فونیکسریمکسبهتام

آخرین محصولات «گروه رسانه ای امروز» در سال ١٣٩٦

عرضه شش نشریه تخصصی در ۴۸۰ صفحه برای نوروز

عصر خودرو- گروه رسانه ای امروز که با ٦رسانه مکتوب فعالیت رسانه ای می کند به مناسبت رسیدن نوروز با ۴۸۰ صفحه محتوای تولید شده همراه مخاطبان خود خواهد بود.

عرضه شش نشریه تخصصی در ۴۸۰ صفحه برای نوروز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هفته نامه «خودرو امروز» درشماره ٣٨٤هشت صفحه کاور به همراه ضمیمه نوروزی 68 صفحه مجله ای ،شماره 16 صفحه ای 137 هفته نامه «بازار امروز» به همراه ضمیمه 8 صفحه ای ویژه همایش صد شرکت برتر، شماره 29 ماهنامه «نمایشگاه» در 68 صفحه، ششمین شماره از دو ماهنامه « اعتبار امروز» در 68 صفحه ، شماره پنجم ماهنامه «ساختمان فردا» در 68 صفحه و چهارمین شماره از فصلنامه «واو» همراهان نوروزی مخاطبان گروه رسانه ای امروز خواهند بود.


    آخرین شماره سال 96 هفته نامه «خودرو امروز» با تست فنی و بررسی قابلیت های خارج از جاده نیسان سافاری Y60، احتیاط خودروسازان اروپایی در قراردادهای سرمایه گذاری و تولید مشترک، بررسی بازار شمع خودرو، رقابت محصولات جیلی با  خودروهای کره ای و اروپایی در بازار ایران، امکان تولید تایرهای بریجستون از سال 2022 در ایران، بازگشت رسمی مینی به بازار ایران با پرشیا خودرو و ده ها مطلب خواندنی دیگر در ویژه نامه نوروزی این هفته نامه به روی دکه ها خواهد رفت.


    شماره 137 هفته نامه «بازار امروز» که همراه با ویژه نامه همایش صد شرکت برتر منتشر می شود نیز با مطالبی نظیر مرور تحولات بورس 96 و پیش بینی بورس 97 و گفت و گوهایی با کارشناسان بازار سرمایه و بورس همراه مخاطبان خواهد بود.


    در ماهنامه «نمایشگاه» این ماه پیش درآمدی بر اکسپوی 2019 پکن، فردریش هافن؛ نمایشگاهی با سقف چوبی، جذب استعدادهای نمایشگاهی در GED سال 2018 و گرایش های اصلی صنعت نمایشگاهی در سال 2018 را خواهیم خواند و اعتبار امروز، دوماهنامه ای با مضمون بانک و بیمه، دو پرونده ویژه بیمه و بانک را منتشر کرده است.


    «ساختمان فردا» در شماره پنجم خود به پیش بینی بازار مسکن سال آینده پرداخته و از گرایش بازار به سمت ارزان قیمت ها گفته است . و در آخر فصلنامه «واو» با پرونده ای برای جادوی لذت بخش سفر پرونده سال 1396 را خواهد بست.
    علاقمندان به نشریات گروه رسانه ای امروز می توانند این محصولات را در هفته آینده از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو