فونیکسریمکسبهتام

خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند

عصر خودرو- مدتی است که تصاویری از تردد کراس اوور جدید U۷۵پلاس با برند VGV در شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده و چندی پیش نیز اخباری از ورود نخستین نمونه های این محصول به گمرک در فضای مجازی دست به دست می شد اما هنوز مشخص نبود که چه شرکتی قصد عرضه محصولات این برند جدید را در بازار ایران دارد. حال بر اساس جدیدترین اطلاعات رسیده مشخص شده است که شرکت خودروسازی ایلیا با عرضه کراس اوور U۷۵ پلاس، همکاری با برند VGV را در بازار ایران آغاز خواهد کرد.

خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت خودروسازی VGV نامی تازه برای مشتریان بازار ایران از کشور چین است که به عنوان تنها فرزند تولیدکننده خودرو سواری دو غول خودروهای تجاری در چین شناخته می شود. این شرکت زیرمجموعه دو گروه بزرگ و معتبر صنایع تولیدی خودروهای تجاری ملی چین(CNHTC) و WeiChai(یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات خودرو و پیشرانه های دیزلی در چین) است که هم اکنون سه محصول U70، U75 Plus و پیکاپ VX7 را در سبد محصولاتش دارد.

    کراس اوور U75پلاس با طول 4.87 متر در دو نسخه Luxury و Premium به بازار معرفی شده که ظاهرا فول ترین نسخه یعنی Premium قرار اس توسط خودروسازی ایلیا به بازار عرضه شود. این نسخه احتمالا همانند فیدلیتی گروه بهمن در دو مدل 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد و از پیشرانه 2 لیتری توربو GDi با حداکثر توان 221 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتون متر به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT بهره می برد.

     

    کراس اوور U75پلاس از برند VGV به امکاناتی نظیر نمایشگر 10.1 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر 10.25 اینچی عمودی در میانه کنسول، دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6بلندگو و تنظیم برقی صندلی های جلومجهز شده است. در زمینه ایمنی این خودرو در نسخه Premium  چهار حالت رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل حرکت در سراشیبی ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد مجهز شده است.‌

    کراس اوور U75پلاس احتمالا نخستین نماینده برند VGV چین در بازار ایران خواهد بود که در زمره بزرگترین کراس اوور های بازار قرار خواهد گرفت و رقبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژو تیگو 8 پرو را پیش رو خواهد داشت.

    شرکت خودروسازی ایلیا تا پیش از این با تولید و عرضه شاسی بلند دایون Y5 مشغول فعالیت بود و حوزه خدمات پس از فروش محصولات این خودروساز بر عهده شرکت کیان موتور وارنا است که پیشتر واردات محصولات برند بورگوارد را بر عهده داشت و همچنان به محصولات این برند خدمات پس از فروش ارائه می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم