معرفی ۵ کراس‌اوور ۳۰۰ میلیون تومانی بازار کشور؛

غریبه‌های مرز ۳۰۰

عصر خودرو- همانطور که احتمالا خبر دارید، تحولات این روزهای نرخ ارز و همچنین افزایش تعرفه‌های واردات خودروهای خارجی موجب افزایش تصاعدی قیمت خودروها شده است و اگر نرخ‌نامه این روزها را با حدود ۶ ماه پیش مقایسه کنید، قیمت هیچ خودرویی به گذشته‌اش شباهت ندارد.

يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳:۰۰

غریبه‌های مرز ۳۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این موضوع در بازار خودروهای شاسی‌بلند که عمدتا شامل کراس‌اوورها در ابعاد مختلف می‌شود بیشتر حس خواهد شد چرا که بازار این دسته از خودروها همیشه داغ بوده و هست و به غیر از این، عمدتا در نمونه‌های بزرگتری مثل سانتافه، سورنتو، اوتلندر و... قیمت جهانی بالاتری از گزینه‌های دیگری مثل توسان، اسپورتیج، تیوولی و... دارند. بدین ترتیب از آنجا که تعرفه واردات بر اساس درصدی از قیمت مبدا بر روی خودرو اعمال می‌شود و همچنین نرخ ارز نیز در قیمت جهانی آن ضرب می‌شود، عمده افزایش قیمت‌های اخیر با محاسبات ریاضی جور در می‌آیند. بدین ترتیب متاسفانه بازه‌های قیمتی هر دسته از خودروهای موجود در بازار تغییرات فراوانی داشته‌اند و از این رو اکثر کراس‌اوورهای سایز متوسط بازار که پیش‌تر قیمتی در حدود 200 الی 250 میلیون تومان داشتند، به زمره 300 میلیون تومانی‌ها پیوستند. در این نوشتار به بررسی اجمالی 5 کراس اوور سیصد و اندی میلیون تومانی در اوضاع فعلی خواهیم پرداخت.


1- هیوندای سانتافه DM
هرچند که به تازگی نسل جدیدی از این خودرو برای ورود به بازار جهانی آماده شده است اما طبق اعلام هیوندای، سانتافه نسل چهارم یا همان TM قرار است از اواسط تابستان امسال (2018) با مدل 2019 به خریداران تحویل گردد. از این رو چه در ایران و چه در بازار جهانی، هنوز هم نسل سوم سانتافه یعنی DM به فروش می‌رسد. همچنین از آنجایی که در حال حاضر هم آسان موتور و هم کرمان خودرو متصدی فروش محصولات هیوندای در بازار ایران هستند، سانتافه DM در لیست فروش هر دو شرکت قرار دارد. اما مسئله اینجا است که آسان موتور در شرایط ویژه عید تا عید، نمونه 2017 را با قیمت قطعی و نهایی 335 میلیون تومان در معرض فروش قرار داده و این در حالی است که آسان موتور هنوز هم سانتافه 2016 را با قیمت 287 میلیون توانی در سبد محصولاتش دارد. هرچند که قیمت این خودرو در بازار آزاد بعضا به بیش از 350 میلیون تومان هم میل می‌کند که البته در این شرایط، میزان فروش بسیار کم و ناچیز خواهد بود.
اما اگر بخواهیم کمی درمورد مشخصات فنی این خودرو توضیح دهیم باید گفت که سانتافه DM با پیشرانه‌های 4 و 6 سیلندر متفاوتی به بازار جهانی عرضه شده است ولی با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2500 سی سی که از سال 2013 گریبان‌گیر بازار خودروی کشورمان شد، تنها نسخه 2.4 لیتری 4 سیلندر این خودرو را در ایران داریم. اما نکته اینجا است که عمده سانتافه‌هایی که در سال‌های 2014 و 2015 به ایران عرضه شدند، از پیشرانه مذکور با سیستم پاشش سوخت MPI (چند نقطه‌ای) بهره می‌برند و این در حالی است که طی دو سال اخیر، تعداد قابل توجهی از این خودرو با پیشرانه‌های مجهز به سیستم پاشش سوخت GDI که از قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتری بهره می‌برد نیز به ایران وارد شده است. این محصول در تمامی نسخه‌های موجود در ایران از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک برخوردار بوده اما با دو نوع سیستم انتقال قدرت تک یا دو دفرانسیل در بازار موجود است.

 

2- کیا سورنتو UM
اما برادر دوقلوی سانتافه یعنی کیا سورنتو نیز در بازار ایران خوش اقبال بوده و در حال حاضر در باشگاه 300 میلیون تومانی‌ها جای گرفته است. این خودرو که برای نخستین بار با نسل اولش در سال 2008 به بازار ایران وارد شد، حال اواخر دوران عرضه سومین نسلش به بازار جهانی را می‌گذارند و تا سال دیگر باید منتظر معرفی نسل چهارم سورنتو باشیم. اما این خودرو که از پلت فرمی کاملا مشابه با هیوندای سانافه بهره می‌برد و از نظر ابعاد و مشخصه‌های فنی شباهت بسیار زیادی به برادرش دارد، هرچند که نتوانست به اندازه سانتافه پرفروش واقع شود اما ظاهر بسیار جذاب آن که زاده دست تیم پرتوان پیتر شره‌یر (عضو سابق دپارتمان طراحی آئودی و سرطراح فعلی کیاموتورز) است، برای افرادی که به دنبال یک طراحی پخته هستند بسیار ایده‌آل خواهد بود. اطلس خودرو به عنوان نماینده فعلی کیاموتور در بازار کشورمان در حال حاضر دو نسخه از کیا سورنتو با دو قیمت متفاوت در لیست محصولات خود قرار داده است. نمونه نخست، کیا سورنتو UM ساده مدل 2016 است که به دو صورت نقدی با قیمت قطعی 303 میلیون تومان و اقساطی (12 ماهه) با قیمت نهایی 328 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما در کنار آن، نمونه 2018 تیپ GT لاین (که از نظر برخی جزئیات ظاهری و امکانات با نمونه‌های ساده متفاوت است) نیز با قیمت احتمالی 324 میلیون تومان (کاملا نقدی یا به صورت دو مرحله ای با 149 میلیون تومان پیش پرداخت علی‌الحساب) در لیست محصولات این شرکت قرار دارد که اطلس خودرو موعد تحویل 90 روزه را برای آن در نظر گرفته است. البته لازم به ذکر است که نمونه 2018 از نسخه فیس‌لیفت این خودرو خواهد بود ولی از نظر فنی تمام سورنتوهایی که از 2016 الی 2018 در بازار ایران حضور داشته‌اند، موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری GDI دارند.

 

3- رنو کولیوس
کولیوس برای نخستین بار در سال 2012 به بازار ایران عرضه شد که خودروی مورد بحث، نسخه فیس لیفت نسل اول این محصول به شمار می‌رفت. اما کولیوس نسل اول به دلیل ظاهر نه چندان جذاب، آن هم در برابر رقبای کُره‌ای و ژاپنی، نتوانست آنطور که باید و شاید در بازار کشورمان محبوب واقع گردد. تا این که در نخستین دوره از نمایشگاه خودروی تهران (1395)، نگین خودرو از نسل دوم کولیوس رونمایی و فروش آن را از چند وقت بعدش شروع کرد. کولیوس در ابتدا (در نمونه‌های اولیه فاقد اتوپارک) اندکی کمتر از 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود اما پس از این که توسط نگین خودرو تحویل شد، قیمت آن در بازار آزاد جهشی تا حدود 230 میلیون تومان را تجربه کرد. ولی بعد از گران شدن ارز، بسته شدن سایت ثبت سفارش و افزایش تعرفه، قیمت این فرانسوی محبوب که حالا به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی بازار تبدیل شده بود به مرز 300 میلیون تومان دست پیدا کرد و در شرایط این روزها که نگین خودرو فعلا تنها شرایط فروش مشارکتی با یپش پرداخت‌های 80 الی 150 میلیون تومانی و موعد تحویل 60 الی 180 روز کاری را برای این خودرو پیشنهاد می‌کند، قیمت کولیوس در بازار داخل به نزدیک 330 میلیون تومان هم میل می‌کند. این کراس اوور خوش چهره فرانسوی در بخش فنی از قوای محرکه 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد تا با تولید بیشینه توان 170 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 233 نیوتن‌متر، نیروی مورد نیاز شما برای رانندگی در شرایط مختلف را تامین کند. همچنین این خودرو از جعبه دنده X-Tronic ضریب متغیر (CVT) به همراه سیستم چهار چرخ متحرک 4WD  اتوماتیک با حالات مختلف عملکردی و قفل دفرانسیل بهره می‌برد تا کولیوس برای سفرهای خارج جاده‌ای سبک هم آماده باشد.

 

4- نیسان ایکس تریل
اگر به توانایی‌های فنی و عملکرد کلی رنو کولیوس علاقه دارید اما می‌خواهید کمتر هزینه کنید، به شما نیسان ایکس تریل را پیشنهاد می‌کنیم. محصولی که از سال گذشته توسط شرکت جهان نوین آریا به بازار عرضه می‌شود در واقع جایگزینی برای مورانوی نه چندان موفق در بازار ایران و البته برادر دوقلوی رنو کولیوس است. نیسان ایکس تریلی که به بازار ما عرضه شده، در حقیقت نسل سوم این خودرو است که از سال 2013 میلادی در بازار جهانی حضور دارد و با گستردگی خطوط تولیدش در چند کشور متفاوت مثل ژاپن، چین، تایلند، تایوان، مالزی، اندونزی و...، یکی از محصولات بسیار خوش اقبال و پرفروش نیسان در سطح جهانی است که البته در بازار ایران نتوانست همچون کولیوس خوش بدرخشد. به همین خاطر علیرغم تمامی مشکلات پیش آمده در زمینه قیمت ارز، کمیاب شدن خودرو به دلیل بسته بودن پاره وقت وبسایت ثبت سفارش و...، هنوز به بالای 300 میلیون تومان قدم نگذاشته است. بدین ترتیب در شرایط فروش حال حاضر شرکت جهان نوین آریا، نیسان ایکس تریل مدل 2017 با قیمت قطعی 298 میلیون پیش روی شما قرار خواهد گرفت که در صورت پرداخت یک باره مبلغ خودرو، تحویل 5 روزه خواهد بود و در صورت پرداخت دو مرحله‌ای، خودرو پس از 30 روز کاری به شما تحویل می‌گردد. اما در بخش فنی همانطور که گفته شد، نیسان ایکس تریل به دلیل بهره‌گیری از پلت فرم مشابه با رنو کولیوس نسل فعلی، مشخصات فنی کاملا مشترکی نیز با آن دارد. بدین ترتیب در این خودرو نیز شاهد استفاده از پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با بیشینه توان 171 اسب بخاری هستیم و از سیستم انتقال قدرت مشابهی نیز در این محصول استفاده شده است. تنها مسئله حائز اهمیت این است که ایکس تریل چهره و چیدمان فضای داخلی ساده‌تری نسبت به کولیوس دارد و شاید یکی از دلایل اقبال کمتر آن نسبت به برادر فرانسوی‌اش همین باشد.

 

5- میتسوبیشی اوتلندر
اوتلندر یکی از خودروهای خوبی بود که شروع خوبی در بازار ایران نداشت. در واقع در سال 2014، زمانی که شرکت آرین موتور اقدام به واردات این کراس‌اوور خوش‌نام کرد، بسیاری از ایرانی‌ها با توجه به چهره ساده و نه چندان جالب آن نسخه از اوتلندر، روی خوشی به این محصول که فروش خوبی در بازار جهانی داشت، نشان ندادند. اما عرضه نسخه فیس لیفت این محصول ژاپنی در سال 2016 توانست وضعیت را برای اوتلندر تا حد بسیار زیادی تغییر دهد. خصوصا پس از عرضه نسخه تیپ 5 که از امکانات بسیار خوب و قابل رقابت با کُره‌ای‌ها بهره می‌برد، اوتلندر توانست رشد قابل توجهی در بازار داشته باشد. این خودرو که از نظر کلاس و ابعاد، برادر کوچکتر از پاجروی دوست داشتنی و مشهور محسوب می‌شود و همچون چهار خودروی دیگر حاضر در لیست، در زمره خودروهای کراس اوور سایز متوسط قرار می‌گیرد، در حال حاضر با دو نسخه بنزینی و پلاگ این هایبرید در بازار ایران حضور دارد.در واقع در شرایط فروش فعلی شرکت آرین موتور، میتسوبیشی اوتلندر تیپ5 بنزینی مدل 2017 با قیمت قطعی 309 میلیون تومانی فروخته می‌شود و این در حالی است که آرین موتور برای نمونه 2018، قیمت علی‌آلحساب 327 میلیون تومان را اعلام کرده است. اما در همین لیست، میتسوبیشی اوتلندر PHeV مدل 2018 نیز با قیمت علی الحساب 317 میلیون تومان حضور دارد که اگر از جمله افراد دوست دار محیط زیست هستید و به مصرف سوخت و میزان آلایندگی اهمیت زیادی می‌دهید، گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. اوتلندر PHeV از دو موتور الکتریکی به همراه یک موتور بنزینی 2 لیتری بهره می‌برد و همچنین این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک 4WD با کنترل الکتریکی و قفل دفرانسیل است. در مقابل، اوتلندر بنزینی نیز یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری دارد که بیشینه توانش همچون کولیوس و ایکس تریل 170 اسب بخار بوده و از گیربکس ضریب متغیر CVT با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی بهره می‌برد.

نویسنده: معید حمیدی

برچسب ها

میتسوبیشیسانتافهرنو کولئوساوتلندرنیسان ایکس‌تریل
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن میتسوبیشی هم از روسیه رفت میتسوبیشی کلت برای سال ۲۰۲۳ با قدرت هیبریدی عرضه می‌شود برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی شاسی بلند جدید ژاپنی فقط برای مصرف کننده چینی! +عکس میتسوبیشی میراژ اقتصادی ترین خودرویی که می توان خرید! اکلیپس کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری از میتسوبیشی با ۱۵۲ اسب بخار قدرت میتسوبیشی الکتریک و معرفی نمایشگر ۲ حالته برای سیستم سرگرمی خودرو + عکس فراخوان میتسوبیشی در روسیه فراخوان میتسوبیشی برای بیش از ۳۰۰۰ خودرو در روسیه به علت نقص فنی میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر ۲۰۲۲" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ سرانجام رسما معرفی شد میتسوبیشی پاییز ۲۰۲۱ به فروش خودروهای خود در انگلیس پایان می‌دهد هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس اوتلندر ۲۰۲۱ پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! +عکس سانتافه در بین ۱۰ خودروی اول فروخته نشده و مانده در انبارها تولید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در تایلند نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند ادامه زیان مالی میتسوبیشی سانتافه ۲۰۲۱ هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید کاهش پاداش کارکنان میتسوبیشی ادامه تخفیف قیمتی رنو کولیوس برنامه میتسوبیشی برای تعدیل ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به علت بحران مالی کرونا استعفای رئیس میتسوبیشی سقوط ۱۲ درصدی سهام میتسوبیشی ژاپن در معاملات امروز سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر میراژ ۲۰۲۱؛ ژاپنی کوچک ۱۵ هزار دلاری با امکانات ایمنی جدید! +تصاویر پیش بینی میتسوبیشی ژاپن از ضرر ۱.۳ میلیارد دلاری به علت بحران کرونا دو محصول میتسوبیشی در ۲۰۲۱ دستمزد ۵۰۰ هزار دلاری پسر مدیرعامل نیسان در قالب ارز مجازی برای فرار پدر فراخوان میتسوبیشی اوتلندر خداحافظی کولئوس از بریتانیا از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر نگاهی به سانتافه مدل ۲۰۲۱ کشف ۹۹۶ دستگاه اپتیما و سانتافه از پارکینگ یک مرکز تجاری اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم سقوط ۸۹ درصدی درآمد سالانه میتسوبیشی ژاپن احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات میتسوبیشی لنسر مقایسه خودرو رنو کولیوس جدید و کیا اسپورتیج QL تسلا و میتسوبیشی موفق‌ترین برندهای جهان پلیس آلمان برای پاره‌ای از تحقیقات به شرکت میتسوبیشی می‌رود محبوب‌ترین خودروی پلاگین هیبریدی انگلستان بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی آغاز طرح بازدید رایگان زمستانه خودروهای میتسوبیشی خداحافظی میتسوبیشی از دیزلی‌ها سانتافه تاکسی می‌شود توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! بیش از ۴۰ کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین قیمت خودروهای نیسان در بازار (۳ آبان ۹۸) + جدول طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد قیمت خودرو رنو وارداتی در بازار تهران +جدول قیمت خودروهای میتسوبیشی در بازار امروز ۲۱ مهر ۹۸ قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول طرح بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی با جایزه ۷ سکه طلا فرصت محدود مشتریان میتسوبیشی برای شماره گذاری کولئوس ۱۹۰ میلیون تومان ارزان‌تر از اردیبهشت ماه قیمت خودرو رنو وارداتی در بازار تهران +جدول ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! بررسی فنی رنو کولیوس ۲۰۱۸ + مشخصات کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ بررسی فنی میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸ + مشخصات ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند پرفروش‌ترین خودروها در اروپا کولئوس در لباس شیر وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه ژاپن می‌تواند در تولید خودرو به ما کمک کند ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای نسل جدید رنو کپچر شبیه کلیو می‌شود + عکس قیمت میتسوبیشی لنسر در بازار + جدول نمایش انگل‌برگ میتسوبیشی در ژنو گزارش تصویری از تحویل خودروهای نگین خودرو رنو تلیسمان در بازار چند؟ میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار فراخوان سانتافه و سورنتو به دلیل احتمال آتش‌سوزی خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول میتسوبیشی دست دوم چند؟ +جدول میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ را بشناسید میتسوبیشی ASX ۲۰۱۷ را بشناسید ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ رنو کولئوس ۲۰۱۸ در بازار چند؟ موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار میتسوبیشی صفر چند؟ ترکیب مینی‌ون و شاسی بلند در دلیکای میتسوبیشی +عکس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول عزل گون از ریاست میتسوبیشی میتسوبیشی و داستان پر چالش تولید پاژروهای جدید هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو میتسوبیشی در بازار تهران +جدول رنو صفر چند؟ پژو ۳۰۰۸ بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد میتسوبیشی از وانت پیکاپ تریتون ۲۰۱۹ رونمایی کرد میتسوبیشی صفر چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ میتسوبیشی لنسر ۱.۸ مدل ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ قیمت میتسوبیشی صفر چند؟ نرخ فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۸ در بازار چقدر است؟ خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ رنو صفر چند؟ رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد رنو صفر چند؟ فصل فروش سانتافه اولین اخبار منتشر شده از جدیدترین محصول رنو؛ راز رنو فاش شد تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید رشد ۳۶ درصدی سود میتسوبیشی کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو گزارش تصویری افتتاح تعمیرگاه مدرن و مجهز جدید آرین موتور اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد ۵ تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! نگاهی به مشخصات میتسوبیشی میراژ + امکانات و ویژگی ها فروش رنو فرانسه به ایران ۲ درصد کاهش یافت قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) تکذیب فروش نیسان به رنو شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد رونمایی نگین خودرو از شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو شرایط فروش مشارکتی نقدی و اعتباری محصولات رنو رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند با تسهیلات ۴۴ تا ۱۲۵ میلیونی خودرو ژاپنی بخرید حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو البرز ساموراییِ آغازگر فروش ویژه میتسوبیشی در ماه مبارک رمضان رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز ۷ دهه، ۷‌خودرو قیمت جدید محصولات میتسوبیشی در ایران اعلام شد شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی اعلام شد گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس ۲۰۱۸ ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمند برانید با تسهیلات ۴۰ تا ۱۲۰میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان قیمت رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد شرایط فروش جدید نگین خودرو با قیمت قطعی و تخفیف ویژه بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار با ۲۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار فروش بهاره ی محصولات ۲۰۱۸ میتسوبیشی قیمت جدید محصولات میتسوبیشی با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس و تلیسمان متوقف شد با تسهیلات ۱۲۰میلیونی شاسی بلند بخرید شمشیر دولبه ژاپنی سرمایه‌گذاری ۶/ ۵ میلیارد دلاری میتسوبیشی موتورز نوبرانه‌های خودرویی ایران در سال ۹۷ نیسان در بین ۳ برند اول واردات به کشور مجوز پیش فروش ۵ نوع خودرو برای شرکت آرین موتور پویا صادر شد خرید رنو کولئوس با ۱۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت پایان جشنواره تحویل فوری نگین خودرو سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل ۲۰۱۸ و مدل قبلی آن گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از غرفه میتسوبیشی در موتورشو ژنو ۲۰۱۸ با اقساط ۲۴ ماهه بدون سود و قیمت قطعی، ژاپنی سوار شوید در دوره ۶ ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی به دنبال کسب رتبه نخست عاملیت‌های آرین موتور در کشور هستیم نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت تحویل فوری و اقساط ۲۴ ماهه بدون سود محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اهواز ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار نگین خودرو با تخفیف ویژه، سود مشارکت ۱۸درصد و وام ۱۲۰ میلیون تومانی به استقبال بهار رفت فروش ویژه نوروزی محصولات ۲۰۱۸ میتسوبیشی نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه ۲۰۱۹؛ لوکس و گیرا رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال ۹۶ عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۸ به‌زودی در ایران + قیمت جشنواره فرصت بهاری رنو آغاز شد معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش شاسی بلند PHEV جدید میتسوبیشی در ایران چه مشخصاتی دارد ؟ رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران آرین موتور خیال مشتریان را راحت کرد واردات ۷۱۴ میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور افزایش سود میتسوبیشی قیمت جدید رنو تلیسمان و کولیوس با مدل ۲۰۱۸ اعلام شد ژاپن ۹۶ دستگاه خودروی الکتریکی و هیبریدی به پلیس گرجستان تحویل داد میتسوبیشی با سبد کامل محصولات ۲۰۱۸ در گرگان رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد نگین خودرو رنو تلیسمان و کولئوس را از بخشنامه فروش خود حذف کرد گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل ۲۰۱۸ محصولات میتسوبیشی گزارش تصویری از حضور محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول توافق ایران و هند برای ساخت پلتفرم مشترک خودرو فروش ویژه خودروهای ۲۰۱۸ میتسوبیشی موتورز اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد بررسی و نگاهی به میتسوبیشی L۲۰۰ و ویژگی‌های آن؛ غریب آشنا سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها قیمت‌گذاری محصولات نگین خودرو، ۵۰درصد کمتر از افزایش تعرفه‌ها ۸ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تولید نخواهد شد (+عکس) با اقساط ۲۴ ماهه خودرو ژاپنی سوار شوید خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو شرایط فروش ویژه دی ماه نیسان جوک و ایکس تریل اعلام شد معرفی خودروهای جدید; میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۱۸ برای تست درایو محصولات میتسوبیشی ثبت نام کنید طرح پیشواز فصل سرد برای خودروهای میتسوبیشی با تسهیلات ۹۵ میلیونی، شاسی بلند ژاپنی بخرید جدیدترین قیمت و شرایط فروش نیسان ایکس تریل مظنه خرید Hyundai Santa Fe در دبی چقدر است؟ کولئوس و تلیسمان، تاج پادشاهی خودروهای وارداتی را بر سر گذاشتند؛ ملاقات با پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در غرفه نگین خودرو قیمت جدید هیوندای سانتافه و سوناتا ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور اعلام شد معرفی ۷ خودروی جان‌سخت در ایران شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی بازگشت میتسوبیشی به چرخه سود میراژ را با پیش پرداخت ۳۳ میلیون تومانی خریداری کنید خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران با تسهیلات ۱۲۰ میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید درپرفروش ترین خودروهای شش ماهه امسال ۵ محصول از رنو خودنمایی می کند در راستای احترام به محیط زیست گردهمایی ایکس تریل سواران لغو شد فروش اقساطی بدون بهره محصولات میتسوبیشی همچنان ادامه دارد با وام ۵۷ میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید +جزییات خودروی عجیب میتسوبیشی به نمایشگاه توکیو می‌رود (+عکس) میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس مدل هوشمند میتسوبیشی قدرتمندترین مدل سانتافه +عکس امداد خودرو میتسوبیشی، در تمام کشور همراه شما فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه آشنایی با رنو کولئوس+تصاویر طبیعت‌گردِ طبیعت دوست قیمت خرید و فروش محصولات Mitsubishi در بازار دبی آتش زیر خاکستر فروش رنو فرانسه در ایران به مرز ۱۰۰ هزار دستگاه رسید میتسوبیشی تصویری از کانسپت آتی خود را منتشر کرد لندروور از دیسکاوری اسپرت خود رونمایی کرد رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! رنو کولئوس، نیسان ایکس‌ترِیل یا میتسوبیشی اوتلندر؟! میتسوبیشی اوتلندر بخریم یا رنو کولئوس؟! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری بخرید آغاز به کار نماینده رسمی بریجستون از فردا در ایران ‌۳خودروساز بزرگ جهان متحد شدند با تسهیلات ۳۰ تا ۹۵ میلیونی میتسوبیشی بخرید کسوف میتسوبیشی با ۸۰ میلیون تومان، تویوتا کمری گرند، میتسوبیشی پاجرو یا نیسان ماکسیما؟! گزارش تصویری از حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز عرضه خودروهای پرمیوم DS با شرایط فروش ویژه در تبریز میتسوبیشی در تبریز، پر قدرت تر از همیشه با میتسوبیشی مسافر ژاپن شوید افزایش ۲۰ درصدی فروش شاسی‌بلند های میتسوبیشی در آمریکا محصولات میتسوبیشی را با تسهیلات ۳۳ تا ۹۵ میلیون تومانی بدون بهره بخرید فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل فوری قیمت محصولات ۲۰۱۸ رنو در ایران اعلام شد وانت هیوندا می آید این خودروهای ژاپنی را با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره بخرید خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول با تسهیلات بدون بهره و چهار روزه میتسوبیشی بخرید خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) میتسوبیشی لنسر را با تسهیلات بدون بهره بخرید میتسوبیشی از نسل جدید باتری خودروهای الکتریکی خبر داد کامیونت پر قدرت میتسوبیشی پیشرو در جاده های ایران تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد تحویل تلیسمان و کولئوس به‌روز خواهد شد میتسوبیشی خودروی برقی به بازار ایران عرضه می‌کند شرایط فروش ویژه ی میتسوبیشی در نمایشگاه مشهد گزارش تصویری مراحل ساخت غرفه آرین موتور حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد عرضه سه مدل جدید میتسوبیشی و DS تا پایان سال با تسهیلات ۳۰ تا ۹۵ میلیونی میتسوبیشی بخرید MIVEC ،تکنولوژی اختصاصی خودروهای میتسوبیشی استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد هدایای ویژه نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو شیراز گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو شیراز شرایط ویژه ی فروش میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز بهار نگین خودرو در گرمای شیراز میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز، پر قدرت تر از همیشه ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش دوم: لنت ترمز توقف فروش رنو کولئوس ۲۰۱۸ توسط نگین خودرو رشد ۱۳۰ درصدی تولید محصولات میتسوبیشی به روزرسانی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت در اندونزی میتسوبیشی در جشن بزرگ خودرویی برج میلاد سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۶۰ ماهه و تحویل فوری بخرید تحویل ۴ روزه ی هاچ بک ژاپنی ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا هاچ بک ژاپنی را با تسهیلات بدون بهره بخرید+جزییات جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد افتتاحیه نمایشگاه مرکزی میتسوبیشی در آیت الله کاشانی برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی برنامه‌های گسترده رنو برای بازار ایران ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست پیروزی نیسان در ۵ کلاس خودرویی در ارزیابی رضایت مشتریان توسط موسسه AutoPacific چگونه محصولات میتسوبیشی را اقساطی بخریم؟ سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند آرین موتور استخدام می کند با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره شاسی بلند ژاپنی بخرید محصول جدید رنو با قیمت زیر ۱۵۰ میلیون تومان در راه ایران دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان بخت و اقبال در منطقه آزاد سال تغییر موازنه قدرت عرضه رنو کولئوس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی و سود مشارکت الماس خــاص ۶۳۵ دستگاه میتسوبیشی هیبریدی در ناوگان پلیس اوکراین فروش شاسی بلند میتسوبیشی با شرایط ویژه یک خودروی خانوادگی با پهپاد ترکیب شد فروش سانتافه ۲۰۱۷ با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری "فروش رنو کولئوس ۲۰۱۸ بزودى توسط نگین خودرو" میتسوبیشی ۱۰۰ ساله شد سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید ورود رنو کولئوس به ایران فروش رنو کولئوس ۲۰۱۷ با قیمت قطعی آغاز شد سانتافه ۲۰۱۷، در شمار امن‌ترین شاسی‌بلندهای بازار آغاز فروش بهاری نیسان با وام بدون بهره ۱۲۰۰ کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی احیای "پیرمرد" در جشن تولد ۱۰۰ سالگی اش تصاویر لو رفته از سانتافه‌های آینده را ببنید با تسهیلات بیش‌تر و بدون بهره میتسوبیشی بخرید میتسوبیشی را اقساطی و بدون بهره بخرید آغاز فروش نگین های رنو روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو تولید نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندر به تاخیر می‌افتد پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند طرح ویژه امداد نوروزی آرین موتور برای خودروهای میتسوبیشی سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران شرایط فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد خاک بازی با کولئوس فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس ۲۰۱۷ آغاز شد هیوندای سانتافه فول را با چه شرایطی بخریم Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) تجربه رانندگی آفرود کولئوس جدید سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد سوهانک زیر پای کولئوس برف‌بازی با کولئوس برای خرید میتسوبیشی با شرایط استثنایی تا جمعه فرصت دارید برند میتسوبیشی بالاترین میزان رضایتمندی از دید مشتریان سخت گیر آلمانی را بدست آورد وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند تمدید شرایط فروش ویژه نمایشگاه میتسوبیشی و DS تا ۶اسفند اعلام شرایط جدید فروش نیسان با تخفیف‌های استثنایی میتسوبیشی مدلEclipse را احیا می‌کند فوسو، تکنولوژی ژاپنی با مهندسی آلمانی لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ با تسهیلات ۱۵۰ میلیونی سانتافه ۲۰۱۷ بخرید ایده آل ترین شرایط خرید برای یک کراس اوور ژاپنی پسرکِ چابکِ شرقی! جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد دومین حضور آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در نمایشگاه خودرو اصفهان جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی میتسوبیشی ASXهای فیس لیفت در آستانه تحویل به مشتریان "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش اکس-تریل با پرداخت ۲ مرحله ای و تحویل ۳۰ روزه با پلاک نیسان اکس-تریل با قیمت ۲۴۸میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران میتسوبیشی رقیب قشقایی را در آستین دارد چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی شاسی‌بلند ۲۰۰ میلیون تومانی رنو، معادلات بازار را به هم می‌زند! کولئوس را بیشتر بشناسید + تصاویر پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد میتسوبیشی ASX نیوفیس با قیمت ۱۷۱.۹میلیون تومان رونمایی شد میتسوبیشی ASX جدید فردا رونمایی می‌شود انتخاب طبقه متوسط فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ به صورت اجاره بشرط تملیک آغاز شد آغاز فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره جذابیت در گوانجو به سبک رنو کولئوس ژنرال بلندقامت رنو رنو کولئوس، برترین SUV سال فروش پاییزی مدل های ۲۰۱۷ میتسوبیشی با شرایط فروش استثنایی با ۵۵ میلیون تومان سانتافه بخرید مفهوم لوگو خودروسازان جهان هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه میراژ ۲۰۱۷ جدید قیمت خورد + شرایط فروش سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ برای خرید سانتافه چقدر باید هزینه کنیم؟ سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی فروش اقساطی و بدون کارمزد میتسوبیشی اوتلندر سانتـــافه نامه میتسوبیشی سریع‌ترین آسانسور جهان را ساخت موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان آغاز به کار دومین عاملیت فروش و خدمات پس از فروش آرین موتور در مشهد مقدس شاسی‌بلند چهار چرخ متحرک میتسوبیشی، با چهار موتور! فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط بدون بهره و تخفیف نقدی بزرگترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران افتتاح شد فروش اقساطی سانتافه فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه رقابت سامورایـــی‌های کوچک معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: میتسوبیشی با یک اس یو وی کانسپت در پاریس حضور دارد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو ارومیه تنها ۲ روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی تنها یک هفته تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی تخفیف ویژه "یک درصدی" محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش نقدی انواع محصولات هیوندای شرایط فروش ویژه تابستانه خودروهای Mitsubishi سامورایی ها در نمایشگاه خودرو شیراز با میتسوبیشی سفر سنگاپور را تجربه کنید افتتاح چهارمین نمایشگاه آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ، در شرق تهران کامیونهای دایملر در ایران تولید خواهدشد میتسوبیشی با "گراند تورر" به پاریس می رود فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه آغاز شد سامورایی الماس‌نشان غرامت نیم میلیارد دلاری میتسوبیشی به صاحبان خودرو داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس آغاز فروش اقساطی اوتلندر با شرایط ۱۲ ماهه فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ تحویل ۱۵ روزه خودروهای میتسوبیشی توسط آرین موتور مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید سانتافه ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ نیسان، میتسوبیشی را خرید فروش بدون کارمزد خودروهای میتسوبیشی با اقساط بلند مدت ۲۴ ماهه فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت رنو، کولئوس را با ظاهری جدید روانه بازار می‌کند کولئوس جدید رنو از نمای جلو دقیقا شبیه تالیسمان است+ تصاویر شاسی بلند جدید رنو را ببینید رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس ۲۰۱۷ جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد فروش فوری میتسوبیشی میراژ با تخفیف ویژه هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان! طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی جدیدترین قیمت انواع محصولات میتسوبیشی خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای میتسوبیشی + قیمت هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد تمرکز «میتسوبیشی» بر تولید خودروهای پاک کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش توسط آرین موتور رُخ تازه کوچولوی شهری میتسوبیشی نقابی خشمگین بر چهره شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی ورود خودروساز ژاپنی به صنعت هواپیماسازی جهان آقای خاص پوست انداخت میتسوبیشی یک کراس اور جدید را روانه بازار آمریکا می کند هوش مصنوعی به خودروها نفوذ می‌کند پیش‌نمایشی اغراق شده از شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی پاجرو اسپرت ۲۰۱۶ رونمایی شد اطلاعات‌جدیدترین‌خودرو الکتریکی میتسوبیشی‌ شرایط فروش اوتلندر ۲۰۱۶ اعلام شد قیمت اوتلندر جدید در بازار ایران مشخص شد ارزش گمرکی میتسوبیشی‌های مدل ۲۰۱۶ اعلام شد جنگ ژاپـنی میتسوبیشی فیس لیفت لنسر معرفی شد «هیوندای سانتافه» به روز شد ماشین میتسوبیشی لنسر راببینید همه مردان «میتسوبیشی» جانشینی برای پاجِرویی که ما نمی‌شناسیم! میتسوبیشی پاجیرو اسپرت به بازار اروپا راه می یابد تاریخچهٔ میتسوبیشی لنسر اِوولوشن پاجرو ۲۰۱۶ رونمایی شد بازگشت میتسوبیشی به ژاپن تویوتا و میتسوبیشی در راه تهران میتسوبیشی به تولید در آمریکا خاتمه می‌دهد سامورایی‌های فراموش شده خوشدست و اقتصادی بررسی میتسوبیشی لنسر اولوشن ۲۰۱۵ ماشین میتسوبیشی شوگان را ببینید مذاکره با شرکت میتسوبیشی برای تولید در چابهار سانتافه تا لب مرز، ۷۴ میلیون تومان! فراخوان ۱۳۰ هزار میتسوبیشی میتسوبیشی ASX اِوو برپایه مدل کانسپت خودرو برقی میتسوبیشی در راه است
برگشت به بالا