فونیکسریمکسبهتام

ردیاب رادار؛ راهکاری جامع و دقیق برای حفظ وسایل نقلیه

عصر خودرو- شرکت رادار طراح و سازنده دستگاه ردیاب وسیله نقلیه است. محصولات این شرکت در راستای محافظت از وسایل نقلیه و نظارت بر ناوگان حمل و نقل طراحی شده‌اند. جهت آشنایی با محصولات رادار این مقاله را بخوانید.

ردیاب رادار؛ راهکاری جامع و دقیق برای حفظ وسایل نقلیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سرقت خودرو در سال‌های اخیر به معضلی بزرگ برای رانندگان و مالکان اتومبیل‌ها تبدیل شده است. مسائلی از قبیل رشد قیمت ماشین‌ها و امنیت پایین اغلب خودروهای داخل ایران دلایل بالا رفتن آمار سرقت در این سال‌ها عنوان می‌شوند. با این وجود بایستی در پی راه‌حلی برای محافظت از دارایی‌هایمان و وسایل نقلیه باشیم. تاکنون ابزارهای مختلفی به عنوان راهکار برای حل این مشکل طراحی شده‌اند که برخی از آن‌ها تا حدودی موفقیت‌آمیز بوده‌اند. اما مشکل اینجاست که با گذشت زمان، سارقان روش‌های بسیاری برای دور زدن ابزارهای امنیتی پیدا کرده‌اند و دیگر این ابزارها مانعی برای سرقت وسیله نقلیه نیستند، بلکه کمی کار را سخت‌تر می‌کنند.
    امروزه به کمک فناوری، روشی نوین طراحی شده که امکان ردیابی خودرو را از هر نقطه‌ای در دنیا امکان‌پذیر می‌کند. به همین منظور هر کجا که باشید به شرایط و اتفاقات پیرامون وسیله نقلیه‌تان اشراف داشته و کنترل آن را در اختیار خواهید داشت. برای آشنایی با این ابزار حرفه‌ای و یکی از برترین سازندگان آن در ایران تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    با ردیاب کنترل ماشینتان را در دست بگیرید!
    ردیاب ماشین ابزاری کارآمد است که با هدف محافظت از ماشین طراحی و تولید شده است. این دستگاه در مکانی دور از دسترس و درون خودرو نصب شده و سپس موقعیت وسیله نقلیه را در هر لحظه در اختیار مالک آن خواهد گذاشت. به این ترتیب حتی زمانی که کیلومترها از ماشینتان دور شوید، باز هم از موقعیت آن مطلع بوده و در صورت به سرقت رفتن یا روشن شدن غیرقانونی آن، می‌توانید مراتب را به سرعت پیگیری کنید. ردیاب خودرو تنها در حوزه موقعیت یابی ماشین فعالیت نمی‌کند، بلکه این دستگاه کوچک مواردی از قبیل روشن شدن ماشین، حمل آن با جرثقیل، باز شدن درب‌ها، ضربه‌های ناگهانی به بدنه خودرو، رانندگی با سرعت غیرمجاز، عبور از محدوده تعیین شده توسط ماشین و ... را نیز شناسایی نموده و به سرعت مالک خودرو را مطلع خواهد نمود. تمام این قابلیت‌ها به منظور ایجاد آرامش خیال برای رانندگان و مالکان ماشین ها طراحی شده‌اند تا هر گاه از خودرو خود دور بوده و یا آن را به دست کسی می‌سپارند، نسبت به آن اشراف داشته و بتوانند از حوادث ناگهانی پیشگیری کنند.

    یکی دیگر از مزیت‌های جالب توجه ردیاب ها، برخورداری از قابلیت رله قطع کن است. این رله زمانی به کار می‌آید که شخصی خودرو شما را به سرقت برده و در حال دور شدن از شماست. به این ترتیب به راحتی با فشردن یک دکمه در اپلیکیشن مربوطه، می‌توانید درب‌های ماشین را قفل کرده و آن را خاموش کنید. با این کار سارق درون خودرو زندانی شده و راهی برای فرار ندارد تا زمانی که شما به همراه نیروی پلیس به سراغش بروید. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت می‌توانید مطلب کلید قطع کن برق را در سایت رادار مطالعه کنید.

    مدیریت ناوگان خود را در دستان ردیاب رادار بگذارید!
    دیگر ابزار امنیتی که قصد معرفی آن را داریم، سامانه مدیریت ناوگان رادار است. این سامانه به منظور ایجاد نظم و بهبود شرایط خدمات حمل و نقل برای سازمان‌های مربوطه و مشتریانشان طراحی و پیاده‌سازی شده است. اغلب شرکت‌های حمل و نقل همواره با چالش‌های ناشی از عدم داشتن اطلاعات دقیق و سختی نظارت همزمان بر تمام خودروها و پرسنل دست و پنجه نرم می‌کنند. مدیریت ناوگان راهکاری جامع و دقیق برای رفع این مشکلات است. این سامانه کنترلی اطلاعات مرتبط با وسایل نقلیه شرکت را به صورت منظم و پیوسته جمع‌آوری نموده و در اختیار مدیران قرار می‌دهد. در نتیجه با پایش لحظه به لحظه ناوگان حمل و نقل و دسترسی به گزارش‌ها و آمارهای طبقه‌بندی شده در رابطه با خودروهای سازمان، امکان نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در شرایط مختلف برای مدیریان فراهم می‌آید.

    هدف اصلی رادار برای طراحی سامانه مدیریت ناوگان ، کاهش هزینه‌های مدیریتی، افزایش راندمان کاری پرسنل و رانندگان، کسب اطمینان نسبت به سلامت بار در طول مسیر و کاهش ریسک‌های احتمالی می‌باشد. استفاده از این سیستم برای شرکت‌های باربری، خودروهای توزیع کالای کارخانه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل مسافری، موسسات کرایه ماشین، سرویس مدارات، حاملان مشتقات نفتی و ... توصیه می‌شود.

    ردیاب موتور سیکلت محافظ همیشه همراه شماست!
    موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه پرطرف‌دار در میان جوانان امروزی است. علاوه بر این به سبب رشد جمعیت در شهرهای بزرگ و ترافیک‌های حمل و نقل سنگین، استفاده از موتور سیکلت نسبت به گذشته رواج بیشتری داشته است. زیرا این وسیله نقلیه در کنار هیجان فوق‌العاده‌ای که دارد، امکان تردد راحت‌تر نسبت به خودروها را در سطح خیابان‌های شلوغ شهر فراهم آورده و به کمک آن با سرعت بیشتری می‌توان در شهر جابجا شد.
    موتورسواران و موتور سیکلت دوستان گروهی از جامعه هستند که بیشتری دغدغه را نسبت به محافظت از موتور عزیز و دلبندشان در سر دارند. زیرا موتور سیکلت به سبب ماهیتی که دارد، امکان به سرقت رفتنشان بیش از خودروها و دیگر وسایل نقلیه است. ردیاب موتور سیکلت راهکاری مطمئن و کاربردی است که به دارندگان این وسیله نقلیه کمک می‌کند تا نسبت به موتورشان در هر لحظه و هر مکانی اطلاعات جامعی داشته باشند. در نتیجه هر گونه ورود غیرقانونی به موتور، روشن نمودن آن، حملش با جرثقیل (که امروزه یکی از روش‌های سرقت به شمار می‌رود.) در اسرع وقت از طریق اپلیکیشن و پیامک به اطلاع مالک آن خواهد رسید. سرعت اطلاع رسانی بالای ردیاب این امکان را به مالک موتور سیکلت می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به جهت پیگیری اتفاق رخ داده و پس گرفتن موتورش اقدام نماید.

    شرکت رادار ردیاب موتور سیکلت خود را در دو مدل مجهز به کلید قطع کن برق و فاقد آن طراحی نموده است تا مشتریان بتوانند با در نظر گرفتن نوع نیاز خود اقدام به خرید مدل مناسب نمایند. همان‌طور که در ابتدای مطلب بیان کردیم، کلید قطع کن برق این امکان را به مالک موتور سیکلت می‌دهد تا در صورت نیاز از راه دور و تنها به کمک اپلیکیشن، برق موتور را قطع نموده و آن را خاموش کند.

    ردیاب رادر ابزاری حرفه‌ای جهت تامین امنیت وسیله نقلیه
    شرکت رادار طراح و سازنده دستگاه‌های ردیاب خودرو در ایران است. این مجموعه تاکنون ردیاب های کارآمدی جهت موقعیت یابی و محافظت از وسایل نقلیه طراحی و تولید نموده است. GPS رادار با استفاده از یک سیم کارت می‌تواند ارتباط خود را اپلیکیشن نصب شده به روی گوشی تلفن همراه شما برقرار نموده و تمام هشدارهای لازم را بر روی تلفن همراهتان ارسال می‌کند. به این ترتیب حتی با فاصله گرفتن از ماشین، باز هم نظارت کاملی بر اتفاقات پیرامون آن خواهید داشت.
    برای خرید ردیاب خودرو رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.
    آدرس وب سایت : https://radargps.org/
    شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: 37177-051
    تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط