فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

استفاده از اتوبوس‌های اجاره‌ای از پاکستان و ترکیه برای ایام اربعین

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: امسال قرار بر این است که از ناوگان اتوبوسی کشورهای پاکستان و ترکیه استفاده کنیم که البته اتوبوس‌های پاکستانی فقط برای جابه جایی‌ زائران این کشور از ایران خواهد بود که البته فرمان این اتوبوس‌ها سمت راست قرار دارد که تمهیداتی هم در این باره دیده شده‌است.

استفاده از اتوبوس‌های اجاره‌ای از پاکستان و ترکیه برای ایام اربعین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، شهریار افندی‌زاده در نشست خبری سفرهای اربعین با بیان اینکه ستاد مرکزی اربعین ١٨ کمیته دارد که یکی از این کمیته‌ها حمل و نقل و سوخت است، اظهار داشت: جلسات اربعین در ستاد مرکزی از بهمن ماه سال گذشته شروع شده است و تمهیدات لازم دیده شده است.

    وی ادامه داد: سال گذشته ٣ میلیون و 5۰۰ هزار زائر از طریق شقوق مختلف حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شدند که 90 درصد آن از طریق جاده‌ای بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ناوگان اتوبوسی گفت : سال گذشته قرار بر این بود که در این ایام از ناوگان ارگان‌و دستگاه‌های مختلف استفاده کنیم اما تنها وزارت صمت و نفت  ناوگان خود را در اختیار زائران حسینی قرار دادند.

    وی از استفاده از اتوبوس‌های استیجاری از کشورهای پاکستان و ترکیه برای ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: امسال قرار بر این است که از ناوگان اتوبوسی کشورهای پاکستان و ترکیه استفاده کنیم که البته اتوبوس‌های پاکستانی فقط برای جابه جایی‌ زائران این کشور از ایران خواهد بود که البته فرمان این اتوبوس‌ها سمت راست قرار دارد که تمهیداتی هم در این باره دیده شده‌است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط