فونیکسریمکسبهتام

هم زمان با آغاز سفر زائران کربلای حسینی در شهرهای مرزی کشور صورت گرفت

بازدید نظارتی مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از طرح امداد و خدمات اربعین

عصر خودرو- با آغاز طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو، مدیران شرکت ایساکو به منظور نظارت و پشتیبانی از اجرای طرح به شهرهای مرزی کشور ایران با عراق سفر کردند.

بازدید نظارتی مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از طرح امداد و خدمات اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که به منظور پایش کیفیت اجرای خدمات و پشتیبانی زیرساخت‌های طرح اربعین به همراه جمعی از مدیران، به شهرهای مرزی چذابه، شلمچه، مهران، قصرشیرین، باشماق و تمرچین سفر کرده است، گفت: طرح ویژه خدمت‌رسانی به زائران حرم‌ حسینی (ع) از پنجم شهریور آغاز و تا هفدهم این ماه ادامه خواهد یافت و حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با پیش‌بینی استقبال پرشور هم وطنان، با آمادگی کامل برای ارایه خدمات در تمامی جاده‌های کشور به خصوص جاده‌های منتهی به شهرهای مرزی و مقاصد خروجی به سمت کشور عراق در کنار هم وطنان خواهد بود.

    ماشااله وردینی افزود: این بازدیدها توسط مدیران ستاد و مدیران دفاتر منطقه‌ای اهواز، همدان و آذربایجان به منظور هماهنگی هر چه بیش تر و حسن اجرای طرح تا پایان آن ادامه خواهد یافت و همکاران ما به صورت مستمر در شهرهای مرزی حاضر هستند و به صورت میدانی حسن اجرای خدمات را رصد و پایش خواهند کرد.

    وی در خصوص امکانات شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تشریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری 36 نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و چادر تعمیرگاهی شهر چذابه ویژه ایام طرح و با حضور فروشگاه‌های مجاز کشیک، آماده خدمت به هم وطنان هستند. همچنین نمایندگی تازه تاسیس 2509 با بهره‌مندی از تجهیزات و استانداردهای روز در شهرستان مهران استان ایلام که همواره با ازدحام بیش تر زواز برای خروج از کشور همراه است، مهیای پذیرش خودروی زایران و هم‌میهنان است.

    وردینی ادامه داد: در این طرح 168 اکیپ امدادی، بیش از 175 امدادگر و 13 کانکس مجهز امدادی با حضور امدادگران مجرب و بهره‌مندی از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در مرزها مستقر شده‌اند.

    لازم به ذکر است، طرح ایام اربعین هم چون سایر طرح‌های ویژه مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای تسهیل در ارایه خدمات پس از فروش به هم وطنان و ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در ایام خاص سال برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و امیدواریم کارکنان شرکت ایساکو نیز ضمن ارایه بهترین خدمات به راهیان حرم امام حسین(ع) از اجر معنوی و دعای خیر هموطنان از این سفر بهره‌مند شوند.

    هم وطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره 096440 درخواست‌های خود را ثبت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط