فونیکسریمکسبهتام

چگونه ردیاب، خودروی شما را از سارقان پس می‌گیرد؟

عصر خودرو- شاید شما هم تا الان فکر می‌کردید که ردیاب خودرو تنها کارایی که دارد برای مسیریابی و تعیین مکان خودرو است. پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر منجر شده است که ردیاب‌هایی با ویژگی های بیشتر راهی بازار شوند. برخی از این امکانات به شما کمک می‌کنند که خودروی خود را حتی پس از سرقت به سرعت پس بگیرید.

چگونه ردیاب، خودروی شما را از سارقان پس می‌گیرد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شاید شما هم تا الان فکر می‌کردید که ردیاب خودرو تنها کارایی که دارد برای مسیریابی و تعیین مکان خودرو است. پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر منجر شده است که ردیاب‌هایی با ویژگی های بیشتر راهی بازار شوند. برخی از این امکانات به شما کمک می‌کنند که خودروی خود را حتی پس از سرقت به سرعت پس بگیرید. اگر به دلیل افزایش قیمت خودرو، نگران امنیت ماشین خود هستید خواندن این خبر را از دست ندهید و هر چه زودتر نسبت به تهیه یک ردیاب مناسب برای خودروی خود اقدام کنید.

    ردیابی خودرو به صورت لحظه‌ای و آنلاین

    یکی از امکانات مهم یک ردیاب مناسب برای خودرو دارا بودن قابلیت ضبط مسیرهای پیموده شده و تعیین مکان دقیق به صورت آنلاین است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا زمانی که داخل خودرو نیستید و آن را جایی پارک کرده‌اید ازامن بودن محل پارک آن مطمئن شوید. در صورتی که خودروی شما نیز سرقت شد به راحتی به وسیله اپلیکیشن ردیاب می‌توانید آن را ردیابی کنید و از محل دقیق قرارگیری آن مطلع شوید و آن را در اختیار پلیس قرار دهید. هزینه ای که بابت قیمت ردیاب ماشین می شود در مقابل کارایی بالای آن کاملا قابل توجیه است.

    متوقف کردن خودرو از راه دور

    شما بدون اینکه درون خودروی خود باشید به راحتی می‌توانید از راه دور با قطع کردن برق خودرو، آن را خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که زمانی که از خودروی خود دور شدید و مطمئن نیستید آن را قفل کرده اید به راحتی برق آن را قطع کنید. همچنین زمانی که خودروی شما به سرقت می‌رود، با قطع برق خودرو می‌توانید به ماشین خود دستور دهید که هر موقع متوقف شد دیگر روشن نشود، سپس با استفاده از قابلیت تعیین مکان ردیاب و ارائه آن به پلیس، به راحتی به آن دست پیدا کنید.

    شنود صدای داخل ماشین

    جی پی اس های شنود دار به شما کمک می‌کند تا به راحتی صدای داخل خودرو را بشنوید. این ردیاب‌ها از کوچیکترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند که دارای یک میکروفون مخفی هستند. کافی است با سیم کارت موجود در این ردیاب تماس بگیرید تا سریع به آن متصل شوید و بتوانید صدای درون ماشین خود را بشنوید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به محض سرقت خودرو بتوانید صدای سارقان را بشنوید و آن‌ها را ضبط کنید و در اختیار پلیس قرار دهید.

    دریافت هشدارهای اضطراری

    ردیاب‌های جدید این ویژگی را دارا می‌باشند که به محض رخ دادن هر اتفاق غیر طبیعی سریع برای شما پیامک هشدار ارسال کنند. با تنظیم این هشدارها شما می‌توانید از باز شدن درب خودرو، تصادف‌ و هر سانحه دیگری سریع مطلع شوید و به پلیس برای پیگیری خودروی خود مراجعه کنید.

    ضبط تصاویر داخل و پیرامون خودرو

    ردیاب‌های دوربین دار با دارا بودن دو دوربین یکی در جلو برای ضبط وقایع رو به جاده و دیگری در عقب برای ضبط اتفاقات درون ماشین، به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه با استفاده از اپلیکیشن تصاویر آن را مشاهده ‌کنید.

    این قابلیت به شما کمک می‌کند که در صورت تصادف‌ یا سرقت بتوانید تصاویر را مشاهده کنید و در اختیار پلیس قرار دهید.

    آیا خودروی من با نصب ردیاب کاملا ایمن می‌شود؟

    امکانات جی پی اس‌های جدید به حدی پیشرفته هستند که شما حتی اگر از خودروی خود دور باشید خیالتان راحت است. این ردیاب‌ها در تمام مراحل رانندگی در کنار شما هستند و حتی زمانی که شما در کنار خودروی خود نباشید مراقب آن هستند. کافی است امکانات انواع ردیاب را به دقت بررسی کنید و ردیاب مورد نیاز خود را خریداری کنید. در ادامه به معرفی ردیاب‌های موجود در بازار می‌پردازیم:
    ردیاب دوربین دار: این ردیاب علاوه بر ردیابی و تعیین مکان دقیق خودرو، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از دوربین تمامی تصاویر را در اطراف و داخل خودرو مشاهده کنید و در اختیار پلیس قرار دهید.
    ردیاب شنود دار: ویژگی شاخص این ردیاب دارا بود میکروفونی کوچک است که به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه صدای درون ماشین را گوش دهید و آن‌ها را ضبط کنید و در اختیار پلیس قرار دهید.
    ردیاب دیاگ: این ردیاب علاوه بر مسیریابی و تعین دقیق مکان خودرو به شما کمک می‌کند تا همواره یک مکانیک همراه خود داشته باشید و در صورت نیاز هر یک از قطعات به تعمیر سریع شما را مطلع می‌کند.
    ردیاب رله: ویژگی خاص این نوع ردیاب‌ها قطع کردن برق خودرو و متوقف کردن خودرو در هر زمان و مکان است. پس از توقف، خودرو دیگر روشن نمی‌شود و سارق مجبور می‌شود آن را در جای خود رها کند و شما با مسیریابی بتوانید به خودروی خود برسید.

    ویژگی های ضروری برای خرید ردیاب مناسب

    ردیاب نیز سایر لوازم مصرفی باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا ارزش خرید داشته باشد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:
    • قابلیت ردیابی آنلاین و دقیق خودرو
    • ارسال پیامک‌های هشدار در مواقع ضروری در زمان کم به مالک خودرو
    • ارسال درخواست کمک‌های اضطراری (SOS)
    • پشتیبانی شبانه‌روزی؛ 24 ساعت در 7 روز هفته
    • وجود گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب
    • استفاده نکردن از چیپ‌های قدیمی
    • مکان یابی و مسیریابی دقیق ماشین
    • پشتیبانی از سرورهای داخلی

    امنیت را با نصب ردیاب خودرو تجربه کنید

    در این خبر سعی کردیم شما را با نحوه کار ردیاب خودرو پس از سرقت نیز آشنا کنیم تا شما با قابلیت های ردیاب بیشتر آشنا شوید. همچنین در ادامه سعی کردیم به ویژگی های ضروری یک ردیاب که ارزش خرید دارد، بپردازیم.

    با خرید جی پی اس کوچک ارزان و نصب آن روی وسیله‌ی نقلیه‌ی خود، می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید، موقعیت مکانی آن را در تلفن همراه خود مشاهده کنید و بدانید که ماشینتان دقیقا در کدام خیابان و کوچه است. باور کنید با استفاده از ردیاب خودرو شما در هر جایی که باشد مجدد به کنار شما برمی‌گردد. با افزایش تورم سرقت در جامعه نیز به شدت افزایش یافته است و هر فردی ممکن است آن را تجربه کند. پس پیش از آن‌که دیر شود نسبت به تهیه جی پی اس برای ماشین خود اقدام کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو