فونیکسریمکسبهتام

تا ساعاتی دیگر توسط خودروسازی ایلیا رونمایی می‌شود

کراس‌اوور ۲۲۰ اسب بخاری جدید بازار ایران

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا در راستای تنوع بخشی به سبد محصولاتش تا ساعاتی دیگری نخستین محصول از برند جدید VGV چین را رونمایی خواهد کرد. این کراس اوور جدید با طول حدود ۴.۹ متر از پیشرانه ۲لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۸۵ نیوتون متر نیرو‌ می‌گیرد.

کراس‌اوور ۲۲۰ اسب بخاری جدید بازار ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت خودروسازی VGV نامی تازه برای مشتریان بازار ایران از کشور چین است که به عنوان تنها فرزند تولیدکننده خودرو سواری دو غول خودروهای تجاری در چین شناخته می شود. این شرکت زیرمجموعه دو گروه بزرگ و معتبر صنایع تولیدی خودروهای تجاری ملی چین(CNHTC) و WeiChai(یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات خودرو و پیشرانه های دیزلی در چین) است. گیربکس این خودرو برخلاف عمده رقبا که از گیربکس دوکلاچه استفاده می‌کنند از نوه 8سرعته اتوماتیکAT است.

     

    ‌کراس اوور U75پلاس از برند VGV به امکاناتی نظیر نمایشگر 10.1 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر 10.25 اینچی عمودی در میانه کنسول، دوربین 360 درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، 6بلندگو و تنظیم برقی صندلی های جلومجهز شده است. در زمینه ایمنی این خودرو در نسخه Premium  چهار حالت رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل حرکت در سراشیبی ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد مجهز شده است.

    کراس اوور U75پلاس احتمالا نخستین نماینده برند VGV چین در بازار ایران خواهد بود که در زمره بزرگترین کراس اوور های بازار قرار خواهد گرفت و رقبایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ و تیگو 8 پرو را پیش رو خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط