فونیکسریمکسبهتام

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نوسازی ناوگان کامیونی در مرحله تشکیل پرونده

احتمال توقف الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر مردم در پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌هاه اهمال و کم کاری کنند، سرمایه‌گذار نمی‌تواند اقساط خود را پرداخت کند و ممکن است ما هم از الکترونیکی کردن بقیه آزادراه‌ها منصرف شویم و به مدل نقدی برگردانیم.

نوسازی ناوگان کامیونی در مرحله تشکیل پرونده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که اگر مردم عوارض آزادراهی به صورت الکترونیک را پرداخت نکنند چه مشکلی در ادامه پروژه الکترونیکی شدن آزاد راه‌ها رخ خواهد داد،‌توضیح داد:امیدوارم مردم کمک کنند، طرح‌های تکمیلی برای الکترونیکی کردن آزادراه‌ها نیازمند همکاری مردم است.

    وی ادامه داد:‌در 4 آزادراه پروژه الکترونیکی کردن عوارض را شروع کردیم و اگر مردم نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی کم کاری کنند مجبوریم برگردانیم، ‌سرمایه‌گذار نمی‌تواند اقساط تسهیلات را پرداخت کند و باید مردم عوارض الکترونیک را به موقع پرداخت کنند تا ما از الکترونیکی کردن عوارض آزادراهی در ادامه منصرف نشویم.

    * پیشنهاد به ذوب‌آهن برای ساخت ریل‌های 80 متری

    وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌در پروژه‌ای ریلی برای ساخت از ریل‌های 36 متری استفاده می‌شود و من جایی ندیدم ریل‌ها را نصف کنند.

    اسلامی این را در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر نصف کردن ریل‌های 36 متری و تبدیل آن به دو ریل18 متری گفت و افزود:‌ امیدواریم ذوب‌آهن درخواست ما را که ساخت ریل 80 متری است انجام دهد؛ راه‌آهن تجهیزات حمل ریل 80 متری را دارد و شرکت ساخت هم ریل‌های 36 متری را نصب می‌کنند و من ندیدم جایی این ریل‌ها نصف شود.

    * آخرین وضعیت ثبت‌نام ناوگان کامیونی فرسوده/ تشکیل پرونده در حال انجام است

    اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت نوسازی ناوگان کامیونی گفت: 5 خرداد ثبت‌نام‌ها برای نوسازی ناوگان کامیونی آغاز شد و تا 10 تیر 99 ثبت‌نام‌ها ادامه یافت.

    وی افزود:‌مؤسسات ثبت نام کننده و بخش‌های متقاضی در حال تشکیل پرونده هستند،‌مذاکره با شرکت‌های داخلی سازنده که تولید کامیون با مشخصات مورد نظر راهداری انجام می‌دهند صورت گرفته است. همچنین با وزارت نفت از محل ماده 12 هماهنگ کرده‌ایم.

    وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به محض اینکه قرارداد سه جانبه نوسازی کامیون‌ها بین بانک عامل،‌خودروساز و راهداری آماده شود اطلاع رسانی می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو