فونیکسریمکسبهتام

خودروسازی ایلیا خبر داد

فروش یک کراس اوور ۷ نفره جدید به زودی آغاز می شود+کاتالوگ

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا به زودی فروش یک کراس اوور ۷ نفره جدید با پیشرانه ۲ لیتری توربو و شتاب ۸ ثانیه ای را آغاز خواهد کرد.

فروش یک کراس اوور ۷ نفره جدید به زودی آغاز می شود+کاتالوگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت خودروسازی ایلیا بعد از عرضه شاسی بلند شاسی مستقل دایون Y5 و Y7 به زودی سومین محصولش را به بازار عرضه خواهد کرد. این کراس اوور جدید VGV U75 Plus نام دارد و با ظرفیت 7 سرنشین از دیگر کراس اوور های بازار تفکیک می شود و در صف رقابت با گزینه های نظیر فیدلیتی، تیگو8 پرو و مکث تیارا قرار می گیرد. این کراس اوور جدید از پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 226 اسب بخار نیرو می گیرد و حداکثر گشتاورش به 385 نیوتون متر می رسد که در ردیف قدرتی مشابه دیگنیتی پرستیژ و تیگو8 پرومکس قرار می گیرد و از معدود گزینه های بالای 200 اسب بخاری بازار ایران به شمار می آید که حجم موتور 2 لیتری توربو آن نگرانی ها از بروز مشکل با کیفیت پایین بنزین را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

     

    این کراس اوور از برند VGV و زیر مجموعه گروه خودرویی Wechai (تولید کننده پیشرانه های دیزلی، قطعات خودرو و عضو فهرست Fortune 500 ) است.

    کراس اوور U75پلاس با طول 4825 میلی‌متر در دو نسخه Luxury و Premium به بازار معرفی شده که ظاهرا فول ترین نسخه یعنی Premium قرار است توسط خودروسازی ایلیا به بازار عرضه شود. انتقال قدرت به محور جلو در این کراس اوور از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT انجام می شود.

    کراس اوور U75پلاس از برند VGV به امکاناتی نظیر نمایشگر 10.1 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر 10.25 اینچی عمودی در میانه کنسول،کروز کنترل، دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6بلندگو+ساب‌ووفر و تنظیم برقی صندلی های جلومجهز شده است. در زمینه ایمنی این خودرو در نسخه Premium  چهار حالت رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل حرکت در سراشیبی ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد مجهز شده است. این خودرو همچنین با استفاده از یک رادار، سیستم های هشدار حرکت بین خطوط LDW و هشدار برخورد از جلو FCW را در اختیار راننده قرار می دهد.

    هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت احتمالی این کراس اوور جدید اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی خودروسازی ایلیا به آدرس ilia-auto.com مراجعه کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط