مدیرعامل ستاد معاینه فنی:

تخمه‌خوردن دلیل تصادف است نه پراید!

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه برخی مسؤولان تخمه خوردن حین رانندگی را دلیل اصلی تصادفات رانندگی می‌دانند، گفت: پراید بیشترین مردودی را در تست انحراف فرمان دارد.

شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

تخمه‌خوردن دلیل تصادف است نه پراید!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، معاینه فنی یکی از مهمترین مباحث برای مالکان خودروها محسوب می‌شود و نداشتن آن برای رانندگان روزانه 50 هزار تومان آب می‌خورد. همه دوربین‌های پایتخت، تخلف نداشتن معاینه فنی را ضبط می‌کنند و کمتر راننده‌ای است که با موضوع معاینه فنی آشنایی نداشته باشد

در تابستان امسال برخی از مراکز معاینه فنی با  اختلال مواجه شد و این موضوع متضرر شدن برخی از شهروندان را به همراه داشت. این در حالی بود که شهرداری تخفیف 25 درصدی نرخ طرح ترافیک را برای دارندگان معاینه فنی برتر اعلام کرد و سبب شد اقبال عمومی برای انجام معاینه فنی برتر به شدت افزایش یابد و بسیاری از دارندگان خودروهای نوشماره نیز پایشان به مراکز معاینه فنی باز شود.

درباره موضوعات مختلف معاینه فنی با سیدنواب حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به گفت‌وگو نشستیم که جزئیات آن به شرح زیر است:

انجام معاینه فنی چقدر در کاهش آلودگی هوای تهران موثر بوده است؟

در سال 92 برای اولین بار مطالعاتی انجام گرفت تا منشأ دقیق آلودگی هوای تهران مشخص شود. واکاوی این موضوع صورت گرفت تا بدانیم دقیقاً چه اقدامی را باید انجام دهیم. تحقیقات با همکاری دانشگاه‌های معتبر کشور عملیاتی و مشخص شد؛ منشأ اصلی آلودگی تهران خودروها هستند. آن زمان برنامه‌ها به سمت مدیریت خودروها و رفع آلودگی ناشی از آن سوق یافت. از آن پس همه برای مقابله با آلودگی مداوم به رانندگان هشدار دادیم.

البته همه باید برای کنترل آلودگی هوا همکاری کنیم. رسانه‌ها برنامه‌های خود را آغاز کردند و این باعث شد که پلیس راهور نیز از سال 95  که با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا مخالف بود، پای کار آید و برای این موضوع با ما همسو شدند.

رفع معضل آلودگی هوا با اصلاح صنعت خودروسازی

برنامه دیگری که در زمینه کاهش آلودگی هوا اهمیت ویژه ای دارد موضوع تولید خودرو باکیفیت است و به نظرم تحت فشار قرار دادن بیش از این روا نیست و باید تلنگری به صنعت خودروسازی داشت و آنها را به سمت اصلاح ببریم تا مشکل آلودگی منابع متحرک برطرف شود، در غیر اینصورت آلودگی همچنان در پایتخت باقی خواهد ماند.

سهم خودروسازان در بروز آلودگی هوا و مقابله با آن چگونه است؟

  یک شرکت معرف نوعی خودرو در جهان تولید می‌کرد که فقط سطح آلایندگی آن را دستکاری کرده  بود، مرکزی دانشگاهی در کشور  تولید کننده نمونه‌ها را تست می‌کند و مشخص می‌شود کم کاری صورت گرفته و پس آن حدود 40 میلیارد دلار شرکت خودروساز، برای تولید یک نوع خودرو 40 میلیارد دلار جریمه می‌شود و  مدیرعامل آن به 7 سال حبس محکوم می‌شود.در کشور ما از زمانی که آقای رئیسی سکان‌دار قوه قضائیه شده‌اند اقدامات بزرگی برای مقابله هر چه بیشتر با فساد انجام گرفته و برخورد با خودروسازها نیز آغاز شده است.

تخمه‌خوردن حین رانندگی دلیل تصادف است نه پراید!

سه سال پیش در جلسه کارگروه دولت گزارشی دادند که پیکان هنوز تولید می‌شود و بیشترین آمار مردودی از آلایندگی را دارد. یک میلیون وانتنیسان نیز 18 میلیون لیتر (یک چهارم بنزین مصرفی کشور) را در روز مصرف می‌کند.در وزارت صنعت نیز گزارشی در مورد آلایندگی برخی خودروهای داخل مطرح کردند و در این جلسه نیز اعلام شد که خودروی پراید بیشترین مردودی را در تست انحراف فرمان دارد و بیشترین آمار فوتی را بر همین اساس به خود اختصاص داده است ولی وزیر وقت صنعت مصاحبه‌ای انجام داد که چه کسی گفته که پراید ناایمن است،‌ مردم پشت فرمان تخمه می‌خورند و حواس‌شان پرت می‌شود و همین عامل تصادف است نه پراید!

خوشبختانه پلیس اقدامات مؤثری در جهت حذف پراید از چرخه تولید انجام داده است امیدوارم اقدامات لازم انجام گیرد که ایمنی خودروها افزایش یابد. حق مردم نباید تضییع شود. به نظرم این کم‌فروشی است که خودروی ناایمن تحویل مردم دهیم. صنعت خودروسازی نیاز به تحول دارد، متأسفانه برخی از خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل در تست معاینه فنی موفق به دریافت معاینه فنی برتر نمی‌شوند و این نشان‌دهنده کم‌کاری و کم‌فروشی خودروسازان است.

مگان و ال‌90 دارای بیشترین نمره  قبولی در معاینه فنی

شرکت سایپا پرایدی تولید می‌کند که بیشترین آمار مردودی را دارد و از آن طرف مگان و ال‌90 تولید می‌کند که بیشترین آمار قبولی را در مراکز معاینه فنی دارد و این نشان می‌دهد اگر تولیدکنندگان بخواهند ایمنی را رعایت کنند، قطعاً می‌شود. نباید به اسم ارزان‌ فروختن ایمنی را زیر سوال برد چرا که این مسأله به معنای چاقو دادن دست یک کودک است.

امروز در تهران آمار خودروها به 4 میلیون و 300 هزار مورد رسیده است و سالانه 16 هزار نفر در محل حادثه تصادف جان خود را از دست می‌دهند. برخی نیز به بیمارستان منتقل شده و مدتی بعد فوت می‌کنند. تعداد زیادی نیز قطع‌نخاغ می‌شوند و تا پایان عمر با معلولیت سر می‌کنند که علت اکثر این موارد پراید و موتورسیکلت است.

برخی از شرکت‌های خودروسازی در دنیا سالیان سال است که از بحث ایمنی خودرو گذر کرده و به موضوعات بیشتری در ایمنی توجه می کنند. آنها اذعان دارند حتی اگر خودروهای تولیدی‌شان به بدترین شکل ممکن دچار تصادف شود،  جان سرنشین سالم خواهد ماند و سیاست‌ها را به این سمت برده که اگر به عابر برخورد کنن چه خواهد شد؟

آنها در تلاش هستند که آنقدر ایمنی را بالا ببرند که در تصادف نه تنها سرنشین خودرو بلکه عابر پیاده نیز  جان خود را از دست ندهد و برای این منظور طراحی کیسه هوا( ایربک) روی کاپوت را مدنظر قرار داده‌اند.

پراید در سال 1987 در یکی از کشورها تولید شد، شرکت مربوطه یک‌سال تولید آن را ادامه و به دلیل ناایمن بودن آن را به شرکت دیگر واگذار کرد و شرکت دوم نیز پس از یکسال تولید به دلیل ناایمن بودن آن را به سایپا فروخت و سایپا 30 سال است که در ایران آن را تولید می‌کند.    

برخی معتقدند اجرای طرح کاهش آلودگی هوا سبب ایجاد آلاینده ازن شده است. نظر شما چیست؟ 

من متخصص شیمی نیستم، اما بر اساس توضیحات اعلام شده توسط اساتید دانشگاهی هیدروکربن و ناکس توسط دود ناشی از اگزوز خودرو تولید می‌شود.

اختصاص یارانه برای تبخیر بنزین به جایگاه‌داران

همچنین دلیل اصلی دیگر ایجاد ازن، تبخیر بنزین در جایگاه‌های سوخت است. خیلی تعجب‌آور است از اینکه ما تنها کشوری هستیم که برای تبخیر بنزین در پمپ بنزین به جایگاه‌دار توسط شرکت ملی پخش یارانه می‌دهیم! دلیلش می‌توانید از مسؤولان مربوطه بپرسید و پیگیر شوید.

همچنین در هنگام نقل و انتقال بنزین و در جایگاه‌‌های مرکز پخش، از لوله‌های خروجی بنزین با چشم دیده می‌شود که تبخیر بنزین انجام می‌گیرد و در محیط اطراف پمپ بنزین، بوی بنزین در تابستان بسیار مشمئز‌کننده است.


فارس: با طرح جدید ترافیکی تردد خودروها چقدر کاهش پیدا کرده است؟

هیدروکربن، ناکس و بخارات بنزین به عبارتی پنبه هستند و آنچه آن را آتش می‌زند، نور خورشید است. میزان تابش  عامل آتش زدن این پنبه هستند. امسال  1.9 درجه سانتی‌گراد میانگین دمای شهر تهران افزایش پیدا کرد و هر چه این میزان دما افزایش داشته باشد. تبخیرات بنزین بیشتر و ابرناکی که کاهش پیدا می‌کند واکنش‌های شیمیایی بیشتر می‌شود.

تردد خودروها هیچگاه در تهران کاهش پیدا نکرده است و منظور شهرداری کمتر شدن تردد در محدوده طرح ترافیک است میزان تردد‌ها ثابت است و تنها ممکن است برخی به محدوده طرح  ترافیک نیایند و کسانی که مطرح کرده با اجرای طرح جدید ترافیک میزان تردد افزایش یافته است باید آن را اثبات کنند.

البته افزایش تقاضا برای اخذ معاینه فنی برتر داشته‌ایم ولی نمی‌توان گفت این مسئله نشان‌دهنده افزایش تردد است چرا که شهروندان این موضوع را در نظر می‌گیرند که حتی برای یک تردد هم از تخفیف مربوطه در معاینه فنی استفاده کنند.

برنامه‌های برای مدیریت تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا، موضوع سلیقه‌ای نیست و نباید این را به این جناح و آن جناح نسبت داد. من از دوره‌های قبل در شهرداری بوده‌ام و اکنون نیز معتقدم اجرای طرح جدید ترافیکی نتایج مؤثری داشته است و شهرداری در حال حاضر هر برنامه‌ای که در زمینه ترافیکی که بخواهد اجرا کند، از ما مشورت می‌گیرد.

اگر جای نقدی وجود داشته باشد قطعا من خودم اولین کسی هستم که آن را مطرح می‌کنم. در این دوره توانسته‌ایم اکثر کارهایی که باید انجام دهیم را نهایی کنیم، البته به کارهای جدیدی همچون نوسازی هر چه سریع‌تر خودروهای فرسوده نیاز داریم.

میزان جرایم حاصل از نداشتن معاینه فنی چقدر بوده است؟

فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا را اجرایی کردیم و همه دوربین‌های شهر تهران معاینه فنی خودروها را بررسی می کنند و آنچه حاصل شده نشان می‌دهد، میزان جرائم معاینه فنی به کمتر از 5 درصد در روز رسیده است.

جرایم معاینه فنی به 5 درصد رسیده است

از سال 95 تا امروز میزان جرائم معاینه فنی از 20 درصد به 5 درصد رسیده و مردم می‌دانند که بدون معاینه فنی در شهر تهران جریمه می‌شود، برای خودروهای دیزل نیز این موضوع را مورد توجه قرار دادیم و به شدت پیگیر آن هستیم که هر چه بهتر اجرایی شود.

البته دریافت معاینه فنی برای یک خودروی سنگین می‌تواند هزینه 5، 6 میلیون تومانی به همراه داشته باشد که تعویض روغن و رفع مشکلات فنی و... این هزینه‌ها را ایجاد می‌کند و این موضوع سبب شده  گاهی متاسفانه رانندگان برای موفقیت در انجام معاینه فنی خودروهای سنگین  زد و بندهایی انجام دهند ولی ما قاطع برخورد می‌کنیم.

از ابتدای سال چند خودرو معاینه فنی شده‌اند؟

رانندگان 650 هزار خودرو امسال برای معاینه فنی اقدام کردند که نسبت به مشابه سال گذشته 5 درصد رشد داشته است. برخی خودروها در سال جدید مشمول معاینه فنی شدند و برخی زیر سن معاینه فنی بودند، ولی برای دریافت معاینه فنی برتر اقدام کردند.

معاینه فنی 100 هزار خودروی نوشماره

از 100 هزار خودروی غیرمشمول معاینه فنی که برای این موضوع اقدام کرده بودند، فقط 40 هزار خودرو موفق به کسب معاینه فنی برتر شدند. این خودروها همه نوشماره و تولید زیر چهار سال بودند.

ماجرای اختلاف پلیس و مراکز معاینه فنی به کجا رسید؟

این مشکل در واقع بین وزارت کشور و فاوای ناجا بود و مراکز معاینه فنی هیچ‌کاره بودند. ما استعلام پلاک خودروها را از سیمفا و آنها با ارتباط از  طریق فاوای ناجا انجام می‌دانند که ارتباط  ما و سیمفا مشکلی نداشت، ولی ارتباط فاوای ناجا و سیمفا دچار مشکل شده بود که طی جلسات مفصلی که در وزارت کشور برگزار شد، موضوع ختم به خیر شد.

نیاز روزانه به استعلام 2 تا 3 میلیون پلاک خودرو

اکنون مشکل قطعی در سامانه VIN در مراکز معاینه فنی نداریم ولی هنوز محدودیت انجام معاینه فنی برای طرح کاهش آلودگی هوا داریم در تهران بیش از 2 تا 3 میلیون استعلام در روز نیاز داریم و هنوز محدودیت استعلام گیری برای طرح کاهش آلودگی هوا داریم.

مردم قبل از انجام معاینه فنی مجبور به پرداخت عوارض طرح ترافیک‌اند و گلایه‌مندی زیادی در این زمینه است. نظر شما چیست؟

این موضوع بر اساس مصوبه شورای شهر است و شهروندان باید در مراکز معاینه فنی حتماً عوارض طرح ترافیک را پرداخت کنند تا برای آنها معاینه فنی انجام گیرد.

مصوبه‌ای که به نوعی مغایر با قانون است

ما مجبور به اجرای این قانون هستیم، ولی به عنوان یک کارشناس عرض می‌کنم که معاینه فنی حق مردم است و زمانی که به فردی خودرو ارائه می‌دهیم، باید معاینه فنی آن را نیز انجام دهیم، ولی اینکه آنها را مجبور کنیم چندین اقدام دیگر را انجام دهند تا به حق مکتسبه خود برسند، به نوعی مغایر با قانون است.

ما ملزم به اجرای مصوبه شورای شهر هستیم و باید پاسخگو در این زمینه باشیم. در همه مراکز، امکان اخذ عوارض را فراهم کردیم و به صورت اختیاری به شهروندان این اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهیم که در مورد طرح ترافیک بدهکارید و اگر تمایل داشته باشید می‌تواند پرداخت کنید. البته براساس اجباری که برای پرداخت عوارض قبل از معاینه فنی وجود داشت، مجبور شدیم دو مرکز را اخذ معاینه فنی را منوط به گرفتن عوارض کنیم که این دو مرکز مراکز بیهقی و نیایش است.

مردم در سال جدید چقدر به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شده‌اند؟

هنوز آمار دقیق در این زمینه نداریم و پس از بررسی‌های انجام گرفته حتما آن را اعلام خواهیم کرد.

شنیده‌ها حکایت از زد و بندهایی در برخی از مراکز معاینه فنی دارد، پیگیری‌های شما چگونه بوده است؟

اینکه کارشناسی در مراکز معاینه فنی بدون دارا بودن شرایط لازم برای یک خودرو معاینه فنی صادر کند، امکان آن وجود ندارد. به جز عیوب ظاهری همچون دود آبی، چراغ، وضعیت شیشه و راهنما که ممکن است آزمون‌گرها چشم‌پوشی کنند، ولی سایر موضوعات فنی که اصل موضوع است مثل تست هم‌راستایی، تست کمک‌فنر، تست ترمز و انحراف فرمان و ... همه مکانیزه است و امکان دخل و تصرف کارشناس در بررسی آن وجود ندارد و به صورت آنلاین مشخصات وارد سامانه یکپارچه وزارت کشور می‌شود و امکان تغییر توسط هیچ کسی در آن وجود ندارد.

استقرار ناظر معین در مراکز معاینه فنی

در بزرگراه خاوران، 3 تا 4 مرکز معاینه فنی وجود دارد که تنها 2 مورد آن زیرمجموعه شهرداری تهران است و موارد دیگر مربوط به مرکز معاینه فنی سایر شهرها و خارج از محدوده مناطق 22 گانه شهرداری تهران بوده که البته من بلافاصله پس از اطلاع از این ماجرا دستور پیگیری دادم. گفته شده بود که این موضوع به دلیل ارتباط یکی از شورایاری‌ها با مرکز به وقوع پیوسته که من یکی از تصوراتم این بود که شاید فضای انتخاباتی سبب طرح چنین مسائلی شده باشد.

آنچه مسلم است اینکه ما هیچ ارتباطی با شورایاری‌ها در مراکز معاینه فنی نداریم. ناظر مقیم وجود دارد و احساس کردم این موضوع بار سیاسی انتخاباتی داشت.

برنامه‌ای برای معاینه فنی موتورسیکلت‌ها دارید؟

موتورسیکلت‌ها یک کلاف سردرگم در شهرهستند که ساماندهی آنها نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد. متأسفانه موتورسیکلت‌ها کمتر قوانین را رعایت می‌کنند.

اختصاص10 مرکز معاینه فنی ویژه موتورسیکلت‌ها

البته ما 10 مرکز معاینه فنی با 10 خط مکانیزه ویژه موتورسیکلت‌ها راه‌اندازی کردیم که الزام است موتورسیکلت‌ها نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند ولی حالا این سؤال مطرح است که چه کسی باید موتورسیکلت‌ها را برای انجام معاینه فنی ملزم کند؟

موتورسیکلت‌های کاربراتوری، معاینه فنی اصلا بر آن نافذ نیست، چرا که به صورت دستی راکبان می‌توانند تغییراتی در سیستم موتور ایجاد کنند که برای مدت کوتاهی مشکل آلایندگی آن حل شود و پس از خروج از مرکز، مجدد به وضعیت قبل موتور را برگردانند. بنابراین کنترل آنها چندان کارشناسی شده نیست و باید اقدام اساسی‌تری انجام داد.

استفاده از موتورسیکلت‌های کاربراتوری در دنیا منسوخ شده است. متأسفانه موتورسیکلت‌هایی در کشور تولید می‌شود که در هیچ جای دنیا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. موتورهایی که شتاب زیاد داشته، لاستیک‌های بزرگ دارند و قدرت مانور توسط راکب برای آن وجود دارد، آمار مرگ و میر را افزایش می‌دهد.

98 درصد موتورسیکلت‌های موجود کاربراتوری است

3 میلیون موتورسیکلت در تهران و 12 میلیون دیگر در سراسر کشور وجود دارد که 98 درصد آنها کاربراتوری است، حتی اگر از امروز بخواهیم با این موتورها مقابله کنیم، مدت‌های زیادی زمان می‌برد، ولی با این وجود دوباره نامه‌نگاری کرده‌اند تا از سازمان‌های مربوطه مجوز تولید 12 هزار موتورسیکلت کاربراتوری دیگر را بگیرند.

  زمانی که با این موضوع مخالفت کردیم، برخی ما را ضدانقلاب خطاب کردند و من جواب دادم از ما انقلابی‌تر پیدا نمی‌کنید، حضرت آقا چه زمانی‌ گفته‌اند سالی 4 تا 5 هزار کشته به خاطر تولید داخل داشته باشیم؟ 12 هزار موتورسیکلت فرسوده در کشور وجود دارد که باید آنها را اصلاح کرد و بازاری برای جایگزین کردن آنها فراهم ساخت.

صنعت موتورسیکلت سازی به صورتی است که  هنوز شاسی موتور (گهواره‌ای) زیرپله‌ای تولید می‌شود. وضعیت موتورسیکلت‌های تولیدی مشابه موتورهای مربوط به  جنگ جهانی دوم است، این موتورسیکلت ها توسط جوانان خریداری می‌شود و با جان آنها بازی می‌شود. برخی معتقدند نباید با تولید داخل مخالفت داشت و باید برای اشتغال یا تولید اقدام کرد، ولی به نظرم این سبک از روش‌های انجام گرفته ضداشتغال و ضدتولید است. صنعت خودروسازی و موتورسازی نیاز به تحول جدی دارد و باید به موضوع موتورسیکلت‌های برقی نیز بیشتر توجه داشت.

برچسب ها

معاینه فنیتصادفات رانندگیپرایدستاد مرکزی معاینه فنی
مطالب مرتبط بیشتر
رشد ۶ درصدی جانباختگان تصادفات ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان اعلام شد ابطال گواهی معاینه فنی بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه خودرو دودزا فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی شهر تهران در روز نیمه شعبان تخفیف به رانندگان تهرانی در صورت گرفتن معاینه فنی از مراکز پایتخت معاینه فنی، شرط پلیس برای سفرهای جاده‌ای نوروز تشویقی جدید برای رانندگانی که از مراکز تهران معاینه فنی می‌گیرند احداث نیروگاه خورشیدی در مرکز معاینه فنی الغدیر نقش مهم معاینه فنی خودروها در کاهش آلودگی هوا ۳۴ مرکز معانیه فنی در دست ساخت است بدنه خودرو باید از جان سرنشینان در تصادفات حفاظت کند مشکل قطعی مراکز معاینه فنی خودروهای تهران برطرف شد اختلال در مراکز معاینه فنی سنوات معافیت «معاینه فنی» خودروهای نو کاهش یابد ارائه هرگونه خدمت به وسیله نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث ممنوع است پلیس راهور خواستار کاهش سن معاینه فنی خودروها شد افزایش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی موتورسوارها ۵۰ درصد کشته شدگان تصادفات تهران از کروکی آنلاین چه می‌دانیم؟ افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف رانندگی در پایتخت خودروهای تاریخی از معاینه فنی معاف شدند عدم توجه به جلو همچنان در رتبه اول تصادفات فوتی کاهش ۲۱ درصدی تلفات ناشی از تصادف در غرب استان تهران سامانه "تحلیل تصادفات شهری" با فناوری هوش مصنوعی توسط دانش‌بنیان‌های ایرانی طراحی و ساخته شد اجرای طرح کنترل «معاینه فنی» کنار جاده‌ای با همکاری پلیس تعرفه معاینه فنی برتر خودروها اعلام شد پیک‌های موتوری ملزم به دریافت معاینه فنی شدند صدمات شدید خودروهای داخلی در تصادفات کوچک فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز یکشنبه ابطال یک هزار برگه معاینه فنی و رفع اثر از ۵ هزار پلاک مخدوش در ۱۰ روز کاهش مصدومیت‌های ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودرو در تهران در ۲روز اخیر سه پیشنهاد برای کاهش آلایندگی خودروهای پایتخت ابطال معاینه فنی ۶۰۰۰ خودروی آلاینده در تهران اژه‌ای: برای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود ترانزیت مرگ در جاده‌ها افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران پراید را که از صحنه می بریم مردم را موتور سوار می کنیم نخستین مرکز سیار معاینه فنی خودرو در قبله تهران راه‌اندازی شد خودروهای دودزا با گشت‌های نامحسوس شناسایی و متوقف می‌شوند مردود شدن ۱۳ درصد خودرو‌ها در معافیت میزان آلایندگی اجاره قطعات خودرو برای اخذ معاینه فنی؛ بازی با جان مردم پلیس راهور: معاینه فنی خودروهای آلاینده باطل می‌شود صدور سه میلیون برگ جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی در پایتخت کاهش تصادفات موتورسواران به زیر ۵۰ درصد در شهریور امسال در تهران افزایش دوبرابری مراجعه اتوبوس هابه مراکز معاینه فنی پلیس اجازه ابطال معاینه فنی‌ خودروی دودزا را دارد نماینده مجلس: در ساخت ۹۰ درصد قطعات خودرو استانداردی رعایت نمی‌شود تکلیف مجلس به فرماندهی انتظامی برای تعیین علت وقوع تصادفات و معرفی مصدوم به پزشکی قانونی مردودی ۲۹ درصد خودروهای مراجعه اول در تهران از تست‌های معاینه فنی پلیس راهور: بیلبوردهای شعر در تهران موجب افزایش تصادف می‌شود معاینه فنی رایگان برای اولین مراجعه تاکسی‌های پایتخت در ۸ مرکز وجود سه میلیون خودروی فرسوده در تهران ساخت شبیه‌ساز خودروهای سنگین و سبک با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای صدور ۲ میلیون برگه جریمه برای خودروهای فاقد «معاینه فنی» از ابتدای امسال در تهران طرح جدید پلیس؛ ابطال آنی معاینه فنی خودروهای آلاینده جریمه ۲ میلیون خودرو در تهران برای نداشتن معاینه فنی برنامه‌ریزی برای رشد ۲۶ درصدی مراکز و ۵۳ درصدی خطوط معاینه فنی کشور تا پایان ۱۴۰۶ امکان استعلام برخط سوابق وسایل نقلیه موتوری برای دستگاه‌های اجرایی فراهم شد کدام مراکز معاینه فنی تهران در روز ولادت رسول اکرم(ص) باز است؟ آغاز به کار معاینه فنی خودروها از منازل معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجباری شد فردا ۱۳ مرکز منتخب معاینه فنی شهر تهران فعال است "عدم توجه به جلو" عامل ۵۰ درصد تصادفات تهرانی‌ها ۹۰ درصد موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری‌شده، فرسوده و فاقد معاینه فنی کیهان: به جای واردات خودرو پراید سوار شویم آیا تصادف بدون گواهینامه قتل عمد است؟ اعلام ۷ مرکز معاینه فنی ویژه سرویس مدارس ۹۰ درصد موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده فرسوده و فاقد معاینه فنی هستند اعمال قانون ۲ میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی سطح سومی از معاینه فنی در پایتخت اجرا می‌شود ارائه خدمات ویژه در مراکز معاینه فنی به خودروهای عازم سفر زیارتی اربعین تکذیب واژگونی نخستین محموله خودرو‌های کارکرده وارداتی معاینه فنی پرتابل از درب منازل در نیمه دوم سال عملیاتی می‌شود روزانه ۲۱۰۰ تصادف در تهران اتفاق می‌افتد اعتبار ۱۸ میلیاردی برای اورهال تجهیزات مراکز معاینه فنی «پژو ۲۰۶»؛ دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است پراید باز هم ابزار فرار به جلو شد آماده‌سازی ۸ واحد سیار معاینه فنی ویژه خودروهای سبک در پایتخت مردودی ۶۰ درصدی وانت بارها در معاینه فنی افزایش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی موتورسواران فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز عید قربان خودروهای نفس‌گیر توسعه خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران اعلام ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات مردودی ۳۰ درصد خودروها در معاینه فنی رشد ۱۱ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی نسل جدید واحدهای سیار معاینه فنی به‌زودی وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تکلیف خودروی متواری در تصادفات چه می‌شود؟ لزوم سخت گیرانه تر شدن تست ترمز وانت‌های باری پذیرش خودروهای مزایده‌ای فاقد پلاک در تمامی مراکز معاینه فنی کشور ایجاد واحد معاینه فنی پرتابل برای اولین بار در کشور باز شدن ایربگ بیش از دوهزار خودرو در تصادفات افزایش مراکز معاینه فنی در تهران پایان صف‌های انتظار مراکز معاینه فنی در تهران «بی‌توجهی به جلو» علت ۵۰ درصد از تصادفات تهران در نوروز اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز ۱۴۰۲ افزایش ۱۱ درصدی مراجعه وسایل نقلیه به مراکز معاینه فنی کشور ثبت ۳۹۵ میلیون تردد در نوروز ۱۴۰۲ سرعت غیرمجاز، بی‌توجهی به جلو و خواب آلودگی مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای‌اند معاینه فنی و ایمنی اتوبوس‌های مسافربری زیر ذره‌بین پلیس موتورسیکلت‌های پرپیمایش در اولویت دریافت گواهی معاینه فنی بیش از ۱۱ هزار خودرو سنگین در مراکز معاینه فنی هرمزگان رد شدند فعالیت مراکز معاینه فنی منتخب پایتخت در ایام نوروز رشد مراجعات به مراکز معاینه فنی خودروهای پایتخت در پی وقت دهی اینترنتی افتتاح هشت واحد سیار معاینه فنی در سال ۱۴۰۲ کاهش ۶ درصدی تصادف موتورسیکلت‌ها در سال جاری پذیرش اینترنتی یک مرکز و دو واحد سیار معاینه فنی از فردا لزوم بازنگری در سن معافیت معاینه فنی خودروهای جدید کاهش ۶۰ درصدی تخلفات جرثقیل‌های امدادی مرکز معاینه فنی بیهقی شبانه‌روزی شد گام سوم مدیریت صف در مراکز معاینه فنی شهر تهران نرخ جدید خدمات صدور گواهی معاینه فنی ماشینی اعلام شد+جدول کیفیت پایین خودروها و استانداردهای راهها، دلایل اوج‌گیری آمار تلفات جاده‌ای است نقش رشد ایمنی خودروها در حوادث رانندگی ایران آغاز گام دوم برای مدیریت صف در مراکز معاینه فنی از صبح امروز ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد ۳۲ دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند اجرای طرح پذیرش صرفا اینترنتی به مراکز معاینه فنی خودروی نیایش و دماوند رسید اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟ آغاز پذیرش اینترنتی ۲ مرکز پرازدحام معاینه فنی تهران راه‌اندازی اولین تعمیرگاه خودرو ویژه بانوان در تهران نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز ۲۲ بهمن اعلام شد ۱۸ درصد از جانباختگان تصادفات زیر ۱۸ سال سن دارند ۳۰ درصد تخفیف پرداخت عوارض برای دارندگان معاینه فنی برتر همه مراکز معاینه فنی شهر تهران ۱۵ بهمن فعال است عدم توانایی کنترل خودرو سهم ۳۵ درصدی در تصادفات دارد! گودرزی: نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟ کروکی آنلاین چه زمانی به بهره برداری می‌رسد؟ افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران میزان تصادفات افزایش یافته است انجام معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها الزامی است بزرگراه امام علی (ع) رتبه اول در تصادفات پایتخت ۱۳ میلیون خودرو هنوز به معاینه فنی مراجعه نکرده‌اند افتتاح هفدهمین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران تهرانی‌ها ۲۳۰۰ تصادف در روز گذشته ثبت کردند! وقوع ۷۰۰۰ تصادف رانندگی در تهران در دی ماه مراکز معاینه فنی تهران باز هستند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با نسل جدید آسفالت‌های هوشمند رشد ۱۴ درصدی قربانیان تصادفات در سال جاری مراجعه به مراکز معاینه فنی پایتخت افزایش یافت میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟ فرار از صحنه تصادف، چه جرم و مجازاتی دارد؟ مراجعه روزی ۵۰۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی تهران و مردودی ۳۰ درصد خودروها ۷۵ درصد تلفات جانی تصادفات در جاده‌های اصلی است ۱۶ هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی در چه صورتی کروکی توسط پلیس کشیده می‌شود؟ خودروهای ناایمن؛ پاشنه آشیل تصادفات حوادث ترافیکی را با قانون‌گذاری مهار کنید توجه به بازدید‌های دوره‌ای لاستیک خودرو لازم است؟ عمده‌ترین دلیل مردودی معاینه فنی خودروهای سنگین عمر بالای ۲۰ سال است چه عواملی باعث تصادف در تقاطع‌ها می‌شود؟ سقف پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس چقدر است؟ افزایش تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای در روزهای اخیر جدیدترین قیمت خودرو پرطرفدار در بازار + جدول امکان نوبت‌گیری تلفنی برای معاینه فنی خودرو در تهران پیش بینی کاهش ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در پایتخت طی ۱۰ سال جریمه بیش از ۲ میلیون خودرو به دلیل معاینه فنی در تهران معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند زمان فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در پایتخت اعلام شد خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادف در جاده‌های پایتخت است تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی خودرو نقش ۵۰ درصدی نقص فنی خودروهای داخلی در تصادفات کشور تغییر مسیر ناگهانی عامل ۸ درصد تصادفات در تهران مراجعه به مراکز معاینه فنی خودروهای سبک ۸ درصد افزایش یافت پرداخت ۱۶۸ میلیون تومان خسارت به فوتی‌های حوادث رانندگی تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه امام علی (ع) چرایی عدم اجرای R.D.S در ایران تمهیدات مراکز معاینه فنی برای فصول آلوده هوا وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی نداشته باشند به صورت روزانه جریمه می‌شوند خودروهای تولید داخل آبان ماه ۹۷ به معاینه فنی فراخوان شدند رشد ۸ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی پایتخت در ۷ ماه نخست سال تبدیل مراکز معاینه فنی به خانه های سلامت وسایل نقلیه میزان جریمه نداشتن معاینه فنی خودرو اعلام شد خسارت ۵.۵ میلیارد تومانی تصادفات فوتی به کشور در چه مواردی معاینه فنی خودرو از درجه اعتبار ساقط می‌شود؟ پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان خسارت برای تصادفات کاهش ۱۹ درصدی تصادفات فوتی در اربعین امسال ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران صدور ۶۵۱ هزار گواهی معاینه فنی در شش ماهه نخست سال انجام معاینه فنی رایگان ، ویژه تاکسیرانان پایتخت پذیرش خارج از نوبت سرویس مدارس در ۲ مرکز معاینه فنی ایمنی خودرو تایید نشود، شماره‌گذاری نمی‌کنیم جزئیات پرداخت آنلاین خسارت تصادف زیر ۲۰ میلیون تومان پرداخت خسارت در تصادفات زیر ۲۰ میلیون تومان بدون کروکی چرا مراکز معاینه فنی خودروی شهر تهران برتر است؟ افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران تعداد کشته‌ها در دوره آزاد شدن واردات خودرو کاهش یافت «کودکان را نجات دهیم»؛ جشنواره پلیس راهور برای کاهش آسیب‌دیدگی کودکان در تصادفات تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در تاسوعا و عاشورا تسهیل مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو خودروهای تولید مرداد ۹۷ و ماقبل مشمول معاینه فنی تصادف مرگبار موتورسنگین در شمال تهران + عکس فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در عید غدیر مراجعه بیش از ۱۲ میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی کشور در سال گذشته و قبولی ۷۷ درصدی مجازات فرار از صحنه تصادف چیست؟ تحقیقات درباره تصادف مرگبار خودروی برقی تسلا آغاز شد اعلام ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی پایتخت در روز عید قربان اعلام نحوه پرداخت خسارت تصادفات به خودروهای متعارف و نامتعارف بیشترین تصادفات شهری در کجا اتفاق می‌افتد؟ مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران امروز باز است؟ افزایش ۸ درصدی مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی در بهار ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته انتشار آخرین آمار حوادث خودران ها سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد عدم تناسب گواهینامه با خودرو و استرداد دیه پرداختی به شرکت بیمه‌ درمورد کم مصرف ترین خودرویی ایرانی بیشتر بدانید ساخت هلیکوپتر سبک ۲ نفره با موتور پراید توسط نخبه ایرانی! حیات معاینه فنی در گروی اصلاح تعرفه‌ها افزایش مرگ و میر در تصادفات با وجود خودروهای ایمن‌تر جریمه ۵ الی ۳۰ میلیونی پیش روی مراکز معاینه فنی متخلف حوادث ترافیکی، سالانه بیش از ۱۷ هزار کشته و ۴۴ هزار معلول دائمی برجای می‌گذارد بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور نظارت برمراکز معاینه فنی خودروها افزایش می یابد نقص فنی مراکز معاینه فنی را به تعطیلی کشاند عدم شماره گذاری خودروهای نا ایمن از سوی پلیس راهور مطالبه عمومی است حوادث جاده‌ای؛ کشته و زخمی شدن ۵٨ نفر در یک شب کاهش هوشمندانه خسارت های ناشی از تصادفات با کمک محصولات دانش بنیان مراکز معاینه فنی تهران در روز عید فطر تعطیل است فعالیت ۱۶ مرکز ثابت معاینه فنی در شهر تهران میزان تصادفات جاده ای در کشور، ۲۰ برابر استاندارد جهانی است مرگ سالانه یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای خودروسازان به تکالیفشان عمل نکردند پلیس معاینه فنی کدام خودروها را ابطال می‌کند؟ یک نوبت معاینه فنی رایگان برای تاکسی های پایتخت نظر پلیس درباره واردات خودرو پراید ۲۰۰ میلیونی را هم دیدیم! توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز ساعت مراکز معاینه فنی تهران یک ساعت افزایش یافت مرگ بیش از ۱۱۰۰ تن در تصادفات نوروزی ۱۴۰۱ واردات خودرو در سال ۸۴ تا ۸۶ منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد مرگ ساعتی ۱.۶ نفر در تصادفات در نوروز امسال چه خودرو‌هایی امسال باید معاینه فنی بگیرند؟ آمارهایی از تخلفات و تلفات تصادفات نوروزی و مصیبت خواب بی‌موقع رانندگان رشد ۱.۸ درصدی مراجعه خودروهای سبک به مراکز معاینه فنی کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالای جاده‌ای است نقش خودروهای داخلی و وضعیت راه‌ها در تصادفات جاده‌ای از نگاه نایب رئیس کمیسیون عمران نقش خودروهای بی کیفیت در آمار بالای تصادفات جاده ای پررنگ است بیشترین تصادفات نوروزی امسال بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ رخ می‌دهد افزایش ۲۷ درصدی مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی در ایام نوروز متغیرهای کلان اقتصادی چه تاثیری بر سوانح حمل‌ونقل جاده‌ای دارند؟ مراجعه بیش از ۳۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی کشور طی ۲ روز گذشته ماجرای پیامک تشویقی پلیس به رانندگان چه بود؟ اطمینان شهروندان با اخذ گواهی معاینه فنی از ایمنی خودرو برای سفرهای نوروزی ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران در نوروز اعلام شد اثرگذاری ۹۱ درصدی مراکز معاینه فنی در بهبود عملکرد خودروها جزئیات ارتقای ایمنی ‌جاده‌ها برای سفرهای نوروز ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران در ایام نوروز اعلام شد در تصادفات نوروزی امسال ۹۹۹ تن جان باختند افزایش تصادفات در ۵ روز پایانی سال و هشدارهای پلیس به عابران و رانندگان ضرورت بررسی ایمنی خودرو پیش از سفرهای نوروزی فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی تهران در عید مبعث مراجعه بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی از ابتدای سال راننده، مقصر تصادف اتوبوس خبرنگاران در نقده شناخته شد افزایش ظرفیت معاینه فنی خودروها در منطقه ۱۰ در تصادف بهبهان، کیسه هوای فقط یک خودرو عمل کرد سهم ۱۰۰ درصدی تقصیر انسانی در تصادف زنجیره‌ای بهبهان در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت کدام مراکز معاینه فنی ۲۶ بهمن باز هستند؟ سایپا آخرین پراید خود را ۳۸ میلیون فروخته است اعلام شرایط بخشودگی جرایم معاینه فنی تاکسی‌های فرسوده در انتظار نوسازی در تصادف منجر به فوت خودران ها مقصر کیست؟ ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تصادف بهبهان بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودروها مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد وقوع حوادث مرگبار جاده‌ای به دلیل "عدم پیش‌بینی صحیح وضعیت جوی جاده‌ها" برخورد با نصب کننده‌های کاتالیست اجاره‌ای برای فریب مراکز معاینه فنی ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه کشور فرسوده است کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی تهران طی ۱۰ سال شرط اجرایی شدن کروکی الکترونیک در کشور استان‌های پرتصادف را بشناسید مراجعه بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی پایتخت در حادثه بهبهان چرا ایربگ‌ها باز نشد؟ پراید وانت چند قیمت خورد؟ اختصاص ۲ خط معاینه فنی خودرو به بانوان معاینه فنی رایگان خودروهای زنان به مناسبت روز مادر+جزییات ایزدخواه: نیازمند سازوکار بیمه کیفیت خودروی ایرانی هستیم پراید در سراشیبی قیمت افتاد سهم ٣٢ درصدی سرنشینان خودرو در آمار فوتی ها خودروهای وارداتی تولید ۲۰۱۸ مشمول معاینه فنی شدند خوزستان چهارمین استان پرتصادف کشور است ۱۱ میلیون گواهی معاینه فنی سال گذشته برای خودروها صادر شد ۳۲ درصد کامیون‌ها فرسوده هستند هشدار درباره خودروهایی که بمب ساعتی متحرکند افزایش ۳۸.۵ درصدی حوادث جاده‌ای در سال جاری قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد چه خودروهایی مشمول معاینه فنی هستند؟ افزایش ۸ درصدی تاثیر خطای انسانی در تصادفات جاده‌ای سهم کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال از جانباختگان تصادفات چه قدر است؟ برگه معاینه فنی خودروهای دودزا باطل می‌شود استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای کاهش میزان تصادفات جاده‌ای جاده‌ها چه مقدار در وقوع تصادفات نقش دارند؟ حذف پراید، انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است آمار فوتی های تصادفات جاده ای اعلام شد هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات‌‌ جان می بازند؟ کدام معابر تهران موجب تصادف می‌شوند؟ آمار تلفات تصادفات همچنان صعودی است بایدها و نبایدهای رانندگی در هوای بارانی ۷۵درصد از جانباختگان حوادث رانندگی مربوط به تصادفات برون شهری است تحقق اهداف مشترک معاینه فنی و هوای پاک در گرو چیست؟ بعد از وقوع تصادف، رانندگان بلافاصله از صحنه عکس بگیرند ملاک فرسودگی تاکسی‌ها معاینه فنی است کدام تصادفات نیاز به کروکی دارند؟ ممنوعیت تردد تاکسی‌های کاربراتوری در شهرهای آلوده از۱۴۰۱ ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت معاینه فنی در تحقق اهداف هوای پاک گواهی جعلی در مراکز معاینه فنی کشور صادر نشده است افزایش آمار مصدومان تصادفات رانندگی در تهران تجهیز پلیس به تبلت برای تهیه کروکی آنلاین صدور برگه صوری در مراکز معاینه فنی مرگ روزانه ۴۶.۵ نفر در حوادث رانندگی شش ماهه هر دقیقه یک تصادف در تهران رخ می‌دهد مراکزمعاینه فنی با تعمیرگاه‌ها ارتباط ندارند میزان مردودی خودروها در آزمون‌های معاینه فنی ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین قیمت معاینه فنی برای انواع خودرو چقدر است زمان فعالیت مراکز معاینه فنی کشور + نرخ معاینه چرا کروکی‌ تصادفات الکترونیکی می‌شود؟ پاسخ به ادعای شورای رقابت مبنی بر کشیدن ترمز قیمت پراید توسط یک کارشناس خودرو حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات اجرای پویش ١٨١٨ در خصوص کشته شدگان حوادث ترافیکی قیمت حدود ۷ هزار دلاری پراید در سایت های خرید و فروش خودرو عراق ۱۸ تا ۳۵ ساله‌ها بیشترین جانباختگان تصادفات هستند ۴۰ درصد فوتی‌های شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است پراید ۱۲۰ میلیون تومانی در عراق خریدار ندارد اعلام مراکز فعال معاینه فنی خودروهای تهران در روز پنجشنبه رشد ۱۱ درصدی تلفات تصادفات در پنج ماهه نخست امسال تصادف و آتش سوزی خودرویی در تهران ۲ کشته داشت برخورد جدی با اجاره‌دهندگان کاتالیست برای دریافت معاینه فنی تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در اربعین نکاتی مهم که می‌تواند جان شما را در هنگام رانندگی نجات دهد! اجاره کاتالیست در مراکز معاینه فنی برای دور زدن قانون رشد ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در چهار ماهه نخست امسال نخستین سال سایپای نوین چگونه گذشت؟ معاینه فنی سرویس‌ مدارس زیر ذره‌بین شهرداری تهران قیمت لوازم یدکی پراید در بازار چقدر است؟ تشدید مجازات برای رانندگانی که از صحنه تصادف فرار می‌کنند پراید دوباره محبوب شد تمامی نیروهای مراکز معاینه فنی واکسینه شدند مردودی ۳۱ درصد خودرو‌های مراجعه اولی به مراکز معاینه فنی میزان سقف دریافت خسارت بدون کروکی یکسال از توقف تولید و آخرین طرح فروش پراید می‌گذرد بیشترین تصادفات در کدام مناطق تهران رخ می‌دهد؟ کاهش ۱۳درصدی تلفات جاده‌ای در دوره کرونا مردودی ۳۱ درصد خودروهای مراجعه اولی در معاینه فنی عدم توجه به جلو، عامل یک سوم تصادفات در پایتخت جلوگیری از تصادف در خودران ها تغییر قوانین معاینه فنی خودرو در کالیفرنیا پراید پرفروش ترین خودروی ایران+ وضعیت دیگر کشورها تعطیلی مراکزمعاینه فنی شهر تهران تا ۳۰ مردادماه اطلاعیه معاینه فنی تهران درباره خودروهای دارای نوبت اینترنتی در تعطیلات کرونایی لغو طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی در پایتخت اگر در تصادف راننده گواهینامه نداشته باشد بیمه خسارت پرداخت می کند؟ خلأ«خودروهای اخراجی» پر نشد شهروندان برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند علت عمده تصادفات در تهران عدم توجه راننده به جلو است مراکز معاینه فنی پایتخت فردا تعطیل شد تلفن همراه، یک همراه نامطمئن در رانندگی نبستن کمربند ایمنی مهمترین عامل مرگ و میر کدام مراکز معاینه فنی در عید غدیر باز است؟ ۶۴۳ مرکز در کشور خدمات معاینه فنی خودرو ارائه می‌دهند ١٢ درصد از تصادفات به دلیل تغییر مسیر ناگهانی است کاهش ۲ درصدی جانباختگان حوادث موتوری با «موتوریار» طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا می‌شود جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز خودروهایی که معاینه فنی ندارند در تعطیلات ۶ روزه جریمه نمی‌شوند تعطیلی طرح ترافیک و مراکز معاینه فنی تا ۶ روز در تهران شاخص «معاینه فنی» برای سن فرسودگی قابل اطمینان نیست تردد اتوبوس خبرنگاران ممنوع بود! چند راهکار برای فرهنگ سازی کاهش تصادفات جاده ای توقیف پراید سرقتی در آزادراه تهران – شمال تغییر ساعت کار مراکز معاینه فنی تهران امکان ندارد مالک اتوبوس یا کامیونی بتواند معاینه فنی «صوری» بگیرد اخذ گواهی معاینه فنی برای ترخیص خودروهای توقیفی لحاظ شود چرا جاده‌ها قربانی می‌گیرند؟ اخذ گواهی معاینه فنی پیش شرط لازم در ترخیص خودروهای توقیفی است اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های برون‌شهری خودداری از کنار کشیدن خودرو در تصادفات تخلف است پلیس دیدگاه «خودش» را درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران اعلام کرده، نظر نهایی را «قاضی» می‌دهد اتوبوس خبرنگاران ۷ سال به نمایندگی مراجعه نکرده بود تصادف زنجیره‌ای مرگبار تریلی و ۹ خودرو در جنوب تهران هشدار مهم به خودروهای فاقد معاینه فنی اطلاعیه پلیس راهور درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان زمانی برای مستی اتوبوس‌ها هر یک دقیقه یک تصادف در شهر تهران روی می دهد مردودی ۳۰ درصد از خودروها در معاینه فنی طی ۳ ماه اخیر صف انتظار در مراکز معاینه فنی تهران وجود ندارد رژیم غذایی ناسالم، رانندگی خطرناک را افزایش می‌دهد افزایش ۴۶ درصدی مرگ و میر پیاده‌ها احداث بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خاورمیانه در تهران تصویب آیین‌نامه اجرایی تعیین سن فرسودگی خودروها برخورد خودروها در زنجان ۵ مصدوم برجای گذاشت معاینه فنی روزانه ۶ هزار خودرو در پایتخت ۳ کشته و زخمی در تصادف پراید و کامیون واژگونی مرگبار اتوبوس در پاکستان آمار جانباختگان تصادفات در سال گذشته ۹ درصد کاهش داشت مراکز معاینه فنی خلوت را چطور پیدا کنیم؟ سقوط پژو ۴۰۵ از پل ۴ کشته برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید مدرس تهران ۴ مصدوم داشت کاهش استانداردهای ۸۵ خودرویی به تصادفات جاده ای دامن می‌زند مدل تصادف‌ها در تهران با جاهای دیگر متفاوت است ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران در اردیبهشت ماه اعلام شد مشارکت آزمایشی ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور در طرح مدیریت سرعت بایدهای دوچرخه سواری را بدانید تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات یک کشته در تصادف پژو ۴۰۵ با موتور و پراید هنر برنامه‌ریزی در خدمت تحول سایپا هدف کاهش ۳۰درصدی متوفیان تصادف در برنامه ششم محقق نشد افزایش مراجعه برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث در نوروز ۱۴۰۰ نرخ معاینه فنی خودروها در سال ۱۴۰۰ اعلام شد اجرای طرح «کامیون» در پایتخت کاهش صف انتظار برای دریافت معاینه فنی جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از اردیبهشت در اهواز آتش‌سوزی خودروی حامل بتن پس از تصادف شدید با یک ساختمان و چند خودرو + تصاویر جانباختن روزانه ۳۴ نفر در تصادفات نوروزی افزایش تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز نسبت به سال‌های گذشته رد شدن ۳۶ درصد خودروها در معاینه فنی ثبت ۱۸۴ میلیون "تردد نوروزی" در محورهای کشور شمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز از ۲۷ هزار تن گذشت ۵۰ درصد مراکز معاینه فنی تهران فعال است حوادث رانندگی در دور اول تعطیلات نوروزی نگران‌کننده است تشریح تعداد تصادفات فوتی در شهر تهران کورس سرعت و کرونا در نوروز مراجعه اول تاکسی‌های تهران برای معاینه فنی در سال ۱۴۰۰ رایگان شد معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت در سال ۱۴۰۰ رایگان شد بعد از تصادف چه باید کرد؟ کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در پایتخت جزئیات ثبت تخلف پلاک‌‌ غیربومی در محدودیت‌های کرونایی‌ افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی آغاز آزمایشی سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟ تعداد فوتی های سانحه تصادف در رودان به ۶ نفر رسید رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟ تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای با پیاده سازی سامانه هوشمند توقف تولید پراید یکی از اقدامات بسیار مناسبی بود که سایپا انجام داد «رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره‌آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت مراجعه روزانه ۶۵۰۰ راننده جهت انجام معاینه فنی خودرو سامانه الکترونیکی کروکی تصادفات در قم راه‌اندازی شد «موتوریار» مانع از توقیف ۲۲ هزار موتورسیکلت شد ۲۶۴ هزار گواهی معاینه فنی برتر خودرو در تهران صادر شد عدم شماره‌گذاری خودروها به دلیل اخذ نکردن استانداردهای محیط زیست واژگونی اتوبوس اسکانیا در لرستان/ ۴ نفر مصدوم شدند رانندگی یعنی تصمیم‌گیری سال آینده کدام خودروها مشمول معاینه فنی‌ هستند؟ موتورسیکلت ها اسقاط نمی شوند؟ تعداد موتورسیکلت‌هایی که امسال به معاینه فنی رفتند به ۱۰۰ دستگاه نمی‌رسد موتورسواران بدون کلاه هزینه‌های سنگینی به نظام سلامت تحمیل می‌کنند با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟ درآمد خودروسازان از فروش پژو و پراید ۳۰ درصد از تصادفات در کشور ساختگی است افتتاح و بهره‌برداری از طرح های زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد وقوع تخلف در مراکز معاینه فنی پایتخت نزدیک به صفر است امکان اخذ نوبت معاینه فنی در سامانه «تهران من» فراهم شد ۲۲ بهمن؛آخرین مهلت معاینه فنی تاکسیرانان تهرانی وضعیت مرگ‌ومیر ناشی از سوانح ترافیکی در ایران جاده ها بخشنده هستند؟ روند رو به کاهش تصادفات ساختگی در پایتخت معاینه فنی موتورسیکلتهای کاربراتوری دردی را دوا نمی‌کند برخورد با ۲ هزار راننده متخلف در سه ماه اخیر تمدید مهلت دریافت معاینه فنی رایگان تاکسی‌های پایتخت یک فوتی و ١٥ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس کارگران صباباتری برخورد اتوبوس با دیواره زیرگذر مقابل فرودگاه تبریز ۲۰ مصدوم برجای گذاشت ۲۰ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در تبریز با متخلفان حوزه معاینه فنی برخورد قاطعانه خواهد شد «سرعت بالا» مهمترین عامل تشدید خسارت در تصادفات جزئیات تسهیلات معاینه فنی برای تاکسیرانان گلایه پلیس از بی توجهی به معاینه فنی موتورسیکلت ها علت گران ماندن پراید بعد از توقف تولید چیست؟ ۴۴ درصد تصادفات فوتی پایتخت در ساعات تاریکی هوا و شب رخ می دهد لزوم اجباری شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌های ترخیص شده برآورد خرابی کاتالیست ۹۰ درصد خودروهای تهران ۵ هزار و ۹۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد سامانه تماس اضطراری برای کاهش تصادفات جاده‌ای رونمایی شد رعایت نکردن حق تقدم دومین دلیل تصادفات پایتخت انجام "سنجش صدای" بیش از ۳۳ هزار خودروی تهرانی جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی ۴۴ درصد تصادفات رانندگی در شب رخ می‎‌دهد ۲۲ درصد از تصادفات به دلیل عدم روشنایی به مرگ ختم شده است مراجعه روزانه۴۵۰۰ راننده جهت معاینه فنی خودرو کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال بریدن گوش راننده به خاطر خسارت تصادف مراجعه ۹۲۲۹ دستگاه اتوبوس شرکت واحد به مراکز معاینه فنی معاینه فنی موتورسیکلت ها اجباری می شود؟ افزایش نرخ معاینه فنی از امروز اعمال شد افزایش نرخ معاینه فنی و اجرای آن به زودی در سراسر کشور کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور تسهیلات معاینه فنی برای تاکسی ها جزئیات نرخ معاینه فنی خودروهای سنگین اعلام شد ۱۰ خط معاینه فنی موتورسیکلت در تهران خاک می‌خورد تعیین بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه در جلسه هیئت دولت خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی جریمه نمی‌شوند فقط ۳۳ دستگاه موتورسیکلت در تهران معاینه فنی دریافت کردند مرگ ۹۴۱۷ نفر در تصادف رانندگی از ابتدای سال تا پایان مهرماه کاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتی سه سناریو برای مشکل آلایندگی موتورسیکلت ها آخرین آمار از اجرای آزمون صوت در مراکز معاینه فنی تهران شرط معاینه فنی برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی لحاظ شود وقوع روزانه ۱۵۰۰ تصادف رانندگی در پایتخت آیا به حوادث رانندگی در ساعت منع تردد خسارت پرداخت می شود؟ صدور ۷۵۴ هزار گواهی معاینه فنی طی هشت ماه گذشته واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در محدودیت‌های کرونایی ادامه دارد پراید با ظاهر عجیب در یونان معاینه فنی‌ خودرو‌ها تا پایان تعطیلات قانونی است حرکات مارپیچی راننده پراید جانش را گرفت ناتوانی برخی خودروهای یکساله از دریافت معاینه فنی برتر موبایل خطر تصادف را ۴ تا ۲۳ برابر افزایش می دهد تصادف زنجیره‌ای در تونل توحید ۲۵ درصد متوفیان رانندگی بانوان هستند آغاز آزمون سنجش صدای وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی شهر تهران لزوم تعریف کد جریمه جدید برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری توسط پلیس اخذ معاینه فنی برتر برای کمتر از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال گذشته خطر مرگ از بیخ گوش ساموئل اتوئو گذشت قیمت لوازم یدکی پراید در بازار چقدر است؟ بررسی افزایش نرخ معاینه فنی خودروها در شورای رقابت تحویل ۵۰۰ دستگاه خودرو به راهور ناجا کاهش چشمگیر کشته های ترافیکی در ١٣ سال گذشته نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی در ۳۶ نقطه اطراف تهران و برخورد جدی با وسایل نقلیه دودزا تعلل وزارت صمت در صدور گواهی سلامت خودروهای دوگانه سوز کارگاهی آیا اجاره ساعتی قطعات یدکی خودرو جهت معاینه فنی صحت دارد؟ مراجعه روزانه ۴۸۰۰ راننده به مراکز معاینه فنی از ابتدای پاییز نشانه‌هایی برای شناخت تصادفات ساختگی معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت در هفته تهران رایگان شد کاهش حدود ۱۰ درصدی تصادفات پایتخت + جزئیات مرگ بیش از ۶۰۰۰ نفر در تصادفات رانندگی ۵ ماهه اول امسال بلاتکلیفی ۲ ساله سامانه برخط سازی اطلاعات تصادفات احتمال افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی در کشور نرخ معاینه فنی خودرو‌ها افزایش نیافته است عوامل اصلی تصادفات کدامند؟ جای پراید خالی نیست! مراجعه ۷۹۵ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران نرخ معاینه فنی خودروها حداقل ۴۰ درصد گران می‌شود دو کشته و ۲۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری اعلام ناشیانه تیراژ تولید وانت ‌۱۵۱ به جای پراید سواری شرایط دریافت معانیه فنی خودروهای جمع ‌آوری پسماند وقوع دو حادثه رانندگی در سنندج جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودرو‌های فاقد معاینه فنی وداع با پراید پس ­از ۲۷ سال واژگون شدن ۲۰۶ در جاده چالوس خروج پراید از خط تولید سایپا خودروهای فرسوده عامل ۴۰ درصدی آلودگی هوای تهران سه مدل خودروی پراید و یک مدل پژو ۴۰۵ از رده خارج شدند چگونه در جاده لغزنده تصادف نکنیم؟ سهم ۴۸ درصدی موتورسواران در بین جانباختگان تصادفات تصادفات جاده‌ای کاهش یافت قادر به تولید خودرویی ارزانتر از پراید نیستیم سه‌گانه سایپا برای عصرجدید تولید خودرو پراید در ایستگاه آخر فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ فرسودگی بیش از ۷۰ درصد اتوبوس‌های پایتخت مراکز "معاینه فنی سیار" در چه نقاطی از شهر مستقر هستند؟ + آدرس نرخ معاینه فنی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد الزام جانشینان پراید و پژو ۴۰۵ به رعایت استانداردهای ۸۵گانه ۵۶ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی رخ می‌دهد نظارت بر معاینه‌فنی سختگیرانه‌تر شود نجات ۳۷ مصدوم سوانح ترافیکی با استفاده از تکنیک‌های فنی مرگ ۶۰۰ تن در تصادفات سال گذشته در تهران قیمت پراید ۱۰۰ درصد رشد اما نهاده‌های تولید ۸۸ درصد رشد داشته است مرگ و میر جاده ای را می توان به نصف رساند آمار مردودی خودروهای پایتخت در آزمون معاینه فنی مکالمه با تلفن همراه یکی از شایع‌ترین عوامل بروز تصادفات است علت مردودی ۱۸ درصد خودروها آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز است پشت پرده ارتقای سطح آلایندگی خودرو‌های تولیدی به یورو ۵ بیشترین قربانیان تصادفات متعلق به کدام کشورهاست؟ مراجعه روزانه بیش از ۵ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی ساختگی بودن صدمات ناشی از تصادفات در ۱۱۶۰ پرونده کاهش تصادفات رانندگی با پای کار آمدن دستگاه‌های مرتبط و رعایت قوانین مراجعه روزانه ۵ هزار و ۲۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی مردودی ۴۴ درصد تاکسی‌های پایتخت در آزمون معاینه فنی چه کسانی قیمت پراید را تا سقف ۹۰ میلیون تومان بالا بردند؟ پلتفرم های پراید و پژو بسیار قدیمی است مصوبه توقف تولید پراید لازم‌الاجراست افزایش ۱۶ درصدی معاینه فنی در پایتخت خیال منتقدان را از تولیدِ پراید راحت کردیم نوبت دهی برخط گامی در مسیر کاهش زمان انتظار دریافت معاینه فنی فردا پایان مهلت نداشتن معاینه فنی و گواهینامه معتبر کاهش ۶۰ درصدی خسارات پرداختی ناشی از حوادث رانندگی مراجعه روزانه ۷۳۰۰ خودرو به مراکر معاینه فنی ۶ مصدوم در تصادف پراید در جاده مخصوص مهلت عدم جریمه «نداشتن معاینه فنی» و «گواهینامه فاقد اعتبار» در روزهای پایانی وقوع روزانه ۱۹۰۰ فقره تصادف در پایتخت کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در دستور کار پلیس رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی ۶۳۰ مرکز معاینه فنی کشور ۵ کشته و زخمی در یک حادثه تصادف امکان نوبت‌دهی اینترنتی در ۸ مرکز معاینه فنی خرید و فروش خودرو به صفر رسید پیش بینی تشکیل صف‌های طولانی خودرو در مراکز معاینه فنی ۴ کشته و مجروح بر اثر برخورد دو خودرو در محور ایذه_باغملک ۳ کشته و مجروح در تصادف جاده مرگ عدم توجه به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی ۵ کشته و زخمی به دلیل واژگونی وانت نیسان در فارس افزایش ۳۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی تصادف زنجیره ای در محدوده پاسگاه نعمت آباد معاینه فنی روزانه ۷ هزار خودرو در پایتخت ۲۰ مصدوم در تصادف بین مینی بوس و دو خودروی سواری پلیس راهور منطقه ۲۱ تهران رتبه اول کاهش تصادفات را کسب کرد ممنوعیت فعالیت اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی پایتخت از خرداد افزایش ۳۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی ظرف ۷ روز گذشته داستان پرفراز و فرود سلبریتی بازار خودرو میزان کشته‎ های جاده‎ای به مرز ۱۶ هزار نفر رسید مگر ۹۰ درصد قطعات پراید تولید داخل نبود؟ مسیر کاهشی قیمت پراید آغاز شده است غولی که "بازار" از پراید ساخت نبود خودروی جایگزین، پراید را در بازار گران کرد رشد ۲۰ درصدی قیمت کارخانه‌ای پراید با مصوبه شورای رقابت پراید با قیمت بیشتر از ۷۳ میلیون تومان معامله نشده است قیمت بازار، قیمت کارخانه نیست نقش اقدامات سودجویانه دلالان در افزایش قیمت پراید تولید پراید با استانداردهای ۸۵ گانه امکانپذیر نیست توقف تولید پراید در کشور نقدینگی بالای مردم قیمت پراید در بازار را بالا برد از سرگیری تولید پراید با مصوبه سازمان استاندارد تعارض دارد برای کاهش قیمت‌های بازار اگر لازم باشد فروش پراید را از سر می‌گیریم درخواست افزایش اعتبار معاینه فنی چند مدل خاص خودرو مراجعه روزانه ۸ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران یک کشته و ۶ مجروح در تصادف ابرکوه تمدید فرصت دریافت معاینه فنی خودروها و گواهینامه‌های منقضی شده هزینه‌ معاینه فنی خودرو افزایش نیافته است مراکز معاینه فنی جنوب تهران بسیار خلوت است ۶ فوتی در تصادف دو خودرو سواری جایگزین پراید با قیمت مشابه هرچه سریعتر معرفی شود کاهش ۳/۳ درصدی شمار مصدومان حوادث ترافیکی در سال ۹۸ خداحافظی با خودروهای ارزان بازار افزایش ۴۰۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی طی هفته گذشته توقف تولید دومین مدل پراید؛ یک ماه زودتر از موعد قبلی مزدایی که تبدیل به پراید شد! تلفات جاده‌ای در نوروز ۵۰ درصد کاهش یافت سوزوکی ژاپن جایگزین پراید نمی‌شود مراجعه ۸۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران کاهش بیش از ۶۰۰ نفری تلفات جاده‌ای در روزهای کرونایی کاهش ۶۵ درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات در ایام نوروز ۵۱۳ کشته در تصادفات نوروزی امسال افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی سه کشته در برخورد تریلی و پژو ۲۰۶ خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت جریمه نمی‌شوند یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری ۶ کشته و مصدوم بر اثر تصادف در منجیل روزگار سناریوسازی با پراید به اتمام رسیده خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت جریمه نمی‌شوند مراکز معاینه فنی در حال تعطیلی است مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران ۹ درصد کاهش یافت اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» در مراکز معاینه فنی واژگونی نیسان وانت با ١١مصدوم و یک کشته کدام خودروها در سال ۹۹ مشمول انجام معاینه فنی هستند؟ مراجعه بیش از ۴۹ هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی معاینه فنی خودرو‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعتبار دارد کرونا ترمز تصادفات رانندگی را کشید خداحافظی با پراید بعد از ۲۷ سال تصادف مرگبار خودروی پراید در بزرگراه آیت‌الله سعیدی کاهش ۶۵ درصدی تلفات و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال اعلام زمان دقیق خداحافظی سایپا با پراید سرعت غیرمجاز راننده ۲۰ ساله خودروی ۲۰۶ را به کام مرگ کشاند ۴۲۷ نفر در حوادث جاده ای سال جاری در استان مرکزی جان باختند فوت ۱۱۰۱ نفر در سوانح رانندگی بهمن ماه امسال کاهش ۱۸ درصدی جانباختگان جاده ای در هرمزگان مرگ دختربچه ۲ ساله در واژگونی یک پراید در دامغان برجای ماندن ۵ کشته و مجروح در تصادف آزادراه ساوه - همدان احتمال مرگ در تصادف رانندگی بیشتر از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا است ۶ فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد مراکز معاینه فنی تعطیل نمی‌شود "کرونا" خطرناک‌تر است یا سوانح رانندگی؟! مرگ حدود ۱۵ هزار و مصدومیت ۳۰۷ هزار نفر در تصادفات ۱۰ ماه ۹۸+ جدول مراکز معاینه فنی فعلا دایر است ​مردم نگران تعویض پلاک خودرو نباشند تصادف در جاده یزد - طبس ۹ کشته و یک زخمی برجا گذاشت آخرین آمار تولیدات سایپا حادثه در ایستگاه اتوبوس یک کشته و ۲ مجروح در ریزش کوه جاده هراز کاهش تلفات ۱۷ هزار نفری حوادث رانندگی با راننده محورشدن بیمه عامل انسانی مهمترین عامل وقوع سوانح رانندگی جاده ای در سیستان و بلوچستان تصادف شدید خودرو در بزرگراه امام علی آلودگی هوا دو برابر تصادفات جاده‌ای کشته بر جا می‌گذارد ۶ کشته در حادثه رانندگی شرق گلستان صدور معاینه فنی برتر برای ۳۵۶ هزار خودروی پایتخت بررسی راهکارهای کاهش تلفات سوانح جاده‌ای در کنفرانس استکهلم تمام مراکز معاینه فنی پایتخت به جز ۴ مرکز در روز ۲۲ بهمن تعطیل هستند مرگ ۸۷۸ نفر در تصادفات رانندگی استان تهران در ۲۴۶روز کاهش تصادفات جاده‌ای با رصد لحظه‌ای خودروهای عمومی ۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سقز - بانه کشته شدند ۴ مجروح در تصادف سه خودرو در غرب تهران یک فاجعه‌ عادی با قربانیان دوبرابر ظرفیت ورزشگاه آزادی! تصادف سواری‌ها در جاجرم ۵ فوتی داشت ۵ مسافر اتوبوس تهران-شیراز هنوز در بیمارستان بستری هستند خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند انهدام باند جاعلان کارت معاینه فنی خودرو در غرب استان تهران ۳ کشته و ۴ مصدوم در برخورد دو پراید در نیمروز نصب سامانه سپهتن بر ۱۲ هزار دستگاه ناوگان اتوبوس خسارت تصادفات بیشتر از بودجه آموزش و پرورش! واژگونی مینی‌بوس در جاده ورامین- تهران ریشه‌یابی سه‌گانه مرگ در تصادفات جاده‌ای مرکزی رتبه نهم کشور درتلفات تصادفات را دارد زمان توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید حادثه رانندگی برای ۲ اتوبوس زائران پاکستانی جاده‌ها هر نیم ساعت جان یک نفر را می‌گیرند ۲/۸ درصد تلفات بین جاده‌ای کرمانشاه افزایش یافته است کودکان ۱۲ درصد جانباختگان تصادفات جاده ای را تشکیل می دهند کاهش زمان حضور اورژانس در تصادفات شهری و جاده ای استان مرکزی تخفیف ۲۰ درصدی مراکز معاینه فنی خودرو در قم معاینه فنی خودرو در ارومیه با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می‌شود معاینه فنی خودروها در کهگیلویه وبویراحمد با تخفیف انجام می شود اگر در تصادف رانندگی آسیب دیدیم، چگونه دیه بگیریم؟ هر ۲۸ دقیقه یک نفر قربانی حوادث ترافیکی می‌شود مراجعه بیش از ١ میلیون و ۴۰۰هزار خودرو از ابتدای سال به مراکز معاینه فنی سالانه ۷ درصد تولید ناخالص ملی در تصادفات از بین می‌رود اراک رکورددار تعداد متوفیان تصادفات درون شهری استان مرکزی روزانه ۵ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در اصفهان اعمال قانون می‌شود ۳۲ درصد تصادفات بخاطر ناتوانایی راننده در کنترل خودرو است اقدامات قضایی سانحه اتوبوس با سرعت انجام شود سانحه برای اتوبوس تهران-گنبد/ ۱۹ کشته و ۲۴ زخمی در سقوط اتوبوس به دره خودروهای بدون معاینه فنی، هر ۲۴ ساعت، ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند تخفیف مراکز معاینه فنی خودرو همدان به مناسبت روز هوای پاک کاهش ۱۰ درصدی سرعت ۴۰ درصد از آسیب تصادفات می‌کاهد سوانح رانندگی جاده‌ ای در مرکزی ۲ تن را به کام مرگ کشاند ۱۹ مصدوم در تصادف صبحگاهی اتوبوس با کامیون افزایش ۲.۳ درصدی حوادث ترافیکی در کشور مرگ روزانه یک موتورسوار در حوادث رانندگی واکاوی مرگ خاموش و ایمنی خودرو رشد تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال کدام استان پیشتاز تلفات رانندگی در ۸ ماه گذشته است؟ جوان ۲۳ ساله پراید سوار در برخورد با ماشین شهرداری جان باخت زمان توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ اعلام شد کاهش تصادفات شهری کهگیلویه و بویراحمد طی ۸ ماهه سالجاری ۶۰ درصد خودروهای جدید در آزمون آلایندگی برتر مردود شدند سانحه رانندگی در نپال ۱۴ کشته داد همکاری کامل پلیس و سامانه سیمفا روزانه ۱.۶ میلیون استعلام معاینه فنی به شهرداری تهران اعلام می‌شود مردودی ۲۰ درصد کامیون‌ها درتست مجدد معاینه فنی آمار آقای رئیس از فوتی های جاده ای ۶۴ درصد تصادفات منجر به فوت برون‌شهری است یک پنجم از تلفات تصادفات عابران پیاده‌ هستند هدف‌گذاری کاهش ۷ هزار نفری تلفات رانندگی در کشور طی ۲سال فروش فوری اقساطی خودرو سایپا ۱۳۱ از فردا ۲۰ درصد خودروهای تهران معاینه فنی برتر گرفته‌اند آمار و ارقام درباره پراید چه می‌گویند؟ زمزمه های کاهش قیمت پراید دومین مرحله فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱؛ چهارشنبه، سیزده آذر الزام گرفتن معاینه فنی برای خودرو‌های صفر کیلومتر بعد از ۴ سال عدم مراجعه ۷ میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی هر بار عبور خودرو‌های فاقد معاینه فنی از مقابل دوربین جریمه ۵۰ هزار تومانی دارد دستور رئیس پلیس راهور برای بررسی مجدد معاینه فنی اتوبوس‌ها قبل از زمستان تصادف خاور و مینی‌بوس تاثیر طراحی و رنگ خودرو بر تصادف با عابران پیاده فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا ادامه دارد آخرین وضعیت تولید پراید تا مهر ۹۸ + آمار چالش پیش روی خودرو‌های جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ کدخوانی دوربین‌های ترافیکی، تاثیری در افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی نداشته است تصادف مرگبار دو دستگاه وانت تویوتا با ٢٨ کشته افزایش ساعات کار مراکز معاینه فنی به دلیل آلودگی هوا تمهیدات شورای عالی ترافیک برای کاهش قربانیان تصادفات تصادف‌های جاده‌ای با فناوری نوین کاهش می‌یابد مصدومیت ۴۱ نفر در تصادف اتوبوس و کامیون ۳۰ فقره تصادف ساختگی در تهران کشف شد چرا پراید ۵ میلیون تومان گران شد؟ قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۸/۱۹ ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شد ند فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا ۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند استقرار واحدهای سیار تست کنارجاده ای معاینه فنی در تهران خودرو جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود قیمت پراید در بازار به کجا رسید؟ (۱۸ آبان ۹۸) + جدول فروش و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا ادامه دارد پشت پرده افزایش قیمت پراید چیست؟ کاهش تصادفات در اصفهان به احیا کارکرد نهادها نیاز دارد مراکز معاینه فنی تهران روز جمعه تعطیل هستند پراید بالاتر از مرز روانی ماندگار شد ۱۲۲ نفر برای مدیرعاملی ستاد معاینه فنی تهران ثبت نام کردند کاهش ۷ درصدی تصادفات جاده‌ای کشور فروش پراید از تولید آن پیشی گرفت کشته‌های تصادفات رانندگی هرماه معادل سقوط ۶ هواپیما ! فروش فوری و پیش فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد مرگ ۹۳۰۰ نفر در حوادث رانندگی نیمه اول سال ۱۳۹۸ پراید از ۵۰ میلیون تومان گذشت پیش فروش خودرو باعث افزایش قیمت خواهد شد تأثیر تابلوهای تبلیغاتی جاده‌‌‌ای در افزایش سوانح رانندگی زمان بازنشستگی پراید و پژو ۴۰۵ فرا رسیده است دغدغه‌های پایان تولید راه حل دختر ۱۴ ساله برای نقاط کور خودروها پراید گران می‌شود؟ خودروی جایگزین ۴۰۵ بیش از ۴۰ کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین سانحه رانندگی در جنوب لندن قربانی گرفت معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجرا نمی‌شود ۴کشته و ۲ مجروح در یک برخورد مرگبار طرح جدید فروش نقد و اقساط محصولات سایپا ۷ فوتی و ۲ مصدوم در حادثه تصادف پژو پارس و تانکر حمل بنزین ۵ کشته و یک مجروح بر اثر حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۴ مصدوم و یک کشته در حوادث جاده‌ای بروجرد معاینه فنی خودرو را جدی بگیرید حذف پرتیراژها همزمان با داخلی‌سازی قطعات قیمت پراید به تیبا نزدیک شد جایگزین های پراید را بشناسید بازنشستگی پراید و ۴۰۵ کافی نیست خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور گرفتن معاینه فنی سخت‌تر شد توقف خط تولید پراید شدنی است! ساعات کاری مراکز معاینه فنی در روزهای ۵ و ۷ آبان اعلام شد تعویض قطعات سالم خودرو در مراکز معاینه فنی تهران انجام نمی‌گیرد تیبا جایگزین پراید می‌شود پایان داستان پراید از زبان مدیرعامل سایپا لیست قیمت محصولات سایپا در بازار ۳ فوتی و یک مصدوم در سانحه رانندگی هندیجان اعلام زمان بازنشستگی پراید افزون‌بر ۱۸ هزار برگ معاینه‌فنی خودرو در سیستان و بلوچستان صادر شد حذف مدل‌هایی از پراید و پژو ۴۰۵ برخورد شدید خودروی زائران اربعین با تریلی آمار تصادف خودروهای زائران اربعین دراستان خوزستان نگران‌کننده است همه چیز درباره حذف پراید و ۴۰۵ از خط تولید + تمام جایگزین‌های اعلام شده پراید گران شد کاهش ۱۱ درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین راهکاری برای استقبال بیشتر از کمربند ایمنی منتظر خودروی جدید به جای پراید و ۴۰۵ باشیم؟ از آغاز حذف پراید و پژو تا ضد حمله فولکس به ترکیه مصدومیت ۱۶ زائر ایرانی در عراق جایگزین پراید چه خودرویی است؟ یکی از مدل‌های قدیمی پراید تا چند روز دیگر از تولید خارج می‌شود مراکز معاینه فنی روز اربعین تعطیل هستند شمار کشته‌های تصادف محور نهبندان - سربیشه به ۵ نفر رسید ۹۰ نفر در تصادفات رانندگی استان‌های منتهی به مرزهای عراق کشته شدند خودروهای دارای معاینه‌فنی معتبر تا پایان آبان فراخوان شدند آینده قیمت پراید بعد از توقف تولید انتصاب مدیرعامل جدید معاینه فنی از طریق فراخوان عمومی آیا تولید سمند و تیبا هم متوقف می‌شود؟ تاکنون ۳۰ زائر ایرانی بر اثر حوادث ترافیکی در عراق جان باخته‌اند نقش مسمومیت، بلایای طبیعی و سوانح جاده‌ای در مرگ و میر ایرانیان آمار بالای مرگ و میر راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به کدام استانها بود؟ سرپرست ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد آخرین جزئیات از جایگزین پراید تجهیز تمام دوربین‌های شهر به کد تخلف معاینه فنی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران استعفا کرد خودروی جایگزین پراید مشخص شد طی ۱۲ سال اخیر، تعداد کشته‌های تصادفات از ۲۷ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر رسیده جایگزین پراید، تلفیقی از پراید و تیبا ست؟ یک خداحافظی طولانی خودروی جایگزین پراید چه قیمتی دارد؟ کشته و زخمی‌شدن ۵ نفر بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو تعداد مرگ‌ومیر تصادفات رانندگی در ایران ۲/۵ برابر ترکیه است + جدول سایپا تولید خودرو تلفیقی برای جایگزینی پراید را تکذیب کرد جایگزین پراید معرفی شد کاهش ۱۸ درصدی تصادفات رانندگی با بهره‌مندی از همیاران پلیس سانحه رانندگی در چین ۳۶ کشته داد تغییر شرایط معاینه فنی و تعیین ۱۰ ضابطه برای تاکسی‌های اینترنتی توقف تولید سراتو و رشد قابل توجه تولید و فروش پراید یک کشته و ۳ مصدوم در پی برخورد تیبا با پراید در محور"یاسوج- اصفهان" ۱۱۴مصدوم و ۲ کشته در تصادفت جاده ای سه روز گذشته کهگیلویه و بویراحمد اتوبوس‌های فعال در خطوط اتوبوسرانی دارای معاینه فنی هستند شرایط معاینه فنی مسافربر‌های اینترنتی تغییر کرد بیشترین علل مردودی خودروها در تست معاینه فنی معاینه فنی به شرط پرداخت عوارض محصولات جدید جایگزین پراید و ۴۰۵ می‌شوند قیمت سراتو در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد افزایش کشته های تصادف گلستان به ۱۵ نفر اعمال سخت گیری برای معاینه فنی سرویس های دانش آموزی سراتو ارزان تر از کارخانه شد افزایش قیمت پراید چقدر محتمل است؟ معاینه فنی خارج از نوبتِ سرویس مدارس تهران در سه مرکز تصادف ۷۲۶ سرویس مدرسه در سال تحصیلی گذشته انتقاد پلیس راهور پایتخت از کارا نبودن گاردریل‌ها در تهران ۹۷ درصد اتوبوس‌های شرکت واحد معاینه فنی دارند مرگ بیش از ۱۷ هزار تن در سوانح رانندگی سال گذشته جزییات طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا ویژه ۲۷ شهریورماه سال گذشته ۱۷ هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست دادند حذف پراید از جاده‌ها و توقف شماره‌گذاری تدبیر مسئولان را می‌طلبد هر تصادف فوتی ۵.۱ میلیارد تومان هزینه ایجاد می‌کند جایگزین شدن یک خودروی ایمن جدید به جای پراید فرهنگ‌سازی؛ مقوله‌ای مؤثر در کاهش سوانح رانندگی ۶۰ درصد مردم خواهان کاهش سن معاینه فنی هستند خودروهای حمل زباله زیر ذره بین مراکز معاینه فنی پراید از سال ۹۹ شماره‌گذاری نمی‌شود سوانح رانندگی منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت نیم نگاهی به فراز‌ها و فرود‌های پراید خارج کردن پراید از چرخه تولید بدون تغییر و تحول در صنعت خودرو بی‌فایده است تعطیلی مراکز معاینه فنی خودرو تهران امروز و فردا تعطیلی مراکز معاینه فنی در روزهای تاسوعا و عاشورا کاهش ۲۷ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهارستان افزایش ۴ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی در پنج ماه نخست امسال ۲۵ درصد تلفات حوادث رانندگی موتور سیکلت سوارند سرویس مدارس زیر ذره بین مراکز معاینه فنی عقب‌نشینی پراید تا کجا ادامه دارد؟ تسریع در شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز فارس زمان معینی برای حذف پراید وجود ندارد حرکت با دنده عقب جان کودک ۲ ساله را گرفت فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا ویژه چهارشنبه ۱۳ شهریور تیبا ۲ به قیمت ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید مرگ روزی ۴۵ تا ۵۵ نفر در تصادفات در کشور کامیون‌های شهرداری معاینه فنی ندارند پلیس حق توقف تولید پراید را ندارد واکنش سایپا به "پراید ۵ میلیونی" « انحراف به چپ» مهم‌ترین علت تصادفات احتمال توقف تولید پراید و ۴۰۵ در سال آینده حذف خودروهای قدیمی؛ بدون تاریخ، بدون جانشین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین افتتاح شد پراید ؛ از تولد در آمریکا تا مرگ در ایران نسخه "چینی" پراید! (+تصاویر) اعلام فراخوان برای اخذ معاینه فنی تاکسی‌های اینترنتی‌ در آینده‌ای نزدیک ۷کشته و ۱۱ زخمی در حادثه رانندگیِ جنوب چین تصادف سنگین در جاده قدیم تهران کرج «سرعت غیرمجاز» مهمترین علت تصادفات مرداد آغاز معاینه فنی سرویس مدارس از ۱۵ شهریور خودرویی که با ۱.۸ میلیون تومان آمد با ۵۰ میلیون تومان می‌رود تصادف زنجیره‌ای در جاده سقز - بانه ۳ کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت حمایت سازمان جهانی بهداشت از تلاش‌های ایران برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای رانندگان در معابر حاشیه شهر مراقب عبور حیوانات اهلی و وحشی باشند «عدم توجه به جلو» علت ۷۰ درصد تصادفات تهران تصمیم پلیس برای توقف شماره‌گذاری پراید پراید و پژو ۲۰۶ را در بازار آزاد چند بخریم؟ +جزئیات تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافته است توقف تولید پراید شدنی است؟ کاهش سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت از خطر تصادف تا ۲۵ درصد جلوگیری می کند چند درصد تصادفات، ساختگی و برای اخاذی از بیمه است؟ پراید پلاک نمی شود پراید به آخر عمر خود رسیده است سیستم RDS می تواند در کاهش تصادفات کمک کند ۹ کشته و زخمی در سانحه رانندگی جاده قدیم مشهد به نیشابور کاهش ۹۵ درصدی حوادث ترافیکی با ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی عبور و مرور پراید در جاده‌ها محدود شود تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) توجه نکردن به جلو مهم‌ترین علت تصادفات برون شهری تیرماه بوده است هشت نفر بر اثر تصادف در قزوین مصدوم شدند عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار ارزان‌ترین خودرو باز هم سقوط مرگبار پراید از پل تخریب شده با سیل برخورد تیبا و تریلی سه کشته برجا گذاشت تغییراتی که باعث مردودی در معاینه فنی می‌شود ۱۵۵ محل حادثه‌ در جاده‌های برون شهری یزد شناسایی شد انجام معاینه فنی منوط به پرداخت همه بدهی ها است جریمه روزانه خودروهای بدون معاینه فنی بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی علت تصادفات هفته گذشته پایتخت راهکارهای پلیس راهور گیلان برای کاهش تصادفات موارد نقص معاینه فنی خودروها تشریح شد معاینه فنی به شرط پرداخت عوارض انجام معاینه فنی در کنار جاده ‌ها محقق شد سوانح جاده ای در مرکزی ۳ تن را به کام مرگ فرستاد ماجرای تعطیلی مراکز معاینه فنی چه بود؟ ۲ ساله شدن معاینه فنی خودروها سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود ۴ تبعه هندوستان در مسیر هندیجان - دیلم مصدوم شدند علت اختلال در سامانه سیمفا واکنش مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی به قطع سامانه معاینه فنی فعالیت برخی مراکز معاینه فنی پس از قطعی چند ساعته مراکز معاینه فنی تهران امروز غیرفعال است اختلال در سامانه معاینه فنی خودروها کودک ۸ ساله با ماشین پدرش را زیرگرفت مراجعه ۱۱۴ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در تیرماه فروش فوری پراید و ساینا آغاز شد بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو تلفات تصادفات را کاهش می‌دهد آغاز فروش فوری پراید و ساینا از ۵ مردادماه +جدول اردبیل دارای رتبه اول متوفیان تصادف در فصل تابستان رانندگان برای ترددهای جاده‌ای آموزش ببینند وقوع ۴۵ درصدی تصادفات فوتی عابران پیاده در بزرگراه‌های تهران مراجعه بیش از ۱۶ هزار کرمانشاهی به مراکز معاینه فنی خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است زنده ماندن معجزه‌آسای سرنشینان میتسوبیشی در محور آرادان - سرخه فقط معاینه فنی برتر مراکز پایتخت مشمول تخفیف تردد در طرح ترافیک است هر خوابی، خواب آخر نیست تصادف مرگبار با خودروی "شوتی" در جاده ساحلی گناوه یک کشته و سه مصدوم در تصادف تنکابن تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان مسابقه بستکبال ابطال معاینه فنی ۲۰۰۰ خودروی دودزا در تهران با اعلام شهروندان «پراید» و «پژو» در صدر شماره‌گذاری خودروها ماجرای معاینه فنی ۱۵۰ هزار تومانی در تهران ۶ کشته در سانحه رانندگی محور قدیم ساوه - تهران تصادف پژو و پراید ۶ قربانی گرفت علت غیر فعال شدن برخی از مراکز معاینه فنی تصادف زنجیره‌ای با ۲ کشته و ۱۲ ‌مصدوم در محور اصفهان- الیگودرز آخرین قیمت پراید در بازار ۲کشته و ۲۰ زخمی بر اثر سقوط مینی‌بوس به دره واژگونی پژو ۵ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذشت کنترل تخلفات و کاهش تصادفات در دستور کار گشت‌های نامحسوس پلیس کاهش ۲۵ درصدی آلودگی هوا با معاینه فنی خودروها افزایش واحدهای سیار معاینه فنی در پایتخت تساوی دیه زن و مرد در تصادفات رانندگی مربوط به حکم شرعی نبوده و صرفاً ناشی از قرارداد میان بیمه‌گذار و بیمه‌گر شکل می‌گیرد تراژدی افزایش مرگ و میر تصادفات رانندگی در ایران افزایش طرح های نظارتی برای جلوگیری از تصادفات عوامل بروز تصادف در سفرهای تابستانی جزییات تصادفات جاده‌ای در ۴۸ ساعت گذشته تشریح شد ۹۲ هزار خودروی غیرمشمول برای انجام معاینه فنی به خط شدند عامل تصادف منجر به مرگ پیرمرد ۷۰ ساله دستگیر شد مرگ پایان تصادف نیست تصادفات فوتی در زنجان ۵۰ درصد کاهش دارد ۲۳ نفر در سوانح رانندگی خردادماه در استان جان خود را از دست دادند متوفیان حوادث جاده ای خراسان جنوبی ۷۹درصد افزایش یافت روش های سنتی برای ایجاد انضباط ترافیکی جواب نمی دهد کاهش ۲۰۰۰ نفر تلفات حوادث رانندگی در کشور هدف‌گذاری شده است کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان ۶۴ کشته و ۱۳۷۵ مجروح در تصادفات ۳ روز نخست تابستان نقش جدی عوامل انسانی در بیش از ۹۲ درصد حوادث رانندگی ۵۰ کشته و ۸۰۰ مجروح در تصادفات جاده‌ای ۳ روز اول تابستان نرخ معاینه فنی خودروها ۵۵ درصد افزایش یافت برخورد اتوبوس با کامیون در آزادراه کاشان- نطنز برخورد پراید و کامیون در جاده دامغان-جندق ۳ کشته در پی واژگونی ۲ خودرو در استان مرکزی تعرفه‌های جدید معاینه فنی خودرو‌ها در سال ۹۸ چقدر گران شده‌اند؟ قیمت انواع خودروهای سایپا در بازار +جدول برخورد مرگبار تریلی با گروه موتورسواران در آمریکا افزایش قیمت مراکز معاینه فنی از ابتدای تیرماه اجرا شده است نرخ جدید معاینه فنی خودروها تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت مکا‌ن‌های استقرار ۶ واحد سیار معاینه فنی در تهران اعلام شد انتقال ۲۹ مصدوم واژگونی اتوبوس زائرین مینابی به بندرعباس پراید در آخرین روز بهار چقدر قیمت خورد؟ روزانه ۷ کودک در تصادفات کشته می‌شوند علت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های استان سمنان بررسی شود افزایش ۳ برابری قیمت دستگاه‌های معاینه‌فنی کاهش یک میلیونی هزینه عوارض با اخذ معاینه فنی برتر تعرفه جدید خدمات معاینه فنی خودروها و موتورسیکلت‌ها ابلاغ شد «تخطی از سرعت مطمئنه» عمده‌ترین علت تصادفات دیروز سانحه رانندگی در ونزوئلا ۱۶ قربانی گرفت پراید باز هم از ۵۰ میلیون تومان عبور کرد ۶۵ درصد تصادفات جاده ای در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد وانت‌نیسان، وانت پیکان، پراید و تیبا درصدر خودروهای مردودی در معاینه فنی سانحه رانندگی در محور تبریز-ارومیه یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت پراید امروز چقدر قیمت خورد؟ به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ حوادث رانندگی در فارس سه کشته و ۵ مجروح به دنبال داشت وضعیت تصادفات درون شهری خراسان جنوبی نگران‌کننده است پراید چقدر ریخت؟ واژگونی مرگبار پیکان وانت در محور میانه- زنجان مرگ ۳۶ تن در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته معاینه فنی عادی و برتر تفاوتی ندارد سایپا ۱۵۱ به ۴۶ میلیون تومان رسید فعالیت دو مرکز معاینه فنی تهران در تعطیلات جاری علت مردودی ۶۹ درصد خودروها در معاینه فنی چیست؟ فروش فوری خودروهای سایپا آغاز شد ریالی از جرایم معاینه فنی به حساب شهرداری واریز نشد مهمترین علت تصادفات جاده‌ای اردیبهشت ماه چه بود؟ مرگ سالانه ۱۹ هزار نفر به دلیل تصادفات در کشور درآمد میلیاردی از جرایم معاینه فنی آغاز فروش فوری خودروهای سایپا فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد جاده‌های مـرگ مرگ ۹۱۵ نفر در تصادفات در نوروز ۹۸ بی احتیاطی راننده باعث واژگونی خاور شد آغاز به کار واحد سیار معاینه فنی خودرو شماره ۶ در غرب تهران کاهش ۱۴ درصدی تلفات رانندگی در نوروز ۹۸ سنگینی ۱۵۰هزار میلیارد تومان بر دوش اقتصاد ایران همه نسبت به قانون تساهل دارند کاهش ۱۰ درصدی آمار قربانیان تصادفات تهرانی‌ها در فروردین امیدواریم قاضی اشد مجازات را برای مقصر حادثه اصفهان در نظر بگیرد ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد ۱۳ درصد کشته‌های تصادفات رانندگی کودکان زیر ۱۰ سال هستند واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار مسئولیت شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی در تصادفات تعیین شد تصادف در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم بر جای گذاشت حوادث هفته گذشته ۱۰۰۷ نفر مصدوم بر جای گذاشت عدم رعایت سرعت مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز تصادفات شهری فروش فوری محصولات سایپا افزایش مرگ و میر با موتور سیکلت کاهش تلفات جاده ای در نوروز امسال فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ بیشترین تصادفات برون‌شهری در چه ساعتی رخ می‌دهد؟ فروش فوری سایپا امروز هم ادامه یافت فروش فوری اینترنتی محصولات سایپا ادامه دارد مراکز معاینه فنی باید با ساز و کار مضاعف خودروها را کنترل کنند ابطال ۱۰۹۶ معاینه فنی خودروی دودزا در سال ۹۷ حدود مجاز معاینه‌ فنی تعیین شده اما اعمال نمی‌شود استفاده از خودروهای جنگ جهانی دوم در دستگاه‌های نظامی به عنوان سرویس مهم‌ترین علت تصادفات درون شهری فروردین ماه امسال چه بود؟ قیمت پراید بعد از حذف نرخ از سایت‌های خرید و فروش چه تغییری کرد؟ ساعت کار مراکز معاینه فنی تهران در ماه رمضان اعلام شد + جدول ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان اعلام شد بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت توقف تولید پراید هنوز در دست بررسی است ۶ کشته و ۵ مصدوم در تصادف پژو با وانت بار در حوزه استحفاظی فارس ۲ سانحه رانندگی در استان مرکزی ۳ کشته برجای گذاشت حادثه مرگبار برای ۳نوجوان در پژو تعویض موتور موتورسیکلت‌ها با موتورهای انژکتوری و برقی سهم ۶۷ درصدی خودور‌های شخصی در بروز حوادث جاده‌ای کاهش ۴۰ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی تهران در نوروز ۹۸ آغاز دوباره فروش فوری محصولات سایپا پراید ۵۰ و تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است سری که از پنجره بیرون می‌آید شاید بر نگردد! پراید ۵۳ میلیون تومان شد تلفات حوادث رانندگی در سال نود و هفت ۱.۲ درصد افزایش یافت ۳۷ درصد جانباختگان حوادث رانندگی، موتورسواران هستند ۵ کشته و مصدوم در برخورد خودرو در محور گناباد به فردوس ۴۴ هزار برگ معاینه فنی در استان قزوین صادر شد میزان واقعی تاثیر معاینه فنی برکاهش آلودگی هوا جان باختن ۱۶ هزار نفر طی یکسال بر اثر سوانح رانندگی کاهش ۳۰ درصدی قربانیان تصادفات نوروزی مهمترین علت تصادفات جاده‌ای در فروردین ۹۸ چه بود؟ کاهش۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان ۲کشته و ۲ مصدوم بر اثر دو نیم شدن تیبا + تصاویر نیمی از متوفیان حوادث رانندگی سال ٩٧ پایتخت سهم عابرین پیاده است تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران ثبت روزانه ۲۰ هزار تخلف معاینه فنی در تهران پراید مرز روانی ۵۰میلیون تومان را شکست افزایش ۱۶ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی شهر تهران در سال ۹۸ اجرای مرحله سوم طرح کاهش آلودگی در پایتخت مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری به بیمارستان دورود منتقل شدند جاده و انسان، تعاملی برای کاهش تصادف ها آخرین جزئیات از واژگونی اتوبوس زائران جمکران جریمه ۴۰ هزار تومانی برای استفاده از بوق‌های نامتعارف در خودروها تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت افزایش نگران کننده تصادفات بوشهر در یک ماه اخیر ۱۵ مصدوم در برخورد سواری پژو با اتوبوس در محور دهدز-ایذه برخورد پژو و کامیون ۴ کشته در پی داشت معاینه فنی چقدر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را کاهش می دهد؟ ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟ قیمت ۵ محصول سایپا در بازار افزایش یافت برخورد کامیون با اتوبوس‌ در محور ‌کازرون‌ به سمت ‌شیراز پراید ۳۷ میلیون تومان قیمت خورد ۱۵ درصد خودروهای درحال تردد تهران فاقد معاینه فنی هستند قیمت جدید انواع پراید در بازار تهران +جدول چه خودروهایی در سال ۹۸ مشمول معاینه فنی هستند؟ راننده اتوبوس حادثه اتوبان تهران‌ ــ‌ ساوه دستگیر شد ایلام رتبه اول کاهش تصادفات رانندگی در کشور جریمه ۲۰۰ میلیارد تومانی تهرانی‌ها به دلیل نداشتن معاینه فنی ۴ عامل عمده تصادفات نوروز ۹۸ اعلام شد علت اصلی تصادفات نوروزی پایتخت چه بود؟ کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمانشاه آمار مصدومان جاده‌ای کاهش یافت مراجعه یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در سال ۹۷ واژگونی مینی بوس در نیشابور ۲۰ مصدوم داشت تعداد متوفیان محل حادثه رانندگی در یزد ۸۰ درصد کاهش یافت یک ایده روانشناسی برای کاهش تصادفات رانندگی ۸۰ درصد تصادفات در ۲۰ کیلومتری ورودی شهرهاست تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت کاهش محسوس تلفات تصادفات جاده‌ای در گیلان کاهش تعداد جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز امسال مراجعه بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در سال ۹۷ کاهش چشمگیر تصادفات در ایام نوروز تاریخ اتمام گواهی معاینه فنی و اخذ گواهی جدید کاهش تلفات رانندگی در کنار مدیریت بحران سیل، همچنان در دستور کار استانداران است مراجعه بیش از ۸۵۰ هزار خودرو برای معاینه فنی ۳ فوتی و ۱۳ مصدوم در سوانح رانندگی آذربایجان شرقی تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ۴ کشته و مصدوم در تصادف وانت نیسان و پژو در پل زالِ اندیمشک بیش از سه هزار خودرو با تخلف حادثه ساز متوقف شدند کاهش ۲۳ درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان تصادف در جاده های هرمزگان هفت کشته بر جا گذاشت تصادف رانندگی در پارسیان ۳ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت ۲ کشته و ۵۵ مصدوم در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز اول تعطیلات نوروز هشدار پلیس نسبت به افزایش کشته های تصادفات رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته تصادف ۳ خودرو در شمال آذربایجان غربی ۵ کشته برجا گذاشت تصادف دو خودرو در محور فومن به ماسوله ۴ کشته برجا گذاشت فوت ۱۷۰ نفر در صحنه تصادفات رانندگی نوروز واژگونی خودروی اتباع بیگانه در سراوان ۱۶مصدوم برجا گذاشت تصادف مرگبار ۲۰ خودرو در محور مشهد سفر بدون بازگشت ۱۰۳۴ نفر در نوروز ۹۷ هشدار در مورد جابجایی مصدومان حوادث رانندگی ۱۲۰ کشته در تصادفات ۵ روز گذشته ۷ کشته و ۲۶ مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه وانت تویوتا تهیه اطلس تصادفات جاده‌ای مرگ ۷۷ نفر در تصادفات ۳ روز گذشته پیام‌های تبریک نوروزی؛ عامل بسیاری از تصادفات در تهران عامل اصلی تصادفات نوروزی در معابر پایتخت جان باختن ۷۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کشور تصادفات جاده‌ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا واژگونی سواری پژو پرشیا با هفت مصدوم سانحه رانندگی جان یک فوتبالیست را گرفت نقش نقص قوانین بر صدرنشینی هند در تلفات سوانح رانندگی جهان تصادفات جاده ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا ساعات کاری مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز ۹۸ دو مصدوم براثر تصادف خودروی پژو با تیر برق مرگ ۵۶ نفر در تصادفات جاده‌ای طی ۴۸ ساعت گذشته خودرو‌هایی که با ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌توان خرید + جدول عابرپیاده و موتورسیکلت عامل ۸۰ درصد تصادفات دلایل عمده تصادفات برون‌شهری یک هشتگ برای رانندگی ایمن در نوروز ۶ خودروی سایپا در طرح فروش فوری امروز ۲۷ اسفند عرضه می شود پراید در بازارهای جهانی گران‌تر از بازار داخلی است پراید کره‌ای اینگونه رشد کرد + تصاویر نقش بیست درصدی سرعت غیرمجاز در وقوع تصادفات جاده‌ای آمار بالای تصادفات درون شهری در چهار شهر فوت پسر ۱۸ ساله بر اثر واژگونی خودرو پراید در بزرگراه شهید تندگویان بی احتیاطی و سرعت غیرمجاز علت تصادفات هفته گذشته شهر تهران خودروهای تولید ۱۳۹۳ و ۲۰۱۴ مشمول معاینه فنی شدند پراید در یک سال چقدر گران شد؟ معاینه فنی خودرو به صورت جدی از سوی پلیس‌راه کنترل می‌شود کاهش تلفات جاده ای نیازمند تحول در فرهنگ رانندگی است استفاده از ظرفیت مردمی در پیشگیری از تصادفات اجتناب ناپذیر است روزانه ۴۴ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند خطای انسانی عامل ۸۰ درصد از تصادفات نوروز گذشته پراید ۳ میلیون تومان ارزان شد پراید و تیبا در صدر خودروهای ناقصی سایپا ۱۶۸ تن در محورهای مواصلاتی قم جان خود را از دست دادند نبود اراده جدی برای کاهش تلفات جاده ای افزایش ۰.۰۸ درصدی جان‌باختگان تصادفات رانندگی ورود خودورهای ثبت تخلف سیار جهت اعمال جرایم طرح ترافیک و معاینه فنی ساعات کار مراکز معاینه فنی خودروها در کرج افزایش یافت رعایت نکته ای کوچک در تصادف رانندگی تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار رعایت نکردن سرعت مطمئنه عامل اصلی تصادفات منجر به فوت پایتخت در هفته گذشته پرونده فوت رییس سازمان تامین اجتماعی در دادگستری مفتوح است واژگونی خودرو در محور بیجار _ قروه ۵ مصدوم به جا گذاشت مرگ ۲۵ مهاجر در حادثه واژگونی کامیون در مکزیک تصادف زنجیره ای در جاده ورامین ۷ مصدوم برجای گذاشت ارزان‌ترین خودروهای جهان در کجا تولید می‌شوند؟ ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی دست‌فرمان‌های جنجالی فوتبالیست‌ها که منجر به مرگ و جراحت‌های دلخراش شد! واژگون شدن پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با بلوکهای سیمانی افزایش تجهیزات پیشگیری از سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان اعتبار معاینه فنی خودروهای شخصی ۴ سال است نامه‌نگاری حناچی برای معاینه فنی خودروهای نظامی دو شیفته بودن مراکز معاینه فنی تا ۲۹ اسفند ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی جریمه شدند آخرین وضعیت تست صدای خودروها در مراکز معاینه فنی رشد ۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات برون‌شهری در استان مرکزی مراکز معاینه فنی خودرو در تبریز در تعطیلات نوروزی دایر است مراکز معاینه فنی خودرو در تعطیلات نوروز فعال هستند مصدومیت ۱۴ نفر در برخورد اتوبوس با تیر چراغ‌برق خودروهای فاقد بیمه و معاینه فنی ایام نوروز توقیف می شوند ۶ مصدوم بر اثر تصادف ساینا و اتوبوس جزئیات برخورد اتوبوس با کامیون در محور قزوین کرج بیشترین تصادفات درون شهری بهمن ماه در چه ساعتی رخ داد؟ اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای کاهش تصادفات در سال ۹۸ مرگ بیش از ۱۴ هزار نفر در حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه نخست امسال برخورد خودروی سواری در آزادراه زنجان -تبریز جان عابر را گرفت طرح تفکیک مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در استان مرکزی اجرا می‌شود اصلاح استاندارد معاینه فنی علت تصادفات مکرر موتورسیکلت سواران در تونل های شهری پراید ۵۱ میلیون تومان شد افزایش تصادفات عابرین پیاده در روزهای جاری خواب آلودگی مرگ راننده خودرو را در زنجان رقم زد برخورد چهار دستگاه خودرو در قزوین سه مصدوم برجا گذاشت پیشنهاد دریافت هزینه اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی گنجاندن قوانین راهنمایی و رانندگی در نظام آموزشی ضروری است انتقاد پلیس از شهرداران کلانشهرها در مورد تخلفات خودرویی دو میلیون فقره جریمه معاینه فنی در محدوده کم‌آلاینده پایتخت ۸ مصدوم در برخورد پژو ۴۰۵ با پراید در محور نیکشهر-چابهار تلفات جاده‌ای امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت فرهنگ سازی، حلقه مفقوده در کاهش سوانح رانندگی جزئیات معاینه فنی خودروهای سبک جان باختن ۱۶ هزار نفر در سال گذشته در تصادفات رانندگی راه‌اندازی مراکز معاینه‌فنی برتر در شهرستان‌های استان تهران تصادف در فارس ۲ کشته و ۱۱ مصدوم به دنبال داشت آقایان در وزارت صنعت آسوده بخوابند؛ پراید ۴۶ میلیون تومان شد ۱۹ مرکز معاینه فنی تهران اخطاریه دریافت کردند میزان مردودی خودروهای تهران در معاینه فنی ۴۰ درصد است ۲ کشته و ۱۹ مصدوم در ۳ تصادف در محور جم - مهر- فیروزآباد ۴ کشته و ۱۱ مصدوم در حادثه رانندگی در محورسراوان - اسفندک استانداران جلسات راهبرى وضعیت تصادفات استان را در اسرع وقت تشکیل دهند برخورد مرگبار بیش از ۱۰۰ خودرو در چین جزئیات اعمال «معاینه فنی ویژه» حوادث رانندگی روز گذشته در چهارمحال و بختیاری ۱۳ مصدوم برجای گذاشت مصدومیت ۹ نفر در ۲ حادثه رانندگی در جاده‌‌های آذربایجان شرقی تصادف در محورهای مواصلاتی جهرم با ۳ کشته و۱۷ مصدوم رانندگی در حالت مستی فاجعه آفرید ۱۳ کشته و مصدوم در تصادف مرگبار در جاده جهرم-لار کشته شدن زوجی در تصادف موتور سیکلت با کامیون چهار مجروح و یک کشته حاصل برخورد خودرو سواری و آمبولانس سالانه ۱۶ تا ۱۸ هزار نفر در حوادث کشته می شوند آخرین وضعیت سه مصدوم تصادف مینی بوس دانش آموزان امیدیه تصادف در محور رودان هرمزگان ۴ کشته بر جا گذاشت بازدید سرزده شهردار تهران از مرکز معاینه فنی فداییان اسلام امسال در تهران به شرایط اضطرار نرسیدیم گره آلودگی هوای تهران به دستان معاینه فنی باز نمی‌شود معاینه فنی ویژه در تهران از سال ۹۸ آغاز می‌شود تصادف شدید داگلاس کاستا در بزرگراهی در تورین؛ آسیبی به وینگر یوونتوس نرسیده است هوای تهران با افزایش مراجعه به معاینه فنی سالم نمی‌شود تصادف مرگبار اتوبوس شرکت واحد و موتورسیکلت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ بهمن ۹۷ دوکشته و سه مصدوم در تصادف محور یاسوج - اصفهان نقص سیستم ترمز عامل برخورد اتوبوس با ۱۲ خودرو در دماوند ۱۲ هزار خودروی اسنپ معاینه فنی ندارند خودورهای تولید ۹۳ و ۲۰۱۴ مشمول معاینه فنی شدند آدرس تمامی مراکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در تهران +ساعات کار قیمت انواع محصولات سایپا ۹ بهمن ۹۷ قیمت پراید در بازار ۴۰ میلیون افزایش تعداد مراکز معاینه فنی در پایتخت تاثیر معاینه فنی خودروها بر کاهش آلودگی هوا قیمت انواع محصولات سایپا ۸ بهمن ۹۷ با تقلب در مراکز معاینه فنی برخورد می شود فرهنگیان می توانند اقساطی پراید بخرند ۳۸ درصد خودرو‌های نو شماره موفق به دریافت معاینه فنی برتر می‌شوند فوت ۱۳هزار و ۵۲۹ نفر در حوادث رانندگی در ۹ ماهه امسال قیمت انواع محصولات سایپا ۶ بهمن ۹۷ قیمت «پراید، تیبا، پژو و سمند» با طرح ساماندهی بازار تثبیت می‌شود مصدومیت ۷ مسافر به دلیل برخورد دو خودرو سواری در اصفهان واژگونی خودرو در رفسنجان جان زوج جوان را گرفت پیشنهاد ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا با تأیید پلیس باید در مدت معافیت خودرو داخلی از معاینه فنی تجدید نظر شود تصادف زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در آذربایجان شرقی مصدومیت ۷ مسافر به دلیل برخورد دو پژو در مشکین‌شهر راننده بی احتیاط به ۲۰۰ ساعت خدمت رایگان در آتش‌نشانی محکوم شد برخورد دو سرویس کارگران در ساوه ۱۱ مصدوم برجای گذاشت پراید سردمدار گرانی خودرو در بازار قیمت انواع محصولات سایپا ۳ بهمن ۹۷ ۴۵ خودرو در آوج به صورت رایگان معاینه فنی شدند عدم توجه به جلو و رعایت حق تقدم، عامل۶۴ درصد تصادفات تصادف تریلی با پراید ۵ کشته برجای گذاشت ۵ کشته در برخورد تریلی و پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ دی ۹۷ جان‌باختن ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کشور در هر روز خودروهای دولتی کاربراتوری اجازه تردد ندارند ۴ هزار خودرو سنگین تهران طی ۳ ماه گذشته بازبینی فنی مجدد شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ دی ۹۷ ماجرای صدور برگه معاینه فنی رایگان در روز هوای پاک چیست؟ راهکارهای جدید وزارت کشور برای معاینه فنی تاکسی‌های اینترنتی سایپا نرخ محصولات خود را با فرمول ۵ درصد زیر حاشیه بازار اعلام کرد ۳۰ مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای در خمین معاینه فنی خودرو ها در بیرجند با تخفیف ویژه انجام می شود معاینه فنی خودرو در ارومیه با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می شود سهم سایپا از فروش هر پراید ۲۰۰۰ دلار است تلفات رانندگی در مازندران ۶ درصد کاهش یافت بازار تقلب در معاینه فنی خودروها داغ است ۲۹ دی ماه آخرین مهلت استفاده از تخفیف مراکز معاینه فنی خودرو تکرار معضل واژگونی خودروها، ناتوانی در برنامه ریزی یا طبیعی واژگونی مینی بوس در اتوبان کرج قزوین پنج فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده های خراسان رضوی رخ داد فقدان توجه به جلو عامل ۳۱ درصد تصادفات جاده‌ای ایرانی‌ها در آذر ماه ۹۷ واژگونی مرگبار خودرو سواری با ۱۰ سرنشین واژگونی و آتش سوزی خودروی پراید جان ۴ نفر را گرفت حادثه رانندگی در خراسان رضوی هشت کشته داشت تصادف‌های ساختگی علت ۱۳ درصد پرونده‌های تصادف در گلستان برخورد با خودروهای سنگین آلاینده با همکاری سازمان راهداری افزایش تصادفات جاده ای نتیجه توقف آزمایش‌های فنی لاستیک‌های وارداتی همکاری سازمان راهداری با شهرداری برای برخورد با خودروهای سنگین آلاینده ۸۰ درصد موتورسیکلت‌ها نباید معاینه فنی بگیرند پیشتازی پیکان در مردودی تست معاینه فنی خودروهای سبک ۷۰۰ مرکز معاینه فنی در کشور فعال است کاهش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی در اردستان نقشه ایمنی جاده‌ها‌ برای تصویب به هیأت دولت ارسال شد نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو در تبریز آغاز شد جان باختن ۱۲ هزار و ۲۶۱ نفر در تصادفات ۸ ماهه امسال تصادف رانندگی در سرپل ذهاب یک کشته برجا گذاشت افزایش ۵ درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان تصادف و حریق مرگبار در بزرگراه فلوریدا نگرانی پلیس از افزایش تصادفات رانندگی در نزدیکی شهرها آخرین آمارها از تست آلودگی خودروهای سنگین معاینه فنی؛ شرط اخذ «بیمه شخص ثالث» برای معاینه فنی کاربری خودرو ملاک قرار گیرد نه پلاک ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید دعوتنامه تعهدات نقدی مردادماه پراید ارسال می شود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ دی ۹۷ ۷ راهکار برای کاهش تصادف جاده‌ای قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ دی ۹۷ خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۴ باید معاینه فنی بگیرند نوبت دهی معاینه فنی در تبریز اینترنتی می شود جریمه خودروهای فاقد معاینه از سوی پلیس قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ دی ۹۷ ۵ کشته در تصادف تریلی و خودروی سواری قیمت انواع محصولات سایپا ۹ دی ۹۷ بیشترین تصادفات آذر ۹۷ در چه ساعاتی رخ داد؟ تصادفات رانندگی در راه های گیلان ۳۷۷ کشته بر جا گذاشت ۳ دانشجوی بد حال علوم و تحقیقات هوشیار شدند گزارش اقدامات پلیس در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد و احتمال اعلام علت تا فردا مصدومیت ۱۱ مسافر به دلیل تصادف زنجیره‌ای در محور هراز لاستیک و آلایندگی؛ عوامل رد شدن خودروهای سنگین در معاینه فنی مردودی خودروهای «نو» از تست آلایندگی معاینه فنی مردودی ۲۰ درصد از خودرو‌های سنگین در معاینه فنی اتوبوس مرگبار دانشگاه علوم و تحقیقات معاینه فنی نداشت قیمت انواع محصولات سایپا ۵ دی ۹۷ دشواری اعمال قانون معاینه فنی بر موتورسیکلت‌ها مانور مرگ با اتوبوس‌های مردودی مراجعه به مراکز معاینه فنی پایتخت رکورد زد ۴ مرکز معاینه فنی در پایتخت به بهره‌برداری رسید آغاز فاز سوم طرح کاهش در آینده نزدیک افتتاح ۲ مرکز جدید معاینه فنی خودرو در تهران حناچی فردا مرکز معاینه فنی شهدای زمان آباد را افتتاح می‌کند برخورد با رانندگان مست و کشف حجاب حین رانندگی رکورد مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو شکست پاییز بدون روز ناسالم؛ جریمه معاینه فنی ۵۰۰هزار خودرو در آذر یک میلیون و ۳۶۴ هزار خودرو در تهران معاینه فنی دریافت کردند روند افزایش کشته‌های جاده‌ای را متوقف کردیم قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آذر۹۷ پلیس ۵۰۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی را جریمه کرد برخورد کامیون با اتوبوس ابطال معاینه فنی خودروهای تصادفی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ آذر۹۷ توضیح پلیس در مورد ابطال معاینه فنی پس از تصادف تصادف زنجیره‌ای به خاطر مه شدید در جاده اهواز - شوش "کودک ۶ ساله‌" قربانی بی‌مبالاتی پدر حین موتورسواری شد حرکت دنده عقب در بزرگراه جان یک نفر را گرفت ابطال معاینه فنی ۴۳۴ خودروی سنگین در بررسی مجدد ۷۲ درصد سرنشینان عقب کمربند ایمنی نمی‌بندند ۲۴ کشته و زخمی در تصادف اتوبوس در اکوادور مصدومیت ۹ مسافر به دلیل برخورد وانت و سواری در کردستان تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در برزیل اهالی خاورمیانه سه برابر اروپایی‌ها در تصادفات می‌میرند فوت مسافر در انتظار وسیله نقلیه عمومی دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد مه صبحگاهی موجب تصادف ۲۹ خودرو در جاده اهواز - آبادان شد بی توجهی به جلو و عدم حق تقدم مهمترین علل تصادفات درونشهری آبان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آذر۹۷ افزایش سه برابری تصادفات در استان سیستان و بلوچستان کاهش ۶ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آذر۹۷ کاهش آمار تصادف در کشور نیازمند توجه به علوم رفتاری است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آذر۹۷ دریافت معاینه فنی گام اول اجرای طرح کاهش آلودگی هوا حادثه رانندگی در سراوان ۲۴ مجروح بر جای گذاشت ۲۴مجروح در واژگونی نیسان ۱۶ تا ۲۰ مهمترین ساعت رخداد تصادفات جاده ای آبان ماه تصادف دو خودرو، پنج مصدوم و دو کشته برجای گذاشت مراجعه بیش از ۲۱۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی برای اولین بار قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ آذر۹۷ سوانح جاده ای همدان امسال ۲۳۵ کشته داشت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ آذر۹۷ کاتالیست‌ها در معاینه فنی آرم گذاری می شوند تعمیرگاه های داخل مراکز معاینه فنی تست چهارگانه گاز دارند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ آذر۹۷ کاهش تلفات رانندگی درفارس به دلیل فرهنگ سازی و اقدامات موثر خواب‌آلودگی ابتدای صبح، عامل تصادفات خسارتی سنگین مرگ مفت ۳۳۰ نفر در آذربایجان غربی! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ آذر۹۷ ۹کشته و مصدوم در تصادف زنجیره‌ای سیستان و بلوچستان برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین تعیین سه سطح زرد،آبی و سبز برای معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ آذر۹۷ ۵ تصادف جان ۶ تهرانی را در هفته گذشته گرفت کاهش تلفات ناشی از تصادفات قرار یک میلیاردی برای راننده خاطی که ۶ نفر را کشت تصادف در البرز مرگ سه نفر را رقم زد مظنه خرید پراید کارکرده چقدر است؟ مصدوم شدن ۸ نفر در تصادفات گچساران رایزنی برای ابطال معاینه فنی خودروهای تصادفی تصادف زنجیره ای خیابان دماوند دو کشته برجای گذاشت جریمه‌های اشتباهی برخی خودروهای دارای معاینه فنی سامانه معاینه فنی راهداری به سیمفا متصل شد بازرسی محیط زیست از ۹ مرکز معاینه فنی تهران آئین‌نامه جدید معاینه فنی تا ۴۵ روز دیگر آماده می‌شود کج شدن یک تریلر ۱۸ تنی حمل مواد سمی در قزوین ۲۶ درصد خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد رد شدند انتقاد محیط زیست از عملکرد ادارات استانی برای بازرسی مراکز معاینه فنی حدود مجاز معاینه فنی جدید تعیین شد مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت در حادثه رانندگی در قاین تعیین سه سطح زرد، آبی و سبز برای معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آذر۹۷ ۷ کشته و زخمی در محور جهرم_میمند گلایه از عدم همکاری برای معاینه فنی خودروهای نظامی تشکیل تیم نظارت بر مراکز معاینه فنی استان تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۶ آذر۹۷ بررسی تخلف نصب کاتالیست اجاره‌ای و تقلبی در مراکز معاینه فنی نبود عزم ملی برای کاهش واژگونی خودرو در کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۵ آذر۹۷ خودروهای فاقد معاینه فنی از روز شنبه ۵۰ هزار تومان جریمه شدند برخورد قضایی با مراکز عرضه کاتالیست‌های تقلبی و اجاره‌ای میزان سرعت خودرو در جاده ها باید کاهش یابد داستان غم‌انگیز "کاتالیست‌های تقلبی" برخورد خودروی سمند با پژو، ۴ کشته برجا گذاشت تردد خودروها بدون معاینه فنی در محدوده های ترافیکی ممنوع شود کدام خودروها باید معاینه فنی داشته باشند؟ لغزندگی جاده در اتوبان قزوین به تهران حادثه آفرید مصدومیت ۱۳ مسافر در برخورد مینی‌بوس با وانت نیسان جزییات میزان جریمه خودروهایی که معاینه فنی ندارند امکان دریافت معاینه فنی درشهرهای دیگربرای تهرانی ها فراهم شد ابطال برگه معاینه فنی پس از مشاهده نقص فنی در خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آذر۹۷ تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودروها اطلاع رسانی خواهد شد سالانه ۳۲ میلیارد دلار خسارت رانندگی به کشور وارد می شود کنترل وضعیت آلایندگی ۱۱۳۴ دستگاه خودروی سنگین تصادفات رانندگی علت ۲۰ درصد «بی‌سرپرست» شدن خانواده‌ها کاهش ۶ درصدی کشته های تصادفات درون شهری سال ۹۷ نسبت به سال گذشته تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آبان ۹۷ دریافت پراید به جای خودروی ثبت نامی از سایپا اختیاری است مراکز متخلف معاینه فنی شناسایی و با آنها برخورد می شود پلاک‌‌های عمومی و نظامی زیر بار معاینه فنی نمی‌روند مرگ های جاده ای پس از ۱۲ سال افزایش یافت رفع موانع اجرایی آزمون صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی هر روز ۵۰ هزار تومان جریمه می شوید فعالیت ۶ مرکز معاینه‌فنی خودرو در کرمانشاه دور زدن معاینه فنی با کاتالیست اجاره‌ای! نخستین اظهارنظر سازمان راهداری درباره علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار ۱۷ هزار خودروی فاقد معاینه فنی در البرز اعمال قانون شد آزادی دو متهم پرونده تصادف مدیرعامل تامین اجتماعی با کفالت افزایش مرگ عابران در سوانح رانندگی نگران کننده است برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از ۳ آذر کاهش ۳.۴ درصدی تصادفات در اربعین امسال تراژدی غمبار تصادفات جاده ای شتابزدگی برای مردن پیشنهاد به دولت برای بررسی شیوه راندن خودروهای دولتی طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در ایلام آغاز شد خودروهای دودزای البرز راهی تعمیرگاه می شوند تصادفات یک هفته ای جنوب سیستان و بلوچستان ۹ کشته برجا گذاشت جان به جاده می دهند ۱۸ کشته در محل تصادف رئیس تامین اجتماعی از سال گذشته خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می‌شوند یا خیر؟ کدام چهره‌های سرشناس جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند؟