فونیکسریمکسبهتام

یادداشت فعالان حوزه خودرو به مناسبت آغاز پانزدهمین سال فعالیت «خودروامروز» (قسمت دوم)

عصر خودرو- «خودروامروز» به عنوان آغازگر راه گروه رسانه ای روز نو در ابتدای خرداد امسال، پانزدهمین سال فعالیتش را آغاز کرد؛ این در حالی است که فعالیت های گروه رسانه ای «روز نو» امروز تنها به حوزه خودرو محدود نمی شود و وب سایت ها، نشریات چاپی و صفحات شبکه های اجتماعی متعددی در حوزه های بانک و بیمه، بورس، صنعت ساختمان، صنعت نمایشگاه، معدن و ... در این مجموعه در کنار حوزه خودرو مشغول فعالیت هستند.

یادداشت فعالان حوزه خودرو به مناسبت آغاز پانزدهمین سال فعالیت «خودروامروز» (قسمت دوم)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آنچه در ادامه خواهید خواند، یادداشت هایی به یادگار از فعالان حوزه خودرو است که در برهه ای از تاریخ یا همچنان با گروه رسانه ای روز نو در حوزه خودرو ارتباط داشته اند یا دارند.

    هادی زمانی - مدیر توسعه شبکه و استراتژی خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین MAN
    هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک است، تلاشهایی که به مرور زمان و با پشتکار، همدلی و کسب همیشگی دانش همراه است.
    مجموعه وزین خودرو امروز مثالی زیبا از این نوع بوده و به امید خدا خواهد بود.
    از صمیم قلب و به عنوان یکی از دنبال کنندگان مجموعه خودرو امروز ، پانزدهمین سالگرد فعالیت حرفه ای شما را تبریک گفته و بهترینها را برای این مجموعه به همراه تمامی اعضا آن آرزومندم .

     

    هادی ملکان  - قائم مقام اجرایی  ماموت خودرو
    بی تردید ماندگاری 15 ساله خودرو امروز، مرهون رویکرد مستقل، صمیمی و بهرهگیری از تیمی حرفه ای و کاربلد است که مسایل صنعت و بازار خودرو را ماهرانه و شفاف پوشش داده اند. جلب اعتماد عمومی سرمایه ای ارزشمند است که این نشریه موفق شده آن را کسب کند. امید آنکه "خودرو امروز" همواره در مسیر اثربخشی و انصاف پایدار بماند.

     

    ساسان فرقدین - مدیرعامل هایپر تایر
    چهارده سال از انتشار یکی از معتبرترین رسانه های حوزه خودروی کشور می گذرد ، رسانه ای که به دلیل نگاه تخصصی و حرفه ای به موضوعات حوزه خودرو شخصا به آن علاقمند شدم و در ادامه همگام با توسعه گروه رسانه ای روز نو، به یکی از مخاطبان سایر محصولات این گروه نیز تبدیل شدم و در عرصه ای که تفکیک اخبار صحیح از محتوای ساختگی و فریبنده دشوار است این گروه تخصصی را صادق و متعهد به رسالت و تعهد رسانه ای یافتم . در حوزه رسانهها در فواصل زمانی بسیار کوتاه تر از پانزده سال رسانه های زیادی دوره آغاز و پایان خود را پشت سر گذاشته و به خاطره ای دور تبدیل شده اند ،ایامی که قطعا با فراز و فرودهای متعددی برای گروه رسانه ای روز نو نیز همراه بوده و به یقین پایداری و استمرار انتشار و توسعه و ورود به عرصه های نوین همچون فضای مجازی در این گروه رسانه ای تنها در سایه پشتوانه حرفه ای و سازوکار کارآمد این رسانه میسر شده است. امیدوارم همزمان با حفظ رویکرد تاثیر گذاری و ایجاد مطالبه گری مثبت در تمامی موضوعات منتخب این گروه، شاهد استمرار انتشار و کامیابی این گروه حرفه ای رسانه ای و توسعه فعالیت هایشان باشم.
     

    جلال قریشی - مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امور بین الملل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد  ایران
    خودروامروز، پیوند دهنده تدبیر، تفکر و استراتژی با صنعت خودرو و پایش مستمر حلقه صنعت، حاکمیت و مشتری است. آغاز پانزدهمین سال انتشار این نشریه را تبریک می گویم.

     

    میثم عسگری - مدیرعامل آی گپ
    نوجوانیتان مبارک!
    14سال از یکی از کمنظیرترین ایده های رسانه تخصصی به ثمر رسیده در کشور می گذرد و فقط همین از باب موفقیت ایده و مسیر کافیست که امروز می شود ده ها نفر از این تیم را نام برد که خود صاحب سبک و ایده و یا رسانه مرتبط با خودرو و صنایع هستند.
    تبریک به خانواده خودرو امروز و با آرزوی موفقیت در آستانه قرن جدید

     

    داود نوروزبیگی - رییس اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی  ایران خودرو
    راز ماندگاری 
    پانزده سال انتشار هفته نامه خودرو امروز ،الحق و الانصاف کاری سترگ است. این موفقیت را به همه دوستان عزیزم در این هفته نامه  تبریک  میگویم. همدلی تان روز افزون، عزتتان مستدام و ماندگار باد.
    هفته نامه خودرو امروز در جهت اطلاع رسانی درحوزه صنعت خودرو در راستای «رسالت مطبوعاتی» خویش و با «حس مسئولیت» حرکت کرده است. بی شک بیش از یک 14سال انتشار موفق هفته نامه خودرو امروز میتواند یک «آغاز» برای اهالی حرفه ای آن هفته نامه در مسیر تحولاتی به سمت روزنامه نگاری مدرن و روزنامه نگاری آنلاین و نیز یک «نمونه» برای نشریات  تخصصی در جهت دستیابی به «راز ماندگاری» در فضای رسانه ای کشور عزیزمان ایران باشد.

     

    هاشم حکمه -  رئیس اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا
    شوالیه های "امروز"
    تصور اینکه در دوران معاصر میدانی بزرگ و دایره ای برپا کنند تا در میان هیاهو و هوار کشیدن های جمعیتی هیجان زده، دو مرد مبارز و قوی هیکل از دو سو وارد شوند و با گرز و شمشیر و سپر به پیکار بپردازند، دور از ذهنترین تصور، ممکن است اما ....

    از تصور گذشته، اما به چشم می توان دید مردانی که در عصر ارتباطات، کلمه را با کیبورد روی کاغذ می برند تا حتی وقتی که روی زمین هم میافتند، خاک بر چشم ناآگاهی بپاشند و کورسوی امیدی برای بقا بیابند؛و این یعنی که "شوالیه"ها هنوز زنده اند.
    شوالیه های "امروز".... قلم تان مانا، عمرتان پایا

     

    مرتضی مرادی - مدیر ارتباطات شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)
    مجموعه گروه رسانهای «روز نو» چهارده سال پیش متولد شد و با خلاقیتی ستودنی در این سالها مسیر نوینی را خلق کرد و  در زمانهای که دشواریهای اقتصادی، بسیاری از مطبوعات را با مشکلات جدی به چالش کشیده، توانست در این عرصه پایمردانه به سمت افقی که برای خود تعریف کرده، حرکت کند و این قطعا وجه تمایز گروه رسانه ای روز نو است. به امید پایداری و موفقیت روزافزون برای این مجموعه.

     

    محمدرضا آریان نژاد - مدیر بازاریابی گروه  صنعتی فردا
    دنیای امروز که جهان ارتباطات قلمداد شده در گرو نقش آفرینی و تلاش اهل خرد و اندیشه است که اهالی عرصه رسانه از برجسته ترین افراد آن هستند و سهم بسزایی در تنویر افکار عمومی و هدایت آحاد جامعه به سمت دانایی و خردورزی دارند.
    هفته نامه خودروامروز با مجموعه ای از نشریات فعال و موثر، طی پانزده سال گذشته توانسته است در عرصه رسانهای امروز خوش درخشیده و ضمن پیوستگی و مداومت در کمکرسانی به تولید وبلوغ صنعت خودروسازی در این مسیر پرفراز و نشیب به نحو شایسته ای نقش آفرینی کند. ضمن تبریک سالروز هفته نامه وزین خودروامروز به جهت 15 سال اهتمام ارزشمند در اطلاع رسانی مسئولانه از خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق روزافزون مسئلت می نمایم و امیدوارم سالهای متمادی شاهد نقش آفرینی تاثیرگذار آن مجموعه در عرصه رسانه باشیم.

     

    فربد زاوه - کارشناس خودرو
    تولد و آفرینش ساده است و بالندگی و بلوغ و ماندگاری سخت! شروع یک کسب و کار بسیار سهل است ولی حفظ و بلوغ آن بسیار پرچالش؛ آنهم در کشوری که قوانین دستمایه سیاست ورزی است و به نوک قلمی به راحتی نابود میشوند؛ آن هم در حوزه رسانه و خبرپراکنی با موضوع تخصصی خودرو! اما توسعه و آزادی در هر کشوری، نیازمند بازوی توانمند رسانه ای است و تولد رسانه بیشتر دغدغه های اجتماعی میطلبد. مسیر سخت است و اراده و سختجانی نیاز است تا شخصیت این فرزند را آنقدر غنی شود که از گزند آفتهای روزگار و وسوسه قلم فروشی دوربماند و مامن و مرجع مردم و مخاطبین شود. 15 سال ماندن در دنیای رسانه ایران به کلام ساده و به عمل سخت و پرزحمت است، در حفظ و ادامه مسیر، موفق و موید باشید.

     

    محمد علم الهدایی - فعال حوزه خودرو
    خدمت به مردم و جامعه همیشه مورد ستایش است، علی الخصوص که پیرامون آگاه سازی و افزایش سطح دانش جامعه باشد. هزاران تبریک برای مقاومت و تلاش همکاران هفته نامه خودرو امروز برای گذر از شرایط سخت و بحرانهای اقتصادی که همچنان برای پیشبرد اهداف عالی در جامعه قدمهای محکمی برداشتهاید. تندرستی و سلامتی همیشگی را از خداوند مهربان برای خدمتگذارانی همچون شما طلب میکنم.
    توفیق رفیق راهتان

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو