معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند

عصر خودرو- رقبای ژاپنی و تک و توک خودروسازان اروپایی، نمایندگانی در این کلاس پر طرفدار در ایران دارند تا با وجود تنوع کاملا مناسب، برای خرید یک شاسی بلند ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومانی حسابی گیج شوید. میتسوبیشی اوتلندر، کیا سورنتو، هیوندای سانتافه، تویوتا RAV۴، هوندا CRV، نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس جدید، اعضای تشکیل دهنده کلاس شاسی بلندهای متوسط هستند.

سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، در این مقایسه جمعی تصمیم گرفتیم 4 مدل از پرطرفدارترین این شاسی بلندها را در کنار یکدیگر قرار دهیم. کیا سورنتو و میتسوبیشی اوتلندر از نظر فرم ظاهری شباهت زیادی نسبت به هم دارند و به همین دلیل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در سوی دیگر تویوتا RAV4 و هیوندای سانتافه با فرمی متفاوت تر تقریبا در یک کفه ترازو قرار می گیرند.

البته خودروهای رنو کولیوس و نیسان ایکس-تریل نیز میتوانستند در لیست ما قرار میگیرند اما بدلیل تازه‌وارد بودن، در ماه‌های بعدی در این گزارش قرار خواهند گرفت.

هیوندای سانتافه / IX45

برای سال 2015 هیوندای دست به تغییراتی جزیی در ظاهر سانتافه زده که باعث شده به روزتر و جذاب تر باشد. با ورود به کابین، خود را در فضایی شلوغ با طراحی اغراق آمیز و البته هماهنگ و زیبا مشاهده خواهید کرد.

کیفیت متریال کابین با سورنتو جدید تفاوت چندانی ندارد و برای جذب مشتری سعی شده تا جایی که ممکن است، مطلوبیت کیفیت متریال و مونتاژ حفظ شود. سانتافه جدید به سیستم FLEX STEER مجهز شده است و به لطف این سیستم می توان فرمان را در 3 حالت اسپرت، کامفورت و نرمال تنظیم کرد. همچنین نمایشگر 8 اینچی لمسی جلو، کیفیت مناسبی دارد و تصویر منتقل شده از دوربین دید عقب را نمایش می دهد.

ردیف دوم صندلی ها فضای مناسبی دارد اما به راحتی سورنتو و RVA4 نیست. همچنین در کف صندوق بار 2 صندلی کوچک قرار دارد که با باز کردن آنها ظرفیت کابین به 7 نفر می رسد. سانتافه جدید از امکاناتی نظیر سقف پانوراما و ترمز دستی الکترونیکی نیز بهره می برد که نمونه آنها در رقیب ژاپنی اش دیده نمی شود. همچنین آپشن هایی نظیر سنسورهای فاصله سنج جلو سیستم اتوپارک به مدل 2016 سانتافه اضافه شده است.

IX45 یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری را در دل خود جای داده. اگر با ذهنیتی که از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری مدل قبلی دارید، پشت فرمان سانتافه جدید بنشینید، از آن ناامید خواهید شد، چرا که iX45 تنها 176 اسب بخار قدرت در دوره 6 هزار تولید می کند و قابلیت های فنی آن، فدای کاهش مصرف سوخت آن شده است. البته سانتافه در بحث مشخصات فنی پیشرانه تفاوتی با RAV4 ندارد و از این نظر با رقیب ژاپنی در یک کفه ترازو قرار می گیرد.

سواری سانتافه جدید نرم تر و راحت تر از قبل شده و سیستم تعلیق آن به خوبی ضربات ریز را جذب می کند. سروصدای اتاق نیز نسبت به مدل قدیمی کمتر است و به لطف عایق بندی مناسب، صدای موتور کمتر داخل کابین شنیده می شود. در حالت دو دیفرانسیل، دیفرانسیل مرکزی به صورت الکترونیکی نیرو را بین محورها تقسیم می کند تا سانتافه مشکلی از نظر کشش نداشته باشد. سامانه HAC به شروع حرکت در سربالایی کمک می کند و با فعال شدن سیستم DBC دور موتور از حد خاصی بالا نمی رود. این سامانه کاربرد خود را به خوبی در مسیرهای آفرود نشان می دهد. از دیگر سامانه های الکترونیکی در سانتافه جدید، می توان به مدیریت پایداری VSM، کنترل هرزگردی TCS و چسبندگی بیشتر در پیچ ها ATCC اشاره کرد.

در کل باید سانتافه را ترکیبی از طراحی پویا و هماهنگ و فهرست بلندبالای آپشن ها برشمرد، که اگر قابلیت های فنی عالی و چابکی خودرو برای تان اهمیت چندانی نداشته باشد، می تواند گزینه مناسبی برای تردد در مسیرهای هموار به شمار آید.


مشخصات فنی سانتافه

تعداد سیلندر: 4 سیلندر
حجم پیشرانه: 2359 سی سی
قدرت: 188 اسب بخار
گشتاور: 245 نیوتن متر
گیرباکس: 6 سرعته خودکار
وزن: 1568 کیلوگرم


کیا سورنتو جدید

کیا سورنتو در ایران سابقه خوبی دارد و حضورش در ایران با تولید نخستین نسل اش همراه بود. حضور سورنتو در ایران همواره در سایه هیوندای سانتافه بوده و همیشه رقابت سختی با همتای کره ای خود داشته اما در یکی دو سال اخیر و با وضع محدودیت های گمرکی،

واردات سورنتو به ایران نیز تحت الشعاع قرار گرفت.

اما حالا غول مهربان کره ای دوباره به میدان رقابت بازگشته و با قیمت منطقی تر و ظاهر جذاب تری برای سانتافه خط و نشان می کشد. هر چند از سوی دیگر رقبای جدیدی نیز مقابل اش قرار گرفته اند که شاید بتوان میتسوبیشی اوتلندر را یکی از مهم ترین آنها برشمرد. چهره سورنتو به شاسی بلندهای فورد و شورولت شباهت زیادی دارد و قوس روی درب هایش هم بی شباهت به شاسی بلندهای آلمانی نظیر پورشه کاین نیست.

طراحی کابین سورنتو نسبت به سانتافه ساده تر و آرامش بخش تر است و از نظر دیزاین داخلی در حد و اندازه اوتلندر ارزیابی می شود. سادگی دکوراتیو کابین و زیاد نبودن تعداد دکمه ها و ابزارک ها باعث شده تا کابین سورنتو ارگونومی مناسبی داشته باشد و گیج کننده نباشد. همچنین 10 سانتی متر طول بیشتر بدنه نسبت به سانتافه، فضای جاداری برای کابین اش به ارمغان آورده که این مسئله در ردیف عقب به خوبی مشخص است.

سورنتو از صندلی های ردیف سوم نیز بهره می برد که این صندلی ها در نسخه داخل کرم اوتلندر نیز به چشم می خورند. کیفیت کابین سورنتو در سطح مطلوبی قرار دارد و از این نظر در حد و اندازه های اوتلندر، ارزیابی می شود. صندلی ها فرم راحتی دارند و با بالشتک های پهلویی و جاپایی وسیع جای هیچ گله ای را باقی نمی گذارند. صندلی های جلو به صورت الکتریکی تنظیم می شوند و تنظیمات آنها در سیستم حافظه فایل ذخیره است. همچنین صندلی های جلو و عقب از گرمکن و سردکن نیز بهره می برند.

عایق بندی کابین نیز از مدل های قبلی بهتر شده و کابین آرام تر و کم تنش تری دارد. درب صندوق بار به صورت برقی باز و بسته می شود و به حسگر نزدیک شدن افراد برای باز شدن مجهز شده که از این نظر نسبت به سانتافه مدرن تر است. سورنتو با نمونه مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری دو دیفرانسیل در ایران حضور پیدا کرده است. پیشرانه 2.4 لیتری سورنتو که به سیستم GDI تزریق مستقیم سوخت مجهز شده می تواند 188 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند که از این نظر روی کاغذ از 3 شاسی بلند دیگر این مقایسه وضعیت بهتری دارد.

نیروی محرکه تولید شده به هر چهار چرخ منتقل می شود و قفل دیفرانسیل نیز در مسیرهای آفرودی به کمک راننده می آید. 3 حالت رانندگی اکونومی، اسپرت و معمولی برای سورنتو تعریف شده که در نرم ترین حالت، جذب ضربات اش از اوتلندر پر سروصداتر است و در کل باید گفت نرمی سواری اوتلندر را ندارد.

سورنتو جدید مقاوم تر و مستحکم تر از قبل است و 53.7 درصد بدنه آن از فولاد با مقاومت کششی بالا تشکیل شده که این عدد 2 برابر قبل است. همچنین استفاده از سامانه های کنترلی نظیر نمایشگر نقطه کور، ایمنی سواری با سورنتو را تامین می کند. به لطف بهره گیری از دوربین عقب و سیستم کمکی پارک، در پارک کردن نگرانی با توجه به ابعاد بزرگ بدنه ایجاد نمی شود. با توجه به زیربندی متفاوت و ارتفاع بیشتر نسبت به سانتافه، این طور به نظر می رسد که قابلیت خارج جاده ای بهتری نسبت به رقیب کره ای داشته باشد و از نظر قابلیت های خارج جاده ای عملکردی مشابه اوتلندر دارد.

مشخصات فنی سورنتو

تعداد سیلندر: 4 سیلندر
حجم پیشرانه: 2.4 لیتر
قدرت: 188 اسب بخار
گشتاور: 241 نیوتن متر
گیرباکس: 6 سرعته
وزن: 1680 کیلوگرم


تویوتا RAV4

اگر از تغییرات جزیی قسمت عقب فاکتور بگیریم، تنها از چراغ های عقب باید به عنوان اصلی ترین تغییرات نسخه فیس لیفت RAV4 نام ببریم. کابین نیز در نسخه فیس لیفت تقریبا دست نخورده باقی مانده. یکی از مهم ترین برتری های RAV4 نسبت به سانتافه، فضای جادار و راحت کابین مخصوصا در قسمت عقب است. در صندلی های جلو و عقب با این خودرو مشکلی از نظر فضای سر و پا احساس نمی شود.

صندوق بار بزرگ همه نیازهای مسافرتی یک خانواده 4 نفره را پاسخ می دهد. البته برخلاف سانتافه، خبری از صندلی های تاشونده ردیف سوم در RAV4 نیست. کیفیت متریال استفاده شده داخل کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و به دوام بالا و استهلاک پایین قطعات توجه ویژه ای شده است. البته می توانید ایرادهایی از کیفیت مونتاژ بعضی قطعات کابین نیز بگیرید. RAV4 از فهرست امکانات محدودتر نسبت به سانتافه و حتی 2 رقیب دیگر رنج می برد و در این بخش خریدار را از پرداخت مبلغ بیش از 250 میلیونی ناامید می کند اما در نسخه فیس لیفت امکانات جدیدی نظیر سنسورهای پارک جلو و آینه های جانبی تاشو برقی به فهرست آپشن های RAV4 اضافه شده اند تا شرایط کمی بهتر باشد.

RAV4 جدید از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری VVTI برخوردار است که توانایی تولید 177 اسب بخار و 233 نیوتن متر گشتاور را دارد. از سواری با RAV4 انتظار نرمی برادران بزرگ ترش نظیر برادو و لندکروزر را نداشته باشید. سواری خشک و پرتکان RAV4 در مسیرهای ناهموار بیشتر خودش را نشان می دهد اما در مجموع می توان گفت در مسیرهای خارج جاده نمایش بهتری از سانتافه دارد و کف خودرو کمتر به پستی و بلندی ها برخورد می کند.

سیستم کنرتل گشتاور پویا، گشتاور تولید شده را میان چرخ های جلو و عقب را مدیریت می کند و تعادل مناسبی را برای RAV4 به ارمغان می آورد. RAV4 به سیستم فرمان پذیری الکترونیکی ACTIVE DRIVE و سامانه EPS مجهز شده و دقت فرمانش دلچسب است. همچنین اگر هوس کردید با RAV4 به تپه نوردی و آفرود بروید، سامانه های بالا رفتن از تپه HILL START و پایین آمدن از تپه DOWNHILL ASSIST به کنترل راحت تر کمک شایانی می کنند.

جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک نیز با پیشرانه هماهنگ است اما در حالت تیپ ترونیک و تعویض توسط اهرم قرار گرفته در کنسول میانی، سفتی دنده در تعویض ها تا حدودی به اصطلاح توی ذوق می زند. تویوتا RAV4 خودرویی کم استهلاک و با دوام است اما برای خریداران آپشن زده جذابیتی ندارد. اگر به نرمی سواری اهمیت می دهید، کلا RAV4 را فراموش کنید اما اگر به دنبال شاسی بلندی مطمئن هستید، RAV4 انتخاب مناسبی است.


مشخصات فنی RAV4

تعداد سیلندر: 4 سیلندر
حجم پیشرانه: 2.5 لیتر
قدرت: 177 اسب بخار
گشتاور: 233 نیوتن متر
گیرباکس: 6 سرعته اتوماتیک
وزن: 1780 کیلوگرم

برچسب ها

شاسی بلندسانتافهتویوتا RAV۴کیا سورنتو
مطالب مرتبط بیشتر
شاسی بلند جدید تویوتا در راه است هونگچی اچ اس۳ ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر خط تولید ۱۴ هزار تنی کویر تایر افتتاح شد دیسکاوری ۰۶ ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس سانتافه ۲۰۲۴ : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس اکس پنگ جی۶ ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس سورنتو جدید از راه رسید+عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است ایران‌خودرو برنامه‌ای برای شاسی‌بلند سمند و وانت تارا ندارد قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید لئو روی خط تولید رفت شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس کمپین جدید خدمات برای توسان و سانتافه رووی آر اکس۹؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس وین فست وی اف۸ سیتی ادیشن پلاس؛ شاسی بلند ویتنامی ۵۸ هزار دلاری+ عکس رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی۵ +عکس هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی+ عکس منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس لی اوتو آیدیل L۷؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس) بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی۶۰+ عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس وی جی وی U۷۰ Pro؛ شاسی بلند ۱۳ هزار دلاری چینی +عکس مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت +عکس جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار ۲۵ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند کشور در نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری ارس آی ام LS۷؛ شاسی بلند ۷۵ هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس فریگیت ۰۷؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از ۲ لیتر! +عکس اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران +عکس یانگ وانگ U۸؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس رونمایی از مدل جدید جگوار پوروسانگ DMC؛ لباسی برای اولین شاسی بلند فراری+عکس پراویگ دیفای: شاسی بلند جدید هندی +عکس دراکو دراگون؛ سریع ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان +عکس سلتوس ۲۰۲۴؛ فیس لیفت شاسی بلند متفاوت کیا +عکس این شاسی بلند جذاب انگلیسی را در ایران می‌بینیم؟ عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس ایران خودرو خراسان در تولید خودروهای شاسی‌بلند رکورد زد مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-۸۰ را تایید کرد +عکس سانتافه ۲۰۲۴ کاملا متفاوت با قبلی ها! عکس بولیگر؛ شاسی بلند زشت چینی! اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان+عکس اکس ام ۲۰۲۳؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس ایران خودرو خراسان امسال ۴۰ هزار دستگاه خودرو شاسی‌بلند تولید می‌کند میپل لیفت اکس۳ پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود ۲۳۰ میلیون تومان! +عکس شاسی بلند ۴۰۰ هزار دلاری فراری به بازار آمد شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از ۱۸ هزار دلار +عکس ماهیندرا اکس یو وی۴۰۰ الکتریکی؛ شاسی بلند ۲۲ هزار دلاری هندی +عکس معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید سی هاو اکس۶؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس خودروهای شاسی بلند وارد نمی‌شود منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! قویترین شاسی بلند جهان به خط تولید بازگشت! +عکس ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک؛ شاسی بلند جعبه ای هندی! +عکس بر اساس آخرین یافته ها شاسی بلندها جاده ها را برای دیگران خطرناکتر می کنند فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس شاسی‌بلند الکتریکی مینی کیا سورنتو PHEV ۲۰۲۲ در مقابل تویوتا راو ۴ پرایم ۲۰۲۲ اسکالید-V مدل ۲۰۲۳؛ غول زیبای کادیلاک با قلب آتشین! +عکس شاسی بلند جدید چانگان از راه رسید کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس سهم ایران‌خودرو در بازار خودروهای شاسی‌بلند به ۶۰ درصد می‌رسد سریع ترین خودروهای شاسی بلند مدل ۲۰۲۲+عکس پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس رنجروور ۲۰۲۲؛ شاخصی از طراحی یک خودرو در نهایت سادگی و زیبایی+عکس هایما ۸S امسال به تولید می‌رسد هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس سی هاو اکس۶ چگونه خودرویی است؟ +عکس تبدیل یک شاسی بلند به سدانی که ظاهری متفاوت و قلبی آتشین دارد! +عکس شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد نمایی از طرح اولیه شاسی بلند لوتوس الکتریکی Type ۱۳۲ جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با ۴۰ هزار دلار! +عکس شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس خودرو شاسی مستقل بخریم؟ کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس اوج‌گیری خرید شاسی‌بلندها خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس جنسیس GV ۶۰؛ خودرویی ۵۵ هزار دلاری برای سال ۲۰۲۳ با ۴۲۹ اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس نگاهی به خط تولید شاسی بلند متفاوت و مشهور به رولز-رویس چینی! +‌عکس خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ چری اومودا ۵ پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس مقایسه بی ام و M۵ Competition با پورشه پانامرا GTS خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید روگ ۲۰۲۲؛ پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد سورنتو جدید؛ شاسی بلند جذاب کره ای با سابقه حضور در بازار ایران + عکس لی شانگ وان شاسی بلند "ایده ال" چینی؛ ناشناخته اما باکیفیت! +عکس شاسی بلند لوکس متروپولیتن ۲۰۲۳؛ قدرتمند با پیشرانه ۳۵۵ اسب بخاری +عکس گزارش تصویری و معرفی شاسی بلند ۸۹۰ میلیونی جدید بازار نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش خاص به ایران می‌ آید +عکس مقایسه بیوک Encore با Encore GX شاسی بلند جنسیس GV۷۰ پرفورمنس ۲۰۲۱ با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس دوج Journey ۲۰۲۲ رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد مهم ترین شاسی بلند "ّب ام و"؛ چهره ای متفاوت در خانواده X +عکس مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس تست تصادف تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۱ و نمرات اختصاصی این کراس اوور پرطرفدار شاسی بلند "روسی" بازار اروپا؛ گران تر از مزدا، تویوتا و هیوندای! +عکس نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال شاسی بلندی شگفت انگیز از لکسوس با ۳۰۱ اسب بخار قدرت ویژگی های تویوتا راو فور جدید اینفینیتی QX۶۰؛ معیاری برای کیفیت در کلاس شاسی بلند+عکس توجه به آیرودینامیک، به عمر خودروهای شاسی‌بلند پایان می‌دهد؟ طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس مایباخ EQS؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس رنجروور اسپرت SVR آلتیمیت؛ قویترین نسخه استاندارد شاسی بلند محبوب انگلیسی +عکس افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان اوشان X۷؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس شاسی بلند محبوب مدیران خودرو به روز می شود کامندر ۲۰۲۲ شاسی بلندی غول پیکر از خانواده جیپ مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! گرند واگنیر ۲۰۲۲؛ شاسی بلند درشت اندام جیپ با حدود ۵.۵ متر طول +عکس مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید ولار ۲۰۲۱؛ شاسی بلندی لوکس از رنجروور هامبل وان؛ یک نخستین در صنعت خودرو از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی! رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه اتومبیل LA اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S رنجروو ایووک L؛ شاسی بلندی که فقط ویژه چینی ها تولید می شود! +عکس فراخوان فورد آمریکا برای ۷۷۵ هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی شاسی بلند کاملا برقی iX از بی ام و با سرعتی باور نکردنی XC۶۰؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال ۲۰۲۱ پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس سوزوکی جیمنی لایت؛ شاسی بلند کوچک و اقتصادی ژاپنی روانه بازار می شود +عکس بهترین شاسی بلند‌های هیبریدی برتر ۲۰۲۱ را بشناسید + تصاویر جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس اولین شاسی بلند تاریخ فراری پا به جاده می گذارد ۲۰۲۲ Q۴ e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت استارت‌آپی که برای پاپ خودرو می‌سازد گران‌ترین خودرو‌های پیکاپ در جهان + تصاویر تائوس ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX ۲۰۲۱ تولید شد جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت پاجرو فاینال ادیشن ۲۰۲۲؛ نسخه ای برای پایان نسل چهارم شاسی بلند محبوب ژاپنی +عکس شاسی بلندی لوکس با ۲۲۸ اسب بخار قدرت رونق خط تولید لاستیک برای خودرو‌های شاسی بلند خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند ۶۸۴ اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس تویوتا راوفور پرفروش ترین خودروی هیبریدی ماه مارس تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس خودروهای شاسی‌بلند برقی ۲۰۲۲ کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تیگو۵ شاسی بلند محبوب بازار ایران تویوتا کراون شاسی بلند با مدل ۲۰۲۲؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس سیتروئن سی۵ اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند! +عکس رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس بازخوانی وعده مقام ارشد SAIC چین برای بازار ایران بعد از ۴ سال تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس لوکس‌ترین مدل ام‌جی در اروپا عرضه خواهد شد نخستین ملاقات با محصول جدید سیف خودرو+تصاویر و اطلاعات اولیه گاک GS۸s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس اقبال بلند وانت‌ها و شاسی‌بلند‌ها هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس تیگو ۷ ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو آمریکا در مورد آتش‌سوزی موتور ۱.۹میلیون خودرو تویوتا تحقیق می‌کند یوکان AT۴ مدل ۲۰۲۱؛ درباره زیبایی های یک شاسی بلند واقعی +عکس مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید اکورا MDX مدل ۲۰۲۲؛ کراس اوور زیبای ۵۷ هزاردلاری با پیشرانه پرمصرف! +عکس شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! سانتافه در بین ۱۰ خودروی اول فروخته نشده و مانده در انبارها نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند تغییر جدید در ظاهر خودرو رام TRX ۲۰۲۱ ۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ خودروها چگونه زره پوش می‌شوند؟ کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل ۲۰۲۰ تصاویر جاسوسی خودروی جدید شرکت Skoda منتشر شدند بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس لادا نیوا تراول ۲۰۲۱؛ شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! +عکس افتتاح رسمی خط تولید شاسی بلند جدید بازار ایران +عکس لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس کیا سورنتوی جدید پنج ستاره شد شاسی بلند ۲۰۲۱ دانگ فنگ با نمایشگر ۱۵ اینچی+ عکس جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه ۳ سیلندر! +عکس اسنورکل (لوله تنفس) چیست و چه کاربردی در خودروهای شاسی بلند دارد ؟ تولید خودروهای شاسی بلند در ارس کلید خورد آشنایی با کیا سورنتو جدید بازگشت بی دردسر اورست بیس کمپ؛ شاسی بلند آفرودی و تولید محدود فورد +عکس SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس جی وی۷۰؛ دومین شاسی بلند "جنسیس" وارد بازار خواهد شد+عکس ارزان ترین شاسی بلند برقی در بازار اروپا سانتافه ۲۰۲۱ هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید جتور اکس۹۵؛ شاسی بلند میان سایز کمپانی "چری" با نگاهی به محصولات آئودی +عکس ام جی لینگ هانگ ۲۰۲۱؛ طراحی جدید شاسی بلند چینی موریس گاراژ +عکس داخلی سازی و معرفی خودروهای کلاس های جدید در اولویت نارنجی پوشان گروه بهمن با معرفی دیگنیتی، پویایی و بهره‌وری را در مجموعه اثبات کرد شاسی بلند جدید با درصد بالایی از بومی‌سازی تولید و به بازار عرضه خواهد شد سیف خودرو در آستانه تولید هزارمین شاسی بلند SWM اولین تصاویر از شاسی بلند سایپا منتشر شد آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا شاسی بلند برقی فولکس واگن ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو معرفی نسخه "پرزیدنت" از شاسی بلند ویتنامی "وین فست"+عکس تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ شاسی بلند لوکس ۲۰۲۱ با طراحی متفاوت+تصاویر لامبورگینی اوروس مدل ۲۰۲۱ با رنگی جدید به بازار می آید ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر برنامه تولید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک کامیون و لاستیک خودرو شاسی بلند آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۲۰ فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد معرفی سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان+ تصاویر کورس ایر ۲۰۲۰؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر پیشتازی راو۴ در استرالیا کورس شاسی بلندهای فولکس با هم افزایش قیمت نسل جدید کیا سورنتو سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر لیموزین شاسی بلند بنتلی در ارائه جدیدی از بنتایگا+تصاویر معرفی شاسی بلندی که ۳۰۰ مایل برد دارد معرفی موستانگ شاسی‌بلند تولید اولین آستون مارتین DBX اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ دورانگو SRT هلکت ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر) دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! ام وی ام ایکس ۳۳ ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن خودروی هفت‌ سرنشین تسلا شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر نخستین شاسی‌بلند مینی از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر نگاهی به سانتافه مدل ۲۰۲۱ کشف ۹۹۶ دستگاه اپتیما و سانتافه از پارکینگ یک مرکز تجاری راو۴ پرایم ۲۰۲۱ معرفی شد+ تصاویر اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم گاک ترامپچی GS۶ کوپه؛ شاسی بلند ۱۹هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر بهترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید + تصاویر آیا تویوتا RAV۴، فروش کمری و کرولا را خواهد شکست؟ فراخوان تویوتا راو۴ بعلت نقص ایمنی تبدیل تویوتا ۴رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) زمان عرضه ​شاسی بلند برقی داچیا اعلام شد احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا شاسی بلند ۱۸ هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا VV۷ شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر نگاهی به خودرو آفرود RAV۴ شرکت تویوتا مقایسه‌ غول‌های مجلل شاسی بلند+ تصاویر آلبرمو؛ شاسی بلند ژاپنی با استایل ایتالیایی! تصاویر بزرگترین محصول جیلی چه ویژگی هایی دارد؟ +تصاویر هوانسو سی۶۰؛ لامبورگینی ۱۴ هزار دلاری از چین! +تصاویر لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر فروش تویوتا RAV۴ به ۱۰ میلیون دستگاه رسید ۱۰ شاسی بلند خبرساز؛ از استون مارتین تا لوتوس +تصاویر فورس ایی؛ تایید رسمی آفرودر لوکس الکتریکی +تصاویر تویوتا هریر ۲۰۲۱ معرفی شد +تصاویر جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر نگاهی به میزان فروش شاسی‌بلندها در آمریکا رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر قلدرترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۰ + تصاویر خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد تویوتا دست دوم چند؟ + جدول کیا سورنتو به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رسید مشخصات فنی کیا سورنتو جدید میانسالان کُره‌ای انتشار تصاویر تبلیغای خودرو سورنتو توسط شرکت کیا ۱۰ شاسی بلند لاکچری سال ۲۰۱۹ را بشناسید "کیا سورنتو" هم هیبریدی می‌شود برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۰ معرفی شدند +تصاویر نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول تویوتا RAV۴ با کفش های کتانی سانتافه تاکسی می‌شود با جدیدترین خودروی ناوگان پلیس آشنا شوید؛ «تویوتا راو ۴» قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بررسی فنی تیپ‌های مختلف تویوتا راوفور + مشخصات پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند در آمریکا شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید جدیدترین قیمت خودروهای ژاپنی کارکرده در بازار (۱ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قیمت روز انواع خودروی «تویوتا» + جدول شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران+جدول قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت خودرو شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول نگاهی به قیمت شاسی‌ بلندهای داخلی آئودی را برق گرفت قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۹ کدامند؟ + تصاویر تصاویر نسل جدید" کیا سورنتو" در حال تست فنی لو رفت همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا وضعیت بازار خودروهای وارداتی خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد بررسی تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۰ تفاوت‌های دو نسل متفاوت از راو۴ محصول جدید شورولت رونمایی شد فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت جدید انواع خودرو تویوتا + جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟ تویوتا راوفور(rav۴) شاسی بلند جسور و جذاب قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران تویوتا دست دوم چند؟ +جدول ۵ خودروی کراس‌اوور کمتر از ۴۵ هزار دلار ۲۰۱۹ قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار جنسیس اولین خودروی شاسی بلندش را روانه بازار می کند کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل فراخوان سانتافه و سورنتو به دلیل احتمال آتش‌سوزی جدیدترین قیمت محصولات تویوتا در بازار انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول این‌ها پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سال ۲۰۱۸ هستند قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار بهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نگاه موتورترند شاسی بلندهای تولید داخل چقدر گران شد+جدول خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی ۲۰۰۰ سی‌سی حجم موتور در شاسی‌بلند ام وی ام خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸ را بشناسید خودرو BISU مشمول ممنوعیت واردات می شود؟ قیمت خودروهای وارداتی در بازار خودروهای برقی شاسی‌بلند هم به بازار می‌آیند قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول تویوتا صفر چند؟ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول تیگو ۷ جدید رونمایی شد هیوندای صفر چند؟ قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول کیا سورنتو ۲۰۱۸ را بشناسید افزایش متوسط سن شاسی‌بلندها و خودروهای خانواده های آمریکایی کیا سورنتو ۲۰۱۸ را بشناسید توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید فوتون ساوانا، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار خودروهای کره ای در بازار چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ خودروهای شاسی بلند، نیاز روز بازارهای خودرویی برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول کیا صفر چند؟ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول هیوندای صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول شاسی بلند کیا ۴۰ میلیون تومان ارزان شد جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند کیا صفر چند؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیونی بازار کدامند؟ قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تویوتا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ تولید شاسی بلند تازه کیا با همکاری طراح مد مشهور پرفروش‌ها در دنیای اعداد تویوتا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ فصل فروش سانتافه تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: کسب بیشترین سهم تولید از محصولات شاسی بلند کشور توسط ایران خودرو آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی در خودروی شاسی بلند "تانک" رضوانی شاسی‌بلندها عامل مرگ عابران پیاده قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) اولین رولزرویس شاسی‌بلند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ۱۲ باور نادرست از خودروها تولید شاسی‌بلندهای پژوسیتروئن در فرانسه افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین گزارش تصویری تحویل نخستین سری خودروهای بورگوارد تحویل طوفانی بورگوارد ایمن‌ترین کیا ۷ دهه، ۷‌خودرو خودرو، یعنی فولاد متحرک گرانترین شاسی بلندهای تاریخ جهان شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد معرفی فولکس تیگوان ۷ صندلی (+عکس) پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG یک برداشت جذاب از لندکروزر بزرگترین شاسی‌بلند جیپ استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC۴۰ T۵ همیشه در اوج مانند جی کلاس آفرود بی دردسر، چند؟ جنگجوی برزیلی گزینه‌های بلندقامت روی میز! غریبه‌های مرز ۳۰۰ پیش فروش محصولات شاسی بلند ایران خودرو اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H۶ محصولی از گروه بهمن معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار شرایط فروش BYD S۶ ویژه مبعث اعلام شد پروازی لوکس همراه با تکنولوژی تویوتا راوفور، ۵ نفره یا ۷ نفره؟ سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس تویوتا RAV۴ ۲۰۱۹، جسورتر و پیشرفته‌تر از قبل ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر تویوتا RAV۴ نسخه ۲۰۱۹ به بازار می آید + تصاویر خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر +عکس با تسهیلات ۱۲۰میلیونی شاسی بلند بخرید تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده شرایط فروش کیا سورنتو ۲۰۱۸ اعلام شد رنج‌روور کوپه؛ شاسی‌بلند ۲۴۰ هزار پوندی سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... آغاز فروش مدل ۲۰۱۸ محصولات کیا از سوی اطلس خودرو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه ۲۰۱۹؛ لوکس و گیرا چینی ساختار شکن در بازار با شرایط ایده ال برای مشتری مورد اعتمادترین برند خودرویی معرفی شد معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی جشنواره خرید طلایی ایرتویا آغاز شد متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش ۶خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر ۱۰۰ میلیون در ایران آغاز جشنواره فروش نوروزی خودروهای تویوتا عرضه موفق سه نسل ایکس۳۳، نتیجه تحقیق و توسعه مدون شاسی بلند اسپرت ۴۰۰۸ پژو کِی عرضه می‌شود؟ شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ با تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره ۱۰ خودروی برتر شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت تویوتا راوفور پرفروش ترین شاسی بلند دنیا شد اطلس خودرو مجاز به پیش فروش اپتیما ،سراتو، سورنتو و اسپورتیج شد بهترین خودروهای شاسی بلند بزرگ جهان در سال ۲۰۱۷ (+عکس) قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول "فراری" به رغم سوگند خود، ابرخودروی برقی می‌سازد! توسعه تولید شاسی‌بلندها در کیا قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد آغاز فروش راوفور ۲۰۱۸ توافق ایران و هند برای ساخت پلتفرم مشترک خودرو اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول حباب قیمتی RAV۴ در بازار ترکید ژست یک هیولای مخوف برای X۶M خودرو کیا دست دوم،چند؟ لامبورگینی ۲۰۱۹ Urus؛ لامبورگینیِ شاسی‌بلند‌ها! پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ کیا سورنتو را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید تویوتا RAV۴ را با پیش‌پرداخت چندمرحله‌ای و تخفیف ویژه بخرید قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مظنه خرید Hyundai Santa Fe در دبی چقدر است؟ تصور جذاب سوزوکی از آینده جیمنی معرفی جدیدترین SUV لامبورگینی(+عکس) اوروس؛ ستاره‌فروش لامبورگینی فیسکر اوربیت، شاسی‌بلند هوشمند کیا سورنتو جدید در مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد معرفی فیس‌لیفت کیا سورنتو ۲۰۱۹(+عکس) شاسی بلند ۲۰۱۹ سوبارو +تصاویر قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول نگاهی کوتاه به تویوتا Rav۴ هیبرید به مناسبت رونمایی آن از سوی ایرتویا؛ شاسی‌بلند تویوتا در لباس هیبرید قیمت جدید هیوندای سانتافه و سوناتا ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور اعلام شد قیمت خودرو کیا در بازار شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند برای خرید سورنتو چقدر باید هزینه کرد؟ شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سورنتو لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس نگاهی به نخستین شاسی‌‌‌بلند تولید انبوه ایتالیایی: LAFORZA؛ رنج‌‌‌روور ایتالیایی جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در ۲۰۱۸ می آید (+عکس) کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مروری بر «فوتون ساوانا» و حضور آن در بازار خودرو ایران قدرتمندترین مدل سانتافه +عکس شاسی بلند لوکس و ۷ نفره بیوک +تصاویر آمریکایی‌ها بیشتر شاسی بلند و پیکاپ می‌خرند فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه اطمینان از کیفیت، نقطه اتکاء ایکس۳۳اس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! آیا کیفیت نسل جدید کیا سورنتو در حد و اندازه‌ای که باید باشد هست؟! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری بخرید شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول ۴ ماجراجوی دوست‌داشتنی فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل فوری شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران دریافت جایزه کیا سورنتو ۲۰۱۸ در آمریکا وانت هیوندا می آید DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران پژو ۳۰۰۸، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید فراری شاسی‌بلند می‌سازد تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S۶همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد ب ام و نسخه M شاسی بلند X۴ را عرضه می‌کند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول تویوتا در فکر تولید خودروی الکتریکی با قابلیت شارژ چند دقیقه ای هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۲.۳۷۰ دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش دوم: لنت ترمز سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۶۰ ماهه و تحویل فوری بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۷ را اقساطی بخرید شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد تبلیغات رضوانی برای "محکم ترین شاسی بلند جهان" +تصاویر ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ ۷خودروی مردم ‌پسند دنیا بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران تزریق سرعت در قامت جیپ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول شرایط فروش فوری تویوتا RAV۴ اعلام شد راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند جهان +تصاویر خرید سورنتو ۲۰۱۷ با تسهیلات ۱۴۷ میلیون تومانی فروش سانتافه ۲۰۱۷ با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید تویوتا RAV۴ ۲۰۱۷ در بازار آمریکا ارزان شد تویوتا RAV۴ و پریوس ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری محصولات تویوتا با تحویل فوری سانتافه ۲۰۱۷، در شمار امن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار بچه شیر سرانجام به دام افتاد! شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر تصاویر لو رفته از سانتافه‌های آینده را ببنید شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سورنتو+جدول این جیپ سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان است فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا آغاز شد فروش اقساطی کیا سورنتو ۲۰۱۷ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید هیوندای سانتافه فول را با چه شرایطی بخریم سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد بهترین شرایط فروش تویوتا پریوس و RAV۴ از سوی ایرتویا اعلام شد قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول یک مینیِ نه‌چندان مینی وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند برای خرید یک خودرو شاسی بلند مدل ۲۰۱۰ چقدر باید پول داشت؟ لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا قدرت‌نمایی تویوتا با ۳ فیس‌لیفت ویژه فروش اقساطی کیا سورنتو ۲۰۱۷ با اقساط ۶ الی ۱۲ ماهه با تسهیلات ۱۵۰ میلیونی سانتافه ۲۰۱۷ بخرید بهترین شرایط خرید شاسی‌بلند محبوب تویوتا آغاز شد کشتی کج شاهزاده‌ ها شاسی بلند‌های فوق لوکس۲۰۱۷ + تصاویر معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از ۱۰۰ میلیون خرید (+جدول) نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آغاز فروش استِلویو کارآمدی بیشتر شاسی بلندها در ناوگان پلیس شرایط فروش نقدی و اعتباری RAV۴، شاسی‌بلند محبوب تویوتا با تحویل فوری رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول شرایط فروش نقدی و اعتباری RAV۴، شاسی‌بلند محبوب تویوتا با تحویل فوری فروش ویژه RAV۴ مدل ۲۰۱۷ به صورت تحویل فوری مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول خرید خودروهای شاسی بلند در بازار ایران چقدر آب می خورد (+جدول) مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری قدبلندهای بی‌نظیر صنعت خودرو +عکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ به صورت اجاره بشرط تملیک آغاز شد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور اعجوبه الکتریکی شاسی‌بلندها شاسی‌بلند جدید مازراتی ۲۰۱۷ با پلاک سیاسی در تهران بلندقامتـــانِ کفِ بازار! پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) بهترین شاسی بلندها برای برف نوردی (+عکس) گلف جدید، شانسی برای احیای فولکس معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده با ۵۵ میلیون تومان سانتافه بخرید جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه شاسی بلند جدید آلمانی قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه برای خرید سانتافه چقدر باید هزینه کنیم؟ شاسی بلند جدید و زیبای جیلی +تصاویر قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول پروتون هم شاسی بلند ساخت (+عکس) سانتـــافه نامه فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید ۷ نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش اقساطی خودرو اپتیما و سورنتو آغاز شد شاسی‌بلند مینیاتوری سوزوکی فروش اقساطی سانتافه فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش ویژه کیا سورنتو با اقساط بدون کارمزد فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات اطلس خودرو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول سورنتو، کم عیب‌‌ترین خودروی شاسی بلند متوسط از نگاه مشتریان ایرانی بازاری در چنـــــگال اژدهـا در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ قیمت انواع خودرو شاسی بلند + جدول فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه قیمت انواع خودرو وارداتی شاسی بلند + جدول ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران نمای خارجی رنجروور ۲۰۱۶ را ببینید فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع خودروی وارداتی شاسی بلند + جدول محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش نقدی انواع محصولات هیوندای جدیدترین قیمت خودروهای کیاموتورز +جدول خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند کیا سورنتو ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد کشف خودرو جدید MVM X۳۳ S در حاشیه نمایشگاه شیراز هر آنچه از یک شاسی بلند انتظار دارید فروش نقدی خودرو تویوتا رافور مدل ۲۰۱۶ آغاز شد بهترین کلاس خودرو چیست؟ تویوتا RAV۴ را در لباس رالی ببینید چند دقیقه داخل مدل جدید شاسی بلند MVM قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید MVM رویت شد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه آغاز شد قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فروش اسپورتیج رکورد زد تراک‌های برتر ۲۰۱۶ نفت ارزان به بازارخودروهای شاسی بلند رونق داد لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ شاسی‌بلند دوست‌داشتنی تویوتا از نمای نزدیک قتل مشکوک همسر در خودروی شاسی بلند اسپرت‌های خوش‌ قیافه +تصاویر ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید سانتافه ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ لوکس ترین شاسی بلند فورد کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر نگاهی به جگوار F-Face سال ۲۰۱۷ +تصاویر فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد جدال شاسی بلند های های لوکس شرقی‌های بلند‌قامت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول معرفی شاسی بلند "ولوو" که در تصادف هیچ آسیبی به سرنشین وارد نمی کند شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد خودروسازی جک با شاسی بلند SC۵ به پکن ۲۰۱۷ می‌رود در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی رقص رولزرویس روی یخ شاسی بلند جدید کادیلاک +تصاویر ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی همه فن‌حریف هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد بهترین پارک دو شاسی بلند در تهران تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند ساز و برگ جنگی بهترین خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ سال ۲۰۱۵ بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال ۲۰۱۵ ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران معرفی خودرو همه جا رو راینو XT هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد فناوری جدید برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو! تصادف شدید خودرو شاسی بلند با کامیون هیولای تیـزپا! جاه‌طلبان کم‌مصرف امتحان پنج گزینه‌ای! قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم کم‌هزینه آفرود کنید قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟ قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی «هیوندای سانتافه» به روز شد ضمیمه تخصصی شاسی بلند ۳ به همراه هفته‌نامه خودرو امروز شماره ۲۵۴ منتشر شد قدبلند‌های کوچک یا لوکس سلاطین اورآسیایی شاسی بلندها پیشران رشد صنعت خودرو قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم سانتافه تا لب مرز، ۷۴ میلیون تومان! اقتدار شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها ۴۰۰ دستگاه سورنتو و نیواسپورتیج یک ساعته پیش فروش شد
برگشت به بالا