فونیکسریمکسبهتام

سردار هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه شد

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدکمال هادیانفر را به عنوان معاون حمل‌ونقل به جای شهریار افندی‌زاده‌ منصوب کرد.

سردار هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز سه‌شنبه در حکمی خطاب به سید کمال هادیانفر، تصریح کرد: با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به سمت معاون حمل‌ونقل منصوب می شوید.

    وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل ونقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل ونقل ملی، برنامه ریزی و همکاری در اجرای «ابتکار ایران راه»، تلاش برای فراهم سازی بسترهای تحقق حمل ونقل هوشمند شد.

    برنامه ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.

    سردار سیدکمال هادیانفر، از سال 1386 تا 1389 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال 1389 به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه 1397 به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

    * انتصاب رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل

    همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب کرد.

    در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل ونقل، به روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل و نقل در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان‌های داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل و نقل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط