فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران عنوان کرد

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل پاک از اولویت‌های شهرداری تهران

عصر خودرو- جلسه مشترک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برگزار و بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ناوگان تاکسی‌های برقی تأکید شد.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل پاک از اولویت‌های شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شادی مالکی پس از جلسه با مدیرعامل  صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: اولویت شهرداری و سازمان تاکسیرانی تهران فراهم آوردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل پاک است و سازمان این آمادگی را دارد تا در راستای تاکسی‌های  برقی، ایستگاه‌های شارژ خودرو و سایر موضوعات مرتبط، همکاری‌های لازم را بعمل آورد.

    وی با مثبت ارزیابی کردن جلسه با جواد معصومی، مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: شهردار تهران در نظر دارد ارزیابی‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت‌های کشورهای پیشرو در این زمینه همچون چین را به عمل آورد تا با استفاده از تجربیات این کشور در حوزه حمل و نقل اقدامات لازم صورت گیرد. باتوجه به مشکلاتی نظیر ناوگان فرسوده و آلودگی هوا، وظیفه داریم با مشارکت بخش خصوصی شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم آوریم.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در این جلسه معصومی، مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران نیز گفت: این صندوق توان راه اندازی مراکز ایستگاه‌های شارژ در تعدادی از پایانه‌های تاکسیرانی تحت نظر شهرداری تهران را دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط