مرکز پژوهش‌های مجلس فرسودگی ناوگان باری کشور را بررسی کرد

ترانزیت مرگ در جاده‌ها

عصر خودرو- فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل کشور طی سال‌های گذشته به یکی از معضلات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در کشور بدل شده است. در این بین ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی باری، مانند کامیون‌ها و کشنده‌ها، نقش بسزایی در آمار فرسودگی وسایل نقلیه دارند.

دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱:۰۰

ترانزیت مرگ در جاده‌ها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، مرکز پژوهش‌های مجلس روز گذشته در گزارشی به تحلیل وضعیت نوسازی بین ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری در کشور پرداخته و ضمن ریشه‌یابی برخی موانع، پیشنهادهایی را هم برای حرکت به سمت نوسازی این ناوگان داده است.

فرسودگی ناوگان باری در کشور طی سالیان اخیر به جایی رسیده که نگرانی‌های عمده‌ای را ایجاد کرده است. تنها مروری بر اخبار، نقش این خودروهای فرسوده در تصادفات جاده‌ای را به‌خوبی نشان می‌دهد؛ به طوری که در بسیاری از این تصادفات رد پای یک خودروی باری فرسوده به‌خوبی قابل مشاهده است. علاوه بر این، این دست از خودروها، مانند کامیون‌ها و کشنده‌های فرسوده، تاثیر مخربی بر آلودگی هوا که این روزها از معضلات اصلی کلانشهرها محسوب می‌شود هم دارد، به طوری که 15.7درصد از انتشار ذرات معلق در تهران متعلق به کامیون‌هاست که بیشترین سهم را داراست.

مصرف بالای سوخت خودروهای باری فرسوده نیز هزینه‌های زیادی بر دوش دولت می‌گذارد، به‌خصوص اینکه مصرف سوخت در ایران مشمول یارانه زیادی است و عدم‌جایگزینی این خودروها بخش قابل‌توجهی از یارانه دولتی را می‌سوزاند. در اهمیت این ناوگان تنها می‌توان به ذکر این موضوع بسنده کرد که 92درصد از کل حمل‌ونقل باری کشور توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای انجام می‌شود.  طبق آماری که در گزارش بازوی پژوهشی مجلس به آن اشاره شده، اکنون 365هزار دستگاه در ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری کشور وجود دارد که از این بین 165هزار دستگاه، معادل 45درصد، عمری بیش از 16سال داشته و در مرز فرسودگی تعریف می‌شوند. 20درصد از این ناوگان، معادل 74هزار دستگاه، نیز عمر بالای 35 سال داشته و درگیر فرسودگی شدید هستند. همچنین قوای محرکه برخی از این خودروها سه تا چهار دهه عمر دارند.

اما در چنین شرایطی شاهد هستیم که هیچ‌یک از قوانین و مقرراتی که برای نوسازی این ناوگان مصوب شده در عمل به جایی نرسیده است. از این بین می‌توان به طرح نوسازی 65هزار دستگاه کامیون و کشنده بالای 10 تن با عمر بیش از 35سال اشاره کرد که از آن تنها 6درصد عملیاتی شده است. همچنین از طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری که 108هزار دستگاه را هدف گرفته بود تنها یک‌درصد محقق شده؛ با این وجود اخیرا شورای اقتصاد مرحله دوم این طرح را مصوب کرده که طی آن 85هزار دستگاه ناوگان دیزلی برون‌شهری باید نوسازی شوند.  با این وجود به‌قوت می‌توان گفت که تصویب این طرح‌ها تاثیر زیادی بر عبور از باری‌های فرسوده ندارند. همان‌طور که اشاره شد، حتی از مصوبات قبلی نیز بخش بسیار ناچیزی عملیاتی شده است.

p16 copy

در واقع مانع اصلی اجرای این طرح‌ها، ریسک بالای نوسازی برای ذی‌نفعان است. از طرفی دولت اطمینان ندارد که اگر تسهیلات و بودجه کافی به نوسازی این ناوگان اختصاص دهد، بتواند این هزینه‌ها را از طریق صرفه‌جویی جبران کند. خودروساز هم اطمینان ندارد که اگر در شرایط فعلی که با مشکلات عمیق مربوط به نقدینگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، بخواهد روی نوسازی این ناوگان سرمایه‌گذاری کند، بتواند این سرمایه را بازگرداند یا خیر. دارندگان خودروهای فرسوده نیز اسقاط خودروی باری خود را یک ریسک تمام‌عیار می‌بینند، چراکه طی سال‌های گذشته قیمت گواهی اسقاط تقریبا ثابت مانده اما بهای کامیون‌های نو، رشد بسیار قابل‌توجهی را تجربه کرده است. بنابراین دارندگان این خودروها به هیچ عنوان مطمئن نیستند که اگر خودروی فرسوده خود را اسقاط کنند، توانایی جایگزینی آن را خواهند داشت یا خیر.

ناوگان باری زیر ذره‌بین مجلس

همان‌طور که اشاره شد، بازوی پژوهشی مجلس، در گزارشی که روز گذشته منتشر کرده، فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری کشور را زیر ذره‌بین خود قرار داده است. نگارندگان این گزارش چند عامل اصلی را در مورد عدم نوسازی ناوگان باری جاده‌ای کشور موثر دانسته و اشاره دارند که «عدم‌تضمین تسویه قیمت سوخت صرفه‌جویی‌شده» یکی از این عوامل است. این عامل به ریسک دولت اشاره دارد که اطمینانی به بازگشت تسهیلات و بودجه‌ای که برای طرح‌های نوسازی تخصیص می‌دهد از محل صرفه‌جویی سوخت ندارد. عامل دیگری که مطرح می‌شود، «پرداخت منافع بعد از پیمایش» است. پرداخت منافع حاصل از صرفه‌جویی به نصب سیستم سامانه GPS برای صحه‌گذاری پیمایش منوط شده، اما از آنجا که به دلیل عدم‌تامین به‌هنگام این تجهیزات، امکان پایش و محاسبه صرفه‌جویی در ناوگان جدید وجود نداشته و راهکار دیگری نیز پیش‌بینی نشده، اعمال برخی از طرح‌های بهینه‌سازی دچار اختلال شده است.

عامل سوم از دیدگاه این گزارش مربوط به عدم‌تامین مالی برای اجرایی شدن طرح‌هاست. برای تولید خودروهای حمل‌ونقل عمومی سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی لازم است که از دامنه نقدینگی شرکت‌های خودروساز خارج است؛ بنابراین برای شکل‌گیری طرح نوسازی، تامین سرمایه در گردش ضروری است. بر این اساس عدم‌پیش‌بینی منابعی برای تامین نقدینگی شرکت‌های خودروساز، به طوری که منابع موردنیاز فرآیند نوسازی پیش از صرفه‌جویی تامین شود، یکی از دلایل مهم ناموفق بودن مصوبات نوسازی در سنوات گذشته بوده است. دلیل دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده «عدم‌تولید کافی و واردات به میزان مورد نیاز» است. بازوی پژوهشی مجلس تاکید دارد که «ترخیص این نوع خودروها در گمرک‌های کشور به‌کندی و سختی صورت می‌گیرد. مشکل ثبت سفارش کشنده‌ها به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه، ارائه نشدن گواهی اسقاط کشنده فرسوده، اخذ وثیقه و ضمانت‌نامه از سوی بانک‌های عامل برای صدور کد رهگیری و برخی دیگر از مسائل باعث شد کشنده‌ها در انبارهای گمرک دپو شده و حتی بیش از یک سال نیز اجازه ترخیص نداشته باشند.»

نبود سازوکار قانونی جامع برای اسقاط خودروهای فرسوده دلیل دیگری است که در این گزارش به عنوان یکی از عوامل موفق نبودن طرح‌های نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری در کشور به آن اشاره شده است. گرچه مقرراتی مانند قانون هوای پاک و حتی قانون ساماندهی صنعت خودرو به اسقاط این دست از خودروها می‌پردازد اما موانعی در جهت اسقاط کافی و به‌موقع خودروهای فرسوده وجود دارد. یکی از این عوامل لغو معیار کمی سنی برای تشخیص فرسودگی خودرو است که طبق آیین‌نامه جدید ماده 8 قانون هوای پاک انجام شده است. گویا بعد از شکایت یکی از شهروندان با رأی دیوان عدالت اداری با استعلام از شورای نگهبان معیار سنی حذف شده و پس از آن زمانی که وسیله نقلیه به سن مرز فرسودگی می‌رسد نیازمند مراقبت و تعمیرات بیشتر است و باید تعداد دفعات معاینه فنی سالانه آن و عوارض سالانه مربوطه افزایش یابد.

در صورتی که وسیله نقلیه به دلیل افت و کاهش عملکرد و از بین رفتن قطعات کنترل آلایندگی و ایمنی، توانایی قبولی در آزمون‌های معاینه فنی را نداشته باشد، فرسوده تلقی می‌شود. اما معاینه فنی راه مناسبی برای تشخیص فرسودگی نیست، چراکه راه‌های دور زدن زیادی دارد و حتی برخی از افراد برای گذراندن این آزمون دست به اجاره قطعات می‌زنند؛ به طوری که استعلام‌های صورت‌گرفته از دستگاه‌های مربوطه نشان می‌دهد پس از تصویب آیین‌نامه‌ مذکور تاکنون وسیله نقلیه‌ای که در دو دوره متوالی نتواند معاینه فنی خود را اخذ کند گزارش نشده است و عملا وسایل نقلیه مشمول فرسودگی در کشور صفر شده است. این وضعیت بیانگر ناکارآمدی سازوکار فعلی مراکز معاینه فنی در تشخیص فرسودگی است.

همچنین اگر کسی بخواهد خودروی باری فرسوده خود را اسقاط کند باز هم انگیزه کافی نخواهد داشت، چراکه قیمت گواهی اسقاط هماهنگ با تورم افزایش نداشته است. همچنین تسهیلات کافی هم برای مالکان وسایل نقلیه فرسوده در نظر گرفته نشده است. این عوامل در کنار یکدیگر موضوع نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری کشور را در بن‌بست نگه داشته است.  بازوی پژوهشی مجلس در بخش دیگری از گزارش خود راه‌های پیشنهادی برای خروج از این وضعیت را نیز ارائه داده است. یکی از راه‌های پیشنهادی نگارندگان این گزارش این است که از طریق «حساب بهینه‌سازی مصرف انرژی» که در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده، بازگشت سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوسازی تضمین شود. راهکار دیگری که مورد اشاره قرار گرفته، اصلاح سیاست‌‌های تعرفه‌ای است تا خودروهای باری، مانند کامیون‌ها و کشنده‌ها، با قیمت کمتری وارد کشور شوند. همچنین بازوی پژوهشی مجلس پیشنهاد می‌دهد که از طریق صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت، نقدینگی لازم برای تولید ناوگان باری تامین شود.

به هر صورت اگر سیاستگذاران و تصمیم‌گیران بتوانند راهی برای نوسازی این ناوگان بسیار فرسوده کشور پیدا کنند، منافع بسیاری برای کشور ایجاد خواهد شد. برای مثال طی سال‌های گذشته کسب درآمد از ترانزیت کالایی با ایجاد کریدورهای مختلف در جهان بسیار رونق گرفته است. گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌بینی می‌کند که با ایجاد اصلاحات لازم، ایران می‌تواند از طریق ترانزیت کالا سالانه 8میلیارد دلار درآمد ارزی داشته باشد. برای مشخص شدن حجم این پول لازم است ذکر کنیم که کل پول بلوکه‌شده ایران در کره جنوبی که سال‌ها به محل اختلاف دو کشور بدل شده بود، تنها 7میلیارد دلار بود.

در مورد مصرف سوخت هم می‌توان گفت که کامیون‌های فرسوده با عمر بالای 25 سال در هر 100کیلومتر حدود 60لیتر سوخت مصرف می‌کنند. این میزان 30لیتر بیشتر از کامیون‌های با سن کمتر از 5 سال کارکرد است. با فرض پیمایش 40هزار کیلومتر برای هر کامیون در کشور، به ازای جایگزینی هر کامیون فرسوده با کامیون نو، سالانه 12هزار لیتر در مصرف گازوئیل صرفه‌جویی می‌شود. با توجه به وجود بیش از 102هزار انواع کامیون با عمر بیش از 25 سال در کشور، با جایگزینی تمامی کامیون‌های فرسوده، حدود 1.22میلیارد لیتر در مصرف گازوئیل صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین میزان صرفه‌جویی سالانه ناشی از نوسازی برابر با 979.2میلیون دلار، معادل با 25.46هزار میلیارد تومان، خواهد بود.

برچسب ها

تردد خودروتصادفات رانندگیخودرو سنگین
مطالب مرتبط بیشتر
۳۴ مرکز معانیه فنی در دست ساخت است بدنه خودرو باید از جان سرنشینان در تصادفات حفاظت کند واردات خودروهای سنگین از طریق منطقه آزاد اروند عملیاتی شد افزایش ۶ درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی موتورسوارها ۵۰ درصد کشته شدگان تصادفات تهران از کروکی آنلاین چه می‌دانیم؟ افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف رانندگی در پایتخت فرسودگی ۵۵ درصد خودروهای کلانشهر‌ها رانندگی خودرو های تجاری و چالش های پیش رو آزادسازی قیمت فروش روانکار های خودرویی راه خروج از بحران است ‌‌جزئیات فرسودگی ‌خودروهای در حال تردد کشور؛ موتورسیکلت‌ در رأس فرسوده‌ها عدم توجه به جلو همچنان در رتبه اول تصادفات فوتی کاهش ۲۱ درصدی تلفات ناشی از تصادف در غرب استان تهران سامانه "تحلیل تصادفات شهری" با فناوری هوش مصنوعی توسط دانش‌بنیان‌های ایرانی طراحی و ساخته شد داف خوشنام هلندی صدمات شدید خودروهای داخلی در تصادفات کوچک ۴۷ درصد وسایل نقلیه فعال کشور فرسوده است تردد خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان چراغ سبز قانون به فرسوده ‌ها کاهش مصدومیت‌های ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار اژه‌ای: برای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود آخرین جزئیات گواهی‌های اسقاط خودروهای سنگین از سامانه راهداری از هر ۱۰ وسیله نقلیه، ۷ خودرو تک سرنشین است بازار تجاری ها از سبک تا سنگین کاهش تصادفات موتورسواران به زیر ۵۰ درصد در شهریور امسال در تهران مشمولان پرداخت نقدی برای واردات خودروهای کشنده؛ وجه خود را واریز کنید نماینده مجلس: در ساخت ۹۰ درصد قطعات خودرو استانداردی رعایت نمی‌شود تکلیف مجلس به فرماندهی انتظامی برای تعیین علت وقوع تصادفات و معرفی مصدوم به پزشکی قانونی واردات خودرو‌های نیمه‌سنگین و سنگین به مناطق آزاد مجاز شد پلیس راهور: بیلبوردهای شعر در تهران موجب افزایش تصادف می‌شود رشد ۴۴ درصدی تولید خودروی سنگین در ۶ ماه نخست امسال خودرو‌های سنگین ارس ۱۰ درصد بازار را گرفت ساخت شبیه‌ساز خودروهای سنگین و سبک با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای امکان استعلام برخط سوابق وسایل نقلیه موتوری برای دستگاه‌های اجرایی فراهم شد "عدم توجه به جلو" عامل ۵۰ درصد تصادفات تهرانی‌ها آیا تصادف بدون گواهینامه قتل عمد است؟ افزایش چشمگیر تولید خودروهای سنگین‌ باری سربازان سنگین وزن سایپادیزل در نمایشگاه خودرو مشهد سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران رشد ۷۷ درصدی تولید خودرو سنگین در ۴ ماه اول امسال تکذیب واژگونی نخستین محموله خودرو‌های کارکرده وارداتی لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری در تولید خودروی سنگین قدیمی روزانه ۲۱۰۰ تصادف در تهران اتفاق می‌افتد طرح تردد استانیِ خودروهای مناطق آزاد کیش و قشم به هیات دولت رسید «پژو ۲۰۶»؛ دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است مردودی ۶۰ درصدی وانت بارها در معاینه فنی افزایش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی موتورسواران خودروهای نفس‌گیر ناوگان خودروهای سنگین خارجی کارت سوخت اعتباری دریافت می‌کند تکلیف خودروی متواری در تصادفات چه می‌شود؟ ایران بیست و یکمین کشور موتوری جهان شناخته شد + جدول باز شدن ایربگ بیش از دوهزار خودرو در تصادفات «بی‌توجهی به جلو» علت ۵۰ درصد از تصادفات تهران در نوروز اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز ۱۴۰۲ ثبت ۳۹۵ میلیون تردد در نوروز ۱۴۰۲ سرعت غیرمجاز، بی‌توجهی به جلو و خواب آلودگی مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای‌اند تردد نزدیک به دو میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده ها بیش از ۱۱ هزار خودرو سنگین در مراکز معاینه فنی هرمزگان رد شدند سنگین‌های باری رکورد زدند کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز در آزادراه‌ها تصویب شد کاهش ۶ درصدی تصادف موتورسیکلت‌ها در سال جاری هراز و چالوس یکطرفه می‌شود کاهش ۶۰ درصدی تخلفات جرثقیل‌های امدادی کیفیت پایین خودروها و استانداردهای راهها، دلایل اوج‌گیری آمار تلفات جاده‌ای است نقش رشد ایمنی خودروها در حوادث رانندگی ایران ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد ۳۲ دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟ در تهران به‌ازای هر ۲ نفر یک خودرو وجود دارد محور هراز از امروز تا سوم اسفندماه مسدود است تولید تجاری‌ها بر مدار صعود ابلاغ مصوبه پلاک‌گذاری ملی خودروهای مجاز به تردد در مناطق آزاد ۱۸ درصد از جانباختگان تصادفات زیر ۱۸ سال سن دارند عدم توانایی کنترل خودرو سهم ۳۵ درصدی در تصادفات دارد! گودرزی: نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟ کروکی آنلاین چه زمانی به بهره برداری می‌رسد؟ میزان تصادفات افزایش یافته است بزرگراه امام علی (ع) رتبه اول در تصادفات پایتخت تردد‌های برون‌شهری ۹.۶ درصد افزایش داشت تهرانی‌ها ۲۳۰۰ تصادف در روز گذشته ثبت کردند! وقوع ۷۰۰۰ تصادف رانندگی در تهران در دی ماه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با نسل جدید آسفالت‌های هوشمند نگاهی به کمپانی سانی؛ سازنده مطرح خودروهای سنگین رشد ۱۴ درصدی قربانیان تصادفات در سال جاری میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟ وضعیت تردد در محورهای شمالی روان است جزئیات ممنوعیت تردد برون شهری تاکسی‌های اینترنتی فرار از صحنه تصادف، چه جرم و مجازاتی دارد؟ ۷۵ درصد تلفات جانی تصادفات در جاده‌های اصلی است ۱۶ هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی در چه صورتی کروکی توسط پلیس کشیده می‌شود؟ خودروهای ناایمن؛ پاشنه آشیل تصادفات حوادث ترافیکی را با قانون‌گذاری مهار کنید توجه به بازدید‌های دوره‌ای لاستیک خودرو لازم است؟ تجاری‌سازان در جاده رشد عمده‌ترین دلیل مردودی معاینه فنی خودروهای سنگین عمر بالای ۲۰ سال است چه عواملی باعث تصادف در تقاطع‌ها می‌شود؟ سقف پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس چقدر است؟ رونمایی از اولین خودروی نیمه‌ سنگین تسلا افزایش تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای در روزهای اخیر محدودیت تردد خودروهای برقی در سوئیس بابت کاهش مصرف برق در فصل سرد پیش بینی کاهش ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در پایتخت طی ۱۰ سال تردد ۴۰ هزار تاکسی فرسوده در تهران معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادف در جاده‌های پایتخت است نقش ۵۰ درصدی نقص فنی خودروهای داخلی در تصادفات کشور تغییر مسیر ناگهانی عامل ۸ درصد تصادفات در تهران پرداخت ۱۶۸ میلیون تومان خسارت به فوتی‌های حوادث رانندگی تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه امام علی (ع) چرایی عدم اجرای R.D.S در ایران خسارت ۵.۵ میلیارد تومانی تصادفات فوتی به کشور تصویب واردات ۳ نوع خودرو سنگین در کمیسیون صنایع پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان خسارت برای تصادفات کاهش ۱۹ درصدی تصادفات فوتی در اربعین امسال ۱۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت نتیجه یک قانونگریزی پاسخی به ادعای صمت در مورد کمبود گواهی اسقاط ایمنی خودرو تایید نشود، شماره‌گذاری نمی‌کنیم جزئیات پرداخت آنلاین خسارت تصادف زیر ۲۰ میلیون تومان پرداخت خسارت در تصادفات زیر ۲۰ میلیون تومان بدون کروکی تردد ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار خودرو فرسوده در جاده های کشور رشد ۵۰ درصدی تولید خودروهای تجاری تعداد کشته‌ها در دوره آزاد شدن واردات خودرو کاهش یافت «کودکان را نجات دهیم»؛ جشنواره پلیس راهور برای کاهش آسیب‌دیدگی کودکان در تصادفات ممنوعیت ۲ روزه تردد کامیون در معابر تهران تصادف مرگبار موتورسنگین در شمال تهران + عکس مجازات فرار از صحنه تصادف چیست؟ تحقیقات درباره تصادف مرگبار خودروی برقی تسلا آغاز شد تقاضای صدور مجوز تردد ماشین‌های منطقه آزاد انزلی در ۳ شهرستان گیلان+ نامه اعلام نحوه پرداخت خسارت تصادفات به خودروهای متعارف و نامتعارف بیشترین تصادفات شهری در کجا اتفاق می‌افتد؟ عملکرد ناوگان خودرو‌های سنگین، ملاک سهمیه بندی سوخت است انتشار آخرین آمار حوادث خودران ها عدم تناسب گواهینامه با خودرو و استرداد دیه پرداختی به شرکت بیمه‌ افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌ها کاهش تردد در محورهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته افزایش مرگ و میر در تصادفات با وجود خودروهای ایمن‌تر حوادث ترافیکی، سالانه بیش از ۱۷ هزار کشته و ۴۴ هزار معلول دائمی برجای می‌گذارد بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور عدم شماره گذاری خودروهای نا ایمن از سوی پلیس راهور مطالبه عمومی است حوادث جاده‌ای؛ کشته و زخمی شدن ۵٨ نفر در یک شب کاهش هوشمندانه خسارت های ناشی از تصادفات با کمک محصولات دانش بنیان میزان تصادفات جاده ای در کشور، ۲۰ برابر استاندارد جهانی است مرگ سالانه یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای خودروسازان به تکالیفشان عمل نکردند نظر پلیس درباره واردات خودرو تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع شد توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز تردد تاکسی‌های کاربراتوری در شهر ممنوع است ­افزایش ۵.۳ درصدی تردد در شبانه روز گذشته در محورهای برون‌شهری تفاوت ۶ میلیون تومانی قیمت لاستیک سنگین در سامانه صمت با بازار مرگ بیش از ۱۱۰۰ تن در تصادفات نوروزی ۱۴۰۱ واردات خودرو در سال ۸۴ تا ۸۶ منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد مرگ ساعتی ۱.۶ نفر در تصادفات در نوروز امسال ثبات تولید تجاری‌ها در ۱۴۰۰ تردد‌های برون شهریِ ۱۹ فروردین ۰.۹ درصد کاهش یافت کاهش یک درصدی تردد در محورهای برون شهری در شبانه‌روز گذشته تردد روان در محورهای منتهی به مناطق شمالی آمارهایی از تخلفات و تلفات تصادفات نوروزی و مصیبت خواب بی‌موقع رانندگان کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالای جاده‌ای است نقش خودروهای داخلی و وضعیت راه‌ها در تصادفات جاده‌ای از نگاه نایب رئیس کمیسیون عمران نقش خودروهای بی کیفیت در آمار بالای تصادفات جاده ای پررنگ است بیشترین تصادفات نوروزی امسال بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ رخ می‌دهد متغیرهای کلان اقتصادی چه تاثیری بر سوانح حمل‌ونقل جاده‌ای دارند؟ تردد بیش از دو میلیون وسیله نقلیه در محورهای لرستان ماجرای پیامک تشویقی پلیس به رانندگان چه بود؟ افزایش ۲۵ درصدی ترددهای جاده ای/۲۰هزار دوربین برای کنترل جاده ها جزئیات ارتقای ایمنی ‌جاده‌ها برای سفرهای نوروز در تصادفات نوروزی امسال ۹۹۹ تن جان باختند افزایش تصادفات در ۵ روز پایانی سال و هشدارهای پلیس به عابران و رانندگان تردد در محورهای شمالی کشور روان است کامیون گران و ناوگان حمل بار فرسوده! پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی» افزایش۷.۶ درصدی تردد در محورهای برون شهری تردد ۷۶۰‌هزار خودروی سواری فرسوده در کشور راننده، مقصر تصادف اتوبوس خبرنگاران در نقده شناخته شد در تصادف بهبهان، کیسه هوای فقط یک خودرو عمل کرد سهم ۱۰۰ درصدی تقصیر انسانی در تصادف زنجیره‌ای بهبهان در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت در تصادف منجر به فوت خودران ها مقصر کیست؟ ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تصادف بهبهان تردد در محورهای شمالی روان است تردد خودرو‌های لوکس از ماه آینده، مشروط به پرداخت مالیات است وقوع حوادث مرگبار جاده‌ای به دلیل "عدم پیش‌بینی صحیح وضعیت جوی جاده‌ها" جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه کشور فرسوده است کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی تهران طی ۱۰ سال هیچ یک از اعضای شورای شهر درخواست مجوز ورود به محدوده خط ویژه نداشته‌اند شرط اجرایی شدن کروکی الکترونیک در کشور استان‌های پرتصادف را بشناسید در حادثه بهبهان چرا ایربگ‌ها باز نشد؟ ایزدخواه: نیازمند سازوکار بیمه کیفیت خودروی ایرانی هستیم افزایش ۱۹.۳ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آسان شود ۴ محور ارتباطی در غرب کشور به دلیل شدت بارندگی مسدود شد افزایش ۱۲.۵ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری سهم ٣٢ درصدی سرنشینان خودرو در آمار فوتی ها خوزستان چهارمین استان پرتصادف کشور است افزایش ۱۰درصدی تردد در جاده‌ها/ بارندگی در محورهای ۴ استان ۳۲ درصد کامیون‌ها فرسوده هستند آخرین وضعیت راه‌ها در کشور اعلام شد کیفیت خودروهای سنگین از سواری ها جلو زد افزایش ۳۸.۵ درصدی حوادث جاده‌ای در سال جاری افزایش ۸ درصدی تاثیر خطای انسانی در تصادفات جاده‌ای تمام محورهای اصلی کشور باز است سهم کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال از جانباختگان تصادفات چه قدر است؟ تردد‌ها ۶.۷ درصد نسبت به روز قبل رشد کرد استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای کاهش میزان تصادفات جاده‌ای جاده‌ها چه مقدار در وقوع تصادفات نقش دارند؟ حاشیه‌سازی هزاران خودروی آمریکایی در جاده‌های ایران آمار فوتی های تصادفات جاده ای اعلام شد هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات‌‌ جان می بازند؟ تردد شبانه خودروهای گازوئیلی ممنوع شد کدام معابر تهران موجب تصادف می‌شوند؟ آمار تلفات تصادفات همچنان صعودی است عبور از رکورد تولید یک سال گذشته ایران خودرو دیزل در ۹ ماه صادرات موتورهای دیزلی خودروهای سنگین به آلمان بایدها و نبایدهای رانندگی در هوای بارانی ۱۰ درصد ترددها در کشور با سرعت غیرمجاز انجام می شود ۷۵درصد از جانباختگان حوادث رانندگی مربوط به تصادفات برون شهری است لغو منع تردد شبانه به محض ابلاغ به پلیس آسمان پرستاره تجاری‌های سنگین جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین ایجاد تغییرات در تردد خودروها داخل پارک پردیسان محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود بعد از وقوع تصادف، رانندگان بلافاصله از صحنه عکس بگیرند طرح ممنوعیت تردد شبانه هوشمند می‌شود؟ کدام تصادفات نیاز به کروکی دارند؟ ممنوعیت تردد تاکسی‌های کاربراتوری در شهرهای آلوده از۱۴۰۱ « تردد شبانه» همچنان ممنوع! امکان تردد خودروهای عراقی در منطقه آزاد اروند فراهم شد افزایش آمار مصدومان تصادفات رانندگی در تهران گرانی لاستیک سبب شده برخی کامیونداران لاستیک تاریخ گذشته بخرند تجهیز پلیس به تبلت برای تهیه کروکی آنلاین ممنوعیت تردد شبانه برای حفظ سلامت مردم است نه کسب درآمد افزایش ۴.۷ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری مرگ روزانه ۴۶.۵ نفر در حوادث رانندگی شش ماهه رمز عبور طرح شبانه چیست؟ هر دقیقه یک تصادف در تهران رخ می‌دهد جریمه‌شدگان تردد بین جاده‌ای دارای مجوز به فرمانداری‌ها مراجعه کنند افزایش سقف ارزش واردات تایر سنگین در زمان ثبت سفارش افزایش ۴ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین محدودیت تردد شبانه برقرار است جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین چرا کروکی‌ تصادفات الکترونیکی می‌شود؟ حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات اجرای پویش ١٨١٨ در خصوص کشته شدگان حوادث ترافیکی تردد میکسر‌ها و خودروهای حمل بتن در روز با شرایط خاص ۱۸ تا ۳۵ ساله‌ها بیشترین جانباختگان تصادفات هستند ۴۰ درصد فوتی‌های شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است تولید خودروهای سنگین رشد کرد وضعیت راه‌های پرتردد/ ترافیک سنگین در محور چالوس ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می‌شود رشد ۱۱ درصدی تلفات تصادفات در پنج ماهه نخست امسال مسیر تردد کامیون‌های ایرانی به ارمنستان تغییر نکرده است تصادف و آتش سوزی خودرویی در تهران ۲ کشته داشت نکاتی مهم که می‌تواند جان شما را در هنگام رانندگی نجات دهد! تردد در محورهای برون شهری ۵.۳ درصد افزایش یافت تردد در محورهای اصلی کشور روان است مشکل جریمه تردد برون شهری تاکسی‌های فرودگاه پابرجاست امکان ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح آغاز به کار سایت صدور مجوز تردد بین شهری سامانه جدید مجوز تردد از چهارشنبه در تهران راه‌اندزی می‌شود لغو ممنوعیت تردد شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است خودروهای سنگین داخلی در صورت تامین منابع مالی توان رقابت با تولیدات روز دنیا را دارند شرایط جدید صدور مجوز تردد بین شهری اعلام شد مجوزها اینترنتی می‌شود آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه در کشور پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز تردد در تهران اعلام شدند نواب و آزادی پرترافیک‌ترین معابر پایتخت رشد ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در چهار ماهه نخست امسال دولتی‌ها ماشین‌آلات داخلی نمی‌خرند/ در تولید ماشین‌آلات سنگین کمبود داریم تشدید مجازات برای رانندگانی که از صحنه تصادف فرار می‌کنند سنگین‌های باری در عرش؛ وانت‌ها در قعر میزان سقف دریافت خسارت بدون کروکی تردد بین استانی به ‌شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است بیشترین تصادفات در کدام مناطق تهران رخ می‌دهد؟ کاهش ۱۳درصدی تلفات جاده‌ای در دوره کرونا عدم توجه به جلو، عامل یک سوم تصادفات در پایتخت ماجرای واردات لاستیک‌های ارزان قیمت کامیون صحت دارد؟ وزارت بهداشت اسامی پزشکان مجاز به تردد بین استانی را اعلام کند جلوگیری از تصادف در خودران ها آیا تردد بین استانی مجاز است؟ کارت سوخت خودروهای سنگین هر دوهفته شارژ می‌شود ترددهای بین استانی ۴۵ درصد کاهش یافت رانندگان مراقب تردد عزاداران با پوشش تیره باشند کدام خودروهای سنگین ۵ ستاره کیفی گرفتند؟ افت تیراژ خودروهای تجاری‌ها تردد بین تهران و البرز مجاز است تغییرساعت تردد کامیون‌ها در دهه اول محرم اگر در تصادف راننده گواهینامه نداشته باشد بیمه خسارت پرداخت می کند؟ علت عمده تصادفات در تهران عدم توجه راننده به جلو است درخواست پلیس برای تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم تلفن همراه، یک همراه نامطمئن در رانندگی نبستن کمربند ایمنی مهمترین عامل مرگ و میر محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است کاهش ۱۱.۱ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری جریمه یک میلیون تومانی برای سفر به شهرهای ممنوعه افزایش ۷.۵ درصدی تردد برون شهری ۷۵ هزار خودرو در تعطیلات ۶ روزه وارد مازندران و گیلان شدند ١٢ درصد از تصادفات به دلیل تغییر مسیر ناگهانی است افزایش ۲۰ درصدی تولید لاستیک ناوگان سنگین کشور طی ۳ ماهه نخست سال کاهش ۲ درصدی جانباختگان حوادث موتوری با «موتوریار» اعمال قانون ۴۷۰ هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد تامین ارز ۱۵ میلیون یورو برای واردات لاستیک سنگین کرایه خودرو روزی ۴ میلیون برای شمال‌گردی! بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز تکذیب افزایش قیمت لاستیک ماشین‌های سنگین تردد‌های بین شهری ۴ درصد کاهش یافت لاستیک دولتی، تشویقی برای تخلیه کالاهای رسوب‌ شده تردد اتوبوس خبرنگاران ممنوع بود! اجرای دوره آزمایشی تردد در مسیر تهران به چالوس در آینده نزدیک چند راهکار برای فرهنگ سازی کاهش تصادفات جاده ای چرا جاده‌ها قربانی می‌گیرند؟ فرصت یک‌ماهه رانندگان برای خرید لاستیک با ارز نیمایی خودداری از کنار کشیدن خودرو در تصادفات تخلف است رانندگان به جای جاده هراز از مسیر فیروز کوه تردد کنند تولید خودروهای سنگین در وضعیت خوب پلیس دیدگاه «خودش» را درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران اعلام کرده، نظر نهایی را «قاضی» می‌دهد اتوبوس خبرنگاران ۷ سال به نمایندگی مراجعه نکرده بود تصادف زنجیره‌ای مرگبار تریلی و ۹ خودرو در جنوب تهران تردد در محور جدید سنندج- مریوان از هفتە آیندە برای عموم آزاد است اطلاعیه پلیس راهور درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان زمانی برای مستی اتوبوس‌ها هر یک دقیقه یک تصادف در شهر تهران روی می دهد افزایش ۲.۴ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری کامیون‌ها در صدر جدول افزایش تولید مردم نگران پیامک‌های جریمه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد نباشند رشد ۱.۵ درصدی تردد در محور‌های فعال کابینی برای خدمه رژیم غذایی ناسالم، رانندگی خطرناک را افزایش می‌دهد لاستیک‌ رانندگان روی محور گرانی و کمبود مشکلات لاستیکی کامیون‌داران همچنان پابرجا افزایش ۴۶ درصدی مرگ و میر پیاده‌ها کاهش سفر در روز اول اجرای محدودیت‌ها ۳ خودرو سنگین ۵ ستاره و ۵ خودرو ۴ ستاره خودروهای لوکسی که قاچاقی تردد می کنند برخورد خودروها در زنجان ۵ مصدوم برجای گذاشت سه‌شنبه‌های بدون خودروها و اتوبوس‌های پیر ۳ کشته و زخمی در تصادف پراید و کامیون افزایش ۲.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری واژگونی مرگبار اتوبوس در پاکستان افزایش ۴.۶ درصدی تردد در محور‌های برون شهری سفر به «شمال» همچنان ممنوع! افت و خیز تولید تجاری‌ها در ۱۴۰۰ ساعت منع تردد شبانه با پایان ماه رمضان تغییر می‌کند؟ کاهش ۲۲ درصدی ترددها در تعطیلات عید فطر آمار جانباختگان تصادفات در سال گذشته ۹ درصد کاهش داشت کاهش ترددها در عید فطر ۱۴۰۰ طرح پاریس برای منع عبور خودروها از مرکز شهر اعلام ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه فرمانداران اجازه صدور تردد خودروها را ندارند قیمتها ۲۵ درصد رشد کرد جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر نسل جدید کشنده فوتون در ایران ایران خودرو دیزل امسال را با جهش تولید آغاز کرد تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه تردد روان در محورهای شمالی کشور سقوط پژو ۴۰۵ از پل ۴ کشته برجای گذاشت تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری ۲۲.۸ درصد افزایش یافت افزایش ۵.۷ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری تردد در محور هراز روان است تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید مدرس تهران ۴ مصدوم داشت سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو در آذربایجان غربی راه اندازی شد کاهش استانداردهای ۸۵ خودرویی به تصادفات جاده ای دامن می‌زند مدل تصادف‌ها در تهران با جاهای دیگر متفاوت است خودروهای سنگین داخلی پیشتاز اخذ ستاره های کیفی مشارکت آزمایشی ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور در طرح مدیریت سرعت بایدهای دوچرخه سواری را بدانید جریمه بیش از ۶۲۰هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت الزام صدور حواله برای فروش تایرهای سنگین لغو شد تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات تردد روان در محورهای شمالی کشور افزایش ۳.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری فراخوان ایدرو برای طرح تولید تایرسنگین زابل اعمال محدودیت‌های شبانه ماه رمضان تابع مصوبه ستاد ملی کرونا است هدف کاهش ۳۰درصدی متوفیان تصادف در برنامه ششم محقق نشد افزایش مراجعه برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث در نوروز ۱۴۰۰ کاهش ۵۰ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به شرایط عادی پلاکهای غیربومی ساکن تهران فعلاً مشمول اعمال قانونهای کرونایی نمی‌شوند اجرای طرح «کامیون» در پایتخت آتش‌سوزی خودروی حامل بتن پس از تصادف شدید با یک ساختمان و چند خودرو + تصاویر تردد روان در اغلب جاده‌های کشور کاهش ۵.۸ درصدی تردد در محور‌های برون شهری تردد روان در محورهای شمالی کشور جریمه پلاک‌های غیربومی در معابر داخلی شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد خودرویی در جاده‌های مازندران تشدید شد جانباختن روزانه ۳۴ نفر در تصادفات نوروزی افزایش تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز نسبت به سال‌های گذشته گیلان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد رکورددار افزایش تردد! کاهش ۱۴ درصدی ترددهای جاده ای تردد در روز ۱۳ فروردین منعی ندارد آمادگی پلیس راهور تهران برای ممنوعیت احتمالی تردد در روز ۱۳ فروردین ۱۸۴ میلیون تردد جاده‌ای از ۲۶ اسفند تا ۱۰ فروردین جاده‌ها یک طرفه نمی‌شود ثبت ۱۸۴ میلیون "تردد نوروزی" در محورهای کشور شمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز از ۲۷ هزار تن گذشت توصیه رئیس پلیس راه کشور؛ اگر در نیمه راه سفر هستید برگردید تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی شبانه در تهران+جزئیات حوادث رانندگی در دور اول تعطیلات نوروزی نگران‌کننده است مراقب سرعت خودرو خود در معابر خلوت شهر تهران باشید افزایش ۱۶ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری تدوین استاندارد برای خودروهای سنگین به منظور کاهش آلایندگی تشریح تعداد تصادفات فوتی در شهر تهران تردد روان در محورهاى چالوس و هراز/ محور قزوین - همدان مسدود است آغاز اعمال قانون برای خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی ۱۰ محور مواصلاتی در کشور مسدود هستند کورس سرعت و کرونا در نوروز کاهش تردد در جاده‌های کشور وضعیت مناسب محورهای مواصلاتی کشور پرهیز از سفر توسط اکثر مردم تردد در محور چالوس روان است دستگیری جاعلان مجوز تردد بین‌‎شهری افزایش ۳۸ درصدی تردد جاده‌ای نسبت به برنامه نوروزی سال قبل بعد از تصادف چه باید کرد؟ خودروهای سنگین؛ خریدار آبروی خودروسازان داخلی است کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در پایتخت جزئیات ثبت تخلف پلاک‌‌ غیربومی در محدودیت‌های کرونایی‌ افزایش ۵.۸ درصدی تردد برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه روان است بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ در شورای عالی ترافیک کشور آغاز آزمایشی سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟ تعداد فوتی های سانحه تصادف در رودان به ۶ نفر رسید آغاز طرح ترافیکی نوروزی پلیس از ۲۰ اسفند رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟ رشد ۶۷ درصدی تولید تجاری‌ها تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای با پیاده سازی سامانه هوشمند تشریح جزئیات ممنوعیت سفرهای نوروزی با خودروی شخصی «رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره‌آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت سامانه الکترونیکی کروکی تصادفات در قم راه‌اندازی شد «موتوریار» مانع از توقیف ۲۲ هزار موتورسیکلت شد از ۱۴ خودرو مورد بررسی؛ ۸ خودرو ۴ ستاره به بالا و الباقی ۳ ستاره‌اند واژگونی اتوبوس اسکانیا در لرستان/ ۴ نفر مصدوم شدند رانندگی یعنی تصمیم‌گیری موتورسواران بدون کلاه هزینه‌های سنگینی به نظام سلامت تحمیل می‌کنند ۳۰ درصد از تصادفات در کشور ساختگی است افتتاح و بهره‌برداری از طرح های زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد کاهش ۱.۳ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری وضعیت مرگ‌ومیر ناشی از سوانح ترافیکی در ایران جاده ها بخشنده هستند؟ روند رو به کاهش تصادفات ساختگی در پایتخت متنفی شدن صدور مجوز در سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین‌شهری برخورد با ۲ هزار راننده متخلف در سه ماه اخیر کاهش ۱۲ درصدی تردد در محور‌های برون شهری طی شبانه روز گذشته یک فوتی و ١٥ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس کارگران صباباتری برخورد اتوبوس با دیواره زیرگذر مقابل فرودگاه تبریز ۲۰ مصدوم برجای گذاشت کاهش ۱.۹ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری ۲۰ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در تبریز پیشنهاد عضو شورا برای افزایش ساعت آغاز محدودیت تردد به ساعت ۲۳ «سرعت بالا» مهمترین عامل تشدید خسارت در تصادفات نحوه ثبت تردد غیرمجاز خودروها در ساعات ممنوعه توسط دوربین‌ها فروش تایرهای باری و اتوبوسی تولید داخل بر اساس ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها معاون استاندار تهران: تردد از ساعت ۲۱ همچنان ممنوع است جریمه کرونایی بیش از ۲۱۷ هزار خودرو در روزگذشته ۴۴ درصد تصادفات فوتی پایتخت در ساعات تاریکی هوا و شب رخ می دهد جریمه کرونایی بیش از ۴.۷ میلیون خودرو طی ۵۰ روز اخیر ساعت دریافت مجوز تردد بین شهری مشخص شد واگذاری ۳میلیون حلقه لاستیک سنگین دولتی به رانندگان در ۳ سال اخیر ۵ هزار و ۹۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد سامانه تماس اضطراری برای کاهش تصادفات جاده‌ای رونمایی شد رعایت نکردن حق تقدم دومین دلیل تصادفات پایتخت سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین شهری فعال شد ذخیره لاستیک‌های سنگین دولتی در حال اتمام است دستورالعمل جدید برای محدودیت کرونایی در جاده‌ها ابلاغ نشده ‌است غیرحضوری شدن صدور مجوز ترددهای بین شهری اعمال قانون بیش از ۶۴ هزار خودرو ارسال بیش از ۵۲ هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا کمبود لاستیک برای رانندگان و برخورد با محتکران ۴۴ درصد تصادفات رانندگی در شب رخ می‎‌دهد ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد ۲۲ درصد از تصادفات به دلیل عدم روشنایی به مرگ ختم شده است کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال واکنش پلیس به خاموشی شبانه برخی از بزرگراه‌های پایتخت ارسال بیش از ۴۵ هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا بریدن گوش راننده به خاطر خسارت تصادف تشکیل ۶۶۰ پرونده احتکار لاستیک سنگین مراجعه ۹۲۲۹ دستگاه اتوبوس شرکت واحد به مراکز معاینه فنی کاهش ۳۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور از ابتدای آذرتاکنون پیش‌بینی افزایش شدید حجم ترافیک عصرگاهی برای امروز و فردا تردد روان در جاده های شمال و ترافیک سنگین بین تهران و قزوین کاهش ۵ درصدی تردد وسایل نقلیه نسبت به روز قبل ابلاغ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ در شنبه و یکشنبه یلدایی تهران درخواست پلیس راهور برای تغییر در ساعت ممنوعیت تردد شبانه کاهش ۴۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور کاهش ۳۳ درصدی تردد در ۲۳ روز اول طرح محدودیتهای سراسری کرونایی جزئیات نرخ معاینه فنی خودروهای سنگین اعلام شد ماجرای ارسال پیامک به خودروهای مجاز در طرح کرونایی چیست؟ در شرایط نارنجی امکان تردد بین شهری با خودروی شخصی وجود دارد؟ ترددهای جاده‌ای در محدودیت‌های کرونا چقدر کاهش داشته است؟ ترافیک سنگین معابر تهران از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تمدید منع تردد شبانه خودرو‌ها کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد مرگ ۹۴۱۷ نفر در تصادف رانندگی از ابتدای سال تا پایان مهرماه تداوم ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در جاده‌های کشور کاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتی کاهش ۳۷ درصدی تردد خودروهای شخصی در جاده ها وضعیت تردد رانندگانی که پلاک خودروی خود را تعویض نکرده‌اند، چگونه است؟ وقوع روزانه ۱۵۰۰ تصادف رانندگی در پایتخت تاکسی‌های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟ آیا به حوادث رانندگی در ساعت منع تردد خسارت پرداخت می شود؟ خودروهای غیربومی ساکن تهران در صورت تردد جریمه‌ می‌شوند؛ دو هفته تحمل کنید اطلاعیه وزارت ارشاد درباره تردد شبانه اصحاب رسانه در تهران واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم اجرای ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ امشب تا ۴ صبح تعیین تکلیف تردد پلاک معلولین و غیربومی ها در طرح جدید محدودیت های کرونایی ‌ تحریم با صنعت حمل‌ونقل سنگین جاده‌ای چه کرد؟ حرکات مارپیچی راننده پراید جانش را گرفت تاکسی‌ها مشمول طرح منع تردد نمی‌شوند موبایل خطر تصادف را ۴ تا ۲۳ برابر افزایش می دهد تصادف زنجیره‌ای در تونل توحید ۲۵ درصد متوفیان رانندگی بانوان هستند اطلاعیه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور محدودیت تردد در بجنورد-آشخانه بررسی ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱ خطر مرگ از بیخ گوش ساموئل اتوئو گذشت عرضه لاستیک‌های سنگین وارداتی از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین وضعیت سفرهای مردم در روزهای محدودیت اعلام شد افزایش ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته! فاصله تجاری‌سازان با هدف‌گذاری صمت خط تولید خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی رونمایی شد خودروهای سنگین، خریدار آبروی کیفیت خودروهای داخلی توزیع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لاستیک با ارز دولتی هیچ دستوری برای محدودیت تردد در جاده‌ها به ما ابلاغ نشده است تحویل ۵۰۰ دستگاه خودرو به راهور ناجا کاهش چشمگیر کشته های ترافیکی در ١٣ سال گذشته کاهش ۲۳.۵ درصدی ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته نشانه‌هایی برای شناخت تصادفات ساختگی لاستیک سنگین مورد نیاز تا پایان سال با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شد برخورد پلیس با تردد خودروها در تفرجگاه ها و پارک ها کاهش حدود ۱۰ درصدی تصادفات پایتخت + جزئیات وزارت صمت، مسؤول تایرهای سنگین انباشته در انبارها افزایش ۵.۶ درصدی تردد در محور‌های برون شهری مرگ بیش از ۶۰۰۰ نفر در تصادفات رانندگی ۵ ماهه اول امسال خودروهای سنگین باکیفیت تولید می‌شوند تخصیص مجدد ارز دولتی به لاستیک سنگین تردد از ۱۰ بزرگراه کشور پولی می شود بلاتکلیفی ۲ ساله سامانه برخط سازی اطلاعات تصادفات عوامل اصلی تصادفات کدامند؟ افزایش ترددهای جاده ای دو کشته و ۲۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری وقوع دو حادثه رانندگی در سنندج ترافیک در برخی مقاطع محور چالوس نیمه‌سنگین است افزایش ۲۱ درصدی سفرهای غیرضروری در تهران تعطیلی واحدهای تولیدی خودروهای سنگین در پی عدم انعقاد قرارداد از سوی مصرف کنندگان داخلی کاهش ۱۵.۶ درصدی تردد در محور‌های برون شهری واژگون شدن ۲۰۶ در جاده چالوس چگونه در جاده لغزنده تصادف نکنیم؟ سهم ۴۸ درصدی موتورسواران در بین جانباختگان تصادفات تصادفات جاده‌ای کاهش یافت کاهش ۰.۹ درصدی ترددها فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ نگاهی به کیفیت خودروهای سنگین داخلی ۵۶ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی رخ می‌دهد کاهش ۱۷ درصدی ترددهای بین استانی نجات ۳۷ مصدوم سوانح ترافیکی با استفاده از تکنیک‌های فنی مرگ ۶۰۰ تن در تصادفات سال گذشته در تهران مرگ و میر جاده ای را می توان به نصف رساند تردد بین استانی ۲ درصد افزایش یافت ترافیک سنگین در هراز و باران در ‌جاده‌های شمال مکالمه با تلفن همراه یکی از شایع‌ترین عوامل بروز تصادفات است بیشترین قربانیان تصادفات متعلق به کدام کشورهاست؟ ساختگی بودن صدمات ناشی از تصادفات در ۱۱۶۰ پرونده کاهش تصادفات رانندگی با پای کار آمدن دستگاه‌های مرتبط و رعایت قوانین آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ۳۰ خرداد ماه افزایش ۱۲.۷‌ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته ترافیک تهران در سه سال گذشته قفل نشده است ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران سنگین است مسافران شمال به ساعت یک طرفه شدن جاده ها توجه کنند کاهش ۱۴ درصدی میزان تردد در جاده‌ها نسبت به مدت مشابه ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین است تامین ۷۵ درصد تایر خودروهای سنگین با واردات اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های مازندران ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران سنگین است علت نوسان قیمت تایرهای سنگین در بازار کندوان و هراز‌ یکطرفه می شوند آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در هشتم خرداد ماه محور چالوس ۸ و ۹ خرداد یک طرفه می شود افزایش ۱۵.۷ درصدی تردد در جاده‌ های کشور ترافیک سنگین در محور هراز تردد ۳ میلیون خودروی فرسوده در سطح کشور کاهش ۳.۵ درصدی تردد در جاده های کشور ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به شمال کاهش ۶۰ درصدی خسارات پرداختی ناشی از حوادث رانندگی جاده چالوس امروز یکطرفه نمی‌شود جاده‌های یکطرفه کدامند؟ تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی بدون محدودیت ۶ مصدوم در تصادف پراید در جاده مخصوص ترافیک سنگین در چالوس و هراز محورهای چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند ترافیک پرحجم در جاده‌های شمال کشور وقوع روزانه ۱۹۰۰ فقره تصادف در پایتخت افزایش ۴.۶ درصدی تردد در جاده‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اعلام شد کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در دستور کار پلیس ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران سنگین است ۵ کشته و زخمی در یک حادثه تصادف ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران سنگین است کاهش ۲.۳ درصدی تردد در جاده‌های کشور ترافیک در آزادراه قزوین-کرج سنگین است افزایش ۱۴.۱ درصدی تردد در جاده‌های کشور تردد کدام خودروها در محدوده‌های ترافیکی پایتخت رایگان است؟ منع تردد خودرو در خیابان‌های مرکز لندن ۴ کشته و مجروح بر اثر برخورد دو خودرو در محور ایذه_باغملک کاهش ۱۰.۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران سنگین است کیفیت کامیون سه ساله اروپایی بهتر از کامیون های نو چینی است ۳ کشته و مجروح در تصادف جاده مرگ عدم توجه به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی کاهش ۱.۲ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی ۵ کشته و زخمی به دلیل واژگونی وانت نیسان در فارس آخرین وضعیت راه‌های کشور تصادف زنجیره ای در محدوده پاسگاه نعمت آباد تردد بین جاده‌ای ۰.۴ درصد افزایش یافت ترافیک نیمه سنگین در محدوده ورودی پایتخت ۲۰ مصدوم در تصادف بین مینی بوس و دو خودروی سواری جزییات محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ۳روزه در جاده‌های کشور کاهش آلودگی صوتی در تهران با اعمال محدودیت‌ در تردد پلیس راهور منطقه ۲۱ تهران رتبه اول کاهش تصادفات را کسب کرد گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد تردد تاکسی‌های اینترنتی در طرح ترافیک رایگان است؟ میزان کشته‎ های جاده‎ای به مرز ۱۶ هزار نفر رسید کاهش ۳.۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور تردد بین جاده‌ای ۴ درصد افزایش یافت کاهش ۲.۱ درصدی تردد بین جاده‌ای در شبانه روز گذشته تردد در همه محورهای استان مازندران برقرار است افزایش ۱.۸ درصدی تردد در جاده‌های کشور کاهش ۰.۶ درصدی تردد در جاده‌های کشور پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری صادر می‌شود افزایش ۰.۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور کاهش ۲.۱ درصدی تردد در جاده‌های کشور یک کشته و ۶ مجروح در تصادف ابرکوه افزایش ۶.۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور کاهش ۲ درصدی تردد در محورهای برون شهری کاهش ۴.۲ درصدی تردد جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی در تصادف دو خودرو سواری تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید تولید ۱۲ هزار دستگاه انواع خودروی سنگین و تجاری در سال جهش تولید افزایش ۱.۳ درصدی تردد در جاد‌ه‌های کشور بی احتیاطی خودروی سنگین ۲ مجروح بر جای گذاشت افزایش ۴.۴ درصدی تردد در جاد‌ه‌های کشور کاهش ۶.۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور افزایش ۲۳ درصدی ترددهای جاده‌ای در هفته اول اردیبهشت کاهش ۳/۳ درصدی شمار مصدومان حوادث ترافیکی در سال ۹۸ تهران صدرنشین مسافرت‌های بین‌استانی شد ۷ تغییر کرونایی ترافیک تهران همکاری دایملر و ولوو افزایش ۱.۹ درصدی تردد در جاده‌های کشور تردد ساکنان طرح ترافیک در سال جاری چگونه است؟ کاهش نیم درصدی تردد در جاده‌های کشور افزایش ۸۱ درصدی خودروهای ورودی به مازندران افزایش تردد خودروها در محورهای ورودی به گیلان افزایش ۳.۱درصدی تردد در جاده‌های کشور تلفات جاده‌ای در نوروز ۵۰ درصد کاهش یافت افزایش ۱.۶ درصدی تردد در جاده‌های کشور کاهش بیش از ۶۰۰ نفری تلفات جاده‌ای در روزهای کرونایی برداشتن محدودیت ترددها به منزله آغاز مسافرت نیست پیش بینی ترافیک سنگین در آخر هفته تردد بین استانی ١٢ درصد افزایش یافت کاهش ۶۵ درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات در ایام نوروز افزایش ۱۹۲ درصدی تردد‌ها در محور کرج_چالوس در اولین ساعات رفع محدودیت‌ها توصیه پلیس راهور به شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند افزایش حجم ورود مسافران به مازندران ۵۱۳ کشته در تصادفات نوروزی امسال محدودیت ترددهای استانی برداشته شد افزایش ۵.۶ درصدی تردد در جاده‌های کشور پایان محدودیت ترددهای جاده‌ای از فردا افزایش ۷۵ درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته باز شدن جاده‌های بین استانی از فردا + جزئیات ترددها پیشنهاد ارائه خدمات سفر منفرد و هوشمند در پی آغاز تردد بین استان‌ها تردد در محدوده طرح ترافیک بدون پرداخت عوارض قانونی نیست تردد در آزادراه کرج-تهران ۳۳ درصد افزایش یافت کاهش ۵۶ درصدی تردد خودرو در شبکه‌ جاده‌ای در دوره اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی "فردا" آخرین روز اجرای محدودیت تردد بین استانی کاهش ۴.۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور سه کشته در برخورد تریلی و پژو ۲۰۶ تردد بین شهری خودروها ۲.۶ درصد کاهش یافت یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری تردد در جاده‌های کشور ۵.۳ درصد افزایش یافت ۶ کشته و مصدوم بر اثر تصادف در منجیل تردد ۱۱ میلیون وسیله نقلیه اسقاطی در کشور افزایش ۳.۳ درصدی تردد در جاده‌های کشور پلیس ۱۴ هزار خودرو را از ورودی‌های تهران برگرداند کاهش ۷۱ درصدی مسافرت‌ها در نوروز جلوگیری از تردد غیرضروری خودروها و محدودیت‌های ترافیکی رشد ۵۵ درصدی تردد در آزادراه کرج-تهران طرح ترافیک کارمندی استفاده کارکنان از خودرو شخصی را تسهیل کرد طرح ترافیک باید لغو شود کنترل مبادی ورودی شهرها تا ۳۱ فروردین انسداد مقطعی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد افزایش ۵.۶ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری ممنوعیت تردد در ۱۳ محور مواصلاتی تردد در آزادراه کرج-تهران ۲۷ درصد کم شد افزایش ۲.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری واژگونی نیسان وانت با ١١مصدوم و یک کشته جلوگیری از ورود ۴۰۰۰ خودرو پلاک شهرستان به استان تهران تردد خودروها در آزادراه کرج-تهران ۱۲ درصد کاهش یافت هوش مصنوعی ترددهای غیر ضروری در دوبی را ردیابی می‌کند تداوم تعطیلی‌های پایه و محدودیت‌های ترددی باران وبرف در جاده‌های ۱۴ استان کاهش ۶۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی را داشتیم ماجرای تردد خودروهای با پلاک‌های غیربومی در تهران افزایش ۴.۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور گوگل از کاهش ترددها در سطح جهان تا ۹۰ درصد خبر می‌دهد رقم آخر کد ملی و اجازه تردد ۳ روز در ماه برای هر نفر مراجعه بیش از ۴۹ هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی کاهش ۸۰ درصدی سفرهای جاده‌ای در نوروز امسال کاهش ۹۰ درصدی تردد‌ها در روز ۱۳ فروردین تردد بین استانی در شبانه روز گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت کرونا ترمز تصادفات رانندگی را کشید کاهش ۵۹ درصدی تردد در نوروز پلاک تهران، بیشترین ترددکنندگان در آزادراه‌های استان زنجان کاهش ۶۶ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان تردد در راههای برون شهری بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت چرا دیروز ترددهای بین‌استانی ۱۱۵ درصد افزایش یافت؟ حدود ۱۵ هزار خودرو هنوز به استانهای خود بازنگشته اند تصادف مرگبار خودروی پراید در بزرگراه آیت‌الله سعیدی کاهش تردد ۶۷ درصدی در جاده های کردستان کاهش ۶۵ درصدی تلفات و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال تردد در محورهای برون شهری ۲۰.۵ درصد کم شد کاهش ۶۸ درصدی تردد اتوبوس‌ در جاده‌ها تردد غیرضروری روزانه ۴۷۴هزار خودرو در جاده‌ها جریمه ۴۴۰ خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران کاهش ۴.۴ درصدی تردد در جاده‌ها نسبت به دیروز کاهش ۳۱ درصدی ترددهای جاده‌ای پس از اجرای طرح فاصله گذاری تردد در جاده‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۴ درصد کم شد ۲۰ ابهام درباره نحوه تردد در طرح فاصله گذاری اجتماعی اعلام جزئیات ممنوعیت تردد در جاده‌ها و معابر استان مرکزی برخورد پلیس با تردد خودروها در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در دو استان بلامانع است کاهش ۴۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان کنترل تردد خودرو در ۲۲ نقطه کردستان اعمال قانون و جریمه ۵ میلیونی در انتظار تردد غیرضروری خودروهاست افزایش۱۱.۵ درصدی ترددهای برون شهری تردد روان در تمامی محورها سرعت غیرمجاز راننده ۲۰ ساله خودروی ۲۰۶ را به کام مرگ کشاند کاهش ۲۶.۵درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کاهش محسوس ترددها در محورهای شمالی آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز اول فروردین +میزان ترد‌دها کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته آزادراه کرج ـ قزوین پرترددترین جاده‌ کشور آمار ترددها نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است بارش باران در جاده‌های فارس و گلستان ۴۲۷ نفر در حوادث جاده ای سال جاری در استان مرکزی جان باختند فوت ۱۱۰۱ نفر در سوانح رانندگی بهمن ماه امسال کاهش ۱۸ درصدی جانباختگان جاده ای در هرمزگان مرگ دختربچه ۲ ساله در واژگونی یک پراید در دامغان برجای ماندن ۵ کشته و مجروح در تصادف آزادراه ساوه - همدان تردد در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵.۳ درصد کم شد جزئیات محدودیت تردد در خروجی ۱۱ استان احتمال مرگ در تصادف رانندگی بیشتر از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا است ۶ فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد "کرونا" خطرناک‌تر است یا سوانح رانندگی؟! مرگ حدود ۱۵ هزار و مصدومیت ۳۰۷ هزار نفر در تصادفات ۱۰ ماه ۹۸+ جدول آخرین وضعیت تردد در جاده‌های شمالی کشور چرا هوای تهران همچنان آلوده است؟ پلاک‌های بومی مجوز تردد دارند تردد در محور‌های برون شهری ۲.۲ درصد کاهش یافت محدودیت تردد در محورهای ورودی گیلان و مازندران تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است تمامی جاده‌های ورودی مازندران بسته شد تصادف در جاده یزد - طبس ۹ کشته و یک زخمی برجا گذاشت تردد ۸۰ درصدی خودروها در آزادراه‌های قزوین حادثه در ایستگاه اتوبوس یک کشته و ۲ مجروح در ریزش کوه جاده هراز کاهش تلفات ۱۷ هزار نفری حوادث رانندگی با راننده محورشدن بیمه عامل انسانی مهمترین عامل وقوع سوانح رانندگی جاده ای در سیستان و بلوچستان تصادف شدید خودرو در بزرگراه امام علی آلودگی هوا دو برابر تصادفات جاده‌ای کشته بر جا می‌گذارد ۶ کشته در حادثه رانندگی شرق گلستان افزایش ۱۳.۳ درصدی تردد در شبانه روز گذشته بررسی راهکارهای کاهش تلفات سوانح جاده‌ای در کنفرانس استکهلم مرگ ۸۷۸ نفر در تصادفات رانندگی استان تهران در ۲۴۶روز کاهش تصادفات جاده‌ای با رصد لحظه‌ای خودروهای عمومی ۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سقز - بانه کشته شدند فعالیت ۸۰ دستگاه تردد شمار آنلاین در سیستان و بلوچستان ۴ مجروح در تصادف سه خودرو در غرب تهران یک فاجعه‌ عادی با قربانیان دوبرابر ظرفیت ورزشگاه آزادی! افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک تصادف سواری‌ها در جاجرم ۵ فوتی داشت ۵ مسافر اتوبوس تهران-شیراز هنوز در بیمارستان بستری هستند افزایش ۱۷.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند ۳ کشته و ۴ مصدوم در برخورد دو پراید در نیمروز خسارت تصادفات بیشتر از بودجه آموزش و پرورش! واژگونی مینی‌بوس در جاده ورامین- تهران سهم ۱۶درصدی خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها ریشه‌یابی سه‌گانه مرگ در تصادفات جاده‌ای مرکزی رتبه نهم کشور درتلفات تصادفات را دارد اسکان سرنشینان ۲۰۰ خودرو در چهار مرکز استقرار اضطراری اراک مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است حادثه رانندگی برای ۲ اتوبوس زائران پاکستانی جاده‌ها هر نیم ساعت جان یک نفر را می‌گیرند ۲/۸ درصد تلفات بین جاده‌ای کرمانشاه افزایش یافته است کودکان ۱۲ درصد جانباختگان تصادفات جاده ای را تشکیل می دهند کاهش زمان حضور اورژانس در تصادفات شهری و جاده ای استان مرکزی اگر در تصادف رانندگی آسیب دیدیم، چگونه دیه بگیریم؟ هر ۲۸ دقیقه یک نفر قربانی حوادث ترافیکی می‌شود سالانه ۷ درصد تولید ناخالص ملی در تصادفات از بین می‌رود اراک رکورددار تعداد متوفیان تصادفات درون شهری استان مرکزی ۳۲ درصد تصادفات بخاطر ناتوانایی راننده در کنترل خودرو است تازه‌ترین آمار از تولید خودروهای سنگین دست‌انداز خودروی جایگزین در مسیر ابر پروژه اسقاط توصیه پلیس راه: شبانه سفر نکنید تردد در محور‌های برون شهری کاهش یافت لاستیک سنگین در بازار اشباع شده است اقدامات قضایی سانحه اتوبوس با سرعت انجام شود سانحه برای اتوبوس تهران-گنبد/ ۱۹ کشته و ۲۴ زخمی در سقوط اتوبوس به دره کاهش ۱۰ درصدی سرعت ۴۰ درصد از آسیب تصادفات می‌کاهد سوانح رانندگی جاده‌ ای در مرکزی ۲ تن را به کام مرگ کشاند روند نزولی تولید خودروهای عمومی و تجاری ۱۹ مصدوم در تصادف صبحگاهی اتوبوس با کامیون تردد روزانه ۲هزارو ۵۰۰ خودرو شوتی در جاده‌های لرستان افزایش ۲.۳ درصدی حوادث ترافیکی در کشور تردد در گردنه «خورشید» اشنویه فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است مرگ روزانه یک موتورسوار در حوادث رانندگی رشد تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال کدام استان پیشتاز تلفات رانندگی در ۸ ماه گذشته است؟ تردد وسایل نقلیه از کرج به چالوس ممنوع شد تردد از رودهن به آمل ممنوع شد کاهش ۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور جوان ۲۳ ساله پراید سوار در برخورد با ماشین شهرداری جان باخت تردد در محور‌های برون شهری ۵ درصد افزایش یافت کاهش تصادفات شهری کهگیلویه و بویراحمد طی ۸ ماهه سالجاری تردد مخفیانه کامیون‌های فرسوده در شهر در شرایط اضطرار سانحه رانندگی در نپال ۱۴ کشته داد مردودی ۲۰ درصد کامیون‌ها درتست مجدد معاینه فنی تردد در محور‌های برون شهری ۸.۵ درصد افزایش یافت آمار آقای رئیس از فوتی های جاده ای ۶۴ درصد تصادفات منجر به فوت برون‌شهری است یک پنجم از تلفات تصادفات عابران پیاده‌ هستند هدف‌گذاری کاهش ۷ هزار نفری تلفات رانندگی در کشور طی ۲سال تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد رشد ۶.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری تصادف خاور و مینی‌بوس تاثیر طراحی و رنگ خودرو بر تصادف با عابران پیاده رشد ۱.۶ درصدی تردد در راه ها در ۲۴ ساعت گذشته تصادف مرگبار دو دستگاه وانت تویوتا با ٢٨ کشته افزایش ۲۵ درصدی خودروهای پایتخت در سالجاری تمهیدات شورای عالی ترافیک برای کاهش قربانیان تصادفات تصادف‌های جاده‌ای با فناوری نوین کاهش می‌یابد چرایی تردد کامیون‌های دودزا در روزهای آلوده تهران به رغم ممنوعیت مصدومیت ۴۱ نفر در تصادف اتوبوس و کامیون ۳۰ فقره تصادف ساختگی در تهران کشف شد ۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده کاهش تصادفات در اصفهان به احیا کارکرد نهادها نیاز دارد کاهش ۷ درصدی تصادفات جاده‌ای کشور کشته‌های تصادفات رانندگی هرماه معادل سقوط ۶ هواپیما ! مرگ ۹۳۰۰ نفر در حوادث رانندگی نیمه اول سال ۱۳۹۸ بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور تأثیر تابلوهای تبلیغاتی جاده‌‌‌ای در افزایش سوانح رانندگی راه حل دختر ۱۴ ساله برای نقاط کور خودروها ۹۴ درصد خودروها از سهمیه ۲۰ روزه خود استفاده نمی کنند تردد در جاده‌های برون شهری ۱۱ درصد افزایش یافت بیش از ۴۰ کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین سانحه رانندگی در جنوب لندن قربانی گرفت ۴کشته و ۲ مجروح در یک برخورد مرگبار ۷ فوتی و ۲ مصدوم در حادثه تصادف پژو پارس و تانکر حمل بنزین اجرای طرح‌های جبران کمبود تایر سنگین، نیازمند منابع مالی ۵ کشته و یک مجروح بر اثر حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۴ مصدوم و یک کشته در حوادث جاده‌ای بروجرد افزایش ۵ درصدی تردد در راه‌های برون شهری جزییات محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه ۱۱ آبان خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور ثبت ۱۰ میلیون تردد خودرو در کرمانشاه ۳ فوتی و یک مصدوم در سانحه رانندگی هندیجان برخورد شدید خودروی زائران اربعین با تریلی آمار تصادف خودروهای زائران اربعین دراستان خوزستان نگران‌کننده است ۶۵ درصد زائران با خودروی شخصی سفر کرده‌اند شاهد روانی جاده ها و کم خطر بودن آن در مسیر بازگشت زائران هستیم روانی تردد از مرز مهران علیرغم افزایش دوبرابری جمعیت زائران رفع ۷۰ درصدی نیاز رانندگان به تایر با تولید ملی کاهش ۱۱ درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین راهکاری برای استقبال بیشتر از کمربند ایمنی ترافیک سنگین در مرز‌های ۴ گانه منتهی به عراق یکطرفه شدن مهران به ایلام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین تردد در مرزها عادی است مصدومیت ۱۶ زائر ایرانی در عراق آخرین وضعیت ترافیک و تردد در مرزهای چهارگانه کشور شمار کشته‌های تصادف محور نهبندان - سربیشه به ۵ نفر رسید ۹۰ نفر در تصادفات رانندگی استان‌های منتهی به مرزهای عراق کشته شدند تردد ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در تهران تردد در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور پرحجم است تاکنون ۳۰ زائر ایرانی بر اثر حوادث ترافیکی در عراق جان باخته‌اند نقش مسمومیت، بلایای طبیعی و سوانح جاده‌ای در مرگ و میر ایرانیان آمار بالای مرگ و میر راکبان موتورسیکلت روزانه ۷۰۰ هزار خودرو در جاده‌های کرمانشاه تردد می‌کنند تردد بیش از ۷۰۲ هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه بیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به کدام استانها بود؟ طی ۱۲ سال اخیر، تعداد کشته‌های تصادفات از ۲۷ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر رسیده تردد جاده ای در شبانه روز گذشته ۱.۸ درصد افزایش یافت کشته و زخمی‌شدن ۵ نفر بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو تعداد مرگ‌ومیر تصادفات رانندگی در ایران ۲/۵ برابر ترکیه است + جدول کاهش ۱۸ درصدی تصادفات رانندگی با بهره‌مندی از همیاران پلیس سانحه رانندگی در چین ۳۶ کشته داد یک کشته و ۳ مصدوم در پی برخورد تیبا با پراید در محور"یاسوج- اصفهان" ۱۱۴مصدوم و ۲ کشته در تصادفت جاده ای سه روز گذشته کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار خودرو وارد خراسان شمالی شد تردد ۱۶۷ میلیون خودرو از مسیرهای ارتباطی قزوین تردد بیش از ۶۳ میلیون خودرو در جاده‌های استان اردبیل افزایش کشته های تصادف گلستان به ۱۵ نفر تصادف ۷۲۶ سرویس مدرسه در سال تحصیلی گذشته انتقاد پلیس راهور پایتخت از کارا نبودن گاردریل‌ها در تهران افزایش ۲.۷ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری مرگ بیش از ۱۷ هزار تن در سوانح رانندگی سال گذشته ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین در برخی محورهای خراسان جنوبی تردد خودرو‌های پلاک شهرستان باید محدود شود محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پایان تابستان ۱۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد سال گذشته ۱۷ هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست دادند هر تصادف فوتی ۵.۱ میلیارد تومان هزینه ایجاد می‌کند فرهنگ‌سازی؛ مقوله‌ای مؤثر در کاهش سوانح رانندگی ۳ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان سمنان عبور کردند سوانح رانندگی منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت ۲۶۷ میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد کرج_مرزن آباد یک طرفه می‌شود کاهش ۲۷ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهارستان ۲۵ درصد تلفات حوادث رانندگی موتور سیکلت سوارند کاهش ۰.۱ درصدی تردد نسبت به روز گذشته تسریع در شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز فارس حرکت با دنده عقب جان کودک ۲ ساله را گرفت مرگ روزی ۴۵ تا ۵۵ نفر در تصادفات در کشور « انحراف به چپ» مهم‌ترین علت تصادفات ۷کشته و ۱۱ زخمی در حادثه رانندگیِ جنوب چین تصادف سنگین در جاده قدیم تهران کرج «سرعت غیرمجاز» مهمترین علت تصادفات مرداد تخمه‌خوردن دلیل تصادف است نه پراید! تصادف زنجیره‌ای در جاده سقز - بانه ۳ کشته و ۷ مصدوم برجا گذاشت حمایت سازمان جهانی بهداشت از تلاش‌های ایران برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای رانندگان در معابر حاشیه شهر مراقب عبور حیوانات اهلی و وحشی باشند «عدم توجه به جلو» علت ۷۰ درصد تصادفات تهران تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافته است کاهش سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت از خطر تصادف تا ۲۵ درصد جلوگیری می کند چند درصد تصادفات، ساختگی و برای اخاذی از بیمه است؟ جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سنگین سیستم RDS می تواند در کاهش تصادفات کمک کند ۹ کشته و زخمی در سانحه رانندگی جاده قدیم مشهد به نیشابور کاهش ۹۵ درصدی حوادث ترافیکی با ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان تخلف گمرک در صدور مجوز دو ماهه تردد خودروهای مناطق آزاد تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) توجه نکردن به جلو مهم‌ترین علت تصادفات برون شهری تیرماه بوده است هشت نفر بر اثر تصادف در قزوین مصدوم شدند ممنوعیت تردد در شش محور به دلیل مداخلات جوی برخورد تیبا و تریلی سه کشته برجا گذاشت ۱۵۵ محل حادثه‌ در جاده‌های برون شهری یزد شناسایی شد بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی علت تصادفات هفته گذشته پایتخت راهکارهای پلیس راهور گیلان برای کاهش تصادفات سوانح جاده ای در مرکزی ۳ تن را به کام مرگ فرستاد ۴ تبعه هندوستان در مسیر هندیجان - دیلم مصدوم شدند ۱۰ میلیون تردد وسیله نقلیه سنگین در راه‌های استان سمنان ثبت شد کودک ۸ ساله با ماشین پدرش را زیرگرفت ورود افزون بر یک‌میلیون دستگاه خودرو به گیلان در نخستین ماه تابستان بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو تلفات تصادفات را کاهش می‌دهد آغاز تردد مسافران از آزادراه تهران- شمال در تابستان امسال اردبیل دارای رتبه اول متوفیان تصادف در فصل تابستان رانندگان برای ترددهای جاده‌ای آموزش ببینند وقوع ۴۵ درصدی تصادفات فوتی عابران پیاده در بزرگراه‌های تهران وسایل نقلیه سنگین چه ساعاتی مجاز به تردد در معابر شهری هستند؟ خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است زنده ماندن معجزه‌آسای سرنشینان میتسوبیشی در محور آرادان - سرخه هر خوابی، خواب آخر نیست تصادف مرگبار با خودروی "شوتی" در جاده ساحلی گناوه یک کشته و سه مصدوم در تصادف تنکابن تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان مسابقه بستکبال ۶ کشته در سانحه رانندگی محور قدیم ساوه - تهران تصادف زنجیره‌ای با ۲ کشته و ۱۲ ‌مصدوم در محور اصفهان- الیگودرز یک بام و دو هوای تردد خودروها در مناطق آزاد ممنوعیت تردد در ۶ محور به دلیل مداخلات جوی ۲کشته و ۲۰ زخمی بر اثر سقوط مینی‌بوس به دره تردد‌های جاده‌ای نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد افزایش یافت واژگونی پژو ۵ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذشت کنترل تخلفات و کاهش تصادفات در دستور کار گشت‌های نامحسوس پلیس تساوی دیه زن و مرد در تصادفات رانندگی مربوط به حکم شرعی نبوده و صرفاً ناشی از قرارداد میان بیمه‌گذار و بیمه‌گر شکل می‌گیرد تامین بخش قابل توجه تایرهای وسایل نقلیه سنگین کشور تراژدی افزایش مرگ و میر تصادفات رانندگی در ایران افزایش طرح های نظارتی برای جلوگیری از تصادفات عوامل بروز تصادف در سفرهای تابستانی جزییات تصادفات جاده‌ای در ۴۸ ساعت گذشته تشریح شد عامل تصادف منجر به مرگ پیرمرد ۷۰ ساله دستگیر شد مرگ پایان تصادف نیست تصادفات فوتی در زنجان ۵۰ درصد کاهش دارد ۲۳ نفر در سوانح رانندگی خردادماه در استان جان خود را از دست دادند متوفیان حوادث جاده ای خراسان جنوبی ۷۹درصد افزایش یافت روش های سنتی برای ایجاد انضباط ترافیکی جواب نمی دهد کاهش ۲۰۰۰ نفر تلفات حوادث رانندگی در کشور هدف‌گذاری شده است کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها در کرج_چالوس ممنوعیت تردد در ۷ محور مواصلاتی تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور ۶۴ کشته و ۱۳۷۵ مجروح در تصادفات ۳ روز نخست تابستان نقش جدی عوامل انسانی در بیش از ۹۲ درصد حوادث رانندگی ۵۰ کشته و ۸۰۰ مجروح در تصادفات جاده‌ای ۳ روز اول تابستان برخورد اتوبوس با کامیون در آزادراه کاشان- نطنز برخورد پراید و کامیون در جاده دامغان-جندق ۳ کشته در پی واژگونی ۲ خودرو در استان مرکزی برخورد مرگبار تریلی با گروه موتورسواران در آمریکا تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت انتقال ۲۹ مصدوم واژگونی اتوبوس زائرین مینابی به بندرعباس روزانه ۷ کودک در تصادفات کشته می‌شوند تردد پرحجم در خروجی های شرق تهران علت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های استان سمنان بررسی شود تسهیلات تردد خودروهای سرویس مدارس در محدوده طرح ترافیک «تخطی از سرعت مطمئنه» عمده‌ترین علت تصادفات دیروز سانحه رانندگی در ونزوئلا ۱۶ قربانی گرفت ۶۵ درصد تصادفات جاده ای در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد سانحه رانندگی در محور تبریز-ارومیه یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد در روز جمعه حوادث رانندگی در فارس سه کشته و ۵ مجروح به دنبال داشت وضعیت تصادفات درون شهری خراسان جنوبی نگران‌کننده است واژگونی مرگبار پیکان وانت در محور میانه- زنجان تردد سه میلیون خودرو در جاده های قزوین در تعطیلات عید فطر مرگ ۳۶ تن در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته تردد در محورهای خراسان شمالی ۴۴ درصد افزایش یافت ‌تردد بیش از یک میلیون خودرو در جاده‌های کردستان تردد در محورهای خراسان شمالی بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت پرتردد ترین روز تعطیلات راههای گیلان با ثبت یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه خودرو بیش از ۳۳۴ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد مسافران به هیچ وجه جمعه برنگردند تردد خودروهای باری سنگین در دو جاده مواصلاتی گیلان ممنوع شد افزایش ۳۰ درصدی تردد در جاده‌های شمال مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد طرح توزیع سیستمی لاستیک خودروهای سنگین در قزوین آغاز شد ۱۰ محور دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته قیمت قطعات و تجهیزات خودروهای سنگین از صبح تا عصر تغییر می‌کن مهمترین علت تصادفات جاده‌ای اردیبهشت ماه چه بود؟ مرگ سالانه ۱۹ هزار نفر به دلیل تصادفات در کشور افزایش ۱.۴ درصدی تردد در جاده‌های کشور افزایش تردد در محورهای ارتباطی ایلام ۲۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد خودروهای باری پرفروغ‌تر ظاهر شدند جاده‌های مـرگ محدودیت ترافیکی جاده‌های پرتردد در روزهای تعطیل پیش‌ِرو+هواشناسی راه‌ها مرگ ۹۱۵ نفر در تصادفات در نوروز ۹۸ بی احتیاطی راننده باعث واژگونی خاور شد کاهش ۱۴ درصدی تلفات رانندگی در نوروز ۹۸ سنگینی ۱۵۰هزار میلیارد تومان بر دوش اقتصاد ایران همه نسبت به قانون تساهل دارند کاهش ۱۰ درصدی آمار قربانیان تصادفات تهرانی‌ها در فروردین امیدواریم قاضی اشد مجازات را برای مقصر حادثه اصفهان در نظر بگیرد ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد ۱۳ درصد کشته‌های تصادفات رانندگی کودکان زیر ۱۰ سال هستند واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار مسئولیت شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی در تصادفات تعیین شد تصادف در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم بر جای گذاشت حوادث هفته گذشته ۱۰۰۷ نفر مصدوم بر جای گذاشت رشد ۵.۹ درصدی تردد خودرو نسبت به روز گذشته تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در محدوده میدان امام حسین از ۷ صبح لغایت ۱۲ ظهر عدم رعایت سرعت مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز تصادفات شهری افزایش مرگ و میر با موتور سیکلت کاهش تلفات جاده ای در نوروز امسال افت سنگین خودروهای تجاری کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ بیشترین تصادفات برون‌شهری در چه ساعتی رخ می‌دهد؟ اخذ عوارض از خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار کرج مهم‌ترین علت تصادفات درون شهری فروردین ماه امسال چه بود؟ ۶ کشته و ۵ مصدوم در تصادف پژو با وانت بار در حوزه استحفاظی فارس ۲ سانحه رانندگی در استان مرکزی ۳ کشته برجای گذاشت حادثه مرگبار برای ۳نوجوان در پژو افزایش ۳.۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور سهم ۶۷ درصدی خودور‌های شخصی در بروز حوادث جاده‌ای افزایش ۱۰.۸ درصدی تردد نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی تهران در نوروز ۹۸ سری که از پنجره بیرون می‌آید شاید بر نگردد! تلفات حوادث رانندگی در سال نود و هفت ۱.۲ درصد افزایش یافت ۳۷ درصد جانباختگان حوادث رانندگی، موتورسواران هستند ۵ کشته و مصدوم در برخورد خودرو در محور گناباد به فردوس تردد خودروهای سنگین در جاده سنگلاخ تحریم جان باختن ۱۶ هزار نفر طی یکسال بر اثر سوانح رانندگی کاهش ۳۰ درصدی قربانیان تصادفات نوروزی مهمترین علت تصادفات جاده‌ای در فروردین ۹۸ چه بود؟ کاهش۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان ۲کشته و ۲ مصدوم بر اثر دو نیم شدن تیبا + تصاویر نیمی از متوفیان حوادث رانندگی سال ٩٧ پایتخت سهم عابرین پیاده است کاهش ۱۲ درصدی ورود خودرو به قم در روز نیمه شعبان تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران ثبت بیش از ۲۸ میلیون تردد درمحورهای مواصلاتی استان قزوین نرخ عوارض تردد در طرح ترافیک را چطور محاسبه کنیم مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری به بیمارستان دورود منتقل شدند جاده و انسان، تعاملی برای کاهش تصادف ها آخرین جزئیات از واژگونی اتوبوس زائران جمکران شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت افزایش نگران کننده تصادفات بوشهر در یک ماه اخیر تسهیل تردد خودروها با نصب سازه‌های فلزی در معابر پرتردد کهریزک ثبت بیش از ۲۷۱ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ۱۵ مصدوم در برخورد سواری پژو با اتوبوس در محور دهدز-ایذه افت ۸۵ درصدی تولید کامیون در اسفند ۹۷ برخورد پژو و کامیون ۴ کشته در پی داشت تردد در محور‌های مواصلاتی در جریان است تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای روز ارتش تردد در جاده اهواز - خرمشهر با کندی رو به رو شد برخورد کامیون با اتوبوس‌ در محور ‌کازرون‌ به سمت ‌شیراز بیش از ۱۸۶ هزار تردد در جاده های کرمانشاه ثبت شد راننده اتوبوس حادثه اتوبان تهران‌ ــ‌ ساوه دستگیر شد ایلام رتبه اول کاهش تصادفات رانندگی در کشور تردد ۱۷ میلیون خودرو در جاده‌های استان همدان طی ایام نوروز ۴ عامل عمده تصادفات نوروز ۹۸ اعلام شد بیش از ۱۱ و نیم میلیون تردد در محورهای استان سمنان ثبت شد علت اصلی تصادفات نوروزی پایتخت چه بود؟ کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمانشاه آمار مصدومان جاده‌ای کاهش یافت واژگونی مینی بوس در نیشابور ۲۰ مصدوم داشت تعداد متوفیان محل حادثه رانندگی در یزد ۸۰ درصد کاهش یافت یک ایده روانشناسی برای کاهش تصادفات رانندگی ممنوعیت تردد خودروهای سواری در جاده اهواز – شوش ۸۰ درصد تصادفات در ۲۰ کیلومتری ورودی شهرهاست تردد نوروزی در جاده های آستارا کاهش یافت تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت کاهش محسوس تلفات تصادفات جاده‌ای در گیلان کاهش تعداد جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز امسال افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی نسبت به دیروز افزایش ۴۰ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیر تصادفات در ایام نوروز ۱۰ جاده شلوغ کشور اعلام شد بارش برف و باران در ۵ استان و ارتفاعات هراز کاهش تلفات رانندگی در کنار مدیریت بحران سیل، همچنان در دستور کار استانداران است شناسایی ۱۵۸۵ نقطه پرتصادف در کشور افزایش تردد‌های جاده‌ای در ۲۴ ساعت آینده ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی(ع) تهران ممنوعیت تردد از ۲۵ محور به دلیل شرایط جوی بیش از ۱۴ میلیون تردد در راه های البرز ثبت شد ۳ فوتی و ۱۳ مصدوم در سوانح رانندگی آذربایجان شرقی حجم زیاد تردد در مسیر «تبریز_ تهران» از تردد غیرضروری در ایلام خودداری کنید تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ۴ کشته و مصدوم در تصادف وانت نیسان و پژو در پل زالِ اندیمشک شمار ترددهای جاده ای البرز از مرز ۱۲ میلیون گذشت بیش از سه هزار خودرو با تخلف حادثه ساز متوقف شدند کاهش ۲۳ درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان جاده‌های چالوس و هراز عصر یکشنبه یک‌طرفه می‌شود تصادف در جاده های هرمزگان هفت کشته بر جا گذاشت تصادف رانندگی در پارسیان ۳ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت ۲ کشته و ۵۵ مصدوم در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز اول تعطیلات نوروز هشدار پلیس نسبت به افزایش کشته های تصادفات رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار میلیون خودرو از جاده های همدان عبور کردند تصادف ۳ خودرو در شمال آذربایجان غربی ۵ کشته برجا گذاشت تصادف دو خودرو در محور فومن به ماسوله ۴ کشته برجا گذاشت فوت ۱۷۰ نفر در صحنه تصادفات رانندگی نوروز پنج میلیون وسیله نقلیه در جاده های استان مرکزی تردد کردند واژگونی خودروی اتباع بیگانه در سراوان ۱۶مصدوم برجا گذاشت تصادف مرگبار ۲۰ خودرو در محور مشهد سفر بدون بازگشت ۱۰۳۴ نفر در نوروز ۹۷ کاهش ۱۰ درصدی تردد در محورهای برون شهری هشدار در مورد جابجایی مصدومان حوادث رانندگی ۱۲۰ کشته در تصادفات ۵ روز گذشته ۷ کشته و ۲۶ مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه وانت تویوتا تهیه اطلس تصادفات جاده‌ای مرگ ۷۷ نفر در تصادفات ۳ روز گذشته پیام‌های تبریک نوروزی؛ عامل بسیاری از تصادفات در تهران عامل اصلی تصادفات نوروزی در معابر پایتخت جان باختن ۷۶ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کشور تصادفات جاده‌ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا واژگونی سواری پژو پرشیا با هفت مصدوم تردد در جاده های کشور ۱۲.۴ درصد افزایش یافت سانحه رانندگی جان یک فوتبالیست را گرفت تردد در محورهای آذربایجان شرقی نیازمند زنجیر چرخ است تردد خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع شد نقش نقص قوانین بر صدرنشینی هند در تلفات سوانح رانندگی جهان تصادفات جاده ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در راه‌های استان البرز ثبت شد دو مصدوم براثر تصادف خودروی پژو با تیر برق مرگ ۵۶ نفر در تصادفات جاده‌ای طی ۴۸ ساعت گذشته عابرپیاده و موتورسیکلت عامل ۸۰ درصد تصادفات دلایل عمده تصادفات برون‌شهری یک هشتگ برای رانندگی ایمن در نوروز نقش بیست درصدی سرعت غیرمجاز در وقوع تصادفات جاده‌ای آمار بالای تصادفات درون شهری در چهار شهر فوت پسر ۱۸ ساله بر اثر واژگونی خودرو پراید در بزرگراه شهید تندگویان بی احتیاطی و سرعت غیرمجاز علت تصادفات هفته گذشته شهر تهران تاخت و تاز خودروهای سنگین درداخل گرگان کاهش تلفات جاده ای نیازمند تحول در فرهنگ رانندگی است استفاده از ظرفیت مردمی در پیشگیری از تصادفات اجتناب ناپذیر است روزانه ۴۴ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند خطای انسانی عامل ۸۰ درصد از تصادفات نوروز گذشته ۱۶۸ تن در محورهای مواصلاتی قم جان خود را از دست دادند نبود اراده جدی برای کاهش تلفات جاده ای افزایش ۰.۰۸ درصدی جان‌باختگان تصادفات رانندگی ثبت بیش از ۱۶۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان رعایت نکته ای کوچک در تصادف رانندگی رعایت نکردن سرعت مطمئنه عامل اصلی تصادفات منجر به فوت پایتخت در هفته گذشته پرونده فوت رییس سازمان تامین اجتماعی در دادگستری مفتوح است تردد خودرو‌ها ۲.۶ درصد افزایش یافت + جدول واژگونی خودرو در محور بیجار _ قروه ۵ مصدوم به جا گذاشت خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند مرگ ۲۵ مهاجر در حادثه واژگونی کامیون در مکزیک تصادف زنجیره ای در جاده ورامین ۷ مصدوم برجای گذاشت افزایش ۱۰.۳ درصدی تردد نسبت به روز گذشته دست‌فرمان‌های جنجالی فوتبالیست‌ها که منجر به مرگ و جراحت‌های دلخراش شد! واژگون شدن پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید با بلوکهای سیمانی افزایش تجهیزات پیشگیری از سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان رشد ۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات برون‌شهری در استان مرکزی افزایش ۰.۲ درصدی تردد در محور‌های برون شهری ترددها نسبت به روز گذشته ۳ درصد افزایش یافت مصدومیت ۱۴ نفر در برخورد اتوبوس با تیر چراغ‌برق تردد خودروهای سنگین به زیرساخت های آبادان آسیب زده است ۶ مصدوم بر اثر تصادف ساینا و اتوبوس جزئیات برخورد اتوبوس با کامیون در محور قزوین کرج بیشترین تصادفات درون شهری بهمن ماه در چه ساعتی رخ داد؟ اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای کاهش تصادفات در سال ۹۸ ۱۳میلیون خودرو از راه های ارتباطی هرمزگان تردد کردند مرگ بیش از ۱۴ هزار نفر در حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه نخست امسال برخورد خودروی سواری در آزادراه زنجان -تبریز جان عابر را گرفت علت تصادفات مکرر موتورسیکلت سواران در تونل های شهری افزایش تصادفات عابرین پیاده در روزهای جاری خواب آلودگی مرگ راننده خودرو را در زنجان رقم زد برخورد چهار دستگاه خودرو در قزوین سه مصدوم برجا گذاشت رشد ۲.۴ درصدی رفت و آمد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته گنجاندن قوانین راهنمایی و رانندگی در نظام آموزشی ضروری است ۸ مصدوم در برخورد پژو ۴۰۵ با پراید در محور نیکشهر-چابهار تلفات جاده‌ای امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت فرهنگ سازی، حلقه مفقوده در کاهش سوانح رانندگی جان باختن ۱۶ هزار نفر در سال گذشته در تصادفات رانندگی تصادف در فارس ۲ کشته و ۱۱ مصدوم به دنبال داشت ۱۱ میلیون فقره تردد در راه‌های مازندران ثبت شد ۲ کشته و ۱۹ مصدوم در ۳ تصادف در محور جم - مهر- فیروزآباد هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت ۴ کشته و ۱۱ مصدوم در حادثه رانندگی در محورسراوان - اسفندک استانداران جلسات راهبرى وضعیت تصادفات استان را در اسرع وقت تشکیل دهند برخورد مرگبار بیش از ۱۰۰ خودرو در چین تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۶ درصد کاهش یافت حوادث رانندگی روز گذشته در چهارمحال و بختیاری ۱۳ مصدوم برجای گذاشت ضرورت ساماندهی کامیون‌های حمل نخاله ساختمانی در تهران مصدومیت ۹ نفر در ۲ حادثه رانندگی در جاده‌‌های آذربایجان شرقی تصادف در محورهای مواصلاتی جهرم با ۳ کشته و۱۷ مصدوم آذربایجان به ایران خودروهای سنگین GAZ صادر می‌کند رانندگی در حالت مستی فاجعه آفرید کاهش ۱۴.۵ درصدی تردد در محور‌های برون شهری ۱۳ کشته و مصدوم در تصادف مرگبار در جاده جهرم-لار کشته شدن زوجی در تصادف موتور سیکلت با کامیون جزئیات بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته+جدول چهار مجروح و یک کشته حاصل برخورد خودرو سواری و آمبولانس سالانه ۱۶ تا ۱۸ هزار نفر در حوادث کشته می شوند افزایش ۲۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته محدودیت‌های یک هفته‌ای جاده‌های مواصلاتی مازندران آخرین وضعیت سه مصدوم تصادف مینی بوس دانش آموزان امیدیه تصادف در محور رودان هرمزگان ۴ کشته بر جا گذاشت تصادف شدید داگلاس کاستا در بزرگراهی در تورین؛ آسیبی به وینگر یوونتوس نرسیده است ۳۸ درصد ترددها در محدوده مرکزی شهر کاهش پیدا کرده است تصادف مرگبار اتوبوس شرکت واحد و موتورسیکلت دوکشته و سه مصدوم در تصادف محور یاسوج - اصفهان نقص سیستم ترمز عامل برخورد اتوبوس با ۱۲ خودرو در دماوند راه اندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین تصویب کلیات تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری فوت ۱۳هزار و ۵۲۹ نفر در حوادث رانندگی در ۹ ماهه امسال مصدومیت ۷ مسافر به دلیل برخورد دو خودرو سواری در اصفهان واژگونی خودرو در رفسنجان جان زوج جوان را گرفت تصادف زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در آذربایجان شرقی مصدومیت ۷ مسافر به دلیل برخورد دو پژو در مشکین‌شهر همه جاده های کشور باز هستند راننده بی احتیاط به ۲۰۰ ساعت خدمت رایگان در آتش‌نشانی محکوم شد جوی آرام و ترافیک روان در راه‌های کشور برخورد دو سرویس کارگران در ساوه ۱۱ مصدوم برجای گذاشت رشد ۵۰ درصدی خودروهای گلستان عدم توجه به جلو و رعایت حق تقدم، عامل۶۴ درصد تصادفات تصادف تریلی با پراید ۵ کشته برجای گذاشت ۵ کشته در برخورد تریلی و پراید جان‌باختن ۴۰ تا ۵۰ نفر در تصادفات رانندگی کشور در هر روز لزوم نوسازی خودروهای سنگین بالای عمر ۴۰ سال مشکلی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد تردد کامیون در جاده خرم آباد-پلدختر ممنوع است ۳۰ مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای در خمین اعتراض به یکی از بندهای قیمت گذاری تردد از معابر تلفات رانندگی در مازندران ۶ درصد کاهش یافت تکرار معضل واژگونی خودروها، ناتوانی در برنامه ریزی یا طبیعی واژگونی مینی بوس در اتوبان کرج قزوین رشد هشت درصدی تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی پنج فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده های خراسان رضوی رخ داد فقدان توجه به جلو عامل ۳۱ درصد تصادفات جاده‌ای ایرانی‌ها در آذر ماه ۹۷ واژگونی مرگبار خودرو سواری با ۱۰ سرنشین واژگونی و آتش سوزی خودروی پراید جان ۴ نفر را گرفت حادثه رانندگی در خراسان رضوی هشت کشته داشت تصادف‌های ساختگی علت ۱۳ درصد پرونده‌های تصادف در گلستان افزایش تصادفات جاده ای نتیجه توقف آزمایش‌های فنی لاستیک‌های وارداتی کاهش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی در اردستان نقشه ایمنی جاده‌ها‌ برای تصویب به هیأت دولت ارسال شد حرکت کند تولید کامیون در آذرماه جان باختن ۱۲ هزار و ۲۶۱ نفر در تصادفات ۸ ماهه امسال تصادف رانندگی در سرپل ذهاب یک کشته برجا گذاشت تصادف و حریق مرگبار در بزرگراه فلوریدا نگرانی پلیس از افزایش تصادفات رانندگی در نزدیکی شهرها ۷ راهکار برای کاهش تصادف جاده‌ای ۵ کشته در تصادف تریلی و خودروی سواری ترد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی ۱۵ درصد افزایش یافت بیشترین تصادفات آذر ۹۷ در چه ساعاتی رخ داد؟ تصادفات رانندگی در راه های گیلان ۳۷۷ کشته بر جا گذاشت ۳ دانشجوی بد حال علوم و تحقیقات هوشیار شدند گزارش اقدامات پلیس در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد و احتمال اعلام علت تا فردا تردد روان در محورهای اصلی کشور مصدومیت ۱۱ مسافر به دلیل تصادف زنجیره‌ای در محور هراز لاستیک و آلایندگی؛ عوامل رد شدن خودروهای سنگین در معاینه فنی مردودی ۲۰ درصد از خودرو‌های سنگین در معاینه فنی افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای برون شهری مانور مرگ با اتوبوس‌های مردودی برخورد با رانندگان مست و کشف حجاب حین رانندگی روند افزایش کشته‌های جاده‌ای را متوقف کردیم ماهانه ۲۰ میلیون تردد خودرو در قزوین ثبت می شود برخورد کامیون با اتوبوس مانور نمادین کامیون های سنگین در خیابان های مهریز برگزار شد‌ میزان آلایندگی، ملاک تردد خودروها در سطح شهر باشد ۷۰۸ هزار راننده خودرو سنگین تحت پوشش بیمه تکمیلی تصادف زنجیره‌ای به خاطر مه شدید در جاده اهواز - شوش چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودرو و موتورسیکلت دارند؟ رشد ۱۰ درصدی تولید لاستیک خودروهای سنگین "کودک ۶ ساله‌" قربانی بی‌مبالاتی پدر حین موتورسواری شد حرکت دنده عقب در بزرگراه جان یک نفر را گرفت ابطال معاینه فنی ۴۳۴ خودروی سنگین در بررسی مجدد ۷۲ درصد سرنشینان عقب کمربند ایمنی نمی‌بندند حذف سوخت پایه خودرو‌های سنگین ۲۴ کشته و زخمی در تصادف اتوبوس در اکوادور راه‌های استان گلستان باز و تردد در آن جریان دارد از سنسورهای ABS در چه سیستم های دیگری استفاده می شود؟ ترافیک روان و جوی آرام در همه محورهای مواصلاتی کشور مصدومیت ۹ مسافر به دلیل برخورد وانت و سواری در کردستان تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در برزیل اهالی خاورمیانه سه برابر اروپایی‌ها در تصادفات می‌میرند فوت مسافر در انتظار وسیله نقلیه عمومی دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد مه صبحگاهی موجب تصادف ۲۹ خودرو در جاده اهواز - آبادان شد بی توجهی به جلو و عدم حق تقدم مهمترین علل تصادفات درونشهری آبان افزایش سه برابری تصادفات در استان سیستان و بلوچستان کاهش ۶ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها کاهش آمار تصادف در کشور نیازمند توجه به علوم رفتاری است لغو محدودیت تردد در محور هراز از دوشنبه توقفگاه خودروهای سنگین در ورودی شرق شیراز ساخته می‌شود حادثه رانندگی در سراوان ۲۴ مجروح بر جای گذاشت ۲۴مجروح در واژگونی نیسان ۱۶ تا ۲۰ مهمترین ساعت رخداد تصادفات جاده ای آبان ماه تصادف دو خودرو، پنج مصدوم و دو کشته برجای گذاشت سوانح جاده ای همدان امسال ۲۳۵ کشته داشت تردد در پایانه مرزی بیله‌سوار ۴۵ درصد افزایش یافته است با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید ایسوزو NPR ۷۵Kدر صدر کیفیت سنگین وزن ها ۲ درصد تردد‌های جاده‌ای با اتوبوس انجام می‌شود ۳. ۸۵ درصد تردد جاده‌ای با وسیله نقلیه شخصی بوده است مشکل تردد در چهارراه ولی‌عصر با حضور پلیس حل خواهد شد چرایی دریافت هزینه تردد از خودروها در محدوده کتابخانه ملی و باغ کتاب کاهش تلفات رانندگی درفارس به دلیل فرهنگ سازی و اقدامات موثر خواب‌آلودگی ابتدای صبح، عامل تصادفات خسارتی سنگین مرگ مفت ۳۳۰ نفر در آذربایجان غربی! ثبت ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی قزوین ۹کشته و مصدوم در تصادف زنجیره‌ای سیستان و بلوچستان برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین ۵ تصادف جان ۶ تهرانی را در هفته گذشته گرفت کاهش تلفات ناشی از تصادفات قرار یک میلیاردی برای راننده خاطی که ۶ نفر را کشت تصادف در البرز مرگ سه نفر را رقم زد مصدوم شدن ۸ نفر در تصادفات گچساران تصادف زنجیره ای خیابان دماوند دو کشته برجای گذاشت کج شدن یک تریلر ۱۸ تنی حمل مواد سمی در قزوین ۲۶ درصد خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد رد شدند افزایش ۴.۹ درصدی تردد در جاده‌های کشور حدود مجاز معاینه فنی جدید تعیین شد مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت در حادثه رانندگی در قاین تردد خودروها در برخی معابر پایتخت ۸ برابر ظرفیت‌شان است بیش از ۱۲ میلیون تردد در جاده های هرمزگان ثبت شد ۷ کشته و زخمی در محور جهرم_میمند نبود عزم ملی برای کاهش واژگونی خودرو در کشور میزان سرعت خودرو در جاده ها باید کاهش یابد برخورد خودروی سمند با پژو، ۴ کشته برجا گذاشت لغزندگی جاده در اتوبان قزوین به تهران حادثه آفرید آخرین وضعیت جوی محورهای در حال تردد مصدومیت ۱۳ مسافر در برخورد مینی‌بوس با وانت نیسان تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودروها اطلاع رسانی خواهد شد سالانه ۳۲ میلیارد دلار خسارت رانندگی به کشور وارد می شود تصادفات رانندگی علت ۲۰ درصد «بی‌سرپرست» شدن خانواده‌ها کاهش ۶ درصدی کشته های تصادفات درون شهری سال ۹۷ نسبت به سال گذشته تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده مرگ های جاده ای پس از ۱۲ سال افزایش یافت نخستین اظهارنظر سازمان راهداری درباره علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار آزادی دو متهم پرونده تصادف مدیرعامل تامین اجتماعی با کفالت افزایش مرگ عابران در سوانح رانندگی نگران کننده است کاهش ۳.۴ درصدی تصادفات در اربعین امسال تراژدی غمبار تصادفات جاده ای شتابزدگی برای مردن پیشنهاد به دولت برای بررسی شیوه راندن خودروهای دولتی تصادفات یک هفته ای جنوب سیستان و بلوچستان ۹ کشته برجا گذاشت جان به جاده می دهند ۱۸ کشته در محل تصادف رئیس تامین اجتماعی از سال گذشته کدام چهره‌های سرشناس جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند؟+تصاویر آلودگی ۸۰ درصدی هوای تهران با تردد ۲۰ درصد از خودروها تکذیب عمدی بودن تصادف خودروی مدیرعامل تأمین اجتماعی جان دادن یک ماده یوزپلنگ در برخورد با خودرو در خراسان‌شمالی علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار مشخص شد کاهش ۴.۴ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته مصدومیت ۲۶ نفر در تصادف اتوبوس در اتوبان تهران - اصفهان کنوورث محصول جدید خود را با نام W۹۹۰ معرفی کرد علت سانحه خودروی همراهان وزیر کار در دست بررسی است فوت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونش در سانحه رانندگی ۳ معاون وزیر آسیب دیدند ۶ مصدوم نتیجه واژگونی مینی‌بوس در محور «شوشتر – شوش» عامل انسانی، علت واژگونی اتوبوس فارس اعلام شد واژگونی اتوبوس بانوان کاراته‌کار فارس ۲ معلم کرمانی بر اثر تصادف جان باختند آسیب ۹ مسافر به دلیل برخورد مینی‌بوس با پراید کندی تردد در معابر آستارا تلف شدن یک راس کل وحشی در تصادف مرگ سالانه ۱۷ هزار نفر در جاده های ایران گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در روزهای اخیر بود تردد در محور کرج ـ چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع شد تصادفات دیشب ۸۵ مصدوم برجای گذاشت مصدوم شدن ۳۱ هزار نفر در تصادفات استان فارس رتبه اول گیلان در فوت عابران پیاده جزئیات گازسوز کردن ۲۰ هزار خودروی سنگین اعلام شد واردکنندگان لاستیک سنگین با ارز دولتی ملزم به دریافت تاییدیه شبکه توزیع شدند+ سند روانسازی تردد مرزی و تجاری میان اقلیم و ایران بررسی شد جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های مرزی کشور مصدومیت پنج مسافر در برخورد اتوبوس با تریلی در لرستان خستگی و خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادفات اربعین شرط واردات لاستیک خودروهای سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومان ثبت ۲۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین بیش از چهارمیلیون خودرو از جاده های همدان تردد کردند افزایش مصدومان واژگونی مینی‌بوس در پاوه/ ۳ نفر فوت شدند تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از ۲ میلیون فراتر رفت تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از ۲ میلیون فراتر رفت ۴ کشته و یک مجروح حاصل تصادف مرگبار در قزوین حادثه خونین رانندگی در محور لار بندرعباس/ ۹ مصدوم و ۶ کشته ۱۴ کشته و مجروح در تصادف تریلی و پژو برخورد مرگبار دو خودرو در جنوب فیلیپین جاده خاکستری مرگ مصدومیت ۷ مسافر در تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه مرگ خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در گیلانغرب افزایش ۴۰ درصدی تردد در مرز مهران در روز گذشته برخورد شتر با خودرو ۹ مجروح برجای گذاشت تردد در همه محورهای کشور روان است ممنوعیت ورود کامیون‌های بدون معاینه فنی به تهران تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور عجب شیر - آذرشهر تردد زائران اربعین از محور شوش - چذابه تسهیل می‌شود ارتباط مستقیم تصادفات با اختلال خواب رانندگان افزایش ۸ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته تصادف در محور هفتکل ـ باغملک شیوع انگل توکسوپلاسما «یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات در ایران است» کاهش زمان رسیدگی به تصادفات رانندگی در تهران فارس صدرنشین جانباختگان تصادفات رانندگی کشته شدن ۱۱ مهاجر در سانحه رانندگی در یونان واژگونی مینی بوس در محور دلیجان - سلفچگان/ یک نفر جان باخت حادثه رانندگی در دلیجان یک کشته داشت فوت دو نفر و مصدومیت ۴۰ تن بر اثر واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان رشد ۱۰۰ درصدی تصادفات در راه های فرعی قم نگران کننده است حوادث رانندگی جاده ای در استان مرکزی افزایش یافت تلفات حوادث رانندگی در خراسان‌ جنوبی کاهش یافت تعداد جانباختگان تصادفات ایران کمتر از میانگین جهانی است روزانه بیش از ۴ میلیون دستگاه خودرو در تهران تردد دارند ۷ هزار نفر امسال در تصادفات جان باختند مجموع تصادفات رانندگی در میامی ۲۵ درصد رشد داشت ۶۰ درصد تصادفات در۳۰ کیلومتری مقصد رخ می دهد مرگ روزانه ۴۵ نفر در تصادفات رانندگی سه کشته و مجروح در پی تصادف در محور بروجن-شهرکرد کشته شدن ۱۸۶ نفر در حوادث جاده‌ای /تصادفات ۴ درصد افزایش یافت سواری بیشترین خودروی مقصر در تصادفات خراسان جنوبی است ثبت ۳۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ۵۰ کشته در حادثه تصادف تانکر سوخت در کنگو همیاران پلیس از موثرترین عوامل در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی جان باختن ۷ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای در ۵ ماهه ابتدای سال تردد کامیون‌ها به حالت عادی بازگشت ۱۳ کشته در تصادف رانندگی در روسیه لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات روزانه ۲ کودک قربانی تصادفات رانندگی می‌شود افزایش ۱۱.۴ درصدی ترافیک محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل سفرای جدید پلیس راهور معرفی شدند بیمه ۸۹۰۰ میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال ۹۶ خسارت داد جان باختن ۷ هزار نفر از ابتدای سال تاکنون کمبود قطعات و لاستیک کامیونداران در قزوین سوانح جاده ای مشکلی دنباله دار مصدومیت ۵۶ مسافر به دلیل انحراف اتوبوس و برخورد با گاردریل در قزوین ۸درصد جان باختگان تصادفات کودکان هستند بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها ۲۴۰ هزار خودروی دیزلی سی‌ان‌جی‌سوز می‎شوند کامیونت‌ها و وانت‌بار‌ها ساعت مجاز تردد را رعایت کنند جزئیات تصادف پراید با پژو با ۹ مصدوم در کرمان مرگ ورزشکار معروف در سانحه تصادف رشد ۱.۷ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در پنج ماهه اول سال ۱۳۹۷ مشکل لاستیک خودروهای سنگین در کوتاه مدت حل می شود تصادف منجر به حریق ۷ کشته برجای گذاشت حرکت به سمت مرگ عدم توجه به جلو صدرنشین علل تصادفات درون‌شهری تردد ۱۹۷۰ وسیله نقلیه در جاده های کرمانشاه تردد کامیون‌ها در کشور عادی شد ترددهای غیرمجازوحادثه‌ساز خودروهای سنگین خوزستان با کمبود لاستیک خودروهای سنگین مواجه است افزایش ۱۷ درصدی تردد وسایل نقلیه در کرمانشاه شاگرد مغازه کنجکاو صاحبکار خود را راهی بازداشتگاه کرد فرصت‌های لجستیکی کشور فراموش شده است امسال افزون بر ۱۰ میلیون خودرو وارد گیلان شد ۳۵۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سنگین در استان مرکزی توزیع شد پیشنهاد به دولت برای تخصیص ارز ویژه لاستیک‌‌‌ ناوگان سنگین حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته داشت اجساد حادثه اتوبوس نطنز شناسایی شدند +اسامی مصدومیت ۷ مسافر به دلیل واژگونی پژو ۴۰۵ جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین دلیل تصادف اتوبوس تهران - کرمان تغییر ناگهانی تانکر سوخت بود سقوط پراید به دره در مسیر کاخ ناصری تانکر‌ها اجازه تردد در شب را ندارند راننده تریلر مقصر تصادف اتوبوس با تانکر سوخت شناخته شد آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر خطای انسانی؛ عامل ۸۰ درصدی تصادفات جاده‌ای هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است/ آزاد راه نطنز به کاشان بازگشایی شد سال گذشته ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر به دلیل سوانح جاده‌ای فوت کردند آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اصفهان ۲۱ کشته در حادثه تلخ تصادف اتوبوس تهران- کرمان+اسامی مصدومین افزایش ۴۴ درصدی فوت شدگان تصادفات در گرگان توجه به سهولت تردد خودروها موجب پاک شدن خاطرات شهری می‌شود فرصت یک ماهه خودروهای سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی واژگونی خودرو در محور سبزوار _ داورزن ۷۰ درصد کشته‌های تصادفات عابران پیاده هستند تصادفات جاده‌ای یک معضل بزرگ در جامعه است ۴ تخلف، ۸۰ درصد تصادفات جاده‌ای را رقم زدند ۶۱ میلیون تردد در استان سمنان ثبت شد تصادف زنجیره ‌ای در محور قوچان به چناران واژگونی یک سواری و مصدومیت ۱۰ تبعه بیگانه در فارس ۳ کشته و ۵ مصدوم نتیجه تصادف مرگبار در قزوین خراسان جنوبی از نظر تصادفات و ایمنی راه‌ها وضعیت خوبی ندارد تصادف اتوبوس در ترکیه ۶ کشته برجا گذاشت ۶ کشته در واژگونی تیبا برخورد شدید تریلی با خودروی سواری پژو در فریمان خروج از جاده اتوبوس ولوو در سمنان ۱۳ مجروح داد افزایش ۱۵ درصدی سفر و کاهش جانباختگان تصادفات در نیمه نخست شهریور تردد وسایل نقلیه جمعه در محور هراز از رودهن به آمل ممنوع است نقطه عطف سنگین‌ها تصادف بازیکن استقلال، صحنه‌سازی شده است؟ حوادث جاده ای و رودخانه ای جان هشت را در خوزستان گرفت وضع فنی ۸۸درصد خودروهای سنگین آذربایجان غربی قابل قبول است مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان افتتاح شد ۵۹ نقطه حادثه‌خیز همدان در انتظار اصلاح لزوم توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی ۱۲ مصدوم در تصادف تریلی و مینی بوس ۷ کشته و مجروح در تصادف پراید با پژو وقوع ۷۰ درصد تصادفات در شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها جاده میامی قتلگاه یوز ایرانی افزایش ۲ درصدی تردد‌ها در شبانه روز گدشته رشد بیش از ۹.۴ درصدی مصدومین جاده‌ای اصفهان نسبت به سال گذشته عامل ۷۰ درصد تصادفات انسانی است فوتبالیست ایرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد ۴۳ درصد تصادفات درون شهری را رانندگان بی‌سواد رقم زده‌اند آخرین جزئیات حوادث خونین رانندگی با ۶ کشته و زخمی در استان مرکزی‌ تردد ۷۰ میلیون خودرو در جاده‌های بین استانی ۵ استان صدرنشین تصادفات فوتی در تابستان امسال+ جزئیات ۴۳ درصد تصادفات درونَ شهری را رانندگان بیسواد رقم زده‌اند تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در شرق تهران کاهش ۵ درصدی کشته‌ها در تیرماه یک کشته و ۲۳ مجروح در حادثه رانندگی در سراوان ۶ کشته و مصدوم در تصادف پراید با کامیون در محور سبزوار سهم ۴۰ درصدی ‌موتورسیکلت در تصادفات استان ایلام ۲۶ میلیون و ۸۷۴ هزار تردد در جاده های استان قزوین ثبت شد تصویب یک فوریت اصلاح تعیین نرخ عوارض تردد خودرو در محدوده مرکزی کشته شدن بیش از ۵ هزار نفر در تصادفات ۴ ماه ابتدایی سال شانه راه محل توقف یا تردد خودروها نیست بیشترین تردد خودروها در آزادراه کرج- تهران صورت گرفت تصادف دو خودرو سواری ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت مروری بر محصول X۶ جیناف و ویژگی‌های فنی آن تردد برون شهری در شبانه روز گذشته ۷.۳ درصد کاهش یافت تهرانی‌ها و کرجی‌ها رکورددار سفر تعطیلات فعلی برخورد اتوبوس و سواری در قزوین برای ۱۸ مسافر حادثه آفرید ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد دو سواری در اتوبان تهران- ساوه تصادفی زنجیره ای ۱۴ دستگاه خودرو در اتوبان منجیل - رودبار استراحت در شانه خاکی جاده باعث مرگ ۴ نفر شد تردد خودروها درمسیرهای استان تهران پرحجم است حداکثرسن ناوگان مجاز به تردد در جاده‌ها خودروهای سنگین آماده خروج از شهر هستند تولید چند خودروی سنگین متوقف شد آماده باش راهور برای نماز عید قربان و سفرهای آخرهفته ۶۳ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور کرج -مرزن آباد مرگ روزانه بیش از ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی برخورد مرگبار تریلی با اتوبوس زائران عراقی در سمنان +عکس افزایش تلفات جانی تصادفات واژگونی تریلی و برخورد زنجیره‌ای ۲۰ سواری دولت باید هزینه نصب فیلتر دوده بر خودروهای سنگین را تقبل کند کاهش تصادفات رانندگی در خردادماه افزایش قربانیان حوادث رانندگی استان مرکزی در سال جاری بیشتر ایرانی‌ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده‌اند ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در جاده های ایلام ثبت شد مصدومیت ۶ مسافر در پی برخورد تریلی با پراید در قزوین ۶۳ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد ۳ کشته بر اثر تصادف تریلی با موتورسیکلت تصادف در محور نی ریز - سیرجان ۲ کشته در پی داشت اتلاف ۶/۷ درصدی تولید ناخالص ملی در تصادفات رانندگی ۵۰۰ هزار سال عمر از دست رفته ایرانیان به دلیل سوانح رانندگی انفجار مرگبار در پی برخورد تانکر با تریلر در ایتالیا تصادف شدید چندین خودروی سبک و سنگین در بزرگراه لشگری تصادف یک کامیون حامل مواد آتش زا در ایتالیا سوانح جاده ای در محورهای ساوه ۱۲ مصدوم برجای گذاشت تصادف های جاده ای زنجان در یک هفته اخیر ۱۳ کشته برجا گذاشت دستگاه‌های مقصر در وقوع تصادفات به مراجع قضایی معرفی می‌شوند روزانه یک میلیون سفر درون شهری در قزوین انجام می شود مرگ ۱۱۸۰ نفر در تصادفات از ابتدای تابستان مصدومیت ۲۴ نفر در سه حادثه جاده‌ای طرح جامع کاهش تصادفات شهر بیرجند تهیه شود واژگونی پراید پس از تصادف شدید با دو خودرو بهترین بازیکن دیدار ایران و مراکش به ۴ ماه زندان محکوم شد تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - دامغان جاده را مسدود کرد ۱.۳ درصد آمار کشته های حوادث رانندگی جهان مربوط به ایران است خواب آلودگی عامل ۴۰ درصد تصادفات جاده ای است ثبت ۱۲ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام مستندساز سینما بر اثر سانحه‌ رانندگی درگذشت ابرپروژه اسقاط در پیچ تند تحریم سه اتباع آذری در تصادف محور پارس‌آباد-جعفرآباد کشته شدند آتش گرفتن تانکر حامل بنزین در بزرگراه آوینی تصادف مرگبار در ابوظبی واژگونی خودرو در زنجان طی ۴۸ ساعت گذشته ۴ کشته برجا گذاشت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات جاده‌ای ۱۲ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد راننده‌ای که امروز باعث مرگ ۵ نفر شد، چه مجازاتی دارد؟ فوت ۵۲ نفر و مصدومیت ۱۶۰۶ تن در حوادث هفته گذشته ۱۸ کشته و ۱۹ زخمی در ۲ تصادف جاده‌ای در بولیوی علل وقوع تصادفات رانندگی هفته گذشته پایتخت واژگونی اتوبوس در یاسوج هشت مصدوم بر جا گذاشت پراید سرقتی پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید حوادث ترافیکی در صدر ماموریت‌های هلال احمر در طرح تابستانه ۱۱میلیون تردد در جاده های هرمزگان ثبت شد ۲۶۲ خودرو در هر ساعت از جاده های زنجان تردد کرده اند ۳۷ فقره تصادف در جاده‌های خراسان‌جنوبی به وقوع پیوست واژگونی علت اصلی سوانح جاده‌ای در سمنان تصادف ۳ خودرو در خراسان شمالی ۵کشته و زخمی داشت بیشترین تصادفات در مسیرهای روستاها توسط موتورسیکلت‌ها رخ می دهد افزایش تلفات هر سانحه رانندگی در تابستان سقف سهمیه سوخت خودروهای سنگین حذف شد ‌کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور جنون سرعت در مدار مرگ ۴درصد خودروهای ترددی درجاده های آذربایجان شرقی سرعت غیرمجاز دارند مرگ ۵۶۳ تن در تصادفات تابستان امسال تا کنون برخورد مرگبار یک اتوبوس و ۲ کامیون در سبزوار تصادفات اتوبوس جان ۱۴۶ نفر را در سال گذشته گرفت حوادث رانندگی در استان مرکزی پنج کشته داشت روزانه ۴۰ نفر بعلت سوانح رانندگی در جاده ها فوت می کنند ۶ فوتی و مصدوم در برخورد اتومبیل با عابران پیاده در بیرجند رشد ۲.۲ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته تأیید صلاحیت شغلی و مدارک راننده تانکر حادثه سنندج‌ راکبان موتورسیکلت یک چهارم قربانیان را تشکیل می دهند برند جدید ماموت در تریلرسازی به زودی معرفی می شود پس از تصادف سراغ این کارها بروید آشنایی با شرکت کامیون‌سازی جیناف و محصولات آن احتیاط های دوست داشتنی آمار رسمی تصادفات ساختگی به قصد گرفتن دیه؛ ۱۹۰۹ پرونده! تصادف در آزادراه خرم‌آباد- پل زال مصدومیت یک نفر را در پی داشت مروری بر ۲۵ سال تاریخچه ولوو FH ۱۸ مصدوم واژگونی مینی بوس در گنبد هنوز بستری هستند جابجایی مصدوم تصادفات منجر به قطع نخاع می شود بی احتیاطی جان دو عابر پیاده را گرفت ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ واژگونی اتوبوس در غرب سبزوار ۶ کشته برجای گذاشت آذهایتکس در صدر رضایتمندی مشتریان خودروهای سنگین قرار گرفت لزوم انتقال خودروها به سمت راست و باز نمودن مسیر در تصادفات خسارتی عرضه مستقیم لاستیک خودروهای سنگین با ارز دولتی مجوز تردد خودروی های سواری از مرز بیله سوار صادر شد دلیل ۴۰درصد تصادف های آزادراه های زنجان خستگی رانندگان است هشدار در خصوص تخلفات موتورسیکلت سواران فخیم‌زاده به هوش آمد سقوط مرگبار خودرو سواری به دره در چهارمحال و بختیاری جزئیات برخورد اتوبوس با ۲۶ مسافر به گاردریل توصیه‌هایی برای سفرهای تابستانی جاده ای تولید خودروهای سنگین افزایش یافت واژگون شدن پژو ۲۰۶ در بزرگراه ستاری + تصاویر ۳ کشته بر اثر انحراف خودرو در محور نریمان جزئیاتی جدید از تصادف و روند درمان «مهدی فخیم زاده» آسیب ۱۱ مسافر در برخورد مینی‌بوس با خودرو سواری در آزادراه زنجان-قزوین فوت سالانه ۱۷ هزار نفر در سوانح جاده ای شناختی از برخی ویژگی‌های خاص خودروهای تجاری ۶۸ میلیون و ۵۶۲ خودرو در آذربایجان شرقی تردد کردند کاهش ۲۳ درصدی متوفیان حوادث رانندگی در مازندران ۵۴ خودروی سنگین در هر ساعت از جاده های زنجان تردد می کنند هر تابستان ۵۰۰۰ نفر در جاده‌های کشور جان می‌بازند افزایش ترددها در محورهای کشور با آغاز سفرهای تابستانی مرگ عابر پیاده در تصادف با وانت نیسان عدم توجه به جلو، عامل یک‌سوم تصادفات تهرانی‌ها پرداخت تسهیلات خرید خودرو سنگین در استان مرکزی آغاز شد یک‌میلیون تردد خودرو طی تعطیلات عید فطر در استان سمنان ثبت شد سرعت بالا جان یک نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت ترافیک روان در جاده های کشور نگاهی به کیفیت سنگین‌وزن‌های خودرویی قهرمان کشتی آفریقا در سانحه رانندگی درگذشت مجتمع رسیدگی به تصادفات استان راه‌اندازی می‌شود حادثه رانندگی مرگبار در محور «تبریز - آذرشهر» جدیدترین کمپرسی معدنی GINAF در وزن ۱۰۰ تُن نوع آسفالت جاده چالوس مناسب نیست عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات کاهش ۴۷ درصدی تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی در ۵ سال اخیر فوت ۴ هزار و ۹۳۹ نفر بر اثر تصادف رانندگی در تابستان ۹۶ ۳.۴ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان به ثبت رسید تهران رکورددار تصادف در کشور است مصدومیت امیر کربلایی‌زاده بر اثر تصادف شدید تردد های جاده ای نسبت به دیروز ۲۲.۵ درصد افزایش یافت تردد یک میلیون و ۲۹۶ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی کرمانشاه تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۶ درصد کم شد ترافیک سنگین در جاده هراز تردد را کند کرد برخورد مینی‌بوس با کناره جاده فلورد سوادکوه یک کشته و ۵ مصدوم در تصادف پراید و کامیون حل چالش واژگونی خودروها نیازمند آموزش و فرهنگسازی یک کشته و ۴ مصدوم در برخورد دو دستگاه موتورسیکلت فوت و مصدومیت ۱۷ نفر در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته تردد روان در اغلب محورهای مواصلاتی تصادفات جاده‌ای تهدیدی جدی برای جمعیت حیات وحش زنجان ۶۰درصد تصادف ها مربوط به عامل انسانی است تصادف پژو با خودرو پلیس تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۵.۲ درصد افزایش یافت ممنوعیت تردد در محور کرج به چالوس از ساعت ۱۶ جمعه افزایش ۶.۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی زمان رانندگی با دید کم با سرعت مطمئنه حرکت کنید مصدومیت ۱۰ مسافر در پی برخورد اتوبوس با کامیون در اتوبان ساوه نگاهی به محصولات تولید محدود روز‌های اخیر ۳ کشته و ۱۴ مصدوم در واژگونی اتوبوس تردد خودروهای شخصی پلاک زوج پنجشنبه در مشهد ممنوع شد واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در لاهیجان دلایل تصادف موتورسیکلت‌ها در تهران؛ از بیکاری تا معابر غیراستاندارد ترین ها یک آمار مرگبار جاده‌های ایران افزایش یافت رشد ۸ درصدی کشته‌شدگان تصادفات درون شهری در گلستان تردد خودروهای سنگین در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است تردد خودروها از محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر افزایش‌یافته است جان باختن ۱۰۳۴ نفر در تصادفات نوروزی راکبان موتورسیکلت‌ ۳۳ درصد متوفیان حوادث ترافیکی سال۹۶ تهران افزایش آمار تصادف خودرو‌های سواری در استان مرکزی نقش مهم فرهنگ‌سازی در کاهش میزان تخلفات و جرایم رانندگی ۴۵کشته و زخمی در تصادف اتوبوس دانش‌آموزان با کامیون در آمریکا افزایش محدوده تردد خودروهای ارس پلاک با دستور استاندار آذربایجان شرقی تشریح جزئیات واژگونی خودروی حامل دانش آموزان روستای سماقان بانه افزایش ۴.۴ درصدی تردد نسبت به روز قبل کاهش تصادفات جاده‌ای با گسترش حمل و نقل ریلی طرح ویژه ماه مبارک رمضان پلیس راهور از فردا اجرایی می شود ایمنی خودرو و گسترش بزرگراه‌ها در جهت کاهش سوانح رانندگی مورد توجه متولیان قرار گیرد روزانه بالغ بر ۲۰ میلیون سفر در تهران انجام می شود مصدومیت ۱۸ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اصفهان قوای محرکه خودروسنگین در مسیر بومی سازی است کاهش ۱۱ درصدی تلفات عابران پیاده در مازندران افزایش ۳۳ درصدی ورود خودرو به قم در ایام نیمه شعبان واژگونی عامل ۷۰ درصد تلفات رانندگی در برخی استانها است نگاهی به کیفیت خودروهای سنگین ساماندهی خودروها و ادوات سنگین محدوده میدان نبوت شهر ایلام چرا کاهش تلفات رانندگی متوقف شد؟ ممنوعیت تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس به سمت شمال واژگونی خودرو سواری ۳ مصدوم برجا گذاشت+تصویر جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی واژگونی خودرو در اسلام آبادغرب ۲ کشته برجا گذاشت واژگونی اتوبوس در سیستان و بلوچستان ۱۰ مجروح داد مصدومیت ۷ تن براثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری افزایش تلفات جاده‌ای پس از ۱۰ سال سیر نزولی در حکایت نوسازی ناوگان مسیر مرگ! آشفته بازار سنگین وزن قدرت هوا میهمانان ۹۷ ۲۵۰ دستگاه خودرو تجاری سایپا تحویل مشتریان شد ۵ راهکار برای پیشگیری از تصادفات تصادف خونین پژو ۴۰۵ و کامیون ایسوزو با پنج کشته و مصدوم ساعت وقوع تصادفات جاده‌‌ای در فروردین امسال ۳۸ تصادف منجر به فوت نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی ۱۶ هزار تن در حوادث رانندگی سال ۹۶ جان باختند تصادف در جیرفت سه کشته بر جای گذاشت بروز حادثه شدید رانندگی در محور تبریز – صوفیان محدودیت ترافیکی راه‌ها تا روز شنبه اختصاص یک سوم مبلغ خسارات بیمه به تصادفات ساختگی حکایت مظلومیت خریداران و واردکنندگان خودروهای تجاری ۱۱ کشته و زخمی در تصادف خودروی گردشگران چینی در مصر فوتی های سوانح رانندگی از سالیانه ۲۷ به ۱۶ هزار نفر کاهش یافت ۱۴میلیون تردد درجاده های هرمزگان ثبت شد پلیس کانادا هویت عامل حمله به عابران پیاده را اعلام کرد ثبت ۲۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه، علت ۵۵ درصد تصادفات جاده‌ای افزایش ۲۲ درصدی کشته‌های حوادث رانندگی گلستان در سال ۹۶ رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶ وجود ۳ هزار نقطه حادثه خیز در کشور ۷۰ درصد تصادفات برون شهری کرمانشاه توسط خودروهای سواری رخ می دهد ۲عامل مهم تصادفات نوروزی تردد روزانه بالغ بر ۲۵۰ هزار خودرو در سطح شهر رشت ادامه درمان رایگان مصدومان ترافیکی واژگونی مرگبار مینی بوس درمحور گلوگاه دامغان نبود توقف گاه های مناسب،ازمهمترین علل تصادفات ناشی از خواب آلودگی تصادف در البرز ۲ کـشته و ۴ مصدوم داشت واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت بعد از وقوع تصادف چه باید کرد؟ تردد در محورهای برون شهری ۱۰.۸ درصد افزایش یافت واژگونی ‌مینی‌بوس در پارس‌آباد ۱۸ مصدوم برجای گذاشت‌ واژگون شدن پژو ۲۰۷ پس از شکافتن گاردریل ۲۱ کشته در پی سقوط کامیون در هند آمار تلفات جاده ای در ایران دو برابر کل اروپا تصادفات رانندگی هنوز در ایران به عنوان معضل شناخته نمی‌شود سوانح جاده ای روزانه به میزان سقوط هواپیما قربانی می گیرد ۱۵ مصدوم و فوتی در پی سقوط مینی بوس به دره + اسامی بیش از ۵۵۰ تصادف ظرف یک شبانه‌روز در "تورنتو" یک کشته و ۲۰ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس حامل اتباع کشور هند واژگونی وانت نیسان حامل کارگران خانم در قائمشهر فوتی سوانح سفرهای نوروزی:خودروی شخصی ۴۷۱ نفر؛ اتوبوس ۱ نفر مه تردد خودروها را در خراسان شمالی مختل کرد تصادف زنجیره ای درآزادراه کرج - قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت توضیحات پلیس راهور ناجا در خصوص ادعای غیر واقعی بودن آمارهای مصدومان تصادفات نوروز مسیرهای جایگزین چهارراه رسالت برای تردد خودروها در ایلام مشخص شدند درمان "رایگان" مصدومان ترافیکی مشروط شد تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۰ میلیون تردد خودرو در جاده های هرمزگان ثبت شد جاده های سرخ، لحظه های مرگ محور تهران-مشهد ۶۰درصد تردد خودروها در سمنان را به خود اختصاص داد ثبت ۳۵ میلیون تردد از محورهای استان البرز/افزایش ۵.۸ درصدی ترددها قدر مطلق تلفات جاده ای کاهش یافته است ۶۸ درصد سوانح راه در نوروز مربوط به خودروهای سواری بوده است افزایش ۱۳.۷ درصدی تردد‌های وسایل نقلیه در سفرهای نوروزی ۹۷ ۴۷ قربانی بر اثر تصادف در شبانه‌روز آمار قربانیان تصادفات و تخلفات نوروز کرمانشاه اعلام شد بیش از ۹۱۹ هزار وسیله نقلیه وارد کرمانشاه شد ۴۶ میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد علت ۸۵ درصد تصادفات رانندگی نوروز اعلام شد پایان چانه‌زنی برای استاندارد‌سازی نقش رفتارهای پر خطر در فراوانی تصادفات رانندگی یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به خراسان جنوبی سفر کردند بررسی طرح ملی«ایمنی و سلامت»در کاهش تلفات جاده ای ۴ کشته و ۳ مجروح در تصادف اتوبوس بیشترین کشته‌های تصادفات رانندگی ۲۱ تا ۵۰ سال بودند افزایش ۰.۸ درصدی تردد نسبت به روز قبل ۵۴۰۰ میلیارد تومان میانگین گردش مالی تصادفات! کروکی دسترسی به آرم ترافیک۹۷ ۹۴۵ هزار تردد خودرویی در جاده های اهر ثبت شد ثبت ۲۱ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی پایتخت در نوروز ۴۲ میلیون تردد درجاده های کشور ثبت شد فیلمساز انجمن سینما جوان لاهیجان در حادثه رانندگی جان باخت تردد ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در جاده‌های قم ثبت بیش از ۲۸ میلیون تردد از محورهای البرز در ایام نوروز تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ۱۱.۳ درصد افزایش یافت تلفات تصادفات نوروزی در مازندران ۷ درصد افزایش یافت ۱۸۴حادثه رانندگی در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است ۵۱ درصد تلفات رانندگی بین ۲۱ تا ۵۰ سال هستند چند خودرو در ایام نوروز از تهران خارج شدند؟ برخورد پراید با کانکس پلیس یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت سبقت، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی مهمترین عوامل در وقوع تصادفات کاهش ۵۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در لرستان تصادف ۲ پراید در گلستان ۱۱ مصدوم برجای گذاشت افزایش کشته های تصادفات در دور دوم سفرها اسامی ایرانیان کشته شده سانحه تصادف در ترکیه افزون بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار خودرو وارد گیلان شد معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری خبر داد:افزایش ۱۳ درصدی سفرهای جاده ای نسبت به سال گذشته معاون استاندار مازندران: ۱.۷ میلیون خودرو به مازندران وارد شد مروری بر مهم‌ترین علل وقوع تصادفات نوروزی جاده و خودرو عامل ۹۰درصد تلفات رانندگی فوت ۳۵ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌ها حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت بیش از ۶۰ درصد از تصادفات کشور مربوط به عوامل انسانی است مرگ ۲ مرد جوان در تصادف رانندگی در بزرگراه حکیم تصادف مرگ‌بار، بازار خودروهای برقی را آشفته کرد کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" بهانه‌ای برای رعایت قوانین راهنمایی در جاده‌ها ۵۰ درصد تصادفات فوتی امسال ناشی از خستگی و خواب آلودگی است وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۰.۲ درصد افزایش یافت استان‌های دارای بیشترین قربانی در حوادث رانندگی نوروزی+‌نمودار جاده‌های ایران که سالی چند هواپیما سقوط می‌کند کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال ۹۷ ۲۳ فقره حادثه تصادف در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست خستگی عامل ۸۵ درصد تصادفات کشور هشتم فروردین اوج ترافیک دور برگشت مسافران است یک قاضی مقصر حادثه رانندگی را به تبلیغ کالای ایرانی محکوم کرد سانحه جاده‌ای در هند ۱۰ کشته داد حوادث رانندگی در جاده کرج - چالوس ۹مصدوم برجای گذاشت «عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی» عامل وقوع ۸۵ درصد تصادفات جاده‌ای ۶ مصدوم در تصادف اتوبوس با پراید در بابل میانگین سرعت تردد در جاده‌های کشور افزایش یافت تصادف شدید در بزرگراه بابایی نهاوندیان به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست چهار کشته و زخمی در برخورد پژو با تانکر سوخت در جاسک کاهش ۶۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در البرز کاهش ۵ درصدی تلفات مرگ ۱.۵ نفر در هر ۲ ساعت و مجروحیت ۴۰ نفر در تصادفات روز گذشته عبور پراید از وسط سفره مسافران نوروزی ۵ کشته برجای گذاشت اگر در مسافرت نوروزی تصادف کردیم،چه کنیم؟ کاهش تصادفات رانندگی با اجرای طرح سحاب واژگونی با سهم ۴۰ درصدی بیش‌ترین علت تصادفات دیروز تردد در راه های برون شهری ۶.۷ درصد افزایش یافت واژگونی خودروی سمند در جاده خاوران و مرگ پسر ۸ ساله تردد در راه های برون شهری ۶.۳ درصد افزایش یافت تصادف زنجیره‌ای خونین در جاده شاهرود تردد خودروهای شهرستانی در تهران به شرط پرداخت عوارض به حساب شهرداری پایتخت تردد خودرو از مرز باشماق بدون محدودیت انجام می شود نکاتی که باید در زمان وقوع حوادث رانندگی رعایت کنید تصادف محور جم - فیروزآباد با ۱۳ کشته و زخمی طرح ترافیک روز دوشنبه اعمال نمی شود آنچه باید در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت بدانید محققان البرزی انحصار ساخت خودروهای فوق سنگین را در جهان شکستند وظایف مراکز درمانی در زمان مراجعه مصدومین تصادفات رانندگی محدودیت تردد و توقف خودروها در اطراف حرم اعمال می شود کاهش ۱۳ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران برخورد ۲ خودرو سواری در آبادان ۳ کشته بر جای گذاشت نصف‌شدن تلفات جاده‌ای با ایمن‌شدن خودروها ۵ کشته و ۱۰ مجروح حاصل تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در کشور میزان ترددهای خودرویی ۲ برابر ظرفیت معابر کرج است خستگی راننده عامل ۴۰ درصد تصادفات نوروز است ۷ درصد تولید ناخالص کشور در تصادفات هزینه می شود همیاران پلیس نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات جاده ای دارند ۶۰ ‌ درصد حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد مرگ و میرهای سوانح جاده ای سر و صدا ندارد ۴۶ درصد تصادفات استان یزد واژگونی است به اخلاق در رانندگی پایبند باشیم ۳۰ سال چشم به راه خودروی استاندارد سقوط ۳ روز یکبار یک ATR در جاده‌ها زن و مرد موتور سوار زیر پژو ۴۰۵ گرفتار شدند+ تصاویر آغاز کمپین «با اخلاق رانندگی کنیم » سانحه رانندگی در مسیر ماهنشان - زنجان، منجر به قطع پای راننده شد ۷۳ درصد تصادفات برونشهری است آمار واژگونی‌ خودروها بالاست واژگونی میکسر حامل بتن در بزرگراه تهران ـ کرج مرد آمریکایی با خودروی خودش تصادف کرد تصادف زنجیره ای در جاده برزک به کاشان با یک کشته واژگونی خودروی سواری ۱۱ مصدوم و فوتی به جا گذاشت در کارگاه آموزش‌رانندگی به زنان عربستانی، چه می‌گذرد؟ تصادف اتوبوس‌های دو طبقه در منچستر ۳ درصد تلفات جاده‌ای در هرمزگان کاهش یافت ۹ کشته و زخمی بر اثر برخورد یک کامیون با ۱۲ خودرو ۲ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف زنجیره ای در شیراز از این پس تصادف، تمام تخفیف بیمه را از بین نمی برد بهمن ماه کدام خودروها در تصادفات درون شهری نقش بیشتری داشتند؟ تصادفات هر دو ساعت جان ۵ ایرانی را می‌گیرد مرگ کیفر یک اشتباه ترافیکی در جاده نیست ناتوانی راننده عامل نیمی از تصادفات برون شهری کردستان است تصادف در جاده گناباد به بجستان یک فوتی برجای گذاشت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل ۵۰درصد تصادفات کشته‌های تصادفات جاده‌ای، چندبرابر سقوط هواپیمای آسمان جان باختن بیش از ۱۳ هزار نفر در حوادث رانندگی ده ماهه امسال سانحه رانندگی مینی‌بوس حامل پرسنل بیمارستان شوش ۸ مصدوم برجای گذاشت دو هزار و۵۲۹ خودرو با بیش از ۳۰ سال سن درتهران تردد می کند سواری ها بیشترین تصادفات برون شهری را رقم زدند افزایش تلفات حادثه واژگونی اتوبوس ۲ طبقه در جنوب پرو ۲۴ کشته و زخمی در واژگونی دو اتوبوس مردان ۳ برابر زنان در حوادث جان می بازند کاهش ۱۱ هزار نفری تلفات جاده ای تردد در راههای برون شهری ۱۴.۲ درصد افزایش یافت حضور برندهای مطرح خودروسازی طی ۲ ماه آینده در ایران آکسور نسل سوم در قالب کشنده کاماز ۵۴۹۰؛ سرباز روسی با تجهیزات آلمانی آمادگی شرکت‌های خودروساز برای اجرای طرح نوسازی ناوگان سنگین اختصاص اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش تصادفات ۴۶ هزار تردد روزانه وسایل نقلیه در محورهای منتهی به شیراز ممنوعیت تردد کامیون‌های فاقد معاینه فنی در سطح تهران تا پایان سال بررسی چالش ها و راهکارهای جایگزینی خودروهای فرسوده راننده ۱۶ ساله باعث مرگ نوجوان ۱۵ ساله شد! از اعلام محورهای مسدود شده به دلیل گرد و غبار تا دلیل سقوط اتوبوس به دره برخورد خودرو به تیر چراغ برق در آزادراه قزوین-رشت جان یک نفر را گرفت پرونده واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی می‌شود جزئیات تصادف چند وسیله در محور رامشیر ۳۶۰ هزارکشته براثرتصادفات و۱۱ هزارمیلیارد هزینه اجتماعی آلودگی هوا از دستاوردهای فناورانه موتور واژگونی مینی‌بوس در شوش ۱۰ مصدوم برجای گذاشت رانندگان خواب‌آلوده، خطر جدی برای جاده‌ها هستند تصادف کاروان اسکورت نخست وزیر کانادا+ تصاویر آخرین شمار مصدومان واژگونی اتوبوس شیراز اعلام شد واژگونی اتوبوس در محور شیراز/۲۲ نفر آمار مصدومان حادثه تصادف سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران کرج محدودیت های ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در تهران تجربه جهانی اسقاط فرسوده‌های سنگین توقف فعالیت‌های عمرانی و ممنوعیت تردد کامیون‌ها ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از ابتدای اسفند درکرج تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان ۲ کشته برجا گذاشت ابر پروژه اسقاط خودروهای سنگین قائدی، مقصر شناخته شد تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در اتوبان امام علی(ع) وقوع ۴۵۰ فقره تصادف، جان‌باختن ۴۰ نفر و مجروحیت ۹۰۰ نفر به طور روزانه در کشور ثبت ۱۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین کودکان زیر هفت سال، ۵.۶ درصد جانباختگان تصادفات امسال تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج ۴ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت مصدومیت ۷ مسافر در تصادف اتوبوس با کامیون اطلاعیه شروع به کار و ساعت حرکت سرویس های شرکت سایپا سهم اندک ناوگان عمومی مسافربری در تصادفات برون شهری دی‌ماه حوادث رانندگی در محورهای سمنان ۲۰مجروح داشت تصادف زنجیره ای در جاده کرج - چالوس۴ مصدوم برجای گذاشت حادثه مرگبار رانندگی در ستارخان رنگ و بوی جنایی گرفت+عکس واژگونی اتوبوس اساتید کشور در جاده ملایر فوت راننده بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان چمران تصادف خودران تسلا با ماشین آتش‌نشانی+عکس تصادف نیمه شب در بزرگراه آزادگان ۲ مصدوم داشت برخورد خودرو با گاردریل‌های حاشیه خیابان کاهش چهار دهم درصدی تلفات حوادث رانندگی تردد ۱۹۹ خودرو در ساعت از جاده های زنجان مرگ هولناک داماد مقابل چشمان عروس دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور اعلام جزییات پلیس راهور درباره تصادفات در سه استان کشور مرگ روزانه ۴۳ نفر درحوادث ترافیکی در کشور روند کاهش تلفات تصادفات‌ متوقف شد حادثه رانندگی در تونل شماره ۵ جاده چالوس توجه نکردن به جلو علت بیشتر تصادف ها در قم افزایش ۱۰ درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور گرفتار شدن راننده تیبا پس از تصادف با نرده‌های بزرگراه + تصاویر حوادث رانندگی در آئینه آمار و ارقام ۵۰ درصد تلفات رانندگی هنگام انتقال مجروحان به بیمارستان پنج کشته و زخمی براثر اصابت خودروی پراید با تیرچراغ‌برق در جاده کرج تصادف مرگبار در بزرگراه حکیم تصادفی که ۱۶ نفر را زخمی کرد لزوم انتقال مفاهیم با زبان هنر به راکبان موتورسیکلت‌ و رانندگان خودرو افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان تصادف رانندگی جاده سنندج – همدان سه کشته بر جای گذاشت افتتاح پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در اردبیل توضیحات رییس پلیس راهور تهران درباره تصادف خودروی تیبا اتوبوسی در مسکو عابران نزدیکِ مترو را زیر گرفت ۷ کشته و زخمی در سانحه رانندگی مروری بر اینترنشنال‌ترن استار؛ اصالت ماندگار کاهش ۵.۱درصدی تردد جاده‌ای تصادف در مسیر خاش - ایرانشهر پنج کشته برجای گذاشت تصاویری از تصادف وحشتناک خودرو تیبا در تهران محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود ظرفیت فضای تردد خودروها در شهر تهران ۸ برابر انسان‌ها است جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی یک کشته بر اثر تصادف مینی‌بوس با پراید ۳۰ هزار خودروی سنگین از معاینه فنی رد شدند فرسودگی بیش از ۲۳ هزار خودروی سنگین و ممانعت فرمانداری تهران با عدم تردد آنها مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو در آزادراه قزوین-زنجان ۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید ۳۲۲ راهدار و ۴۰۰ خودرو با آغاز فصل سرما در جاده های کرمان مستقر شدند خسارت ۱۲ هزارمیلیارد تومانی تصادفات رانندگی مهمترین عوامل موثر درتصادف بررسی ایویکو استرالیس NP؛ پاک‌‌مردایتالیایی وقتی ساده ترین اصول رانندگی رعایت نمی شود خطوط ویژه برای عبور و مرور انتخاب نشود نگاهی به تحولات شرکت‌های بزرگ تجاری‌ساز در سال‌های آینده؛ آرزو‌های بزرگ تردد خودروهای دودزا و سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان ممنوع است ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا پایان هفته در تهران حادثه رانندگی در محور ایرانشهر به نیکشهر ۴ کشته بر جای گذاشت جزییات تصادف مرگبار رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ۵ مصدوم در تصادف زنجیره ای بزرگراه آزادگان عامل اصلی تصادفات رانندگی در آبان ماه اعلام شد تصادف در آزادراه قزوین-زنجان هشت مصدوم به جا گذاشت ممنوعیت تردد ناوگان ۵۰ سال به بالا از سال آینده دو فوتی بر اثر واژگونی خودرو در جاده بوشهر- برازجان حادثه در اتوبان قزوین دو مجروح برجای گذاشت سنگین‌وزن‌ها سنگین می‌رانند! مرگ ۴ دانش‌آموز فرانسوی در برخورد قطار با اتوبوس آشنایی با سیستم جدید ماشین آلات خودران ولوو؛ کارگاه هوشمند تفسیر غول‌پیکر فورد از مفهوم خودروهای تجاری و کار؛ کــرگــدن! سالانه ۱۷ هزار نفر در سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲ کشته برجای گذاشت واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در سراوان یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت فوت ۴ دانش‌آموز دختر در تصادف اتوبوس راهیان نور تردد خودروهای فرسوده دارای معاینه فنی بلامانع است لزوم بررسی سلامت روانشناختی رانندگان قبل از صدور گواهینامه ۲۱۰ هزار نفر امسال در حوادث رانندگی مصدوم شدند ضرورت گذر از حرف به عمل برای کاهش تلفات جاده ای بار ۱۸ درصد ترافیک ملی بر دوش البرز روزانه ۳۰۰ دستگاه تانکر سوخت از جاده های کردستان تردد می کند مراجعه بیش از ۱۳۳ هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر چه ساعتی است؟ برخورد یک خودروی سواری با آمبولانس هلال احمر جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور حرکت پر سرعت خودروها در مسیرهای منتهی به مشهد+ تصاویر کاهش نرخ تصادف در آزادراه قم تصادف در محور ازنا اراک یک کشته و پنج زخمی بر جا گذاشت ۷ کشته و ۶ زخمی در پی تصادفات عصر گذشته لرستان مرگ دو کودک در تصادف صبحگاهی واژگونی خودرو سواری ترافیک در آزاد راه کرج- قزوین ایجاد کرد واژگونی یک دستگاه خودرو در دامغان پنج مجروح برجا گذاشت ۶ زخمی در برخورد سمند با خودروی پلیس راه تولید ۹ خودرو سبک و ۴ خودرو سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در آبان‌ماه امسال تکرار تصادف در وحیدیه طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای اضافه بار در ایلام ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری محور کرج - چالوس یک طرفه می‌شود تصادف خودروی سواری با موتورسیکلت در جاده قدیم کرج با ۲ مصدوم کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی در ۷ ماهه ۹۶ وقوع ۲ حادثه واژگونی خودرو سواری در پایتخت با ۵ مصدوم جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور تا شنبه ۱۸ آذر سانحه رانندگی مرگبار در جاده نوشهر پنجاه و نه سال خدمت صادقانه را سرلوحه قرار داده ایم کاهش دید در محورهای آذربایجان غربی مسیر گناباد - تربت حیدریه دارای بیشترین تخلف سرعت استان تصادفات در زمان بارش برف و باران دو برابر می شود رانندگان محورهای کوهستانی به زنجیرچرخ مجهز باشند زنجان، رتبه چهارم در تردد خودروهای سنگین معدنی‌ها به دنبال خرید ماشین‌های دست دوم خارجی وقوع ۷ تصادف جاده ای در زنجان با ۴ فوتی ۵ مصدوم انحراف به چپ سواری پژو ۳ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت تردد خودرو در محورهای کوهستانی گلستان با زنجیر چرخ ممکن است ۱۱ مجروح حاصل حوادث رانندگی در استان سمنان برخورد زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو در نوشهر یک مصدوم بر اثر برخورد کامیون میکسر با تیر چراغ برق سالانه حدود ۷۰۰ هزار مصدوم و مجروح جاده‌ای گزارش می‌شود ۶ کشته و زخمی در تصادف بزرگراه فداییان اسلام تصادف شدید دو خودرو باعث آتش گرفتن آن ها شد بازی پوکمون گو باعث صدهزار تصادف رانندگی در آمریکا شد کاهش ۱۱ هزار نفری تلفات جاده ای در ۱۰ سال گذشته تصادف زنجیره‌ای ۱۲ خودرو در آزادراه خرم‌آباد - اندیمشک تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه نیازمند کار کارشناسی است تصادف مرگبار در غرب کنیا تردد به سرپل ذهاب فقط برای خودروهای بومی و امدادی مجاز است نصب پلاکاردهایی با عکس قربانیان حوادث رانندگی در ایستگاه‌های مترو ۱۱ مصدوم بر اثر سانحه برخورد تریلی با مینی‌بوس در خرم‌آباد+اسامی تصادف پژو ۴۰۵ در یاسوج، برق منطقه را قطع کرد (+عکس) سانحه رانندگی برای کشتی‌گیر اسبق تیم ملی تصادف سرویس مدرسه و مینی بوس کارگران در فسا تردد خودروهای سواری به مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی ممنوع ۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور تصادف اتوبوس با کامیون در روسیه ۱۵ کشته داد ۸ برابر ظرفیت معابر تهران خودرو داریم مصدومیت ۵ نفر در تصادف آمبولانس با سواری پژو در محور یاسوج ـ‌ اصفهان برخورد مرگبار سه خودرو در رودبار جنوب مردم از تردد غیرضرور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند نگاهی به Anthem، جدیدترین محصول بزرگراهی ماک ؛ تغییر دهنده معادلات بازار واژگونی مینی بوس در جاده ساری قائم شهر و مصدومیت ۱۴ نفر شیراز در تصادفات رانندگی رکورد شکست تصادف زنجیره ای ۲۵ دستگاه خودرو یک زائر اربعین در اثر تصادف فوت شد تصادفات جرحی در گناوه ۱۶ درصد کاهش یافت زائران دارای خودروی شخصی حتما قبل از رانندگی استراحت کنند آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری برای بازگشت زائران ۸۱ درصد آلودگی هوای تهران ناشی از تردد خودرو و موتورسیکلت است ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو از محورهای استان همدان عبور کرده اند جدیدترین آمار مرگ‌و‌میر بر اثر حوادث رانندگی تردد ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار خودرو از جاده های همدان مصدومیت ۳۰ زائر اربعین حسینی به دلیل واژگونی اتوبوس در بدره عراق مصدومیت ۱۴ مسافر به دلیل واژگونی ون در محور رفسنجان ـ یزد ۲تصادف ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت واژگونی پژو ۷ کشته و مصدوم در پی داشت واژگونی تریلر در محور قدیم ساوه به تهران افزایش ۲۹ درصدی تردد از جاده های همدان ۴۰ مجروح در سانحه رانندگیِ غرب هند واژگونی مینی‌بوس زائرین اربعین در کرمانشاه توصیه‌های پلیس راهور به زائرانی که با خودرو شخصی عازم کربلا هستند ۱۴ مجروح و ۴ کشته در تصادفات جاده‌ ای کشور برخورد سه دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان مشکل تردد در مرزهای جنوبی کشور برطرف شد تردد بیش از ۲۷ هزار زائر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۱۵ درصدی تلفات عابران پیاده در حوادث رانندگی مازندران انسداد بزرگراه شیراز به اصفهان روزهای ۶ و ۷ آبان پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی بیشترین تصادفات مهرماه سال ۹۶ در چه ساعتی رخ داده است؟ مرز ایران با سلیمانیه عراق از فردا بازگشایی می‌شود تازه ترین لیست قیمت انواع کامیون در بازار کشور تازه ترین لیست قیمت انواع کشنده در بازار کشور تازه ترین لیست قیمت انواع تریلر در بازار کشور عامل انسانی سکاندار سوانح جاده ای ۸ کشته و ۱۸ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور ممنوعیت جابه‌جایی زائران اربعین با اتوبوس‌های درون شهری محور خسروی برای تردد زائران امسال بازگشایی شده است ساعت ١٦ تا ۲۰ پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر برون شهری و درون شهری واژگونی پژو در بروجن ۳ مصدوم بر جای گذاشت افزایش ۱۱ درصدی تردد در جاده های کشور نقش شبکه های اجتماعی در کاهش تلفات سوانح رانندگی تردد خودروهای تک سرنشین محدود شود تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در محور دماوند- فیروزکوه ۳ مصدوم داشت مصدومان اگر دو ماه پس از تصادف فوت کنند، جزو آمار کشته‌ها به حساب نمی‌آیند جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین عدم توجه به جلو در تصادفات رانندگی رکورد زد ضرورت ارزیابی روان شناختی رانندگان متخلف و حادثه ساز سهم ۶۱ درصدی عابران پیاده از تصادفات فوتی پایتخت مروری بر شاسی نفت کش ماز؛ بی رقیب در بازار داخل معرفی کشنده ماز با موتور خورجینی آکتروس؛ استقامت روسی و تکنولوژی آلمانی جاده های روستایی بیشترین تلفات تصادفات در استان زنجان را دارند ممنوعیت تردد خودرو در خیابان ۳۰ تیر گفت‌وگوی اجتماعی و تصادفات رانندگی تصادف شدید سواری با لودر سهم رانندگان در تصادفات جاده ای ۱.۲۵ درصد است کشته‌های جاده‌ای ایران کمتر از میانگین جهانی و آسیا ۹۰ درصد تصادفات فوتی دراثرضربه مغزی و عدم رعایت ایمنی رانندگی است نگاهی به کشنده‌های چینی موجود در بازار؛ چینی‌های وسوسه‌کننده کشنده های اروپایی موجود در بازار و وضعیت بازار و فروش آن ها؛ بالا نشین های بازار به کمپین «با احتیاط میرانم» بپیوندید تلفات جاده‌ای کاهش یافته است ۱۱ زخمی در پی برخورد خودرو به عابرین پیاده در لندن کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته مروری بر مشخصات فنی و جایگاه بازاری کامیونت‌های JAC در کشورمان؛ رو به صعود ۴۰۲هزار و ۲۵۹ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند تردد در محورهای استان سمنان ۸ درصد افزایش یافت ثبات در کیفیت سنگین‌وزن‌های خودرویی تردد بیش از ۶۳ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان امکان کاهش ۹۳ درصدی سوانح جاده ای با همت رانندگان افزایش ۱۰ درصدی تردد ساعتی خودروها در جاده‌ها در شهریورماه کمربندایمنی شانس زنده ماندن در تصادفات را ۵ برابر بیشتر می‌کند افزایش ۱۷ درصدی مجموع تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری سهم دولت‌ها حوادث رانندگی چقدر است؟ تردد ۳۰۸ خودرو در ساعت از جاده های استان زنجان تصادفات جاده ای و دغدغه های رانندگان تجهیز مرز خسروی برای تردد زائران اربعین‌ تعداد خودروهای تهران ۶ برابر ظرفیت خیابان‌هاست تردد روان در محورهای مواصلاتی کشور عامل ۲۰ درصد تصادفات مرگبار مصرف الکل است هدف‌گذاری کاهش تلفات جاده‌ای به ۸۰۰۰ نفر تا سال ۱۴۰۶ تردد تریلرها در مناطق یک و ۱۲ در طول شبانه روز ممنوع است سنگین وزن ترین وسیله نقلیه برقی جهان ساخت شد موافقتنامه تردد بدون مالیات کامیون‌های ایران و بلاروس امضا شد برخورد دو خودرو در کمربندی خمینی شهر- نجف آباد به مصدومیت ۷ نفر منجر شد اعمال موقت ممنوعیت تردد ساعتی برای خودروهای توزیع کالا و خدمات در تهران تردد ۶۳۴ وسیله نقلیه در محور مواصلاتی تهران-مشهد ثبت شد تصادفی مرگبار که ۵ کشته بر جای گذاشت + تصاویر تصادف کامیون با قطار مسافربری در روسیه محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها تا روز یکشنبه اعلام شد تصادف مرگبار در ایرانشهر حرکت کند خودروها در مسیرهای مواصلاتی فیروزکوه+ تصاویر افزایش ۹.۵ درصدی تردد در جاده‌ها افزایش تصادفات در شهریور مرگ راننده در حادثه سقوط خودرو سواری به دره ۲۵ فوتی و مصدوم بر اثر برخورد کامیون با اتوبوس در محور بجنورد برخورد اتوبوس با کامیون در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته داشت جدیدترین وضعیت کیفی سنگین‌وزن‌های خودرویی افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در راههای چهارمحال و بختیاری مرگ بیش از ۲۱ هزار نفر در تصادفات آخرین ماه تابستان انتقاد هاشمی به ناکارآمدی مسئولان در حوادث رانندگی پیش بینی تردد ۳ میلیون نفر در اربعین امسال از مرز مهران واژگونی خودرو در جاده کلات پنج نفر را راهی بیمارستان کرد وقوع ۷۰ درصد تصادفات برون شهری مردادماه در ۳۰ کیلومتری جاده‌ها رخداد ۶۰۶۰حادثه پرتلفات رانندگی طی سال گذشته رشد ۹.۵ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در تیر ۹۶ افزایش ۲۱ درصدی تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری تردد ۲۳ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی قزوین به ثبت رسید ثبت ۱۱میلیون تردد خودرو در جاده های زنجان کاهش سالیانه ۸۵ هزار تصادف رانندگی با سامانه نگه‌دارنده بین خطوط تردد خودروهای عبوری در شهرک قائم(عج) در شمال تهران کانالیزه شد گزارش ویدئویی از صادرات اولین محموله تولیدخودروهای نیمه سنگین به کشور عراق تردد خودروهای عراقی در منطقه آزاد اروند بدون روادید مهران، امن‌ترین مرز برای تردد زائران اربعین ۲ نفر در جاده های استان سمنان جان باختند صادرات اولین محموله تولید خودروهای نیمه سنگین به کشور عراق کامیون حامل اسید رقیق در اتوبان شهید دستجردی واژگون شد تردد در راه های کشور ۸ درصد افزایش یافت انجام تمهیدات ترافیکی در قصرشیرین برای تردد ۷۰ هزار دستگاه خودرو در ایام اربعین محدودیت تردد محور هراز تا ۵ مهر لغو شد مرگ روزانه ۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای کشور رفع نواقص مسیر تردد زوار اربعین ضربه به سر علت اصلی مرگ درحوادث رانندگی است این کار در «رانندگی» همانند مست بودن پشت فرمان است محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ تردد ۳۵۴هزار خودرو ۲۴ ساعت گذشته درمحورهای لرستان انسداد ۷ محور به دلیل نبود ایمنی و تغییر شکل راه یک کشته و۵ زخمی درتصادف زنجیره ای مقابل پارک جوانمردان تهران مصدومیت ۲۵ مسافر به دلیل تصادف تریلی و مینی بوس در آزادراه پل زال راننده، مقصر اصلی در تصادف با معلولان است ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در پایتخت در روز تحلیف محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش بیشترین فوتی تصادفات در آذربایجان شرقی مربوط به عابران پیاده است سواری‌ها عامل اصلی سوانح برون‌شهری تکالیف رانندگان در مواجهه با انواع تصادف ۶ کشته و ۷ مصدوم درپی تصادف محور دیهوک-کرمان برخورد شدید پژو پارس با تیر چراغ برق در محور شهریار- باغستان تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو تصادف مرگبار در جاده ورامین/ راننده خودرو وانت جان باخت تصادفات تابستان در خراسان‌جنوبی به مرز بحران رسید سهم ۳۰ درصدی عابران از «مرگ‌های ترافیکی» قیمت سوخت باید هر چه سریعتر واقعی شود تولید چند خودروی سنگین متوقف شد تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان ـ تبریز، ۸ مصدوم بر جای گذاشت تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۱۲.۶درصد رشد داشت تصادف ۳ خودرو در کندوان ۷ مصدوم برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در زنجان آمار تصادفات سه ماهه اول سال «عابرین پیاده» سومین عامل تشدید ترافیک در معابر مرگ ۱۴ تن در حادثه رانندگی اکوادور دلنگرانی‌های سفرهای مدرسه‌ای واژگونی پژو در محور مواصلاتی شاهرود-میامی ۲ کشته بر جای داشت تردد بیش از یک میلیون خودرو طی سه روز گذشته در جاده های زنجان «مرز خسروی» به مرزهای اصلی برای تردد به عراق اضافه می‌شود سایپا تولیدکننده باکیفیت خودروهای سواری و سنگین است کاهش ۱۸ درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر برخورد همزمان ۴ خودرو در اتوبان تهران - ساوه سبقت و انحراف به چپ عمده‌ترین علت تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری ۳۰۲ خودرو در هر ساعت از جاده‌های استان سمنان تردد می کنند تردد سه میلیون خودرو از جاده های همدان ثبت ۷۷ میلیون تردد وسیله نقلیه در تعطیلات عید فطر ثبت ۱۴ میلیون تردد از محورهای البرز در ایام تعطیلات عید فطر یک کشته بر اثر تصادف رانندگی در جاده سبزوار- شاهرود ورود ممنوع خودروهای شخصی به مرز خسروی در اربعین امسال برخورد تریلی با خودروی سواری ۵ مصدوم برجای گذاشت تردد در جاده های منتهی به تهران کند می شود + نقشه گرافیکی طی چهار روز گذشته تردد بیش از یک میلیون خودرو در جاده های زنجان ثبت شد ورود افزون بر ۱۱۲ هزار دستگاه خودرو به گیلان با آغاز سفرهای تابستانی برخورد دو خودرو در جاده سمیرم به یاسوج ۲ کشته بر جای گذاشت تمهیدات جدید گمرک برای تسهیل در تردد کامیون ها در مرز دوغارون ناوگان باری کشور نوسازی می شود محدودیت‌ تردد سفرهای تابستانی در جاده‌های کشور جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین تعداد خودروهای سواری در اصفهان بیش از ظرفیت این شهر است تعداد خودروهای اصفهان فراتر از استاندارد نیست کاهش بازیگران تجاری‌ساز تفاوت قیمت انواع کامیونت در بازار و نمایندگی پرواز بالگرد اورژانس هوایی شاهرود برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی خودرو افزایش ۱۰.۶ درصدی تخلفات جاده ای در سال ۹۵ واژگونی آمبولانس جان ۳ سرنشین را گرفت ۱۷ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس زنجان مصدوم شدند+اسامی مجروحان رشد تردد ۲ ماهه در راه های کشور بطور متوسط به ۱۰.۵ درصد رسید برخورد پراید با کانکس پلیس در جاده تهران قم اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-قم‌ منتهی به حرم‌ امام‌ برخورد پراید با قطارگرگان - اینچه برون بی احتیاطی راننده تریلر، سه قربانی گرفت کاهش تلفات حوادث رانندگی در فروردین‌ماه ۵۹ درصد تصادفات در محدود ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد تصادف کار دوبلور معروف را به اورژانس کشاند ۵ عامل، علت عمده تصادفات در جاده‌ها تردد خودروهای عراقی در منطقه آزاد اروند بدون اخذ ویزا ۲۰ درصد تصادفات درون شهری در بلوار‌ها اتفاق افتاده است ثبت ۱۹ میلیون و۹۲۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی قزوین افزایش کیفیت خودرو از الزامات کاهش تصادفات جاده ای است محدودیت‌های جدید رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها از تابستان اعمال می‌شود تردد خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری با برگ ماموریت امکان پذیر است برخورد دو دستگاه خودروی سواری جان ۵ نفر را گرفت حوادث رانندگی در مسیر سقز دیواندره یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت کنترل تردد خودروهای فرسوده مکانیزه می‌شود مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در اصفهان راه‌اندازی می‌شود تصادف خودرو با عابران پیاده در نیویورک کشته و زخمی داد مرگ دختر ۸ ساله در تصادف پرادو با گاردریل رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین منتشر شد ۲۰ مصدوم به دنبال واژگونی اتوبوس در مرودشت چه کارهایی در هنگام رانندگی باعث مرگ شما می شوند؟ کاهش ۵درصدی تلفات جاده‌ای در سال۹۵/رشد ۳۶درصدی شماره‌گذاری خوردو کاهش آمار تصادفات موتورسواران در مسکو ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس حامل دانش آموزان حادثه آفرید کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی حوادث رانندگی در استان سمنان ۲۴مجروح داشت قیمت کامیون در بازار ۳ کشته و ۹ زخمی در تصادف خودرو با یک ساختمان + عکس کاهش۳۰ درصدی تلفات جاده ای در ۴ سال گذشته تقویت زیرساخت‌ها در مرز خسروی برای تسهیل تردد زائران اربعین ۲کشته و ۱۸زخمی در واژگونی مرگبار مینی‌بوس توریست‌های آلمانی در جاده تهران-شیراز تشکیل نشست ویژه با خودروسازان برای بررسی عوامل تصادفات جاده‌ای نقش شیفتگان تلفن همراه در افزایش آمار تصادف لزوم تکمیل طرح های عمرانی در مسیر تردد زائران اربعین وقوع بیش از ۳۷ هزار تصادف درون شهری به علت عدم توجه به جلو تولید چند خودروی سنگین متوقف شد رشد ۷ درصدی تعداد متوفی بر اثر تصادف در چهارمحال و بختیاری تولید خودروهای سنگین افزایش یافت مرگ ۲ نفر در تصادف ۲ وانت پیکان موتورسیکلت ها در۴۰ درصد تصادفات درون شهری نقش دارند ٣ کشته در تصادف وانت و سمند ۵ کشته در تصادف پراید و تریلی سهم موتورها و وانت ها در تصادف‌های رانندگی آخرین جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری سبزوار واژگونی پژو ۴۰۵ در مسیر کرمان _ بردسیر برخورد مرگبار وانت با عابرپیاده در بزرگراه شهید زین الدین پارکینگ خودروهای سنگین در اردبیل احداث شود آتش سوزی دراتوبوس مسافربری واژگونی اتوبوس در محور ساوه-سلفچگان تردد در محورهای برون شهری افزایش یافت مرگ دلخراش اعضای یک خانواده در تصادف موتور و کشنده جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تردد در جاده های زنجان به مرز ۸ میلیون رسید نگاهی به وضعیت کیفی خودروهای سنگین کاهش ۱۲ درصدی شمار قربانیان تصادفات جاده‌ای در نوروز کاهش ۳.۸ درصدی تردد خودرو در آخرین روز تعطیلات نوروزی در راه های کشور کاهش ۳۵ درصدی جرایم و تصادفات نوروزی در تهران ثبت تردد بیش از هفت میلیون خودرو در جاده های زنجان کاهش ۱۲ درصدی جان‌باختگان و ۷ درصدی مجروحان حوادث رانندگی کاهش ۸ درصدی تلفات نوروزی؛ خطای انسانی دلیل ۷۰ درصد تصادفات کاهش ۱۲درصدی جان باختگان و ۷درصدی مجروحان حوادث رانندگی در نوروز ۹۶ تردد قریب یک میلیون خودرو مسافری تعطیلات نوروز در استان اردبیل تصادفات فوتی و جرحی در استان بوشهر کاهش یافت برخورد۴ دستگاه خودرو در جاده چالوس ۷ مصدوم برجای گذاشت تردد بدون محدودیت خودروهای پلاک ایرانی در عراق تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در محور اراک - شازند کاهش هفت درصدی تصادفات جاده ای استقبال ۳۵۰ هزار راننده از کمپین «نه به تصادفات» جاده‌ای خودروی مهرداد میناوند واژگون شد برخورد ۲ خودرو در چادگان اصفهان ۷ مصدوم برجا گذاشت تصادف مرگبار تیبا با پژو ۴۰۵ کاهش ۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور مجروح شدن سه دختر موتور سوار در قم رنگین‌کمان ده‌رنگ سال ۱۳۹۵ ۴ دلیل تصادفات نوروزی مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک سه کشته و ۲۳ زخمی در سقوط اتوبوس به رودخانه + عکس برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر امضای طومار نه به تصادفات جاده ای در ایرانشهر فرمانده انتظامی ویژه کیش به کمپین نه به تصادف های جاده ای پیوست حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت پیوستن ابتکار به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت بیش از ۲۱ میلیون تردد خودرویی در جاده های البرزبه ثبت رسید سردار مومنی: مسافران از فردا به شهرهای خود بازگردند هر ۷۱ دقیقه یک نفر در جاده‌ها می‌میرد واژگونی خودرو درآزادراه ساوه - همدان یک کشته و سه مجروح داشت واژگونی اتوبوس مسافربری در لرستان یک کشته و ۱۹ زخمی برجا گذاشت تردد بیش از چهار میلیون خودرو در جاده‌های زنجان فوت ۱۹۵ نفر در تصادفات نوروزی ۱۰ مصدوم و یک فوتی در حادثه برخورد سه خودروی سواری در محور قاین – بیرجند پلیس راه گیلان برای بازگشت مسافران تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است افزایش حجم سفرها و کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح در کشور رشد ۱۴ درصدی ورود خودرو به گیلان برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند تصادف زنجیره ای اتوبان قم - تهران ۴۰ مصدوم بر جای گذاشت ۱۷ توصیه‌ برای کاهش تصادف وقوع ۴۰ درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو افزایش ۲۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای گلستان مصدومیت ۲۴ مسافر به دلیل انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس برخورد مرگبار وانت پیکان با سواری پیکان کاهش بار ترافیک در جاده‌های همدان برخورد سه خودرو در آزادراه کرج - قزوین تصادف نوروزی، جان رئیس پلیس راه چابکسر را گرفت تردد وسایل نقلیه در جاده های خراسان شمالی ۱۱.۸ درصد رشد داشته است تصادف در بزرگراه مشهد - نیشابور + فیلم کاهش ۳ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال تردد ۲۰۳ هزار خودرو از محور کرج - چالوس طی روز گذشته ۲۴۰ هزار وسیله نقلیه از محورهای لرستان تردد کردند حدود ۷ میلیون تردد خودرویی در جاده‌های البرز ثبت شد ‌افزایش ۳ درصدی تردد جاده‌ای در کشور رشد ۱۲.۷ درصدی ترافیک جاده‌ای ۱.۳ میلیون تردد روز عید در راههای مازندران ثبت شد ۳ عاملی که ۷۴ درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود، کدامند؟ تصادف شدید تندر با کامیون در اصفهان تولید کامیون افزایش یافت تصادف زنجیره ای۳۰خودرو درمسیرهمدان جعبه سیاه تصادفات جاده‌ای را باز کنیم تصادفات علت ۲۰ درصد بی‌سرپرستی‌ها تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی ترافیک سنگین در ورودی کلانشهرها و آزادرا‌ه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران سانحه رانندگی ۲۴ ساعت گذشته ۱ کشته و ۹ مجروح به همراه داشت آماری از کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای در ۱۰ سال (اینفوگرافیک) عبور و مرور خودروهای شخصی در مناطق عملیاتی خوزستان آزاد است کاهش۱۲هزارنفری تلفات رانندگی در۱۰سال ۲ میلیون سال اتلاف عمر ناشی از حوادث جاده‌ای برخورد قانونی با عوامل تصادف های صوری و ساختگی خوزستان، فارس و گیلان دارای بیشترین آمار مرگ و میر در حوادث نوروزی تردد ۲۱۸ هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان ارومیه دومین شهر کشور از نظر تردد خودروهای فاقد استاندارد کاهش ۳۸درصدی فوت در تصادف های جاده ای ۱۰سال اخیر کمبود پارکینگ در قم اعطای وام ۸۰ درصدی جهت نوسازی ناوگان باری استان کرمانشاه تصادف در پرو ۱۵ کشته برجا گذاشت تصادف زنجیره ای در بزرگراه یادگار امام حمایت رایگان از همه مجروحین حوادث ترافیکی تریلر‌های ماشین‌بر پیشگیری از مرگ و میرکودکان ۶ کشته و ۳ مصدوم در تصادف سواری پراید با نیسان تصویری از خودرو کاپیتان سابق استقلال پس از تصادف شدید امروز فصل تحول خودروهای سنگین از راه می رسد؟ مصدومیت ۲۷ دانش‌آموز آمریکایی در تصادف جاده‌ای برخورد دو دستگاه اتوبوس در محور کاشان به اصفهان تلاش ملی در گرو صنعت واژگونی خودروی بستگان آیت‌الله هاشمی در اتوبان قم-کاشان مرگ هر ساعت ۱.۹ نفر و مجروحیت ۴۰ تن در تصادفات رانندگی تعدادی از مسافران اتوبوس نی‌ریز سرباز بودند تصادف مرگبار ون با کامیون در کامبوج خبری از بهبود کیفیت نیست تردد ۱۴ خودرو در ساعت در محور فشم-تهران + جدول تولید ۶ خودروی سنگین متوقف شد اپل متهم اصلی یک تصادف مرگبار در آمریکا شد مصدوم شدن ۱۴ مسافر پس از سقوط ون از دره افزایش ۸.۵ درصدی تردد جاده‌ای برخورد شاخ به شاخ پژو پارس و بونکر بتون در بزرگراه همت مرگ دلخراش ۱۳ نفر به دلیل سقوط کامیون به دره ای در پرو ایجاد ترافیک بر اثر برخورد تریلر «اسکانیا» و «زانتیا» در جاده مخصوص کرج به تهران حوادث رانندگی در آبان امسال جان ۱۳۵۵ نفر را در کشور گرفت کاهش ۲ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۸ ماهه امسال تردد جاده‌ای در شبانه روز گذشته ۱۴.۴ درصد کاهش یافت تصادف زنجیره ای ۶۰ خودرو در بارش برف برخورد شدید پرشیا با ۲ دستگاه خودروی متوقف شده روزانه ۳.۵ تا ۵ میلیون خودرو از خارج از تهران وارد پایتخت می‌شوند هم‌صدایی دستگاه‌های مسئول آمار تصادفات را کاهش می دهد نقش دماغ در خودروهای سنگین تردد خودروها در جاده های استان تهران روان است بازی با جان مسافران به چه بهایی؟! هر ۳۱ دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات میمیرد امکان تردد خودروها از بندرشهید باهنر به قشم فراهم شد هفته قربانیان حوادث ترافیکی در شیراز برگزار می شود مرگ دو سرنشین پژو در بالای درخت رفتارهای پرخطر و نداشتن سرعت مطمئنه دلیل اصلی‌ تصادف بیش از هفت میلیون خودرو از جاده های استان زنجان تردد کرده اند تردد خودروهای سنگین در محور شیراز- رستم ممنوع شد ۲۵ کشور با بالاترین آمار تصادف در جهان ۵ فوتی در برخورد تریلی با ۲ دستگاه سواری نجات ۱۲ مسافر از میان شعله‌های حریق یک اتوبوس + عکس ۸۰ هزار زائر ازمرز مهران عبور کردند خواب خودروهای سنگین در معابر شهری کاهش ۳ درصدی تلفات جاده‌ای تردد خودروهای دولتی به پایانه مرزی مهران محدود می شود خسارت ناشی از تصادفات ترافیکی معادل ۶ درصد تولید ناخالص ملی است تردد در راه های برون شهری ۵.۳ درصد افزایش یافت آخرین سرباز نجات زنی که ۴ کیلومتر زیر خودرو کشیده شد واژگونی خونین نیسان در جاده زنجان - قزوین افزایش ٩درصدی حوادث رانندگی مرگبار در شهرها محدودیت دو هفته‌ای خودروهای سنگین در مرزهای ایلام و خوزستان همزمان با اربعین ثبت تردد خودروها با ۱۷۰۴ دستگاه تردد‌شمار جاده‌ای خرج‌تراشی تصادفات در ایران وقوع ۲۵۵ تصادف در ۲۴ ساعت رشد ۱۳ درصدی ترافیک جهان برچسب تردد برای وسایل نقلیه در مرز مهران تردد زائران ۱۶ استان از مرز مهران ۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد طی مهرماه سال جاری ۳۸ نفر در جاده های زنجان کشته شده اند تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۶.۵ درصد کاهش یافت بیش از ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار خودرو از مسیرهای ارتباطی زنجان تردد کردند جدا شدن روح از بدن یک زن در سانحه رانندگی+عکس ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ آستارا افزایش آمار تلفات جاده ای در آمریکا ساماندهی تردد خودروهای سنگین در اصفهان نیازمند زیرساخت است تعداد ورود و خروج خودرو به تهران ۴۵۰ هزار وسیله نقلیه در روز است انتقال نادرست مصدومان حوادث جاده ای و بروز آسیب های شدید نخاعی حواس پرتی راننده جان کودک ۲ ساله را گرفت +تصاویر تردد ۷۶ خودرو در ساعت در محور فیروزکوه +عکس ۲۲ درصد تلفات رانندگی در کشور مربوط به عابران پیاده است آمار بالای تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده است از هر ۱۰۰ هزار خودرو عبوری در البرز ۷۰ هزاروارد کرج می شود شهریور ماه پرتلفات تصادفات اعلام میانگین تردد ۹۷ خودرویی در جاده هراز+عکس واژگونی صدرنشین حوادث جاده‌ای شد وقوع ٦١ درصد تصادفات در محور اصلی سنگین وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید آمار تلفات جاده‌ای قابل مقایسه با کشورهای دنیا نیست موضوع تصادفات جاده‌ای باید در دستور کار قرار گیرد روزی ۱۰ هزار حادثه برای رانندگان پوکمون گو باز گردنه حیران پذیرای ۲.۵ میلیون خودرو کاهش حوادث جاده ای نیازمند افزایش مهارت رانندگی حمل و نقل در جاده های زنجان به مرز ۲ میلیون تردد رسید تصادف در محور سلفچگان - دلیجان ۳۴ مصدوم به جا گذاشت قاعده جاده؛ اولین اشتباه آخرین اشتباه است تصادف مرگبار سمند با پراید در محور آزادراه واژگونی خودرو در نهاوند یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت کاهش ۲۱ درصدی تلفات جاده‌ای در دوره ۵ ساله سه کشته در تصادف پراید و تریلی برخورد دو دستگاه خودرو در جاده چالوس چهار مصدوم بر جا گذاشت کاهش تلفات رانندگی در سه ماهه‌ اول سال جاری پرت شدن دختر هشت ساله از شیشه عقب خودرو، سبب مرگ وی شد پشت پرده خطای انسانی در تصادفات ۴ کشته در تصادف خودرو خاور با پراید ۵ کشته و ۹ مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته مثلث مرگ در تصادفات رانندگی؛ جاده ، راننده و خودرو تمهیدات جدید برای زائران اربعین ۹۵ «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به شورای شهر رسید کلیات تشکیل شورای عالی ایمنی تصویب شد کاهش تردد خودرو در جاده‌‌ها مقصر حادثه رانندگی اتوبان تهران- کرج مشخص شد تصادف در جاده کوه سفید قم ۳ کشته برجای گذاشت تصادف در بزرگراه یادگار امام واژگونی یک خودرو در مرند ۲ کشته و مجروح به دنبال داشت برخورد مرگبار تریلی با کوه راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ واژگونی مرگبار خودرو در جاده سبزوار افزایش ۴۵ درصدی تلفات جاده‌ای در دوبی تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ مرگ ۴ تن در اثر برخورد کامیون با زانتیا تصادف زنجیره ای در جاده قدیم کرج برخورد کامیون و تریلی با سواری جان ۵ مسافر را گرفت دوربین های چراغ قرمز جان انسانها را نجات می‌دهند تصادف در اتوبان صیاد یک کشته بر جای گذاشت تصادف پژو و نیسان در جاده ورامین ۳ مصدوم برجای گذاشت اعلام ممنوعیت های ترافیکی برنامه های جدید وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات رانندگی به شورای عالی سلامت می رود تصادف خونین در محور هراز ۲ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت تشدید نظارت بر خودروهای سنگین در مبادی ورودی تهران کدام محورها محدودیت های ترافیکی دارند؟ تردد بار و مسافر از مسیر زمینی به ترکیه متوقف شد ترافیک در آزادراه های زنجان سنگین است محدودیت تردد در آزاد راه تهران - قم ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس طی تصادف رانندگی، دانش‌آموز کنکوری در لامرد جان باخت+تصویر برخورد دو سواری پژو ۶ نفر را به کام مرگ کشاند چند وجب جای پارک؛ گلایه بیماران مراکز درمانی اعلام محدودیت ترافیکی پایان هفته نظارت بر پارکینگ‌های عمومی شهر اراک افزایش می‌یابد جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی تردد عادی در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور تردد ۵ میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در مازندران محدودیت های ترافیکی ؛کاهش ترددها افزایش ۱۵ درصدی تردد ها ، سهم وسایل نقلیه سنگین ۹درصد تردد در آزاد راه قزوین - کرج نیمه سنگین است تردد در جاده های زنجان روان است تردد در محورهای برون شهری درشبانه روز گذشته ۱۷.۸ درصد افزایش یافت واژگونی خودروی پراید در محور سمنان -شاهرود تصادف در جاده های زنجان چهار کشته و مصدوم برجای گذاشت سهمیه خودروهای سنگین فاقد بیمه از اول مردادماه قطع می‌شود خستگی و خواب آلودگی عامل ۳۹ درصد تصادفات در ایران محدودیت‌های ترافیکی ایام عید سعید فطر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی منشا بسیاری از تصادفات است معاینه فنی ۱۱ هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین لرستان طی امسال اعلام محدودیت های ترافیکی عید فطر حضور پلیس در جاده‌ها موثرتر از نصب دوربین کنترل سرعت است کاهش ۱۰درصدی فوت‌شدگان تصادفات برون‌شهری در استان‌مرکزی اعلام محدودیت های ترافیکی – افزایش ترددهای جاده ای محدوده سد داریان در محور پاوه به نودشه تا ۱۵ تیر ماه مسدود است تردد در محورهای مواصلاتی کشور بیش از ۱۷ درصد کاهش یافت کاهش ترددهای جاده ای- آزادراه کرج -تهران مصدومیت شدید یک آتش‌نشان در تصادف مزدا۳ با خودروهای آتش‌نشانی افزایش تردد های جاده ای ۳ علت اصلی تصادفات در تهران کاهش ۲.۵ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ۲ ماهه امسال محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد فروش اقساطی خودروهای سنگین آغاز شد تصادف رانندگی در محور چهکند-بیرجند پروژه تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی تردد مردم را تسهیل می کند آزادراه کرج –تهران دارای بیشترین تردد راننده یا خودرو نا ایمن؛ مشکل آمار بالای تصادفات جاده‌ای کدام است؟ قطع سهمیه سوخت ۵۴ هزار خودرو سنگین درصورت عدم اخذ بیمه شخص ثالث رکوردهای کمرشکن افزایش ترددهای جاده ای، سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷درصد اعلام ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی تردد «کاترهام وستفیلد» در خیابان های تهران ۱۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته ۴۰۲ میلیون تردد در جاده های کشور در خردادماه ضرورت استانداردسازی خودروها برای کاهش تصادفات جاده‌ای سهم ۱۸ درصدی وسایل نقلیه سنگین تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور تردد روان و جوی آرام در جاده‌های کشور هر۳۵ ساعت یک نفر در جاده های بوشهر جان باخته است اعلام محدودیت‌های ترافیکی آمار نگران‌کننده از آمار متوفیان تصادفات در بوشهر کاهش ۱۵ درصدی ترافیک راه‌ها کاهش سوانح جاده‌ای با استفاده از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصادفات در همدان ۷ درصد کاهش یافت محدودیت های ترافیکی پایان هفته تصادفات رانندگی استان‌مرکزی نسبت به سال گذشته ۸درصد کاهش یافت ۷۰ درصد از تردد موتورسیکلت ها در تهران برای امرار معاش است افزایش ۹.۹ درصدی تردد در راه های کشور رفت وآمد در محورهای مواصلاتی کشور ۱۴.۷ درصد کاهش یافت کاهش تصادفات فوتی در زنجان آزادراه کرج - تهران دادای بیشترین تردد بیشترین تردد درآزادراه کرج - تهران تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد مرسدس‌بنز فنلاندی اعلام محدودیت‌های ترافیکی ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، کرج-قزوین و تهران-کرج محدودیت ترافیک در محور دماوند ـ فیروزکوه تصادف پراید و سمند در اتوبان زنجان؛ ۲ کشته و ۳ زخمی ۱۰ کشته و ۲۲ زخمی در تصادف اتوبوس با کامیون در بنگلادش + تصاویر ۹ کشته و زخمی در سقوط مینی بوس به کانال آب در رشت حجم تردد جاده ای کشور ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت محور شمشک به دیزین بازگشایی شد اعلام محدودیت های ترافیکی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعلام محدودیت های ترافیکی واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در جاده نیک شهر- ایران شهر کامیون ها معضل ترافیک شهرکرد تصادف زنجیره ای از نوع روی هم رفته در انگستان "هراز" و "چالوس" فردا یکطرفه می‌شوند + جزئیات ۷ مصدوم حاصل واژگونی پژو ۴۰۵ داده‌های جهانی درباره تصادف‌های رانندگی چه می‌گویند؟ اعلام محدودیت های ترافیکی محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد مناسب‌سازی معابرشهری مطالبه اصلی معلولان و جانبازان است جان باختن۸۶ موتور سوار در تصادفات ۴ تخلف رانندگانی که حادثه‌ می‌آفرینند اعلام محدودیت های ترافیکی چشم های نامحسوس ترافیک شهر را رصد می کند اعلام محدودیت های ترافیکی موافقت مجلس با ورود خودروهای سنگین‌ دست دوم ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه سنگین در شهر ایلام محور هراز مسدود شد اعلام محدودیت های ترافیکی نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان در مسجد جمکران اعلام شد پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف صندلی لرزان کودکان در وسایل حمل و نقل اعلام محدودیت های ترافیکی منع تردد خودروها در خیابان مشهور فرانسه تصادف تاکسی با خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی + تصاویر آموزشگاه های رانندگی مجاز در محدوده زوج و فرد تردد کنند بهترین و بدترین خودروهای پلیس در دنیا استقرار نظم شهری با پیاده راه شدن خیابان چهارباغ عباسی آزادراه کرج – تهران دارای بیشترین تردد جریمه طرح ترافیک به صرفه‌تر است یا گرفتن مجوز روزانه؟! ترددخودروهای شخصی ازسه راه حبیبی به میدان انقلاب سنندج ممنوع شد کاهش تصادف های جاده ای نیازمندمدیریت واحداست پلاک ویژه فقط برای جانبازان بالای ۵۰ درصد جانبازی است ساخت باند دوم محور سامن- بروجرد مجازات ۳ هزار تومانی تخلف،از شوخی تا بازدارندگی! ثبت سیستمی حرکت در لاین سرعت توسط دوربین محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد ۲۰ تصادف ۲۰ مجروح در کمربندی فسا محدودیت تردد در آزاد راه تهران – ساوه تهدید تاکسیرانان دهلی به خودکشی اعلام محدودیت های ترافیکی تردد کامیون در آزادراه خلیج‌فارس کماکان ممنوع است ترافیک سنگین در محور جاجرود-تهران تهران،شهری که درغبار تاکسی های رنگی گم شد از تصادف هولناک پراید با کامیون تا واژگونی کامیون پایتخت به پارکینگ بزرگ خودرو تبدیل شد عدم توجه به جلوی راننده ام‌وی‌ام حادثه آفرید کاهش تردد جاده ای برخورد زنجیره‌ای ۱۳ خودرو ۶۹ مسافر را مصدوم کرد جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات نجات معجزه‌آسای راننده زن پس از سقوط به دره ۷۰ متری برخورد تریلر با اتوبوس ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد + تصاویر تردد شبانه در جاده هراز تا آخر اردیبهشت ممنوع شد تردد کامیون‌های حمل بار درحاشیه نمایشگاه کتاب از جمعه بلامانع است تردد روزانه وسایل نقلیه در البرز ۲ برابر سایر استان‌ها است تردد ۳۸۰ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز رتبه اول تهران در قربانی شدن عابران محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود تصادف خودرو سواری در بزرگراه امام علی اعلام محدودیت های ترافیکی راننده‌ها عامل ۸۰ درصد از تلفات جاده‌ای محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد تصادفات جاده ای در کشور کاهش یافته است وضعیت جاده‌های استان ایلام با میزان تردد خودروها متناسب نیست کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته ۵۰ درصد تصادفات درون شهری در محورهای اصلی رخ می دهد آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس تردد در محورهای استان قزوین از ۱۵ میلیون فراتر رفت ۴ کشته در تصادف شتر با پراید بیش از ۵۰ درصد تصادفات درونشهری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ می دهد سوانح رانندگی در قزوین ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت تصادف معلول نبود جامعه پذیری در جامعه است مخالفت شورای شهر با لایحه اخذ عوارض تردد خودروها کاهش ۳.۱ درصدی تردد در محورهای برون شهری چه تعداد از رانندگان دنیا، درحالت مستی پشت فرمان می‌نشینند و کشته می‌شوند؟ رانندگان محور ایلام-مهران از جاده قدیم تردد کنند کاهش ۲.۱درصدی تردد در محورهای برون شهری کاهش تردد در جاده ها تصادف از دلایل اصلی مرگ ومیر ایرانیان است بخشنامه رایگان بودن هزینه‌های مصدومان تصادفات بدون کروکی پلیس لازم الاجرا است رانندگان متخلف در تایلند همنشین مردگان تصادف شتر با پژو ترافیک آزادراه تهران- کرج نیمه سنگین تخطی از سرعت مطمئنه به مرگ راننده پژو ۲۰۶ منجر شد ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است آمار تصادفات جاده ای نوروز۹۵ (اینفو گرافی) محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد استان البرز طی نوروز تصادف منجر به فوت درون‌شهری نداشت روزانه ۱۷ هزار تردد در بلوار زائر قم ثبت شد محور های طرقبه- شاندیز بدون تلفات جانی نوروز را پشت سر گذاشت تصادفات فوتی در قم ۶۰ درصد کاهش یافت تردد در همه محورهای استان زنجان روان است ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در جاده های فارس مهمانان پسا‌برجام تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس مردم و مسئولین با عزمی راسخ برای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند ثبت رتبه سوم تردد کشور در مازندران کاهش ۴ درصدی تلفات ناشی از تصادف در طرح نوروزی ‌تردد خودروهای اروندی ‌همچنان بلامانع است ثبت سه میلیون و ۶۵۷ هزار تردد در ۱۵ روز گذشته در‌ اردبیل ‌ وقوع ۶۰ درصد تصادفات نوروزی در ۳۰ کیلومتری شهرها تصادفات رانندگی سالانه چقدر ضرر دارد؟ ۷ کشته و مجروح در انحراف به چپ پژو ۴۰۵ مرگ ۱۵۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، البته بدون هیچ حادثه‌ای لغزندگی جاده در استان قزوین حادثه آفرید جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار می‌شود تصادف مرگبار تریلی با پیکان جان ۵ مسافر را گرفت رییس پلیس راهور از کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به فوت خبر داد ۲۵ کشته و مجروح، در سه حادثه ترافیکی تردد در جاده های البرز از مرز ۱۷ میلیون گذشت تضمینی برای بازگشت سالم از سفرهای نوروزی مثلت مردم، رسانه و پلیس سه عامل مهم پیشگیری از سوانح جاده‌ای ۲ تصادف به دلیل انحراف به چپ ۱۳ قربانی گرفت کاهش۱۱درصدی کشته‌های تصادفات نوروزی قوی‌ترین مردپارالمپیک جهان به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست سقوط مینی‌بوس مسافران نوروزی به دره مرگ۲۳۰ نفر در تصادفات جاده‌ای سهم ۲۵ درصدی جوانان در تصادفات نوروز ۹۵ ۶ کشته و یک مجروح در تصادف محور شیراز به کازرون استاندار تهران به کمپین "نه به تصادات جاده ای" پیوست کاهش فوتی‌های جاده‌ای در نوروز ۹۵ چه کسانی در نوروز ۹۴ «چپ» کردند + اعلام خودروهای پرحادثه مهمترین عامل مرگ در تصادفات نوروزی تردد ۲ میلیون خودرو در محورهای زنجان مرگ هرساعت یک نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز تصادفات نوروزی در کدام استان‌ها بیشترین قربانی را گرفته است؟ استان‌های "فارس"، "گلستان" و "مرکزی" رکورددار بیشترین تصادفات وقوع ۵ تصادف منجر به فوت در جاده‌های سمنان یه لطفی کن…. تصادف نکن... همین! جاده بجنورد به جنگل گلستان همچنان مرگبار است «ظریف برانید» و به تصادفات جاده‌ای نه بگویید تا در جاده ها کشته نشوید مرگ بیش از ۵۷۰۰ نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر کاهش آمار تلفات رانندگی در سال ۹۴ چهارمحال و بختیاری مقام اول کاهش تلفات تصادف جاده ای را کسب کرد خودروهای آلمان ۵ برابر ایران، کشته های ایران ۵ برابر آلمان! زنجان دارنده رتبه چهارم کاهش تلفات جاده‌ای کاهش ۱۱ درصد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی همدان وقوع ۷۷ درصد تصادفات رانندگی در اردبیل تلفات جاده ای ایران ۳۰ درصد بیش از میانگین جهانی است بیش از ۲۳۵ هزار قربانی تصادفات جاده ای در کشور طی ۱۰ سال رانندگان خودرو بیشترین درصد تلفات جاده‌های زنجان هستند تعداد خودروهای پایتخت در هاله‌ای از ابهام سالانه ۱۶ هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند سقوط یک پراید به محل گودبرداری ساختمان! استرلینگ؛ آمریکایی ناشناخته‌ تصادف زنجیره‌ای در مهاباد ۱۹ مجروح بر جای گذاشت درآمد ۲میلیارد تومانی دولت از ترددهای غیرمجاز هرروز تهرانی‌ها کاهش تردد نسبت به روز گذشته برخورد سه خودرو در جاده تبریز - ارومیه مرگ دختر۲۱ساله در واژگونی خودرو در تهران مرگ ۹۳۶ تهرانی در حوادث رانندگی کامیون های اروپایی در راه ایران؟ طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی ۲۲ بهمن رد ممنوعیت تردد خودروهای ۸۱ به پایین در سطح شهر تهران تصادف در رومانی ۳۳ کشته و زخمی به‌جا گذاشت نجات معجزه آسای کودک ۴ ماهه در یک تصادف وحشتناک ۶ مصدوم و یک کشته در تصادف مینی‌بوس و پژو در بابل افزایش ۵.۶درصدی تردد در محورهای برون‌شهری مذاکره با برندهای اروپایی برای تولید خودروهای سنگین در ایران ۱۴۰۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی به وقوع پیوست خودرو ملی‌پوش ایرانی بعداز تصادف منفی‌باف‌ها بیشتر تصادف می‌کنند افزایش تردد در محورهای برون‌شهری حجم تردد خودروها در هسته مرکزی شهر قم بیش از ظرفیت معابر است بازگشت مرگ جاده ای به مرز هشدار تردد در محورهای خراسان شمالی به کندی صورت می‌گیرد شناسایی ۹ نقطه حادثه خیز در محدوده غرب تهران تردد در پنج مسیر ارتباطی زنجان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است سهم ۲۰ درصدی اتوبوس و کامیون‌‌ در ترافیک راه‌ها ‌ رونالدینیو از تصادف رانندگی جان سالم به در برد ۴ تصادف زنجیره‌ای در قزوین رخ داد افزایش آلودگی صوتی با تردد بیش از حد کامیون ها حادثه رانندگی در محور ایلام- مهران چهار کشته و یک زخمی برجای گذاشت تصاویر هولناک از پرتاب شدن راننده از پنجره جلوی ماشین به بیرون روزانه ۱۰ هزار خودرو در آزادراه قم- گرمسار تردد می‌کند تاثیر نوع گواهینامه بر میزان تصادفات افتتاح سیستم کنترل معاینه فنی یکپارچه خودروهای سبک‌و‌سنگین ‌در سیستان‌‌و‌بلوچستان مرگ‌ِ خاموش رانندگان کامیون‌های فرسوده توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر ساماندهی می شود جولان غول‌های مرگ‌آور در معابر کشور تصادف زنجیره‌ای ۷ مصدوم بر جای گذاشت تردد روزانه ۶۰۰هزار خودرو بین تهران و شهرهای اقماری‌ افزایش تردد ۳ درصدی جاده برون شهری مرگ ۷۶۴ تهرانی در تصادفات جاده‌ای در هفت ماهه نخست سال مه غلیظ و کاهش دید در گردنه هیراب بروجرد تردد خودروها در ۹ گردنه استان زنجان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است تردد خودروها در اغلب نقاط شهر زنجان به سختی و باکندی انجام می شود ۳۹۳ نفر در تصادف‌های هفته گذشته قم مجروح شدند حجم تردد در جاده های کشور ۱۰.۴ درصد کاهش یافت پیش‌بینی تردد ۲‌میلیون زائر اربعین از پایانه‌های مرزی رژیم لاغـری بـرای خودرو ۱۲۰ دستگاه خودرو سنگین برای مقابله با سیل احتمالی وارد استان ایلام شد مرگ ۵۲۴ تهرانی در حوادث رانندگی در پنج‌ماه تصادف زنجیره‌ای در محور تهران- اصفهان، مصدومیت ۲۵ تن حجم تردد در محورهای برون شهری کشور۱.۷ درصد افزایش یافت برخورد اتوبوس و کامیون یک کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت تصادف ۲۰۰ خودرو در جاده قزوین به دلیل بارندگی پلاک خوان دقیق خودرو ساخته شد سایه سنگین رکود در بازار خودروهای تجاری در افق ۱۴۰۴ باید ۲۵ درصد خودروهای تجاری صادر شود تولید خودروهای تجاری در شهریور ماه ۸ درصد افزایش یافت فروش اقساطی انواع خودروهای تجاری آغاز شد عجایب ۷‌گـانه امضای قرارداد تردد در مرز باجگیران به زودی با ترکمنستان تردد در مناطق کوهستانی گلستان ممنوع تردد بیش از ۳۲ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان لرستان بیش از ۱۸ میلیون تردد در محورهای استان فارس ثبت شد افزایش ۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور و برخورد جدی با متخلفان آخر هفته پرتردد در جاده های گلستان افزایش تردد تانکرهای عراقی در جاده‌های لرستان تردد روزانه ۱۱۷ هزار خودرو از کرج به تهران تردد خودروهای اروندی در سراسر خوزستان کماکان آزاد است جانباختگان سوانح رانندگی درون‌شهری تهران چهار برابر‌ تصاد‌ف‌های برون‌شهری اجازه تردد به خودروهای پلاک چابهار داده شود افزایش تردد در محورهای برون شهری توقف تردد از پل محمدحسن خان آزادراه کرج - تهران پرترددترین محور افزایش خطر سکته مغزی با سکونت در مناطق پر سر و صدا ممنوعیت تردد خودروها در یال جنوبی دماوند شمار تردد جاده ای از مرز ۳۱ میلیون عبور کرد ثبت تردد بیش از ۳۴۵هزار وسیله در استان مرکزی افزایش ۱.۶درصدی تردد نسبت به روز مشابه سال قبل تعدد تصمیمات مانعی برای تصاحب دانش فنی روز دنیا در تولید خودرو های سنگین گپ ویدیویی و سلفی گرفتن خطرات تازه‌ای که رانندگان را تهدید می‌کنند وزش باد شدید تردد وسایل نقلیه در جنوب سیستان وبلوچستان را مختل کرد
برگشت به بالا