فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

اوج بازگشت زائران طی امروز و فردا

کاهش ۴۰ درصدی سوانح ترافیکی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پرحجم در هر سه محور منتهی به مرزهای عراق از اوجگیری بازگشت زائران طی امروز و فردا خبر داد و سوانح ترافیکی اربعین امسال به نسبت سال گذشته را با کاهشی ۴۰ درصدی اعلام کرد.

اوج بازگشت زائران طی امروز و فردا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار تقی مهری  با اشاره به تمهیدات پلیس راهور ناجا برای بازگشت زائران اظهار کرد: طی یکی دو روز گذشته شاهد افزایش موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور بودیم و برآوردهای ما نشان می‌دهد که موج بازگشت زائران امروز و فردا به اوج خود خواهد رسید.

    رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: پلیس تمهیدات لازم برای بازگشت زائران را مهیا کرده و در استان‌های ایلام، خوزستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور پوشش ترافیکی لازم دیده شده است.

    وی با بیان اینکه محور مهران به ایلام همچنان یک طرفه است گفت: با توجه به اوجگیری بازگشت زائران و همچنین کوهستانی بودن این مسیر، از عصر روز چهارشنبه، این محور یکطرفه شده و در حال حاضر نیز این محور دارای ترافیک پرحجم است و در عین حال تردد به صورت روان ادامه دارد.

    مهری با تاکید بر اینکه امسال شاهد نظم و انضباط بیشتری در خصوص تردد زائران اربعین بودیم افزود: علاوه بر محور مهران به ایلام، محورهای شلمچه و چزابه نیز علی رغم پرحجمی این معابر، دارای ترافیک روان هستند و مشکل ترافیکی خاصی در این محورها گزارش نشده است.

    رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع چند تصادف در حین بازگشت زائران اربعین گفت: متاسفانه طی یکی دو روز گذشته شاهد وقوع چند تصادف و واژگونی منجر به فوت به علت خستگی و خواب‌آلودگی در حین بازگشت زائران اربعین حسینی بودیم که لازم است با توجه به خستگی زائران در بازگشت به کشور، حتماً از رانندگی در حین خستگی پرهیز کنند و در این خصوص نیز موکب‌ها و استراحتگاه‌های صلواتی در استان‌های مختلف دیده شده است تا رانندگان و زائران بتوانند پس از رفع خستگی، مجدداً مسیر خود را از سر گیرند.

    وی در پایان با اشاره به کاهش 40 درصدی تصادفات زائران حسینی به نسبت مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا با بهره‌گیری از تمام پتانسیل خود تمهیدات لازم برای بازگشت زائران را در نظر گرفته و امیدواریم زائران عزیز با پرهیز از عجله و شتاب، به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو