فونیکسریمکسبهتام

وضعیت جوی عتبات عالیات تا دو روز آینده

عصر خودرو- آسمان شهرهای مرزی ایران و عراق و همچنین عتبات‌عالیات طی دو روز آینده صاف همراه با افزایش دما خواهد بود.

وضعیت جوی عتبات عالیات تا دو روز آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی شهرهای مرزی ایران و عراق و شهر کربلا و نجف طی دو روز آینده (9 و 10 آبان ماه) ‌ به شرح زیر است:

    آسمان مرز خسروی (قصرشیرین) فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف، با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    وضعیت جوی مرز مهران طی فردا صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف با کمینه و بیشینه دمای 14 و 27 درجه سانتیگراد خواهد بود.

    آسمان مرز شلمچه (خرمشهر) نیز طی روز چهارشنبه صاف، همراه با مه رقیق در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه با کمینه و بیشینه دمای 18 و 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    وضعیت جوی چذابه نیز طی فردا صاف، همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه نیز با حداقل و حداکثر 18 و 29 درجه سانتیگراد است.

    آسمان شهرهای نجف، کاظمین، بصره و کربلا طی فردا و پس‌فردا صاف خواهند بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در شهر نجف طی فردا 14 و 29 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه 15 و 30 درجه سانتیگراد است. دمای هوا در شهر کاظمین نیز طی فردا با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد است و کربلا نیز طی فردا کمینه و بیشینه دمای 14 و 29 درجه سانتیگراد خواهد داشت. وضعیت دما در این شهر طی روز پنجشنبه به 15 و 31 درجه سانتیگراد می‌رسد.

    آسمان ایلام نیز طی دو روز آینده صاف، گاهی وزش باد، با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    آسمان اهواز نیز طی روز آینده صاف، ‌گاهی وزش باد، با مه رقیق وحداقل دمای 16 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و طی پس فردا با کمینه و بیشینه دمای 17 و 29 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    آسمان کرمانشاه نیز طی فردا صاف، همراه با وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان مریوان نیز طی روز آینده صاف تا کمی ابری، به تدریج رشد ابر و

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۶ ساعت پیش
        آرشیو