استفاده از پلت فرم هیوندا اکسنت در نسل جدید

کیا ریو جدید آمد

عصر خودرو: کیا سرانجام اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار هند شود و مجموعه‌ای از بهترین‌هایش را در کشور هفتاد و دو ملت به حرکت درآورد.

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

کیا ریو جدید آمد1کیا ریو جدید آمد11

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ،  این خودروساز کره‌ای در ساعات گذشته اعلام کرده که قصد دارد 1.1 میلیارد دلار در هند سرمایه‌گذاری کند. با این روند کارخانه تولیدی کیا در هند می‌تواند سالانه بیش از 300 هزار خودرو را به خیابان‌های این کشور بفرستد. هاچبک‌ و سدان‌های کیاریو اولین مدل‌های کارخانه کیا هستند که از کارخانه‌های بومی این کشور در سال 2019 خارج خواهند شد.

 ان دی تی وی"، به مناسبت سرمایه‌گذاری کیا در تولید ریوهای هاچبک و سدان به بررسی نکاتی می‌پردازیم که دانستنشان جذاب خواهد بود.
8 نکته‌ای که باید از نسل آخر کیاریو بدانید

1- جدیدترین نسل سدان کیاریو در سال گذشته ساخته شد و برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی 2016 پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت. اما کیا نمایش مدل جدید از همتایان این خودرو در ساختار هاچبک را به نمایشگاه خودرویی نیویورک 2017 موکول کرد.
8 نکته‌ای که باید از نسل آخر کیاریو بدانید

2- نسل چهارم کیا ریوهای هاچبک خوش‌تیپ‌تر و عضلانی‌تر ظاهر شده‌اند و ابعاد این خودروها تحول یافته است. این خودرو در حال حاضر کمی به زمین نزدیک شده و 16 میلی‌متر بزرگتر است و به همین دلیل خودرو کمی باابهت‌تر نشان می‌دهد. سدان‌های کیاریو نیز در طراحی مجدد مانند فرزند کوچک کیا اپتیما به نظر می‌رسند.
8 نکته‌ای که باید از نسل آخر کیاریو بدانید

3- سدان‌های ریو طراحی خود را با مدل‌های هاچبک به اشتراک گذاشته‌اند. بنابراین هر دو این خودرو ظاهری شبیه هم داشته و از تجهیزات خارجی یکسان مانند لامپ‌های خوشه‌ای زیبا، آینه‌های خارجی دید عقب ORVM، مه‌شکن و حتی بیشتر از اینها بهره می‌برند. اما اگر نگاه کوتاهی به این خودرو داشته باشید، تفاوت‌های خوبی را در طراحی متمایز نمای عقب خودرو خواهید یافت.
8 نکته‌ای که باید از نسل آخر کیاریو بدانید

4- هر دو نسخه جدید ریو در نسل چهارم روی پلت‌فرم هیوندایی ورنا که با نام اکسنت در کره جنوبی و برخی دیگر بازارها معروف است، سوار شده‌اند. از طرفی کیاریو هاچبک در هنگام ورود به بازار  باید با عموزادگان خود مانند هیوندایی i20 رقابت کنند. این در حالیست که سدان‌های ریو در برابر هیوندایی ورنا قرار خواهند گرفت. نسخه‌های جدید ورنا در بازار هند نیز به خوبی ارتقاء یافته‌اند.

5- در آمریکا ریو هاچبک در سه مدل LX، EX و SX و نسخه سدان در دو مدل LX و EX وارد بازار خواهند شد. البته این گزینه‌ها در هند وجود نخواهند داشت.

6- کابین‌های داخل این خودروها نیز به شکل قابل توجهی تغییر یافته است. فاصله بین دو محور حدود 10 میلی‌متر افزایش یافته و این به معنای افزایش فضای پا برای سرنشینان است. از طرفی طراحی‌های ظاهری شباهت‌های‌ریزی را به کیا کادنزا و اپتیما نشان می‌دهد. کیا برای طراحی داخلی و هماهنگی با فضای خارجی سلیقه بیشتری را در این نسل ارائه کرده است.

7- ریوها همچنین یک صفحه نمایش اطلاعات- سرگرمی لمسی دارند. سامانه اطلاعات و سرگرمی خودرو با اتو اندروید و کارپلی اپل هماهنگی دارد. فرمان خودرو نیز به صورت سه پر ارائه شده و دارای دکمه‌های متعدد برای کنترل موسیقی، ارتباط‌های از راه دور، تماس‌های تلفنی و اینترنتی یا کسب اطلاعات در خصوص آب و هواست. از طرفی فضای بزرگ و مناسبی برای استراحت دستان بین راننده و سرنشین جلو وجود دارد.

8- سدان و هاچبک‌های ریو سامانه قدرتی خود را با ورنای هیوندایی شریکند. این خودروها با موتور بنزینی و دیزلی 1.4 و 1.6 لیتری ارائه می‌شوند. از طرفی می‌توان سامانه انتقال قدرت خودکار یا دستی را در این خودروها مشاهده کرد.

برچسب ها

کیا ریوهیوندای اکسنت
مطالب مرتبط بیشتر
کوچولوهای نه‌چندان ارزان! نام جدید؛ هویت تکراری بررسی فنی هیوندای اکسنت قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر محصولات صفر کرمان موتور چند؟ هیوندای صفر چند؟ خودروهای کره ای در بازار چند؟ قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ کیا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ برای خرید ریو کارکرده، چقدر باید هزینه کرد؟ خودروسازان ژاپنی برتر در کیفیت محصول هیوندای اکسنت را با ۱ میلیون تومان تخفیف بخرید جدیدترین شرایط فروش هیوندای اکسنت با تخفیف ویژه اعلام شد هیوندای اکسنت را با تخفیف ۳ میلیون تومانی بخرید رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت جدید شرکت کرمان موتور شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت ریو در لباس فاخر جدیدترین طرح پیش فروش هیوندای اکسنت اعلام شد گزارش تصویری از آزمایش محصولات هیوندای توسط خبرنگاران هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار هیوندای اکسنت اتوماتیک را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو در برابر تویوتا کرولا کارکرده ؛ آقای محبوب در برابر فرزند جدید کرمانی‌ها همه چیز در خصوص کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ (+عکس) هیوندای اکسنت را با پیش پرداخت ۴۹ میلیون تومانی بخرید قیمت خودرو ریو در بازار + جدول قیمت با پیش پرداخت ۴۹ میلیون تومان صاحب هیوندای اکسنت شوید آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به طور رسمی رونمایی شد هیوندای اکسنت هاچبک در آمریکا عرضه نمی‌شود قیمت ریو ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت سانتافه و اکسنت در جاده فرابورس هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید پیش فروش هیوندای اکسنت با تخفیف ویژه ثبت نام اکسنت، سومین محصول تولید شده هیوندای در ایران تا چند روز آینده مبارز شهری هیوندای اولین هیوندای اکسنت در ایران تولید شد+قیمت و اعلام زمان فروش کیا موتورز از فروش جهانی ۲۱۶.۱۱۸ دستگاه خودرو در ماه جولای خبر داد مظنه خودرو دست دوم در بازار؟ +جدول نرخ فروش لاستیک تیبا و ریو کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو هیوندای از اکسنت ۲۰۱۸ با چهره جدید رونمایی کرد (+عکس) راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران آشنایان ما در غرب افزایش قیمت ۳ مدل از محصولات کیاموتورز توسط شرکت اطلس خودرو فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه رونمایی از نسل چهارم کیا ریو هاچبک ۲۰۱۷ مقایسه دو خودرو کیا ریو صندوق دار و هیوندا اکسنت + جدول معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک کیا ریو شاسی بلند می شود (+عکس) فروش خودرو ریو ۴درب جدید ادامه دارد فروش ویژه خودرو ریو ۴ درب جدید ریو ناجی کیا در روسیه فروش استثنایی کیا ریو سدان به مدت محدود رونمایی از ریو ۲۰۱۲ در نمایشگاه ژنو
برگشت به بالا