فونیکسریمکسبهتام

مدیر پیشگیری از جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری:

طرح نصب ردیاب خودرو به مرحله اجرا رسید

نام مراکز نصب قطعه ردیاب به زودی اعلام می‏‌شود

عصر خودرو- صالحی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نصب ردیاب خودرو که در استان به اجرا درآمده است منافع جرم برای سارقین را کاهش می‌دهد.

طرح نصب ردیاب خودرو به مرحله اجرا رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ،  سید مهدی صالحی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح نصب ردیاب خودرو در این استان خبر داد.
    وی در این رابطه اظهار کرد: باتوجه به اینکه سرقت، یکی از جرائم مهم استان چهارمحال و بختیاری بوده و درصد بالایی از آمار سرقت را به خود اختصاص داده است، اتخاذ تدابیر و راهکار‌های موثر برای پیشگیری از وقوع جرم در اولویت اقدام‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه طرح نصب ردیاب خودرو خطر دستگیری مجرمین و سارقین خودرو را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: در این راستا قرارداد قوه قضاییه با چند شرکت داخلی نصب ردیاب خودرو منعقد شده تا این قوه در راستای پیشگیری از وقوع جرم گام بردارد.

    صالحی افزود: منافع جرم برای مجرمان با رونمایی از اینگونه سامانه‌ها کاهش و خطر دستگیری افزایش می‌یابد.

    مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: قطعه‌ای بر روی خودرو نصب می‌شود و خودرو هرجا حرکت یا توقف کند از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی قابل ردیابی است.

    این مقام قضایی با بیان اینکه نصب این قطعه نیم ساعت طول می‌کشد و سه سال گارانتی دارد اضافه کرد: بر روی این قطعه سیمکارت نصب می‌شود که بزودی طی فراخوانی جزییات دریافت این قطعه را از طریق پست اعلام می‌کنیم و نام مراکز نصب قطعه هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

    صالحی در پایان با اشاره به آمادگی همکاری این مرجع با شرکت‌های مشابه در سطح استان گفت: این شرکت‌ها در صورت تمایل به همکاری می‌توانند تقاضای خود را اعلام کنند تا در صورت تعیین صلاحیت در کمیته مربوطه، شرایط شرکت آن‌ها در اجرای برنامه فراهم شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو