فونیکسریمکسبهتام

۳ هزار سواری شخصی برای جابجایی در ایام اربعین به کار گرفته می شود

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری کشورگفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال هفت هزار دستگاه اتوبوس و تعدادی مینی بوس را برای جابجایی مسافران اربعین فراخوان داده ایم همچنین در این زمینه ۳ هزار سواری شخصی هم به کار خواهیم گرفت.

۳ هزار سواری شخصی برای جابجایی در ایام اربعین به کار گرفته می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهرکی گفت: از امروز با هماهنگی ستاد اربعین پیش فروش بلیت  اربعین را آغاز می کنیم و همچنین زائران باید در این خصوص برنامه ریزی‌های خود را در بازگشت به کشور و ورود به مرز‌ها انجام دهند.

    به گفته او، سال گذشته فشار سنگینی بر جابه جایی مسافر را در اربعین شاهد بودیم  با توجه به برنامه ریزی های انجام شده  امسال هفت هزار دستگاه اتوبوس و تعدادی مینی بوس را برای جابجایی مسافران اربعین فراخوان داده ایم همچنین در این  زمینه 3 هزار سواری شخصی هم به کار خواهیم گرفت.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به سهم عمده جابه‌جایی با اتوبوس در تابستان و همچنین حمل و نقل مسافران در اربعین نظارت بیشتری در این ایام شکل گرفته است به طوری که  در حال حاضر ما 7 هزار دستگاه اتوبوس نیازمند جابه جایی مسافران را هستیم.

    شهرکی گفت: در سال‌های گذشته اقدام‌های خوبی در  پایانه‌های مرزی در خصوص افزایش ظرفیت و گیت‌ها برای مسافران صورت گرفته و در حال حاضر زیر ساخت‌های خوبی فراهم شده است. تعداد اتوبوس‌ها در کشور محدود است و با توجه به تقاضای بالا، ظرفیت موجود سیستم‌ حمل و نقل جاده‌ای چندان پاسخگوی نیاز زائران نیست در کل در مجموع حمل و نقل عمومی 700 دستگاه بود ولی امسال از کشورهای همسایه وسایل نقلیه استیجاری استفاده خواهیم کرد.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همچنین براساس تدابیر ستادمرکزی اربعین و کمیته حمل و نقل و سوخت برای تامین ناوگان مورد نیاز جابه جایی زائران اربعین  به کارگیری ناوگان سایردستگاه های دولتی، سرویس های ایاب و ذهاب و ناوگان خارج شده از حوزه حمل و نقل جاده‌ای، ناوگان پلاک سفید و شخصی در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو