فونیکسریمکسبهتام

اعطای تندیس سیمین سرآمدان روابط عمومی به شرکت بهره برداری مترو تهران

عصر خودرو : در چهارمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو به عنوان روابط عمومی سرآْمد انتخاب و موفق به دریافت تندیس سیمین شد.

اعطای تندیس سیمین سرآمدان روابط عمومی به شرکت بهره برداری مترو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در چهارمین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که در 31 تیر ماه با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات و 500 نفر از دست‌اندرکاران و پیشکسوتان روابط عمومی های کشور در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان روابط عمومی سرآمد به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر آن بر اساس مدل بومی شده EFQM  در روابط عمومی‌ها و دریافت چهار ستاره بر اساس ممیزی انجام شده و رای هیات داوران با اهدای تندیس سیمین سرآمدی تجلیل به عمل آمد.

    مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون یا یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی و رهبری و نحوه مدیریت از معیارهای اصلی ارزیابی روابط عمومی های سرآمد است.

    از نقاط قوت روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در طرح سرآمد سازی روابط عمومی‌ها می‌توان به مشارکت در فرآیند تصمیم گیری، عملکرد بر پایه فرآیندهای مشخص، توجه به تجهیز منابع انسانی و تصمیم سازی و استقلال روابط عمومی در فعالیتهای ارتباطی اشاره کرد.

    همچنین فعالیتهای ارتباط رسانی، تعامل با رسانه ها و تنوع ارتباط با رسانه‌ها، پاسخگویی به مخاطبان، حمایت از ارزش‌ها و فعالیت‌های عام المنفعه، ساختار سازمانی روابط عمومی و ایفای نقش سخنگویی در سازمان خود از جمله نقاط مثبت در ارزیابی روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران بوده است.

    در این آیین از روابط عمومی‌هایی که تعهد به سرآمدی دارند و با دستیابی به نتایج پایدار، از لحاظ ساختاری و عملکردی در ارزیابی‌های انجام شده موفق به اخذ امتیازات بالا شدند، با اعطای تندیس قدردانی شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط