سانتافه تاکسی می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل یک شرکت خصوصی حمل و نقل گفت: با مشارکت بخش خصوصی سانتافه و اُپتیما وارد ناوگان تاکسیرانی می‌شوند.

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

سانتافه تاکسی می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نعمتی مدیرعامل یک شرکت خصوصی حمل و نقل صبح امروز در مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی تهران گفت: با توجه به رویکرد سرمایه گذاران در بخش اقتصادی نیازمند ارتقای سیستم حمل و نقل شهری هستیم.
او افزود: بر این اساس 800 اُپتیما و 200 سانتافه را وارد ناوگان تاکسیرانی می‌کنیم تا هم وسیله حمل و نقل دارای آلایندگی پایین وارد کرده باشیم و هم سبب کاهش آلودگی هوای تهران شویم.

مدیرعامل یک شرکت خصوصی حمل و نقل با بیان اینکه انتظار داریم مردمی که به مال‌ها و مراکز تجاری مراجعه می‌کنند از خودرو‌های جدید استفاده کنند، گفت: کلیه پرسنلی که قرار است با این ماشین‌ها کار کنند با دقت کامل گزینش می‌شوند و ما هم در این موضوع هیچ یک از قوانین را نادیده نگرفته‌ایم.

نعمتی با تأکید بر اینکه این سیستم باید افزایش یابد، گفت: سیستم فعلی تاکسیرانی در شأن راننده و مسافر نیست و ما باید به حق مردم احترام بگذاریم.

برچسب ها

سانتافه
مطالب مرتبط بیشتر
اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا فراخوان سانتافه و سورنتو به دلیل احتمال آتش‌سوزی ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد فصل فروش سانتافه قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) ۷ دهه، ۷‌خودرو غریبه‌های مرز ۳۰۰ سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه ۲۰۱۹؛ لوکس و گیرا معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول توافق ایران و هند برای ساخت پلتفرم مشترک خودرو اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای مظنه خرید Hyundai Santa Fe در دبی چقدر است؟ قیمت جدید هیوندای سانتافه و سوناتا ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور اعلام شد قدرتمندترین مدل سانتافه +عکس فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری بخرید فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل فوری وانت هیوندا می آید هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش دوم: لنت ترمز سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۶۰ ماهه و تحویل فوری بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند فروش سانتافه ۲۰۱۷ با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سانتافه ۲۰۱۷، در شمار امن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار تصاویر لو رفته از سانتافه‌های آینده را ببنید سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید هیوندای سانتافه فول را با چه شرایطی بخریم سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ با تسهیلات ۱۵۰ میلیونی سانتافه ۲۰۱۷ بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ به صورت اجاره بشرط تملیک آغاز شد با ۵۵ میلیون تومان سانتافه بخرید هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه برای خرید سانتافه چقدر باید هزینه کنیم؟ سانتـــافه نامه فروش اقساطی سانتافه فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه آغاز شد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید سانتافه ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد «هیوندای سانتافه» به روز شد سانتافه تا لب مرز، ۷۴ میلیون تومان!
برگشت به بالا