فونیکسریمکسبهتام

رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس

عصر خودرو- تویوتا از سی-اچ آر جدید رونمایی کرد. این کراس اوور کوچک میان محصولات تویوتا جایگاه متفاوتی دارد که این ویژگی به طراحی موفق و متفاوت آن مربوط می شود.

رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تویوتا اولین بار در نوامبر 2016 این کراس اوور جذاب را معرفی کرد و در دسامبر 2022 از طراحی نسل دوم سی-اچ آر رونمایی کرد. سی-اچ آر جدید میزبان طراحی آینده نگری شده که شاید بسیاری از خودروسازان مطرح دیگر هنوز جسارت وارد کردن این طراحی به ساختار تولید انبوه محصولات خود را نداشته باشند.

رینگ های 20 اینچی آلومینیومی با تم دو رنگ در نمای جانبی مانند یک جواهر خودنمایی می کند. این رینگ در منظره جمع و جوری که سی-اچ آر دارد به شدت جلب نظر می کند.

خودرو مذکور از منظر ابعاد برابر با 4360 میلیمتر در طول، 1830 میلیمتر در عرض و 1558/1564 میلیمتر با توجه به تریم در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2460 میلیمتر است.
از جزئیات مهم دیگر باید به حضور نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر 12.3 اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کنیم. همچنین تریم بالاتر مجهز به نمایشگر هداپ، نورپردازی 64 رنگ داخلی، سقف پانورامیک و سیستم صوتی جی بی ال خواهد بود.

تویوتا سی-اچ آر در بازار اروپا با پیشرانه هیبریدی عرضه می شود. این خودرو براساس تریم با پیشرانه 1.8 لیتری هیبرید 140 اسب بخاری، 2 لیتری هیبرید 198 اسب بخاری و 2 لیتری پلاگین هیبرید 223 اسب بخاری روانه بازار می شود.

سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن برای تریم 2 لیتری قابل گزینش است.

تویوتا سی-اچ آر
تویوتا سی-اچ آر با پیشرانه 1.8 لیتری هیبرید طی 9.9 ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن 170 کیلومتر برساعت است. این رکورد برای پیشرانه 2 لیتری محرک جلو برابر با 8.1 ثانیه است. همین آمار برای 2 لیتری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک 8.1 ثانیه رکورد گیری شده است.

بیشینه سرعت هر دو تریم 2 لیتری هیبرید برابر با 180 کیلومتر برساعت گزارش شده است.
اما در تریم پلاگین هیبرید، شاخص صفر تا 100 کیلومتر، عدد 7.4 ثانیه را نشان می دهد و بیشینه سرعت نیز همان 180 کیلومتر است. در این تریم در شرایطی که باتری شارژ کامل باشد امکان پیمایش 66 کیلومتر در حالت الکتریکی کامل فراهم است.

قیمت تریم های مورد اشاره در متن نیز هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم