برای خرید لنت ترمز خودرو چقدر باید هزینه کرد+جدول قیمت

عصر خودرو- داشتن شتاب و سرعت بالای خودرو یکی از ویژگی‌های است که توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند اما سرعت و شتاب بالا تنها بخش مهمی از یک خودروی مناسب محسوب می‌شوند و ترمز‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

Wednesday 30 November 2016 - 22:09:00

برای خرید لنت ترمز خودرو چقدر باید هزینه کرد+جدول قیمت

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، ترمز‌ها مکانیزم‌‌های مختلفی دارند و شروع  آن با پدال ترمز آغاز شده و نیرو توسط لنت ترمز به کاسه‌ترمز منتقل می‌شود. کاری که لنت‌های ترمز انجام می‌دهند تبدیل انرژی جنبشی به انرژی حرارتی بوده و بدین طریق سرعت خودرو را کاهش می‌دهند.

لنت‌های ترمز باید ضریب اصطکاک بالایی داشته و در برابر تغییرات دما خاصیت خود را از دست ندهند چراکه ممکن است در حین ترمز گرفتن دمای لنت‌ها تا میزان 1000 درجه افزایش یابد.

یک لنت خوب علاوه بر قیمت مناسب باید دارای عمر طولانی و عملکرد مناسب و به هنگام باشد.

از این رو در جدول زیر می‌توانید نمونه‌هایی از این لنت‌ها را برای آشنایی با حدود قیمت آن‌ها مشاهده کنید:

برچسب ها

لنت ترمز
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت لنت ترمز خودرو در بازار از تولید لنت ترمز با مشارکت خارجی‌ها استقبال می‌کنیم بازدید وزیر صمت از واحد تولید لنت ترمز خودرو در شهرک صنعتی فیروزکوه 1 واردات لنت، منافاتی با منافع تولیدکنندگان ندارد 14 میلیون تومان، هزینه ترمزگیری با BMW! تشخیص تمام شدن لنت ترمز با 4 نشانه رایج آماده سازی خودرو برای سفرهای نوروزی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول قیمت عرضه لنت ترمز با نرخ دولتی حقیقت دارد؟ لنت ترمز خودرو چند شده است؟ + جدول تقلب شدید در ساخت لنت ترمز سهم 10 درصدی چهارمحال و بختیاری در تولید لنت خودروی کشور نیاز ارزی تولیدکنندگان لنت و کلاچ از نیما تامین می‌شود لنت ترمزهای غیراستاندارد عودت شد؟ هزینه لنت ترمز چقدر است؟ تولیدکنندگان لنت ترمز با همه ظرفیت خود کار می کنند لنت ترمز در بازار چند؟ آزبست از لنت های ترمز داخلی حذف شد ترمز رکود در بازار لنت لنت ترمز با استفاده از گرافن ساخته شد/ بی صدا و دوام بالا تکذیب شایعه تیراندازی به تانکر سوخت در جهرم دو سوم لنت مصرفی کشور، خارجی است انواع لنت‌ترمز در خودروها را بشناسید مظنه قیمت لنت ترمز خودرو در بازار مظنه قیمت لنت ترمز در بازار چقدر است؟ مظنه قیمت لنت ترمز در بازار نحوه صحیح تعویض لنت ترمز ترمز بریدن قیمت لنــت در بــــازار مهر تایید حسابرس بر افزایش سرمایه "خلنت" اصلاحیه ای با طعم تعدیل منفی در "خلنت" پیشنهاد افزایش سرمایه در "خلنت" ترمز بازار خودرو زیر پای قاچاقچیان صادرات لنت‌ترمز با وجود کاهش تولید لنت آزبستی بخریم یا نیمه فلزی؟ این بازار پـر اصطکاک قیمت انواع لنت ترمز +جدول گشتی در بازار لنت ایران + جدیدترین فهرست قیمت تعطیلی 20 واحد تولیدی لنت ترمز
Back to top