فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ماجراجوی کوچک کره ای

عصر خودرو – سیصد و هفتاد و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ویژه نامه اولین جشنواره عکس و کارتون خودرونما و ضمیمه موتورسیکلت از روز شنبه ۷ بهمن ماه به روی دکه خواهد رفت.

ماجراجوی کوچک کره ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره «دردسر جاماندن خودروسازان از ستانداردها» را خواهیم خواند که گفت و گویی با سعید مدنی، از مدیران عامل اسبق سایپا است.
    رویدادهای این هفته به بررسی «دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی»، «طرح ترافیک جدید»، «وضعیت بنزین تولید داخل» و «تکلیف خودروهای متوقف در گمرک» می پردازد . نتایج اولین جلسه هیأت مدیره جدید انجمن واردکنندگان خودرو دیگر مطلبی است که در این بخش خواهیم خواند.
    در بازارگردی هفته با «روکش خودرو چند» به تحلیل وضعیت بازار انواع ادوات دوختنی خودروهای داخلی می پردازیم و در جهان خودرو با «کراس اوور هیدروژنی هیوندای»، «سدان محبوب فولکس واگن»، «بنتلی بنتایگای 2018»، «نیسان رونیز» و «ایدو» ملاقات خواهیم کرد.
    فرش قرمز این هفته پیش پای «ماجراجوی کوچک کره ای» پهن شده تا با کونا، کراس اوور جدید هیوندای برای بازار ایران آشنا شویم و بعد سراغ «تکنولوژی هایی که امروزه به طور قابل توجهی مورد استفاده هستند، اما مدت ها فراموش شده بودند» می رویم.
    در ادامه «تکنولوژی های منجی» ما را با نحوه عملکرد امکاناتی که برای کنترل بهتر خودرو هنگام ترمزگیری تعبیه شدند، آشنا خواهد کرد و گزارش اختصاصی چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با عنوان «گردهمایی پایان سال خودروی ها» ما را به بازدید نمایشگاه خودرو اصفهان می برد.
    «از تهران تا باکو با پرچمدار چری در ایران» گزارش اختصاصی خودرو امروزی ها از 3000کیلومتر رانندگی با چری تیگو 7 است که همراه با آخرین اخبار و قوانین منطقه آزاد اروند در خودرو امروز پلاس این هفته منتشر شده اند.
    در گام بعدی خودروامروز پلاس با بررسی نشتی های عمومی در یک خودرو پاسخگوی سوالات فنی شما خواهد بود.
    شانزدهمین شماره از ضمیمه موتورسیکلت همراه دیگر این شماره از هفته نامه خودرو امروز است که کار خود را با «معرفی برترین موتورسیکلت های سال 2017» آغاز می کند.
    در این شماره از موتورسیکلت «آشنایی با موتورسیکلت های الکتریکی»، «گزارش اختصاصی از نمایشگاه ایران رایدکس 1396»، «بررسی فنی موتورهای شکاری احسان» و «بررسی شرایط خرید و فروش موتورهای سنگین در کشور» را خواهیم خواند.
    و در آخر ویژه نامه اولین جشنواره عکس و کارتون خودرونما با ارائه اخبار و معرفی آثار برگزیده این رویداد فرهنگی همراه خوانندگان هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو