سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران خبر داد:

تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند

عصر خودرو- به همت کارشناسان و مهندسان ایرانی موفق به تولید لاستیک برای خودرو‌های شاسی بلند در کشور شده ایم.

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹:۰۰

تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لاستیک یکی از اساسی ترین کالاهایی است که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و در کشورمان توانستیم انواع لاستیک برای خودروهای سواری را تولید کنیم. از این رو نیاز به واردات برای لاستیک به مرور زمان کم شده و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

مشکلی که در این سال ها با آن مواجه بودیم، عدم تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند بود که تنها راه برای تامین این نوع لاستیک، واردات بود  که باعث خروج ارز زیادی از کشور نیز می‌شد. در سال‌های اخیر ایرانی‌ها تمایل بسیار زیادی به استفاده از خودرو‌های SUV و کراس اوور از خود نشان داده اند. این موضوع باعث شده است تا با همت مهندسان و کارشناسان داخلی موفق به تولید لاستیک برای انواع خودروهای شاسی بلند شویم.

آنطور که مسئولان این حوزه گفته اند برنامه  طراحی برای این کالا از حدود چهار سال پیش مطرح شد و اکنون پس از پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی، به بازار عرضه شده است.

تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند
مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران درخصوص خط تولید لاستیک خودروهای شاسی بلند، گفت: هم اکنون برخی از انواع لاستیک برای خودروهای شاسی بلند را می توانیم در کشور تولید کنیم. این موضوع را می توان با افتخار اعلام کرد چرا که تاکنون این تکنولوژی را نداشتیم و در حال حاضر با همت کارشناسان و تحقیق و توسعه ای که صورت گرفته، مجهز به این سیستم شده ایم و تکنولوژی بومی آن ابداع و توسعه پیدا کرده است.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با تاکید بر اینکه هم اکنون لاستیک برای پرادو و خودروهای چینی موجود در بازار تولید می شود، گفت: در تلاش هستیم حتی خط تولید لاستیک برای انواع خودروهای لوکس را افزایش دهیم.

تنها در خصوص کیفیت لاستیک های تولید داخل در برابر نمونه خارجی آنها، بیان کرد:این لاستیک ها از نظر کیفیت استاندارد لازم را دارند و بر اساس استاندارد ملی کشور ساخته می شوند. حتی می توان این نکته را گفت که تایرهای تولیدی در کشور به لحاظ کیفی خیلی بالاتر از استانداردهای جهانی هستند و جزو تایرهای با استاندارد بالا به شمار می روند.

او با اشاره به کارخانه های تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند، ادامه داد: کارخانه تولید لاستیک کویر، یزد تایر و بارز خط تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند را راه اندازی کرده اند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران در خصوص میزان تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند، گفت: بازار هر چقدر کشش داشته باشد لاستیک تولید می کنیم و مشکلی در تولید این کالا نداریم. می توان گفت که در پنج ماه اول سال تاکنون 26 درصد نیز اضافه تولید هم داشته ایم.

تنها با اشاره به قیمت مناسب لاستیک های داخلی در برابر لاستیک های خارجی، بیان کرد: قیمت گذاری تایرهای داخلی توسط سازمان حمایت از مصرف کننده انجام می شود و شرکت به هیچ عنوان در قیمت گذاری دخیل نیست. قیمت تایر داخلی بسیار معقول است و به نوعی قیمت گذاری شده که خرید آن به نفع مصرف کننده باشد.

او در خصوص تولید لاستیک برای سایر وسایل مانند هواپیما، کامیون و اتوبوس افزود: تولید لاستیک هواپیما در کارخانه های تولید لاستیک صورت نمی گیرد و در اصل تولید این لاستیک ها توسط ارتش انجام می شود.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با بیان اینکه واردات لاستیک همانند گذشته انجام می شود و کسری در آن وجود ندارد،  تشریح کرد: واردات لاستیک با ارز نیمایی به وفور انجام می شود.

تنها در خصوص تولید مواد اولیه برای لاستیک خودرو‌های شاسی بلند، گفت: می‌توان گفت حدود 60 درصد مواد اولیه برای تولید لاستیک داخلی است و 40 درصد آن وارداتی است به طور مثال کائوچو در داخل تولید نمی‌شود یا مواد شیمیایی و برخی مواد دیگر با ارز نیمایی وارد می‌شوند.

به گفته سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران،  مواد اولیه وارداتی باعث ارزبری نیز می شوند، به طور مثال نخ استوان بندی به صورت یال وارد می شود و مابقی مواد آن در داخل تولید می شود.

تنها با اشاره به راه اندازی خط تولید لاستیک برای برخی از خودروها در کشور، گفت: چند مورد خط تولید برای تولید لاستیک رادیال کامیونی و کامیونتی داریم که در نظر داریم آنها را تا پایان سال راه اندازی کنیم.

رشد 30 درصدی در تولید مجموع لاستیک سبک و سنگین
مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت درباره راهکارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکل کمبود لاستیک خودرو‌های سنگین گفت:   تولید مجموع لاستیک سبک و سنگین در کشور در 4 ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته،  با رشد 30 درصدی همراه بوده است.

او ادامه داد: سال گذشته طرح تولید 300 هزار حلقه لاستیک سنگین TBR را آغاز کردیم که در مراحل پایانی راه اندازی بخش تکنولوژی قرار دارد و به دلیل شیوع کرونا، هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت افزود: سرمایه گذار در حال پیگیری است که بتواند این طرح را به مدار تولید برگرداند و بتوانیم از 300 هزار حلقه لاستیک سنگین تولید داخل در سال، برای اتوبوس و کامیون استفاده کنیم.

او بیان کرد: همچنین خط تولید لاستیک سنگین در یکی دیگر از شرکت‌های تایرساز در دست احداث است که در این طرح، 150 تا 200 هزار حلقه لاستیک سنگین در سال تولید می‌شود.

به گفته صادقی نیارکی، ماشین آلات تولید این تعداد لاستیک و دستگاه‌های قالب زنی آن نیز در حال تهیه است که امیدواریم تا یک سال آینده وارد مدار تولید شود. علاوه بر این دو طرح، پروژه‌های تولید لاستیک نیز جزو طرح‌های فراخوان وزارت صمت برای حضور سرمایه گذاران در بخش تولید قرار دارد.

او گفت: اگر دو طرح مذکور به طور کامل به بهره برداری برسند، می‌توانیم سالیانه 500 هزار حلقه لاستیک سنگین تولید کنیم؛ پیش از این هم ظرفیت تولید 1 میلیون حلقه لاستیک سنگین در کشور وجود داشت.

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: مصرف سالیانه لاستیک سنگین در کشور، 2 تا 2 میلیون و 200 هزار حلقه است که با راه اندازی کامل دو خط تولید لاستیک سنگین در دو شرکت تایرساز، می‌توانیم تا 65 درصد لاستیک مصرفی سنگین در کشور را در داخل تولید کنیم.

او بیان کرد: در بخش سواری هم در حال حاضر نیازی به واردات لاستیک سبک نداریم و تنها در رینگ‌های سایز 16 یا 17 اینچ به بالا در حال واردات هستیم که حتی برای چنین سایز رینگ‌هایی هم بسیاری از شرکت‌های تایرساز داخلی شروع به سرمایه گذاری برای تولید این مدل لاستیک سواری کرده‌اند؛ این خودروها عموماً نیم شاسی، شاسی بلند قدرتی (SUV) و CUV (خودروهای کراس اوور یا شاسی بلند درون شهری) هستند.

صادقی نیارکی اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح‌های تولید لاستیک سنگین کشنده نیز در داخل هستیم.

وی درباره تأمین ارز لاستیک وارداتی گفت: معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت نیز مرتباً در حال پیگیری است؛ این معاونت، پرفورم های واردکنندگان لاستیک سنگین را مرتباً به بانک مرکزی اعلام می‌کند تا ارز مورد نیاز آنها تخصیص داده شود و این کار به صورت هفتگی دنبال می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صمت تصریح کرد: این معاونت نیز مرتباً در حال پیگیری ارز مورد نیاز تولیدکنندگان لاستیک سبک و سنگین برای واردات مواد اولیه است. در هفته گذشته با بانک مرکزی جلسه‌ای داشتیم تا ارز مواد اولیه تولید لاستیک تخصیص یابد؛ بانک مرکزی هم تمام تلاش خود را به کار بسته تا این کار انجام شود؛ ماحصل همه تلاش‌ها وپیگیری ها این شده که تولید لاستیک سبک و سنگین در کشور در 4 ماهه نخست امسال 30 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشد.

در شرایط کنونی نیاز است تا همه دستگاه های مرتبط و فعالان در تمامی صنایع سعی به داخلی سازی محصولات کنند. جهش تولید می‌تواند کمک کند تا خود را ارتقا دهیم و به داخلی سازی بیشتر محصولات بپردازیم و نیازمان را به واردات کم کنیم. هم اکنون تولیدکنندگان داخلی لاستیک، محصولات خود را با قیمتی تا 60 درصد ارزانتر از بازار به فروشنده‌ها می‌دهند که متأسفانه این ما به التفاوت به جیب دلالان می‌رود.

برچسب ها

لاستیک خودروشاسی بلند
مطالب مرتبط بیشتر
تغییر شرایط فروش لاستیک از ۲۶ دی تعداد واحدهای خرده‌فروشی تایر کاهش پیدا کرد کاهش ۳ درصدی تولید لاستیک فروش شاسی بلندهای هندی افزایش یافت توزیع لاستیک در فروشگاه‌های اینترنتی شاسی بلند لوکس هواوی راهی بازار شد ! +تصاویر گسترش عرضه و توزیع لاستیک در بازار به زودی آزادسازی قیمت لاستیک ابلاغ نشد وعده آزادسازی نرخ تایر هنوز محقق نشده است نوسان ارز و چالش‌های گمرکی باعث گران شدن قیمت لاستیک می‌شود قیمت لاستیک خودروهای سواری افزایش یافت مشکلی در توزیع تایر در بازار وجود ندارد تشکیل صف های طولانی مقابل فروشگاه ها با توقف فروش اینترنتی لاستیک لغو محدودیت‌ عرضه لاستیک از اول دی ماه فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است فروش اینترنتی لاستیک متوقف شد لیپ سی۱۰ ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر شرایط جدید خرید و فروش لاستیک اعلام شد دستورالعمل جدید فروش لاستیک ابلاغ شد کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد طی ۸ ماه ابتدای سال ۱۴ میلیون لاستیک تولید شد بازار لاستیک تا ۲ هفته آینده به ثبات می‌رسد فنگیون تی۶ ؛ شاسی بلند جدید چری+عکس قیمت مصوب لاستیک در سامانه ۱۲۴ بارگذاری شد توزیع تایر و روغن موتور با قیمت دولتی عمده و خرده‌فروشان لاستیک «کد نقش» دریافت کنند چگونه لاستیک دولتی بخریم؟ قیمت‌گذاری دستوری از لاستیک برداشته شد شانهای ال۹ ؛ شاسی بلند جدید چری +عکس تشریح اقدامات وزارت صمت برای کاهش قیمت لاستیک تعرفه واردات تایر کاهش یافت تعرفه واردات لاستیک یک سوم شد عرضه ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک در ۳۱ استان کشور از هفته آینده اجرای طرح برخورد با احتکار و گرانفروشی لاستیک سبد محصولات تایرسازان تغییر کرد قیمت گذاری دستوری مانع توسعه صنعت لاستیک سبز وزیر صمت: بازار لاستیک ثبات می‌یابد نتا اکس ؛ شاسی بلند ۱۷ هزار دلاری چینی+عکس لاستیک در اولویت بازرسی اصناف شد لاستیک خارجی برای تنظیم بازار وارد می‌شود سیستم توزیع لاستیک شفاف می‌شود واردات ۱۴ هزار حلقه لاستیک سواری پس از کاهش سود بازرگانی به ۶ درصد ونوسیا وی اکس۶ ؛ شاسی بلند جدید و خوش قیمت دانگ فنگ+ عکس نانولوله‌های موجود در لاستیک خودروها برای محیط زیست خطری ندارند تعرفه سود بازرگانی واردات لاستیک به ۶ درصد کاهش یافت گاک ترامپچی ES۹ ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی با امکانات روز +عکس قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم سود بازرگانی انواع لاستیک وارداتی خودروهای سواری کاهش می‌یابد مرسدس جی ال سی۶۳ اس ئی پرفورمنس ؛ این ۴ سیلندر بیشتر از ۸ سیلندر ارزش دارد! +عکس سازمان حمایت مجوز گرانی ۲۰ درصدی لاستیک را تایید کرد موافقت وزیر صمت با گرانی ۲۰ درصدی لاستیک رادیال اولتیماتوم سازمان حمایت برای برخورد با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع تایر قیمت لاستیک همچنان در حال صعود گرانی لاستیک ناشی از کاهش تولید است معاون وزیر صمت: افزایش قیمت مشکل صنعت لاستیک را حل نمی‌کند شاسی بلند جدید تویوتا در راه است هونگچی اچ اس۳ ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس بازار آگهی فروش لاستیک داغ شد کلاهبرداری با نام فروش لاستیک دولتی بخشی از کمبود لاستیک سواری را از انبارها جبران کرده‌ایم تولید لاستیک ۱۰ درصد کاهش یافت جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر عدم تامین به‌موقع ارز، صنعت تایر را دچار چالش کرد تولید لاستیک ۱۴ درصد کاهش یافت تقاضای کاذب باعث دو نرخی شدن لاستیک شده است توانمندی صنعت لاستیک سازی کشور برای تامین نیاز بازار داخلی رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر خط تولید ۱۴ هزار تنی کویر تایر افتتاح شد دیسکاوری ۰۶ ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس آغاز ثبت نام لاستیک دولتی اکس پنگ جی۶ ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است کارخانه‌‌های تولید لاستیک با ۱۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند‌ راه تولید لاستیک مقاوم برای خودروها هموار می‌شود امکان تأمین لاستیک با نرخ مصوب از فروشندگان منتخب وجود دارد ایران‌خودرو برنامه‌ای برای شاسی‌بلند سمند و وانت تارا ندارد قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید لئو روی خط تولید رفت قیمت گذاری دستوری لاستیک عاملی در کاهش تولید ارائه راهکاری برای افزایش طول عمر لاستیک‌ها با نانو شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس بازار لاستیک با تامین به موقع ارز واردات مواد اولیه ساماندهی می شود رووی آر اکس۹؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس وین فست وی اف۸ سیتی ادیشن پلاس؛ شاسی بلند ویتنامی ۵۸ هزار دلاری+ عکس رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی۵ +عکس هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی+ عکس منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس لی اوتو آیدیل L۷؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس) تایر‌های تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور است مشکل عرضه لاستیک در بازار برطرف خواهد شد ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف و توزیع شد بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی۶۰+ عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس ظرفیت تولید تایر در کشور حدود ۳۰۰ هزار تن است وی جی وی U۷۰ Pro؛ شاسی بلند ۱۳ هزار دلاری چینی +عکس قیمت‌گذاری دستوری، قاچاق لاستیک را رونق داد هشدار سازمان حمایت به احتکارکنندگان لاستیک خودرو در سراسر کشور عرضه لاستیک به قیمت مصوب در پلتفرم‌های آنلاین مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت +عکس آغاز ثبت‌نام برای خرید لاستیک دولتی با قیمت مصوب شهروندان از "لاستیک‌های یخ‌شکن" در وسایل نقلیه خود استفاده نمی‌کنند جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار ۲۵ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند کشور در نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری ارس توزیع نامناسب حواله لاستیک نداریم توزیع لاستیک ناوگان با صدور حواله درسامانه وزارت صمت انجام می شود آی ام LS۷؛ شاسی بلند ۷۵ هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس فریگیت ۰۷؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از ۲ لیتر! +عکس اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران +عکس شروع عملیات اجرایی لاستیک بارز الیگودرز در سال آینده یانگ وانگ U۸؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس ورود دانش بنیان ها به صنعت لاستیک سازی چرا باید تایر های خودرو را جابه جا کرد؟ ظرفیت تولید لاستیک‌سازی خرم‌آباد ۵۰ هزار تن در سال است تامین ۷۰ درصد لاستیک سنگین کشور با واردات رونمایی از مدل جدید جگوار چه زمانی لاستیک خودرو را تعویض کنیم؟ توجه به بازدید‌های دوره‌ای لاستیک خودرو لازم است؟ پوروسانگ DMC؛ لباسی برای اولین شاسی بلند فراری+عکس لاستیک خودرو و تاثیر آن در حین رانندگی در شرایط بارانی پراویگ دیفای: شاسی بلند جدید هندی +عکس دراکو دراگون؛ سریع ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان +عکس سلتوس ۲۰۲۴؛ فیس لیفت شاسی بلند متفاوت کیا +عکس این شاسی بلند جذاب انگلیسی را در ایران می‌بینیم؟ عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس ایران خودرو خراسان در تولید خودروهای شاسی‌بلند رکورد زد مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-۸۰ را تایید کرد +عکس بولیگر؛ شاسی بلند زشت چینی! اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان+عکس اکس ام ۲۰۲۳؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس صادرات تایر آزاد شد ایران خودرو خراسان امسال ۴۰ هزار دستگاه خودرو شاسی‌بلند تولید می‌کند میپل لیفت اکس۳ پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود ۲۳۰ میلیون تومان! +عکس شاسی بلند ۴۰۰ هزار دلاری فراری به بازار آمد شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از ۱۸ هزار دلار +عکس تغییر شغل حدود ۲۵ واحد صنفی لاستیک‌فروش در اهواز ماهیندرا اکس یو وی۴۰۰ الکتریکی؛ شاسی بلند ۲۲ هزار دلاری هندی +عکس سازوکار بورس کالا، راه نجات صنعت لاستیک کارخانه تولید تایر خودرو سنگین در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید سی هاو اکس۶؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس خودروهای شاسی بلند وارد نمی‌شود منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! قویترین شاسی بلند جهان به خط تولید بازگشت! +عکس ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک؛ شاسی بلند جعبه ای هندی! +عکس ضرورت عرضه لاستیک در بورس کالا قیمت‌گذاری دستوری برای لاستیک و تایر، حاشیه سود صنعت را از ۲۸ به ۸ درصد رسانده بر اساس آخرین یافته ها شاسی بلندها جاده ها را برای دیگران خطرناکتر می کنند واگذاری تدوین استاندارد جدید لاستیک گرمانرم به خوزستان فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس شاسی‌بلند الکتریکی مینی کشف احتکار و عرضه خارج از شبکه ۷۸ هزار حلقه لاستیک اسکالید-V مدل ۲۰۲۳؛ غول زیبای کادیلاک با قلب آتشین! +عکس شاسی بلند جدید چانگان از راه رسید کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس افزایش قیمت لاستیک پیش از تایید درخواست از سازمان حمایت قیمت جدید لاستیک اعلام شد سهم ایران‌خودرو در بازار خودروهای شاسی‌بلند به ۶۰ درصد می‌رسد سریع ترین خودروهای شاسی بلند مدل ۲۰۲۲+عکس پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار هزینه ۳۵۲ میلیون دلاری برای واردات لاستیک ضرورت حمایت از تولید لاستیک خودرو‌های سنگین دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس رنجروور ۲۰۲۲؛ شاخصی از طراحی یک خودرو در نهایت سادگی و زیبایی+عکس هایما ۸S امسال به تولید می‌رسد تفاوت ۶ میلیون تومانی قیمت لاستیک سنگین در سامانه صمت با بازار هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس سی هاو اکس۶ چگونه خودرویی است؟ +عکس تبدیل یک شاسی بلند به سدانی که ظاهری متفاوت و قلبی آتشین دارد! +عکس شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد نمایی از طرح اولیه شاسی بلند لوتوس الکتریکی Type ۱۳۲ قاچاق اتوبوسی لاستیک خودروهای لاکچری جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس لاستیک خارجی را با تخفیف نوروزی بخرید پایان دوران لاستیک خودرو نزدیک است؟ میشلن ماجراجویی های خود را به خط تولید انبوه نزدیک کرده است +عکس مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با ۴۰ هزار دلار! +عکس توزیع لاستیک تولید داخلی مبتنی بر پیمایش می‌شود شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس خودرو شاسی مستقل بخریم؟ کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس مزایای استفاده از نیتروژن در لاستیک خودرو اوج‌گیری خرید شاسی‌بلندها خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس هنگام خرید تایر و خدمات نصب به قیمت نهایی توجه کنید جنسیس GV ۶۰؛ خودرویی ۵۵ هزار دلاری برای سال ۲۰۲۳ با ۴۲۹ اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس قیمت ۸۲۰ هزار تومانی لاستیک پراید کارشناسی نیست نگاهی به بازار لاستیک و قیمت‌ها نگاهی به خط تولید شاسی بلند متفاوت و مشهور به رولز-رویس چینی! +‌عکس تولید لاستیک خودرو کاهش یافت خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس جدیدترین اخبار قیمت و نحوه دریافت لاستیک دولتی شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس عرضه لاستیک در بازار بورس به صورت سبدی شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ بازی دلالان با قیمت لاستیک چری اومودا ۵ پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس مقایسه بی ام و M۵ Competition با پورشه پانامرا GTS خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید روگ ۲۰۲۲؛ پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس لاستیک کامیون داخلی ۲۵ درصد گران شد متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد رانندگان لاستیک را از سامانه وزارت صمت دریافت کنند گرانی لاستیک سبب شده برخی کامیونداران لاستیک تاریخ گذشته بخرند تنظیم سامانه محور بازار لاستیک "جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰" لاستیک ایرانی بخریم یا خارجی؟ عمر لاستیک خودرو چقدر است؟ لی شانگ وان شاسی بلند "ایده ال" چینی؛ ناشناخته اما باکیفیت! +عکس شاسی بلند لوکس متروپولیتن ۲۰۲۳؛ قدرتمند با پیشرانه ۳۵۵ اسب بخاری +عکس فروش لاستیک‌های وارد شده از مناطق آزاد ممنوع می‌شود گزارش تصویری و معرفی شاسی بلند ۸۹۰ میلیونی جدید بازار نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش خاص به ایران می‌ آید +عکس مقایسه بیوک Encore با Encore GX شاسی بلند جنسیس GV۷۰ پرفورمنس ۲۰۲۱ با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس دوج Journey ۲۰۲۲ رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد مهم ترین شاسی بلند "ّب ام و"؛ چهره ای متفاوت در خانواده X +عکس لاستیک خودروهای خارجی گران شد مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس لاستیک داریم، اما وارد می‌کنیم! شاسی بلند "روسی" بازار اروپا؛ گران تر از مزدا، تویوتا و هیوندای! +عکس نگاهی به تولید لاستیک خودرو طی ۵ ماه نخست امسال نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال شاسی بلندی شگفت انگیز از لکسوس با ۳۰۱ اسب بخار قدرت اینفینیتی QX۶۰؛ معیاری برای کیفیت در کلاس شاسی بلند+عکس توجه به آیرودینامیک، به عمر خودروهای شاسی‌بلند پایان می‌دهد؟ طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس مایباخ EQS؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس ظرفیت تولید داخلی لاستیک خودروهای سبک نیاز کشور را تامین می‌کند عرضه روغن موتور بازهم کاهش یافت فروش ۴۰۰میلیارد ریالی «لاستیک بارز کردستان» در بورس کالا بیش از ۳۹ هزار حلقه تایر خودرو در بورس کالا معامله شد ۸۴ هزار حلقه تایر خودرو روی رینگ بورس کالا می رود رنجروور اسپرت SVR آلتیمیت؛ قویترین نسخه استاندارد شاسی بلند محبوب انگلیسی +عکس افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان تکذیب افزایش قیمت ۱۵ درصدی لاستیک اوشان X۷؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس شاسی بلند محبوب مدیران خودرو به روز می شود بازگشت آرامش به بازار لاستیک کامندر ۲۰۲۲ شاسی بلندی غول پیکر از خانواده جیپ مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! گرند واگنیر ۲۰۲۲؛ شاسی بلند درشت اندام جیپ با حدود ۵.۵ متر طول +عکس قیمت تایر چه زمانی افزایش می یابد؟ مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس ممنوعیت واردات برای لاستیک‌های کمتر از ۱۶ اینچ لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید ولار ۲۰۲۱؛ شاسی بلندی لوکس از رنجروور سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر: وجود چند قیمت طبیعی است هامبل وان؛ یک نخستین در صنعت خودرو از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی! ماجرای انبار لاستیک احتکاری با چند ۱۰ هزار لاستیک که ناپدید شد احتمال افزایش قیمت لاستیک در شهریورماه رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه اتومبیل LA تامین ارز ۱۵ میلیون یورو برای واردات لاستیک سنگین افزایش ۴۱ درصدی روغن موتور از روز دوشنبه اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S تکذیب افزایش قیمت لاستیک ماشین‌های سنگین توزیع عادلانه لاستیک سنگین از طریق سامانه وزارت صمت رنجروو ایووک L؛ شاسی بلندی که فقط ویژه چینی ها تولید می شود! +عکس فراخوان فورد آمریکا برای ۷۷۵ هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی شاسی بلند کاملا برقی iX از بی ام و با سرعتی باور نکردنی لاستیک دولتی، تشویقی برای تخلیه کالاهای رسوب‌ شده XC۶۰؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت «لاستیک دولتی» و «روغن موتور» ‌برای رانندگانی که برای حمل کالای اساسی به بندر امام می‌روند تخصیص لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کامیون‌داران رشد ۳ درصدی تولید تایر در بهار ۱۴۰۰ یزد تایر و گلدستون روی رینگ بورس کالا می روند افزایش قیمت لاستیک ۲۴۰ هزار تومانی تریلی به ۸۲۰ هزار تومان! قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال ۲۰۲۱ قیمت لاستیک خودرو باید تک نرخی باشد علت چند نرخی بودن تایر در بازار تایر ارزان با ارز دولتی و تایر گران با ارز نیمایی! نظام توزیع لاستیک معیوب است پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس فرصت یک‌ماهه رانندگان برای خرید لاستیک با ارز نیمایی ۱.۳ میلیون لاستیک وارداتی به سامانه کالا افزوده شد تعزیر و ضبط کالا فرجام قاچاقچی لاستیک در کرمانشاه سوزوکی جیمنی لایت؛ شاسی بلند کوچک و اقتصادی ژاپنی روانه بازار می شود +عکس لاستیک‌ رانندگان روی محور گرانی و کمبود بهترین شاسی بلند‌های هیبریدی برتر ۲۰۲۱ را بشناسید + تصاویر مشکل رانندگان در تامین لاستیک مشکلات لاستیکی کامیون‌داران همچنان پابرجا جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس آیا نمایندگان زخم‌خورده فروش‌ تایر توان دامپینگ را دارند؟ عرضه لاستیک دولتی با نرخ آزاد اولین شاسی بلند تاریخ فراری پا به جاده می گذارد ۲۰۲۲ Q۴ e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت استارت‌آپی که برای پاپ خودرو می‌سازد گران‌ترین خودرو‌های پیکاپ در جهان + تصاویر تائوس ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX ۲۰۲۱ تولید شد جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت عبور از فروش ۱۰۰۰ میلیاردتومانی شرکت تولیدکننده لاستیک در ۲ ماه ابتدای سال پاجرو فاینال ادیشن ۲۰۲۲؛ نسخه ای برای پایان نسل چهارم شاسی بلند محبوب ژاپنی +عکس شاسی بلندی لوکس با ۲۲۸ اسب بخار قدرت رونق خط تولید لاستیک برای خودرو‌های شاسی بلند قیمتها ۲۵ درصد رشد کرد خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند ۶۸۴ اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس خودروهای شاسی‌بلند برقی ۲۰۲۲ کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تیگو۵ شاسی بلند محبوب بازار ایران تویوتا کراون شاسی بلند با مدل ۲۰۲۲؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس سیتروئن سی۵ اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند! +عکس رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی لاستیک‌های قدیمی را چه کار کنیم؟ آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس بازخوانی وعده مقام ارشد SAIC چین برای بازار ایران بعد از ۴ سال تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس سخت گیری برای واردات اتوبوس در سه سال گذشته لوکس‌ترین مدل ام‌جی در اروپا عرضه خواهد شد رشد بیش از ۲۰ درصدی تولید لاستیک خودرو نخستین ملاقات با محصول جدید سیف خودرو+تصاویر و اطلاعات اولیه گاک GS۸s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس اقبال بلند وانت‌ها و شاسی‌بلند‌ها تیگو ۷ ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو تب و تاب بازار لاستیک خوابیده است تولید محصولات پرکاربرد صنایع پتروشیمی و لاستیک سازی با ضایعات نفتی هایپرتایر برنده سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد حضور شرکت نفت ایرانول در چهارمین نمایشگاه زنجیره تامین لاستیک یوکان AT۴ مدل ۲۰۲۱؛ درباره زیبایی های یک شاسی بلند واقعی +عکس تصویب ۲۰۰ میلیون دلار برای واردات لاستیک از محل تهاتر روزانه سه هزار حلقه لاستیک به تولید کشور اضافه شد مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید اکورا MDX مدل ۲۰۲۲؛ کراس اوور زیبای ۵۷ هزاردلاری با پیشرانه پرمصرف! +عکس چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! انواع لاستیک خارجی در بازار؟ +جدول نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند تغییر جدید در ظاهر خودرو رام TRX ۲۰۲۱ کاهش قیمت لاستیک های ایرانی در بازار + جدول قیمت ۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ جزئیات توزیع ۲۷۰ هزار لاستیک خودرو‌های سنگین تا پایان سال خودروها چگونه زره پوش می‌شوند؟ توزیع ۲۷۰ هزار لاستیک خودرو‌های سنگین تا پایان سال کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل ۲۰۲۰ تصاویر جاسوسی خودروی جدید شرکت Skoda منتشر شدند مشکل بازار لاستیک حل شد؟ علت کاهش ۱۵ درصدی قیمت لاستیک سواری چه بود؟ بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس فروش تایرهای باری و اتوبوسی تولید داخل بر اساس ضوابط هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها نیازهای صنعت لاستیک شناسایی می‌شود کمبود ارز و لاستیک، عامل گرانی در بازار واگذاری ۳میلیون حلقه لاستیک سنگین دولتی به رانندگان در ۳ سال اخیر لاستیک کامیون‌داران روی مدار گرانی ذخیره لاستیک‌های سنگین دولتی در حال اتمام است شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس کمبود لاستیک برای رانندگان و برخورد با محتکران فروش لاستیک‌ دپوشده؛ ۳۰۰ هزار تومان زیر قیمت مصوب لادا نیوا تراول ۲۰۲۱؛ شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! +عکس هایپرتایر پوست انداخت افتتاح رسمی خط تولید شاسی بلند جدید بازار ایران +عکس لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس تشکیل ۶۶۰ پرونده احتکار لاستیک سنگین قیمت لاستیک تک نرخی می‌شود احتکار لاستیک وارداتی و پرونده‌های باز برای متخلفان عده ای با ارز دولتی لاستیک سنگین وارد کردند ولی توزیع نشد کارخانجات با وجود گرفتن مجوز گرانی عرضه را زیاد نکردند چالش های پیش روی صنعت تایر و قطعات لاستیک توزیع ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای سنگین شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس اخذ گرید A تولید قطعات توسط گروه صنعتی بارز شاسی بلند ۲۰۲۱ دانگ فنگ با نمایشگر ۱۵ اینچی+ عکس افزایش بی سر و صدای قیمت لاستیک کامیون و اتوبوس تولید داخل برای تامین لاستیک به نرخ مصوب دولتی مشکل داریم وجود بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک ذخیره در خوزستان لاستیک خودرو ارزان می شود؟ جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه ۳ سیلندر! +عکس اسنورکل (لوله تنفس) چیست و چه کاربردی در خودروهای شاسی بلند دارد ؟ گرانی مجدد لاستیک با وجود ثبات هزینه‌های تولید قابل قبول نیست ‌افزایش ۵۰ تا ۷۵ درصدی قیمت لاستیک در بازار تولید خودروهای شاسی بلند در ارس کلید خورد تولید محصولاتی کاربردی با استفاده از لاستیک‌های فرسوده ترخیص ۱۰۰ کانتینر لاستیک خودرو از گمرک بوشهر آغاز شد نرخ گذاری لاستیک سواری توسط تولیدکنندگان انجام می شود بازیافت لاستیک، فعالیتی که مغفول مانده! افزایش ۵۰درصدی قیمت تایر سواری آرامش قبل از طوفان در بازار لاستیک لاستیک ۵۰ درصد گران شد چرخش لاستیک روی دور گرانی؛ بازار توان افزایش چندباره قیمت را ندارد افزایش ۵۰ درصدی قیمت لاستیک به صلاح نیست؛ بازار کشش گرانی جدید را ندارد نیاز بازار لاستیک؛ توزیع مناسب یا اصلاح قیمت؟ بازگشت بی دردسر اورست بیس کمپ؛ شاسی بلند آفرودی و تولید محدود فورد +عکس افزایش قیمت لاستیک منطقی نیست؛ بخش عمده‌ای از مواد اولیه در داخل تولید می‌شود مصوبه گرانی لاستیک هنوز ابلاغ نشده SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس کارخانه تولید لاستیک خودرو در ایلام احداث می شود عرضه لاستیک‌های سنگین وارداتی از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند دستگاه‌ها برای توزیع لاستیک با نرخ دولتی به تاکسی‌داران همکاری کنند تخصیص لاستیک با ارز دولتی به رانندگان کامیون و اتوبوس از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس ۱۰۰ کانتینر لاستیک کامیون یک سال در گمرک خاک می‌خورد جی وی۷۰؛ دومین شاسی بلند "جنسیس" وارد بازار خواهد شد+عکس توزیع ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لاستیک با ارز دولتی ارزان ترین شاسی بلند برقی در بازار اروپا عرضه لاستیک دولتی برای رانندگان و کاهش قیمت در بازار چرا بین تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر تبعیض قائل می شوید؟ مشکلی در توزیع لاستیک ناوگان عمومی وجود ندارد ۱۸۰۰۰ حلقه لاستیک دولتی شناسایی و توقیف کردیم جتور اکس۹۵؛ شاسی بلند میان سایز کمپانی "چری" با نگاهی به محصولات آئودی +عکس ام جی لینگ هانگ ۲۰۲۱؛ طراحی جدید شاسی بلند چینی موریس گاراژ +عکس وابستگی ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت تایر به واردات مواد اولیه جزئیات توزیع لاستیک در سامانه راهداری داخلی سازی و معرفی خودروهای کلاس های جدید در اولویت نارنجی پوشان گروه بهمن با معرفی دیگنیتی، پویایی و بهره‌وری را در مجموعه اثبات کرد شاسی بلند جدید با درصد بالایی از بومی‌سازی تولید و به بازار عرضه خواهد شد ۲۸۰ هزار حلقه لاستیک سنگین با ارز دولتی ترخیص می‌شود اختلال در ثبت نام لاستیک دولتی استارتاپی که بازار تایر ایران را متحول کرد+اینفوگرافیک لاستیک سنگین مورد نیاز تا پایان سال با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شد افزایش قیمت لاستیک + جدول قیمت سیف خودرو در آستانه تولید هزارمین شاسی بلند SWM اولین تصاویر از شاسی بلند سایپا منتشر شد آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا به جای تایرهای گران ایرانی در بازار آزاد چه برند خارجی بخریم؟ چگونه لاستیک تاریخ انقضا گذشته را تشخیص دهیم؟ چرخ رانندگان از مسیر گرانی خارج می‌شود؟ نمایندگی ها لاستیک خودرو نمی فروشند چون سودش کم است رصد مستمر عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید و عرضه لاستیک شاسی بلند برقی فولکس واگن ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود معرفی نسخه "پرزیدنت" از شاسی بلند ویتنامی "وین فست"+عکس تخصیص مجدد ارز دولتی به لاستیک سنگین رایزنی برای توزیع لاستیک های دولتی به رانندگان تاکسی در سال جاری آشفتگی بازار تایر ناشی از قصور تولیدکنندگان نیست ترخیص ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک با ارز دولتی تحویل سالی یک جفت لاستیک به صاحبان خودرو با ثبت نام در سامانه جامع تجارت فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد انتقاد از افزایش قیمت لاستیک و نبود نظارت درست دلایل نابسامانی بازار لاستیک خودرو قیمت‌هـای نجومی در بازار لاستیک اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ شاسی بلند لوکس ۲۰۲۱ با طراحی متفاوت+تصاویر لامبورگینی اوروس مدل ۲۰۲۱ با رنگی جدید به بازار می آید ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا اما و اگرهای توزیع سیستمی لاستیک سواری سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر فقدان سامانه توزیع سیستمی عامل نابسامانی بازار لاستیک برنامه تولید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک کامیون و لاستیک خودرو شاسی بلند آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۲۰ فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد معرفی سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان+ تصاویر افزایش ۵۵ درصدی قیمت لاستیک در ماه‌های اخیر چند نماینده فروش لاستیک در تهران است؟ کمبود لاستیک در کشور برطرف می شود اختلاف ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی قیمت لاستیک از کارخانه تا بازار کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی دورود بهره برداری شد کورس ایر ۲۰۲۰؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر چالشی برای بهبود کیفیت تایرهای تولید داخل با استفاده از فناوری‌نانو لزوم تخصیص ارز برای رفع مشکل کمبود لاستیک پرفروش‌ترین انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول کورس شاسی بلندهای فولکس با هم لاستیک خودرو، مشمول قوانین تعزیری ضرورت توسعه سرمایه گذاری برای تولید لاستیک خودرو افزایش ۳۰.۱ درصدی تولید لاستیک خودرو در ۳ماهه اول سال ۹۹ لاستیک دوباره ۲۵ درصد گران شد لاستیک خودرو امروز چند؟ + برآورد قیمت پس از اعمال ۲۵ درصد افزایش هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر احتکار و گرانی تایر چگونه پایان می‌یابد؟ لیموزین شاسی بلند بنتلی در ارائه جدیدی از بنتایگا+تصاویر معرفی شاسی بلندی که ۳۰۰ مایل برد دارد معرفی موستانگ شاسی‌بلند تولید اولین آستون مارتین DBX عرضه لاستیک داخلی و وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط از طریق سامانه جامع تجارت اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ دورانگو SRT هلکت ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر) دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! هشدار سازمان تعزیرات به محتکران و گران‌فروشان لاستیک ام وی ام ایکس ۳۳ ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن خودروی هفت‌ سرنشین تسلا تحویل و فروش لاستیک به واحد‌های متخلف ممنوع شد رشد ۲۶.۶ درصدی تولید لاستیک خودرو در دو ماهه امسال افزایش قیمت تمام شده تولید با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات لاستیک شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر نخستین شاسی‌بلند مینی تصویب افزایش قیمت لاستیک، علی الحساب ۳۰ درصد بررسی افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک در جلسه فردای ستاد تنظیم بازار تحویل لاستیک های وارداتی کشف شده به پشتیبانی امور دام ارز دولتی برای واردات لاستیک حذف شد گاک ترامپچی GS۶ کوپه؛ شاسی بلند ۱۹هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر بهترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید + تصاویر لاستیکی که خودش را تعمیر می‌کند تبدیل تویوتا ۴رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) سه دلیل نوسان قیمت در بازار لاستیک زمان عرضه ​شاسی بلند برقی داچیا اعلام شد تاریخچه لوگو تایرساز ۱۲۰ ساله آمریکایی شاسی بلند ۱۸ هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا سنسور باد لاستیک TPMS چیست ؟ پیگیر مشکلات کامیون داران در رابطه با لاستیک و قطعات یدکی هستیم VV۷ شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر چرا تقاضا در بازار لاستیک افزایش یافته است؟ مقایسه‌ غول‌های مجلل شاسی بلند+ تصاویر بزرگترین محصول جیلی چه ویژگی هایی دارد؟ +تصاویر توزیع بیش از ۱۳۲ هزار حلقه لاستیک میان ناوگان حمل و نقل عمومی هوانسو سی۶۰؛ لامبورگینی ۱۴ هزار دلاری از چین! +تصاویر تولید روزانه ۱۶ هزار حلقه لاستیک در کردستان جزئیات سوخت و لاستیک تشویقی به کامیونداران بندر چابهار لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر توزیع ۲۸ هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران رقابت محصول محققان کشور با رقیب چینی در حوزه پلیمر دبیر کانون کامیون‌داران: با کمبود لاستیک مواجهیم ۱۰ شاسی بلند خبرساز؛ از استون مارتین تا لوتوس +تصاویر فورس ایی؛ تایید رسمی آفرودر لوکس الکتریکی +تصاویر آغاز تخصیص لاستیک تشویقی در بندرامام از هفته آینده تویوتا هریر ۲۰۲۱ معرفی شد +تصاویر جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر نگاهی به میزان فروش شاسی‌بلندها در آمریکا رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! خرید یک حلقه لاستیک چقدر تمام می شود؟ قیمت انواع لاستیک خارجی، در بازار؟ +جدول کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر قلدرترین شاسی‌بلندهای ۲۰۲۰ را بشناسید عوامل لاستیک سایی در خودرو ابلاغیه‌ای برای تعطیلی نداشته‌ایم؛ کارخانه‌های لاستیک‌سازی فعال هستند داخلی سازی صد در صدی محصولات در سال جهش تولید صدور اینترنتی حواله لاستیک ناوگان برون‌ شهری توزیع حدود ۴۶ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ارز مورد نیاز صنعت لاستیک را تامین کند علل گران شدن لاستیک در مشهد بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۰ + تصاویر ۳۵ هزار جفت لاستیک بین ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌غربی توزیع شد نرخ انواع لاستیک ایرانی در بازار + جدول الزام ثبت اسناد فروش توسط تولیدکنندگان تایر خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد افزایش تولید لاستیک خودروهای سنگین به سرمایه گذاری نیاز دارد برای خرید لاستیک خودرو چقدر هزینه کنیم ؟ کفش‌های نو برای خودرو، چند؟ توزیع بیش‌از ۵۳ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان وبلوچستان نرخ انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول قیمت جدید لاستیک خودرو در بازار ۱۰ شاسی بلند لاکچری سال ۲۰۱۹ را بشناسید مشکل لاستیک خودرو‌های سنگین برطرف شد ۱۵ هزار حلقه لاستیک در انبار است حتی مجوز توزیع یک حلقه داده نشده است لاستیک سنگین در بازار اشباع شده است تولیدات داخلی، مطابق با استاندارهای بین‌المللی نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک آغاز به‌کار کرد انواع لاستیک خودرو را بهتر بشناسیم دو نرخی بودن لاستیک بی‌معنا است نقش لاستیک در بهینه سازی مصرف سوخت برترین شاسی بلندهای ۲۰۲۰ معرفی شدند +تصاویر جدیدترین قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار لاستیک خارجی یا داخلی؟ رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی بیش از ۱۴۱ هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل عمومی​ کرمانشاه توزیع شد نخستین واحد تولید لاستیک کامیون بزودی افتتاح می‌شود قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول تایر خودروی پراید گران می‌شود؟ قیمت هر حلقه لاستیک ایرانی چقدر است؟ راه‌اندازی سامانه جدید توزیع تایر سنگین نرخ انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول کشف محموله لاستیک‌های خارجی قاچاق در صومعه‌سرا ثبت سفارش های اشتباه برای لاستیک کامیون داران دردسرساز شد صف دلالان در بازار لاستیک عرضه نکردن لاستیک در بازار مانند احتکار و تخلف است قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت لاستیک تا اطلاع ثانوی نباید افزایش یابد قیمت انواع لاستیک خارجی، در بازار + جدول کمبود برخی انواع لاستیک بدلیل فقدان برنامه‌ریزی وزرات صمت ​جذب ۸۷ درصد سهمیه لاستیک استان ایلام افزایش مشروط ۱۰۰ هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار سود هر سهم "پسهند" افزایشی بود کشف ۲۱۵۰ لاستیک مسروقه از ۶ واحد صنفی نرخ انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو در انبارهای کردستان موجود است ابهامات ترخیص ۳۰۰ هزار حلقه تایر سنگین اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به واردات تایر‌های سنگین عرضه غیر قانونی لاستیک دولتی با نرخ آزاد عوامل سایش لاستیک در خودرو چیست؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بازار لاستیک ایران همچنان در کمای محض سایه روشن بازار لاستیک قیمت لاستیک خودرو تا پایان سال ثابت می‌ماند برای احداث کارخانه لاستیک جیرفت همچنان پای کار هستیم قیمت انواع لاستیک خارجی در بازار + جدول لاستیک‌های خودرو را پیش از حرکت بررسی کنید نرخ انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول چند هزار تن لاستیک در ۱۰ سال اخیر تولید شده است؟ جزئیات واردات لاستیک دست دوم چیست؟ رفع ۷۰ درصدی نیاز رانندگان به تایر با تولید ملی استفاده از سهمیه سوخت و لاستیک ناوگان باری نیازمند " باربرگ " است قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار + جدول چینی‌ها با تایرهای تاریخ مصرف گذشته بازار تایر سنگین ایران را قبضه کردند ۵ طرح تولیدی برای خودکفایی در لاستیک سنگین در حال اجرا داریم برای لاستیک خودرو از چه بادی استفاده کنیم؟ فروش لاستیک‌های منقضی شده فاجعه بار است چه خبر از تولید لاستیک؟! ۲۳ درصد لاستیک توزیعی برای ناوگان حمل و نقل جاده ای خراسان تولید داخل است در بازار لاستیک خودرو چه می‌گذرد؟ ضرورت اصلاح شیوه توزیع لاستیک برای جلوگیری از انباشت کالا پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند در آمریکا شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید کاهش تعرفه واردات تایر سواری، بازار را در اختیار چینی‌ها قرار می‌دهد قیمت انواع لاستیک خارجی، پراید ، ماتیز و mvm در بازار؟ +جدول ۱۸ هزار حلقه لاستیک در ایلام توزیع شد قیمت انواع لاستیک خارجی، پراید ، ماتیز و mvm در بازار؟ +جدول افزایش ۲۲ درصدی قیمت لاستیک جلوی واردات لاستیک باید گرفته شود ناوگان سنگین و نیمه سنگین شهری لاستیک سهمیه ای می گیرند حذف واسطه‌ها در توزیع لاستیک یارانه‌ای در ۲۱ استان شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) قیمت انواع لاستیک خارجی، پراید ، ماتیز و mvm در بازار؟ +جدول ارز دولتی از پروسه واردات مواد اولیه لاستیک حذف شد تامین تایر ناوگان سنگین تا دوسال آینده با تولید داخل اولین واکنش بازار به گرانی ۲۲ درصدی لاستیک چرا باید لاستیک‌ها را در هوای گرم بررسی کنید؟ نقص در نظام توزیع لاستیک کشور؛ باید مکانیزم منسجمی برای عرضه در نظر گرفته شود توزیع ۱۹ هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل عمومی زنجان ارز واردات تایر به تولیدکنندگان داده شود قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول افت ۲۱ درصدی تولید لاستیک خودرو ۸۵درصد لاستیک خودروهای سواری در داخل کشور قابل تامین است ۱۱۰۰۰حلقه لاستیک در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد آیا تولیدکنندگان داخلی می‌توانند لاستیک موردنیاز کشور را تامین کنند؟ قیمت لاستیک کاهش یافت قیمت خودرو شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی پراید، ماتیز، ام وی ام ۱۱۰در بازار؟ +جدول ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو ناوگان سنگین در خراسان شمالی توزیع شد تولیدکنندگان در پرداخت مطالبات بدقولی می‌کنند قیمت انواع لاستیک خارجی، پراید ، ماتیز و mvm در بازار؟ +جدول هیچ کمبودی در تولید لاستیک نداریم فروش لاستیک تولید داخل در بازار سیاه؛ باید جلوی رانت‌ها گرفته شود توزیع بیش از ۴۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان همدان پیگیر حل مشکلات کامیون‌داران در حوزه لاستیک هستیم رتبه چهارم تولید تایر خودرو در کشور متعلق به خراسان جنوبی است معضل جدی کامیون داران خوزستانی در تامین لاستیک و روغن موتور همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها ۳۰ هزار لاستیک به ناوگان سنگین جاده ای خراسان رضوی اختصاص یافت رمزگشایی از یک معادله در بازار لاستیک قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول نگاهی به قیمت شاسی‌ بلندهای داخلی شرایط آزادسازی واردات لاستیک شفاف نیست افزایش ۲۲ درصدی قیمت لاستیک تایید نشد آئودی را برق گرفت اجازه واردات لاستیک از تمام مرزهای کشور و مناطق آزاد داده می‌شود تعیین سود ۲۵۰ ریالی سود هر سهم "پکرمان" قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۹ کدامند؟ + تصاویر قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار تهران؟ +جدول همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا طرح توزیع سیستمی لاستیک خودروهای سنگین در قزوین آغاز شد تعرفه ۴۰ درصدی واردات، لاستیک خودروهای سواری را گران کرد بازار مشهد با کمبود لاستیک مواجه است بازار مشهد با کمبود لاستیک مواجه است خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر ۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد افزایش ۲ برابری قیمت تایر پراید چرا نرخ تایر در بازار ۲ برابر کارخانه است!؟ کمبود یک میلیون حلقه‌ای لاستیک ماشین‌های سنگین قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو + جدول لاستیک را کارخانجات گران نکرده‌اند فشار باد تایر را جدی بگیرید واردات لاستیک به صفر رسید توزیع سیستمی لاستیک از خرداد نایاب شدن لاستیک خودرو با نرخ مصوب در شیراز محصول جدید شورولت رونمایی شد فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است ۱۳ واحد متخلف فروش لاستیک خودرو در البرز اخطار دریافت کردند افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت لاستیک تریلی قیمت روغن موتور افزایش نداشته است فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد تولید لاستیک باکیفیت در گروی تامین مواد اولیه، نقدینگی و افزایش بهره وری ۳۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل همدان توزیع شد ۷۰۰۰ حلقه لاستیک در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟ قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول صادرات لاستیک داخلی به اروپا ممنوع شد تولید بیش از ۳۳ میلیون حلقه تایر تا پایان دی ماه محتکر لاستیک خودرو به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار در زمینه تامین لاستیک در استان مشکلی نداریم سهم ۷۰ درصدی تولید ملی در بازار لاستیک تولید تایر ون در یزد تایر به خودکفایی رسید تولید انبوه تایر ساینا در یزد تایر آغاز شد توزیع ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها چگونه مشکل کُندی حرکت خودروی خود را برطرف کنیم؟ توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در لرستان قیمت لاستیک زانتیا در بازار چقدر است؟ جنسیس اولین خودروی شاسی بلندش را روانه بازار می کند ۲۱ درصد لاستیک خودروهای سبک در کارخانه بارز کردستان تولید می شود نخستین کارخانه تولید لاستیک خودروهای سبک و سنگین در ابوظبی احداث می‌شود انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل مرحله دوم توزیع لاستیک بین رانندگان تاکسی در سمنان آغاز شد تایرسازان تنها ۶ درصد سود می کنند نگران ورود لاستیک‌های فاقد استاندارد خارجی در بازار هستیم این‌ها پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سال ۲۰۱۸ هستند هشدار درباره ترخیص لاستیک‌های غیراستاندارد از گمرک قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول توزیع ۹۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در کشور ۱۷ هزار حلقه لاستیک در مازندران توزیع شد شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار بهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نگاه موتورترند لاستیک و آلایندگی؛ عوامل رد شدن خودروهای سنگین در معاینه فنی بررسی بازار انواع تایر اتومبیل در ایران+ جدول قیمت ۴۰۰۰حلقه لاستیک بین رانندگان استان سمنان توزیع شد شاسی بلندهای تولید داخل چقدر گران شد+جدول رفع مشکل تامین لاستیک خودرو در کرمان توزیع بیش از ۳۴ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی میان تاکسیرانان تهرانی اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول مشکلی در حوزه توزیع لاستیک در رفسنجان نداریم لاستیک ناوگان جاده ای خراسان رضوی در ۱۸ مرکز توزیع می شود ۱۰ هزار حلقه لاستیک در چهارمحال و بختیاری توزیع شد راهداری در حوزه لاستیک سنگین کمبود دارد اختصاص بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی لاستیک و مواد اولیه آن ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی توزیع ۱۵ هزار حلقه لاستیک دولتی تا پایان آذر ۶۰ درصد متقاضیان، لاستیک دریافت کردند ۲۰۰۰ سی‌سی حجم موتور در شاسی‌بلند ام وی ام قدردانی از کارگران با لاستیک! ۴هزار و ۵۳۲ حلقه لاستیک در استان بوشهر توزیع شد لاستیک ۲۰ تا ۳۲ درصد گران شد جزئیات نحوه ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت لاستیک توزیع ۲۰ هزار لاستیک تاکسی تا پایان آذر آغاز می شود خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ وزارت صنعت با افزایش۲۰ و ۳۲ درصدی قیمت تایر موافقت کرد خودرو BISU مشمول ممنوعیت واردات می شود؟ قیمت های شناور مواد اولیه صنعت تایر نیازمند سرعت در تصمیم گیری است ۳۵ درصد لاستیک مورد نیاز ناوگان باری استان قزوین تامین می شود ارائه درخواست افزایش قیمت تایر به سازمان حمایت خودروهای برقی شاسی‌بلند هم به بازار می‌آیند مواد اولیه تایر در فهرست گروه یک کالایی قرار گرفت نیاز ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری به ۴ هزار حلقه لاستیک درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک آغاز توزیع ۳ هزار حلقه لاستیک به قیمت کارخانه میان تاکسیرانان صادرات لاستیک ممنوع شد پول برای لاستیک سهمیه‌ای تاکسی‎های یزد نیست بانک مرکزی در تخصیص ارز برای واردات لاستیک همکاری نمی‌کند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول گزارش مجلس به روسای مجلس و جمهور درباره خرید لاستیک کامیون‌داران جزئیات نحوه ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت لاستیک لاستیک پژو در بازار چند؟ قانون توزیع بار در پایانه‌ها‌ کاملا تغییر کرد لاستیک خودرو را چند بخریم؟ تیگو ۷ جدید رونمایی شد نمایندگان دنا همچنان چشم به راه هستند توزیع بیش از ۱۲ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی به تاکسیرانان تهرانی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول آغاز توزیع لاستیک دولتی به تاکسی‌های کشور از هفته آتی تهمیدات لازم برای خودکفایی در تأمین و توزیع لاستیک در استان سمنان اندیشیده شود ۳۰ هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانان توزیع می شود افزایش متوسط سن شاسی‌بلندها و خودروهای خانواده های آمریکایی فهرست سه هزارلاستیک توزیعی در خوزستان منتشر می شود لاستیک تندر ۹۰ را چند بخریم؟ فرازها و فرودهای صنعت لاستیک و تایرسازی در ایران توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! لاستیک ویژه ناوگان تاکسیرانی با قیمت مصوب توزیع می شود پولمان بلوکه شده حواله نمی‌دهند واردکنندگان لاستیک سنگین با ارز دولتی ملزم به دریافت تاییدیه شبکه توزیع شدند+ سند فوتون ساوانا، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود ۵۰ حلقه لاستیک خودرو سنگین بین رانندگان در شاهین دژ توزیع شد خودروهای شاسی بلند، نیاز روز بازارهای خودرویی اختصاص ۲۳ هزار لاستیک به زائران اربعین قیمت تایر خودرو سمند در بازار چقدر است؟ ۲۷۲۲ حلقه لاستیک بین رانندگان استان قزوین توزیع شده است قیمت لاستیک افزایش نیافته است در بازار لاستیک چه خبر است؟ ۲ هزار و۳۸۱ حلقه لاستیک خودروهای سنگین استان بوشهر تامین شد چرا لاستیک با قیمت دولتی به دست مردم نمی‌رسد؟ برگ سبز خودرو ببرید، لاستیک بگیرید تأمین لاستیک، شرط اصلی برای افزایش نیافتن قیمت بلیط اتوبوس اربعین قیمت انواع لاستیک خودرو مناسب برای پژو ۲۰۶ + جدول عرضه ۵۰ هزار حلقه لاستیک نیاز بازار را رفع نمی‌کند ۷۰ درصد توزیع لاستیک‌های حواله‌ای همدان ویژه ناوگان برون شهری است ۳۲۰۰ حلقه لاستیک در بین ناوگان حمل و نقل استان قم توزیع شده است پنج هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در استان مرکزی توزیع شد ۲۵۰۰ حلقه لاستیک در کرمان توزیع شد مشکل لاستیک کامیون داران همدان رفع شد توزیع لاستیک به قیمت مصوب در خراسان جنوبی آغاز شد در روزهای آتی قیمت لاستیک خودرو نصف خواهد شد لاستیک‌های اموال تملیکی یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شد لاستیک پراید چند؟ کمبود قطعات و لاستیک کامیونداران در قزوین ۱۷ هزار حلقه لاستیک از گمرک غرب تهران ترخیص می‌شود افزایش بی‌منطق قیمت تایر در بازار سیاه! جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول توزیع ۲۰۰ هزار قطعه لاستیک در بازار بازار لاستیک در خراسان رضوی رو به تعادل است ۱۰ هزار حلقه لاستیک کامیون در گمرک بوشهر آماده ترخیص است مشکل لاستیک خودروهای سنگین در کوتاه مدت حل می شود رانندگان حمل ونقل عمومی البرز لاستیک دریافت کردند چرخ گرانی لاستیک بی دلیل می چرخد دولت باید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک به زودی وارد بازار کند فرصت ۱۰ روزه دولت به تجار برای واردات تایر سنگین توزیع لاستیک به شرط صف و سهمیه ترخیص لاستیک‌های موجود در انبار سازمان املاک ‌تملیکی از فردا قیمت لاستیک پراید با برند ایرانی در بازار ۱۵۰ کانتینر لاستیک به زودی از گمرک ترخیص می‌شود واردات لاستیک سواری با ارز ثانویه صرفه اقتصادی ندارد توزیع لاستیک ۲.۱ میلیون تومانی برای کامیون‌داران آغاز شد از لاستیک‌های ساییده می‌ترسیم ترخیص ۸۰ هزار حلقه انواع لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس در یک روز توزیع لاستیک سنگین بین رانندگان کامیون با نرخ مصوب ۵۰۰هزار حلقه لاستیک وارد شود خوزستان با کمبود لاستیک خودروهای سنگین مواجه است پیشنهاد به دولت برای تخصیص ارز ویژه لاستیک‌‌‌ ناوگان سنگین تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول نگاهی به قیمت های کویرتایر در بازار "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول صادرات انواع لاستیک سبک و سنگین ممنوع شد قیمت لاستیک ایرانی پراید در بازار +جدول احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی افزایش قیمت لاستیک و روغن موتور ۹ درصد تعیین شده است ۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد دلالان قیمت لاستیک را با فرصت طلبی افزایش دادند قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول افزایش ۲ برابری قیمت لاستیک خودرو تولید شاسی بلند تازه کیا با همکاری طراح مد مشهور قیمت انواع لاستیک خودرو مناسب برای پراید + جدول سازمان بازرسی به چگونگی واگذاری شرکت لاستیک پارس ورود کند مشکل کمبود ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک در ناوگان جاده‌ای کشور تامین لاستیک مشکل اساسی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است سامانه توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای راه‌اندازی شد کشف لاستیک‌های قاچاق در کنگاور خرید لاستیک ایرانی چقدر تمام می‌شود؟ +جدول کندی روند تخصیص ارز مواد اولیه، دامن تولید را می گیرد تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت قیمت لاستیک وانت پیکان چقدر است؟ جزییات ضوابط جدید واردات لاستیک سنگین اعلام شد + سند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول صادرات لاستیک و تایر فرسوده ممنوع شد توانایی تایرسازان داخلی برای تامین نیازبازار لاستیک های سواری مواد اولیه لاستیک به گروه اول اضافه شد سودجویان با تراشیدن عاج، لاستیک های کهنه را نو می کنند ۲ پیشنهاد انجمن واردکنندگان لاستیک برای کنترل قیمت ها انبار احتکار لاستیک کامیون در تیران و کرون کشف شد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: کسب بیشترین سهم تولید از محصولات شاسی بلند کشور توسط ایران خودرو لاستیک های کشف شده در ملکان شامل قانون احتکار نمی شود کمبود برخی انواع لاستیک‌ها در یزد هشدار پلیس درباره عمر لاستیک‌های خودرو نابسامانی بازار «کفش» خودرو تولید برخی خودروها متوقف می‌شود قیمت انواع لاستیک مناسب برای زانتیا + جدول توزیع لاستیک با نرخ دولتی برای کامیون‌داران آغاز شد+جزئیات مشکل تامین قطعات و لاستیک رانندگان برطرف شود راهنمای خرید لاستیک خودرو برای روز‌های گرم تابستان قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی در خودروی شاسی بلند "تانک" رضوانی انواع لاستیک خودرو در بازار + جدول اعلام فهرست عاملان فروش لاستیک با نرخ مصوب قیمت انواع لاستیک خارجی پژو در بازار +جدول شاسی‌بلندها عامل مرگ عابران پیاده قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول فایده‌ها و معایب باد نیتروژن لاستیک خودرو عرضه مستقیم لاستیک خودروهای سنگین با ارز دولتی اولین رولزرویس شاسی‌بلند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مجوز افزایش قیمت ۹.۶ درصدی صنعت تایر صادر شد قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار ساخت لاستیک‌های زیپی قابل تعویض برای دوچرخه‌سواران هشدار جدی به برهم‌زنندگان بازار لاستیک خودروهای سنگین ۱۲ باور نادرست از خودروها تولید شاسی‌بلندهای پژوسیتروئن در فرانسه افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین گزارش تصویری تحویل نخستین سری خودروهای بورگوارد تحویل طوفانی بورگوارد قیمت تایر تغییر نکرده است توپ افزایش قیمت تایر در زمین فروشندگان ایمن‌ترین کیا برنامه ریزی کویرتایر برای افزایش ظرفیت ۱۰ هزار تنی تولید واردکنندگان لاستیک ملزم به عرضه به موقع کالا در بازار هستند خودرو، یعنی فولاد متحرک گرانترین شاسی بلندهای تاریخ جهان راهنمای خرید لاستیک خودرو شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد افزایش ۱۵ درصدی قیمت لاستیک‌های وارداتی معرفی فولکس تیگوان ۷ صندلی (+عکس) لیست قیمت انواع لاستیک مناسب پراید پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG یک برداشت جذاب از لندکروزر بزرگترین شاسی‌بلند جیپ استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC۴۰ T۵ همیشه در اوج مانند جی کلاس آفرود بی دردسر، چند؟ جنگجوی برزیلی گزینه‌های بلندقامت روی میز! پیش فروش محصولات شاسی بلند ایران خودرو اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H۶ محصولی از گروه بهمن معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار خرید لاستیک دنا و زانتیا چقدر آب می خورد؟ شرایط فروش BYD S۶ ویژه مبعث اعلام شد پروازی لوکس همراه با تکنولوژی قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت روز پرفروش ترین لاستیک‌ های خودروی سواری در بازار سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس مزایای باد نیتروژن در لاستیک خودرو ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر +عکس با تسهیلات ۱۲۰میلیونی شاسی بلند بخرید رنج‌روور کوپه؛ شاسی‌بلند ۲۴۰ هزار پوندی مظنه خرید انواع لاستیک مناسب وانت در بازار بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد قیمت لاستیک ایرانی پراید در بازار +جدول تایرهای تولید داخل افزایش قیمت نداشته است خیابان هوشمند فشار باد لاستیک را اندازه می گیرد واحدهای صنفی هرمزگان لاستیک های تاریخ گذشته به مردم عرضه نکنند نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا لیست قیمت انواع لاستیک خودرو چینی ساختار شکن در بازار با شرایط ایده ال برای مشتری قیمت انواع لاستیک ایرانی پژو در بازار؟ +جدول معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی قیمت انواع لاستیک خارجی پژو در بازار؟ +جدول متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش ۶خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر ۱۰۰ میلیون در ایران عرضه موفق سه نسل ایکس۳۳، نتیجه تحقیق و توسعه مدون تمیزکننده و براق کننده لاستیک شاسی بلند اسپرت ۴۰۰۸ پژو کِی عرضه می‌شود؟ ۱۰ خودروی برتر شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت شناخت صحیح از تایر تصادفات رانندگی را کاهش می دهد بهترین خودروهای شاسی بلند بزرگ جهان در سال ۲۰۱۷ (+عکس) مظنه قیمت لاستیک خودرو در بازار چقدر است؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد قیمت انواع لاستیک خارجی پژو در بازار؟ +جدول "فراری" به رغم سوگند خود، ابرخودروی برقی می‌سازد! برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ژست یک هیولای مخوف برای X۶M لامبورگینی ۲۰۱۹ Urus؛ لامبورگینیِ شاسی‌بلند‌ها! نرخ فروش انواع لاستیک کامیونت و اتوبوس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بررسی بازار انواع تایر خودرو؛ خط ترمز تایرهای ایرانی روی بازار لاستیک تصور جذاب سوزوکی از آینده جیمنی معرفی جدیدترین SUV لامبورگینی(+عکس) اوروس؛ ستاره‌فروش لامبورگینی فیسکر اوربیت، شاسی‌بلند هوشمند شاسی بلند ۲۰۱۹ سوبارو +تصاویر قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی پژو در بازار؟ +جدول شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند نیم‌نگاهی به تایرهای ضدپنچری، موسوم به Run-flat؛ دفع خطر تا ۸۰ کیلومتر لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس نگاهی به نخستین شاسی‌‌‌بلند تولید انبوه ایتالیایی: LAFORZA؛ رنج‌‌‌روور ایتالیایی راهنمای خرید لاستیک خودرو جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در ۲۰۱۸ می آید (+عکس) کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی لیست قیمت انواع لاستیک خودروهای پژو لیست قیمت انواع لاستیک کامیون و کامیونت در بازار افزایش تعرفه واردات تایر عامل گرانی می‌شود افزایش تعرفه واردات تایر عامل گرانی می‌شود ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید خرید ۲ حلقه لاستیک اتومبیل چقدر آب می خورد؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مروری بر «فوتون ساوانا» و حضور آن در بازار خودرو ایران استفاده از نیتروژن چه تاثیری بر لاستیک خودرو دارد؟ تایر خودرو از چه زمانی اختراع شد؟ سارق حرفه‌ای لاستیک خودروهای شاسی بلند دستگیر شد شاسی بلند لوکس و ۷ نفره بیوک +تصاویر آمریکایی‌ها بیشتر شاسی بلند و پیکاپ می‌خرند اطمینان از کیفیت، نقطه اتکاء ایکس۳۳اس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول رمز و راز لاستیک‌های سرقتی خودرو چیست؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید رمز و راز لاستیک‌های سرقتی خودرو تغییر در اندازه فاق لاستیک چه تاثیری بر خشکی و نرمی حالت رانندگی خودرو می‌گذارد؟ قیمت انواع لاستیک خارجی پژو در بازار؟ +جدول شرایط مراقبت و نگهداری از لاستیک خودرو نرخ فروش انواع لاستیک خودرو در بازار قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول مقررات واردات لاستیک اعلام شد کشف هزار حلقه رینگ و لاستیک سرقتی قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول نرخ فروش انواع لاستیک خودرو در بازار ورشکستگی تولید داخلی با واردات بی رویه لاستیک شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران مظنه قیمت انواع لاستیک خودرو قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو؟ +جدول روایت کفش‌های خارجی خودرو خرید لاستیک پژو ۲۰۶ چقدر آب می خورد؟ مظنه قیمت لاستیک سمند و دنا در بازار DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه کشف قاچاق از داخل لاستیک خودرو مراقب عاج لاستیک خودرو باشید! شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران پژو ۳۰۰۸، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید علت صدای چرخ‌ خودرو سر پیچ فراری شاسی‌بلند می‌سازد "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S۶همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد ب ام و نسخه M شاسی بلند X۴ را عرضه می‌کند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول کشف ۴۶۲ حلقه لاستیک قاچاق در شهرستان رودبار قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول کدام لاستیک را انتخاب کنیم؟ خرید لاستیک ایرانی پراید چقدر تمام می‌شود؟ +جدول کیا موتورز از فروش جهانی ۲۳۲.۳۷۰ دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد نرخ فروش لاستیک تیبا و ریو خرید لاستیک خارجی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول خرید لاستیک ایرانی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید خودروسازان تمام تایرهای تولید داخل را مصرف می‌کنند‌ طراحی حسگری که باد تایر خودرو را دائم رصد می‌کند مظنه قیمت خرید لاستیک زانتیا و دنا در بازار مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد تبلیغات رضوانی برای "محکم ترین شاسی بلند جهان" +تصاویر قیمت لاستیک پژو و سمند در بازار ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند نرخ خرید و فروش لاستیک رانا در بازار قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول کارخانه تولید تایر زابل، توسعه سیستان و بلوچستان را به دنبال دارد قرارداد ساخت کارخانه تولید لاستیک خودروی زابل امضا شد کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران خرید لاستیک پژو چقدر تمام می شود؟ تزریق سرعت در قامت جیپ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت انواع لاستیک خودرو خرید لاستیک خارجی دنا چقدر تمام می‌شود؟ +جدول راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها قیمت خرید و فروش انواع لاستیک خودرو در بازار مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند جهان +تصاویر خرید لاستیک ایرانی سمند چقدر تمام می شود؟ +جدول تایر نو به چه قیمتی؟ قیمت لاستیک در بازار راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌های مستعمل خودرو خرید لاستیک خارجی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین خرید لاستیک خارجی تندر۹۰ چقدر تمام می شود؟ +جدول خرید لاستیک پراید چقدر تمام می شود؟ بچه شیر سرانجام به دام افتاد! شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک این جیپ سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان است قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار انواع لاستیک ایرانی خودرو چند؟ +قیمت لاستیک‌های هوشمند خودرو +عکس پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد دانستنی‌های بسیار مفید در مورد لاستیک اتومبیل مظنه قیمت لاستیک سمند و دنا در بازار خرید لاستیک ۲۰۶ چقدر آب می خورد؟ چطور دوام لاستیک اتومبیل خود را افزایش دهید؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول یک مینیِ نه‌چندان مینی سیزدهمین همایش و نمایشگاه ملی صنعت لاستیک در یزد برگزار شد وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند قیمت انواع و اقسام لاستیک در بازار +جدول برای خرید یک خودرو شاسی بلند مدل ۲۰۱۰ چقدر باید پول داشت؟ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو +جدول رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا لاستیک مناسب فصل چه ویژگی هایی دارد؟ کشتی کج شاهزاده‌ ها لاستیک پراید در بازار با چه قیمتی معامله می شود؟ +جدول شاسی بلند‌های فوق لوکس۲۰۱۷ + تصاویر معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران آزمون فنی برای واردات لاستیک "برند‌های معتبر" لغو شد +سند شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از ۱۰۰ میلیون خرید (+جدول) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آغاز فروش استِلویو کارآمدی بیشتر شاسی بلندها در ناوگان پلیس قیمت لاستیک ریو و تیبا در بازار +جدول غول‌های حساس رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس واردات مواد اولیه تولید لاستیک محدودیتی ندارد وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند علل اصلی لاستیک سابی در خودروها مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول بهترین زمان برای تعویض لاستیک خودرو قیمت انواع لاستیک خودرو در بازار +جدول نکاتی در مورد استفاده و تعویض لاستیک های زمستانی مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول خرید خودروهای شاسی بلند در بازار ایران چقدر آب می خورد (+جدول) برخورد شدید با عرضه لاستیک های تقلبی و قاچاق قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول تولید کفپوش‌های مقاوم با استفاده از مواد بازیافتی خودرو مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول اهمیت لاستیک خودرو در ایمنی و مصرف سوخت قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو +جدول اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت قدبلندهای بی‌نظیر صنعت خودرو +عکس قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول ساماندهی بازار، واردات هفت ماهه لاستیک را ۱۵درصد کم کرد قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول چگونه لاستیک خودرو را سالم نگهداریم؟ ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور اعجوبه الکتریکی شاسی‌بلندها شاسی‌بلند جدید مازراتی ۲۰۱۷ با پلاک سیاسی در تهران مزایا و معایب باد نیتروژن در لاستیک خودرو چیست ؟ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول بلندقامتـــانِ کفِ بازار! پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) بهترین شاسی بلندها برای برف نوردی (+عکس) واردات لاستیک های بی کیفیت به پایان رسید؟ قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول افزایش تولید کلید فرار از تعطیلی گلف جدید، شانسی برای احیای فولکس جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو +جدول شاسی بلند جدید آلمانی خطرات جانی لاستیک‌های قاچاق ارزان قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول ورود لاستیک قاچاق به کشور در سایه نبود نظارت و کنترل دولت قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول شاسی بلند جدید و زیبای جیلی +تصاویر قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول پروتون هم شاسی بلند ساخت (+عکس) قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید ۷ نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول شاسی‌بلند مینیاتوری سوزوکی کفش‌های ماشین را کی عوض کنیم؟ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول ارائه ضمانت نامه برای لاستیک خودرو الزامیست قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول بازاری در چنـــــگال اژدهـا قیمت انواع خودرو شاسی بلند + جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو +جدول قیمت انواع خودرو وارداتی شاسی بلند + جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران نمای خارجی رنجروور ۲۰۱۶ را ببینید قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع خودروی وارداتی شاسی بلند + جدول محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو +جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول توسعه فنی مهم ترین راهکار برای استانداردسازی لاستیک خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند کشف خودرو جدید MVM X۳۳ S در حاشیه نمایشگاه شیراز هر آنچه از یک شاسی بلند انتظار دارید هشدار رییس پلیس‌راه ناجا درباره لاستیک‌های وارداتی بی کیفیت قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید بهترین کلاس خودرو چیست؟ چند دقیقه داخل مدل جدید شاسی بلند MVM پارک خودرو با موتور خاموش! سرقت ۴ لاستیک میلیونی اسپورتیج لاستیک‌هایی که به هر جهت می‌چرخد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید MVM رویت شد راهنمای خرید لاستیک خودرو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول صنعت لاستیک سازی ایران در پنج سال آینده سالانه ۱۲ درصد رشد دارد پرونده های تخلف انواع لاستیک و روغن موتور در سال گذشته به ۴۶ میلیارد ریال رسید قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو لاستیک الماس نشان قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول فروش اسپورتیج رکورد زد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول تراک‌های برتر ۲۰۱۶ قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول نفت ارزان به بازارخودروهای شاسی بلند رونق داد لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید نگاهی به صنعت لاستیک در تالار شیشه ای «رکود» و «مالیات» فروشندگان تایر را زیرزمینی کرد فروشندگان لاستیک و مالیات‌های بالا قتل مشکوک همسر در خودروی شاسی بلند اسپرت‌های خوش‌ قیافه +تصاویر قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ احداث کارخانه تولید تایر خودرو در خلخال پیگیری شود لوکس ترین شاسی بلند فورد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول تامین ۶۰درصد نیاز تایر کشور از طریق واردات قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پراید +جدول نگاهی به جگوار F-Face سال ۲۰۱۷ +تصاویر قفل عجیب ماشین از ترس دزد جدال شاسی بلند های های لوکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو معرفی شاسی بلند "ولوو" که در تصادف هیچ آسیبی به سرنشین وارد نمی کند قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو +جدول جنگ قیمتی چینی‌ها در صنعت لاستیک شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو خود را برای بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات خاورمیانه آماده کنید خودروسازی جک با شاسی بلند SC۵ به پکن ۲۰۱۷ می‌رود کدام برندهای تایر در جهان برتر هستند؟ در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی رقص رولزرویس روی یخ شاسی بلند جدید کادیلاک +تصاویر قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ فاز یک کارخانه لاستیک‌سازی لرستان به‌زودی اجرا می‌شود تایر و ایرادهای رایج مربوط به آن همه فن‌حریف ضوابط واردات لاستیک اعلام شد بهترین پارک دو شاسی بلند در تهران ساخت دومین کارخانه لاستیک کردستان در دهگلان آغاز شد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید +جدول تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند ساز و برگ جنگی قیمت انواع لاستیک پ‍ژو قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو بهترین خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ سال ۲۰۱۵ بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال ۲۰۱۵ ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران معرفی خودرو همه جا رو راینو XT قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو تاریخ تولید لاستیک در مراکز معاینه فنی بررسی شود فناوری جدید برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو! تصادف شدید خودرو شاسی بلند با کامیون هیولای تیـزپا! جاه‌طلبان کم‌مصرف قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو امتحان پنج گزینه‌ای! قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم کم‌هزینه آفرود کنید تایرسازان برای رقابت باید قیمت‌ها را کاهش دهند کشف ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خودروهای خارجی در پایتخت واردات لاستیک با ۴ شرط مجاز شد+سند چرخش بازار تایر در دست چینی‌ها برگزاری دومین همایش ملی بازیافت لاستیک و محیط زیست محموله لاستیک خودرو قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد تایرسازان ارزان تولید کردند گران فروختند قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم واردات تایر چینی بزرگترین مشکل تولید کنندگان درکشور است ساماندهی واردات تایر خودرو آغاز شد واردات لاستیک مشروط شد قیمت انواع لاستیک ایرانی دربازار قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟ قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو قیمت انواع لاستیک ایرانی در بازار بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی صنعت خودرو رمق تولیدکنندگان تایر را می گیرد افزایش تولید تایر در انتظار سرمایه‌گذاری جدید دامپینگ چین قیمت هر کیلوگرم تایر را به ۱.۵ دلار کاهش داده است کیفی سازی محصولات و استفاده بهینه از ظرفیت داخلی دو سیاست اصلی در عرصه لاستیک کشور است احداث کارخانه لاستیک‌سازی در شهرک صنعتی رامشار زابل نگرانی صنعت لاستیک کشور از واردات بی رویه تایر چینی هم به جان تولید داخل افتاد تولید تایر در ۱۰ سال دو برابر می‌شود تایرسازان ایرانی یا زیان ده هستند یا در نقطه سر به سر قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو ۱۱۰هزار تن تایر روی چرخ واردات قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو ضمیمه تخصصی شاسی بلند ۳ به همراه هفته‌نامه خودرو امروز شماره ۲۵۴ منتشر شد قدبلند‌های کوچک یا لوکس سلاطین اورآسیایی شاسی بلندها پیشران رشد صنعت خودرو سالانه ۵.۵ میلیون حلقه لاستیک در کردستان تولید می‌شود بهبود خواص تایر به کمک نانوکامپوزیت‌ها توسط محققان ایرانی قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم واردات، کارخانه های تایر را دچار رکود کرده است تلاش شرکت تایرسازی هند برای افزایش سهم خود از بازار ایران چرخیدن جهان، روی اشک درختان بهره برداری از لاستیک سازی خرم آباد ۱۳۰۰ شغل ایجاد می کند ۳۱ خرداد مهلت نهایی ثبت نمایندگی‌های رسمی واردات تایر و تیوپ ابتکار با لاستیک‌های زائد واردات لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته به شکل قاچاقی کویرتایر به‌عنوان واحد نمونه خراسان جنوبی معرفی شد لاستیک‌های وارداتی تحت پوشش بیمه اجباری قرار گیرند ۶۰درصد لاستیک مصرفی کشور وارداتی است اقتدار شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها قیمت انواع لاستیک خودرو مشکلات صنعت تولید لاستیک
برگشت به بالا