معرفی خودرو؛

کیا سورنتو ۲۰۱۸ را بشناسید

عصر خودرو- کیا سورنتوی جدید، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت در سال ۹۶ رونمایی شد.

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

کیا سورنتو ۲۰۱۸ را بشناسیدکیا سورنتو 2018 را بشناسیدکیا سورنتو 2018 را بشناسیدکیا سورنتو 2018 را بشناسیدکیا سورنتو 2018 را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیا سورنتوی جدید، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت در سال 96 رونمایی شد و اواخر همین‌ سال  وارد بازار اروپا شد. این شاسی‌بلند با طراحی بدنه و کابین تازه دیده می‌شود و به جدیدترین فناوری‌های ایمنی و ارتباطی درون خودرویی کیا مجهز است. شاسی‌بلند جدید کیا در نوع GT Line هم عرضه می‌شود، مدل هشت سرعته اتوماتیک با پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی هم موجود است.

طراحی بدنه و فضای داخلی
طراحان شرکت کیا، اصلاحات جدیدی برای بدنه خودرو در نظر گرفته‌اند؛ سپر‌های بازنگری‌شده، چراغ‌های LED جدید عقب و جلو و پرداخت جدید متالیک تیره برای جلوپنجره با طرح ببری شکل، جزو این تغییرات هستند. نتیجه این اصلاحات، ظاهری هدفمند و پیچیده برای کیا سورنتوی جدید است. رنگ‌های اسپرسو غلیظ و آبی تیره جاذبه‌ای هم در کنار طرح جدید برای چرخ‌های 17، 18 و 19 اینچی آلومینیوم آلیاژی سورنتو، موجود هستند. در کابین؛ فرمان، صفحه اطلاع‌رسانی و نمایشگر LCD کنترل آب‌وهوای جدیدی دیده می‌شود. علاوه بر آن، داشبورد خودرو به سیستم ناوبری بصری صوتی جدیدی (Audio Visual Navigation) مجهز شده است.

در فضای داخلی سورنتو 2018، از مواد نرم و چرم با تناسب بیشتر استفاده شده است تا محیطی باکیفیت به وجود بیاید. مشتری‌ها در این بخش بین دو طرح تک رنگ (مشکی) و دورنگ (مشکی و بژ سنگ) و پوشش چرم و پارچه، حق انتخاب دارند. پوشش چرم قهوه‌ای یا خاکستری روشن هم به عنوان گزینه دلخواه وجود دارد. صندلی راننده و شاگرد به ترتیب به پشتیبان کمر چهارسو و دوسوی قابل تنظیم مجهز شده‌اند که در افزایش راحتی سرنشین‌ها موثر است.

قوای محرکه
کیا سورنتو 2018، اولین شاسی‌بلند این شرکت است که به سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک مجهز می‌شود. این جعبه‌دنده بومی که سال 2016 عرضه شد؛ درحالی که اندکی از سطح آلایندگی خودرو می‌کاهد، تعویض‌ دنده نرم و سواری محکم و قاطعی را فراهم می‌کند. سیستم انتقال قدرت جدید که 143 فناوری تازه اختراع شده دارد، برای مدل‌هایی که به پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی مجهز هستند، موجود خواهد بود.

سیستم فعلی جایگزین جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک قبل شده است و البته گزینه شش سرعته دستی هم در لیست دیده می‌شود. در مقایسه با سایر سیستم‌های انتقال قدرت اتوماتیک، گزینه هشت سرعته جدید کیا به دریچه‌های کنترل کمتری نیاز دارد که اتصال مکانیکی مستقیم بیشتری به پیشرانه ایجاد می‌کند. این فناوری سبب می‌شود که سرعت تعویض‌ دنده نسبت به نمونه شش سرعته اتوماتیک قبلی بیشتر شود، همچنین تعدد دنده‌ها، علاوه بر افزایش شتاب در کاهش انتشار کربن‌دی‌اکسید از رقم 172 به 159 گرم در هر کیلومتر موثر است.برای این سیستم انتقال، چهار حالت مختلف اقتصادی (Eco)، راحتی (Comfort)، اسپرت (Sport) و هوشمند (Smart) در نظر گرفته شده است. راننده می‌تواند به کمک سیستم الکترونیکی انتخاب حالت سواری سورنتو، اقدام به انتخاب حالت مورد نظر خود کند. هر حالت امکان شخصی‌سازی واکنش قوای محرکه (بهبود مصرف سوخت یا تغییر مشخصه‌های شتاب‌گیری بر اساس اولویت) در برابر کنش راننده را فراهم می‌کند.

انتخاب حالت سواری با وزن سیستم کمکی گردش فرمان هم سازگار می‌شود و حرکت فرمان را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. حالت هوشمند جدید به منظور فهم و پیش‌بینی رفتار و اولویت‌های راننده هنگام هدایت و گردش فرمان خودرو طراحی شده است. با انتخاب این حالت، خودرو به صورت خودکار بین حالت‌های Eco، Comfort و Sport جابه‌جا می‌شود؛ در این حالت سورنتو با کنش و رفتار راننده در کنترل فرمان و در شرایط مختلف جاده‌ای هماهنگ می‌شود، در سرعت‌های مختلف و محیط‌های سواری گوناگون به حالت از پیش تعیین شده و بنابر اولویت راننده عمل می‌کند.

مدل GT Line
کیا مدل GT Line را با الهام گیری از ظواهر مدل‌های قدرتمندتر خود در راستای افزایش تقاضا و مشتری، برای سورنتو هم عرضه کرده است. گروه GT Line اجزای جذاب ارتقائی‌ای را برای ظاهر در بردارد که از این موارد می‌توان به چراغ‌های LED مه‌شکن چهارلامپی، کالیپر‌های قرمز ترمز، پایه‌های زیر درب برجسته‌تر و نشانه‌گذاری با عنوان GT Line برای ایجاد تمایز بین سایر مدل‌های سورنتو، اشاره کرد. در مدل‌های دیزلی، اگزوز دوقولی کرومی جدید دیده می‌شود. فضای داخلی مدل‌های GT Line، گزینه‌های بهبودسازی مدل استاندارد را در خود جای داده است. علاوه بر آن به صندلی‌های دوخت‌ودوز شده با چرم مشکی و خاکستری متضاد به همراه نماد GT Line، آراسته شده است. نوع GT Line، پدال‌های تعویض‌دنده منحصربه‌فرد و هایلایت‌هایی به رنگ کروم اطلسی در سرتاسر فضای داخل دارد.

ایمنی
شاسی‌بلند موفق کیا سورنتو 2018، اخیرا در تست‌های تصادف و استحکام مؤسسه ایمنی بزرگراه آمریکا بالاترین نمره را کسب کرده است. این امتیاز بالا به لطف فناوری‌های فعال و کارآمد ایمنی این خودرو حاصل شده است. برای اولین بار سورنتو با جدیدترین سیستم‌های دستیار راننده هوشمند کیا (DRIVE WiSE Advanced Driver Assistance Systems) عرضه می‌شود. DRIVE WiSE معرف فلسفه کیا در ایجاد وسایل نقلیه ایمن با فناوری‌های ایمنی فعال است که به منظور جلوگیری یا کاهش اثر و خسارت برخوردها طراحی شده‌اند. سیستم جدید هشدار آگاهی راننده (Driver Attention Warning) از حواس‌پرتی و خواب‌آلودگی راننده جلوگیری می‌کند. این سیستم رفتار راننده و خودرو را زیر نظر می‌گیرد و در مواقعی که عدم تمرکز راننده را احساس کند، پیغام هشدار صوتی و تصویری را روی صفحه اطلاع‌رسانی ظاهر می‌کند.

لازم به ذکر است که در قاره اروپا، خستگی و خواب‌آلودگی به عنوان عاملی کلیدی در بروز بیش از 25 درصد تصادفات جاده‌ای مطرح است. طبق آمار سازمان ملی مدیریت ایمنی بزرگراه ایالات متحده، سالانه حدود 100,000 تصادف که علت آن خستگی و خواب‌آلودگی راننده است توسط پلیس گزارش می‌شود. این رقم سالانه حدود 1,550 کشته و 71,000 زخمی را رقم می‌زند.

سایر تجهیزات ایمن‌سازی سورنتو شامل دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار تنظیم جهت نور (این دستیار به صورت خودکار در مواقع لازم نور چراغ‌ها را در جهت پایین تنظیم می‌کند و زمانی که جاده خلوت شود مجددا نوربالا را روشن می‌کند) و چراغ‌های LED جلو با قابلیت چرخش نور در پیچ‌ها می‌شود. این امکانات کیا سورنتو را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای کلاس خودش تبدیل می‌کند.

فناوری
کیا سورنتو 2018 با جدیدترین نمایشگر 8 اینچی سرگرمی و لمسی کیا در کنار ناوبری و خدمات ارتباطی کیا با برند تام‌تام (شرکت هلندی تولیدکننده محصولات ترافیکی، ناوبری و نقشه‌برداری) عرضه می‌شود. سیستم جدید برنامه‌های اپل CarPlay و اندروید Auto را دارد که امکان یکپارچه‌سازی کامل با گوشی‌ هوشمند را فراهم می‌کنند. اندروید اتو با اندروید 5.0 لالی‌پاپ و بالاتر و اپل کارپلی هم با آیفون 5 و نسخه‌های جدیدتر سازگار است. در وسط کنسول شارژر بی‌سیم وجود دارد که به سرنشین‌ها امکان شارژ گوشی را در حرکت می‌دهد. خریداران می‌توانند سورنتو را با سیستم صوتی هارمان/کاردون تجهیز کنند. این سیستم صوتی 640 وات قدرت دارد و دارای 10 اسپیکر با صدای فراگیر است.

فناوری بازیابی Clari-Fi، سیگنال‌های صوتی از دست رفته در فرایند فشرده‌سازی دیجیتال را بازسازی می‌کند و صدای با وضوح بالا را به موسیقی دیجیتالی فشرده بازگردانی می‌کند. فناوری صوتی فراگیر QuantumLogic، سیگنال‌های صدای ضبط‌ شده اصلی را استخراج می‌کند و آن‌ها را در استیج صوتی چندبعدی و به صورت واضح مجددا توزیع می‌کند. در نتیجه صدایی اصلاح‌شده، واضح و با جزئیات بالا از آهنگ‌های مورد علاقه راننده در اختیار او قرار می‌گیرد. ضمانت کیفیت کیا سورنتوی جدید با گارانتی کارکرد 160,000 کیلومتری و 7 ساله این شرکت تکمیل می‌شود. مشخصات مدل‌های بریتانیا و قیمت خودرو به زودی اعلام می‌شود.

مشخصات فنی
نسخه‌های مختلف کیا سورنتو 2018، پنج در، پنج یا هفت سرنشین با پوسته‌ بدنه یکپارچه تمام فولادی عرضه می‌شوند. خریدار بین پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی چهار سیلندر خطی که قدرت را به چرخ‌های عقب و جلو منتقل می‌کنند و همچنین جعبه‌دنده‌های شش سرعته دستی، شش و هشت سرعته اتوماتیک (بسته به مدل) حق انتخاب دارند. این مدل با پیشرانه‌های 2.0 لیتری دیزلی 4 سیلندر خطی و 16 سوپاپ با قدرت 182 اسب‌بخار و گشتاور 402 نیوتن‌متر، 2.2 لیتری دیزلی 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با قدرت 197 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 441 نیوتن‌متر و 2.4 لیتری بنزینی تزریق مستقیم 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با قدرت 185 اسب‌بخار و گشتاور 241 نیوتن‌متر عرضه می‌شود که همگی در سطح آلایندگی استاندارد یورو 6 قرار دارند.

برچسب ها

صنعت خودرو کره جنوبیسورنتوکیا سورنتوکیا موتورز
مطالب مرتبط بیشتر
سانتافه ۲۰۲۴ : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس سورنتو جدید از راه رسید+عکس پیکانتو جدید معرفی شد+عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است ریزش قیمت دوباره در تسلا ثبت اولین مازاد تجاری کره‌جنوبی در فروش خودرو پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد کره قطب تولید آینده رنوی برقی خواهد شد جنسیس جدید معرفی شد+عکس هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس ۶ محصول کیا با چه قیمتی به گمرک ایران رسیدند؟+جدول دو مهمان تازه کیا در شوروم کوشاخودرو کیا سول جی تی-لاین؛ یک مجموعه کامل و خوش قیمت کره ای! +عکس موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی بسترسازی پیش از آغاز واردات توسط کوشاخودرو جنسیس جی وی۸۰ کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران جدید خودروساز پرچالش کره ای! +عکس نگاهی به بلندقامتان وارداتی کیا عملکرد ابرخازن‌ها در خودروهای برقی با نانوکامپوزیت بهبود یافت تسلا در کره جنوبی ارزان شد رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود سانگ یانگ تورس؛ شاسی بلند جدید بین کوراندو و رکستون ظاهر شد! + عکس سال ۲۰۲۳، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ کارت قرمز کره جنوبی به تسلا نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس کیا استونیک؛ کراس اوور کوچک کره ای که کمتر شناخته شده است! +عکس بازگشت هاچ‌بک شهری کیا به ایران اتوبوس بدون راننده در خیابان‌های سئول تسلا برای سرمایه‌گذاری دست روی کدام کشور گذاشت؟ اعلام قیمت کیا EV۶ مدل ۲۰۲۳ این خودرو محبوب ایرانیان به هیچ عنوان به کشور وارد نمی‌شود! کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی ۵۰۰ هزار خودرو می‌سازد هیوندای موتور افول کرد افزایش تولید کارخانه جدید جنرال موتورز به نیم میلیون خودرو هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس هیوندای برای ۵۳ هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد کیا نیرو هیبرید ۲۰۲۳؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس فروش تراشه‌سازان کره‌ای کاهش یافت خودروسازان کره‌ای نباید در اولویت واردات باشند ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ ری(Ray)؛ خودروی کوچک ۱۰ هزار دلاری کره ای +عکس استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس ۱۰ سال با ۱۰ خودروی مهم هیوندای+عکس هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید کیا سورنتو PHEV ۲۰۲۲ در مقابل تویوتا راو ۴ پرایم ۲۰۲۲ پای خودروهای خودران به کره جنوبی باز شد به‌روزرسانی چشمگیر خودروی کره ای +عکس هیوندای و شهر ۳۴ هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس خداحافظ سوناتا تولید سالانه ۱.۴۴ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس نرخ ارز به داد هیوندای رسید! آرایش تازه شرقی فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها جدیدترین محصول از پرچمدار خودروسازی کره جنوبی +عکس گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی باارزش ترین شرکت خودروسازی جهان نقره داغ شد اسپورتیج جدید برقی-بنزینی شد+ عکس کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس مهم ترین خودروی کیا موتورز آماده فروش +عکس شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد تست تاکسی هوایی در کره‌جنوبی سورنتو جدید؛ شاسی بلند جذاب کره ای با سابقه حضور در بازار ایران + عکس خودروی پرطرفدار کره ای با مدل ۲۰۲۲ + عکس هیوندای جدید ۲۰۲۲ و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس سورنتو پلاگین هیبرید ۲۰۲۲؛ محصول مطرح کیا موتورز با پیشرانه جدید معرفی شد+عکس جنسیس GV۶۰؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس عرضه جنسیس جدید اسپورتیج جدید؛ تغییرات جدی در طراحی و فناورانه هایی داخل اتاق! +عکس اولین تصاویر واقعی از کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ منتشر شد+ عکس پرفروش ترین خودروهای کره ای در سال ۲۰۲۱ کیا سید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا +عکس النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد +عکس از زبان طراحی جدید کیا چه می دانید؟ کیا اسپورتیج با ظاهری جدید رونمایی شد+عکس کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ در ژوئیه با طراحی جدید تولید می‌شود هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد ایی ویی۶(EV۶)؛ برترین محصول کیاموتورز به آمریکا می رود+ عکس سدان کیا K۹ با فیس‌لیفت جدید رونمایی شد برنامه ۴۵۰ میلیارد دلاری کره برای ساخت بزرگترین پایگاه تراشه سازی جهان قلمرو کُره‌ای‌ها بازگشتی به یک محصول دهه ۷۰ که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس یک خودروی شهری که سوپراسپرت ها را به چالش می کشاند! +عکس توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه سورنتو جدید؛ هیبریدی با ظاهری متفاوت مشخصات هیوندای i۲۰ جدید سریع ترین خودروی کیا موتورز با مدل ۲۰۲۲ و نسخه ویژه اسکورپیون برای بازار آمریکا +عکس استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس کیا ۳۸۰ هزار وسیله نقلیه را برای خطر آتش سوزی فراخواند هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس "آیونیک ۵"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد هیوندای میسترا ۲۰۲۱؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای متفاوت ترین خودروی کیا موتورز در امارات! +عکس کیا K۸؛ معرفی خودرویی که جایگزین کادنزا در کیا موتورز می شود +عکس آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" امکاناتی جدید به کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ اضافه شد خودروهای برقی هیوندایی برای ۲۰۲۱ هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود ۲۰۲۱+ عکس کیا سورنتوی جدید پنج ستاره شد فراخوان هیوندای برای ۱۲۹ هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور خیز فروش کیاموتورز فراخوان‌ها رکورد شکستند رکستون ۲۰۲۱؛ فیس لیفت جدید از شاسی بلند آشنای سانگ یانگ در بازار ایران +عکس آفرودرهای زیبای کره ای معرفی شدند +عکس جنرال موتورز آمریکا مجبور به ترک کره شد آشنایی با کیا سورنتو جدید حضور یک محصول لوکس جدید در لیست فروش کیا موتورز +عکس کاهش فروش جهانی خودروسازان کره جنوبی در ماه اکتبر صادرات ۹.۳ میلیارد دلاری خودرو کره جنوبی در ۳ ماه کاهش ۵۹ درصدی سود کیا سورنتو ۲۰۲۱ در نسل چهارم؛ فناورانه تر از همیشه با طراحی کاملا متفاوت+عکس رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو مسدود شدن دستمزدها در هیوندای توسان ۲۰۲۲؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر کیا پگاس؛ سدان کره ای ۱۱ هزار دلاری در آسیا+تصاویر صادرات خودروی کره‌جنوبی برای چهارمین ماه متوالی افت کرد تولید هیوندای برقی در سنگاپور کیا k۵ جدید ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید+تصاویر افزایش قیمت نسل جدید کیا سورنتو هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر کیا تلورید چه ویژگی جدیدی را ارائه می‌دهد؟ نگاهی به کیا سدونا مدل ۲۰۲۱ هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت + فیلم کره جنوبی چگونه ماشین‌ساز شد؟ نگاهی به کیا سلتوس ۲۰۲۱ به‌روزرسانی کیا ریو اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم رویکرد کره جنوبی برای استفاده بیشتر از خودروهای سازگار با محیط زیست نگاهی به سوناتای هیبریدی ۲۰۲۰ پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم تجهیز سورنتو به دوربین نقاط کور هاچ بک کوچک ۱۰ هزار دلاری در بازار کره جنوبی +تصاویر کیا از خودروی جدید موهاوی ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد + تصاویر موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد تصاویر جدید کیا اسپورتیج ۲۰۲۰ + فیلم ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای افت ۳۹ درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای ۲۰۲۱ + تصاویر چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت توقف چند روزه خط تولید کیاموتورز بخاطر کرونا مزدایی که تبدیل به پراید شد! هیوندای ولوستر N مدل ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند رونمایی از نسل جدید کیا سراتو + فیلم یک پنجم فروش کیاموتورز، خودروهای برقی بودند! فراخوان ۴۵ هزار خودرو در کره جنوبی! تمدید گارانتی خودروهای کیاموتورز به‌ علت کرونا بررسی فنی نسل جدید هیوندای i ۳۰ + فیلم کیا موتورز ۳ کارخانه خود را در کره جنوبی تعطیل می کند صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات کیا سراتو هیوندای النترا ۲۰۲۱؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر بررسی نسل‌های جدید اپتیما و سوناتا + فیلم افت ۹۵ درصدی فروش خودروسازان کره‌ای! مقایسه خودرو رنو کولیوس جدید و کیا اسپورتیج QL کیا سورنتو به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رسید مشخصات فنی کیا سورنتو جدید میانسالان کُره‌ای انتشار تصاویر تبلیغای خودرو سورنتو توسط شرکت کیا بررسی فنی جنسیس GV۹۰ +مشخصات درس‌های سئول برای جاده مخصوص "کیا سورنتو" هم هیبریدی می‌شود نسل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ + مشخصات محبوب‌ترین خودروهای برقی در کره جنوبی فراخوان گسترده در کره‌جنوبی شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید خروج نیسان از کره کره‌ای‌ها خرید خودروی ژاپنی را تحریم کردند تحریم خودروهای ژاپنی در کره کیا "اکسید" ۲۰۲۰ معرفی شد +عکس جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر تصاویر نسل جدید" کیا سورنتو" در حال تست فنی لو رفت کیا اِستینگر GTS چه مشخصاتی دارد؟ مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر رونمایی از سوناتا ۲۰۲۰ در نیویورک لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ خودروهای چینی بازار خودروهای کره‌ای را کساد کردند! خودروی مفهومی کیا با ۲۱ صفحه نمایش تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران هیوندای سوناتا را بشناسید ۵ خودروی کراس‌اوور کمتر از ۴۵ هزار دلار ۲۰۱۹ کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید هیوندای النترا ۲۰۱۸ را بشناسید + تصاویر فراخوان سانتافه و سورنتو به دلیل احتمال آتش‌سوزی انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول قیمت برخی از خودروهای خارجی در بازار خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول پیشی گرفتن کنای الکتریکی ۲۰۱۹ از رقبا + تصاویر سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل هیوندای سوناتا LF فول بنزینی ۲۰۱۷ را بشناسید کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G۹۰ های ۲۰۲۰ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید کیا سورنتو ۲۰۱۸ را بشناسید خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار خودروهای کره ای در بازار چند؟ خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی بازار را بشناسید برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول کیا صفر چند؟ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول خودروی پسر آجری! بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها شاسی بلند کیا ۴۰ میلیون تومان ارزان شد کیا صفر چند؟ معرفی خودرو هیوندای النترا افت شدید واردات خودرو به کشور کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران کیا صفر چند؟ کیا صفر چند؟ مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس معرفی خودرو هیوندای النترا ۲.۰ تغییرات و امکانات اسپورتیج ۲۰۱۹ (+عکس) جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا +تصاویر معرفی خودرو کیا پیکانتو قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) کوراندوهای جدید سانگ‌یانگ تغییر قیافه می‌دهند ایمن‌ترین کیا همه هزینه‌های پسرک شرور جنرال موتورز در کره ماندنی شد مدعی کره‌ای فلفل تیز و قد کشیده کیا حضور قدیمی‌ترین خودروساز کره در بازار ایران کیا استینگر، "بهترین بهترین‌ها" شد نیم‌نگاه دوباره کیا به جایگاه بزرگان دسترسی خودروسازان آمریکا به بازار کره جنوبی گسترش یافت آن روی سبز کُره‌ای‌ها جنرال موتورز آمریکا در کره در آستانه تعطیلی قرار گرفت شرایط فروش کیا سورنتو ۲۰۱۸ اعلام شد آغاز فروش مدل ۲۰۱۸ محصولات کیا از سوی اطلس خودرو اطلس خودرو مجاز به پیش فروش اپتیما ،سراتو، سورنتو و اسپورتیج شد فرش قرمز برای ببر کره ای! توسعه تولید شاسی‌بلندها در کیا قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد افزایش فروش خودروهای سبز در کره هیوندای برادر ۲ قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) نقاب تازه سورنتو برای آمریکایی‌ها بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار خودرو کیا دست دوم،چند؟ کیا سورنتو را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید ۱۰ دلیل برای خرید کیا پیکانتو؛ کوچک دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها در بازار ایران ردیابی الگوی ترکیه و کره در ایران سدان محبوب کیا با شرایط اقساطی و تحویل فوری سرنوشت متفاوت خودروسازی در کره جنوبی، ترکیه و ایران: چرا آنها پیش رفتند و ما عقب ماندیم؟ کیا پیکانتو X-Line ۲۰۱۸؛ قدرتمند‌ترین پیکانتو نسل ۳ کیا سورنتو جدید در مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد معرفی فیس‌لیفت کیا سورنتو ۲۰۱۹(+عکس) برگزاری طرح سرویس کلینیک زمستانه اطلس خودرو در آذر ماه ۹۶ لیست قیمت محصولات Kia Motors ۲۰۱۷ در دبی ایران و کره جنوبی، خودرو مشترک تولید می‌کنند قطب‌نمای کره‌ای صادرات خودرو اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی قیمت خودرو کیا در بازار برای خرید سورنتو چقدر باید هزینه کرد؟ چرا کره‌ای‌ها خودروهای آمریکایی نمی‌خرند شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سورنتو بررسی روند طراحی کیا استینگر؛ یک ببر وحشی کیا بر سر دو راهی برقی‌-دیزلی کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۱.۲۷۵ دستگاه خودرو در ماه اکتبر خبر داد نقطه جدایی خودروسازی کره از ایران خودروهای کیا به گمرک سلفچگان رسیدند هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید همنشینی خودروساز و قطعه‌ساز در مدل کره‌ای مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید ۲۰۱۷ BMW ۵۴۰i vs ۲۰۱۷ Genesis G۸۰ Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! آیا کیفیت نسل جدید کیا سورنتو در حد و اندازه‌ای که باید باشد هست؟! دریافت جایزه کیا سورنتو ۲۰۱۸ در آمریکا رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا شرکت خودروسازی هیونوا کره جنوبی در مازندران کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۲.۳۷۰ دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند خرید سورنتو ۲۰۱۷ با تسهیلات ۱۴۷ میلیون تومانی رونمایی از جنسیس G۸۰ اسپرت۲۰۱۸ +تصاویر هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود نمایش خیره‌کننده کیا استینگر در زادگاه خود شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سورنتو+جدول فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا آغاز شد فروش اقساطی کیا سورنتو ۲۰۱۷ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد کیا در ماه فوریه بیش از ۲۰۶ هزار دستگاه خودرو فروخت مدل شرقی برای خودروسازی ایران فروش اقساطی کیا سورنتو ۲۰۱۷ با اقساط ۶ الی ۱۲ ماهه همکاری خودروساز با خودروساز؛ تجربه شکست خورده در چین و کره امسال، ۳ محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود وانت ای.بی.اس‌ دار در ایران تولید شد کره‌ای ها خودرو لوکس نمی‌خرند تلاش کره برای جبران عقب ماندگی در الکتریکی‌ها نسل سوم کیا پیکانتو در راه بازار+تصاویر افزایش فروش جهانی کیاموتورز در ماه نوامبر کیا در پاکستان خودرو می‌سازد فصل نامشترک خودروسازی ایران و کره رشد صنعت خودرو کره جنوبی با نوسازی خطوط قطعه سازی کره ‌ چگونه‌ خودروساز جهانی شد؟ هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد فروش اقساطی خودرو اپتیما و سورنتو آغاز شد فروش ویژه کیا سورنتو با اقساط بدون کارمزد شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات اطلس خودرو سورنتو، کم عیب‌‌ترین خودروی شاسی بلند متوسط از نگاه مشتریان ایرانی جدیدترین قیمت خودروهای کیاموتورز +جدول کیا سورنتو ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو پوست انداختن سدان لوکس کره ای جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین ایران دارای توان لازم برای توسعه صنعت خودرو است پاتک از نوعی کره ای! هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند تفاهم‌نامه تولید اتومبیل های برقی بین ایدرو و ال‌جی اینترنشنال امضا شد شرط همکاری صنعت قطعه‌سازی ایران با کره هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند سانگ یانگ در حال بررسی عرضه یا آنسخه کروکی تیوولی است خودروسازان کره‌ای با حمایت دولت سئول وارد بازار ایران می‌شوند پارادوکس بلوک شرق! خودروهای کره‌ای سبز می‌شوند افزایش فروش خودروهای خارجی در کره تولد صنعت خودرو کره‌جنوبی با ساخت اتومبیل از ضایعات آهنی ۴۰۰ دستگاه سورنتو و نیواسپورتیج یک ساعته پیش فروش شد ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت
برگشت به بالا