فونیکسریمکسبهتام

فرماندار شهرستان بویراحمد:

سرعت گیرهای غیر استاندارد یاسوج سبب بروز تصادف می شوند

عصر خودرو- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سرعت گیرهای غیر استاندار در سطح شهر یاسوج سبب بروز تصادف و ترافیک می شوند.

سرعت گیرهای غیر استاندارد یاسوج سبب بروز تصادف می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شاهرخ کناری افزود: بسیاری از سرعت گیرها وضعیت استاندارد ندارند.

    وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب وغیراستاندارد سرعت گیرها در برخی از مناطق و خیابانهای مرکز استان نارضایتی مردم را در پی داشته، گفت: یکی از دغدغه های عمومی مردم، تسهیل تردد در سطح معابر و خیابانها و استاندارد سازی سرعت گیرها است.

    کناری اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون شهرداری اقدام موثری به منظور ایجاد پارکینگ در سطح شهر انجام نداده است و همچنان ترافیک و ازدحام خودروهای پارک شده در سطح خیابانها مشاهده می شود، باید هر چه زودتر نسبت به صدور کارت پارکهای الکترونیکی با رعایت اصول فنی و مکان یابی خیابانها در مرکز استان اقدام عملی انجام شود.

    وی تصریح کرد: از نظر کارشناسی ممکن نیست که برای تمام خیابانها کارت پارک طراحی کنیم و همه خیابانهای مرکز استان از نظر عرض خیابانی ظرفیت این کار را ندارند و فرمانداری بویراحمد نیز مجوزی در این خصوص صادر نخواهد کرد.

    رئیس شورای ترافیک شهرستان بویراحمد از آماده سازی طرح جامع ترافیکی مرکز استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با مشخص شدن مشاور طرح جامع ترافیکی مرکز استان بسیاری از معضلاتی که در حوزه ترافیکی شهر یاسوج وجود دارد، برطرف خواهد شد.
    فرماندار بویراحمد با اشاره به آژانسهای بیسیم و تاکسی تلفنیها گفت:  شناسایی همه تاکسی تلفنی های مرکز استان و حومه آن در بازه زمانی دو هفته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و صلاحیت راننده های سرویس تاکسی تلفنی نیز باید توسط دستگاه‌های ذیربط مورد تایید قرار بگیرد.

    فرماندار بویراحمد یادآور شد: صلاحیت ترافیکی آژانسها و تاکسی تلفنی‌ها، افراد، راننده و خودرو های آنها باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشکل امنیتی در این خصوص نداشته باشیم.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو