فونیکسریمکسبهتام

شرایط واردات ۲۰۰۰ اتوبوس برای اربعین تسهیل شد + سند

عصر خودرو- برای تسریع در واردات ۲۰۰۰ اتوبوس کارکرده برای تامین ناوگان حمل و نقل زائران اربعین، گواهی فنی محیط زیست در زمان ترخیص اخذ می‌شود.

شرایط واردات ۲۰۰۰ اتوبوس برای اربعین تسهیل شد + سند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای به گمرک کشور شرایط زیست محیطی برای واردات 2000 خودرو کارکرده برای ارائه خدمات به مسافرین اربعین حسینی را اعلام کرد.

    در این نامه اشاره شده است که نیازی به تایید شرایط محیط زیستی و فنی فوق الذکر در فرایند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور باید در زمان ترخیص اتوبوس های فوق الذکر اخذ گردد.

    در این نامه آمده است: اعلام استانداردهای محیط زیستی مد نظر سازمان حفاظت محیط زیست برای واردات و ترخیص دو هزار (2000) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال( موضوع تصویب نامه شماره /٣9٦٧٦ت٦١٢٦9 هـ مورخ 1402/3/7 هیات محترم وزیران) : استانداردهای محیط زیستی برای خودروهای مذکور (2000دستگاه اتوبوس های فوق الذکر) به ترتیب یورو٦ ، EEV ، یورو ٥ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM ) می باشد.

    همچنین طبق اعلام سازمان فوق نیازی به تایید شرایط محیط زیستی و فنی فوق الذکر در فرایند ثبت سفارش نبوده و مجوز سازمان مذکور می بایست در زمان ترخیص اتوبوس های فوق الذکر اخذ گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط