ یک ماه زودتر از موعد قبلی توقف چند روزه خط تولید کیاموتورز بخاطر کرونا مزدایی که تبدیل به پراید شد! سوزوکی ژاپن جایگزین پراید نمی‌شود خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند واژگونی پژو پارس با ۲ کشته و ۲ مجروح در حوالی "خوشاب" دشتستان تصاویر مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ منتشر شد آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks روزگار سناریوسازی با پراید به اتمام رسیده تنزل رتبه اعتباری پژو و رنو چالش‌های بی‌پایان نیسان بهترین خودرو ۲۰۲۰ انتخاب شد موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی سقوط ۴۵ درصدی فروش نیسان ژاپن در چین ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا خداحافظی با پراید بعد از ۲۷ سال کاهش سهام دانگ فنگ در پژو اعلام زمان دقیق خداحافظی سایپا با پراید نگاهی به رنو کولیوس مدل ۲۰۲۰ معرفی نسل جدید کیا کادنزا خودروسازی کیا در چین ماسک تولید می‌کند قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی پژو ۵۰۸ صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات کیا سراتو مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا دولت فرانسه به کمک خودروسازان می‌شتابد تعطیلی کارخانه‌های رنو در فرانسه پژو هم کارخانه‌های اروپایی‌ خود را تعطیل کرد معرفی وَن مسافرتی باکسر از پژو آسیب نیسان از شیوع کرونا نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا نقشه پژو برای چین خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند کیا کادنزا فیس لیفت ۲۰۲۰ معرفی شد "مورفوز " عجیب ترین ماجراجویی کمپانی رنو خودروی برقی شاسی بلند رنو با برد ۷۰۰ کیلومتر چوب حراج رنو بر نمایندگی‌ها تمدید تعطیلی رنو و پژو در چین آخرین آمار تولیدات سایپا وانت سایز متوسط پژو لندترک ۲۰۲۱ معرفی شد پژو از خانواده "لندتِرِک" رونمایی کرد ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان سقوط بی‌سابقه سهام نیسان خروج از ایران برای رنو فرانسه گران تمام شد! مقایسه خودرو پژو ۵۰۸ و پژو ۳۰۱ خروج از بازار ایران اولین کاهش سود رنو در ۱۰ سال گذشته را رقم زد لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد اصلاحیه بخش نامه ۴۲۸۱-طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما -بهمن ۹۸ طرح جدید مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما اعلام شد +جدول کرونا تولید خودروهای رنو را مختل کرد! سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-۹ + مشخصات لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو شد پژو ۲۰۰۸ جدید الکتریکی شد این بازیگران بزرگ! خودروساز‌ها پس از خروج رنو و برلیانس چه کردند؟ تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد آمار فعالیت‌های پارس‌خودرو در دی ۹۸ زمان توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید جزئیات ارتقاء‌خودروها به استاندارد یورو ۵ نظاره‌گر ماکسیمای ۲۰۲۰ باشید +تصاویر مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول احتمال فروپاشی رنو-نیسان رد شد قیمت انواع خودروهای داخلی کارکرده مدل رنو در بازار آزاد ۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود برادر کوچکتر داستر نامگذاری شد قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه ۴مدل نیسان در خوزستان+جدول قیمت خودرو کیا در بازار تهران+ جدول انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰ زمان توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ اعلام شد طلوع امپراطوری جدید در جهان خودرو برگ برنده نیسان در اروپا چهارمین غول خودروسازی جهان به صحنه آمد سهم‌خواهی پژو از ادغام با فیات پژو فراخوان داد رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان فروش سهام دانگ‌فنگ در پژو فروش فوری اقساطی خودرو سایپا ۱۳۱ از فردا قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول قیمت نهایی ماکسیمای ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " قیمت خودرو پژو در بازار تهران +جدول آمار و ارقام درباره پراید چه می‌گویند؟ برگ برنده نیسان در اروپا زمزمه های کاهش قیمت پراید دومین مرحله فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱؛ چهارشنبه، سیزده آذر دفاع تاوارز از ادغام پژو و فیات پایان همکاری پژو و چانگ‌آن توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات یک اتاق رؤیایی فیات و پژو ادغام می‌شوند توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر خودروی ۲۰۲۰ Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان نیسان برای ۳۹۴ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی لنگر چین برای ادغام فیات و پژو شاسی‌بلند جدید کیا برای بازار هند فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا ادامه دارد آخرین وضعیت تولید پراید تا مهر ۹۸ + آمار افزایش مشروط ۱۰۰ هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار چالش پیش روی خودرو‌های جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ نگاهی به نسل جدید کیا اپتیما ۲۰۲۰ سرنوشت برندهای پژو و فیات پس از ادغام خطرات ادغام فیات و پژو تولیدات «رنو» ۵۷درصد کاهش یافت! چرا پراید ۵ میلیون تومان گران شد؟ قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۸/۱۹ فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو خودرو جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود قیمت پراید در بازار به کجا رسید؟ (۱۸ آبان ۹۸) + جدول فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا ادامه دارد پشت پرده افزایش قیمت پراید چیست؟ بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان چه کسانی پشت‌پرده ادغام پژو و فیات بودند!؟ پراید بالاتر از مرز روانی ماندگار شد سامورایی آمریکایی توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر فروش پراید از تولید آن پیشی گرفت بازگشت از مرگ در کمتر از ۳۰ سال! فروش فوری و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد پشت‌پرده ادغام پژو و فیات پراید از ۵۰ میلیون تومان گذشت نتیجه ادغام دو خودروساز بزرگ چیست؟ چشم امید رنو به نیسان ادغام فیات و پژو زیر ذره‌بین ترامپ بررسی خودرو نیسان پاترول ۲۰۲۰ با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات پیش فروش خودرو باعث افزایش قیمت خواهد شد زمان بازنشستگی پراید و پژو ۴۰۵ فرا رسیده است دغدغه‌های پایان تولید چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود افت ۳۰ درصدی سود مزدا شمارش معکوس ادغام پژو و فیات پراید گران می‌شود؟ خودروی جایگزین ۴۰۵ پژو و فیات کرایسلر تایید کردند که با هم ادغام خواهند شد طرح جدید فروش نقد و اقساط محصولات سایپا حذف پرتیراژها همزمان با داخلی‌سازی قطعات قیمت پراید به تیبا نزدیک شد جایگزین های پراید را بشناسید بازنشستگی پراید و ۴۰۵ کافی نیست فروش «رنو» کاهش یافت! توقف خط تولید پراید شدنی است! قیمت خودروهای نیسان در بازار (۳ آبان ۹۸) + جدول تیبا جایگزین پراید می‌شود پایان داستان پراید از زبان مدیرعامل سایپا مدل ۲۰۲۰ خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر لیست قیمت محصولات سایپا در بازار افزایش درآمدزایی پژو رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود رنو در سراشیبی کاهش سود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! اعلام زمان بازنشستگی پراید انقلاب خودروهای دیزلی در راه است حذف مدل‌هایی از پراید و پژو ۴۰۵ رنگین‌کمان‌های چهارچرخ همه چیز درباره حذف پراید و ۴۰۵ از خط تولید + تمام جایگزین‌های اعلام شده پراید گران شد منتظر خودروی جدید به جای پراید و ۴۰۵ باشیم؟ از آغاز حذف پراید و پژو تا ضد حمله فولکس به ترکیه جایگزین پراید چه خودرویی است؟ یکی از مدل‌های قدیمی پراید تا چند روز دیگر از تولید خارج می‌شود رنو مدیرعامل خود را برکنار کرد آینده قیمت پراید بعد از توقف تولید قیمت خودرو رنو وارداتی در بازار تهران +جدول رنو مدیر ارشد اجرایی خود را برکنار کرد آیا تولید سمند و تیبا هم متوقف می‌شود؟ قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول مشکل خودروسازان فرانسوی در چین آخرین جزئیات از جایگزین پراید فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد خودروی جایگزین پراید مشخص شد جایگزین پراید، تلفیقی از پراید و تیبا ست؟ یک خداحافظی طولانی خودروی جایگزین پراید چه قیمتی دارد؟ سایپا تولید خودرو تلفیقی برای جایگزینی پراید را تکذیب کرد رونمایی از نیسان پاترول ۲۰۲۰ مزدا برترین خودروساز سال ۲۰۱۹ از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (۹ مهر ۹۸) + جدول جایگزین پراید معرفی شد کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی توقف تولید سراتو و رشد قابل توجه تولید و فروش پراید ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت سومین فراخوان جایگزینی خودروهای سایپا صادر شد رنو و پژو با چشم گریان از ایران رفتند محصولات جدید جایگزین پراید و ۴۰۵ می‌شوند قیمت سراتو در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد سراتو ارزان تر از کارخانه شد افزایش قیمت پراید چقدر محتمل است؟ خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود جزییات طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا ویژه ۲۷ شهریورماه معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از ۵ ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای حرکت پرشتاب پژو به سوی برقی‌سازی حذف پراید از جاده‌ها و توقف شماره‌گذاری تدبیر مسئولان را می‌طلبد جایگزین شدن یک خودروی ایمن جدید به جای پراید پراید از سال ۹۹ شماره‌گذاری نمی‌شود رد مذاکرات ادغام رنو و فیات رازهای رنو در ایران نیم نگاهی به فراز‌ها و فرود‌های پراید خارج کردن پراید از چرخه تولید بدون تغییر و تحول در صنعت خودرو بی‌فایده است قربانی جدید فساد در نیسان «رنوی ایرانی» به روسیه رفت معاون نیسان استعفا می‌کند احیای همکاری پژو و دانگ‌فنگ خروج نیسان از کره عقب‌نشینی پراید تا کجا ادامه دارد؟ سربازآن‌کهنه‌کار زمان معینی برای حذف پراید وجود ندارد فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا ویژه چهارشنبه ۱۳ شهریور تیبا ۲ به قیمت ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید قیمت خودرو رنو تولید داخل در بازار + جدول پلیس حق توقف تولید پراید را ندارد واکنش سایپا به "پراید ۵ میلیونی" احتمال توقف تولید پراید و ۴۰۵ در سال آینده حذف خودروهای قدیمی؛ بدون تاریخ، بدون جانشین مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز پراید ؛ از تولد در آمریکا تا مرگ در ایران نیسان توپ گلف خودران ساخت نسخه "چینی" پراید! (+تصاویر) قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) تخمه‌خوردن دلیل تصادف است نه پراید! خودرویی که با ۱.۸ میلیون تومان آمد با ۵۰ میلیون تومان می‌رود سایپا محصولات رنو، برلیانس و آریو را تحویل نخواهد داد تصمیم پلیس برای توقف شماره‌گذاری پراید پراید و پژو ۲۰۶ را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیات توقف تولید پراید شدنی است؟ پسرک بی‌آلایش رنو پراید پلاک نمی شود معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ آقای سامورایی، بعد از باشگاه! پراید به آخر عمر خود رسیده است فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود عبور و مرور پراید در جاده‌ها محدود شود تعدیل ۵۰ درصدی کارکنان پژو در چین برند آسیایی در اروپا اول شد عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار ارزان‌ترین خودرو باز هم سقوط مرگبار پراید از پل تخریب شده با سیل احتمال از‌سرگیری مذاکرات رنو و فیات ضرر هنگفت پژو در چین اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! ساخت احتمالی کیا وانت قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ حرکت نیسان در جاده بحران کاهش شدید سود شرکت رنو در ۶ ماهه اول ۲۰۱۹ نیسان ۱۲۵۰۰ کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند فروش فوری پراید و ساینا آغاز شد آغاز فروش فوری پراید و ساینا از ۵ مردادماه +جدول بدون حضور پژو خودرو ۳۰۱ را تولید می‌کنیم نیسان ژاپن ۱۰ هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ تبدیل محصولات رنو و برلیانس با سراتو به تعداد محدود قلب ۳۰۱ ایرانی را بشناسیم مدل‌های پرفروش خودروهای کیاموتورز در آمریکا سقوط ۶۸ درصدی فروش پژو در آسیای غربی پس از خروج از ایران کابوسی که به سراغ خودروسازان فرانسوی آمد تحریم های اعمال شده علیه ایران، پژو سیتروئن را متضرر کرد رنو با خروج از ایران، زیان مالی بسیاری متحمل شد کاهش فروش پژو در نیمه نخست ۲۰۱۹ «پراید» و «پژو» در صدر شماره‌گذاری خودروها خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند تصادف پژو و پراید ۶ قربانی گرفت شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور آخرین قیمت پراید در بازار شرایط فروش ۲۰۷ دستی و اتومات اعلام شد قرارداد خودروسازی رنو و پژو با دانشگاه امیرکبیر به علت تحریم‌ها منتفی شد بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + تصاویر و قیمت به پول ایران پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه شکل و شمایل رنو کپچر ۲۰۲۰ خودروی برقی پر فروش در آلمان پرفروش‌ترین خودروها در اروپا تولید خودروهای رنو در ایران با موتور داخلی EF۷ ؟ کیا "اکسید" ۲۰۲۰ معرفی شد +عکس تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان مقایسه پنج کشنده اروپایی مناسب برای کاربری کمپرسی معرفی نیسان مورانو جدید ۲۰۱۹ قیمت انواع خودروهای سایپا در بازار +جدول پراید در آخرین روز بهار چقدر قیمت خورد؟ تولید باتری‌های برقی پژو در اسلواکی و اسپانیا پراید باز هم از ۵۰ میلیون تومان عبور کرد رقابت خانه به خانه شرکت رنو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد بود پراید امروز چقدر قیمت خورد؟ به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند پراید چقدر ریخت؟ مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است سایپا ۱۵۱ به ۴۶ میلیون تومان رسید بررسی فنی خودرو پژو ۵۰۸ کیا اِستینگر GTS چه مشخصاتی دارد؟ ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید چالش‌ها و فرصت‌های ادغام احتمالی رنو و فیات‌کرایسلر ۵۰سال با گودزیلا فروش فوری خودروهای سایپا آغاز شد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ شروط فرانسه برای ادغام رنو و فیات‌کرایسلر آغاز فروش فوری خودروهای سایپا برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو۳۰۱ نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد شاسی‌بلند جدید کیا در راه است ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی فیات کرایسلر درحال مذاکره برای ادغام با رنو است خودروهای الکتریکی از ۲۰۰ سال پیش وجود داشتند! بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود فروش فوری محصولات سایپا پنجاه سال با فرزند آفتاب فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد بچه شیر فرانسوی تداوم بحران در نیسان فروش فوری سایپا امروز هم ادامه یافت فروش فوری اینترنتی محصولات سایپا ادامه دارد "ایمجین" خودروی عجیب کیا وارد خط تولید می شود رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خداحافظی تدریجی با رنو قیمت پراید بعد از حذف نرخ از سایت‌های خرید و فروش چه تغییری کرد؟ بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت توقف تولید پراید هنوز در دست بررسی است کاهش ارزش سهام پژو در پی خروج از بازار ایران آغاز دوباره فروش فوری محصولات سایپا پراید ۵۰ و تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است پراید ۵۳ میلیون تومان شد فروش فوری پژو ۲۰۶ و پارس آغاز شد همه تجهیزات پژو در داخل کشور است روزهای بد خودروسازان فرانسوی خروج اجباری از ایران یکی از دلایل کاهش فروش شرکت رنو اعلام شد سقوط ۱/۱ درصدی درآمد پژو پس از خروج از ایران کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان پراید مرز روانی ۵۰میلیون تومان را شکست "پژو" در صدر آمار تولید و فروش "خودرو" قرار گرفت همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه فراخوان پارس خودرو برای مشتریان خودروهای رنو نخستین خودروی برقی رنو برای چین کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟ نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود قیمت ۵ محصول سایپا در بازار افزایش یافت پراید ۳۷ میلیون تومان قیمت خورد قیمت جدید انواع پراید در بازار تهران +جدول سقوط ۴۰درصدی تولید خودرو در ایران مدیری که پژو را از ورشکستگی نجات داد رای سهامداران نیسان به اخراج گون مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر مدیرعامل پیشین رنو-نیسان دوباره دستگیر شد قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول رکورد فروش ۴۰۰ هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ ۱۲ مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان ویراژ «رنو» و «پژو» در بورس های کالایی خودرو‌هایی که با ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌توان خرید + جدول ۶ خودروی سایپا در طرح فروش فوری امروز ۲۷ اسفند عرضه می شود پراید در بازارهای جهانی گران‌تر از بازار داخلی است پراید کره‌ای اینگونه رشد کرد + تصاویر پراید در یک سال چقدر گران شد؟ تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود پراید ۳ میلیون تومان ارزان شد پراید و تیبا در صدر خودروهای ناقصی سایپا کارخانه کیا موتورز کره در چین تعطیل می شود "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار ارزان‌ترین خودروهای جهان در کجا تولید می‌شوند؟ رونمایی گروه خودروسازی کیا از طرح مفهومی جذاب ترین خودرو الکتریکی ۲۰۱۹ ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر دادگاه ژاپن با ضمانت ۸.۹ میلیون دلاری برای آزادی مدیر عامل سابق رنو موافقت کرد طرح جدید تبدیل محصولات رنو اجرا می‌شود نیسان لیف E پلاس در CES ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد گزارش تصویری از تحویل خودروهای نگین خودرو بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ نخستین سری از تعهدات نگین خودرو این هفته تحویل می شود پراید ۵۱ میلیون تومان شد فراخوان ۸۶ هزار نیسان مورانو ۴ پیشنهاد سایپا برای خریداران محصولات رنو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان آقایان در وزارت صنعت آسوده بخوابند؛ پراید ۴۶ میلیون تومان شد قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول اولین تصاویر لو رفته از شاسی بلند کیا نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد رنو تلیسمان در بازار چند؟ بار مسئولیت‌های معوق رنو برگردن کیست؟ اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی پث‌فایندر ۲۰۱۹ مدل سفارشی نیسان +عکس بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ بهمن ۹۷ گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۹ بهمن ۹۷ رشد تیراژ محصولات رنو در ایران قیمت پراید در بازار ۴۰ میلیون قیمت انواع محصولات سایپا ۸ بهمن ۹۷ تداوم صدرنشینی فولکس در فروش بستن سگ به خودرو در جاده اشتهارد فرهنگیان می توانند اقساطی پراید بخرند قیمت انواع محصولات سایپا ۶ بهمن ۹۷ قیمت «پراید، تیبا، پژو و سمند» با طرح ساماندهی بازار تثبیت می‌شود پراید سردمدار گرانی خودرو در بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۳ بهمن ۹۷ بررسی مزایا و معایب خرید نیسان رونیز قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ دی ۹۷ فروش ۱۰۱ دستگاه خودرو رنو به ایران در سال ۲۰۱۸ سایپا نرخ محصولات خود را با فرمول ۵ درصد زیر حاشیه بازار اعلام کرد خودروی مرموز IMs نیسان سهم سایپا از فروش هر پراید ۲۰۰۰ دلار است بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد قیمت جدید محصولات رنو و برلیانس اعلام شد خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه پراید ارسال می شود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ دی ۹۷ پاسخ خودروسازی سایپا به یک گزارش مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۵ دی ۹۷ تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ فناوری جدید‌ کیا برای درک احساسات رانندگان خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آذر۹۷ دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ آذر۹۷ نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی افت ۸ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت پژوهای پسابرجامی نیسان خودرویی با ارزش ۱.۱ میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام ۷ میلیونی خرید خودرو راکد شد همکاری نیسان و رنو در پرونده گون k۹۰۰ کیا سوپرایز بزرگ خودروهای سدان‌ لوکس در جهان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آذر۹۷ رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آذر۹۷ ۲۴مجروح در واژگونی نیسان فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ آذر۹۷ نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ آذر۹۷ درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ آذر۹۷ درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان مظنه خرید پراید کارکرده چقدر است؟ ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آذر۹۷ نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۶ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ آذر۹۷ خرید خودرو فرانسوی چقدر هزینه دارد؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو ۲۰۱۹ کیا صفر چند؟ برخورد خودروی سمند با پژو، ۴ کشته برجا گذاشت تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رییس نیسان برکنار شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آذر۹۷ افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آبان ۹۷ رنو نیسان در آستانه فروپاشی! دریافت پراید به جای خودروی ثبت نامی از سایپا اختیاری است کیا صفر چند؟ کارلوس گون اخراج و دستگیر شد رنو صفر چند؟ تایر ایرانی وارد چرخه تولید رنو و پژو شد کیا صفر چند؟ پراید ۱۱۱ "۳۸ میلیون تومان" شد مدیرعامل سایپا: دلایل جایگزینی پراید به جای ساندرو جایگزینی خودروهای خانواده رنو با گروه ایکس ۱۰۰ و ایکس ۲۰۰ کاملا اختیاری است کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آبان ۹۷ نیسان صفر چند؟ رنو صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آبان ۹۷ رنو صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ آبان ۹۷ مزدا ۳ صفر در بازار چند؟ کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ آبان ۹۷ پراید ۳۴ میلیون تومانی در راه است حفظ میراث رنو از مسیر داخلی‌سازی تولید محصولات رنو متوقف نمی شود خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آبان ۹۷ رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آبان ۹۷ کیا صفر چند؟ جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آبان ۹۷ شمارش معکوس برای معرفی ماکسیمای ۲۰۱۹ آغاز شد ۴۰۵SLX ارزان شد خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی رنو صفر چند؟ روند کاهشی قیمت پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیسان صفر چند؟ پراید ۳۶ میلیون تومان شد ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول تعداد نمایندگی های پایلوت ایکاپ به شصت و پنج رسید اجاره پراید برای اسنپ به قیمت اجاره خانه! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ مهر ۹۷ خودروی پسر آجری! کیا صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول لاستیک پراید چند؟ پشت پرده حراج پراید در سایت های اینترنتی ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها تامین قطعات رنو امکان‌پذیر نیست رنو داستر ۲۰۱۸ را بشناسید نیسان صفر چند؟ طرح مفهومی خودرو جدید رنو رونمایی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مهر ۹۷ پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه ۷۰ در ایران جدیدترین قیمت خودروهای رنو در بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مهر ۹۷ رمزگشایی تغییر رفتار رنو در ایران جزئیات تصادف پراید با پژو با ۹ مصدوم در کرمان ماجراهای خودرویی بهنام بانی تحویل بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ جدیدترین محصول نیسان تحویل خودروهای خریداری شده با ارز دولتی به مشتریان توسط نگین خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مهر ۹۷ راز متفاوت بودن «رنو» در بازار خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مهر ۹۷ کدام خودروهای داخلی ارزان شده‌اند +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مهر ۹۷ پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس قیمت انواع محصولات سایپا ۲ مهر ۹۷ نیسان در آمریکا فراخوان داد ۲۶ هزار خودرو در شهریور ماه تحویل مشتریان شده قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مهر ۹۷ نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ شهریور ۹۷ اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو تمرکز پژو بر تولید خودروهای هیبریدی فروش رنو در ایران نصف شد مظنه خودرو‌های دو در چقدر است؟ ورزشکارانی از دوران جهش! اتاق رویاها فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی رصدخانه سیار طراحی شد حذف پرایدهای ۱۰ ساله از سرویس مدارس تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید سقوط پراید به دره در مسیر کاخ ناصری کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ شهریور ۹۷ امسال هم از پراید به عنوان سرویس مدارس استفاده می‌شود پراید با عمر بیش از ۱۰ سال از سرویس مدارس حذف شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ شهریور ۹۷ رونمایی کیا موتور از خودروی جدیدش قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ شهریور ۹۷ ارزانترین و گرانترین خودروهای رنو در بازار ایران را چند بخریم؟ قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ شهریور ۹۷ پژو در شرایط سختی قرار دارد مزدا ۳ تیپ ۴ با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ شهریور ۹۷ نقاب تازه هم‌آوای قاجاری رنو! قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ شهریور ۹۷ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور ۹۷ آتش‌سوزی خودرو در پی مشاجره لفظی سرنشین با راننده رنو صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ شهریور ۹۷ کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ شهریور ۹۷ رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ شهریور ۹۷ کیا سراتوی ۲۰۱۹، مجهز و زیباتر از قبل (+عکس) پراید کمتر از ۳۲ میلیون ضررده است! پراید ۴۰ میلیون تومانی نداریم! با چه بودجه ای کیا سواری کنیم؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ شهریور ۹۷ رنو صفر چند؟ فروش ۵۰ هزار محصول سایپا از فردا آغار می شود کیا صفر چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ شهریور ۹۷ پراید ۱۱ میلیون تومان ارزان شد سیاست ممنوعیت واردات خودرو اشتباه است؛ واردات خودرو باید مدیریت شود نه ممنوع نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان پراید ۲۲ میلیونی را ۴۰ میلیون نخرید! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ شهریور ۹۷ کسی برای خرید پراید استارت نمی‌زند! پراید کارکرده چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۸ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۷ شهریور ۹۷ ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو موج سواری دلالان در فضای مجازی برای افزایش قیمت پراید طرح فروش خودروهای گروه سایپا از هفته آینده قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ شهریور ۹۷ ۶ کشته و مصدوم در تصادف پراید با کامیون در محور سبزوار قیمت انواع محصولات سایپا ۴ شهریور ۹۷ پراید ۱۱۱ "۳۵ میلیون تومان "شد اولین اخبار منتشر شده از جدیدترین محصول رنو؛ راز رنو فاش شد چرا پژو فرانسه به ایران قطعه نمی فروشد؟ ساز و کار آزادسازی قیمت خودرو فراهم نیست قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ مرداد ۹۷ پژو ورشکست می‌شود؟ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مرداد ۹۷ احتمال آزادسازی قیمت خودرو؛ آیا پراید، ۴۳ میلیون تومان خواهد شد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مرداد ۹۷ با ۳۰میلیون‌ هم می‌توان خودرو صفر خرید؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ مرداد ۹۷ تولید تندر-۹۰ در کما قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ مرداد ۹۷ تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی ارز مورد نیاز تولید خودرو تأمین می‌شود نقاط اثر تحریم در صنعت خودرو برای خرید پراید چقدر باید هزینه کرد؟ مزدا CX-۹، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) معرفی ۳ خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند فروش رنو فرانسه به ایران نصف شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ مرداد ۹۷ مخالفان «قرارداد رنو» چه پاسخی دارند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مرداد ۹۷ ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس ناقص تکمیل می شود شوک بزرگ به فرمول ۱ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مرداد ۹۷ آغاز فروش اینترنتی محصولات سایپا قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مرداد ۹۷ عبدل مدیر عامل رنو پارس شد قیمت انواع محصولات سایپا ۸ مرداد ۹۷ نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مرداد ۹۷ پیغام مهم رنو به خودروسازان ایرانی قیمت انواع محصولات سایپا ۶ مرداد ۹۷ با ۱۰ میلیون تومان صاحب پراید ۱۳۱ شوید پژو ۳۰۱ در آستانه تولید نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد برای خرید سراتو چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول جبران کاهش تولید خودرو با وام ۲ هزار میلیاردتومانی تغییرات و امکانات اسپورتیج ۲۰۱۹ (+عکس) جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا +تصاویر استقبال تایلند از خودروهای برقی معرفی خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مرداد ۹۷ کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو تحریم ایران، پژو را فلج کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مرداد ۹۷ آغاز طرح جدید فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه مرداد ماه برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ تیر۹۷ پرت شدن مرگبار دختر نوجوان حین حرکت پراید در بزرگراه یادگار قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ تیر۹۷ ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها ۴۶ درصد خودروهای سرویس مدارس "پراید" است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ تیر۹۷ پژو و رنو تحریم ایران را دور می زنند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ تیر۹۷ فروش رنو در ایران ۱۰ درصد کاهش یافت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ تیر۹۷ خانواده پژو گران شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ تیر۹۷ مخالفت آمریکا با ماندن خودروسازان فرانسوی در ایران معرفی خودرو کیا پیکانتو مکاتبه نگین خودرو با سازمان حمایت+ تصویر نامه تلفن‌های جدید تعمیرگاه مرکزی غرب نگین خودرو اعلام شد خودرو نیسان مخصوص مسافرت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ تیر۹۷ پژو تصمیمی برای خروج از ایران ندارد ساده، زیبا، کاربردی؛ نگاهی به طراحی داخلی رنو تلیسمان برای خرید ریو کارکرده، چقدر باید هزینه کرد؟ تکذیب توقف تولید محصولات رنو در ایران خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ تیر۹۷ شرایط فروش تابستانه محصولات شرکت سایپا منتشر شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ تیر۹۷ مزدا ۲۷۰ هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ تیر۹۷ حذف "پراید" از سرویس مدرسه قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ تیر۹۷ پژو می‌خواهد در ایران بماند شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ تیر۹۷ پژو خواستار حضور در ایران است فیات مذاکره جدیدی باایران نداشت تولید محصولات رنو در ایران ادامه دارد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ تیر۹۷ در تاخیر واگذاری بن رو به ایدرو دستی در کار نیست فروش رنو فرانسه به ایران ۲ درصد کاهش یافت برنامه پژو برای اوپل و واکسهال خودروسازان فرانسوی در تهران چهره اسپرت کراس‌اوور‌های رنو در راه روسیه هزینه-فایده خودروسازان فرانسوی برای ماندن در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۶ تیر۹۷ بازار ایران برای پژو مهم است قیمت انواع محصولات سایپا ۵ تیر۹۷ گرانی ۱ تا ۳ میلیون تومانی خانواده پژو قیمت انواع محصولات سایپا ۴ تیر۹۷ تکذیب فروش نیسان به رنو مگان "بعنوان سومین لژیونر رنو" برای رقابت در ایران آماده می شود پراید محبوب ترین خودروی اقتصادی ایرانی در کشور سوریه قیمت انواع محصولات سایپا ۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ خرداد ۹۷ بازتاب جهانی تعلیق پژو و ماندن رنو در ایران همکاری تولیدکنندگان تایر با رنو ادامه می یابد قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ خرداد ۹۷ شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹خرداد ۹۷ آغاز طرح فروش متنوع محصولات سایپا از فردا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ خرداد ۹۷ تصمیم رنو اثرات مثبتی دارد استقبال خبرنگاران از هموطن ایرانی که با خودروی شخصی به مسکو رفته است!+تصاویر تصمیم شجاعانه سهامداران رنو در مقابل تحریم های آمریکا چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو رونمایی نگین خودرو از شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ خرداد ۹۷ پژو مدل۱۰۰۸ را روانه بازار می‌کند +عکس قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ خرداد ۹۷ شرایط فروش مشارکتی نقدی و اعتباری محصولات رنو قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار ۸۰ درصد مردم ایران متقاضی خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان هستند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ خرداد ۹۷ همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد نیروی الکتریکی کیا جلسه اضطراری کمیسیون صنایع برای بررسی قرار داد «رنو و پژو » پیشرانه های درونسوز نمی میرند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ خرداد ۹۷ کاهش حجم بازار خودروهای وارداتی در سال ۱۳۹۷ فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰خرداد ۹۷ شعب و عاملیت های نگین خودرو، در جمع ۱۰۰ نماینده برتر رنو ۲۰۱۷ کیا یکی از محبوب ترین خودروهای خود را برقی کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ خرداد ۹۷ شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد جدیدترین شرایط فروش فوری نقدی محصولات سایپا اعلام شد قیمت لاستیک ایرانی پراید در بازار قیمت روز خودرو پراید از مدل ۹۰ تا ۹۷ قرار بود پژو ۲۲ میلیون یورو سرمایه گذاری کند رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند اولین خودروهای ساخت رنو (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳خرداد ۹۷ پژو چطور می‌تواند تحریم را دور بزند؟ تصادف پژو با خودرو پلیس قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ خرداد ۹۷ نگاهی به محصولات تولید محدود روز‌های اخیر قیمت انواع محصولات سایپا ۹ خرداد ۹۷ کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا قیمت انواع محصولات سایپا ۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۷ خرداد ۹۷ آغاز ساخت موتور M۱۵GSI به منظور کاهش مصرف سوخت خودروهای X۲۰۰ سایپا قیمت انواع محصولات سایپا ۶ خرداد ۹۷ رامتین اسماعیلی رفت ، داوود منصوری جانشینش شد قیمت انواع محصولات سایپا ۵ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۳ خرداد ۹۷ جابجایی‌های غول آسا قیمت انواع محصولات سایپا ۲ خرداد ۹۷ ایمن‌ترین کیا قیمت انواع محصولات سایپا ۱ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ اردیبهشت ۹۷ خودروسازان اروپایی ۵ تضمین عملی بدهند تا بدعهدی پژو تکرار نشود نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ اردیبهشت ۹۷ ورود پراید جدید به بازار تا ۲ سال آینده پژو بر تعهدات خود پایبند می‌ماند مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ اردیبهشت ۹۷ طرح جدید فروش نقدی کیا سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با تحویل ۴۵ روزه قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول تجربه رانندگی با پژو ۳۰۱؛ ۱۰ سوال از شیر نوپا رُخ تازه شاسی‌بلند محبوب رنو ۷ دهه، ۷‌خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ اردیبهشت ۹۷ استقبال فرانسه از توسعه روابط ایران خودرو و پژو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ اردیبهشت ۹۷ توان تامین کنندگان رنو برای داخلی سازی صد درصدی آسیب خودروسازان فرانسوی از بازگشت تحریم‌ها قراردادهای جدید شرکت‌های فرانسوی با رعایت منافع مشترک منعقد شده است فرانسه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را پس می‌زند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ اردیبهشت ۹۷ شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی اعلام شد پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است تلاش فرانسه برای حفظ منافع خود در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ اردیبهشت ۹۷ ارزش سهام پژو در بورس فرانسه به شدت ریخت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ اردیبهشت ۹۷ فروش رنو تلیسمان با شرایط فروش اقساطی، هدیه خرید نقدی و سود مشارکت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ اردیبهشت ۹۷ گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس ۲۰۱۸ شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمند برانید افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ اردیبهشت ۹۷ ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول پژو به دنبال داخلی سازی محصولات خود است؛ نه رفتن گرانی اخیر قانونی است ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه در جهان شناخته شد + جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ اردیبهشت ۹۷ شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۷ اعلام شد رنو کپچر؛ محصول اروپا برای بازارهای جهانی حمل‌بار از انگلیس تا فرانسه بازدید مدیرعامل شرکت گلرنگ ترابر از نمایشگاه رنو موفقیت‌های اطلس خودرو در المپیاد جهانی فنی کیا موتورز طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه نیمه شعبان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ اردیبهشت ۹۷ دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ اردیبهشت ۹۷ نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات ۱۴۴ میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان قیمت انواع محصولات سایپا ۸ اردیبهشت ۹۷ رنو کلیو ۲۰۱۹ یک سوپر مینی پیشرفته با سطح ۲ رانندگی خودکار خواهد بود خسارت ماهانه ۱۰ میلیون یورویی پژو به دلیل تحریم ایران یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت انواع محصولات سایپا ۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا ۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ اردیبهشت ۹۷ شرایط فروش جدید نگین خودرو با قیمت قطعی و تخفیف ویژه بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۳ اردیبهشت ۹۷ لغو احتمالی برجام در قرارداد خودرویی ایران با پژو فرانسه دیده شد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ اردیبهشت ۹۷ هشدار مرکل به پژو پژو، درصدد حذف ۲۰۸ سه در (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ فروردین۹۷ شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو ۵۰۸ اعلام شد فلفل تیز و قد کشیده کیا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ فروردین۹۷ AWD بر روی اپتیما، سدونا و نیرو کیا سول EV به سیستم شارژ وایرلس مجهز می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ فروردین۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ فروردین۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ فروردین۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ فروردین۹۷ فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ فروردین۹۷ جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید ویترین برقی نیسان در پکن پژو جریمه نمی‌شود قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس و تلیسمان متوقف شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ فروردین۹۷ راه‌اندازی "شرکت رنو " از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ساوه است قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد قیمت محصولات سایپا افزایش یافت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ فروردین۹۷ شرایط جدید فروش وانت مزدا ۲۰۰۰ اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ فروردین۹۷ کسب‌و‌کار جدید پژو سیتروئن کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ نجم الدین به سمت مدیرعاملی ایران خودرو ابقا شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ فروردین۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ فروردین۹۷ وقایع نگاری صنعت و بازار خودرو ۹۶ هشدار برای کمری و آکورد نیم‌نگاه دوباره کیا به جایگاه بزرگان نخستین محصول پسابرجامی رنو تابستان امسال در ساوه تولید می شود اسباب‌بازی ثروتمندان مظلومان بازار آخرین جزییات پرونده «ماکسیما» در پلیس آگاهی خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر +عکس قیمت خودرو پراید در بازار + جدول ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ اسفند ۹۶ تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر تصویر بازار خودرو در سال ۹۷ کیا سورنتوهای ۲۰۱۹ (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ اسفند ۹۶ یک ون کوچک خانوادگی برای ماجراجویی! برداشت متفاوت پژو از ون های کوچک خانوادگی مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / آذر ۱۳۹۶ مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ اسفند ۹۶ تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ اسفند ۹۶ فروش سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با تحویل ۵ روزه ویژه نوروز ۹۷ صادرات قطعه به رنو فرانسه نیسان در بین ۳ برند اول واردات به کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ اسفند ۹۶ ایران خودرو نشان درخشان سبز رنو را دریافت کرد خرید رنو کولئوس با ۱۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ اسفند ۹۶ پایان جشنواره تحویل فوری نگین خودرو ریو در لباس فاخر جدیدترین نمایندگی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ اسفند ۹۶ پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد پرفروش ترین EV اروپا، سریع‌تر می‌شود ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل ۲۰۱۸ و مدل قبلی آن قرارداد با رنو بر اساس منافع دو طرف منعقد شده است گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از حضور پژو در نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا مزدا در ژنو ۲۰۱۸؛ زیبارویان شرقی آغاز فروش مدل ۲۰۱۸ محصولات کیا از سوی اطلس خودرو کیا Ceed ۲۰۱۹؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ اسفند ۹۶ کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو رنو حامی نمایشگاه لوور در تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ اسفند ۹۶ کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ اسفند ۹۶ رنو مگان جدید نیمه اول ۹۷ روانه بازار می شود رشد ۱۸ درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه ۲۰۱۸ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ اسفند ۹۶ استقبال بالای اهوازی‌ها از خودروهای نگین خودرو در منطقه آزاد اروند قیمت انواع محصولات سایپا ۹ اسفند ۹۶ نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا قیمت انواع محصولات سایپا ۸ اسفند ۹۶ آیا کپچر جدید به بازار ایران می آید؟ تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد قیمت انواع محصولات سایپا ۷ اسفند ۹۶ ایران محرک فروش جهانی فرانسوی‌ها ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۶ اسفند ۹۶ فروش نقدی پژو ۵۰۸ اتوماتیک با ۲۰ میلیون تومان تخفیف با موتورهای رنو نتایج بهتری می‌گیریم قیمت انواع محصولات سایپا ۵ اسفند ۹۶ انتشار تصاویر خودروی جدید پژو ۵۰۸ اسپرت؛ قبل از رونمایی نسل جدید Ceed، هاچبک اروپایی کیا ؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران برگزار شد رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال ۹۶ انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد قراردادهای جدید خودرویی به کجا رسید؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ بهمن ۹۶ عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۸ به‌زودی در ایران + قیمت جشنواره فرصت بهاری رنو آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۶ «بن‌رو» به رنو واگذار شد نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ بهمن ۹۶ ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ بهمن ۹۶ جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت شاسی بلند جدید پژو در ایران عرضه می‌شود پژو ۵۰۸ جدید به ژنو می‌رود هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ بهمن ۹۶ کاندیدای جانشینی کارلوس گون در رنو مشخص شد واردات ۷۱۴ میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «۳» در سه نسل! پیش فروش ویژه پژو ۲۰۶ با ۶ میلیون تومان پیش پرداخت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ بهمن ۹۶ روی مدار ۱۰۰ تامین ۳۰ درصد قطعات تولید پژو در الجزایر توسط ایران مشتریان نگین خودرو از تغییر در تعرفه واردات متضرر نخواهند شد با ۱۴ میلیون تومان پژو پارس بخرید ماشین هوادار خوش‌ذوق آبادانی در حمایت از صنعت نفت+عکس آغاز تولید سمند میکروهیبرید برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول تمام تعهدات نگین خودرو سر وقت به مشتریان تحویل خواهد شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ بهمن ۹۶ چهار نیسان برقی در راه انتشار تصویر پژو ۴۰۵ به عنوان یک خودرو به یادماندنی در صفحه رسمی پژو در اینستاگرام کیا موتورز از فروش جهانی ۲۰۵.۱۲۶ دستگاه خودرو در ماه ژانویه خبر داد کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ بهمن ۹۶ «بن‌رو» در آستانه واگذاری به رنو کارلوس گون مدیرعامل باقی می‌ماند اولین خودروی ساخته شده توسط رنو (+عکس) قرارداد رنو و ایدرو به کجا رسید؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ بهمن ۹۶ برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۷» سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ بهمن ۹۶ رونمایی از سدان محبوب رنو در نمایشگاه گلستان ؛گرگانی‌ها به مگان خوش‌آمد گفتند نماینده نگین خودرو در استان گلستان: تاثیر ویژه نمایشگاه در حوزه برندینگ خودرو گلستان رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد هشدار نگین خودرو به خریداران محصولات رنو قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ بهمن ۹۶ رنو- نیسان؛ رکورددار فروش سرپرست مارکتینگ نگین خودرو:نمایشگاه خودرو گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور دعوت پژو فرانسه از ایران خودرو برای مشارکت در پروژه الجزایر قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ بهمن ۹۶ کیا پیکانتو، صدرنشین جدول رضایت مشتریان از کیفیت محصول بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال ۲۰۱۸ کدامند؟ (+عکس) آیا خرید تیبا بهتر از پراید است؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۸ بهمن ۹۶ نگین های رنو در اصفهان درخشیدند ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! قیمت انواع محصولات سایپا ۷ بهمن ۹۶ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما حضور قدرتمند نگین خودرو در نصف جهان گزارش تصویری از حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان قیمت انواع محصولات سایپا ۴ بهمن ۹۶ گزارش تصویری از رونمایی نسل جدید رنو مگان بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال ۲۰۱۷ (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۲ بهمن ۹۶ ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند له شدن پراید بعد از تصادف با کامیونت در بزرگراه ستاری محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار پژو ۳۰۸ ۲۰۱۸ TCR؛ یک شیر وحشی برای پیست هم رده های پراید در دنیا چگونه اند قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ دی ۹۶ رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید ارتقای کیفی صنعت قطعه سازی کشور با حضور رنو محقق شد رشد صادرات قطعات خودرو همه خودروهای پژو تا سال ۲۰۲۵ برقی خواهند شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ دی ۹۶ دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه: رابطه رنو و قطعه سازان ایرانی برد- برد است از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول راه اندازی مجهزترین انبار قطعات یدکی خودرو توسط نگین خودرو توسعه تولید شاسی‌بلندها در کیا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ دی ۹۶ تغییر ماموریت رنوپارس پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش رنو در ایران موفق ترین سال حضور خود را گذراند ایران سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد ایران هشتیمن بازار رنو شد تولید انبوه نیسان‌های خودران تا ۲۰۲۱ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ دی ۹۶ اصرار رنو بر «بن‌رو» رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست پژو و کاماز فاتح مرحله هشتم رالی داکار شدند نگین سرویس، همان امداد نیست! قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ دی ۹۶ تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ دی ۹۶ آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان با ۱۲۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نقاب تازه سورنتو برای آمریکایی‌ها "مزدا ۶" ۲۰۱۹؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا نیسان ۲۰۱۸ Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان «مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه ایران برای مشتریان رنو افتتاح می شود» قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ دی ۹۶ پراید به آخر خط نزدیک شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ دی ۹۶ رونمایی از خودروی برقی کیا نیرو مجهز به ۵G و اینترنت اشیاء در سی‌ای‌اس ۲۰۱۸ شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنوی فرانسه در استان مرکزی حذف پراید تاکسی تا سال ۹۸ سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ دی ۹۶ آزمایش زویی در هند نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ دی ۹۶ خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ دی ۹۶ برنامه پژو برای بازار هند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول فروش فوری نقدی و اقساطی خودروهای سایپا با مدل ۹۷ آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ دی ۹۶ گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها هدف‌گذاری فروش هیوندای در ۲۰۱۸ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ دی ۹۶ تیبا و پراید هفته ‌آینده تعیین تکلیف می‌شوند پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۶ دی ۹۶ ۱۰ دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ دی ۹۶ واردات خودرو به کشور در دست محصولات رنو قیمت انواع محصولات سایپا ۳ دی ۹۶ دورنمای خودروهای ارزان رنو پراید در عراق با قیمت بالاتر از ایران به فروش می رسد قیمت انواع محصولات سایپا ۲ دی ۹۶ ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه ۲۰۱۸ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ آذر ۹۶ برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار + جدول تشریح برنامه های رنو پارس در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آذر ۹۶ اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است رتبه ۸۳ برای پراید در میان پرفروش ترین خودروهای جهان! قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ آذر ۹۶ سدان محبوب کیا با شرایط اقساطی و تحویل فوری حذف پراید تا دو سال آینده از ناوگان تاکسیرانی کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ آذر ۹۶ مخالفت با قرارداد منتشر نشده رنو قرارداد ایدرو با شرکت رنو طبق برنامه در مرحله ثبت شرکت است تست درایو نگین خودرو به شهرهای جدید رسید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ آذر ۹۶ موتور مشترک رنو-دایملر «سیمبیوز ۲» خودروی ۵ سال آینده رنو رنو فرانسه ۱۴۴ هزار دستگاه خودرو به ایران فروخت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ آذر ۹۶ ارتقای خودروی برقی رنو فلوئنس با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس بنزینی و دوگانه‌سوز بهمن قیمتی خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ آذر ۹۶ همه چیز در خصوص کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ (+عکس) "سیمبیوز ۲ " خودروی ۵ سال آینده رنو (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آذر ۹۶ چرایی حذف نشدن خودروی پراید از سرویس مدارس تهران واگذاری بن رو به رنو منتفی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آذر ۹۶ پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آذر ۹۶ طراحی قایق توسط پژو +عکس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ آذر ۹۶ بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران همچنان در پیچ و خم تدبیر واژگونی پراید با ۴ کشته و مصدوم در جهرم کیا پیکانتو X-Line ۲۰۱۸؛ قدرتمند‌ترین پیکانتو نسل ۳ بررسی هاچ‌بک اقتصادی «چانگان بنی»؛ آیا این چینی جایگزین پراید می‌شود؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آذر ۹۶ اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype ۹ رونمایی کرد +تصاویر واگذاری ۲۶ دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما با تحویل فوری اعلام شد فروش ۲۶۰هزار دستگاهی کیا موتورز در ماه نوامبر معرفی فیس‌لیفت کیا سورنتو ۲۰۱۹(+عکس) مزدا خودران نمی‌شود برگزاری طرح سرویس کلینیک زمستانه اطلس خودرو در آذر ماه ۹۶ تصادف مینی بوس با خودرو نیسان ۲۳ مصدوم در پی داشت لیست قیمت محصولات Kia Motors ۲۰۱۷ در دبی برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! قیمت انواع محصولات سایپا ۸ آذر ۹۶ جنگجویان زردپوش برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند سایپا هنوز نتوانسته خودرویی جایگزین پراید کند در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد؛ مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آذر ۹۶ نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد خودرو Peugeot Exalt Concept؛ شیر در لباس کوسه! از سوی نگین خودرو و در ادامه عرضه محصولات جدید رنو در بازار کشور: نسل جدید رنو مگان به ایران رسید رییس ایدرو: قرارداد رنو طبق برنامه پیش می‌رود چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها قیمت انواع محصولات سایپا ۵ آذر ۹۶ پژو چه قولی به ایران‌خودرو داد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آذر ۹۶ احتمال واگذاری بن‌رو به رنو قوت گرفت مردم ساوه طومار حمایت از قرارداد رنو را امضا کردند قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آذر ۹۶ خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آذر ۹۶ تحقق سرمایه‌گذاری رنو در ساوه قوت گرفت قیمت انواع محصولات سایپا۳۰ آبان ۹۶ گردشی در موزه افتخارات مزدا قیمت انواع محصولات سایپا۲۹ آبان ۹۶ شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-۵ میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! نیسان مورانوهای جدید ۲۰۱۸ پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی ۷ خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین قرارداد رنو به آخر خط نرسید؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول آخرین قیمت محصولات Renault زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU۵ اعلام شد قیمت خودرو ریو در بازار + جدول قیمت نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال ۲۰۲۰ معرفی می شود روی آوردن رنو به بازارهای آسیایی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ آبان ۹۶ رنو برنده رویکرد برقی بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ آبان ۹۶ سورپرایز بزرگ رنو برای نمایشگاه خودرو تهران؛ خودرو فرمول یک فصل ۲۰۱۷ رنو به تهران می آید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ آبان ۹۶ پراید صادراتی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آبان ۹۶ شراکت رنو در روسیه مکان یابی سرمایه گذاری در ایران را تغییر می دهد امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد نگاهی به چند روش متداول تقویت پراید؛ گرگی در لباس میش نرخ جدید انواع خودروهای ارزان بازار تهران+ جدول کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ آبان ۹۶ برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آبان ۹۶ گُرگی در لباس یک ‌هاچ‌بک! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آبان ۹۶ ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه خرید هاچ‌بک محبوب کره‌ای با ۴۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت حضور ۲ شرکت بزرگ فرانسوی برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی با تسهیلات ۱۲۰ میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید درپرفروش ترین خودروهای شش ماهه امسال ۵ محصول از رنو خودنمایی می کند خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ آبان ۹۶ نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ ۲۰۱۸ تولید پژو ۲۰۰۸ سرعت می‌گیرد قیمت انواع محصولات سایپا ۹ آبان ۹۶ تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود قیمت انواع محصولات سایپا ۸ آبان ۹۶ طرح ویژه نگین خودرو برای زائرین اربعین حسینی اعلام شد بررسی روند کلاسیک شدن پراید به بهانه پایان تولید سایپا ۱۱۱؛ وقتی پراید کلاسیک شود حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها می خواهم سایت کرمانشاه را از ایران خودرو بخرم قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۶ آبان ۹۶ کپچر سواری در خیابان های دبی چند درهم آب می خورد؟ توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران گرانی خودرو طبیعی است خودروی مفهومی IMX +تصاویر معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آبان ۹۶ بررسی نیسان جوک ۱۶۰۰ توربو توسط نشریه YourFleet ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی قیمت انواع محصولات سایپا ۳ آبان ۹۶ شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات کیا +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آبان ۹۶ برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰مهر۹۶ استان مرکزی از سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه حمایت تمام قد دارد جلسه ویژه مدیران "پژو" و "توتال" با مسئولان فرانسه درباره تهدیدات برجامی ترامپ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹مهر۹۶ قیمت جدید انواع خودروهای ارزان قیمت در بازار تهران +جدول شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک اعلام شد با ۲۴ میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس معرفی اعضای جدید خانواده کوئید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ مهر۹۶ کاهش چشمگیر سرقت در پرایدهای مدل ۱۳۸۶ به بعد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مهر۹۶ حذف پراید در موعد مقرر بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ مهر۹۶ موقعیت‌سنجی رنو در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ مهر۹۶ حضور پررنگ نگین خودرو در نمایشگاه خودرو یزد ۲۰۱۸ Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ مهر۹۶ نقش پررنگ ایران در برنامه میان مدت رنو اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود قیمت انواع محصولات سایپا۱۸ مهر۹۶ رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد پراید، نوستالژیک‌ترین خودروی ایرانی بعد از پیکان شرکت رنو به رانندگان زن سعودی رنو کپچر هدیه می‌دهد مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید قیمت انواع محصولات سایپا۱۷ مهر۹۶ برنامه رنو برای افزایش تولید خودروهای برقی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مهر۹۶ از ایران نمی‌رویم سودآفرینی فناوری‌ها برای رنو قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مهر۹۶ خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ کدام خودرو جای پراید را دربازار ایران می‌گیرد؟ نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت رنو بهترین عملکرد را به ثبت رساند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ مهر۹۶ علت نوسان دور پیشرانه در پرایدهای قدیمی! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مهر۹۶ الگوی جهانی پژو در ایران خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد لزوم توجه به توان مالی مردم در خروج پراید داستر در چالش جنگل‌های مازندران قیمت انواع محصولات سایپا ۶ مهر۹۶ تحویل اولین سری خودرو های وارداتی رنو فروش رنو فرانسه در ایران به مرز ۱۰۰ هزار دستگاه رسید قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مهر۹۶ بی تدبیری در بازار ارزان قیمت ها قیمت ریو ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید قیمت انواع محصولات سایپا ۴ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مهر۹۶ ۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر قیمت انواع محصولات سایپا ۲ مهر۹۶ پیش‌بینی کیا مبنی بر رشد بازار خودرو روسیه حضور پررنگ نگین خودرو در نمایشگاه خودرو گیلان قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مهر۹۶ قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد آیا کیفیت نسل جدید کیا سورنتو در حد و اندازه‌ای که باید باشد هست؟! پژو ۲۰۷ یا پژو ۲۰۸؛ کدام برتر است؟ + عکس قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ شهریور۹۶ مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ شهریور۹۶ حمله پژو برای استقلال گسترش فعالیت‌های «نگین سرویس» در ۶ شهر جدید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ شهریور۹۶ پراید به بایگانی تاریخ سپرده شود صرفه جویی ۱۰ میلیارد یورویی رنو نیسان ‌۳خودروساز بزرگ جهان متحد شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ شهریور۹۶ جایگزین پراید با قیمتی متفاوت به بازار می آید مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند یک خودرو شبیه یکی از اتاق های خانه رونمایی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ شهریور۹۶ هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ شهریور۹۶ چهار سوی رنو در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ شهریور۹۶ توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" توقف یکی از خطوط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور۹۶ افزایش قیمت چند خودروی داخلی پراید و پیکان از سرویس مدارس حذف شوند ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ شهریور۹۶ نسخه جهانی رنو برای بازار ایران پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس با ۸۰ میلیون تومان، تویوتا کمری گرند، میتسوبیشی پاجرو یا نیسان ماکسیما؟! "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-۹ برای سال ۲۰۱۸ لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ شهریور۹۶ دفاع وزیر صنعت از قرارداد رنو رؤیای «رنو» از سال ۲۰۳۰ را ببینید بازگشت اسطوره‌ها معرفی همه جانشین‌های احتمالی پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ شهریور۹۶ ایران در جمع بازارهای برتر رنو نسخه ویژه رنو برای خانواده توینگو +تصاویر حذف پراید با «راننده مرد» از سرویس مدارس تهران جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ شهریور۹۶ پروژه ۱۰۰۰ اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ شهریور۹۶ نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا ۲۰۱۸ را اعلام کرد انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود رونمایی کیا از یک خودروی مفهومی (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۹ شهریور۹۶ قرارداد شرکت رنو برای تولید خودرو در کشور اجرایی شده است طرح بازدید تخصصی خودروهای کیا، با تخفیف ویژه قطعات و خدمات کلید خورد قیمت انواع محصولات سایپا ۸ شهریور۹۶ خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۷ شهریور۹۶ خداحافظی خوب برای پراید کارنامه جهانی میهمانان فرانسوی در ایران طرح ویژه سایپا قبل از بازنشستگی پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور۹۶ آغاز اجرای طرح ویژه فروش پراید قیمت محصولات ۲۰۱۸ رنو در ایران اعلام شد پراید در عراق چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ شهریور۹۶ مانع بزرگ استقلال رنو در ایران جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» قیمت انواع محصولات سایپا ۴ شهریور۹۶ معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان مظنه قیمت برخی از محصولات رنو در بازار دبی طرح فروش پایانی محصولات پراید منتشر شد + جدول خرید لاستیک پژو ۲۰۶ چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ شهریور ۹۶ شام آخر پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ مرداد ۹۶ با ۴۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت سهم ۳۰ درصدی ۴ خودرو در بازار ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ مرداد ۹۶ آینده قیمتی رنو در ایران بخش خودروهای کارکرده رنو در وبسایت نگین خودرو آغاز به کار کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ مرداد ۹۶ جلوگیری از شماره گذاری پراید تخلف است قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام شد قرارداد جدید با رنو مغایرتی با اصل ۴۴قانون اساسی ندارد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مرداد ۹۶ راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت ۹ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مرداد ۹۶ سقوط خودرو به خندقی در بجنورد یک مصدوم برجا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مرداد ۹۶ با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ قرارداد رنو قانونی است درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر نگین خودرو، رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ را کسب کرد تصادف خودرو در مشهد یک کشته داشت رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ برای تمدید مهلت تولید پراید لابی نمی‌کنیم گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد تصادف در بزرگراه ساوه - تهران یک کشته به جا گذاشت حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۳ مجروح برجای گذاشت سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان قرارداد رنو ورود دانش فنی قطعه سازی به کشور را تسهیل می‌کند رنو برای «بازار ایران» به جنگ تحریم‌های آمریکا رفت جلسه‌ای برای رفع ابهام‌ خودروسازان در شورای رقابت نداشتیم تغییر قیمت‌ یا تصمیم برای از رده خارج کردن پراید نیازمند تدبیری مدبرانه‌ است شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مظنه خودرو پراید در بازار انتشار جزئیات نیسان لیف ۲۰۱۸ در آستانه رونمایی رسمی مظنه خودرو پژو در بازار شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ مرداد ۹۶ رنو پاداش ماندن در ایران را گرفت بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت خودرو +اینفوگرافیک قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ مرداد ۹۶ ثبات در بازار خودروهای داخلی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه رنو در ساوه استارت زد در بحبوحه تنش تجاری با آمریکا، رنو سهم شراکت با ایران را افزایش داد خرید لاستیک خارجی پراید چقدر تمام می‌شود؟ مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند افزایش ۹. ۲۰ درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مرداد ۹۶ نگین خودرو به سلطنت کره ای ها در بازار خودرو ایران پایان داد کاهش ۴۰ درصدی امتیاز منفی محصولات ایران خودرو همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد ۴ کشته و ۳ مصدوم در تصادف مرگبار پرایدها قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مرداد ۹۶ با ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ سه کشته و دو زخمی در حادثه رانندگی محور اقلید به یاسوج پژو ۳۰۰۸، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ مرداد ۹۶ شورای رقابت به قیمت ساندرو ورود نمی‌کند واژگونی خونین پژو در روستای ارزیل ورزقان افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت هیولایی در هیبت یک مگان نسل ۴ پیکاپ چینی پژو، برای آفریقایی‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ مرداد ۹۶ وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار کیا موتورز از فروش جهانی ۲۱۶.۱۱۸ دستگاه خودرو در ماه جولای خبر داد برخورد ۲ خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت در خروج پراید باید به توان مالی مردم توجه شود نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد برای خرید خودرو پراید چقدر باید هزینه کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مرداد ۹۶ افزایش ۵۸درصدی تولید محصولات رنو در پارس خودرو واژگونی پراید در محور راور به مشهد چهار زخمی و یک کشته بر جا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مرداد ۹۶ افزایش قیمت برخی خودروهای گروه سایپا از هفته آینده عدم تمدید قرارداد توسط رنو تولید تندر۹۰ را متوقف نمی‌ کند تمرکز رنو بر افزایش تولید و داخلی سازی در پروژه تندر۹۰ جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) شرایط یکسان برای رقابت در بازار خودرو توقف فروش رنو تلیسمان قیمت انواع محصولات سایپا ۸ مرداد ۹۶ ایران، سکوی جهش پژو شد نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی ۲۰۱۷ را اعلام کرد سایپا استارت گرانی را زد نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مرداد ۹۶ پیشرفته ترین خط تولید ترمز ABS در ایران راه اندازی می شود اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد اختلاف قیمت و کیفیت دو مشکل اصلی خودروهای جانشین پراید خرید Mazda MX-۵ در دبی چند درهم آب می خورد؟ قیمت پژو صفر کیلومتر در بازار + جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مرداد ۹۶ به یک رقابت جذاب خودرویی بپیوندید و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوید پازل ناقص جانشین ها در صنعت خودرو ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۴ مرداد ۹۶ رابرت کوبیکا خودروی فرمول یک رنو را تست می‌کند مظنه خودرو رنو دست دوم در بازار قیمت انواع محصولات سایپا۲ مرداد ۹۶ قرارداد همکاری با رنو در مراحل نهایی کار است دغدغه خروج پراید از چرخه تولید، وابستگی اقتصادی خانواده ها به آن است برنامه‌های نگین خودرو برای گسترش خدمات پس از فروش در استان فارس کولئوس معادلات بازار را تغییر داده است قیمت انواع محصولات سایپا۱ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ تیر ۹۶ پراید تا پایان سال آینده تولید می شود طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای صفر بازار چند؟ +جدول جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان جایگزین پراید هنوز مشخص نیست هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید گزارش تصویری از حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ تیر ۹۶ مظنه خودرو دست دوم در بازار؟ +جدول رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران بهار نگین خودرو در گرمای شیراز قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ تیر ۹۶ شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۲.۳۷۰ دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد مزدا ۱۹ هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند فروش رنو در ایران بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت مگان‌های ۲۰۱۸ با این مشخصات ارائه می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ تیر ۹۶ نرخ فروش لاستیک تیبا و ریو وقتی قرار بود قشم مرکز خودروسازی ایران شود مزدا CX-۵، جایزه TSP plus را از آن خود کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ تیر ۹۶ خودروی تیبا با افزایش تیراژ بزودی جایگزین پراید می‌شود تویوتا محبوب ترین است رویای ایرانی در قرارداد رنو اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! خرید لاستیک خارجی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول کاهش ۴۵درصدی فروش پژو در چین و اروپا بازگشت به ایران پژو را احیا کرد فراخوان سه خودروساز در آمریکا سرنوشت خانواده تندر-۹۰ پس از امضای قرارداد رنو قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ تیر ۹۶ جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس پژو ۲۰۷i دستی را با اقساط ۲۴ ماهه بخرید خرید اعتباری رنو سیمبل ۲۰۱۷ با پیش‌پرداخت ۱۹ میلیون تومانی دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو ۲۰ درصد خودروهای ما تا ۲۰۲۰ فاقد آلایندگی خواهند شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ تیر ۹۶ بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه همکاری رنو با یک سازمان دولتی در زمینه خودروهای خودران با ۳۰میلیون‌ هم می‌توان خودرو صفر خرید؟ +جدول قوری زرد برای چهل سالگی! پر‌فروش‌ترین خودرو رنو در جهان کدام است؟+ تصاویر قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ تیر ۹۶ جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ تیر ۹۶ کوئید و کوئیک جایگزین پراید می‌شوند برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ تیر ۹۶ فروش خودروی جدید پژو ۵۰۸ آغاز شد گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز نگین خودرو با تخفیف و شرایط فروش ویژه به نمایشگاه خودرو ارومیه آمد توقف تدریجی تولید خودرو پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ تیر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ تیر۹۶ ارزش سهام رنو افزایش یافت رنو و برلیانس شریک شدند عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه نگرانی‌ها برای خودرو جایگزین پراید قیمت انواع پژو دست دوم در بازار+جدول برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس ۹ مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا آغاز شد کمپین سرویس تابستانه نگین خودرو آغاز شد ورود نگین خودرو به قرارداد رنو و ایدرو دردسرهای خرید حواله پژو ۲۰۰۸ مبلغ دریافتی ۵۰ درصد قیمت پژو ۲۰۰۸ نیست برخورد پراید با اسب در مبارکه سه نفر را راهی بیمارستان کرد مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد تزریق هیجان به فصل گرما برنامه‌های گسترده رنو برای بازار ایران وانت جدید پژو؛ شیر چشم‌بادامی! +عکس تکذیب قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ هیچ جایگزین قیمتی برای پراید نداریم زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد شیب کند استقبال از پژو ۲۰۰۸ مظنه قیمت محصولات Peugeot در بازار دبی بررسی فنی و ملاقات با پژو ۲۰۰۸ در سوییس + ویدئو جزییات بیشتر از ثبت‌نام پژو ۲۰۰۸ دو خودرویی که قرار نیست بازنشسته شوند! نقدی بر پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند با ۷۵ میلیون‌ تومان ویتارا بخریم یا رونیز؟ نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران قدرت نمایی کیا با محصول کادنزا ۲۰۱۷ فروش نقدی و اقساطی انواع مدل‌های خودرو پراید سختگیری متقابل ایدرو و رنو سول؛ خودروی عجیب‌ و غریب شرقی +عکس توقف تولید خودروهای اسپرت در پژو سود و زیان حذف پرتیراژها محصول جدید رنو با قیمت زیر ۱۵۰ میلیون تومان در راه ایران ایران خودرو تنها مرجع رسمی فروش پژو۲۰۰۸ است جانشین پراید در راه است تقابل ارزش «برند» رنو و «بازار» ایران دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان طرح توقف تولید پراید در پی تعویق‌های هر ساله منابع آگاه: نسل دوم رنو داستر اول تیر رونمایی می‌شود پراید آخر امسال رفتنی است ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) دیدار کارکنان قطعه ساز ورشکسته فرانسوی با مقامات این کشور پوست اندازی باربر چینی سال تغییر موازنه قدرت رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران کراس اوور کوچک با طراحی چشم‌نواز و قوی نقد و بررسی پراید هاچبک ۱۱۱+جدول قیمت کیا موتور رقیب تویوتا CH-R و نیسان جوک را روانه بازار می کند (+عکس) نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس پراید ارزان شد کودک پیر و خندان اسطوره‌های پیر و کوچک باتری‌ خودروهای الکتریکی رنو برای مصارف خانگی بازیافت می‌شود فرانسویِ پرطرفدار در گذر از کیلومترها بهترین پژو پارس کدام است؟ معرفی رسمی پژ ۳۰۸ مدل ۲۰۱۸ +عکس مزدا۳، مدل ۵ درب خود را وارد بازار کرد +تصویر پیشتازی رنو در واردات فروردین‌ماه در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا۳۲۳؟ مزدا ۳۲۳ یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی ۱۰ خودروی خوب با قیمت کمتر از ۱۸ هزار دلار در جهان نمایشگاه مرکزی محصولات وارداتی رنو افتتاح شد محبوب اما گاهی نه چندان موفق! پژو و توتال حضور خود را در ایران محکم‌تر می‌کنند برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود رنو و پژو ناجی قطعه ساز ورشکسته فرانسوی می‌شوند پاسخ پژو به محرمانه بودن قرارداد با ایران خودرو شارژ حین حرکت! انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید حضور مدیرعامل پژو در ایران کوچولوی بامزه کیا با نقابی تازه در راه ایران رنو خودروی "ترافیک اسپیس کلاس" را روانه بازار کرد (+عکس) خودرو جدید پژو ۲۰۲۰ رونمایی شد +تصاویر تغییر معادله فرانسوی‌ها در ایران قرارداد رنو چهارشنبه امضا می‌شود فینال «مذاکرات رنو» دانستنی‌های پرایدی آخرین وضعیت قرارداد رنو مصاف رنو مگان و پژو ۳۰۸ فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل ۲۰۱۶ تا مارس ۲۰۱۷ رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت نشان درخشان سبز برای محصولات تولیدی رنو در ایران خودرو ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! رنو مگان RS ۲۰۱۸ لو رفت+عکس راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی قیمت جهانی خودرویی که قرار است به ایران بیاید پارس خودرو مجددا ارزش یاب محصولات رنو در ایران شد ایران ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه شد پژو به دنبال فن‌آوری خودروهای خودران است تولید کورسا با تکنولوژی پژو مرکز آموزش انحصاری رنو در ایران تا آخر سال جاری راه اندازی می‌شود کیا ریو جدید آمد اوکراین از پژو به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کرد نیسان پا جای پای رنو می گذارد مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! افزایش درآمد رنو فرانسه با فروش خودرو به ایران بچه شیر سرانجام به دام افتاد! نسل آینده اتومبیل‌های فرمول‌ یک در سال ۲۰۲۷ +تصاویر مزدا میاتا ۲۵۰ اسب بخاری شد فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد سدان کیا برای بازار چین قرارداد رنو نهایی شد به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم بعید می‌دانم پراید تا آخر سال از رده خارج شود فروش نوبرانه های رنو در بهار توسط نگین خودرو پراید از رده خارج نمی شود پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین نمایش خیره‌کننده کیا استینگر در زادگاه خود قیمت برخی از محصولات رنو در سال۹۶ خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد جزئیاتی ازقراردادهای محرمانه خودروسازان ایرانی با پژو بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۸.۲۲۲ دستگاه خودرو در ماه مارچ خبر داد فروش برند لوکس نیسان ۱۸ درصد رشد کرد فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا آغاز شد تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین قیمت محصولات خانواده X۱۰۰ سایپا انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی قرارداد پر از نقطه چین رنو و ایدرو ۲ هفته دیگر امضاء می‌شود؟ قرارداد رنو تا دوهفته دیگر امضا می شود فروش ماهانه رنو فرانسه به ایران از ۱۵ هزار دستگاه گذشت برای خرید خودرو صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت پژو ۵۰۸ گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول جوک جدی آشنای ژاپنی تصادف خونین پراید با پاترول خودروسازان فرانسوی منتفعان اصلی سیاست حمایت از تولید داخلی به زودی پژو خبرهای خوشی برای بازار ایران دارد پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند تولید "خودروهای ممنوعه" متوقف نشد تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید مزدا CX-۵ مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان کیا در ماه فوریه بیش از ۲۰۶ هزار دستگاه خودرو فروخت استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! ابهام در امضای قرارداد رنو یک کراس اوور خاص سهم داخلی‌سازی در خط تولید پژو ۲۰۰۸ چقدر است؟ زمانی برای انتخاب; پژو ۴۰۵ SLX بخریم یا پارس LX؟ افتتاح خط تولید قطعات پژو در تبریز میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران فروش ۱۳۴۴۹ دستگاه خودرو رنو در ایران طی نخستین ماه ۲۰۱۷ درخواست برای استفاده مشترک از پلتفرم‌های اوپل و پژو همکاری انگلیس با پژو برای ساخت آینده واکسهال پژو، اوپل را ۲.۳ میلیارد دلار خرید خاک بازی با کولئوس رستگاری در ۸ثانیه فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس ۲۰۱۷ آغاز شد رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس استفاده از ربات در نمایندگی های رنو+تصاویر رویترز: پژو، اوپل را خرید پژو تا دوشنبه مالک اوپل می شود یورش یک شیر دیگر به ایران کدام تیپ از ۲۰۶ بهتر است ؟ اولین پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ایران خودرو تولید شد +عکس انتشار تصاویر آلپاین A۱۱۰ رقیب پورشه ۷۱۸ کیمن ۲۰ خودرو عجیب و مفهومی تاریخ پژو (+عکس) کانسپت آینده‌نگرانه پژو را ببینید+تصاویر و مشخصات تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا رونمایی از کانسپت "instinct" توسط پژو تجربه رانندگی آفرود کولئوس جدید مردی با امضاء خاص تسهیل شروط پژو برنامه‌ریزی رنو برای تولید مستقل خودروهای ارزان‌ قیمت در ایران ریل‌گذاری دو ساله برای ادامه تولید پراید و پژو ۴۰۵ عکس لو رفته خودرو مفهومی پژو را ببینید برای خرید یک پراید مدل ۸۶ تا ۹۰ چقدر باید هزینه کرد؟ تشکیل کمیته مشترک برای توقف تولید پراید و پژو۴۰۵ برف‌بازی با کولئوس کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول بازدید هیات فنی پژو فرانسه از شرکت های قطعه ساز ایرانی وزیر بازرگانی انگلیس: پژو حفظ کارخانه‌های اوپل را افتخار می‌داند پژو پارس TU۵ بخریم یا سورن EF۷ توربو؟ توقیف پژو پارس با ۶۴میلیون ریال خلافی وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند درآمد خودروسازان از پراید و پژو ۴۰۵ فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ امسال ۱.۳۵ میلیون خودرو در ایران تولید می‌شود سیاست ترامپ علیه ایران به نفع ماست خالق ترزور در تهران افزایش ۳۸ درصدی سوددهی رنو در سال ۲۰۱۶ پژوهای فرانسه ایرانی می‌شود؟ هدف‌گذاری جدید رنو راز بقای خودروهای قدیمی عملکرد خوب رنو-نیسان در ۲۰۱۶ تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول برگی از گذر خودرو در تونل زمان دلیل نقش‌اولی فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رنو در ایران قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک ۱۰ دلیل برای خریدن داستر سه محصول مشترک پژو و ایران خودرو در راه است کیا نسل دوم سدان لوکس K۹۰۰ را عرضه خواهد کرد پژو در کنیا خودرو می‌سازد بانک تجارت میزبان هیات بزرگ تجاری فرانسه کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند اعلام زمان ورود خودرو مشترک سایپا و رنو علاقه مشتریان به خرید ۴۰۵ و پراید تولید پراید و پژو ۴۰۵ ادامه می یابد معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران سرنوشت سهام ایدرو در جوینت‌ونچر رنو نبرد ارزان‌قیمت‌ها در بازار قطعات ژاپنی میانسال الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! پیش‌بینی ۵ تا ۶ درصدی نرخ رشد صنعت فروش اقساطی رنو سیمبل با وام ۵۰ میلیون تومانی نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود فروش ویژه پژو ۲۰۷ دستی به مناسبت دهه فجر ایران دهمین مونتاژکار رنو در جهان شناخته شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد انتشار تصاویر هاچ بک جدید کیا جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید پیام ترامپ واضح است، تولید در آمریکا باید در اولویت باشد کیا استینگر با پیشرانه های مختلف عرضه می‌شود+تصاویر از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های ۲۰۱۶ در آلمان شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری نسل جدید کیا اپتیما بازگشت قدرتمند رنو به بازار ایران با سه محصول جدید درسال آینده وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند ایران خودرو و پژو خودرو جدید می‌سازند + جزئیات قهرمانی پژو در رقابت‌های رالی داکار ۲۰۱۷ جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی درباره آلایندگی تمام خودروسازان تحقیق خواهد شد جدیدترین قیمت و شرایط فروش ۳ مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن تولید پراید صبای جدید از سال آینده در صورت تأیید موسسه استاندارد سهم ۷ درصدی ایران از کل تولید پژو سیتروئن فرانسه در سال ۲۰۱۶ تازه وارد کره ای برقی می شود قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول تاثیر بازار ایران برافزایش فروش پژو با کیا استینگر ۲۰۱۸ آشنا شوید+تصاویر کدام خودرو را انتخاب کنیم؟ مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! خودرو استینگر GT، سورپرایز کیا برای سال ۲۰۱۷ آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه با ۱۰ میلیون پیش پرداخت عید امسال با رنو سیمبل، اروپایی برانید امضای قرارداد رنو؛ یک ماه دیگر توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش ۲۳۰ هزار دستگاه برند لوکس نیسان نیسان اکس-تریل با قیمت ۲۴۸میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران نبرد فیل و فنجان! خیز بلند رنو برای تسخیر بازار زیر ۱۰۰ میلیون تومان امضای پیش قرارداد با قطعه سازان در قرارداد پژو ۶ خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۶ +عکس الماس رنو در ارگ تهران چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی مشتریان، رنو داستر را پسندیدند حراج اینترنتی سامورایی ۹۵۰ اسب‌بخاری قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول سرویس زمستانه خودروهای رنو چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید نسل سوم کیا پیکانتو در راه بازار+تصاویر بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس شوروم شانزلیزه «رنو» در تهران سومین ویدئوی کیا GT منتشر شد رئیس رنو تراک: ۱۵ درصد سهم بازار ایران را می‌خواهیم ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی خط‌و‌نشان خروس‌ها برای لشکر اژدها بـــرادران پاریسی در مسابقات پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر نکات مهم در خرید پراید دست دوم این غایبان دوست‌داشتنـــی ! پیاده‌سازی مدل جهانی رنو در ایران پارس خودرو عنوان سبز کیفیت از رنو مرکزی شد تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند انواع خودروهای وارداتی را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید اولین خودرو مشترک ایران و فرانسه اسفندماه به نمایش درمی‌آید نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-۵ ۲۰۱۷+تصاویر خودروهای فرانسوی در صدر کم آلاینده‌ترین خودروهای اروپا پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس فروش رنو فرانسه به ایران از ۹۳ هزار دستگاه گذشت ثبت رکورد گینس توسط کیا "نیرو"+تصاویر سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد بازار پراید و تیبا در عراق فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۷ تفاهم نامه رنو به زودی قرارداد می‌شود قیمت قطعات پراید گازسوز در بازار +جدول داستر را با شرایط متنوع بخرید ۱۳ خودروی اعجاب‌آور تا ۲۰۲۰ + تصاویر افزایش قیمت ۳ مدل از محصولات کیاموتورز توسط شرکت اطلس خودرو انتخاب طبقه متوسط ارزش گمرکی خودروهای رنو ۲۰۱۷ اعلام شد رنو آلپاین؛ خودرویی با موتور ۱.۸ لیتری و شتاب ۴.۵ ثانیه قرارداد با پژو بهترین توافق تاریخ خودروسازی کشور بود عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد ۲۰۱۵ رقابت پژو با پورشه و تویوتا کیا Soul مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر انتشار تصویر و جزئیات سدان جدید کیا+عکس باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود شمارش معکوس برای رونمایی از جدیدترین سدان اسپورت کیا نگران وضعیت قرارداد جدید پژو با تمدید ۱۰ساله تحریم هستیم طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ به تدریج اجرا می شود دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی مانور قدرت فرمانده پژو در قلمرو کره ای‌ها محصول جدید پژو +تصاویر ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه همه چیز درباره شیرهای مشهور پژو! +تصاویر خط تولید پراید در کره جنوبی! +عکس رنو داستر را بیشتر بشناسید + تصاویر نمایش سدان اسپورت کیا با محرک چرخ‌های عقب (+عکس) قیمت قطعات خودرو مزدا ۳ تیپ ۳ در بازار+جدول خرید پژو پارس تنها با ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول سهم‌و‌نقش قطعه‌سازان در قرارداد پژو تندر۹۰ در بازار کمیاب و گران شد قرارداد رنو در آستانه امضا تولید پراید و پژو تا زمانی که تقاضا هست ادامه دارد اجرای نخستین قرارداد پسابرجامی در ایران‌خودرو ژنرال بلندقامت رنو معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) استعلام پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای داخلی‌سازی قطعات معمولی عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان ۴۱ درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و ۴۰۵ ادامه همکاری با رنو و پژو سیتروئن عملکرد پژو و رنو در دوران تحریم معیار نیست مخالفت دولت فرانسه با دستمزد مدیرعامل رنو فروش رنو فرانسه به ایران از ۸۰ هزار دستگاه گذشت نیسان سنترا نیسمو ۲۰۱۷ به بازار می آید لوتوس با قلب فراری فقط ۱۰۰۰ دستگاه قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان خودروی مفهومی اسپایدر رنو (+عکس) استاندار تهران: تولید پراید و ۴۰۵ تا پایان سال متوقف می‌شود طرح ملی تولید خودرو رنو در ساوه آغاز می شود زیان خروج ناگهانی و دستوری «پراید» از چرخه تولید ۱۰ قرارداد همکاری مشترک تامین قطعه بین ایران خودرو و پژو نهایی شده است فروش اقساطی سایپا ۱۱۱ تنها با ۶ میلیون تومان پیش پرداخت "روح" جدید کیا هفته آینده رونمایی می‌شود+تصاویر نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد رنو یک کپچر متفاوت را به برزیل برد+تصاویر فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات سایپا شروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد پیروزی ترامپ روی حضور خودروسازان فرانسوی در ایران تاثیری ندارد پرونده آلایندگی دیزلی رنو به دادستانی رسید خروج پراید و پژو نباید به جایگزینی خودرو چینی بی کیفیت بینجامد هنوز قراردادی با رنو امضا نشده است نگرانی‌‌های پژو و رنو از سرمایه‌گذاری در ایران بعد از پیروزی ترامپ از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم رنو کپچر، کوئید و کولئوس در برزیل عرضه خواهد شد سیمبل، رقبای هم قیمتش را پشت سر گذاشت چرا ایدرو «بن‌رو» را به رنو داد؟ پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست خبر «توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید» تکذیب شد پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس محصول جدید و دونفره مزدا +عکس نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا توضیحات مفصل ایران خودرو از قرارداد با پژو تا ابهامات بودجه برنامه ایران‌خودرو برای دو محصول جدید پژو داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی ادامه خواهد داشت مزدا ۶ مدل ۲۰۱۷ با تمام قدرت وارد می‌شود اعلام زمان تحویل پژو ۲۰۷ خودروی عجیب کیا برای اسکی (+عکس) رنو در پاکستان سرمایه گذاری می کند آغاز فروش نیسان بی‌رحم مفهوم لوگو خودروسازان جهان مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ رنو ZOE ۲۰۱۷ رونمایی شد+تصاویر رنو گام نخست داخلی سازی را برداشت موافقت سایپا با واگذاری بن‌رو به رنو نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود جدیدترین اخبار از قرارداد پژو امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود داستر اقساطی را با وام ۵۰ میلیون تومانی بخرید پراید و تیبا در برزخ! ساخت خودرو جدید سواری در روسیه موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد رقابت فرانسوی ها در سرزمین پارس پژو با بازگشت به ایران زنده شد سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ ۵ ویژگی در مگان‌های جدید رنو رشد ۱۲۷ درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در شهریور امسال بهترین فصل سوم کیا رقم خورد پیشنهاد سایپایی‌ها به رنو «سایپا خمین» می تواند سایت تولیدی محصولات جدید رنو در ایران باشد آمبولانس‌های متفاوت رنو! +عکس جوان جویای نام در میان بازی بزرگان همزاد یونانی پراید! +تصاویر سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی نیسان روگ ۲۰۱۷ از ۲۴ هزار دلار قیمت خورد مینی ون کیا سدونا بالاترین نمره ایمنی آمریکا را دریافت کرد سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) ۹۰۷، زیباترین مدل کوپه پژو نعمت زاده امروز در مورد قرارداد رنو به مجلس پاسخ می دهد پراید و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج می‌شوند کوئید هم حریف پراید نشد ایدرو، رنو را گارانتی کرد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است ایدرو برای سیاست‌گذاری واحد در خصوص سرمایه‌گذاری با رنو قرارداد بست بررسی زیرساخت‌های سرمایه‎گذاری شرکت رنوی فرانسه در استان‌مرکزی قراردادهای خودرویی را شفاف کنید غرامت صنعت خودرو ایران حلقه مفقوده قرارداد جدید با پژو ابهام بزرگ در واگذاری "بن رو" به رنو حاشیه‌های خودرو ارزان رنو نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران عجیب‌ترین خودروهای رنو +عکس تشریح ابعاد تازه‌ای از توافق‌نامه رنو قیمت برخی از خودرو های دست دوم شرکت کیا + جدول "پژو" دست دوم در بازار چند؟ +جدول نبود بخش خصوصی، دلیل ورود ایدرو به قرارداد رنو تولید ۸ نیسان جدید در هند تا ۲۰۲۱ انقلاب در رنو مگان ۲۰۱۷ +تصاویر اجرایی شدن قرارداد تولید مجدد کامیون های رنو در ایران جزئیات واگذاری سهام ایدرو در همکاری مشترک با رنو رنو۴۰‌۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم انجام می‌دهد ایدرو: رنو "سیمبل" و "داستر"ی که تاکنون تولید نشده را در ایران تولید خواهد کرد بررسی قرارداد ایدرو و رنو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقال دانش‌فنی، نقطه قوت قرارداد رنو موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ جزئیات قرارداد جدید سایپا با پژو سوپر اسپرت پژو برای رالی داکار +عکس قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول گزارش تصویری از غرفه برند پژو در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ گزارش تصویری غرفه رنو در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ گزارش تصویری رونمایی از محصول جدید ایران خودرو و پژو افتتاح دومین عاملیت مجاز اطلس خودرو در استان البرز دوئل فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران قرارداد جدید رنو دو سر برد است مجلس از قرارداد جدید رنو حمایت می کند قرارداد ایدرو و رنو در چارچوب قانون اساسی است قرارداد رنو در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس بررسی می‌شود هاچ بک داغ کیا در نمایشگاه پاریس (+عکس) سهم ایدرو در قرارداد رنو کاهش خواهد یافت رنو بهترین قرارداد تاریخ خودرو کشور است سکوت خودروسازان در برابر «تفاهم‌نامه رنو» گزارش قرارداد با رنو را هنوز به مجلس نداده‌اند انعقاد قرارداد با رنو اتفاق مبارکی است آغاز فروش مدل ۲۰۱۷ رنو تلیسمان صاحب «بن رو» کیست؟ نیسان مورانو ۲۰۱۷ از ۳۰ هزار و ۶۴۰ دلار قیمت خورد فلفل‌ریزه فرانسوی چهره تازه کلیو کوک‌شده برای هیجان جذابیت بیشتر برای پرفروش ترین ساخته رنو هیات بلندپایه پژو به ایران می آید چرا مدیران ایران‌خودرو و سایپا در مراسم عقد تفاهم‌نامه رنو حاضر نبودند؟ بازگشت رنو مگان سدان رنو Zoe ارزانترین الکتریکی با توان طی مسافت ۴۰۰ کیلومتر استقبال رسانه های فرانسوی از توافق شرکت رنو با ایران رونمایی از نسل چهارم کیا ریو هاچبک ۲۰۱۷ نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد احتمال تولید مدل جدید ماکسیما در ایران فصل جدید همکاری رنو با صنایع خودرو سازی ایران گزارش تصویری امضای قرارداد همکاری رنو-نیسان و ایران جزئیات نهایی قرارداد رنو-نیسان با ایران شراکت رنو و ایدرو ، کویید تعیین تلکیف شد پژو بادست‌پر به ایران بازمی‌گردد برنامه رنو برای تولید ۳ خودرو جدید در ایران مقایسه دو خودرو کیا ریو صندوق دار و هیوندا اکسنت + جدول دیدار نعمت زاده با مقامات ارشد رنو در پاریس ابرخودرو تمام الکتریکی رنو همکاری جدید رنو در ایران قطعی شد برنامه فروش ۱۵۰ هزار پژو به ایران رنو ۵، کوچک دوست داشتنی با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید تاریخ مصرف خودروهای جدید پژو در ایران مقصد اصلی صادرات پراید کدام کشور است؟ "بن‌رو" سایپا به "رنو" می‌رسد همکاری ایران خود‌رو و پژو؛ قرارد‌اد‌ی برای تمام صنایع تولید خودروهای جدید در دستور کار «ایکاپ» با محصول جدید ایران خودرو آشنا شوید +تصاویر قیمت ۵ محصول جدید ایران‌خودرو حدودا چقدر است؟ خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس وانت احتمالی پژو قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول برترین سدان رنو به ایران آمد+ مشخصات فنی+ تصاویر شهرنشین‌های آسیایــی ۵ محصول جدید پژو به ایران می‌آیند رقابت سامورایـــی‌های کوچک ساندرو بلندقامت سرمایه‌گذاری جدید رنو و نیسان در خودروهای اتوماتیک رنوهای دوست‌داشتنی محرمانه‌های رنو در ایران پراید» فقط خودرو نیست! قیمت روز انواع پژو مدل ۹۵‏ +جدول قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو رونمایی شد خودروهای پژو-سیتروئن به آمریکا بازمی‌گردند اما نه برای فروش ظهور بهره‌وری با قراردادهای خودرویی ۳ برابر شدن فروش رنو فرانسه به ایران در ۸ ماهه پس از برجام افتتاح شعبه فروش رنو در سرزمین شهـریار انتظار برای چراغ سبز پژو قیمت خودروهای پژو؛ از مرداد تا شهریور ماه +جدول سفر مقامات ارشد رنو به ایران برای تعامل با قطعه سازان بازی رنو با کارت "کوئید" در ایران احیای همکاری های خودرویی با کشورهای اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: پژو ۳۰۰۸ قد می کشد معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا امضاء تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازرسی و تست خودروهای داخلی با کشور فرانسه فروش ۳۰ درصدی خودروهای تولیدی ایران و پژو در بازارهای صادراتی پیگیری داخلی‌سازی ۲۰ درصدی محصولات پژو در مجلس تولید پژو ۲۰۰۸ از اسفند آغاز می‌شود امضای نخستین قرارداد ایکاپ با قطعه سازان ایرانی بومی سازی رنو در ایران ۸۰ درصد افزایش می یابد رونمایی از برنامه پژو در ایران قیمت ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومانی خودروهای جدید پژو در ایران در نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو چه گذشت؟ نیسان روگ ۲۰۱۷ رونمایی شد گزارش تصىویری از نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو همایش یک روزه انجمن قطعه سازان فرانسه در رنو پارس جزییات تولید خودرو جدید رنو در ایران ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول معرفی ۵۰۰۸ پژو با ظاهری عجیب (+عکس) مذاکره سایپا با کیا آغاز می‌شود رنو عجله‌ای برای بستن قرارداد با ایران ندارد رنو خودروهای دیزلی را کنار می گذارد آغاز داخلی‌سازی ۲۰ درصدی خودروهای پژو جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا مدل جدید پراید ساخت کشور کره +تصاویر نسخه جدید داستر به زودی عرضه می‌شود معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک ۳ نامه مجلس برای پیگیری قراردادهای خودرویی قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول چرا فرانسوی ها در ایران بی رقیب ماندند مزدا ۲.۳ میلیون دستگاه خودرو را فراخواند آغاز فروش مزدا۶ جدید پراید بهتر است یا تیبا؟ ماکت نیسان قشقایی با ۱۴ کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر فروش تابستانی رنو با آغاز فروش قطعى مدل‌های ۲۰۱۷ بهترین های رنو مگان (+عکس) شروع تولید محصولات پژو با داخلی‌سازی ۲۰ درصدی خلاف قانون نیست مکان‌یابی کارخانه ایران‌خودرو و پژو آغاز شد مزدا برای ۱۹۰ هزار شاسی بلند فراخوان داد پژو ۳۰۱ سال‌ آینده عرضه می‌شود قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول خط تولید پراید و تیبای گازسوز متوقف شد رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران قیمت نسل جدید خودورهای پژو عرضه پراید در بورس منتفی شد تولید خودروهای مشترک ایران و پژو با کمتر از ۴۰ درصد ساخت داخل قانونی نیست آغاز تولید پژو ۲۰۰۸ با ۲۰درصد ساخت داخل آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان واژگونی خودرو در اردکان پنج مصدوم بر جا گذاشت موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند با استفاده از سیستم فروش پژو مشکلی برای انتقال پول نداریم خودروهایی که بازنشسته نمی شوند پرایدهایی که شبیه جنسیس کوپه‌اند! خرید رنو سیمبل ۲۰۱۶ آسان شد مزدا تولید ۱ میلیون میاتا MX-۵ را جشن گرفت موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول اولین تجربه رانندگی با پژو ۵۰۸ محصول جدید ایران خودرو کیا سریع‌ترین رشد پیش‌فروش را دارد نیسان پسفایندر ۲۰۱۷ پنج ستاره گرفت ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) آغاز تحویل ۱۵ روزه خودروهای رنو داستر اتوماتیک ۴WD از سوی معاون فروش ایران خودرو صورت گرفت؛ اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی کیا ریو شاسی بلند می شود (+عکس) خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) برخورد پراید با گراز یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت الماس اروپا در نقطه عطف رنو دو مدل جدید در برزیل تولید می‌کند پراید و تیبا به سرنوشت پیکان دچار می‌شوند کاهش فروش خودروهای جدید پژو هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در۲۰۱۷ (+عکس) نظاره‌گر رنو Clio RS مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر فستیوال تابستانی رنو با آغاز فروش مدلهای ۲۰۱۷ پس از رده خارج شدن پراید و تیبا تولید لوازم یدکی آنها باید ادامه یابد شوالیه تالیسمان در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ سودآوری رنو رکورد زد در مسیر ایرانی‌شدن قیمت روز انواع مدل‌های پژو ۴۰۵ و ‌۲۰۶‏ +جدول تک ستاره رنو زیر ذره‌بین تکنو سنتر؛ حساس تر از لوور شیک‌پوش پاریس در انحصار اشتوتگارت! پاریس زیر پای موسیو ممتاز! سود پژو دو برابر شد نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر قیمت ارزانترین قطعات پراید + جدول ترکیب محصولات رنو در ایران اولویت رنو، توسعه صادرات قطعه و خودرو از ایران به سایر کشورهاست گام بلند رنو برای داخلی سازی در ایران فروش خودرو ریو ۴درب جدید ادامه دارد مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود جدیدترین قیمت خودروهای کیاموتورز +جدول رنو بازی را به پژو می‌بازد؟ کیا در جست‌وجوی محلی برای ساخت کارخانه مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان حمله خروس‌ها پژو ۲۰۷i اتوماتیک و سدان در راه بازار گرانترین قطعات پراید قرارداد پژو، نماد موفقیت برجام فروش رنو به ایران ۳.۵ برابر شد نسل جدید رنو مگان سدان مزدا۳ برای مدل ۲۰۱۷ چه تغییراتی کرده؟ کاهش فروش خودروهای پژو نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد بازار داغ فروش پراید کارکرده در عراق پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد همیشه پای یک پراید در میان است فروش ویژه خودرو ریو ۴ درب جدید نیسان مورانو هیبریدی ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر کوئید ناجی رنو شد رنو از بازار اروپا پیش افتاد ثبت یک رکورد تاریخی برای رنو تلخ‌ترین وداع عرضه پراید در بورس نیازمند اظهارنظر حقوقی صرفه جویی در رنو - نیسان دشوار می‌شود تبلیغ کیا برای سول توربو ۲۰۱۶ استدلال‌های مخالفان و موافقان رنو و پژو در ایران نخستین محصول مشارکت جدید ایران خودرو و پژو اسفندماه وارد بازار می شود قیمت انواع محصولات کیا در نمایندگی و بازار رنو با پنج خودرو جدید به ایران می آید وانت جدید رنو قبل از رونمایی لو رفت گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» ( ۷ تیر ۹۵) هدیه ۴۰ سالگی رنو اسپرت و بازگشت رنو به فرمولاوان حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت نهایی شدن قرارداد با بنز و رنو در تابستان امسال بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت خودرو فرانسوی هستند؟ خطوط تولید پارس خودرو به لحاظ استاندارهای تولید پیشرفته و تحسین برانگیز است « رنو» کیفیت بالای محصولات پارس خودرو را تایید کرد جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند هرم جادویی رنو قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار کیا ۲۰۱۸ GT را ببنید ۶۰ هزار اینفینیتی Q۵۰ فراخوان می‌شوند سرانجام مذاکره قطعه‌سازان با رنو؟ رشد ۳ برابری فروش رنو فرانسه به ایران در اردیبهشت ۹۵ تولید موازی کوئید؟ نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است تجربه تلخ و شیرین رنو در ایران کیا بیش از ۲۱۹ هزار دستگاه مینی ون سدونا را فراخواند سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی سفر به قلب تپنده خودروسازی اروپا بازار پراید هم راکد است تایید ۹۰ درصدی قطعه‌سازان ایرانی برنامه ۲۰ ساله رنو برای قطعه‌سازان ایرانی خیز رنو برای حضور دو چندان در ایران دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو افزایش تولیدات رنو در ایران تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا تجسم ابرخودرویی از آینده، با نگاه به گذشته آغاز فروش آنلاین محصولات رنو صادرات پراید راست فرمان به پاکستان رنو توئینگو GT معرفی شد رنو کوئید در سال اول حداقل ۱۰۰هزار تقاضا در بازار ایران دارد جانشین کوتوله یک SUV بلندقد جزئیات مذاکره جدید ایران و پژو چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی فراموش نشدنی! از رد درخواست تولید کوئید از سوی سایپا تا نظارت مستقیم رنو بر قیمت گذاری خودروهایش تراک‌های برتر ۲۰۱۶ گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۳ گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۲ گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۱ آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه مچ اندازی دنده اتومات های ۵۰ میلیونی قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول پژو یک هیولای ۷۷۰ اسب بخاری هدیه داد استقبال گسترده بازار از شرایط فروش رنو پوست انداختن سدان لوکس کره ای کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر «۵۰۰»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده رنو به دنبال بازارهای جدید برای کوئید کیا کادنزا جدید توسط کره ای ها رونمایی شد نظاره‌گر کیا Cerato ۲۰۱۷ باشید +تصاویر نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو ۳۰۰۸ رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر تولید خودرو کوئید را نه تائید می‌کنم نه تکذیب وقتی عملکرد تابع فُرم می‌شود قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین همایش قطعه سازان ایرانی در مرکز فنی– مهندسی شرکت رنو فرانسه رنو گرند سینیک رونمایی شد+تصاویر نظاره‌گر مزدا CX۹سال ۲۰۱۶ باشید +تصاویر وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی تصاویر رنو کولیو ۲۵۰ اسب بخاری لو رفت پژو با پلت فرم جدید در راه است نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن رشد ۳.۵ برابری فروش رنو فرانسه به ایران در فروردین ۹۵ کیا در حال تست نسخه تولید انبوه GT شکار دوربین‌ها شد شیر شکست‌خورده بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! آغاز به کار شرکت مشترک ایران خودرو و پژو از خرداد نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ انواع رنو مدل ۹۵ در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت نیسان، میتسوبیشی را خرید هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند گران ترین خودرو نیسان سیاست‌های ویژه برای فروش محصولات پژو ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس «سایپا کاشان» به سیتروئن رسید پرایدسواری راسو در مشهد با ۳۰ میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار نیسان بیش از ۱۰۸ هزار روگ را فراخواند مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... نبض بازار اسپرت‌کارها گران می‌تپد! برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس فروش اقساطی خودروهای اپتیما و پیکانتو ۲۰۱۶ آغاز شد داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ فروش اقساطی و اعتباری خودرو سایپا ۱۱۱ SE آغاز شد در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ تازه وارد رنو چگونه است؟ " پاک کوئن های" چه خودروهای کره ای را در ایران بیشتر می بیند!؟ شکست قیام دولت فرانسه علیه مدیر عامل رنو فروش اقساطی انواع خودروهای کیا آغاز شد نیسان برای ۳.۵۳ میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد قیمت‌ روز خودروهای‌ سایپا +جدول کیا بیش از ۳ هزار K۹۰۰ را فراخواند شرقی‌های بلند‌قامت سمند و پراید سوار می شوم ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران شانس موفقیت کدام خودروساز خارجی در بازار ایران بیشتر است؟ رنو، کولئوس را با ظاهری جدید روانه بازار می‌کند گزارش تصویری از دومین روز برپایی نمایشگاه خودرو پکن این «رنو» اولین خودرویی است که وارد ایران شد پراید مدل ۹۵ در بازار چند؟ فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد مزدا CX-۴ در پکن رونمایی شد نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد سهم فرانسوی‌ها از صنعت خودرو ایران چقدر است؟ رنو داستر در طرح خرید هیجان انگیز رنو زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! رنو، موتور‌های دیزلی خود را تعمیر می‌کند بازرسی از پژو سیتروئن در فرانسه آغاز شد رشد ۷ برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس ۲۰۱۷ شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ کیا K۹۰۰V-۶سال ۲۰۱۶ را ببینید پژو در اندیشه بازگشت به آمریکا از طریق برنامه مشارکتی مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد پیشنهاد خرید بخشی از سهام ۲ شرکت سایپا توسط رنو بازگشت رسمی پژو از تیر ماه کیا به دنبال تولید خودروهای اسپورت کوچک است خرید هیجان انگیز رنو با شرایط پرداخت متنوع قرارداد پژو از ال۹۰ کامل‌تر است فروش ۱۰۰ میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای مدل ۲۰۱۶ کیاموتور کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار رنو قاجار، جدید ترین کراس اوور رنو را پیش از ورود به بازار ایران ببینید آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران و پژو از اردیبهشت سرمایه‌گذاری میلیاردی رنو در مراکش نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات پژو از سوی ایران خودرو اعلام شد مزدا تصاویر تازه ای از CX-۴ را منتشر کرد بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا برنامه پژو برای افزایش فروش فروش اعتباری سراتو با پیش پرداخت های متنوع جزئیات تکمیلی از همکاری پژو و ایران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی مدل‌های ۲۰۱۶ رنو با تحویل فوری توافق ایران‌خودرو با فیات مزدا ۳ با اتاق جدید در ایران +عکس رونمایی از شاسی‌بلند جدید رنو چهارمین نسل از خودرو مگان کیا K۹۰۰ صاحب یک سیستم لوکس UVO می شود هیوندای و کیا ۲۶ مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد آغاز کار رسمی پژو از اواخر اردیبهشت شاسی بلند مزدا در ایران پارس خودرو منطبق ترین خودرو ساز کیفی رنو مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان! کیا ۲ میلیون دستگاه خودرو در آمریکا ساخت روداستر محبوب مزدا، خودرو سال ۲۰۱۶ شد لشکر شهری کره‌ای‌ها! رنو برگ برنده خود را در ایران رو می‌کند افزایش ۴برابری فروش رنوی فرانسه به ایران پس از لغو تحریم‌ها نسل جدید کیا کدنزا؛ می خواهد شیک‌تر باشد ... نیسان GT-R ۲۰۱۷ بصورت رسمی معرفی شد روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا جایگزین پژو ۴۰۵ چیست؟ آشنایی با مهمان آینده رنو سهم شراکتمان با رنو مشخص نیست گشت ژاپنی نهایی شدن مذاکرات سایپا با رنو نیسان با GT-R ۲۰۱۶ در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند تصادف مرگبار ۲ سواری پژو جان مسافران را گرفت پرورش بازار خودرو خاورمیانه حضور مزدا CX-۴ در نمایشگاه پکن نیسان ۴۷ هزار دستگاه لیف را فراخواند احتمال انعقاد قراردادی مشابه تولید تندر۹۰ وجود ندارد تولیدات مشترک با پژو برای بازار ایران گران است؟ ریو ناجی کیا در روسیه شماره گذاری محصولات رنو تا ۷۲ ساعت پس از تحویل قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی ون‌های تراولر و i-Lab پژو را ببینید همه پتانسیل‌های خودروسازی برای یک شریک نحوه آموزش قطعه سازان هنوز تعیین نشده است «قرارداد پژو» یک بار مصرف نیست پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ زمان‌فروش محصولات جدید پژو در ایران جزئیات جدید از قرارداد پژو پژو پیش‌شرط مذاکرات هسته‌ای نبود پژو از ایران خودرو «باردار» است فروش نوروزی متفاوت رنو انصراف رنو از خرید پارس‌خودرو افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی فروش استثنایی کیا ریو سدان به مدت محدود از پدربزرگ تا نوه فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی پس از تفاهم قرارداد با رنو امضا می‌شود احتمال خرید ملک در ایران برای راه‌اندازی کارخانه مونتاژ و موتور آینده ایران خودرو و پژو به همدیگر گره خورده است در قرارداد جدید روی فروش و پس از فروش نیز نظارت داریم زمان عرضه محصولات جدید پژو در ایران اعلام شد نیسان باارزش‌تر می‌شود چارچوب قرارداد جدید رنو و سایپا فردا نهایی می‌شود سه پژوی جدید ایران خودرو بالاخره در ایران رونمایی شد نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ کیا بیش از ۱۰ هزار فورته را فرخواند ۶ ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران وقتی پژوهای فرانسوی به زبان فارسی سخن بگویند پژو به سودآوری رسید طرح بازدید بهاره رایگان محصولات رنو جدیدترین قیمت انواع خودروهای کیا رنو نسل چهارم "سنیک" هاچ بک را رو کرد+تصاویر احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تحویل و شماره گذاری محصولات رنو در موعد تحویل اعلامی رنو، آلپاین را زنده می‌کند فروش ویژه رنو سفران در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد رنو مگان استیشن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود+تصاویر مذاکره فولکس واگن با ۵ شرکت ایرانی جدیدترین خودرو ارزان اروپا به ایران می‌آید ارزان‌ترین خودرو کشور چقدر می‌ارزد؟ قرارداد جوینت ونچر سایپا و رنو بعد از همایش صنعت خودرو امضا می شود فروش اقساطی خودروهای کیا آغاز شد ماکسیما ۲۰۱۶ سفارشی را ببینید+تصاویر عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید شرط ایران خودرو برای رنو قرارداد تولید ۲ محصول جدید رنو به زودی امضا می‌شود ضرر چند صد میلیونی فرانسه از نفروختن سهم پژو رنو تالیسمان سال آینده به ایران می آید کیا نسخه استیشن اپتیما را هم رو کرد+تصاویر پراید بخریم یا تیبا؟ نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد آغاز جوینت‌ونچر ایران‌خودرو و پژو از اردیبهشت ۹۵ با خودرو جدید «کیا» آشنا شوید نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان گسترش فعالیت «رنو» در بازار ایران پراید، پرفروش ترین خودرو در بازار ایران راه متفاوت رنو در ایران تولید پژو‌ جدید در یک شهرستان شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پژو ۳۰۱ چه نسخه‌ هایی دارد؟ فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ کیا نیرو رونمایی شد سایپا فروش محصولات گروه رنو به تعداد محدود را آغاز کرد میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا کیا نسل آینده ریو را در مدل GT نیز عرضه خواهد کرد واکنش مدیر عامل رنو به توافقنامه پژو با ایران دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند چشم‌غُره نیسان به F-۱۵۰ Raptor فورد! پیش‌نمایشی از نسل آینده کیا موهاوی! ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر خودرویی ویژه حرکت در برف شرایط استثنایی خرید رنو فلوئنس در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو اشتباه پـژو موجب ورود رنـو به ایران شد بازار خودرو کشش پژوهای جدید را دارد؟ محصولات رنو، جایزه ویژه جشنواره کارت‌خوان جادویی رنو، نگینی در Formula ۱ بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است کیا برای ب ام و سری ۳ رقیب می‌آورد خودرو تازه ارزان‌ قیمت به بازار می‌آید؟ مهم‌ترین نکاتی که برای خرید رنو مگان دست‌دوم باید بدانید روح لاکچری در نیسان آرمادا ۲۰۱۷+تصویر تبلیغ رسمی اپتیما ۲۰۱۶ رونمایی شد تکرار ماجرای رنو برای پژو؟ رکود به‌دنبال حضور پژو عمیق‌تر شد مزدا ۲۶۴ هزار دستگاه کراس اور CX-۵ را فرامی خواند پژوهای جدید در خارج از ایران چند فروخته می‌شوند؟ رنو: ایران یک بازار بسیار مهم است پیش‌بینی وضعیت صنعت قطعه‌سازی پس از قرارداد با پژو خودروساز فرانسوی هیبریدی می سازد رنو کوید هاچ بک به ایران خواهد آمد+تصاویر گشایش نخستین کارخانه رنو در چین همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد جزئیاتی جدید از قرارداد ایران‌خودرو و پژو سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس گمانه‌زنی از جزئیات قرارداد پژو فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب این ۳ مدل پژو در راه ایران رقابت شانه به شانه رنو و چانگان برای خرید بن رو آغاز عصر جدید «ایران‌خودرو- پژو» هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند پژو با تمام قوا به ایران می آید قرارداد۸۰۰ میلیون یورویی ایران خودرو - پژو امضا شد وانت‌سازی به سبک پراید‌! مقام فرانسوی: قرارداد بازگشت پژو به ایران پنجشنبه امضا می شود نسل جدید کیا کادنزا ۲۰۱۶ تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران بزرگترین جشنواره سال رنو آغاز شد ریو هاچ بک GTI ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد+تصاویر پژو و رنو در لیست خرید روحانی در سفر به اروپا بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید بازگشت آشنایان رنو با اعتماد به نفس بیشتر به ایران بازمی‌گردد قطعی شدن قرارداد ایران خودرو و پژو با سفر روحانی قیمت پژو ۲۰۷ مشخص شد تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران تصادف شدید ب ام و لوکس و پراید نیسان تیتان XD بهترین وانت ۲۰۱۶ شد نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶ را ببینید پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل توقیف خودرو پژو با بیش از ۳۷ میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان افتتاح نخستین شعبه نگین خودرو در غرب تهران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ سقوط خودروی جایزه تبلیغاتی از داربست خودرو کیا Forte۵ را ببینید این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید رُخ تازه کیا سراتو، این بار برای آمریکایی ها خودروهای پروفروش پژو در بازار اروپا عرضه اولین خودرو پساتحریمی ایران خودرو در مرداد ۹۵ وبسایت نیسان هک شد شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری کشف آلایندگی بالای خودروهای رنو خودرویی که روزگاری خودرو آرزوها لقب داشت آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد تصاویر نیروی کیا منتشر شد رونیز ۲۰۱۵ در ایران را ببینید کیا با عرضه فورته ۲۰۱۷ برای رقبا شمشیر کشید کیا تلوراید امکانات یک مطب پزشکی را دارد پژو کلاسیک خاص در ایران+عکس خاص‌ترین پرایدهای ایران نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین اعتماد دوباره به پژو افزایش قیمت محصولات کیا و هیوندای در راه است کیا با پرینتر سه بعدی SUV ساخت توقیف خودرو پژو پارس با ۲۵ میلیون ریالی خلافی در اراک پارس خودرو در کارتابل فروش گسترش فراخوان ایربگ به ۳۷۴ هزار خودرو توانایی‌های رنو داستر را در آفرود ببینید کانسپت جدید کیا "کیت سلامتی" دارد تا سال ۲۰۳۰ خودروی بدون راننده می سازیم پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در ۱۰ سال‌ آینده نسل چهارم کیا ریو زیر نقاب سوژه عکاسان شد عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار نسخه جدید آلپاین افسانه ای رنو فوریه می آید مزدا ۵ در ایران هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ نگاهی به CX-۵، جدیدترین نسخه مزدا نیسان قیمت پایه تایتان XD ۲۰۱۶ را اعلام کرد گوشه‌گیران بازار ۱۰۰ میلیونی تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما پژو شاسی بلند ۴۰۰۷ را ببینید نگین دیگری از رنو در خیابان دکترشریعتی افتتاح شد اولین محصول پژو که به ایران می آید خودرو پژو ۵۰۸ را ببینید تازه‌وارد ۴ سیلندر یا پرفروش ۶ سیلندر؟ حمل نوزاد نو رسیده با پراید به داخل بیمارستان پراید عجیب توقیف شد! ساز و کار دور جدید همکاری ایران‌خودرو و پژو وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از ۴۱ هزار دلار قیمت خورد پراید ایمن تر از گذشته شده است! نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است بهترین فرصت سرمایه گزاری در "یلدای رنو" تعمیر گیربکس ماکسیما فقط با یک سوم قیمت هدف جدید نیسان در بازار آمریکا مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! فروش رنو به ایران ۱۰ برابر شد خیز دوباره پژو برای حکمرانی در داکار انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد چرا پراید همچنان با اقبال عمومی رو به روست؟ "سول" خودرو تست فن آوری خودران کیا شد نیسان ۳۴ هزار دستگاه Rogue را فراخواند رنو کلیو RS ۲۲۰ Trophy، سریع‌ترین هاچ بک جهان یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت نسل چهارم مگان را ببینید نیسان جوک برقی می شود ۴۰۵ جـوان نخرید اختلاف رنو با دولت فرانسه بر سر نیسان بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد شرایط فروش سوناتا و اپتیما به‌صورت نقدی و اعتباری آغاز به کار شعبه امیرکبیر نگین خودرو جهت عرضه قطعات یدکی حضور جدی پژو در ایران رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا جزئیات بیشتر درباره رنو مگان شیرهای غران پژو به روایتی متفاوت آشنایی با ۵ پژو جدید ایران خودرو +عکس فرصت استثنایی خرید محصولات رنو شباهتی از جنس تفاوت! کسب رتبه برتر ایران خودرو در ارزشیابی شرکت رنو رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران کیا قصد عرضه کراس‌اووری هیبریدی با نام Niro دارد گزارش تصویری از آزمایش رانندگی خودرو ساندرو توسط خودرو نویسان کیا سراتو ۲۰۱۶ با چهره ای تازه آمد ژست لوکس تر و شیک تر کیا کدنزا در نسل جدید آغاز اولین آزمایش فنی رنو ساندرو پیش از عرضه به بازار افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا در هیبت یک ماکسیمای کوچک خودرو جدید مزدا را ببینید نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود کیا تصاویر جدیدی از کادنزا ۲۰۱۷ منتشر کرد دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران نسل بعدی نیسان GT-R تا ۲۰۲۰ نمی‌آید مزدا میاتای MX۵ را ببینید مراحل ساخت پراید در کارخانه تبریز مزدا نسل جدید CX-۹ را معرفی کرد بررسی «نیسان تیتان XD مدل ۲۰۱۶» ماموریت مدیر عامل ایران خودرو در پاریس قیمت انوع خودرو پژو در تهران گران‌ترین و ارزان‌ترین رنوهای ۲۰۱۶ نسل جدید مزدا CX-۹ فردا رونمایی می شود کیا ۱۱ خودرو سبز می خواهد تا سال ۲۰۳۰ خودرو خودران می‌سازیم سوگواری رنو برای قربانیان حملات تروریستی پاریس پراید دست دوم در بازار چند؟ +جدول محصولاتی که امسال«رنو»به رُخ حریفانش کشید پراید بخریم یا ماشین هندی؟ عنوان خودرو سال اروپا در ۱۹۸۷ میلادی برای پژو ۴۰۵ اولین تصاویر کیا "نیرو" ۲۰۱۷ منتشر شد مزدا ۳ جدید در ایران را ببینید نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد عموزاده‌های جدید «۲۰۶»و«۴۰۵» در اروپا نسخه ممتاز مزدا MX-۵ رونمایی شد مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ کیا soul و soul EV فراخوانده شدند خرید دلچسب رنو با سود مشارکت ۳۲ درصدی خودرو نیسان NP۳۰۰ ناوارا را ببینید برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت رکوردشکنی جهانی «پراید» تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی تصاویری از کیا کادنزا ۲۰۱۷ منتشر شد توافق با پژو برای تشکیل مرکز تحقیقات مشترک کاهش سهم دولت فرانسه در رنو «مزدا ۳» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند فروش ویژه با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه محصولات ۲۰۱۶ رنو فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا و بالاخره یک کیای پیکاپ، البته مخصوص عکاسی! یک کیای پر هیبت، مخصوص ماجراجویی در طبیعت کیا یک شاسی بلند مفهومی رونمایی کرد مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت پراید «شش‌در» جعلی! تنها یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید اینترنتی محصولات رنو عنکبوت نقره ای مزدا مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو بهبود فروش رنو و کاهش فروش پژوسیتروئن چرا پژو ایران خودرو را تهدید می کند؟ کاهش ۲۹ میلیون تومانی کولئوس به نسبت بازار اولین خودرو بدون راننده نیسان نیسان ۲۰۲۰ Vision را ببینید پژو دست و دل‌بازتر از رنو است پژو تمام شروط ایران خودرو را پذیرفت استقبال عجیب هندی ها از "کوئید" نیسان خودروهای کاملا خودران را تا ۲۰۲۰ روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت رنو توان تامین تقاضای بالای "کوید" را ندارد خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد آغاز فروش آنلاین محصولات رنو با تخفیف ویژه خرید اینترنتی نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان ۴۷ هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند افزایش درآمد پژو در فصل سوم مزدا CX-۳ را به تایلند برد رنو از یک مفهومی جدید رونمایی کرد مطبوعات اجازه دهند پژو و ایران خودرو کار خودشان را کنند چرا پژو در ایران بلاتکلیف است؟ پژو ریالی در ایران سرمایه گذاری نکرده است این گودزیلا آماده حمله است! ۳ پژو و ۲ رنو در راه ایران جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube نگین خودرو شرایط متفاوت فروش محصولات خود را اعلام کرد تمدید ۲ روزه پاییز طلایی رنو نسخه‌ای جدید از نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو فردا، آخرین روز از پاییز طلایی رنو Duster Steel نسخه تولید محدودی برپایه تریم Lauréate داستر است نیسان مدل سال ۲۰۱۶ میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه داستان قیمت پراید در سال‌های دور زیر تیـغ جـراحان ایرانی جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تنها یک هفته تا پایان فروش ویژه پاییز طلایی رنو تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! تصاویرنیسان کیوب راببینید عدم تمایل پژو برای بازگشت به بازار قدیمی نحوه ارزش‌گذاری خودروهای کیا مدل ۲۰۱۶ اعلام شد محصولات رنو به تاکسیرانی می‌پیوندند کولئوس با قیمتی استثنایی به نگین خودرو بازگشت رضایت مدیران ارشد رنو از فعالیت‌های نگین خودرو رشد ۱۳/۵ درصدی تولید وانت در شهریور ماه ضرر ۲۹ میلیون دلاری هیوندای و کیا پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد پژو ۲۰۸ در راه بازار ایران رنوی ۱۳ میلیون تومانی در هند ایران خودرو رسما از پژو غرامت خواست نسخه های نمادین، هدیه سه سالگی کلیو های نسل چهار نسخه های نمادین، هدیه سه سالگی کلیو های نسل چهار کیا سیید مدل ۲۰۱۶ را ببینید معرفی نیسان آلتیمای جدید استقلال رنو از خودروسازان ایران؟ تولید خودرو داستر در ایران تلاش پژو برای حضور دوباره در ایران سه محصول جدید پژو در راه ایران مردم ایران از پژو ناراضی‌اند نگرانی فرانسه از بازنده شدن در رقابت برای تصاحب بازار ایران خیز فرانسه برای تصاحب بازار ایران و درسی که باید از گذشته گرفت ورود یک پژو خاص به ایران اعلام قیمت محصولات جدید رنو در ایران هدف رنو تولید خودرو ارزان در ایران است کاهش ۱۸ درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در ماه گذشته افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید خوش‌بینی خودروساز فرانسوی به بازار چشم بادامی‌ها رنو ۵۰۰ میلیون یورو در ایران سرمایه‌گذاری می کند رشد فروش جهانی کیا رونمایی از پیکاپ جهانی رنو فراخوان ۳۰۰ هزار خودروی نیسان ماشین پژو فراکتال را ببینید ایران سیزدهمین مرکز تولید رنو در جهان شناخته شد آرزوهای«رنو» در ایران قیمت پژوی جدید ایران خودرو چهره رنو تالیزمان استیشن نهایی شد چهره رنو تالیزمان استیشن نهایی شد رونمایی از مدل‌های جدید رنو و داچیا ماشین مزدا MX-۵ را ببینید استراتژی رنو برای بازار خودرو ایران ماکسیما غول برفی می‌شود! استقبال بی نظیر بازار از سیمبل ادامه دارد ۲۰۶ در مقـابل ۲۰۶ افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف سهم ۴۰ درصدی پژو در بازار خودرو ایران عیدی خاص نگین خودرو برای دختران پژو ۳۰۷ در راه ایران مزدا... با احترام به اهورامزدا... ماشین نیسان ۳۷۰Z را ببینید تصاویرپژو ۲۰۸ مدل ۲۰۱۵ سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران پایان تولید مزدا ۵ بدون مدل جایگزین مزدا سنت‌شکنی می‌کند خودرو کیا سول ۲۰۱۶ را ببینید خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود پیش‌فروش رنو سیمبُل طی روزهای آتی آغاز خواهد شد ایران از پژو غرامت می‌گیرد عراقی‌ها بزرگترین مشتری خارجی پژو پارس تجربه ایرانی پژو در بازار روسیه تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید پژو با سرمایه گذاری مشترک به ایران باز می‌گردد محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها بررسی دور جدید همکاری با خودروسازان خارجی در نشست با وزیر صنعت مزدا میاتای ۲۰۱۶ را ببینید بازگشت پژو به بازار ایران سخت‌‌تر است اما رنو وضعش بهتر است پژو با ۱۴ سال زیاندهی آماده برگشت دوباره به ایران آغاز فعالیت کارخانه دایملر و رنو قرارداد نهایی شده پژو روی میز مدیران خودروساز و بلاتکلیفی زیان سنگین ایران ایران‌خودرو از پژو خسارت بگیرد؛ باید انحصار فرانسه را بشکنیم جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شد؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا خودروهایی که ریشه در ایران دارند رنو پشت چراغ زرد سایپا کاهش فروش رنو به ایران رنو دُم بریده! آمادگی پژو و رنو برای تولید خودرو در ایران تصاویر ماشین مزدا ۶ اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» مسابقه "پژو" و "رنو" برای رسیدن به بازار ایران شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ امیدواری تلویحی فابیوس به حضور پژو و رنو در ایران دانستنی‌های چهارصد‌و‌پنجی اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند کاهش زمان شماره گذاری خودرو‌های رنو برلیانس، جای ماکسیما را پر می کند؟ داستر در برابر ارتش اژدهای سرخ سامورایی‌های فراموش شده ملاقات با گودزیلا ماشین هولدن ولت را ببینید رقابت در بازار کراس‌اورها «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست نیسان نسخه مخصوصی از ماکسیما ساخت افزایش فراخوان تویوتا و نیسان فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان آغاز فروش پیکانتو و سراتو در بازار تجربه رانندگی با ماکسیما ۲۰۱۶ برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی ماکسیمای محبوب با لباس ۲۰۱۶ خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ نیسان پولسار ۲۰۱۵ نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند قیمت و میزان واردات خودرو کیا در نخستین ماه امسال نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت ۴در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود تصاویر ماشین کیا نوو ۲۰۱۵ پیش‌بینی افزایش سود نیسان گودزیلای طلایی را ببینید بررسی تغییرات در ماکسیما ۲۰۱۶ تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد کیا سدونا ۲۰۱۵ ایمن شناخته شد نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا ۳ماه دیگر ایران پس از فرانسه دومین بازار خودرو پژو محسوب می شود احتمال استعفای مدیر اجرایی رنو نمایش طراحی جدید رنو، ۳ مدل در یک خودرو آغاز تولید پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در آذربایجان شرقی از سال ۹۰ همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) رونمایی از ریو ۲۰۱۲ در نمایشگاه ژنو ارتقا کیفی پژو ۴۰۵ به رده خیلی خوب تا ماه آینده مگان آر.اس خودرو پلیس می شود آغاز تولید پژو ۵۰۸ جدید تاکنون این قدر عصبانی نشده بودم کاهش مدل های رنو برای سال ۲۰۱۱ آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (۱۶ آذر)
برگشت به بالا