فونیکسریمکسبهتام

آخرین فرصت انتخاب سدان برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها

عصر خودرو- مهلت انتخاب ۵ خودروی وارداتی عرضه شده سامانه یکپارچه پایان امروز سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه) به اتمام می‌رسد و سدان EJ۷ که به نوعی نسخه برقی KMC J۷ به حساب می آید در آخرین دقایق به جمع خودروهای قابل عرضه اضافه شده است.

آخرین فرصت انتخاب سدان برقی کرمان موتور در سامانه وارداتی ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، این خودرو از موتور الکتریکی با حداکثر توان 190 اسب بخار نیرو می گیرد  و باتری های آن از نوع لیتیوم آهن فسفات هستند که با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت می توانند تا 402 کیلومتر پیمایش داشته باشند. شارژ سریع این خودرو از 30 تا 80 درصد که بیشترین کاربرد برای مالکان را دارد حدود 48 دقیقه زمان می برد و شارژ کامل باتری ها نیز 8.5 ساعت به طول می انجامد.

    مشخصه مهم در مشخصات فنی این خودرو به لطف موتور الکتریکی گشتاور بالای 340 نیوتون متری این خودرو است که به نوعی معادل گشتاور یک پیشرانه 2 لیتری توربو است.

     

    این سدان با طول حدود 4.8 متر فضای پا، نشیمن و سر قابل توجهی برای همه سرنشینان بخصوص سرنشینان عقب دارد و سیستم تعلیق جلو و عقب آن مستقل و از نوع مک فرسون و چند اتصاله هستند.

    از جمله امکانات رفاهی و ایمنی مهم این خودرو می توان به کروز کنترل، دو کیسه هوا، نمایشگر 10.4 اینچی، تهویه اتوماتیک، اتوهلد و ترمز هیدرولیکی اشاره کرد.

    متقاضیانی که در اسفند 1401 اقدام به ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی کرده اند می توانند نسبت به انتخاب این خودرو اقدام کنند.

    قیمت فروش قطعی این خودرو در مبادی ورودی 10.986.500.000 ریال است که هزینه های جانبی مانند بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... برای تعیین قیمت نهایی فروش به آن افزوده می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط