فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه «خودرو امروز» منتشر کرد:

پرونده ای برای افزایش قیمت خودروها

عصر خودرو - سیصد و پنجاه و ششمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمایم خودرو امروز پلاس "راننده" و "ماکت بازی" از روز شنبه ۴ شهریور ماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور در دسترس علاقمندان خواهد بود.

پرونده ای برای افزایش قیمت خودروها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در آغاز جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، با اشاره به بی تأثیری کاهش تعداد واردکنندگان در صرفه جویی ارزی واردات خودرو به بررسی این مسأله می پردازد.
    در رویدادهای این هفته ورود رکستون جدید، دلایل حذف برخی آپشن های تلیسمان و فراخوان کرولاهای ایرتویا را خواهیم خواند.
    در فرش قرمز این هفته با شیر فرانسوی؛ پنجه در پنجه چشم بادامی ها، نگاهی به جایگاه  پژو 508 در مقابل رقبای کره ای خواهیم داشت و پرونده این هفته را با بررسی جدیدترین قیمت های رسمی خودرو و تأثیر تصمیمات اخیر بر بازار ورق می زنیم.
    "قدم نورسیده خاندان چینی های محبوب" به مقایسه جک J4 و مقایسه آن با رقبا در آستانه ورود به بازار ایران می پردازد و "چشم بادامی های تازه وارد، محبوب خریداران شد؛ گزارشی از دومین تست درایو عمومی تیگو 7 در پیست اتومبیلرانی آزادی ارائه می دهد و "گردهمایی قطعه سازان در سرزمین تزار" خوانندگان را به تماشای اتومکانیکای مسکو 2017 فرا می خواند.
    در ادامه جهان خودرو با معرفی تازه های این صنعت در اختیار خوانندگان خواهد بود و "صف شکنان انتقال به جلو" نگاهی به خودروهای دیفرانسیل جلو که نگاه سنتی نسبت به این سیستم دارند، خواهد داشت.
    چکاوک پایتخت ملاقاتی خواهد داشت با بیوئیک اسکای لارک کوپه 1975 و به زبان ساده با "تپش نامنظم قلب خودرو" به عیب یابی خودرو می پردازیم.
    ضمیمه راننده این شماره را با نگاهی به آکتروس نسل چهار در آستانه 7 سالگی آغاز کرده است و "رقابت در دسته ون های کاربردی"، "دوزیست پرقدرت" و "خانه های مجلل همیشه همراه" این مسیر را ادامه می دهد.
    در ادامه "بارکش های نوآور" وانت بارهایی که مسیر جدیدی در خودروسازی گشودند را معرفی می کند و با بررسی بازار به "امید به رونق بازار" می رسیم. "معجون مزدا و میتسوبیشی" هم دیگر مطلب خواندنی این شماره از راننده خواهد بود.
    ضمیمه ماکت بازی نیز کار خود را با بررسی دقیق مرسدس بنز آروکس Lego سری تکنیک آغاز می کند. "نوبرانه های جهان مقیاس"، "جدیدترین لیست قیمت ماکت های موجود در بازار"، "کمی دقیق تر، در دنیای مقیاس"، "پادشاه سری تکنین" و دیگر مطالب خواندی این ضمیمه هم همراه با جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز منتشر شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط