فونیکسریمکسبهتام

مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تا ۲۲ بهمن تمدید شد

عصر خودرو- رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: واردکنندگان کشنده‌ها که در صفحاتشان گواهی اسقاط دارند، فقط تا پایان دهه فجر فرصت دارند تا نسبت به الصاق وارداتشان یا واگذاری آن‌ها اقدام کنند.

مهلت الصاق یا انتقال گواهی اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها تا ۲۲ بهمن تمدید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «مهران سالاریه» افزود: با توجه به اینکه به‌زودی آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ می‌شود، از چندی پیش امکان انتقال گواهی‌های اسقاط واردکنندگان کشنده‌ها به صفحات سایر واردکنندگان فراهم شده است.

    وی تصریح‌کرد: واردکنندگانی که قصد انتقال گواهی‌های اسقاط را دارند، باید در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir کاربری ایجاد و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در هیات دولت، گفت: تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری کشنده‌ها افزایش یافته است. بر این اساس به‌منظور جلوگیری از متضرر شدن واردکنندگان دارای گواهی اسقاط، در صفحاتشان امکان انتقال گواهی اسقاط آنها به سایر واردکنندگان تا 22 بهمن ماه تمدید شده است.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: در عین حال انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت نیز آمادگی دارد به صورت رایگان نسبت به معرفی خریداران به فروشندگان اقدام کند.

    وی با اشاره به قانون ساماندهی صنعت خودرو، تاکید کرد: ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده در صورت عدم وجود اسقاط به اندازه کافی، اجازه پرداخت نقدی را برای واردکنندگانی ایجاد خواهد کرد که در صفحات کاربری آنها انباشت گواهی اسقاط وجود نداشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط