سانتافه در بین ۱۰ خودروی اول فروخته نشده و مانده در انبارها

عصر خودرو- در انبارهای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آمریکا هنوز خودروهای مدل ۲۰۲۰ موجود است که این نمایندگی ها سر وقت موفق به فروش آنها نشده اند.

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵:۰۰

سانتافه در بین ۱۰ خودروی اول فروخته نشده و مانده در انبارها

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در فهرست خودروهای مدل 2020 فروخته نشده و مانده در انبارهای نمایندگی های خودرو در آمریکا فقط یک برند غیرآمریکایی است و بقیه نام و نشان هایی که روی دست نمایندگی ها مانده اند،‌ برندهای آمریکایی هستند.

انبوهی از خودروهای مازاد فروخته نشده در سال 2020 روی دست نمایندگی ها مانده است، کرونا هم دیگر به یک پای ثابت مقصرها در همه مسائل زندگی تبدیل شده و  حالا دیگر وقتی صحبت از عدم موفقیت می شود، یکی از عواملی که در ابتدا برشمرده می شود همین شیوع ویروس کرونا است.

حتی پرفروش ترین خودروها، وانت ها و خودروهای شاسی بلند مدل 2020 هم با افت شدید فروش نسبت به سال 2019 مواجه شدند و نمی توان گفت که این مصیبت فقط دامن مدل هایی را گرفته که چندان محبوب نیستند.

آشفتگی فروش خودرو در سال گذشته به کنار، آمار انبارها هم نشان می دهد که خودروسازان بیش از ظرفیت بازار خودرو تولید کرده اند. پژوهشی که آیسیکارز iSeeCars در بین 700 هزار دستگاه خوروی نوی فروخته نشده در انبارها نشان می دهد که صدر جدول را «فورد اسکیپ» اشغال کرده است. در حال حاضر به خاطر وجود فورد «برونکوی اسپورت» که قیمت مشابهی با اسکیپ دارد باعث شده است 90.4 درصد از خودروهای نوی آماده فروش فورد اسکیپ هنوز مدل 2020 در انبارها باشند.

نکته مهم این جا است که متوسط صنعت 22.5 درصد است. در فهرست 10 خودروی نویی که مدل 2020 آن رو دست نمایندگی ها باقی مانده مدل های فورد اکواسپورت (با 71.3 درصد در مقام دوم)، اکسپدیشن (با 61.08 درصد مقام چهارم)، اکسپدیشن مکس (با 59.2 درصد مقام پنجم) و فورد رنجر (با 51.5 درصد مقام هشتم) را به خود اختصاص داده اند.

مقام سوم متعلق به شورولت بولت با 68.9 درصد خودروی جدید مدل 2020 باقیمانده در انبارهای نمایندگی ها است.

مقام ششم متعلق به هیوندایی سانتافه با 57.7 درصد است. بقیه موارد هم تا مقام دهم عبارتند از:  کرایسلر300 (52 درصد)، دوج چارجر (51.2 درصد)، بیوک انویژن (51.1 درصد).

نکته جالب این فهرست، هیوندایی سانتافه، تنها برند غیرآمریکایی جدول 10 خودروی اول فروخته نشده در انبارهای نمایندگی ها است. شاید دلیل آن هم این است که این کراس اور کُره ای، در مدل 2020 با مدل 2021 تفاوت قیمتی چندانی ندارد اما مدل 2021 آن تعداد زیادی نوآوری و روزآمدی ارزشمند دارد.

قیمت پایه سانتافه 2021 در آمریکا 28,025‌ دلار است که فقط 575 دلار با مدل 2020 آن اختلاف قیمت دارد. به طور طبیعی خریداران به مدل 2021 روی می آورند.

برچسب ها

سانتافه
مطالب مرتبط بیشتر
احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا سانتافه تاکسی می‌شود فراخوان سانتافه و سورنتو به دلیل احتمال آتش‌سوزی ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد فصل فروش سانتافه قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) ۷ دهه، ۷‌خودرو غریبه‌های مرز ۳۰۰ سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه ۲۰۱۹؛ لوکس و گیرا معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول توافق ایران و هند برای ساخت پلتفرم مشترک خودرو اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای مظنه خرید Hyundai Santa Fe در دبی چقدر است؟ قیمت جدید هیوندای سانتافه و سوناتا ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور اعلام شد قدرتمندترین مدل سانتافه +عکس فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری بخرید فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل فوری وانت هیوندا می آید هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش دوم: لنت ترمز سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۶۰ ماهه و تحویل فوری بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند فروش سانتافه ۲۰۱۷ با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سانتافه ۲۰۱۷، در شمار امن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار تصاویر لو رفته از سانتافه‌های آینده را ببنید سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید هیوندای سانتافه فول را با چه شرایطی بخریم سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ با تسهیلات ۱۵۰ میلیونی سانتافه ۲۰۱۷ بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ به صورت اجاره بشرط تملیک آغاز شد با ۵۵ میلیون تومان سانتافه بخرید هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه برای خرید سانتافه چقدر باید هزینه کنیم؟ سانتـــافه نامه فروش اقساطی سانتافه فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه آغاز شد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید سانتافه ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد «هیوندای سانتافه» به روز شد سانتافه تا لب مرز، ۷۴ میلیون تومان!
برگشت به بالا