+تصاویر پلاک خودروهای شهرستانی فاقد معاینه فنی ثبت می شود تقلب در معاینه فنی خودروهای سنگین خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز جریمه می‌شوند خودروهای فاقد معاینه فنی تهران ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند تکذیب عمدی بودن تصادف خودروی مدیرعامل تأمین اجتماعی جان دادن یک ماده یوزپلنگ در برخورد با خودرو در خراسان‌شمالی علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار مشخص شد مصدومیت ۲۶ نفر در تصادف اتوبوس در اتوبان تهران - اصفهان علت سانحه خودروی همراهان وزیر کار در دست بررسی است فوت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونش در سانحه رانندگی ۳ معاون وزیر آسیب دیدند اختلال در روند صدور معاینه فنی خودروها در تهران ۶ مصدوم نتیجه واژگونی مینی‌بوس در محور «شوشتر – شوش» عامل انسانی، علت واژگونی اتوبوس فارس اعلام شد اعلام موارد نقص معاینه فنی برای خودروها واژگونی اتوبوس بانوان کاراته‌کار فارس ۲ معلم کرمانی بر اثر تصادف جان باختند اجرای مرحله دوم طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه اجرای مرحله دوم طرح کاهش از شنبه خودروهای پلیس هم برگه معاینه فنی دریافت می‌کنند پراید ۱۱۱ "۳۸ میلیون تومان" شد ورود کاتالیست‌های قلابی به بازار آسیب ۹ مسافر به دلیل برخورد مینی‌بوس با پراید خط معاینه فنی موتورسیکلت‌ها بلااستفاده ماند اجرای «طرح کاهش« آلودگی هوا فردا تعیین تکلیف می‌شود نامه‌نگاری کلانتری با وزیرکشور درباره یک طرح بلاتکلیف مدیرعامل سایپا: دلایل جایگزینی پراید به جای ساندرو جایگزینی خودروهای خانواده رنو با گروه ایکس ۱۰۰ و ایکس ۲۰۰ کاملا اختیاری است دومین مرکز معاینه فنی خودرو در بروجرد به بهره برداری رسید خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای استان تهران جریمه می شوند تلف شدن یک راس کل وحشی در تصادف مرگ سالانه ۱۷ هزار نفر در جاده های ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آبان ۹۷ معاینه فنی خودروها با جدیت انجام شود تصادفات دیشب ۸۵ مصدوم برجای گذاشت معضل لوازم یدکی اجاره‌ای برای اخذ معاینه فنی؛ مکانیکی‌های متخلف پلمپ می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آبان ۹۷ ۷۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در ۱۴ روز معاینه فنی گرفتند طرح LEZ بعد از خلوت شدن مراکز معاینه فنی اجرا می شود خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ آبان ۹۷ بازگشت مراکز معاینه فنی به شرایط عادی بازگشت مراکز معاینه فنی به شرایط عادی مصدوم شدن ۳۱ هزار نفر در تصادفات استان فارس مدت انتظار در مراکز فنی تهران کاهش یافت ۳۰۰۰ خودرو از ناوگان حمل و نقل همدان در ایام اربعین معاینه فنی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ آبان ۹۷ رتبه اول گیلان در فوت عابران پیاده مصدومیت پنج مسافر در برخورد اتوبوس با تریلی در لرستان اخذ معاینه فنی صحیح سهم شهروندان در کاهش آلودگی هوا است کرج با آلودگی هوا مواجه است مدت گارانتی خودرو با سن معافیت معاینه فنی تناسب داشته باشد قیمت انواع محصولات سایپا ۹ آبان ۹۷ پراید ۳۴ میلیون تومانی در راه است خستگی و خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادفات اربعین قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آبان ۹۷ لزوم اطلاع‌رسانی قوی‌تر برای ثبت‌نام اینترنتی معاینه فنی سهم ۱.۵ تنی پیکان در آلودگی هوا در سال ۱۳۹۷ کدام مدل خودروها باید معاینه فنی بگیرند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آبان ۹۷ افزایش مصدومان واژگونی مینی‌بوس در پاوه/ ۳ نفر فوت شدند احتمال تعویق یک ماهه جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی درپایتخت قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آبان ۹۷ ۴ کشته و یک مجروح حاصل تصادف مرگبار در قزوین نکته مغفول برای موفقیت طرح LEZ حادثه خونین رانندگی در محور لار بندرعباس/ ۹ مصدوم و ۶ کشته ۱۴ کشته و مجروح در تصادف تریلی و پژو افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی در روزهای اخیر جریمه خودروهای فاقد معاینه‌فنی ۲ هفته به تعویق افتاد جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی پایتخت برخورد مرگبار دو خودرو در جنوب فیلیپین اجرای طرح معاینه فنی در راستای کاهش آلودگی هوا جریمه ۵۰هزار تومانی از فردا شامل چه خودروهایی می‌شود؟ جاده خاکستری مرگ خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام معابر پایتخت جریمه می شوند جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا معاینه فنی جعلی، تشخیص داده می‌شود مصدومیت ۷ مسافر در تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه مرگ خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در گیلانغرب توضیحات اتحادیه امور اجرایی معاینه فنی کشور در مورد یک خبر پاسخ سازمان استاندارد به خبری درباره همکاری با مراکز معاینه‌فنی تنها ۲ روز تا ممنوعیت تردد بدون معاینه فنی در تهران به‌دنبال حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ خودروسازها تشکیل تیم‌های مشترک پلیس و شهرداری برای کنترل معاینه فنی کامیون‌ها برخورد شتر با خودرو ۹ مجروح برجای گذاشت رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز ممنوعیت ورود کامیون‌های بدون معاینه فنی به تهران ساماندهی چرخه معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز در آینده نزدیک تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور عجب شیر - آذرشهر ارتباط مستقیم تصادفات با اختلال خواب رانندگان تصادف در محور هفتکل ـ باغملک دوربین های مجهز به کد معاینه فنی، خودروهای کشور را رصد می کنند افزایش ۴ برابری دوربین‌های کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد بدون اغماض با خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان راه‌اندازی ۹ خط معاینه فنی سیار در تهران شیوع انگل توکسوپلاسما «یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات در ایران است» کاهش زمان رسیدگی به تصادفات رانندگی در تهران فارس صدرنشین جانباختگان تصادفات رانندگی کشته شدن ۱۱ مهاجر در سانحه رانندگی در یونان پراید ۳۶ میلیون تومان شد ۲۰هزار نفر در ورامین برای دریافت معاینه فنی خودرو مراجعه کرده اند واژگونی مینی بوس در محور دلیجان - سلفچگان/ یک نفر جان باخت حادثه رانندگی در دلیجان یک کشته داشت ۷۰ درصد خودروهای سبک در کرج معاینه فنی ندارند فوت دو نفر و مصدومیت ۴۰ تن بر اثر واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان رشد ۱۰۰ درصدی تصادفات در راه های فرعی قم نگران کننده است کنترل معاینه فنی سرویس کارکنان شهرداری با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول حوادث رانندگی جاده ای در استان مرکزی افزایش یافت تلفات حوادث رانندگی در خراسان‌ جنوبی کاهش یافت تعداد جانباختگان تصادفات ایران کمتر از میانگین جهانی است آدرس مراکز معاینه فنی خودرو اصفهان + ساعت کاری ۷ هزار نفر امسال در تصادفات جان باختند مجموع تصادفات رانندگی در میامی ۲۵ درصد رشد داشت ۶۰ درصد تصادفات در۳۰ کیلومتری مقصد رخ می دهد مرگ روزانه ۴۵ نفر در تصادفات رانندگی هرگونه قرارداد و پرداخت به پیمانکاران در شهرداری منوط به اخذ معاینه فنی سه کشته و مجروح در پی تصادف در محور بروجن-شهرکرد اجاره پراید برای اسنپ به قیمت اجاره خانه! کشته شدن ۱۸۶ نفر در حوادث جاده‌ای /تصادفات ۴ درصد افزایش یافت سواری بیشترین خودروی مقصر در تصادفات خراسان جنوبی است ۵۰ کشته در حادثه تصادف تانکر سوخت در کنگو تردد خودرو‌های نظامی فاقد معاینه فنی از اول آبان ممنوع است همیاران پلیس از موثرترین عوامل در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی جان باختن ۷ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای در ۵ ماهه ابتدای سال قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ مهر ۹۷ آدرس مراکز معاینه فنی خودرو تبریز + ساعت کاری ۱۳ کشته در تصادف رانندگی در روسیه لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات روزانه ۲ کودک قربانی تصادفات رانندگی می‌شود لاستیک پراید چند؟ پشت پرده حراج پراید در سایت های اینترنتی سفرای جدید پلیس راهور معرفی شدند بیمه ۸۹۰۰ میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال ۹۶ خسارت داد جان باختن ۷ هزار نفر از ابتدای سال تاکنون سوانح جاده ای مشکلی دنباله دار مصدومیت ۵۶ مسافر به دلیل انحراف اتوبوس و برخورد با گاردریل در قزوین ۸درصد جان باختگان تصادفات کودکان هستند مدارک لازم معاینه فنی خودرو + شرایط خودروهای شخصی در ۴ سال نخست مشمول معاینه فنی نیستند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مهر ۹۷ پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه ۷۰ در ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مهر ۹۷ جزئیات تصادف پراید با پژو با ۹ مصدوم در کرمان ماجراهای خودرویی بهنام بانی مرگ ورزشکار معروف در سانحه تصادف رشد ۱.۷ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در پنج ماهه اول سال ۱۳۹۷ شهروندان و چهار مسئله معاینه فنی تصادف منجر به حریق ۷ کشته برجای گذاشت حرکت به سمت مرگ عدم توجه به جلو صدرنشین علل تصادفات درون‌شهری قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مهر ۹۷ اجرای کامل طرح LEZ ورود خودروهای فرسوده به شهر تهران را ممنوع می‌کند ۵۵ درصد خودروهای نو از «معاینه فنی» رد شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مهر ۹۷ فاز دوم طرح کاهش از اول آبان ماه اجرا می‌شود شاگرد مغازه کنجکاو صاحبکار خود را راهی بازداشتگاه کرد همه خودرو‌ها برای تردد در تهران باید معاینه فنی داشته باشند فقط ۲۰ درصد خودروهای اصفهان معاینه فنی دارند کدام خودروهای داخلی ارزان شده‌اند +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲ مهر ۹۷ ۲۶ هزار خودرو در شهریور ماه تحویل مشتریان شده قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مهر ۹۷ اتوبوس‌های پایتخت معاینه فنی دارند قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ شهریور ۹۷ حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته داشت اجساد حادثه اتوبوس نطنز شناسایی شدند +اسامی مصدومیت ۷ مسافر به دلیل واژگونی پژو ۴۰۵ حذف پرایدهای ۱۰ ساله از سرویس مدارس دلیل تصادف اتوبوس تهران - کرمان تغییر ناگهانی تانکر سوخت بود سقوط پراید به دره در مسیر کاخ ناصری راننده تریلر مقصر تصادف اتوبوس با تانکر سوخت شناخته شد آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر خطای انسانی؛ عامل ۸۰ درصدی تصادفات جاده‌ای هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است/ آزاد راه نطنز به کاشان بازگشایی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ شهریور ۹۷ شمارش معکوس برای کنترل فراگیر معاینه فنی خودروها سال گذشته ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر به دلیل سوانح جاده‌ای فوت کردند آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اصفهان ۲۱ کشته در حادثه تلخ تصادف اتوبوس تهران- کرمان+اسامی مصدومین امسال هم از پراید به عنوان سرویس مدارس استفاده می‌شود پراید با عمر بیش از ۱۰ سال از سرویس مدارس حذف شد افزایش ۴۴ درصدی فوت شدگان تصادفات در گرگان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ شهریور ۹۷ صدای خودروها زیر ذره‌بین مراکز معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ شهریور ۹۷ باید ظرفیت مراکز معاینه فنی ۱۰۰ درصد افزایش یابد واژگونی خودرو در محور سبزوار _ داورزن موارد نقص معاینه فنی چیست؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ شهریور ۹۷ ۷۰ درصد کشته‌های تصادفات عابران پیاده هستند آمادگی مراکز معاینه فنی در طرح استقبال از مهر ۹۷ تصادفات جاده‌ای یک معضل بزرگ در جامعه است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور ۹۷ جریمه روزانه در انتظار خودروهای بدون معاینه فنی آتش‌سوزی خودرو در پی مشاجره لفظی سرنشین با راننده ۴ تخلف، ۸۰ درصد تصادفات جاده‌ای را رقم زدند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ شهریور ۹۷ سهم مراکز معاینه فنی خودرو در مقابله با آلودگی هوا تصادف زنجیره ‌ای در محور قوچان به چناران پرداخت به پیمانکاران شهرداری، مشروط به داشتن معاینه فنی خودروهایشان واژگونی یک سواری و مصدومیت ۱۰ تبعه بیگانه در فارس ۳ کشته و ۵ مصدوم نتیجه تصادف مرگبار در قزوین خراسان جنوبی از نظر تصادفات و ایمنی راه‌ها وضعیت خوبی ندارد ممنوعیت تردد خودروهای سنگین فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان تصادف اتوبوس در ترکیه ۶ کشته برجا گذاشت تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ شهریور ۹۷ پراید کمتر از ۳۲ میلیون ضررده است! ۶ کشته در واژگونی تیبا برخورد شدید تریلی با خودروی سواری پژو در فریمان پراید ۴۰ میلیون تومانی نداریم! خروج از جاده اتوبوس ولوو در سمنان ۱۳ مجروح داد مردود شدن ۳۰ تا ۴۰ درصد خودورها در تست معاینه فنی افزایش ۱۵ درصدی سفر و کاهش جانباختگان تصادفات در نیمه نخست شهریور تصادف بازیکن استقلال، صحنه‌سازی شده است؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ شهریور ۹۷ حوادث جاده ای و رودخانه ای جان هشت را در خوزستان گرفت ممنوعیت ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به پایتخت وضع فنی ۸۸درصد خودروهای سنگین آذربایجان غربی قابل قبول است فروش ۵۰ هزار محصول سایپا از فردا آغار می شود مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان افتتاح شد ۵۹ نقطه حادثه‌خیز همدان در انتظار اصلاح لزوم توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ شهریور ۹۷ ۱۲ مصدوم در تصادف تریلی و مینی بوس اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح "کاهش" ۷ کشته و مجروح در تصادف پراید با پژو وقوع ۷۰ درصد تصادفات در شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها معاینه زیر آفتاب گرم و شرجی بوشهر قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ شهریور ۹۷ مردودی ۷۵ درصد خودروهای مراجعه‌کننده به معاینه فنی پراید ۱۱ میلیون تومان ارزان شد پراید ۲۲ میلیونی را ۴۰ میلیون نخرید! لاستیک اجاره ای برای معاینه فنی موجود است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ شهریور ۹۷ کسی برای خرید پراید استارت نمی‌زند! رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان پراید کارکرده چند؟ جاده میامی قتلگاه یوز ایرانی قیمت انواع محصولات سایپا ۸ شهریور ۹۷ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین های متحرک قیمت انواع محصولات سایپا ۷ شهریور ۹۷ موج سواری دلالان در فضای مجازی برای افزایش قیمت پراید رشد بیش از ۹.۴ درصدی مصدومین جاده‌ای اصفهان نسبت به سال گذشته عامل ۷۰ درصد تصادفات انسانی است فوتبالیست ایرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد طرح فروش خودروهای گروه سایپا از هفته آینده قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور ۹۷ ۴۳ درصد تصادفات درون شهری را رانندگان بی‌سواد رقم زده‌اند آخرین جزئیات حوادث خونین رانندگی با ۶ کشته و زخمی در استان مرکزی‌ ۵ استان صدرنشین تصادفات فوتی در تابستان امسال+ جزئیات فرمانداری ها از خودروهای معاینه فنی دار استفاده کنند ۴۳ درصد تصادفات درونَ شهری را رانندگان بیسواد رقم زده‌اند تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در شرق تهران کاهش ۵ درصدی کشته‌ها در تیرماه قیمت انواع محصولات سایپا ۵ شهریور ۹۷ یک کشته و ۲۳ مجروح در حادثه رانندگی در سراوان ۶ کشته و مصدوم در تصادف پراید با کامیون در محور سبزوار سهم ۴۰ درصدی ‌موتورسیکلت در تصادفات استان ایلام ۲۵ درصد خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی رد می شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۴ شهریور ۹۷ کشته شدن بیش از ۵ هزار نفر در تصادفات ۴ ماه ابتدایی سال پراید ۱۱۱ "۳۵ میلیون تومان "شد تصادف دو خودرو سواری ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت برخورد اتوبوس و سواری در قزوین برای ۱۸ مسافر حادثه آفرید ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد دو سواری در اتوبان تهران- ساوه تصادفی زنجیره ای ۱۴ دستگاه خودرو در اتوبان منجیل - رودبار استراحت در شانه خاکی جاده باعث مرگ ۴ نفر شد ساز و کار آزادسازی قیمت خودرو فراهم نیست قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ مرداد ۹۷ ممنوعیت تردد اتوبوس‌های بدون معاینه‌فنی شرکت واحد از ابتدای مهر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ مرداد ۹۷ آماده باش راهور برای نماز عید قربان و سفرهای آخرهفته ۶۳ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ مرداد ۹۷ مرگ روزانه بیش از ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی ۸۸ درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران معاینه فنی دارند برخورد مرگبار تریلی با اتوبوس زائران عراقی در سمنان +عکس قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مرداد ۹۷ افزایش تلفات جانی تصادفات احتمال آزادسازی قیمت خودرو؛ آیا پراید، ۴۳ میلیون تومان خواهد شد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مرداد ۹۷ واژگونی تریلی و برخورد زنجیره‌ای ۲۰ سواری قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مرداد ۹۷ کاهش تصادفات رانندگی در خردادماه ماهانه یکهزار خودرو در نقده برگه معاینه فنی دریافت می کند با ۳۰میلیون‌ هم می‌توان خودرو صفر خرید؟ خودروهای بدون معاینه فنی در تهران متوقف و جریمه می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ مرداد ۹۷ افزایش قربانیان حوادث رانندگی استان مرکزی در سال جاری قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ مرداد ۹۷ بیشتر ایرانی‌ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده‌اند ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها و خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از ابتدای آبان معاینه فنی از آبان ماه در کل تهران ۲۴ ساعته چک می‌شود مذاکره پلیس با اتوبوسرانی درخصوص معاینات فنی و پلاک اتوبوس‌های شرکت‌های واحد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ مرداد ۹۷ مصدومیت ۶ مسافر در پی برخورد تریلی با پراید در قزوین ۶۳ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد برای خرید پراید چقدر باید هزینه کرد؟ ۳ کشته بر اثر تصادف تریلی با موتورسیکلت تصادف در محور نی ریز - سیرجان ۲ کشته در پی داشت اتلاف ۶/۷ درصدی تولید ناخالص ملی در تصادفات رانندگی ۵۰۰ هزار سال عمر از دست رفته ایرانیان به دلیل سوانح رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ مرداد ۹۷ امضای تفاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مرداد ۹۷ انفجار مرگبار در پی برخورد تانکر با تریلر در ایتالیا تصادف شدید چندین خودروی سبک و سنگین در بزرگراه لشگری تصادف یک کامیون حامل مواد آتش زا در ایتالیا از مشارکت مردمی تا کنترل جدی معاینه فنی خودروهای حمل بار و کالا سوانح جاده ای در محورهای ساوه ۱۲ مصدوم برجای گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مرداد ۹۷ تصادف های جاده ای زنجان در یک هفته اخیر ۱۳ کشته برجا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ مرداد ۹۷ دستگاه‌های مقصر در وقوع تصادفات به مراجع قضایی معرفی می‌شوند سهم ۶۰ درصدی خودروهای هیبریدی و برقی در کشورهای پیشرفته؛ ایران هنوز به دنبال اصلاح قانون معاینه فنی مرگ ۱۱۸۰ نفر در تصادفات از ابتدای تابستان فرصت ۸۰ روزه به کامیون‌های آلاینده مصدومیت ۲۴ نفر در سه حادثه جاده‌ای آزمون عملکرد ترمز در معاینه فنی خودرو چیست؟ طرح جامع کاهش تصادفات شهر بیرجند تهیه شود واژگونی پراید پس از تصادف شدید با دو خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مرداد ۹۷ اعزام بازرسان به مراکز معاینه فنی سراسر کشور بهترین بازیکن دیدار ایران و مراکش به ۴ ماه زندان محکوم شد افزایش نظارت بر صحت عملکرد برگه‌های معاینه فنی ۳۰۰ هزار خودروی مردودی در تهران از استانها معاینه فنی دریافت کردند کاهش ۱۰ درصدی آلودگی فنی با معاینه فنی خودروها تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - دامغان جاده را مسدود کرد ۱.۳ درصد آمار کشته های حوادث رانندگی جهان مربوط به ایران است پیش شرط صدور معاینه فنی برای خودروهای دوگانه سوز مدل‌های قبل ۹۱ اعلام شد خواب آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات جاده ای است مستندساز سینما بر اثر سانحه‌ رانندگی درگذشت سه اتباع آذری در تصادف محور پارس‌آباد-جعفرآباد کشته شدند آتش گرفتن تانکر حامل بنزین در بزرگراه آوینی آغاز فروش اینترنتی محصولات سایپا تصادف مرگبار در ابوظبی واژگونی خودرو در زنجان طی ۴۸ ساعت گذشته ۴ کشته برجا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مرداد ۹۷ عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات جاده‌ای کاهش ۳۳ درصدی خودروهای فاقد معاینه فنی مراکز معاینه فنی خودرو؛ محل کسب درآمد سودجویان قیمت انواع محصولات سایپا ۸ مرداد ۹۷ کنترل معاینه فنی تمامی خودروها از اول آبان قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مرداد ۹۷ راننده‌ای که امروز باعث مرگ ۵ نفر شد، چه مجازاتی دارد؟ فوت ۵۲ نفر و مصدومیت ۱۶۰۶ تن در حوادث هفته گذشته ۱۸ کشته و ۱۹ زخمی در ۲ تصادف جاده‌ای در بولیوی قیمت انواع محصولات سایپا ۶ مرداد ۹۷ با ۱۰ میلیون تومان صاحب پراید ۱۳۱ شوید علل وقوع تصادفات رانندگی هفته گذشته پایتخت واژگونی اتوبوس در یاسوج هشت مصدوم بر جا گذاشت پراید سرقتی پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد آغاز برنامه ۵ ساله مراکز معاینه فنی در کشور حوادث ترافیکی در صدر ماموریت‌های هلال احمر در طرح تابستانه سلامتی فنی خودرو به چه قسمت‌هایی مربوط است؟ بیشترین علل مردودی اتوبوس‌های شهری در آزمون معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مرداد ۹۷ ۳۷ فقره تصادف در جاده‌های خراسان‌جنوبی به وقوع پیوست قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مرداد ۹۷ آغاز طرح جدید فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه مرداد ماه قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ تیر۹۷ پرت شدن مرگبار دختر نوجوان حین حرکت پراید در بزرگراه یادگار مرکز معاینه فنی خودرو در بندر هندیجان مستقر شود واژگونی علت اصلی سوانح جاده‌ای در سمنان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ تیر۹۷ تصادف ۳ خودرو در خراسان شمالی ۵کشته و زخمی داشت بیشترین تصادفات در مسیرهای روستاها توسط موتورسیکلت‌ها رخ می دهد افزایش تلفات هر سانحه رانندگی در تابستان ۴۶ درصد خودروهای سرویس مدارس "پراید" است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ تیر۹۷ جنون سرعت در مدار مرگ مرگ ۵۶۳ تن در تصادفات تابستان امسال تا کنون قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ تیر۹۷ برخورد مرگبار یک اتوبوس و ۲ کامیون در سبزوار قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ تیر۹۷ تصادفات اتوبوس جان ۱۴۶ نفر را در سال گذشته گرفت ارائه خدمات ویژه مراکز معاینه خودرو یزد به اتوبوس‌های سفر اربعین حوادث رانندگی در استان مرکزی پنج کشته داشت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ تیر۹۷ روزانه ۴۰ نفر بعلت سوانح رانندگی در جاده ها فوت می کنند ۶ فوتی و مصدوم در برخورد اتومبیل با عابران پیاده در بیرجند بخشودگی مشروط جرایم معاینه فنی تاکسی‌های فرسوده تأیید صلاحیت شغلی و مدارک راننده تانکر حادثه سنندج‌ راکبان موتورسیکلت یک چهارم قربانیان را تشکیل می دهند پس از تصادف سراغ این کارها بروید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ تیر۹۷ احتیاط های دوست داشتنی آمار رسمی تصادفات ساختگی به قصد گرفتن دیه؛ ۱۹۰۹ پرونده! تصادف در آزادراه خرم‌آباد- پل زال مصدومیت یک نفر را در پی داشت شرایط فروش تابستانه محصولات شرکت سایپا منتشر شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ تیر۹۷ ۱۸ مصدوم واژگونی مینی بوس در گنبد هنوز بستری هستند جابجایی مصدوم تصادفات منجر به قطع نخاع می شود بی احتیاطی جان دو عابر پیاده را گرفت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ تیر۹۷ حذف "پراید" از سرویس مدرسه قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ تیر۹۷ واژگونی اتوبوس در غرب سبزوار ۶ کشته برجای گذاشت رفع دودزایی معاینه فنی جدید اتوبوس‌های شرکت واحد لزوم انتقال خودروها به سمت راست و باز نمودن مسیر در تصادفات خسارتی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ تیر۹۷ دلیل ۴۰درصد تصادف های آزادراه های زنجان خستگی رانندگان است هشدار در خصوص تخلفات موتورسیکلت سواران فخیم‌زاده به هوش آمد سقوط مرگبار خودرو سواری به دره در چهارمحال و بختیاری جزئیات برخورد اتوبوس با ۲۶ مسافر به گاردریل واژگون شدن پژو ۲۰۶ در بزرگراه ستاری + تصاویر ۳ کشته بر اثر انحراف خودرو در محور نریمان جزئیاتی جدید از تصادف و روند درمان «مهدی فخیم زاده» آسیب ۱۱ مسافر در برخورد مینی‌بوس با خودرو سواری در آزادراه زنجان-قزوین فوت سالانه ۱۷ هزار نفر در سوانح جاده ای مردودی ۲۰ درصدی اتوبوس‌ها در مراکز معاینه فنی پایتخت قیمت انواع محصولات سایپا ۶ تیر۹۷ ۱۸۵۰۰ خودرو در استان مرکزی کارت معاینه فنی گرفتند قیمت انواع محصولات سایپا ۵ تیر۹۷ کاهش ۲۳ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در مازندران قیمت انواع محصولات سایپا ۴ تیر۹۷ هر تابستان ۵۰۰۰ نفر در جاده‌های کشور جان می‌بازند پراید محبوب ترین خودروی اقتصادی ایرانی در کشور سوریه قیمت انواع محصولات سایپا ۲ تیر۹۷ مرگ عابر پیاده در تصادف با وانت نیسان قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ خرداد ۹۷ مرکز کنترل ترافیک به سامانه استعلام معاینه فنی خودرو متصل شد عدم توجه به جلو، عامل یک‌سوم تصادفات تهرانی‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ خرداد ۹۷ مردودی ۵۵ درصدی خودروهای زیر ۴ سال در معاینه فنی برتر راه اندازی مرکز سیار معاینه فنی خودرو در بوستان «شهید حججی»، به زودی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹خرداد ۹۷ آغاز طرح فروش متنوع محصولات سایپا از فردا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ خرداد ۹۷ سرعت بالا جان یک نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت قهرمان کشتی آفریقا در سانحه رانندگی درگذشت مجتمع رسیدگی به تصادفات استان راه‌اندازی می‌شود حادثه رانندگی مرگبار در محور «تبریز - آذرشهر» نوع آسفالت جاده چالوس مناسب نیست قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ خرداد ۹۷ عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات کاهش ۴۷ درصدی تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی در ۵ سال اخیر ۸۰ درصد مردم ایران متقاضی خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان هستند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ خرداد ۹۷ فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید فطر فوت ۴ هزار و ۹۳۹ نفر بر اثر تصادف رانندگی در تابستان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰خرداد ۹۷ تهران رکورددار تصادف در کشور است ۹۵۰ خودرو سنگین هر هفته در آذربایجان غربی معاینه فنی می شود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ خرداد ۹۷ مصدومیت امیر کربلایی‌زاده بر اثر تصادف شدید شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد جدیدترین شرایط فروش فوری نقدی محصولات سایپا اعلام شد قیمت لاستیک ایرانی پراید در بازار قیمت روز خودرو پراید از مدل ۹۰ تا ۹۷ معاینه فنی خودرو در کبودرآهنگ و بهار نیم بها شد برخورد مینی‌بوس با کناره جاده فلورد سوادکوه یک کشته و ۵ مصدوم در تصادف پراید و کامیون حل چالش واژگونی خودروها نیازمند آموزش و فرهنگسازی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳خرداد ۹۷ یک کشته و ۴ مصدوم در برخورد دو دستگاه موتورسیکلت فوت و مصدومیت ۱۷ نفر در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته تصادفات جاده‌ای تهدیدی جدی برای جمعیت حیات وحش زنجان ۶۰درصد تصادف ها مربوط به عامل انسانی است تصادف پژو با خودرو پلیس اجباری شدن مراجعه خودرو‌های دوگانه سوز به مراکز معاینه فنی از ابتدای تیرماه زمان رانندگی با دید کم با سرعت مطمئنه حرکت کنید مصدومیت ۱۰ مسافر در پی برخورد اتوبوس با کامیون در اتوبان ساوه قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ خرداد ۹۷ کاهش طول صف و ایجاد شرایط عادی در مراکز معاینه فنی شهر تهران خودروهای ۹۲ از امسال مشمول معاینه فنی شدند ۳ کشته و ۱۴ مصدوم در واژگونی اتوبوس قیمت انواع محصولات سایپا ۹ خرداد ۹۷ فعالیت شبانه روزی مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در لاهیجان ۵۸۰۰ کارت معاینه فنی ناوگان جاده ای در استان همدان صادر شد تشریح نتایج موفق طرح ترافیک جدید در شورای شهر قیمت انواع محصولات سایپا ۸ خرداد ۹۷ دلایل تصادف موتورسیکلت‌ها در تهران؛ از بیکاری تا معابر غیراستاندارد یک آمار مرگبار جاده‌های ایران افزایش یافت قیمت انواع محصولات سایپا ۷ خرداد ۹۷ آغاز ساخت موتور M۱۵GSI به منظور کاهش مصرف سوخت خودروهای X۲۰۰ سایپا قیمت انواع محصولات سایپا ۶ خرداد ۹۷ مشکلات طرح L.E.Z به پلیس برنمی‌گردد رشد ۸ درصدی کشته‌شدگان تصادفات درون شهری در گلستان قیمت انواع محصولات سایپا ۵ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۳ خرداد ۹۷ مراکز غیرمجاز دوگانه سوز خودرو تعطیل شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ اردیبهشت ۹۷ جان باختن ۱۰۳۴ نفر در تصادفات نوروزی راکبان موتورسیکلت‌ ۳۳ درصد متوفیان حوادث ترافیکی سال۹۶ تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ اردیبهشت ۹۷ افزایش آمار تصادف خودرو‌های سواری در استان مرکزی ورود پراید جدید به بازار تا ۲ سال آینده قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ اردیبهشت ۹۷ نقش مهم فرهنگ‌سازی در کاهش میزان تخلفات و جرایم رانندگی افزایش ۵۵ مرکز تست مخازن خودرو طی ۲ ماه آینده ۴۵کشته و زخمی در تصادف اتوبوس دانش‌آموزان با کامیون در آمریکا تشریح جزئیات واژگونی خودروی حامل دانش آموزان روستای سماقان بانه کاهش تصادفات جاده‌ای با گسترش حمل و نقل ریلی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ اردیبهشت ۹۷ طرح ویژه ماه مبارک رمضان پلیس راهور از فردا اجرایی می شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ایمنی خودرو و گسترش بزرگراه‌ها در جهت کاهش سوانح رانندگی مورد توجه متولیان قرار گیرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ اردیبهشت ۹۷ تخفیف «صفر» برای معاینه فنی برتر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ اردیبهشت ۹۷ سامانه نوبت دهی آنلاین معاینه فنی، ابزاری برای جلوگیری از ابطال وقت افزایش ایستگاه های سیار معاینه فنی/ مزایای معاینه فنی برتر مصدومیت ۱۸ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اصفهان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ اردیبهشت ۹۷ کاهش ۱۱ درصدی تلفات عابران پیاده در مازندران قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ اردیبهشت ۹۷ استقرار واحد سیار معاینه فنی خودرو در حیاط مجلس واژگونی عامل ۷۰ درصد تلفات رانندگی در برخی استانها است تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در یزد افزایش می‌یابد چه خودروهایی مشمول دریافت معاینه فنی برتر می شوند؟ چرا کاهش تلفات رانندگی متوقف شد؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ اردیبهشت ۹۷ واژگونی خودرو سواری ۳ مصدوم برجا گذاشت+تصویر واژگونی خودرو در اسلام آبادغرب ۲ کشته برجا گذاشت خطوط معاینه فنی موتورسیکلت ها خاک می خورد واژگونی اتوبوس در سیستان و بلوچستان ۱۰ مجروح داد مصدومیت ۷ تن براثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری افزایش تلفات جاده‌ای پس از ۱۰ سال سیر نزولی گرانی اخیر قانونی است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ اردیبهشت ۹۷ طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه نیمه شعبان ۵ راهکار برای پیشگیری از تصادفات نوبت دهی آنلاین میانبری برای صف های طولانی معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ اردیبهشت ۹۷ دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ افزایش مراجعه خودروهای دولتی به مراکز معاینه فنی تصادف خونین پژو ۴۰۵ و کامیون ایسوزو با پنج کشته و مصدوم ساعت وقوع تصادفات جاده‌‌ای در فروردین امسال ۳۸ تصادف منجر به فوت نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی ۱۶ هزار تن در حوادث رانندگی سال ۹۶ جان باختند قیمت انواع محصولات سایپا ۹ اردیبهشت ۹۷ معاینه فنی عادی خودروها حذف نمی‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۸ اردیبهشت ۹۷ تصادف در جیرفت سه کشته بر جای گذاشت بروز حادثه شدید رانندگی در محور تبریز – صوفیان محدودیت ترافیکی راه‌ها تا روز شنبه اختصاص یک سوم مبلغ خسارات بیمه به تصادفات ساختگی قیمت انواع محصولات سایپا ۶ اردیبهشت ۹۷ ۱۱ کشته و زخمی در تصادف خودروی گردشگران چینی در مصر فوتی های سوانح رانندگی از سالیانه ۲۷ به ۱۶ هزار نفر کاهش یافت راه‌اندازی نوبت‌دهی آنلاین معاینه فنی از دی ماه ۹۶ جعل معاینه فنی با ورود سیمفا امکان پذیر نیست قیمت انواع محصولات سایپا ۵ اردیبهشت ۹۷ پلیس کانادا هویت عامل حمله به عابران پیاده را اعلام کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۴ اردیبهشت ۹۷ اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران افتتاح شد عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه، علت ۵۵ درصد تصادفات جاده‌ای افزایش ۲۲ درصدی کشته‌های حوادث رانندگی گلستان در سال ۹۶ ارائه برنامه ۵ ساله احداث مراکز معاینه فنی خودروها در لرستان قیمت انواع محصولات سایپا ۳ اردیبهشت ۹۷ رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶ وجود ۳ هزار نقطه حادثه خیز در کشور ۷۰ درصد تصادفات برون شهری کرمانشاه توسط خودروهای سواری رخ می دهد ۲عامل مهم تصادفات نوروزی شهروندان تبریزی به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه نکنند ادامه درمان رایگان مصدومان ترافیکی استقرار واحد سیار معاینه فنی در میدان نوبنیاد قیمت انواع محصولات سایپا ۱ اردیبهشت ۹۷ واژگونی مرگبار مینی بوس درمحور گلوگاه دامغان نبود توقف گاه های مناسب،ازمهمترین علل تصادفات ناشی از خواب آلودگی تصادف در البرز ۲ کـشته و ۴ مصدوم داشت اجرای معاینه فنی برتر در کشور شکست می خورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت بعد از وقوع تصادف چه باید کرد؟ سهمی از جریمه‌های معاینه فنی به کاهش آلودگی هوا اختصاص نمی‌یابد واژگونی ‌مینی‌بوس در پارس‌آباد ۱۸ مصدوم برجای گذاشت‌ واژگون شدن پژو ۲۰۷ پس از شکافتن گاردریل ۲۱ کشته در پی سقوط کامیون در هند آمار تلفات جاده ای در ایران دو برابر کل اروپا تصادفات رانندگی هنوز در ایران به عنوان معضل شناخته نمی‌شود ساعت کاری معاینه فنی تهران در سال ۹۷ اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ فروردین۹۷ مراجعه ۱۵۲ خودرو به مراکز بیهقی و آبشناسان استقبال شهروندان از ۲۴ ساعته شدن مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان ورود سازمان بازرسی به موضوع خرید و فروش غیرقانونی برگه معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ فروردین۹۷ کدام خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند؟ ساعت کاری مرکز بیهقی از امروز افزایش یافت سوانح جاده ای روزانه به میزان سقوط هواپیما قربانی می گیرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ فروردین۹۷ ۱۵ مصدوم و فوتی در پی سقوط مینی بوس به دره + اسامی بیش از ۵۵۰ تصادف ظرف یک شبانه‌روز در "تورنتو" یک کشته و ۲۰ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس حامل اتباع کشور هند واژگونی وانت نیسان حامل کارگران خانم در قائمشهر فوتی سوانح سفرهای نوروزی:خودروی شخصی ۴۷۱ نفر؛ اتوبوس ۱ نفر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ فروردین۹۷ تصادف زنجیره ای درآزادراه کرج - قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت توضیحات پلیس راهور ناجا در خصوص ادعای غیر واقعی بودن آمارهای مصدومان تصادفات نوروز قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ فروردین۹۷ مراکز معاینه فنی فعال در روز مبعث اعلام شد+ جدول درمان "رایگان" مصدومان ترافیکی مشروط شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ فروردین۹۷ نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای جاده های سرخ، لحظه های مرگ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ فروردین۹۷ قدر مطلق تلفات جاده ای کاهش یافته است ۶۸ درصد سوانح راه در نوروز مربوط به خودروهای سواری بوده است ثبت ۲۱۳ میلیارد تومان جریمه خودروها به دلیل نداشتن معاینه فنی در سال ۹۶ ۴۷ قربانی بر اثر تصادف در شبانه‌روز قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ فروردین۹۷ آمار قربانیان تصادفات و تخلفات نوروز کرمانشاه اعلام شد قیمت محصولات سایپا افزایش یافت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ فروردین۹۷ علت ۸۵ درصد تصادفات رانندگی نوروز اعلام شد پایان چانه‌زنی برای استاندارد‌سازی نقش رفتارهای پر خطر در فراوانی تصادفات رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ فروردین۹۷ بررسی طرح ملی«ایمنی و سلامت»در کاهش تلفات جاده ای ۴ کشته و ۳ مجروح در تصادف اتوبوس بیشترین کشته‌های تصادفات رانندگی ۲۱ تا ۵۰ سال بودند معاینه‌های بـهاری خودرو ۵۴۰۰ میلیارد تومان میانگین گردش مالی تصادفات! کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی پایتخت در نوروز قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ فروردین۹۷ تخفیف تعرفه طرح ترافیک برای دارندگان معاینه فنی ویژه جریمه نداشتن معاینه فنی در سال ۹۷ چقدر است؟ فیلمساز انجمن سینما جوان لاهیجان در حادثه رانندگی جان باخت تلفات تصادفات نوروزی در مازندران ۷ درصد افزایش یافت ۱۸۴حادثه رانندگی در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ فروردین۹۷ ۵۱ درصد تلفات رانندگی بین ۲۱ تا ۵۰ سال هستند برخورد پراید با کانکس پلیس یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت سبقت، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی مهمترین عوامل در وقوع تصادفات کاهش ۵۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در لرستان تصادف ۲ پراید در گلستان ۱۱ مصدوم برجای گذاشت افزایش کشته های تصادفات در دور دوم سفرها اسامی ایرانیان کشته شده سانحه تصادف در ترکیه مروری بر مهم‌ترین علل وقوع تصادفات نوروزی جاده و خودرو عامل ۹۰درصد تلفات رانندگی فوت ۳۵ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌ها حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت بیش از ۶۰ درصد از تصادفات کشور مربوط به عوامل انسانی است مرگ ۲ مرد جوان در تصادف رانندگی در بزرگراه حکیم تصادف مرگ‌بار، بازار خودروهای برقی را آشفته کرد کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" بهانه‌ای برای رعایت قوانین راهنمایی در جاده‌ها ۵۰ درصد تصادفات فوتی امسال ناشی از خستگی و خواب آلودگی است وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان استان‌های دارای بیشترین قربانی در حوادث رانندگی نوروزی+‌نمودار جاده‌های ایران که سالی چند هواپیما سقوط می‌کند کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال ۹۷ ۲۳ فقره حادثه تصادف در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست خستگی عامل ۸۵ درصد تصادفات کشور یک قاضی مقصر حادثه رانندگی را به تبلیغ کالای ایرانی محکوم کرد سانحه جاده‌ای در هند ۱۰ کشته داد حوادث رانندگی در جاده کرج - چالوس ۹مصدوم برجای گذاشت «عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی» عامل وقوع ۸۵ درصد تصادفات جاده‌ای ۶ مصدوم در تصادف اتوبوس با پراید در بابل تصادف شدید در بزرگراه بابایی نهاوندیان به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست چهار کشته و زخمی در برخورد پژو با تانکر سوخت در جاسک کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در البرز کاهش ۵ درصدی تلفات مرگ ۱.۵ نفر در هر ۲ ساعت و مجروحیت ۴۰ نفر در تصادفات روز گذشته عبور پراید از وسط سفره مسافران نوروزی ۵ کشته برجای گذاشت اگر در مسافرت نوروزی تصادف کردیم،چه کنیم؟ کاهش تصادفات رانندگی با اجرای طرح سحاب واژگونی با سهم ۴۰ درصدی بیش‌ترین علت تصادفات دیروز واژگونی خودروی سمند در جاده خاوران و مرگ پسر ۸ ساله قیمت خودرو پراید در بازار + جدول رکورد معاینه فنی شکسته شد تصادف زنجیره‌ای خونین در جاده شاهرود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ اسفند ۹۶ نکاتی که باید در زمان وقوع حوادث رانندگی رعایت کنید تصادف محور جم - فیروزآباد با ۱۳ کشته و زخمی آنچه باید در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت بدانید وظایف مراکز درمانی در زمان مراجعه مصدومین تصادفات رانندگی کاهش ۱۳ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران تعطیلی ۳روزه مراکز معاینه فنی در ایام عید قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ اسفند ۹۶ برخورد ۲ خودرو سواری در آبادان ۳ کشته بر جای گذاشت نصف‌شدن تلفات جاده‌ای با ایمن‌شدن خودروها ۵ کشته و ۱۰ مجروح حاصل تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ اسفند ۹۶ خستگی راننده عامل ۴۰ درصد تصادفات نوروز است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ اسفند ۹۶ ۷ درصد تولید ناخالص کشور در تصادفات هزینه می شود همیاران پلیس نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات جاده ای دارند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ اسفند ۹۶ ۶۰ ‌ درصد حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد مرگ و میرهای سوانح جاده ای سر و صدا ندارد ۴۶ درصد تصادفات استان یزد واژگونی است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ اسفند ۹۶ به اخلاق در رانندگی پایبند باشیم ۳۰ سال چشم به راه خودروی استاندارد سقوط ۳ روز یکبار یک ATR در جاده‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ اسفند ۹۶ زن و مرد موتور سوار زیر پژو ۴۰۵ گرفتار شدند+ تصاویر آغاز کمپین «با اخلاق رانندگی کنیم » اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در ایام تعطیلات نوروز سانحه رانندگی در مسیر ماهنشان - زنجان، منجر به قطع پای راننده شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ اسفند ۹۶ پذیرفته شدن ۳۰ درصد خودروها در مرحله دریافت معاینه فنی "برتر" ۷۳ درصد تصادفات برونشهری است افزایش ظرفیت مراکز معاینه فنی تهران به ۴۳ خط آمار واژگونی‌ خودروها بالاست واژگونی میکسر حامل بتن در بزرگراه تهران ـ کرج مرد آمریکایی با خودروی خودش تصادف کرد تصادف زنجیره ای در جاده برزک به کاشان با یک کشته واژگونی خودروی سواری ۱۱ مصدوم و فوتی به جا گذاشت در کارگاه آموزش‌رانندگی به زنان عربستانی، چه می‌گذرد؟ تصادف اتوبوس‌های دو طبقه در منچستر ۳ درصد تلفات جاده‌ای در هرمزگان کاهش یافت ۹ کشته و زخمی بر اثر برخورد یک کامیون با ۱۲ خودرو ۲ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف زنجیره ای در شیراز از این پس تصادف، تمام تخفیف بیمه را از بین نمی برد بهمن ماه کدام خودروها در تصادفات درون شهری نقش بیشتری داشتند؟ تصادفات هر دو ساعت جان ۵ ایرانی را می‌گیرد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ اسفند ۹۶ مرگ کیفر یک اشتباه ترافیکی در جاده نیست ناتوانی راننده عامل نیمی از تصادفات برون شهری کردستان است شمارمراجعان به مراکزمعاینه فنی خودرودرشیراز افزایش یافت تصادف در جاده گناباد به بجستان یک فوتی برجای گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ اسفند ۹۶ مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز در پاوه افتتاح شد عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل ۵۰درصد تصادفات کشته‌های تصادفات جاده‌ای، چندبرابر سقوط هواپیمای آسمان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ اسفند ۹۶ جان باختن بیش از ۱۳ هزار نفر در حوادث رانندگی ده ماهه امسال قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ اسفند ۹۶ معاینه فنی ویژه قانونی است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ اسفند ۹۶ سانحه رانندگی مینی‌بوس حامل پرسنل بیمارستان شوش ۸ مصدوم برجای گذاشت ۶۶ درصد از تجهیزات مراکز معاینه فنی خودرو کالیبره‌ هستند قیمت انواع محصولات سایپا ۸ اسفند ۹۶ نوبت گیری معاینه فنی اینترنتی شد قیمت انواع محصولات سایپا ۷ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۶ اسفند ۹۶ سواری ها بیشترین تصادفات برون شهری را رقم زدند قیمت انواع محصولات سایپا ۵ اسفند ۹۶ افزایش تلفات حادثه واژگونی اتوبوس ۲ طبقه در جنوب پرو ۲۴ کشته و زخمی در واژگونی دو اتوبوس مردان ۳ برابر زنان در حوادث جان می بازند کاهش ۱۱ هزار نفری تلفات جاده ای رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال ۹۶ افزایش ساعت کار مراکز ۱۳گانه معاینه فنی در اسفندماه اختصاص اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش تصادفات جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی صرف آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی شهرهای آلوده می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ بهمن ۹۶ نیم درصد مراجعات به مراکز معاینه فنی از طریق نوبت دهی آنلاین صورت می گیرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ بهمن ۹۶ تخفیف ۲۰درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر راننده ۱۶ ساله باعث مرگ نوجوان ۱۵ ساله شد! از اعلام محورهای مسدود شده به دلیل گرد و غبار تا دلیل سقوط اتوبوس به دره برخورد خودرو به تیر چراغ برق در آزادراه قزوین-رشت جان یک نفر را گرفت ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کرج افزایش می‌یابد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ بهمن ۹۶ پرونده واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی می‌شود جزئیات تصادف چند وسیله در محور رامشیر ۳۶۰ هزارکشته براثرتصادفات و۱۱ هزارمیلیارد هزینه اجتماعی آلودگی هوا از دستاوردهای فناورانه موتور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ بهمن ۹۶ واژگونی مینی‌بوس در شوش ۱۰ مصدوم برجای گذاشت رانندگان خواب‌آلوده، خطر جدی برای جاده‌ها هستند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ بهمن ۹۶ تصادف کاروان اسکورت نخست وزیر کانادا+ تصاویر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و کنترل کیفیت هوای شهر اصفهان به بهره ‌برداری رسید آخرین شمار مصدومان واژگونی اتوبوس شیراز اعلام شد واژگونی اتوبوس در محور شیراز/۲۲ نفر آمار مصدومان حادثه قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ بهمن ۹۶ تصادف سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران کرج اجرای «طرح کاهش» انتظارات را برآورده نمی‌کند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ بهمن ۹۶ تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان ۲ کشته برجا گذاشت قائدی، مقصر شناخته شد تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در اتوبان امام علی(ع) وقوع ۴۵۰ فقره تصادف، جان‌باختن ۴۰ نفر و مجروحیت ۹۰۰ نفر به طور روزانه در کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ بهمن ۹۶ کودکان زیر هفت سال، ۵.۶ درصد جانباختگان تصادفات امسال قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ بهمن ۹۶ تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج ۴ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت مصدومیت ۷ مسافر در تصادف اتوبوس با کامیون قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ بهمن ۹۶ خودروهای نو برای بهره مندی از تخفیف ۲۰ درصدی طرح ترافیک معاینه فنی برتر بگیرند شلوغی مراکز معاینه فنی و تاکسی‎های گازسوزی که جریمه شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ بهمن ۹۶ آیا خرید تیبا بهتر از پراید است؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۸ بهمن ۹۶ سهم اندک ناوگان عمومی مسافربری در تصادفات برون شهری دی‌ماه افتتاح ۷ واحد معاینه فنی سیار در تهران تا پایان نوروز افتتاحیه اولین واحد سیار معاینه فنی حوادث رانندگی در محورهای سمنان ۲۰مجروح داشت سه جریمه در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده طرح ترافیک ۵ دستگاه معاینه فنی سیار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد طرح LEZ در تمام شهر تهران اجرایی می‌شود تصادف زنجیره ای در جاده کرج - چالوس۴ مصدوم برجای گذاشت حادثه مرگبار رانندگی در ستارخان رنگ و بوی جنایی گرفت+عکس واژگونی اتوبوس اساتید کشور در جاده ملایر قیمت انواع محصولات سایپا ۷ بهمن ۹۶ موبایلی، معاینه فنی بگیرید توقیف خودروهای فک پلاک شده در صورت تردد بی‌مورد در شهر فوت راننده بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان چمران تصادف خودران تسلا با ماشین آتش‌نشانی+عکس تصادف نیمه شب در بزرگراه آزادگان ۲ مصدوم داشت برخورد خودرو با گاردریل‌های حاشیه خیابان کاهش چهار دهم درصدی تلفات حوادث رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۴ بهمن ۹۶ نخستین خط معاینه فنی سیار شنبه به بهره برداری می رسد افتتاح مرکز معاینه فنی مخازن سی ان جی خودرو در میاندوآب مرگ هولناک داماد مقابل چشمان عروس معاینه فنی اولین شرط ورود به محدوده طرح ترافیک جدید قیمت انواع محصولات سایپا ۲ بهمن ۹۶ تاکید دولت بر یک ساله بودن معاینه فنی خودروها له شدن پراید بعد از تصادف با کامیونت در بزرگراه ستاری محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور اعلام جزییات پلیس راهور درباره تصادفات در سه استان کشور مرگ روزانه ۴۳ نفر درحوادث ترافیکی در کشور هم رده های پراید در دنیا چگونه اند بررسی معاینه فنی خودروهای دیزلی در سطح شهر تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ دی ۹۶ روند کاهش تلفات تصادفات‌ متوقف شد حادثه رانندگی در تونل شماره ۵ جاده چالوس توجه نکردن به جلو علت بیشتر تصادف ها در قم قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ دی ۹۶ افزایش ۱۰ درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ دی ۹۶ گرفتار شدن راننده تیبا پس از تصادف با نرده‌های بزرگراه + تصاویر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ دی ۹۶ معافیت معاینه فنی ناوگان عمومی نو به یک سال کاهش یافت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ دی ۹۶ تسهیلات تشویقی در طرح ترافیک جدید با داشتن معاینه فنی ویژه قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ دی ۹۶ حوادث رانندگی در آئینه آمار و ارقام افتتاح ۷ خط معاینه فنی سیار ۵۰ درصد تلفات رانندگی هنگام انتقال مجروحان به بیمارستان قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ دی ۹۶ پنج کشته و زخمی براثر اصابت خودروی پراید با تیرچراغ‌برق در جاده کرج برخورد قاطع با واحدهای آلاینده و کامیون‌های دودزا در استان تهران تصادف مرگبار در بزرگراه حکیم تصادفی که ۱۶ نفر را زخمی کرد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ دی ۹۶ پراید به آخر خط نزدیک شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ دی ۹۶ اخذ معاینه فنی "برتر" شرط ورود خودروها به طرح ترافیک حذف پراید تاکسی تا سال ۹۸ لزوم انتقال مفاهیم با زبان هنر به راکبان موتورسیکلت‌ و رانندگان خودرو ۳۳ هزار کارت معاینه فنی خودرو در لرستان صادر شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ دی ۹۶ ۶۵ درصد نیاز ایران به کامیونت از سوی بهمن تامین شد تصادف رانندگی جاده سنندج – همدان سه کشته بر جای گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ دی ۹۶ فروش فوری نقدی و اقساطی خودروهای سایپا با مدل ۹۷ آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ دی ۹۶ ۸۰ درصد ذرات آلاینده متعلق به خودروهای فاقد معاینه فنی است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ دی ۹۶ طرح جدید معاینه فنی سخت‌گیرانه شده‌ است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ دی ۹۶ تیبا و پراید هفته ‌آینده تعیین تکلیف می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ دی ۹۶ ۴ سال معافیت معاینه فنی برای خودرویی که خودروساز ۲ سال گارانتی نمی کند قیمت انواع محصولات سایپا ۹ دی ۹۶ توضیحات رییس پلیس راهور تهران درباره تصادف خودروی تیبا اتوبوسی در مسکو عابران نزدیکِ مترو را زیر گرفت ۷ کشته و زخمی در سانحه رانندگی تصادف در مسیر خاش - ایرانشهر پنج کشته برجای گذاشت تصاویری از تصادف وحشتناک خودرو تیبا در تهران یک کشته بر اثر تصادف مینی‌بوس با پراید ۳۰ هزار خودروی سنگین از معاینه فنی رد شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۶ دی ۹۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین دو هفته آینده بهره‌برداری می‌شود مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو در آزادراه قزوین-زنجان قیمت انواع محصولات سایپا ۵ دی ۹۶ ۳۲۲ راهدار و ۴۰۰ خودرو با آغاز فصل سرما در جاده های کرمان مستقر شدند قیمت انواع محصولات سایپا ۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۳ دی ۹۶ خسارت ۱۲ هزارمیلیارد تومانی تصادفات رانندگی پراید در عراق با قیمت بالاتر از ایران به فروش می رسد قیمت انواع محصولات سایپا ۲ دی ۹۶ مهمترین عوامل موثر درتصادف ۷۰ درصد خودروهای پایتخت در معاینه فنی ویژه مردود می‌شوند وقتی ساده ترین اصول رانندگی رعایت نمی شود قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ آذر ۹۶ ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار + جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ آذر ۹۶ رتبه ۸۳ برای پراید در میان پرفروش ترین خودروهای جهان! خودروهای سواری ۱۵ ساله بازنشست می شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ آذر ۹۶ وجود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو دوگانه‌سوز غیرمجاز در کشور حذف پراید تا دو سال آینده از ناوگان تاکسیرانی کشور برای هوای سالم باید استاندارد خودروها تغییرکند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ آذر ۹۶ حادثه رانندگی در محور ایرانشهر به نیکشهر ۴ کشته بر جای گذاشت جزییات تصادف مرگبار رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ۵ مصدوم در تصادف زنجیره ای بزرگراه آزادگان عامل اصلی تصادفات رانندگی در آبان ماه اعلام شد تصادف در آزادراه قزوین-زنجان هشت مصدوم به جا گذاشت دو فوتی بر اثر واژگونی خودرو در جاده بوشهر- برازجان حادثه در اتوبان قزوین دو مجروح برجای گذاشت افتتاح اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در بردسیر مرگ ۴ دانش‌آموز فرانسوی در برخورد قطار با اتوبوس سالانه ۱۷ هزار نفر در سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲ کشته برجای گذاشت واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در سراوان یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ آذر ۹۶ داشتن برچسب معاینه فنی ویژه برای طرح ترافیک الزامی است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ آذر ۹۶ فوت ۴ دانش‌آموز دختر در تصادف اتوبوس راهیان نور افزایش ۲ برابری خودروهای مردود در معاینه فنی با اجرای معاینه فنی ویژه تردد خودروهای فرسوده دارای معاینه فنی بلامانع است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آذر ۹۶ لزوم بررسی سلامت روانشناختی رانندگان قبل از صدور گواهینامه تشدید مقابله با خودروهای فاقد معاینه فنی در لایحه بودجه ۹۷ تشدید مقابله با خودروهای فاقد معاینه فنی در لایحه بودجه ۹۷ چرایی حذف نشدن خودروی پراید از سرویس مدارس تهران ۲۱۰ هزار نفر امسال در حوادث رانندگی مصدوم شدند ضرورت گذر از حرف به عمل برای کاهش تلفات جاده ای قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آذر ۹۶ لزوم ثبت پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین‌ها کنترل مکانیزه خودرو‌های فاقد معاینه فنی فقط در محدوده زوج و فرد امکان پذیر است مراجعه بیش از ۱۳۳ هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی معاینه فنی خودرو‌های گازسوز؛ نقد‌ها و چالش‌ها نقص فنی خودرو علت بیشتر تصادفات در زنجان است متولی تولید و نظارت بر خودروهای گازسوز کدام نهاد است؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ آذر ۹۶ پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر چه ساعتی است؟ واژگونی پراید با ۴ کشته و مصدوم در جهرم برخورد یک خودروی سواری با آمبولانس هلال احمر بررسی هاچ‌بک اقتصادی «چانگان بنی»؛ آیا این چینی جایگزین پراید می‌شود؟ کاهش نرخ تصادف در آزادراه قم تصادف در محور ازنا اراک یک کشته و پنج زخمی بر جا گذاشت ۷ کشته و ۶ زخمی در پی تصادفات عصر گذشته لرستان مرگ دو کودک در تصادف صبحگاهی چرا معاینه فنی خودرو لازم است؟ واژگونی خودرو سواری ترافیک در آزاد راه کرج- قزوین ایجاد کرد واژگونی یک دستگاه خودرو در دامغان پنج مجروح برجا گذاشت ۶ زخمی در برخورد سمند با خودروی پلیس راه فرصت ۲ روزه برای آغاز طرح LEZ تکرار تصادف در وحیدیه معاینه فنی مستمر خودروها در کاهش آلودگی هوا تاثیرگذار است تصادف خودروی سواری با موتورسیکلت در جاده قدیم کرج با ۲ مصدوم کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی در ۷ ماهه ۹۶ وقوع ۲ حادثه واژگونی خودرو سواری در پایتخت با ۵ مصدوم سانحه رانندگی مرگبار در جاده نوشهر تصادفات در زمان بارش برف و باران دو برابر می شود وقوع ۷ تصادف جاده ای در زنجان با ۴ فوتی ۵ مصدوم انحراف به چپ سواری پژو ۳ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت ۱۱ مجروح حاصل حوادث رانندگی در استان سمنان برخورد زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو در نوشهر یک مصدوم بر اثر برخورد کامیون میکسر با تیر چراغ برق سالانه حدود ۷۰۰ هزار مصدوم و مجروح جاده‌ای گزارش می‌شود الزام در کسب معاینه فنی ویژه برای متقاضیان طرح ترافیک ۹۷ ۶ کشته و زخمی در تصادف بزرگراه فداییان اسلام تصادف شدید دو خودرو باعث آتش گرفتن آن ها شد قیمت انواع محصولات سایپا ۸ آذر ۹۶ سایپا هنوز نتوانسته خودرویی جایگزین پراید کند بازی پوکمون گو باعث صدهزار تصادف رانندگی در آمریکا شد قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ آذر ۹۶ کاهش ۱۱ هزار نفری تلفات جاده ای در ۱۰ سال گذشته کردستان مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز ندارد متقاضیان دریافت طرح ترافیک سال ۹۷ بخوانند موتورسیکلت‌های فرسوده معاینه فنی دریافت نمی‌کنند قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آذر ۹۶ چهار مرکز جدید معاینه فنی خودرو در اصفهان راه‌اندازی می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آذر ۹۶ تصادف زنجیره‌ای ۱۲ خودرو در آزادراه خرم‌آباد - اندیمشک اعلام اسامی خودروهایی با بیشترین مردودی در معاینه فنی روزانه ۲۰۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی در شهر اصفهان تردد می‌کند قیمت انواع محصولات سایپا۳۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا۲۹ آبان ۹۶ مردودی ۷۰ هزار خودرو از تست ترمز در تهران تصادف مرگبار در غرب کنیا مراجعه کمتر از یک سوم خودروهای پلاک تهران به مراکز معاینه فنی نصب پلاکاردهایی با عکس قربانیان حوادث رانندگی در ایستگاه‌های مترو ۱۱ مصدوم بر اثر سانحه برخورد تریلی با مینی‌بوس در خرم‌آباد+اسامی تصادف پژو ۴۰۵ در یاسوج، برق منطقه را قطع کرد (+عکس) سانحه رانندگی برای کشتی‌گیر اسبق تیم ملی تصادف سرویس مدرسه و مینی بوس کارگران در فسا سن خودروهای فرسوده هنوز اعلام نشده است ۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور تصادف اتوبوس با کامیون در روسیه ۱۵ کشته داد مصدومیت ۵ نفر در تصادف آمبولانس با سواری پژو در محور یاسوج ـ‌ اصفهان برخورد مرگبار سه خودرو در رودبار جنوب قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ آبان ۹۶ از این پس در شهر تهران دو نوع معاینه فنی خودرو صادر می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ آبان ۹۶ پراید صادراتی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است ۵ عامل اصلی مردودی در معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ آبان ۹۶ ۵۰ هزار تومان جریمه به ازای هر روز نصب پلاک تعمیری ثبت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی در یک سال پلیس مصمم به برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ آبان ۹۶ واژگونی مینی بوس در جاده ساری قائم شهر و مصدومیت ۱۴ نفر شیراز در تصادفات رانندگی رکورد شکست نگاهی به چند روش متداول تقویت پراید؛ گرگی در لباس میش تصادف زنجیره ای ۲۵ دستگاه خودرو نرخ جدید انواع خودروهای ارزان بازار تهران+ جدول یک زائر اربعین در اثر تصادف فوت شد تصادفات جرحی در گناوه ۱۶ درصد کاهش یافت زائران دارای خودروی شخصی حتما قبل از رانندگی استراحت کنند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آبان ۹۶ جدیدترین آمار مرگ‌و‌میر بر اثر حوادث رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آبان ۹۶ افزایش مراکز هیدرو استاتیک خودروهای دوگانه سوز به ۵۵ مرکز در آینده نزدیک مصدومیت ۳۰ زائر اربعین حسینی به دلیل واژگونی اتوبوس در بدره عراق مشمولان دریافت «معاینه فنی ویژه خودرو» + جزییات و زمان اجرای طرح مهلت ۳ ماهه برای تست خودروهای دوگانه سوز استان البرز در صدر جعل گواهی معاینه فنی خودرو مصدومیت ۱۴ مسافر به دلیل واژگونی ون در محور رفسنجان ـ یزد ۲تصادف ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت واژگونی پژو ۷ کشته و مصدوم در پی داشت واژگونی تریلر در محور قدیم ساوه به تهران روزانه ۲ هزار خودرو به دلیل آلاینده بودن در مراکز معاینه فنی رد می شوند ۴۰ مجروح در سانحه رانندگیِ غرب هند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ آبان ۹۶ واژگونی مینی‌بوس زائرین اربعین در کرمانشاه مشکل معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز حل شد قیمت انواع محصولات سایپا ۹ آبان ۹۶ ۱۴ مجروح و ۴ کشته در تصادفات جاده‌ ای کشور مهلت سه ماهه خودروهای دوگانه سوز جهت اخذ تاییدیه مخازن گاز + مبلغ دریافتی قیمت انواع محصولات سایپا ۸ آبان ۹۶ برخورد سه دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بررسی روند کلاسیک شدن پراید به بهانه پایان تولید سایپا ۱۱۱؛ وقتی پراید کلاسیک شود افزایش مراکز معاینه فنی ویژه خودرو‌های CNG سوز قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آبان ۹۶ ادغام کارت‌های خودرو و سوخت بررسی می‌شود کاهش ۱۵ درصدی تلفات عابران پیاده در حوادث رانندگی مازندران قیمت انواع محصولات سایپا ۶ آبان ۹۶ بیشترین تصادفات مهرماه سال ۹۶ در چه ساعتی رخ داده است؟ حداکثر هزینه معاینه فنی خودرو های دوگانه سوز ۱۸۱ هزار تومان است گرانی خودرو طبیعی است قیمت انواع محصولات سایپا ۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲ آبان ۹۶ افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی خودروهایی که در مرحله معاینه فنی تایید نمی‌شوند عامل انسانی سکاندار سوانح جاده ای خودروهای آلاینده از امروز ۵۰هزار تومان جریمه می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۱ آبان ۹۶ ۸ کشته و ۱۸ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰مهر۹۶ طرح کاهش از ابتدای آبان‌ماه در ۸ کلانشهر اجرا می‌شود ساعت ١٦ تا ۲۰ پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر برون شهری و درون شهری افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی بیهقی تا ساعت ۲۴ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی چقدر است؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹مهر۹۶ واژگونی پژو در بروجن ۳ مصدوم بر جای گذاشت افزایش ۲ برابری مردودی‌های معاینه فنی تغییرات سیستم سیمفا برای معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز نقش شبکه های اجتماعی در کاهش تلفات سوانح رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ مهر۹۶ کاهش چشمگیر سرقت در پرایدهای مدل ۱۳۸۶ به بعد تغییرات تعویق معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز از شنبه اجرا می شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مهر۹۶ دستگاه‌های چینی به مراکز معاینه فنی خودروها رسید تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور دماوند- فیروزکوه ۳ مصدوم داشت مصدومان اگر دو ماه پس از تصادف فوت کنند، جزو آمار کشته‌ها به حساب نمی‌آیند ۱۳۵ هزار خودرو گازسوز آذربایجان غربی نیازمند معاینه فنی است عدم توجه به جلو در تصادفات رانندگی رکورد زد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مهر۹۶ ضرورت ارزیابی روان شناختی رانندگان متخلف و حادثه ساز حذف پراید در موعد مقرر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مهر۹۶ سرگردانی مالکان خودروهای دوگانه سوز برای دریافت تأییدیه معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ مهر۹۶ سهم ۶۱ درصدی عابران پیاده از تصادفات فوتی پایتخت فرصت سه ماهه برای معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز مالکان خودروهای دوگانه سوز نگران جریمه پلیس جاده های روستایی بیشترین تلفات تصادفات در استان زنجان را دارند افزایش پایش مراکز معاینه فنی و سایر صنایع شهریار قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ مهر۹۶ طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز ۳ ماه به تعویق افتاد گفت‌وگوی اجتماعی و تصادفات رانندگی تصادف شدید سواری با لودر سهم رانندگان در تصادفات جاده ای ۱.۲۵ درصد است کشته‌های جاده‌ای ایران کمتر از میانگین جهانی و آسیا قیمت انواع محصولات سایپا۱۸ مهر۹۶ پراید، نوستالژیک‌ترین خودروی ایرانی بعد از پیکان مراجعه برای معاینه‌فنی از ۴سال به ۲سال کاهش یابد تجهیزات استاندارد خودروها یک سال هم دوام نمی آورد ۹۰ درصد تصادفات فوتی دراثرضربه مغزی و عدم رعایت ایمنی رانندگی است قیمت انواع محصولات سایپا۱۷ مهر۹۶ به کمپین «با احتیاط میرانم» بپیوندید خودروهای فاقد معاینه فنی روزی ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند تلفات جاده‌ای کاهش یافته است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مهر۹۶ ۱۱ زخمی در پی برخورد خودرو به عابرین پیاده در لندن صدور ۲ میلیون جریمه معاینه فنی در ۶ ماه نخست امسال کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مهر۹۶ کدام خودرو جای پراید را دربازار ایران می‌گیرد؟ ۴۰۲هزار و ۲۵۹ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند خدمات دهی ۵۰ مرکز معاینه فنی خودرو در خراسان رضوی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ مهر۹۶ علت نوسان دور پیشرانه در پرایدهای قدیمی! امکان کاهش ۹۳ درصدی سوانح جاده ای با همت رانندگان قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مهر۹۶ کمربندایمنی شانس زنده ماندن در تصادفات را ۵ برابر بیشتر می‌کند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مهر۹۶ لزوم توجه به توان مالی مردم در خروج پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۶ مهر۹۶ افزایش ۱۰۰ درصدی مردودی‌ها در مراکز معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مهر۹۶ بی تدبیری در بازار ارزان قیمت ها افزایش ۱۷ درصدی مجموع تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری قیمت انواع محصولات سایپا ۴ مهر۹۶ سهم دولت‌ها حوادث رانندگی چقدر است؟ گرفتن تاییده مخزن برای پذیرش در مراکز معاینه فنی اجباری است قیمت انواع محصولات سایپا ۳ مهر۹۶ معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز به مشکل خورد کاهش سن انجام معاینه فنی برای ناوگان عمومی به یکسال اززمان تولید تصادفات جاده ای و دغدغه های رانندگان قیمت انواع محصولات سایپا ۲ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱ مهر۹۶ عامل ۲۰ درصد تصادفات مرگبار مصرف الکل است قیمت انواع محصولات سایپا ۲۹ شهریور۹۶ هدف‌گذاری کاهش تلفات جاده‌ای به ۸۰۰۰ نفر تا سال ۱۴۰۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ شهریور۹۶ پراید به بایگانی تاریخ سپرده شود قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ شهریور۹۶ جایگزین پراید با قیمتی متفاوت به بازار می آید برخورد دو خودرو در کمربندی خمینی شهر- نجف آباد به مصدومیت ۷ نفر منجر شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ شهریور۹۶ توقف یکی از خطوط تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور۹۶ افزایش قیمت چند خودروی داخلی خودروهای دوگانه‌سوز قربانی کم‌توجهی سازمان استاندارد پراید و پیکان از سرویس مدارس حذف شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ شهریور۹۶ تصادفی مرگبار که ۵ کشته بر جای گذاشت + تصاویر تصادف کامیون با قطار مسافربری در روسیه تصادف مرگبار در ایرانشهر افزایش تصادفات در شهریور مرگ راننده در حادثه سقوط خودرو سواری به دره ۲۵ فوتی و مصدوم بر اثر برخورد کامیون با اتوبوس در محور بجنورد برخورد اتوبوس با کامیون در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته داشت جریمه ۱.۵ میلیون تومانی برای تردد یک ماهه بدون معاینه فنی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ شهریور۹۶ معرفی همه جانشین‌های احتمالی پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ شهریور۹۶ حذف پراید با «راننده مرد» از سرویس مدارس تهران قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ شهریور۹۶ خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند مرگ بیش از ۲۱ هزار نفر در تصادفات آخرین ماه تابستان انتقاد هاشمی به ناکارآمدی مسئولان در حوادث رانندگی قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۹ شهریور۹۶ واژگونی خودرو در جاده کلات پنج نفر را راهی بیمارستان کرد وقوع ۷۰ درصد تصادفات برون شهری مردادماه در ۳۰ کیلومتری جاده‌ها قیمت انواع محصولات سایپا ۸ شهریور۹۶ رخداد ۶۰۶۰حادثه پرتلفات رانندگی طی سال گذشته قیمت انواع محصولات سایپا ۷ شهریور۹۶ خداحافظی خوب برای پراید طرح ویژه سایپا قبل از بازنشستگی پراید معاینه فنی خودروهای گازسوز اجباری می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور۹۶ آغاز اجرای طرح ویژه فروش پراید رشد ۹.۵ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در تیر ۹۶ افزایش ۲۱ درصدی تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری پراید در عراق چند؟ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ شهریور۹۶ کاهش سالیانه ۸۵ هزار تصادف رانندگی با سامانه نگه‌دارنده بین خطوط قیمت انواع محصولات سایپا ۴ شهریور۹۶ الزامی شدن معاینه فنی برای خودرو‌های CNG از شنبه ۲ نفر در جاده های استان سمنان جان باختند کامیون حامل اسید رقیق در اتوبان شهید دستجردی واژگون شد طرح فروش پایانی محصولات پراید منتشر شد + جدول بهره‌برداری از اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین اصفهان قیمت انواع محصولات سایپا ۱ شهریور ۹۶ شام آخر پراید تردد در جاده های زنجان بدون معاینه فنی ممنوع است مرگ روزانه ۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ مرداد ۹۶ سهم ۳۰ درصدی ۴ خودرو در بازار ایران قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ مرداد ۹۶ ضربه به سر علت اصلی مرگ درحوادث رانندگی است این کار در «رانندگی» همانند مست بودن پشت فرمان است مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین تا پایان شهریور رده‌بندی می‌شوند قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ مرداد ۹۶ جلوگیری از شماره گذاری پراید تخلف است افزایش ۲ برابری مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو ایجاد مشوق برای گرفتن معاینه فنی خودروها توسط مردم قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ مرداد ۹۶ ۹ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته معافیت معاینه فنی خودرو ۴ ساله شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۴ مرداد ۹۶ سقوط خودرو به خندقی در بجنورد یک مصدوم برجا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ مرداد ۹۶ محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس تصادف خودرو در مشهد یک کشته داشت با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ برای تمدید مهلت تولید پراید لابی نمی‌کنیم تصادف در بزرگراه ساوه - تهران یک کشته به جا گذاشت فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ تغییر قیمت‌ یا تصمیم برای از رده خارج کردن پراید نیازمند تدبیری مدبرانه‌ است مظنه خودرو پراید در بازار تعطیلی ۱۵مرکز معاینه‌فنی خودورهای سبک قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ مرداد ۹۶ ثبات در بازار خودروهای داخلی خرید لاستیک خارجی پراید چقدر تمام می‌شود؟ افزایش ۹. ۲۰ درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال مصدومیت ۲۵ مسافر به دلیل تصادف تریلی و مینی بوس در آزادراه پل زال قیمت انواع محصولات سایپا ۱۶ مرداد ۹۶ کاهش ۴۰ درصدی امتیاز منفی محصولات ایران خودرو ۴ کشته و ۳ مصدوم در تصادف مرگبار پرایدها راننده، مقصر اصلی در تصادف با معلولان است قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ مرداد ۹۶ با ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ ۶۸ درصد مردودی های معاینه فنی به علت آلایندگی خودروها است سه کشته و دو زخمی در حادثه رانندگی محور اقلید به یاسوج قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ مرداد ۹۶ وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار هزینه مراجعه به مراکز معاینه فنی چقدر است؟ برخورد ۲ خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت در خروج پراید باید به توان مالی مردم توجه شود برای خرید خودرو پراید چقدر باید هزینه کرد محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مرداد ۹۶ تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش بیشترین فوتی تصادفات در آذربایجان شرقی مربوط به عابران پیاده است واژگونی پراید در محور راور به مشهد چهار زخمی و یک کشته بر جا گذاشت قیمت انواع محصولات سایپا ۹ مرداد ۹۶ افزایش قیمت برخی خودروهای گروه سایپا از هفته آینده سواری‌ها عامل اصلی سوانح برون‌شهری تعطیلی ۱۵ مرکز معاینه فنی در سراسر کشور قیمت انواع محصولات سایپا ۸ مرداد ۹۶ سایپا استارت گرانی را زد قیمت انواع محصولات سایپا ۷ مرداد ۹۶ اختلاف قیمت و کیفیت دو مشکل اصلی خودروهای جانشین پراید تکالیف رانندگان در مواجهه با انواع تصادف ۶ کشته و ۷ مصدوم درپی تصادف محور دیهوک-کرمان برخورد شدید پژو پارس با تیر چراغ برق در محور شهریار- باغستان تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو تصادف مرگبار در جاده ورامین/ راننده خودرو وانت جان باخت تصادفات تابستان در خراسان‌جنوبی به مرز بحران رسید قیمت انواع محصولات سایپا ۵ مرداد ۹۶ سهم ۳۰ درصدی عابران از «مرگ‌های ترافیکی» پازل ناقص جانشین ها در صنعت خودرو ایران افزایش ۱۱۴ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی نسبت به سال ۹۵ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا۲ مرداد ۹۶ دغدغه خروج پراید از چرخه تولید، وابستگی اقتصادی خانواده ها به آن است حدود مجاز معاینه فنی جدید خودرو در سامانه سیمفا اعمال نشده است اجرای حدود مجاز معاینه فنی پس از ابلاغ وزارت کشور ضربه فنی خودروهای آلاینده قیمت انواع محصولات سایپا۱ مرداد ۹۶ حدود معاینه فنی از فردا سختگیرانه‌تر می‌شود قیمت انواع محصولات سایپا ۳۱ تیر ۹۶ پراید تا پایان سال آینده تولید می شود ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای صفر بازار چند؟ +جدول اجرای طرح جدید معاینه فنی از مرداد ماه تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان ـ تبریز، ۸ مصدوم بر جای گذاشت تصادف ۳ خودرو در کندوان ۷ مصدوم برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در زنجان جایگزین پراید هنوز مشخص نیست قیمت انواع محصولات سایپا ۲۸ تیر ۹۶ آمار تصادفات سه ماهه اول سال قیمت انواع محصولات سایپا ۲۷ تیر ۹۶ ۶۰۰۰ کارت معاینه فنی ناوگان جاده‌ای در استان سمنان صادر شد «عابرین پیاده» سومین عامل تشدید ترافیک در معابر قیمت انواع محصولات سایپا ۲۶ تیر ۹۶ مرگ ۱۴ تن در حادثه رانندگی اکوادور قیمت انواع محصولات سایپا ۲۵ تیر ۹۶ خودروی تیبا با افزایش تیراژ بزودی جایگزین پراید می‌شود مردودی ۵۸ درصد خودروهای پایتخت با سخت گیری در تست‌های آلایندگی دلنگرانی‌های سفرهای مدرسه‌ای واژگونی پژو در محور مواصلاتی شاهرود-میامی ۲ کشته بر جای داشت قیمت انواع محصولات سایپا ۲۱ تیر ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ تیر ۹۶ کاهش ۱۸ درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر حدود مجاز آلایندگی خودروها به ۷ دهم درصد کاهش یافت با ۳۰میلیون‌ هم می‌توان خودرو صفر خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات سایپا ۱۹ تیر ۹۶ برخورد همزمان ۴ خودرو در اتوبان تهران - ساوه قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ تیر ۹۶ کوئید و کوئیک جایگزین پراید می‌شوند سبقت و انحراف به چپ عمده‌ترین علت تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری حدود مجاز جدید معاینه فنی خودروها از ابتدای مردادماه اعمال می شود ۱۱ درصد خودروها به علت نقص فنی در سیستم ترمز مردود می شوند توقف تدریجی تولید خودرو پراید قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ تیر ۹۶ نگرانی‌ها برای خودرو جایگزین پراید افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی با شروع سفرهای تابستانی جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا آغاز شد مراکز معاینه فنی مجهز به نوبت دهی آنلاین می شوند ورود نگین خودرو به قرارداد رنو و ایدرو یک کشته بر اثر تصادف رانندگی در جاده سبزوار- شاهرود برخورد تریلی با خودروی سواری ۵ مصدوم برجای گذاشت برخورد پراید با اسب در مبارکه سه نفر را راهی بیمارستان کرد برخورد دو خودرو در جاده سمیرم به یاسوج ۲ کشته بر جای گذاشت هیچ جایگزین قیمتی برای پراید نداریم زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست دو خودرویی که قرار نیست بازنشسته شوند! معاینه فنی وسایل نقلیه دوگانه سوز از تیرماه اجباری می‌شود فروش نقدی و اقساطی انواع مدل‌های خودرو پراید مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین بوشهر در جایگاه نخست کشور سود و زیان حذف پرتیراژها جانشین پراید در راه است طرح توقف تولید پراید در پی تعویق‌های هر ساله افزایش ۱۱درصدی مراجعان وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی پراید آخر امسال رفتنی است رکورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی شکسته شد نقد و بررسی پراید هاچبک ۱۱۱+جدول قیمت یک میلیون خودروی فاقد معاینه فنی جریمه شدند معاینه فنی خودروها در زنجان روز ۲۰ خرداد جاری نیم بها انجام می شود پراید ارزان شد تاریخچه معاینه فنی در ایران برگ معاینه فنی با ۲۵ درصد تخفیف در کرمان صادر می‌شود پرواز بالگرد اورژانس هوایی شاهرود برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی خودرو افزایش ۱۰.۶ درصدی تخلفات جاده ای در سال ۹۵ صدور معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز از سامانه سیمفا در آینده نزدیک واژگونی آمبولانس جان ۳ سرنشین را گرفت ۱۷ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس زنجان مصدوم شدند+اسامی مجروحان برخورد پراید با کانکس پلیس در جاده تهران قم برخورد پراید با قطارگرگان - اینچه برون بی احتیاطی راننده تریلر، سه قربانی گرفت کاهش تلفات حوادث رانندگی در فروردین‌ماه ۵۹ درصد تصادفات در محدود ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد تصادف کار دوبلور معروف را به اورژانس کشاند ۵ عامل، علت عمده تصادفات در جاده‌ها تجهیز ۵۰ درصد مراکز صدور معاینه فنی برای موتور سیکلت ها ۲۰ درصد تصادفات درون شهری در بلوار‌ها اتفاق افتاده است تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان افزایش کیفیت خودرو از الزامات کاهش تصادفات جاده ای است برخورد دو دستگاه خودروی سواری جان ۵ نفر را گرفت حوادث رانندگی در مسیر سقز دیواندره یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در اصفهان راه‌اندازی می‌شود ۷۰ درصد موتورسیکلت های پایتخت فرسوده هستند جریمه نداشتن معاینه فنی چقدر است؟ تصادف خودرو با عابران پیاده در نیویورک کشته و زخمی داد مرگ دختر ۸ ساله در تصادف پرادو با گاردریل چه مواردی موجب روشن شدن چراغ چک خودرو می‌شود؟ دانستنی‌های پرایدی ۲۰ مصدوم به دنبال واژگونی اتوبوس در مرودشت چه کارهایی در هنگام رانندگی باعث مرگ شما می شوند؟ کاهش ۵درصدی تلفات جاده‌ای در سال۹۵/رشد ۳۶درصدی شماره‌گذاری خوردو ۲۰ درصد خودروها مجاز به اخذ معاینه فنی برتر هستند کاهش آمار تصادفات موتورسواران در مسکو ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس حامل دانش آموزان حادثه آفرید کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی حوادث رانندگی در استان سمنان ۲۴مجروح داشت ۳ کشته و ۹ زخمی در تصادف خودرو با یک ساختمان + عکس کاهش۳۰ درصدی تلفات جاده ای در ۴ سال گذشته افزایش ۲ مرکز معاینه فنی در غرب و جنوب شرق پایتخت ۲کشته و ۱۸زخمی در واژگونی مرگبار مینی‌بوس توریست‌های آلمانی در جاده تهران-شیراز تشکیل نشست ویژه با خودروسازان برای بررسی عوامل تصادفات جاده‌ای نقش شیفتگان تلفن همراه در افزایش آمار تصادف وقوع بیش از ۳۷ هزار تصادف درون شهری به علت عدم توجه به جلو رشد ۷ درصدی تعداد متوفی بر اثر تصادف در چهارمحال و بختیاری مدت چهارساله معاینه فنی برای خودروها از لحاظ علمی پذیرفته شده نیست فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا آغاز شد ضرورت کاهش سن معاینه فنی به یکسال مرگ ۲ نفر در تصادف ۲ وانت پیکان موتورسیکلت ها در۴۰ درصد تصادفات درون شهری نقش دارند ٣ کشته در تصادف وانت و سمند ۵ کشته در تصادف پراید و تریلی سهم موتورها و وانت ها در تصادف‌های رانندگی آخرین جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری سبزوار واژگونی پژو ۴۰۵ در مسیر کرمان _ بردسیر برخورد مرگبار وانت با عابرپیاده در بزرگراه شهید زین الدین بعید می‌دانم پراید تا آخر سال از رده خارج شود روزانه ۷۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی اصفهان مراجعه می کند ۸۰ درصد خودروها در معاینه فنی برتر رد می شوند پراید از رده خارج نمی شود مرکز معاینه فنی خودرو جُوین به بهره برداری رسید معاینه فنی موتورسیکلت‌ها از اول اردیبهشت الزامی می‌شود واکنش محیط زیستی‌ها به کاهش یک‌ساله سن معاینه فنی آتش سوزی دراتوبوس مسافربری نمایندگان مجلس در مورد کاهش سن معاینه فنی خودروها پاسخ دهند چگونگی اصلاح و حذف جرایم معاینه فنی خودروهایی که معاینه فنی معتبر دارند معاینه فنی ۱.۲ میلیون خودرو در سال ۹۵ واژگونی اتوبوس در محور ساوه-سلفچگان مرگ دلخراش اعضای یک خانواده در تصادف موتور و کشنده امیدوار بودیم مجلس به عمر دو سال معاینه فنی خودروها رأی دهد لابی‌ها به نتیجه رسید؛ هزینه کاهش آلودگی‌هوا از جیب مصرف‌کننده انتقاد معاون ابتکار به تصمیم مجلس برای کاهش سن معافیت معاینه فنی از ۵ به ۴ سال معاینه فنی ۴ سال تفاوتی با ۵ سال ندارد کاهش ۱۲ درصدی شمار قربانیان تصادفات جاده‌ای در نوروز سن معاینه فنی خودروهای نو ۴ ساله شد مجلس دوره معافیت معاینه فنی راکاهش داد کاهش ۳۵ درصدی جرایم و تصادفات نوروزی در تهران قیمت محصولات خانواده X۱۰۰ سایپا کاهش ۱۲ درصدی جان‌باختگان و ۷ درصدی مجروحان حوادث رانندگی کاهش ۸ درصدی تلفات نوروزی؛ خطای انسانی دلیل ۷۰ درصد تصادفات کاهش ۱۲درصدی جان باختگان و ۷درصدی مجروحان حوادث رانندگی در نوروز ۹۶ تصادفات فوتی و جرحی در استان بوشهر کاهش یافت برخورد۴ دستگاه خودرو در جاده چالوس ۷ مصدوم برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در محور اراک - شازند کاهش هفت درصدی تصادفات جاده ای استقبال ۳۵۰ هزار راننده از کمپین «نه به تصادفات» جاده‌ای خودروی مهرداد میناوند واژگون شد برخورد ۲ خودرو در چادگان اصفهان ۷ مصدوم برجا گذاشت تصادف مرگبار تیبا با پژو ۴۰۵ تنظیم رایگان موتور مسافران در مشهد کاهش ۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور مجروح شدن سه دختر موتور سوار در قم ۴ دلیل تصادفات نوروزی مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک سه کشته و ۲۳ زخمی در سقوط اتوبوس به رودخانه + عکس برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر امضای طومار نه به تصادفات جاده ای در ایرانشهر فرمانده انتظامی ویژه کیش به کمپین نه به تصادف های جاده ای پیوست حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت پیوستن ابتکار به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت هر ۷۱ دقیقه یک نفر در جاده‌ها می‌میرد واژگونی خودرو درآزادراه ساوه - همدان یک کشته و سه مجروح داشت واژگونی اتوبوس مسافربری در لرستان یک کشته و ۱۹ زخمی برجا گذاشت مراجعه حدود ۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مشهد فوت ۱۹۵ نفر در تصادفات نوروزی ۱۰ مصدوم و یک فوتی در حادثه برخورد سه خودروی سواری در محور قاین – بیرجند برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند تصادف زنجیره ای اتوبان قم - تهران ۴۰ مصدوم بر جای گذاشت ۱۷ توصیه‌ برای کاهش تصادف وقوع ۴۰ درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو مصدومیت ۲۴ مسافر به دلیل انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس برخورد مرگبار وانت پیکان با سواری پیکان برخورد سه خودرو در آزادراه کرج - قزوین تصادف نوروزی، جان رئیس پلیس راه چابکسر را گرفت تصادف در بزرگراه مشهد - نیشابور + فیلم کاهش ۳ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال تصادف خونین پراید با پاترول مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز فعال هستند مراجعه بیش از ۵ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی ۳ عاملی که ۷۴ درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود، کدامند؟ تولید "خودروهای ممنوعه" متوقف نشد تصادف شدید تندر با کامیون در اصفهان اخذ معاینه فنی بیش از یک میلیون خودرو در سال ۹۵ تصادف زنجیره ای۳۰خودرو درمسیرهمدان جعبه سیاه تصادفات جاده‌ای را باز کنیم تصادفات علت ۲۰ درصد بی‌سرپرستی‌ها خلاء تجهیزات سنجش خودروهای گازسوز در مراکز معاینه فنی تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی سانحه رانندگی ۲۴ ساعت گذشته ۱ کشته و ۹ مجروح به همراه داشت ایمنی خودرو؛ از شلوغی تا معاینه صوری فعالیت مراکز معاینه فنی خودروی ارومیه در ۲ شیفت کاری تا پایان تعطیلات نوروزی آماری از کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای در ۱۰ سال (اینفوگرافیک) کاهش۱۲هزارنفری تلفات رانندگی در۱۰سال افزایش ساعات کار مراکز معاینه فنی خودرو در خراسان رضوی ممنوعیت استفاده از خودروهای دیزلی در پروژه‌های شهری بدون برگه معاینه فنی معتبر ۲ میلیون سال اتلاف عمر ناشی از حوادث جاده‌ای برخورد قانونی با عوامل تصادف های صوری و ساختگی خوزستان، فارس و گیلان دارای بیشترین آمار مرگ و میر در حوادث نوروزی ۲ استان البرز و تهران بیشترین تخلفات معاینه‌فنی را به خود اختصاص دادند راه‌اندازی سیستم ارسال پیامک معاینه فنی خودرو آماده‌باش در مراکز معاینه فنی خودرو ارومیه دومین شهر کشور از نظر تردد خودروهای فاقد استاندارد کاهش ۳۸درصدی فوت در تصادف های جاده ای ۱۰سال اخیر خودروهای مزاحم هوای پایتخت معاینه فنی برتر غیررسمی اجرا شد خودروها قبل از ۵ سال معاینه فنی شوند ریل‌گذاری دو ساله برای ادامه تولید پراید و پژو ۴۰۵ مردودی‌های معاینه‌فنی چه خودروهایی هستند؟ برای خرید یک پراید مدل ۸۶ تا ۹۰ چقدر باید هزینه کرد؟ تشکیل کمیته مشترک برای توقف تولید پراید و پژو۴۰۵ خودروهای دارای معاینه‌‌فنی جعلی جریمه می‌شوند تصادف در پرو ۱۵ کشته برجا گذاشت تصادف زنجیره ای در بزرگراه یادگار امام جریمه خودروهای دارای معاینه فنی بخشیده می‌شود حمایت رایگان از همه مجروحین حوادث ترافیکی پیشگیری از مرگ و میرکودکان درآمد خودروسازان از پراید و پژو ۴۰۵ راز بقای خودروهای قدیمی ۶ کشته و ۳ مصدوم در تصادف سواری پراید با نیسان بررسی و رفع نواقص مراکز معاینه فنی خودرو شهر کرمان قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول برخط کردن مراکز معاینه فنی تصویری از خودرو کاپیتان سابق استقلال پس از تصادف شدید امروز ۲۲ درصد مراجعات به مراکز معاینه‌فنی به مردودی ختم می‌شود افتتاح رسمی سامانه سیمفای معاینه‌فنی کشور علاقه مشتریان به خرید ۴۰۵ و پراید تولید پراید و پژو ۴۰۵ ادامه می یابد افزایش ۱۳۰ درصدی برخورد با خودروهای دودزا نبرد ارزان‌قیمت‌ها در بازار قطعات مصدومیت ۲۷ دانش‌آموز آمریکایی در تصادف جاده‌ای برخورد دو دستگاه اتوبوس در محور کاشان به اصفهان اجرای طرح تست معاینه فنی خودروهای درحال تردد در روزهوای پاک معاینه فنی خودروهای سنگین یکپارچه شد کاهش سن معاینه فنی خودروها به ۲ تا ۳ سال در لایحه هوای پاک معاینه فنی خودروها در کاشان رایگان انجام می شود وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند معاینه فنی خودروها در آذربایجان غربی طی ۲۹ دیماه با ۵۰ درصد تخفیف انجام می شود چه خودروهایی نیاز به معاینه فنی برتر دارند؟ تنها ۲۰۰موتورسیکلت در تهران برگه معاینه فنی دارند تغییری در روند اخذ معاینه فنی صورت نگرفته است کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها در انتظار تصویب مجلس خودروهای دارای معاینه فنی، نیازی به دریافت معاینه فنی برتر ندارند طرح معاینه فنی برتر لغو شد بررسی معاینه فنی "برتر" دریافت معاینه فنی "برتر" برای شهروندان هزینه در پی دارد افزایش ۲۲۵ درصدی مراجعات به مراکز معاینه‌فنی جزییات طرح تازه معاینه فنی برتر خودروهای تهران که از امروز آغاز شد به زودی معاینه‌فنی نوع ۲ حذف خواهد شد آمادگی شهرداری برای انجام معاینه فنی ویژه موتورسیکلت‌های پایتخت واژگونی خودروی بستگان آیت‌الله هاشمی در اتوبان قم-کاشان مرگ هر ساعت ۱.۹ نفر و مجروحیت ۴۰ تن در تصادفات رانندگی تولید پراید صبای جدید از سال آینده در صورت تأیید موسسه استاندارد تعدادی از مسافران اتوبوس نی‌ریز سرباز بودند تصادف مرگبار ون با کامیون در کامبوج مصوبه ای جدید برای دریافت طرح ترافیک سالیانه کدام خودرو را انتخاب کنیم؟ آلایندگی مهم ترین عامل عدم دریافت گواهی معاینه فنی سیستم یکپارچه معاینه فنی در کشور راهکاری مهم برای کنترل آلودگی هوا است ۵۵۰۰ خودرو در لرستان موفق به دریافت کارت معاینه فنی نشدند مرکز معاینه فنی موتورسیکلت وجود ندارد اپل متهم اصلی یک تصادف مرگبار در آمریکا شد اعمال قانون برای نیم‌میلیون خودرو فاقد معاینه فنی مصدوم شدن ۱۴ مسافر پس از سقوط ون از دره برخورد شاخ به شاخ پژو پارس و بونکر بتون در بزرگراه همت مرگ دلخراش ۱۳ نفر به دلیل سقوط کامیون به دره ای در پرو ایجاد ترافیک بر اثر برخورد تریلر «اسکانیا» و «زانتیا» در جاده مخصوص کرج به تهران حوادث رانندگی در آبان امسال جان ۱۳۵۵ نفر را در کشور گرفت کاهش ۲ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۸ ماهه امسال پای سرمایه گذاران به معاینه فنی باز می شود کلینیک خودرو در مراکز معاینه فنی پایتخت راه اندازی می شود نکات مهم در خرید پراید دست دوم مراکز معاینه فنی خودرو در شهر زنجان افزایش نمی یابد تصادف زنجیره ای ۶۰ خودرو در بارش برف آغاز کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها از دی ماه برخورد شدید پرشیا با ۲ دستگاه خودروی متوقف شده آشنایان ما در غرب بازار پراید و تیبا در عراق قیمت قطعات پراید گازسوز در بازار +جدول هم‌صدایی دستگاه‌های مسئول آمار تصادفات را کاهش می دهد مراکز یکپارچه معاینه فنی خودروهای بنزینی و دیزلی تعیین تکلیف می شوند بازی با جان مسافران به چه بهایی؟! افزایش ۳۰۰ درصدی برخورد با خودروهای دارای نقص فنی در ۲۵ روز گذشته هر ۳۱ دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات میمیرد هفته قربانیان حوادث ترافیکی در شیراز برگزار می شود طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ به تدریج اجرا می شود مرگ دو سرنشین پژو در بالای درخت خط تولید پراید در کره جنوبی! +عکس قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول تهدید تصادف در برف برای خودروهای بدون معاینه فنی رفتارهای پرخطر و نداشتن سرعت مطمئنه دلیل اصلی‌ تصادف تولید پراید و پژو تا زمانی که تقاضا هست ادامه دارد تشدید کنترل در صدور برگه معاینه فنی خودرو توسط پلیس راهور افزایش ۳۲۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه‌فنی در آبان ماه استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و ۴۰۵ ۲۵ کشور با بالاترین آمار تصادف در جهان وسایل نقلیه با عمر بالای ۲۰ سال متهمان اصلی آلودگی هوای پایتخت سهم ۴۵ درصدی خودروهای تهران در افزایش آلودگی هوا ۵ فوتی در برخورد تریلی با ۲ دستگاه سواری نجات ۱۲ مسافر از میان شعله‌های حریق یک اتوبوس + عکس استاندار تهران: تولید پراید و ۴۰۵ تا پایان سال متوقف می‌شود زیان خروج ناگهانی و دستوری «پراید» از چرخه تولید تعطیلی ۶ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم نصب دوربین فروش اقساطی سایپا ۱۱۱ تنها با ۶ میلیون تومان پیش پرداخت کاهش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تا اطلاع ثانوی تعطیلی ۶ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم نصب دوربین فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات سایپا ۱۰ درصد خودروها در تهران فاقد معاینه‌فنی هستند خروج پراید و پژو نباید به جایگزینی خودرو چینی بی کیفیت بینجامد خبر «توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید» تکذیب شد کاهش ۳ درصدی تلفات جاده‌ای خسارت ناشی از تصادفات ترافیکی معادل ۶ درصد تولید ناخالص ملی است کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است نجات زنی که ۴ کیلومتر زیر خودرو کشیده شد راه‌اندازی پنج واحد معاینه فنی سیار در تهران واژگونی خونین نیسان در جاده زنجان - قزوین نقص فنی خودرو در تصادفات روزانه جان ۱۰ تا ۱۵ نفر را می‌گیرد چند درصد مراجعان معاینه فنی، مردود می‌شوند؟ توسعه کمی و افزایش خطوط معاینه فنی در مراکز شهر تهران افزایش ٩درصدی حوادث رانندگی مرگبار در شهرها خرج‌تراشی تصادفات در ایران وقوع ۲۵۵ تصادف در ۲۴ ساعت پراید و تیبا در برزخ! آمادگی برای ارایه ضعف‌های خودروها به خودروسازان راه اندازی سامانه یکپارچه معاینه فنی خودرو در کشور خودروسازان عامل اصلی کیفیت تاکسی‌ها هستند کاهش معاینه فنی خودروها به ۲ سال پیشنهاد همه دستگاه های متولی حمل و نقل است درخواست فوری پلیس درباره معاینه‌فنی مرکز معاینه فنی خودرو نطنز به دوربین های پلاک خوان مجهز شد لزوم تصویب کاهش سن معاینه فنی قبل از وارونگی هوا در پایتخت اصلاح کارت معاینه فنی خودروهای سبک رکورد مراجعه به مراکز معاینه فنی در کشور شکسته شد ارتقای استانداردهای معاینه فنی خودروهای سنگین کاربراتوری‌ها تا زمانی که از رده خارج نشده‌اند جریمه می‌شوند معاینه فنی اتوبوس های شرکت واحد غیبت ۱۷ هزار تاکسی برای اخذ معاینه فنی ترمز علت مردودی اتوبوس‌ها از تست معاینه فنی است معاینه فنی اتوبوس‌های شهر تهران مدت زمان معاینه خودروها کاهش یافت؛ ۵ سال به ۲ سال طی مهرماه سال جاری ۳۸ نفر در جاده های زنجان کشته شده اند افزایش ۴۰۰درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی با اجرای طرح کاهش آغاز جریمه دوربینی خودروهای بدون معاینه فنی + مبلغ جریمه حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا عدم مراجعه ۴۰۰ هزار خودروی مشمول به مراکز معاینه فنی خودروهای آلاینده از فردا در تیررس دوربین‌های نظارتی ۹۰ درصد موتور سیکلت های کشور نمی توانند معاینه فنی بگیرند ۱۲ میلیون خودرو در کشور فاقد معاینه فنی هستند فعالیت مراکز معاینه فنی تهران تا ساعت ۲۴ همزاد یونانی پراید! +تصاویر معاینه فنی جعلی نگیرید! نقص فنی ۲۵ درصد خودروها در معاینه فنی خودروهای فاقد معاینه فنی ازشنبه توسط دوربین ها جریمه می شوند آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از روز شنبه ۳۰ درصد معاینه فنی‌ها جعلی است پراید و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج می‌شوند کوئید هم حریف پراید نشد تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۶.۵ درصد کاهش یافت مراجعه ۱۲هزار متقاضی به مراکز معاینه فنی برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی ۶سال غفلت از قانون معاینه فنی‌ جدا شدن روح از بدن یک زن در سانحه رانندگی+عکس فاز دوم اجرای «سیمفا» کنترل آلایندگی موتورسیکلت‌ها است افزایش آمار تلفات جاده ای در آمریکا انتقال نادرست مصدومان حوادث جاده ای و بروز آسیب های شدید نخاعی جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از اول آبان حواس پرتی راننده جان کودک ۲ ساله را گرفت +تصاویر مردودی ٣٥ درصدی خودروها در تست معاینه فنی طرح کاهش هیچ وقت لغو نشده و لازم‌الاجراست مراجعه ۶۳ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی ۲۲ درصد تلفات رانندگی در کشور مربوط به عابران پیاده است آخرین آمار صدور گواهی معاینه فنی در تهران ۵ روز مهلت برای خودروهای بدون معاینه فنی مردودی ٣٥درصدی خودروها در آزمون معاینه فنی طی ۱۰ روز اخیر افزایش ۴۰۰ برابری مراجعه پاییزه به مراکز معاینه فنی درخواست شهرداری از وزارت کشور برای فعالیت بامدادی مراکز معاینه فنی آمار بالای تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده است صف پایان ناپذیر طرح LEZ متوقف نشده است فرصت ۱۰ روزه پلیس راهور برای دریافت معاینه فنی خودرو دومین خط معاینه فنی خودروهای سبک در سقز راه اندازی شد ثبت رکورد ۷۴۰۰ خودرو برای انجام معاینه فنی مقصد اصلی صادرات پراید کدام کشور است؟ معاینه فنی برای کدام خودروها لازم است؟ شهریور ماه پرتلفات تصادفات آغاز به کار شیفت دوم مراکز معاینه فنی در پایتخت نگران از جریمه، کلافه در صف «معاینه فنی» متقاضیان به مراکز معاینه فنی مراجعه نکنند اختلاف در جریمه معاینه فنی؛ در تمام روز جریمه می‌شوید یا فقط در ساعت زوج و فرد؟ مراجعه روزانه بیش از ۴۰۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی معاینه فنی در ساعات تعیین شده طرح زوج و فرد اعمال قانون می شود خودروهای فاقد معاینه فنی در طرح کاهش یکبار در شبانه روز جریمه می شوند مالکان خودرو زمان دریافت معاینه فنی را مدیریت کنند رکورد معاینه فنی شکسته شد جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی کدام خودروها نیازی به دریافت معاینه فنی ندارند؟ اجرای LEZ، شبانه روزی است فعال بودن تمامی مراکز معاینه فنی در روز جمعه چطور از شلوغی مراکز معاینه فنی آگاه شویم؟ ازدحام در مراکز معاینه فنی با اجرای طرح LEZ واژگونی صدرنشین حوادث جاده‌ای شد جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان افزایش ۲۸۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس پراید» فقط خودرو نیست! وقوع ٦١ درصد تصادفات در محور اصلی رشد ۱۲۰ درصدی مراجعه به مراکز معانیه فنی خودرو آمار تلفات جاده‌ای قابل مقایسه با کشورهای دنیا نیست موضوع تصادفات جاده‌ای باید در دستور کار قرار گیرد روزی ۱۰ هزار حادثه برای رانندگان پوکمون گو باز کاهش حوادث جاده ای نیازمند افزایش مهارت رانندگی تصادف در محور سلفچگان - دلیجان ۳۴ مصدوم به جا گذاشت قاعده جاده؛ اولین اشتباه آخرین اشتباه است تصادف مرگبار سمند با پراید در محور آزادراه واژگونی خودرو در نهاوند یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای در دوره ۵ ساله سه کشته در تصادف پراید و تریلی ضرورت اخذ معاینه فنی برای دریافت برچسب سرویس مدارس ورود خودروهای نظامی و دولتی به محدوده طرح کاهش منوط به اخذ معاینه فنی است مدل جدید پراید ساخت کشور کره +تصاویر برخورد دو دستگاه خودرو در جاده چالوس چهار مصدوم بر جا گذاشت آغاز اجرای آزمایشی جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی فعالیت ٩ مرکز معاینه فنی خودرو در کرج دور دور برای معاینه‌فنی قیمت جدید انواع پراید صفر +جدول کاهش تلفات رانندگی در سه ماهه‌ اول سال جاری خودورهای دارای برگه معاینه فنی جعلی به صورت خودکار جریمه می‌شوند پراید بهتر است یا تیبا؟ خودروهای فاقد معاینه فنی با ورود به محدوده زوج و فرد پایتخت پیامک ارشادی دریافت می کنند برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی فعالیت چهار مرکز معاینه فنی در جمعه جاری پرت شدن دختر هشت ساله از شیشه عقب خودرو، سبب مرگ وی شد پشت پرده خطای انسانی در تصادفات رشد ٢٥ درصدی مراجعه رانندگان تاکسی کنترل هوشمند معاینه فنی خودروهای شهرتهران از آذرماه! سازمان‌ها زودتر از مردم برای اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند ۴ کشته در تصادف خودرو خاور با پراید ۵ کشته و ۹ مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته مثلث مرگ در تصادفات رانندگی؛ جاده ، راننده و خودرو افزایش ساعات کاری مراکز معاینه فنی در پی ابلاغ طرح LEZ ابلاغ نحوه معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو کلیات تشکیل شورای عالی ایمنی تصویب شد آغاز طرح رسمی LEZ از مهر خط تولید پراید و تیبای گازسوز متوقف شد عرضه پراید در بورس منتفی شد مقصر حادثه رانندگی اتوبان تهران- کرج مشخص شد اجرای طرح کاهش ازشهریورماه ۱۰ میلیون خودرو در کشور بالای پنج سال عمر دارد واژگونی خودرو در اردکان پنج مصدوم بر جا گذاشت تصادف در جاده کوه سفید قم ۳ کشته برجای گذاشت خودروهایی که بازنشسته نمی شوند پرایدهایی که شبیه جنسیس کوپه‌اند! تصادف در بزرگراه یادگار امام واژگونی یک خودرو در مرند ۲ کشته و مجروح به دنبال داشت برخورد مرگبار تریلی با کوه واژگونی مرگبار خودرو در جاده سبزوار تشدید برخورد باخودروهای پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در استان کرمانشاه افزایش ۴۵ درصدی تلفات جاده‌ای در دوبی تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از شهریور مرگ ۴ تن در اثر برخورد کامیون با زانتیا تصادف زنجیره ای در جاده قدیم کرج برخورد پراید با گراز یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت برخورد شدید پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کامیون و تریلی با سواری جان ۵ مسافر را گرفت حدود ۱۵ درصد خودروهای درحال تردد تهران معاینه فنی ندارند پراید و تیبا به سرنوشت پیکان دچار می‌شوند مراجعه ۱۴ هزار و ۵۳۷ وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی لرستان لزوم تعویض کنیستر خودروها در اخذ برگه معاینه فنی پس از رده خارج شدن پراید و تیبا تولید لوازم یدکی آنها باید ادامه یابد دوربین های چراغ قرمز جان انسانها را نجات می‌دهند تصادف در اتوبان صیاد یک کشته بر جای گذاشت تصادف پژو و نیسان در جاده ورامین ۳ مصدوم برجای گذاشت قیمت ارزانترین قطعات پراید + جدول برنامه های جدید وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات رانندگی به شورای عالی سلامت می رود گرانترین قطعات پراید تصادف خونین در محور هراز ۲ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت حذف برچسب معاینه فنی معاینه فنی بگیرید، در طرح کاهش آسوده باشید طی تصادف رانندگی، دانش‌آموز کنکوری در لامرد جان باخت+تصویر برخورد دو سواری پژو ۶ نفر را به کام مرگ کشاند بازار داغ فروش پراید کارکرده در عراق مراکز معاینه فنی خودروهای سبک به دوربین پلاک خوان مجهز می شوند همیشه پای یک پراید در میان است تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی افزایش صددرصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی معاینه فنی خودروهای گازسوز در انتظار ابلاغ دستورالعمل ساعت طرح ترافیک زوج و فرد در تهران به حالت اولیه برگشت تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا سامانه نوبت دهی معاینه فنی بزودی راه اندازی می شود واژگونی خودروی پراید در محور سمنان -شاهرود تصادف در جاده های زنجان چهار کشته و مصدوم برجای گذاشت تحقیقات آمریکا از نشت دود اگزوز فورد اکسپلورر عرضه پراید در بورس نیازمند اظهارنظر حقوقی خستگی و خواب آلودگی عامل ۳۹ درصد تصادفات در ایران استفاده از تلفن همراه حین رانندگی منشا بسیاری از تصادفات است معاینه فنی ۱۱ هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین لرستان طی امسال حضور پلیس در جاده‌ها موثرتر از نصب دوربین کنترل سرعت است کاهش ۱۰درصدی فوت‌شدگان تصادفات برون‌شهری در استان‌مرکزی کاهش ۴۰درصدی حرکت بادنده عقب درآزادراه‌ها کاهش آلودگی هوای کلان شهرها عزم جدی دولت است ۲۲ هزارتومان ؛ نرخ معاینه فنی خودرو موانع بر سر راه خصوصی سازی مراکز معاینه فنی مصدومیت شدید یک آتش‌نشان در تصادف مزدا۳ با خودروهای آتش‌نشانی ۳ علت اصلی تصادفات در تهران کاهش ۲.۵ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۲ ماهه امسال تصادف رانندگی در محور چهکند-بیرجند راننده یا خودرو نا ایمن؛ مشکل آمار بالای تصادفات جاده‌ای کدام است؟ حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت کاهش سن معاینه فنی به ۲سال ضروری است ضرورت استانداردسازی خودروها برای کاهش تصادفات جاده‌ای افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی پایتخت هر۳۵ ساعت یک نفر در جاده های بوشهر جان باخته است معاینه فنی برای صدور مجوز طرح ترافیک روزانه و هفتگی هم الزامی شد آمار نگران‌کننده از آمار متوفیان تصادفات در بوشهر اخذ جریمه از خودروهای فاقد معاینه فنی کارساز نیست سیمفا عامل تراکم و معطلی در مراکز معاینه فنی کاهش سوانح جاده‌ای با استفاده از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصادفات در همدان ۷ درصد کاهش یافت تصادفات رانندگی استان‌مرکزی نسبت به سال گذشته ۸درصد کاهش یافت رایزنی با فراکسیون شهری مجلس برای کاهش سن معاینه فنی خودروها سهم معاینه فنی از آلودگی هوا ۱۰ درصد است جریمه ۴۰ هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی بازار پراید هم راکد است کاهش تصادفات فوتی در زنجان خودروهای دارای معاینه فنی غیر مجاز، اعمال قانون می شوند؟ صادرات پراید راست فرمان به پاکستان جولان خودروهای فاقد معاینه فنی زیر سایه سیمفا تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد تعداد مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی به ۲۴ مرکز می رسد اتصال سیستم سیمفا به پلیس راهور، معضل ساماندهی معاینه فنی تصادف پراید و سمند در اتوبان زنجان؛ ۲ کشته و ۳ زخمی ۱۰ کشته و ۲۲ زخمی در تصادف اتوبوس با کامیون در بنگلادش + تصاویر ۹ کشته و زخمی در سقوط مینی بوس به کانال آب در رشت قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول آیا پلیس ۲میلیون خودرو فاقد معاینه فنی تهران را جریمه می‌کند؟ ۳۰۰ جاعل مدارک معاینه فنی خودرو دستگیر شدند احتمال افزایش آزمون ها برای گرفتن معاینه فنی خودروها جهت حفظ محیط زیست رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند کنترل مکانیزه خودروهای فاقد برگه معاینه فنی توسط سیمفا صدور معاینه فنی خودرو خارج از سامانه سیمفا ممنوع است واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در جاده نیک شهر- ایران شهر تجهیز مراکز معاینه فنی پایتخت به سامانه سیمفای نرخ مراکز معاینه فنی ۱۰۰ درصد افزایش یافت تصادف زنجیره ای از نوع روی هم رفته در انگستان ۷ مصدوم حاصل واژگونی پژو ۴۰۵ داده‌های جهانی درباره تصادف‌های رانندگی چه می‌گویند؟ جان باختن۸۶ موتور سوار در تصادفات ۴ تخلف رانندگانی که حادثه‌ می‌آفرینند چشم های نامحسوس ترافیک شهر را رصد می کند اجرای طرح تشدید کنترل معاینه فنی خودرو پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف صندلی لرزان کودکان در وسایل حمل و نقل پرایدسواری راسو در مشهد تصادف تاکسی با خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی + تصاویر با ۳۰ میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول الزام معاینه فنی برای خرید طرح‌های روزانه کاهش تصادف های جاده ای نیازمندمدیریت واحداست نبض بازار اسپرت‌کارها گران می‌تپد! تأخیر در راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو پذیرفته نیست ساخت باند دوم محور سامن- بروجرد مجازات ۳ هزار تومانی تخلف،از شوخی تا بازدارندگی! فروش اقساطی و اعتباری خودرو سایپا ۱۱۱ SE آغاز شد ۲۰ تصادف ۲۰ مجروح در کمربندی فسا " پاک کوئن های" چه خودروهای کره ای را در ایران بیشتر می بیند!؟ از تصادف هولناک پراید با کامیون تا واژگونی کامیون نرخ معاینه فنی مکانیزه خودروها و موتورسیکلتها ابلاغ شد عدم توجه به جلوی راننده ام‌وی‌ام حادثه آفرید قیمت‌ روز خودروهای‌ سایپا +جدول برخورد زنجیره‌ای ۱۳ خودرو ۶۹ مسافر را مصدوم کرد جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات نجات معجزه‌آسای راننده زن پس از سقوط به دره ۷۰ متری برخورد تریلر با اتوبوس ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد + تصاویر سمند و پراید سوار می شوم رتبه اول تهران در قربانی شدن عابران تصادف خودرو سواری در بزرگراه امام علی پراید مدل ۹۵ در بازار چند؟ راننده‌ها عامل ۸۰ درصد از تلفات جاده‌ای تصادفات جاده ای در کشور کاهش یافته است کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته بازرسی از تجهیزات CNG خودروهای گازسوز چرا طرح زوج و فرد شکست خورد؟ ۵۰ درصد تصادفات درون شهری در محورهای اصلی رخ می دهد آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس عدم مراجعه بیش از ۶ میلیون وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی ۴ کشته در تصادف شتر با پراید بیش از ۵۰ درصد تصادفات درونشهری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ می دهد هزینه «معاینه فنی» خودروهای سبک و موتورسیکلت ۲ برابر شد سوانح رانندگی در قزوین ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت تصادف معلول نبود جامعه پذیری در جامعه است چه تعداد از رانندگان دنیا، درحالت مستی پشت فرمان می‌نشینند و کشته می‌شوند؟ مراجعه ۵۳۰هزار خودرو پایتخت به مراکز معاینه فنی در سال ۹۴ تصادف از دلایل اصلی مرگ ومیر ایرانیان است بخشنامه رایگان بودن هزینه‌های مصدومان تصادفات بدون کروکی پلیس لازم الاجرا است رانندگان متخلف در تایلند همنشین مردگان تصادف شتر با پژو تخطی از سرعت مطمئنه به مرگ راننده پژو ۲۰۶ منجر شد آمار تصادفات جاده ای نوروز۹۵ (اینفو گرافی) استان البرز طی نوروز تصادف منجر به فوت درون‌شهری نداشت مراجعه ۲۶ هزار وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی در ایام نوروز تصادفات فوتی در قم ۶۰ درصد کاهش یافت تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس مردم و مسئولین با عزمی راسخ برای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند کاهش ۴ درصدی تلفات ناشی از تصادف در طرح نوروزی وقوع ۶۰ درصد تصادفات نوروزی در ۳۰ کیلومتری شهرها تصادفات رانندگی سالانه چقدر ضرر دارد؟ ۷ کشته و مجروح در انحراف به چپ پژو ۴۰۵ مرگ ۱۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، البته بدون هیچ حادثه‌ای لغزندگی جاده در استان قزوین حادثه آفرید جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار می‌شود تصادف مرگبار تریلی با پیکان جان ۵ مسافر را گرفت رییس پلیس راهور از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به فوت خبر داد ۲۵ کشته و مجروح، در سه حادثه ترافیکی تضمینی برای بازگشت سالم از سفرهای نوروزی مثلت مردم، رسانه و پلیس سه عامل مهم پیشگیری از سوانح جاده‌ای ۲ تصادف به دلیل انحراف به چپ ۱۳ قربانی گرفت کاهش۱۱درصدی کشته‌های تصادفات نوروزی قوی‌ترین مردپارالمپیک جهان به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست سقوط مینی‌بوس مسافران نوروزی به دره مرگ۲۳۰ نفر در تصادفات جاده‌ای سهم ۲۵ درصدی جوانان در تصادفات نوروز ۹۵ ۶ کشته و یک مجروح در تصادف محور شیراز به کازرون استاندار تهران به کمپین "نه به تصادات جاده ای" پیوست کاهش فوتی‌های جاده‌ای در نوروز ۹۵ چه کسانی در نوروز ۹۴ «چپ» کردند + اعلام خودروهای پرحادثه مهمترین عامل مرگ در تصادفات نوروزی مرگ هرساعت یک نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز واکاوی حادثه‌ای که گریبانگیر خودرو پلیس شد تصادفات نوروزی در کدام استان‌ها بیشترین قربانی را گرفته است؟ استان‌های "فارس"، "گلستان" و "مرکزی" رکورددار بیشترین تصادفات وقوع ۵ تصادف منجر به فوت در جاده‌های سمنان یه لطفی کن…. تصادف نکن... همین! ۲ مرکز معاینه فنی خودرو در زنجان فعال است جاده بجنورد به جنگل گلستان همچنان مرگبار است «ظریف برانید» و به تصادفات جاده‌ای نه بگویید تا در جاده ها کشته نشوید مرگ بیش از ۵۷۰۰ نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر کاهش آمار تلفات رانندگی در سال ۹۴ چهارمحال و بختیاری مقام اول کاهش تلفات تصادف جاده ای را کسب کرد افزایش ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودروهای آلمان ۵ برابر ایران، کشته های ایران ۵ برابر آلمان! زنجان دارنده رتبه چهارم کاهش تلفات جاده‌ای کاهش ۱۱ درصد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی همدان وقوع ۷۷ درصد تصادفات رانندگی در اردبیل تلفات جاده ای ایران ۳۰ درصد بیش از میانگین جهانی است خودروها را معاف نکنید! بیش از ۲۳۵ هزار قربانی تصادفات جاده ای در کشور طی ۱۰ سال متخلفان مراکز معاینه فنی گوش به زنگ باشند رانندگان خودرو بیشترین درصد تلفات جاده‌های زنجان هستند ارتباط برگه‌های معاینه فنی با آلودگی هوا معاینه فنی که خود دردسرساز شد سالانه ۱۶ هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند سقوط یک پراید به محل گودبرداری ساختمان! افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام پایانی سال یکپارچه‌سازی معاینه فنی خودروها کاری چند جانبه است تصادف زنجیره‌ای در مهاباد ۱۹ مجروح بر جای گذاشت ارزان‌ترین خودرو کشور چقدر می‌ارزد؟ اختصاص کمک هزینه معاینه فنی برای رانندگان تاکسی پراید بخریم یا تیبا؟ برخورد سه خودرو در جاده تبریز - ارومیه مرگ دختر۲۱ساله در واژگونی خودرو در تهران پراید، پرفروش ترین خودرو در بازار ایران ۶ میلیون و ۴۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه نکردند مرگ ۹۳۶ تهرانی در حوادث رانندگی سامانه ملی معاینه فنی با ۳۹۰ روز تاخیر اجرایی شد اتصال همه مراکز معاینه‌ فنی کشور به سامانه «سیمفا» مراجعه روزانه به مراکز معاینه فنی ۳ برابر شد ضرورت سرعت بخشیدن به نوسازی مراکز معاینه فنی طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی ۲۲ بهمن تصادف در رومانی ۳۳ کشته و زخمی به‌جا گذاشت نجات معجزه آسای کودک ۴ ماهه در یک تصادف وحشتناک ۶ مصدوم و یک کشته در تصادف مینی‌بوس و پژو در بابل ۱۴۰۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی به وقوع پیوست خودرو ملی‌پوش ایرانی بعداز تصادف منفی‌باف‌ها بیشتر تصادف می‌کنند گام مثبت محیط زیست در تدوین دستورالعمل فرایند معاینه‌ فنی قوه قضاییه با صادرکنندگان برگه جعلی معاینه فنی برخورد می‌کند برخورد قوه قضائیه با صادرکنندگان جعلی برگه معاینه فنی برگزاری اولین دوره آموزشی معاینه فنی برای کارشناسان تصادفات پلیس بازگشت مرگ جاده ای به مرز هشدار شناسایی ۹ نقطه حادثه خیز در محدوده غرب تهران رونالدینیو از تصادف رانندگی جان سالم به در برد ۴ تصادف زنجیره‌ای در قزوین رخ داد تصادف شدید ب ام و لوکس و پراید حادثه رانندگی در محور ایلام- مهران چهار کشته و یک زخمی برجای گذاشت تصاویر هولناک از پرتاب شدن راننده از پنجره جلوی ماشین به بیرون تاثیر نوع گواهینامه بر میزان تصادفات افتتاح سیستم کنترل معاینه فنی یکپارچه خودروهای سبک‌و‌سنگین ‌در سیستان‌‌و‌بلوچستان زمان معاینه فنی خودروها باید از ۵ سال کمتر شود کمین پلیس برای شکار خوروهای آلاینده فعالیت مراکز معاینه فنی در روزهای تعطیل اجرای روزانه طرح تشدید نظارت بر معاینه فنی در ۱۰ نقطه مرکزی تهران معاینه فنی خودروها دوساله می‌شود؟ سقوط خودروی جایزه تبلیغاتی از داربست تعویض رایگان فیلتر هوای خودروهای لرستان از سوی مراکز معاینه فنی تاریخ تولید لاستیک در مراکز معاینه فنی بررسی شود ۴۴۰ مرکز معاینه فنی خودروسبک در کشور همسان‌سازی می‌شوند زنجیره تایید و تکذیب سلامت برگه‌های معاینه فنی خودرویی که روزگاری خودرو آرزوها لقب داشت چگونه خودروی‌ها فاقد معاینه فنی شناسایی و جریمه می‌شوند؟ یکپارچه‌سازی معاینه فنی خودروها از هفته آینده خاص‌ترین پرایدهای ایران توجه به معاینه فنی یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا کودتای خودروهای بی کاتالیست تصادف زنجیره‌ای ۷ مصدوم بر جای گذاشت رئیس پلیس راهور: نظر قائم مقام معاینه فنی خارج از حیطه وظایف اوست ماشین‌های پلیس دارای معاینه فنی هستند پلیس با معاینه فنی‌های جعلی برخورد کند هیچ قانونی برای توقیف خودروهای فاقد معاینه فنی نداریم خودروهای پلیس هم معاینه فنی ندارند تأکید پلیس بر بازنگری مدت پنج ساله معاینه فنی‌ خودروها جدال نابرابر معاینه فنی با آلودگی هوا خلاءهای معاینه فنی رفع شود قانون معافیت ۵ ساله خودروهای صفر از معاینه فنی اشتباه بزرگی بود تردید پلیس در اصالت معاینه فنی تردد ۲.۵میلیون خودرو فاقد معاینه فنی درتهران مراکز معاینه فنی همزمان با تعطیلی امروز باز است معاینه فنی در کشور حساب و کتاب ندارد ۸۰ درصد خودروهای پایتخت معاینه فنی ندارند حمل نوزاد نو رسیده با پراید به داخل بیمارستان پراید عجیب توقیف شد! افزایش سه برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی بخش قابل توجهی از خودروهای دارای معاینه فنی پایتخت دودزا هستند ۸۰درصد خودروهای توقیفی برگه معاینه‌فنی داشتند اجرای سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها از ۱۰ دی تجهیزات مراکز معاینه فنی به روز شود ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران افزایش یافت پراید ایمن تر از گذشته شده است! افزایش ۳ برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در ۹ ماهه امسال آغاز تشدید برخورد با خودروهای بالای ۵ سال بدون معاینه فنی در اصفهان اعلام آمادگی کامل مراکز معاینه فنی در روزهای آلوده سال مرگ ۷۶۴ تهرانی در تصادفات جاده‌ای در هفت ماهه نخست سال پیشنهاد کاهش زمان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی به دو سال چرا پراید همچنان با اقبال عمومی رو به روست؟ اعمال صحیح معاینات فنی ۴۰ درصد از آمار تصادفات را کاهش می دهد ۳۹۳ نفر در تصادف‌های هفته گذشته قم مجروح شدند مراجعه تنها ۱۲۸ موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی طی ۸ ماه نخست سال تعطیلی در انتظار مراکز معاینه فنی متخلف در تهران معاینه فنی مزاحم است یا عامل کاهش ۲۳ درصدی آلودگی هوا؟ معاینه فنی خودروها در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود ۱۱ درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در آزمون ترمز مردود می‌شوند خودروهای فاقد معاینه فنی نمره منفی می گیرند مراحل ساخت پراید در کارخانه تبریز پراید دست دوم در بازار چند؟ +جدول پراید بخریم یا ماشین هندی؟ اقدام موثری برای کاهش آلودگی هوا نشده است رکوردشکنی جهانی «پراید» پراید «شش‌در» جعلی! اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس مرگ ۵۲۴ تهرانی در حوادث رانندگی در پنج‌ماه ۸۰ درصد خودروهای پایتخت فاقد معاینه فنی ۱۴ مرکز معاینه فنی پایتخت صد در صد استاندارد هستند تصادف زنجیره‌ای در محور تهران- اصفهان، مصدومیت ۲۵ تن برخورد اتوبوس و کامیون یک کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت تصادف ۲۰۰ خودرو در جاده قزوین به دلیل بارندگی یک مرکز معاینه فنی خودرو در رباط کریم تعطیل شد تخلفات صدور برگه معاینه فنی خودرو در تهران نزدیک به صفر است راه اندازی معاینه فنی یکپارچه خودرو در سراسر کشور تا یک ماه آینده انجام نظارت صحیح بر مراکز معاینه فنی عدم مراجعه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو مشمول اخذ معاینه فنی داستان قیمت پراید در سال‌های دور زیر تیـغ جـراحان ایرانی ۸۰درصد خودروها در نبود نظارت مراکز معاینه فنی را دور می‌زنند انتقاد از نرخ کم صدور برگه معاینه فنی خودروها آمادگی مراکز معاینه فنی برای اجرای طرح «L.E.Z» از ابتدای آبان ۸۰ درصد خودروهای مشمول در فصل سرما فاقد معاینه فنی هستند احتمال خطا در مراکز معاینه فنی تهران نزدیک به صفر است برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در شهرضا تشدید می‌شود رانندگان سرویس مدارس فورا به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند معاینه فنی سرویس های مدارس، خارج از نوبت مراکز معاینه فنی خودرو در استان سمنان تحت بازرسی قرار می گیرند برخی مراکز معاینه فنی در آستانه تعطیلی راه اندازی سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها در سراسر کشور طی چند روز آینده سامانه استعلام معاینه فنی خودروها راه‌اندازی شد زمان معاینه فنی اتوبوس ها کاهش یابد کاهش مراجعه به مراکز معاینه فنی خودروها در قم کاهش ۳۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی پایتخت نسبت به سال گذشته بی توجهی به صدور معاینه فنی خودروهای سنگین صدور برگه های معاینه فنی نیاز به بازنگری دارد تمهیدات ویژه برای معاینه فنی سرویس‌های مدارس فعالیت خودروهای فاقد معاینه فنی در سرویس مدارس ممنوع است نظام معاینه فنی اتوبوس‌ها باید تغییر کند جانباختگان سوانح رانندگی درون‌شهری تهران چهار برابر‌ تصاد‌ف‌های برون‌شهری سامانه ملی یکپارچه معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین راه اندازی می شود برخی رانندگان برای معاینه فنی خدمات را دور می زنند نقش معاینه فنی در کاهش تصادفات راه‌اندازی سامانه ملی معاینه فنی کشور تأثیر معاینه فنی در کاهش تصادفات اگر معاینه فنی اجباری بود، چند هزار ایرانی زنده می ماندند؟ امکان پذیرش ۶ هزار خودرو در مراکز معاینه فنی در یک شیفت کاری مرکز معاینه فنی خودرو سنگین در شهرستان بهارستان لغو پروانه شد معاینه فنی خودروها جدی گرفته نمی شود ۲۰ درصد خودروهای اصفهان معاینه فنی‌ می‌شوند تشکیل کارگروه معاینه فنی شهر گلستان تشدید نظارت بر مراکز معاینه فنی ۷۰هزار خودرو در اراک معاینه فنی شده اند نمی‌توان با سالی یک بار معاینه فنی تغییری در هوای تهران ایجاد کرد جزئیات اجرای طرح مناطق کم‌ انتشار آلایندگی و تشدید نظارت بر معاینه فنی برنامه‌ریزی برای کاهش زمان معاینه فنی خودروهای صفر کنترل معاینه فنی خودروها در تهران هوشمند می شود صدور برگ معاینه فنی بیشتر به نمایش شبیه است ۷۰درصد ظرفیت مراکز معاینه‌فنی خالیست بازگشت معافیت معاینه فنی خودروها از ۵ به ۲سال برگه معاینه فنی پایتخت؛ شرط تردد در محدوده کم آلاینده معاینه فنی در کشور یکپارچه می‌شود نحوه صدور و کنترل معاینه فنی در طرح ترافیک جدید تصویب لایحه ساز و کار نظارت و کنترل برگ معاینه فنی خودروها برگه معاینه فنی، ضامن ایمنی خودرو و سلامت سرنشینان آن نیست مراکز معاینه فنی خودروها رایگان شود مراکز معاینه فنی خودرو زیرساختهای لازم را ندارد اما و اگرهای کاهش سن معاینه فنی خودرو اصلاح سقف معافیت‌ معاینه فنی خودرو گپ ویدیویی و سلفی گرفتن خطرات تازه‌ای که رانندگان را تهدید می‌کنند آغاز تست مخازن خودروهای گازسوز در مراکز معاینه فنی تا دو ماه آینده بررسی وضعیت معاینه فنی در ایستگاههای تاکسیرانی و مراکز معاینه فنی آغاز تدوین دستورالعمل اجرایی معاینه فنی تاکید بر معاینه فنی دوره ای اتوبوس ها اعمال ضوابط سختگیرانه و اصلاح شرایط انجام معاینه فنی امکان اعمال قانون نرم‌افزاری با راه‌اندازی سامانه جدید معاینه فنی تخلفی در عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو اردبیل مشاهده نشده است خودرویی که نقص فنی داشته باشد برگه معاینه اش ابطلال می شود ساختمان معاینه فنی دهاقان، اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد
برگشت به بالا