فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران مطرح کرد؛

خرید ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی

عصر خودرو- شهردار تهران از لغو قرارداد با یک شرکت خودروساز به دلیل عدم انجام تعهدات آن در تولید خودرو برقی خبر داد و گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی خریداری شده است که ۵۰۰ خودرو آن برقی بوده و ۲ هزار خودرو غیربرقی با استانداردهای پیشرفته جهانی است.

خرید ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی درباره اینکه گفته می‌شود شهرداری تهران قرارداد خود را با شرکت خودروساز داخلی برای تولید و خرید تاکسی برقی لغو کرده است، گفت: هم اکنون 2 هزار و 500 خودرو از خودروسازان داخلی خریداری شده است که 500 خودرو آن برقی بوده و 2 هزار خودرو غیربرقی با استانداردهای پیشرفته جهانی است.

    شهردار تهران افزود: البته یک قراردادی را با یکی از شرکت‌های خودروساز ملغی کردیم که جدای آن 2 هزار و 500 خودرو است. چرا که آن شرکت به تعهدات خود در قبال شهرداری تهران عمل نکرد. در هر موضوع و قرارداد فی مابین، نیاز به تعهد است که باید بر اساس قانون به تکالیف لازم عمل شود.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین برای خرید 2 هزار و 194 خودرو برقی خارجی اقدامات لازم توسط شهرداری تهران انجام شده است.

    بر اساس این گزارش، پیش از این علیرضا زاکانی تاکید کرده بود که خودروهای برقی بر کاهش آلودگی هوای تهران اثر خواهد داشت و منجر به افزایش کیفیت ارائه خدمات شهری می‌شود. زیرا اکنون 34 درصد خدمات از حمل و نقل عمومی و 66 درصد از خودروهای شخصی و تاکسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط