فونیکسریمکسبهتام

سرعتگیرهای زنجان اصلاح می شود

عصر خودرو- معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهردار زنجان گفت: سرعتگیرهای سطح شهر زنجان با تخصیص اعتبار نزدیک ۶۰ میلیارد ریالی اصلاح و استاندارد سازی می شوند.

سرعتگیرهای زنجان اصلاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، اصغر عزیزی  افزود: طرح نصب سرعتگیر در نقاط مختلف سطح شهر، در شورای ترافیک استان و شهرستان به تصویب می رسد.

    وی با بیان اینکه روزانه نزدیک 2 درخواست نصب سرعتگیر در نقاط مختلف به شهرداری می رسد، یادآورشد: سرعتگیرها فقط برنامه کوتاه مدتی برای کنترل سرعت محسوب می شوند.
    عزیزی طرح بلند مدت مسئولان ترافیک شهر را نصب دوربین های مدار بسته ثبت تخلف اعلام و اظهار کرد: سرعت مجاز داخل سطح شهر 50 و در اتوبان ها 70 کیلومتر است اما گاه برخی از شهروندان این قوانین را رعایت نمی کنند.
    معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهردار زنجان گفت: رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی منجر به ایجاد درگیری در میان شهروندان و وقوع حوادث در سطح شهر می شود و این سرعتگیرها نخستین راهکارهای جلوگیری از چنین چالش هایی است.
    وی خاطرنشان کرد: به علت محدودیت امکانات، امکان کنترل ترافیک و سرعت در تمام سطح شهر وجود ندارد و در این موقعیت هم راهکار مناسب، نصب سرعتگیر است.
    عزیزی ادامه داد: امسال در بودجه شهرداری برای اصلاح و استانداردسازی سرعتگیرها، خط کشی خیابان ها و اصلاح ترافیکی 60 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
    معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهردار زنجان گفت: سرعتگیرهای جدید، هم برای عبور عابران و هم برای گذر خودرو با سرعت 30 کیلومتر مناسب خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم