فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بچه شیر در دام

عصر خودرو – شنبه دوم اردیبهشت ماه، سیصد و سی و نهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس با نام ماکت بازی به روی دکه خواهد رفت.

بچه شیر در دام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودرو امروز، پای صحبت های سعید مدنی می نشینیم و علت هزینه تمام شده بالای خودروهای داخلی را بررسی می کنیم.
    در رویدادهای هفته جاری نیز مطالب "جشن تولد 20 سالگی چری در شانگهای"؛ "شرایط فروش جدید ب ام و سری 7"؛ "دعوت از قطعه سازان ایرانی برای شرکت در همایش رنو"؛ "جدیدترین شرایط فروش آرین موتور" و "کمپین امنیت راه چری روز به روز در حال رشد است" را می خوانیم.
    در ادامه با "حس جوانی به سبک ام وی ام" به آزمایش فنی ام وی ام X22 در پیست اتومبیلرانی آزادی می پردازیم و با ""سریع ترین خودرو دنیا"؛ "یک قدم نزدیک تر به S کلاس خودران"؛ "میراث Z افسانه ای سرزمین آفتاب تابان" و "رقیب تراشی هیوندای برای شاسی بلندهای لوکس آلمانی" گشتی در جهان خودرو می زنیم.
    برای انتخاب این هفته سری به بازار سدان های کامپکت ایران میزنیم تا جای خالی محصولات سرشناسی که هنوز وارد این بازار نشده اند را بررسی کنیم. و در گام بعدی با "یورش یک سوناتای خشمگین" به بررسی سوناتای نسل 6 پس از رونمایی رسمی و در آستانه ورود به بازار ایران می پردازیم.
    "میراث انزو" ما را با مشخصات و تاریخچه فراری F40، آخرین محصول معرفی شده توسط نزو فراری آشنا می کند و "بچه شیر سرانجام به دام افتاد" گزارشی از بررسی فنی پژو 2008 است و برای نخستین بار در رسانه های کشور تیم خودرو امروز این خودرو را پیش از اینکه در بازار کشور عرضه شود، در کشور سوئیس مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.
    در ادامه "شرقی های بهینه" را با موضوع بررسی و مقایسه تویوتا پریوس و هیوندای سوناتای هیبرید مطالعه می کنیم و با "نبرد غول کش ها" به مقایسه فنی چند موتورسیکلت می پردازیم.
    "اسطوره اسکاندیناوی در ایران" نودمین سالگرد تأسیس برند ولوو را جشن میگیرد و با آچار به سراغ "پمپ آبرسانی موتور" می رویم. در آخر نیز "کولر آتشین" به دلایل مطلوب نبودن سرمای کولر خودرو می پردازد.
    در کنار شماره 339 هفته نامه، پنجمین شماره از ضمیمه ماکت بازی خودرو امروز پلاس را خواهیم خواند. "در بازار ماکت های فراری چه می گذرد"، "کالبدشکافی پاگنده"؛ "ماکت های خودرو چگونه تولید می شوند"؛ "جدیدترین قیمت انواع ماکت و خودروهای رادیو کنترلی"؛ "برندهای ماکت سازی محبوب ایران کدامند" و ده ها مطلب جذاب دیگر را خواهید خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو