فونیکسریمکسبهتام

دانلود کنید

دومین شماره «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد

عصر خودرو- دومین «خودروامروز» دیجیتال با هدف انتشار نشریه ای با رویکرد نوین و امکان مشاهده ویدیو و مطالعه مطالب در قالب یک فایل دیجیتال منتشر شد.

دومین شماره «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هفته نامه خودروامروز با سابقه بیش از 10 سال انتشار در روزنامه فروشی های سراسر کشور در راستای گسترش حوزه های تحت پوشش در زمینه خودرو و موتورسیکلت 13 عنوان ضمیمه تخصصی را نیز به مخاطبان خود عرضه کرده است. با افزیش رونق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در کشور لزوم ارائه نشریه ای متفاوت با امکانات بیش تر در راستای ارائه محتوای خودرویی به سبکی نوین، نسخه دیجیتال این نشریه که هر هفته به موضوعی خاص از 13 عنوان ضمیمه تخصصی اختصاص دارد به صورت دیجیتال منتشر خواهد شد. شماره دوم این نشریه هم اکنون برای دانلود به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دارد. نخستین شماره نشریه «خودروامروز» دیجیتال به مطالب تخصصی در زمینه خودروهای شاسی‌بلند و آفرود ایران و جهان اختصاص دارد.
    این نشریه دیجیتال به مخاطبان امکان مشاهده ویدیو های مرتبط با مطالب، مشاهده لینک های درج شده و ... را می دهد و به همین منظور نماد هایی در کنار مطالب قرار دارد که با کلیک بر روی آن ها به صفحات مورد نظر متصل خواهید شد و ویدیو ها نیز ب نمایش در خواهند آمد.
    از مهم ترین عناوین نخستین شماره «خودروامروز» دیجیتال می توان به  معرفی 5کراس‌اوور 300میلیون تومانی بازار کشور، نگاهی به نحوه عملکرد سیستم کنترل خزش (Crawl Control)، معرفی  10کراس‌اوور قابل عرضه در ایران و بررسی جایگاه احتمالی آنها در بازار، نگاهی به خودرو ترولر T4، شاسی‌بلند توانا و مدرن برزیلی، بررسی بازار لوازم و آپشن‌های خودروهای دودیفرانسیل + فهرست قیمت، معرفی مدل های مختلف مرسدس بنز  Gواگن در طول تاریخ، نگاهی به  MVM X33به عنوان یک کراس‌اوور پرفروش در بازار، بررسی هیوندای توسان  LMدر بازار دست دوم، اقدامات پیشگیرانه برای دوری از خرابی از خودرو ده ها مطلب خواندنی دیگر اشاره کرد.


    برای دانلود دومین شماره «خودروامروز» دیجیتال روی "این لینک" کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو