فونیکسریمکسبهتام

رقیب تیگو۸ پرو در ایران

اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد

عصر خودرو - کراس اوور جدید VGV U۷۵ پلاس در خیابان های تهران دیده شد.

اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳:۰۰
  • 1
  • 1
  • اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، کراس اوور جدید VGV U75 پلاس در خیابان های تهران دیده شد.
‌شرکت خودروسازی VGV زیرمجموعه دو گروه بزرگ و معتبر صنایع تولیدی خودروهای تجاری ملی چین(CNHTC) و WeiChai(یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات خودرو و پیشرانه های دیزلی در چین) است که هم اکنون سه محصول U70، U75 Plus و پیکاپ VX7 را در سبد محصولاتش دارد.
‌کراس اوور 4.8 متری U75 پلاس در دو نسخه Luxury و Premium به بازار معرفی شده که ظاهرا فول ترین نسخه یعنی Premium به ایران می آید. این نسخه احتمالا همانند فیدلیتی گروه بهمن در دو مدل 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد و از پیشرانه 2 لیتری توربو GDi با حداکثر توان 221 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتون متر به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT بهره می برد.
‌در داخل کابین این خودرو یک نمایشگر 10.1 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر 10.25 اینچی عمودی در میانه کنسول تعبیه شده و از امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6بلندگو و تنظیم برقی صندلی های جلو بهره می برد. در زمینه ایمنی این خودرو در نسخه Premium 4 حالت رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل حرکت در سراشیبی ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد مجهز شده است.
‌کراس اوور U75پلاس احتمالا نخستین نماینده برند VGV چین در بازار ایران خواهد بود که در زمره بزرگترین کراس اوور های بازار قرار خواهد گرفت و رقبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژو تیگو 8 پرو را پیش رو خواهد داشت.
هنوز جزئیات دقیقی از شرکت عرضه کننده این برند برای بازار ایران در دست نیست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط