فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مجتبی معظمی، با اشاره به آمادگی ناوگان امدادی و شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ارائه خدمات مطلوب به زائران کربلا، گفت: طرح خدمات و امداد اربعین حسینی از ششم تا هفدهم شهریور به مدت 12 روز در مرزهای مهران، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و باشماق با حضور 60 واحد امدادی و 14 نمایندگی مجاز در مناطق کشیک مرزی برگزار می‌شود.

    او ادامه داد: تمامی خدمات امدادی به خودروهای سواری گروه سایپا با تخفیف 50 درصدی در اجرت خدمات درون تعمیرگاهی به زائرین تا سقف یک میلیون تومان ارائه می‌شود، همچنین حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی به صورت رایگان انجام می‌شود.

    معظمی افزود: شرکت سایپایدک حضور فعالی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت تا مشتریان محترم با خیالی آسوده در جاده‌ها تردد کنند. به همین منظور توصیه ما این است که به منظور پیشگیری از بروز هر گونه نقص فنی، پیش از آغاز سفر به نمایندگی‌های مجاز سایپا مراجعه کنند و از سلامت کارکرد خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

    مدیرعامل سایپایدک همچنین از تامین قطعات مورد نیاز در طرح اربعین به مقدار کافی خبر داد و گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط