در یک نظرسنجی مشخص شد؛

نمره مشتریان به کیفیت خودروها

عصر خودرو- در نظرسنجی صورت‌گرفته از بیش از ۱۴ هزار مشتری خودروهای داخلی، مشخص شد میزان رضایت آنها از سطح کیفی محصولات، یک سال پس از تحویل، کاهشی ۷/ ۳ درصدی را تجربه کرده است. در این نظرسنجی، خودروهای مونتاژی ژاپنی کشور کمترین درصد کاهش رضایتمندی را داشته و محصولات کره‌ای، چینی، فرانسوی و ایرانی پشت‌سر آنها قرار گرفته‌اند. بنابر گزارش منتشرشده، رضایت مشتریان از کیفیت خودروها، از الگوی مشابهی نسبت به رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول تبعیت می‌کند.

يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲:۰۰

نمره مشتریان به کیفیت خودروها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود، تغییرات کیفی خودروهای داخلی را یکسال پس از استفاده، بررسی و میزان رضایت مشتریان را مورد سنجش قرار داده است. بر این اساس، کیفیت در موارد مختلف، از رنگ و عملکرد ترمز گرفته تا موتور و نحوه باز و بسته شدن درها، ارزیابی شده و این در شرایطی است که از نظر مشتریان، سطح کیفی خودروها یک سال پس از تولید، با کاهش 7/ 3 درصدی در مقایسه با زمان تحویل به مشتری، مواجه شده است. در این گزارش، از 14 هزار و 263 نفر از مشتریانی که در بازه زمانی زمستان 95 و بهار 96 خودرو خریده‌اند، نظرسنجی و نظر آنها در مورد کیفیت اولیه و کیفیت دوام محصول اخذ شده است.در این بین، مشتریان ایران خودرو با 8/ 31درصد، دارای بیشترین فراوانی هستند و پس از آنها، مشتریان سایپا با 9/ 24 درصد در رده دوم قرار دارند. مشتریان پارس‌خودرو نیز 1/ 23 درصد از جامعه آماری این گزارش را به نام خود ثبت کرده‌اند و مشتریان مدیران خودرو نیز سهمی 8/ 11 درصدی دارند. سهم مشتریان کرمان موتور و بهمن موتور نیز به ترتیب 1/ 7 و 3/ 1 درصد بوده است.

طبق گزارش منتشره، میزان رضایت مشتریان از خودروهای داخلی در زمان تحویل (صفر کیلومتر) از سقف 1000، امتیاز 706 را به ثبت رسانده، حال آنکه این عدد یک سال بعد به 681 نزول کرده است. همچنین با افزایش استفاده از خودروها پس از 20 هزار کیلومتر، میزان کاهش رضایت مشتریان بالا رفته است. به عبارت بهتر، هرچه کارکرد خودرو افزایش یافته، سطح رضایتمندی کلی مشتریان از کیفیت و دوام خودروها پایین آمده و این موضوع نشان می‌دهد در مجموع خودروهای ساخت داخل از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

در بخشی از این گزارش، اما میزان کاهش رضایت مشتریان از خودروها به تفکیک برند آنها نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در این بخش، محصولات ایرانی صاحب بیشترین کاهش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از حدود یک‌سال استفاده، شده‌اند. با این حساب، محصولاتی مانند پراید، سمند، تیبا و رانا، یک سال پس از استفاده، با بیشترین درصد کاهش رضایتمندی در مقایسه با سایر برندها، مواجه هستند.

به‌طور میانگین، سطح رضایتمندی مشتریان از خودروهای ایرانی، پس از یک سال استفاده، 27/ 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد. پس از خودروهای ایرانی اما برندهای فرانسوی مونتاژ داخل دارای بیشترین میزان کاهش رضایتمندی هستند. طبق گزارش منتشره، خودروهای فرانسوی با کاهش 37/ 3 درصدی رضایتمندی مشتریان، پس از یک سال استفاده، مواجه شده و بنابراین از چینی‌ها عقب افتاده‌اند. به نظر می‌رسد شرکت بازرسی، خودروهایی مانند پژو 206، 207، تندر-90، ساندرو، 405 و پارس را مورد ارزیابی قرار داده و این در شرایطی است که میزان رضایتمندی از امثال 206 و تندر و ساندرو معمولا قابل قبول بوده است. بنابراین احتمالا وجود 405 و پارس به‌عنوان محصولاتی قدیمی، میانگین رضایتمندی مشتریان از فرانسوی‌ها را کاهش داده است، چه آنکه تندر-90 و ساندرو، پژو 207 و حتی 206، طبق گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دارای سطح کیفی مناسبی هستند. از فرانسوی‌ها که بگذریم، برندهای چینی 77/ 2درصد کاهش رضایتمندی مشتریان را پس از یک سال استفاده، به ثبت رسانده‌اند. اگرچه خودروهای چینی در گذشته به کم کیفیتی نزد مشتریان ایرانی شهره بودند، با این حال، رفته‌رفته به عمق کیفی آنها اضافه شد و در حال حاضر، مشتریان از کیفیت آنها در مقایسه با مدل‌های ایرانی و فرانسوی، بیشتر رضایت دارند. با توجه به گزارش منتشره، خودروهای چینی پس از یک سال استفاده، توانسته‌اند سطح کیفی اولیه خود را بیش از فرانسوی‌ها و ایرانی‌ها حفظ کنند. از جمله برندهای چینی که شرکت بازرسی احتمالا از مشتریان آنها نظرسنجی کرده است، می‌توان به ام وی‌ام، جک و لیفان اشاره کرد که همه به بخش‌خصوصی صنعت خودرو کشور تعلق دارند. البته به احتمال زیاد مشتریان محصولاتی مانند برلیانس و دانگ فنگ و آریو هم به‌عنوان نمایندگان ایران خودرو و سایپا، در نظرسنجی موردنظر شرکت داشته‌اند. اما از چینی‌ها بهتر، برندهای کره‌ای هستند که میزان رضایتمندی از سطح کیفی آنها پس از یک سال استفاده و در مقایسه با زمان تحویل به مشتری، 79/ 1 درصد کاهش را نشان می‌دهد. خودروهای کره‌ای که احتمالا از مشتریان آنها نظرسنجی صورت گرفته، شامل محصولاتی مانند هیوندایی‌آی 20 و کیا سراتو می‌شوند.

در نهایت اما به ژاپنی‌ها می‌رسیم، ژاپنی‌هایی که توانسته‌اند بیشترین رضایت مشتریان ایرانی را در ثبات کیفی حاصل کنند. طبق گزارش منتشره، خودروهای ژاپنی مونتاژ داخل تنها با 47/ 1 درصد کاهش میزان رضایتمندی مشتریان، پس از یک سال استفاده، مواجه شده‌اند. بنابراین، مونتاژی‌های ژاپنی دارای کمترین میزان کاهش رضایتمندی مشتریان از کیفیت دوام خودرو نسبت به کیفیت اولیه بوده و گوی سبقت را از کره‌ای‌ها و چینی‌ها و فرانسوی‌ها ربوده‌اند. آن‌طور که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرده، تحقیق و اندازه‌گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروها (پس از یک سال استفاده) براساس آخرین دستورالعمل ارزیابی رضایت مشتریان صنعت خودرو متشکل از 24گویه‌کیفی انجام شده است. در واقع این شرکت، نظرات مشتریان را در مورد مولفه‌های مختلف تاثیرگذار بر کیفیت خودروها اخذ و جمع‌بندی کرده است. بر این اساس، رضایت مشتریان از کیفیت دوام خودرو از الگوی مشابهی نسبت به رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول تبعیت می‌کند. در واقع تناسبی کلی میان دید کیفی مشتریان به خودروهای داخلی در زمان خرید و در مقایسه با بازه زمانی یک سال بعد، وجود دارد. البته این تفاوت کلی را نباید فراموش کرد که در سه مولفه وضع موتور، تناسب مصرف سوخت با مشخصات ارائه شده از شرکت خودروساز و نحوه باز و بسته شدن درها، برخلاف سایر شاخص‌های کیفیت محصول، با گذشت زمان شاهد افزایش رضایت مشتریان از کیفیت بوده‌ایم. به‌عبارت بهتر، ظاهرا میزان رضایت مشتریان از وضع موتور و مصرف سوخت و باز و بسته شدن درها، طی بازه زمانی یک سال پس از استفاده، افزایش می‌یابد.

شرکت بازرسی در گزارش خود، به تفکیک میزان کاهش رضایت مشتریان از کیفیت بخش‌های مختلف خودروهای داخلی را نیز اعلام کرده است. بر این اساس، بیشترین کاهش رضایت مشتریان از کیفیت محصول پس از یک سال استفاده، به ترتیب در شاخص‌های کیفیت رنگ بدنه با 2/ 9 درصد، سکوت و آرامش نسبی داخل اتاق با 9/ 8 درصد، عملکرد ترمز با 4/ 8درصد، عملکرد برف‌پاک‌کن و شیشه‌شوی با 3/ 7 درصد، کاهش و عملکرد مجموعه کلاچ با 6/ 6 درصد، رخ داده است. همچنین میزان رضایتمندی از کیفیت تایرها، صندلی‌ها، جلوبندی و کمک فنر، سیستم صوتی، نور چراغ‌ها، گیربکس، نفوذ آب، شیشه بالابر، کولر، ترمز دستی، لوازم ایمنی داخل اتاق، سیستم برق‌رسانی، سیستم فرمان، قدرت و شتاب، بخاری و ادوات برقی، پس از یک سال استفاده از خودرو، به ترتیب 3/ 6، 1/ 6، 1/ 6، 9/ 5، 8/ 5، 2/ 4، 1/ 4، 9/ 3، 9/ 3، 8/ 3، 5/ 3، 1/ 3، 7/ 2، 7/ 1 و 5/ 1 درصد در مقایسه با زمان تحویل به مشتری، کاهش داشته است. این در شرایطی است که سه آیتم دیگر با افزایش میزان رضایتمندی مشتریان روبه‌رو شده‌اند. طبق گزارش منتشره، سطح رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی پس از حدود یک سال استفاده، در مولفه وضع موتور با 5/ 6 درصد افزایش مواجه شده است.  همچنین تناسب مصرف سوخت محصول با مشخصات ارائه شده از سوی شرکت خودروساز نیز 3/ 2 درصد افزایش پیدا کرده است. میزان رضایت مشتریان از آیتم دیگر یعنی نحوه باز و بسته شدن درهای خودرو نیز 2 درصد بالا رفته و این به آن معناست که درهای خودروهای ایرانی در گذر زمان، بهتر باز و بسته می‌شوند. از نظر کارشناسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، علل بالا رفتن رضایت مشتریان از کیفیت آیتم‌های موردنظر را می‌توان به رفع برخی از ایرادات در شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز و همچنین پایین آمدن سطح حساسیت مشتریان از کیفیت خودرو پس از یک سال استفاده و در مقایسه با زمان تحویل، مرتبط دانست.

برچسب ها

خدمات پس از فروشکیفیت خودرواستاندارد خودروییاقتصاد ایران
مطالب مرتبط بیشتر
صفر تا صد خدمات و قطعات خودروتان را به اصالت بسپارید اوج نارضایتی از کیفیت خودرو یورو ۷ به خودروسازان سخت نمی‌گیرد استاندارد به تخلفات خودروسازان رسیدگی می‌کند دستاوردهای کیفی ایران خودرو تشریح شد کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری لزوم اعمال استاندارد میانگین مصرف سوخت برای خودروسازان خودروسازان نتوانستند رضایت مردم را جلب کنند کیفیت خودرو و قطعات معلول نوع قیمت گذاری جزییات تغییرات استاندارد در آیین‌نامه جدید واردات خودرو دستاوردهای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش به رشد تولید داخلی کمک می کند خودروسازان وضعیت خوبی در خدمات پس از فروش ندارند خدمات پس از فروش خودرو قابل دفاع نیستند ادعای کوتاه آمدن روسیه از استاندارد خودرو، یک شوخی تلخ است کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات میزان رضایت از خدمات پس از فروش ۱۶ شرکت‌ خودرویی هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می کند؟ کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی باید مطابق قانون رعایت شود ارتقای کیفیت خودروها با همکاری دانش بنیان ها محقق می شود ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک چرا برای دریافت خدمات بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم؟ واردات خودرو رقابت‌پذیری و افزایش کیفیت تولیدات داخلی را به همراه دارد مشکلات ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دست دوم کیفیت؛ حلقه گمشده صنعت خودروسازی کشور آپشن‌های اجباری جدید ماشین های داخلی را بشناسید استارت دومین مرحله جهش کیفیت توسط ایران‌خودرو کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف تیراژ و کیفیت خودرو را بالا می بریم تولید محصولات ایران خودرو با دو استاندارد جدید ارزبری ۲ هزار دلاری تولید هر خودرو نگاهی به سه گام عظیمی در ایران خودرو فرجام هشت فرمان خودرو آیا وانت نیاز به چراغ روشنایی در روز دارد؟ هویت ممتاز کیفیت برنامه ایران خودرو برای سال ۱۴۰۲ وانت زامیاد سه ستاره کیفی شد افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه محصولات ایران خودرو نارنجی ها در مسیر رشد کیفیت توافق خودرویی ایران با چین دستاوردهای طرح تحول کیفیت ایران خودرو تایید شد «شامخ» خودرو در مرز رکود تحقق برنامه های رشد کیفیت سایپا عرضه خودرو در بورس، افزایش تولید و ارتقای کیفیت را محقق می‌کند گودرزی: نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟ فاطمی‌امین: شاهد کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم تولید تمام محصولات ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه تردد ۲.۹ میلیون خودروی فرسوده در تهران افزایش کیفیت با ایجاد رقابت در بازار خودرو لزوم تناسب سوخت مصرفی با استانداردهای خودرویی فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس هشدار ایساکو درباره خرید قطعات از فروشگاه‌های اینترنتی ­رشد ۴۰ درصدی کیفیت خودرو کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس در ایران‌خودرو کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم رشد ۳۵ درصدی تولید خودروی کامل تحول در صنعت خودروسازی در گرو کناره‌گیری دولت از آن خودروهای ناایمن؛ پاشنه آشیل تصادفات فشار استانداردهای اجباری بر تولید خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیاردی دستاورد عبور مستقیم در ایران خودرو وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل حذف خودروی پاک از واردات الزام خودروهای وارداتی به رعایت استاندارد روز اروپا برداشته شد افزایش کیفیت خودروی داخلی با اجرای قانون ساماندهی خودرو اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند خودروهای قابل اطمینان کدامند؟ کیفیت در خودروهای قدیمی قابل ارتقا نیست روند ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی مناسب است کاهش ۴۱ درصدی شکایات کیفی محصولات ایران‌خودرو اضافه کردن پلاس به اسم خودروها صرفاً برای افزایش هزینه نه کیفیت نتایج عینی طرح جهش کیفیت محصولات ایران‌خودرو برنامه احداث پایگاه علمی بررسی کیفیت خودروهای ایران‌خودرو و سایپا در مازندران استپ کیفی خودروهای قدیمی تشدید نظارت‌ها و نارضایتی مردم از کیفیت خودروها شعار سایپا بهترین کیفیت با بهترین سازنده بیش از ۶۰ درصد کیفیت خودرو به قطعه بر می‌گردد تحقق ۷۰ درصدی برنامه‌های طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو طی هفت ماه استاندارد تهران: زیر بار فشار خودروسازان نمی‌رویم عدم تعادل بین کیفیت سوخت و استاندارد الزامی آلایندگی رونمایی از داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان کیفیت رمز بقای زنجیره تامین و خودروسازی پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت کاهش ۳۸ درصدی شکایات کیفی مشتریان ایران‌خودرو جهش سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو ای کیو اس ۵۸۰؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس تولید خودرو با کیفیت در گرو آزمون قطعات و تصادف خصوصی سازی پیش نیاز ارتقای بهره وری و بهبود کارایی خودروسازان آمادگی ایران‌خودرو برای عبور از استانداردهای سخت‌گیرانه ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) لزوم ایمن بودن خودرو‌های اقتصادی وارداتی هدف‌گذاری سه مسیر برای تولید خودروی باکیفیت بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا کلید خورد ادغام شبکه خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو کلید خورد خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات تاکید مدیر عامل گروه سایپا بر تولید و‌ عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت خودرو دنا استاندارد ایمنی عابر پیاده را دریافت کرد شرط ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش، به ازای واردات هر هزار دستگاه خودرو نقش مؤثر محصولات رایزکو در ارتقای کیفیت خودروها ۲میلیون راننده پرخطر داریم تولید محصولات با کیفیت، رمز موفقیت در بازار خودروی روسیه رعایت استانداردهای ۸۵گانه موجب ارتقای کیفیت خودروها می‌شود نشانه های تحول کیفیت و تولید در سایپا ادعای بهبود نیافتن کیفیت خودروهای داخلی نادرست است کیفیت خودرو هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است مشکل کیفیت پایین خودرو‌های داخلی در صنعت قطعه سازی کشور است یارانه بنزین در ایران، معادل ۶۳ درصد بودجه عمومی دولت اسلام پناه: تولید ۴ خودرو بی کیفیت را متوقف کردیم حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش عملگرایی ایران خودرو در تحول کیفیت محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است عبور مستقیم، پروژه بهبود و محصول جدید؛ راهکارهای جهش کیفیت آمار خودرو رسما حبس شد جهش کیفیت در زنجیره ارزش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نظارت بر کیفیت خودرو‌های داخلی بر عهده کیست؟ ثبت رکورد پایین‌ترین کیفیت خودرو آمریکایی در ۳۶ سال گذشته عبور ایران خودرو از گردنه سخت تحریم و فشارهای داخلی خودروی با کیفیت وارد شود نه ۶۰۰۰ دلاری هندی با توجه به واردات خودروی خارجی، خودروسازان داخلی به فکر افزایش کیفیت باشند چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی تلاش سایپا در افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده قابل تقدیر است کاهش ۳۹درصدی مراجعه مشتریان ایران‌خودرو به نمایندگی‌ها مونتاژ به جای خودروی ملی افزایش تولید، کیفیت و کاهش قیمت با متناسب‌سازی ساختارها بهبود کیفی وانت زامیاد با کاهش ۱۰۰ نمره منفی خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است گزارش ایران‌خودرو و سایپا برای توسعه و ارتقای کیفیت به مجلس رسید خودروسازان انگیزه‌ای برای افزایش کیفیت خودرو ندارند بهبود کیفی خودرو با شعاردرمانی؟ سمند و تیبا از فهرست تمدید اعتبار سازمان استاندارد حذف شدند کیفیت خودروهای داخلی در حال ارتقاء است واردات دروازه‌ای برای ارتقا کیفیت خودروهای داخلی اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات «طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود ‌تعهد ۱۵ گانه خودروسازان به سازمان ملی استاندارد برای ارتقای کیفیت + سند واردات خودرو موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده می‌شود بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور سایپا پیشرو در خصوصی سازی صنعت خودرو خواهد شد اجرای مشروط استانداردهای جدید خودرو استاندارد خدمات پس از فروش اجباری شد کیفیت خودروها زیر ذره‌بین پلیس کاهش ۵۵ درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش در شرایط بدون تحریم، می‌توان خودرو با کیفیت تولید کرد ارتقای کیفیت محصولات، مهم‌ترین اولویت‌ ایران خودرو است ایران‌خودرو «طرح امداد و خدمات» ویژه تعطیلات عید سعید فطر را اجرا می‌کند خودروسازی به صنعتی سودده و با کیفیت تبدیل می‌شود تشکیل شورای هماهنگی صنعت خودرو برای رفع موانع تولید و افزایش کیفیت پایین بودن کیفیت خودروها در شأن ملت ما نیست فرمایش مقام معظم رهبری درباره ارتقاء کیفیت خودرو در سایپا اجرایی شد فاصله کهکشانی کیفیت خودروهای داخلی با استانداردهای روز دنیا اجرای برنامه‌های بهبود کیفیت در حوزه تحویل خودرو به مشتریان نه کیفیت درست شد نه افزایش تولید واردات کنترل شده خودرو اهرمی برای الزام خودروسازان به ارتقا کیفیت ۳۰ اقدام سایپا برای افزایش کیفیت و تولید اقتصادی محصولات در ایام نوروز کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالای جاده‌ای است نقش خودروهای داخلی و وضعیت راه‌ها در تصادفات جاده‌ای از نگاه نایب رئیس کمیسیون عمران فضای رقابتی باعث بهبود کیفیت خودروهای داخلی می‌شود افزایش سه برابری تولید و ارتقای کیفی محصولات، دستاوردهای سیبا موتور در سال ۱۴۰۰ امسال خودرو‌های با کیفیت‌تر تولید می‌شود سه سکانس مهم از خودروی ایرانی در سالی که گذشت اولتیماتوم پلیس به خودروسازان؛ مانع از فروش خودروهای غیراستاندارد می‌شویم تغییر ریل سیاستگذاری و فساد در زنجیره تولید قطعات، افت کیفیت تولید خودروها را رقم زد کیفیت خودرو به ۵۰۰ صنعت بستگی دارد دستورات رییس جمهور تحویل خودروهای ثبت نامی را تسریع و تسهیل می‌بخشد شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز پیشنهاد ایجاد پردیس مشترک تخصصی صنعت خودرو واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین «خودرو»، میوه کل صنعت است چرایی کیفیت پایین خودروها از زبان معاون کیفیت ایران‌خودرو آدرس اشتباه کیفیت خودرو محصولات جدید شرکت زامیاد چهار ستاره کیفی می شوند شکایت دائمی مردم از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت تا انحصار نشکند، ارتقا کیفیت خودروها آرزوست بی‌توجهی به تحقیق و توسعه منشا نارضایتی‌ها از کیفیت خودرو است واردات، خودروسازان را وادار به کیفی‌سازی می‌کند ارتقای کیفی و افزایش تولید، دستاورد یک دهه تلاش گروه بهمن راهکار بنیادین سایپا برای افزایش کیفیت خودروها اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور دوران حمایت از خودروهای بی‌کیفیت به سرآمد فرمول ضعف کیفی خودروهای داخلی کیفیت خودرو، قربانی هزینه‌های تولید خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان مسئولیت کیفیت خودرو را می‌پذیریم «کیفیت» جدی شد؟ وزارت صمت برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت خودرو ضرب‌الاجل تعیین کند تشکیل جلسه ویژه هیات مدیره سایپا برای افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات کیفیت خودروهای داخلی خوب نیست و حق با مردم است خودرو زیر ذره بین استاندارد و دستگاه قضا مقصر اصلی بی‌سامانی خودروسازان در کشور کیست؟ کیفیت خودروهای سواری در آخرین ماه پاییز اغماضی در ایمنی خودرو‌های داخلی نیست سه دوره است که گزارش ارزیابی کیفیت خودروی ایرانی به مجلس نیامده است صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است استانداردهای تعلیق شده خودرو کدامند؟ تاکنون هزاران نفر قربانی بی‌تدبیری خودروسازان شده‌اند چرا پلیس راهور خودروهای بدون استاندارد را شماره‌گذاری می‌کند؟ بیمه کیفیت خوردو راه اندازی می شود میانگین استاندارد خودروهای داخلی یورو ۲ است مهلت یک ماهه سازمان استاندارد به خودروسازان برای رعایت ویژگی‌های فنی در خودرو آیا رانندگان مجاز به تغییر سیستم استاندارد خودرو هستند؟ مجلس در باند مخالف سیاستگذار خودرو آتین پارت و ضمانت اصالت کالا خانواده پرستاره ایران خودرو کم‌ایرادترین خودروها در ایران دو عامل افت کیفی خودرو در دوران تحریم روند کیفی محصولات خودروسازان در آبان ۱۴۰۰ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان ۱۴۰۰ منتشر شد واردات خودرو باعث ایجاد رقابت و افزایش کیفیت می‌شود کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به ۸ واحد رسید اقدام سایپایدک یک نوآوری در خدمات پس از فروش است خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مهر ۱۴۰۰ منتشر شد افزایش تولید خودرو و احیای واحدهای راکد صنعتی در ۱۰۰ روز ابتدایی دولت نخستین همایش«نقش خبرنگاران در حلقه کیفیت خودرو» برگزار شد طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور منبع زیان خودروسازی حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو رسانه‌، عنصری اساسی در حلقه‌ی کیفیت خودرو دیگنیتی تنها خودرو SUV تولید داخل با پنج ستاره کیفی حذف انحصار در صنعت خودرو به ارتقای کیفیت منتهی می شود جدیدترین وضعیت تولید خودروهای سنگین تازه واردان به گزارش کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه تاکید نمایندگان بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در تولید خودروی باکیفیت تولید ۴ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در شهریور ۱۴۰۰ تفاوت کیفیت بنزین از پالایشگاه تا جایگاه سوخت علت نرخ پایین مراجعه خودروها بعد از دوره گارانتی به نمایندگی های مجاز چیست؟ تجربه گارانتی‌فروشی در واردات خودرو نباید تکرار شود هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید شرکت گواه دارای بیشترین رشد در ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در سال ۹۹ چالش ‌استاندارد در ابرپروژه خودرویی صمت پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی کسب همزمان ۲ رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو واردات خودرو موتور خودروسازان برای تولید محصولات باکیفیت را روشن می‌کند کمیت و کیفیت مسئله خودرو در مجلس یازدهم باید مشخص شود حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۹ آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد تعیین تکلیف استانداردهای تعلیقی خودرو «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌خودرو رسید ارتقای کیفیت وانت آریسان انتشار ذرات آلاینده وسایل نقلیه دیزلی کاهش می یابد سنگین‌های باری در عرش؛ وانت‌ها در قعر همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ثبات کیفی خودرو در تیر خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو پژو ۲۰۶ از خط تولید خودروسازان خارج شد؟ کدام خودروهای سنگین ۵ ستاره کیفی گرفتند؟ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه راه اندازی انبار قطعات پرمصرف آمیکو برای تامین سریع نیاز مشتریان از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم داخلی سازی شش آزمون خودرویی برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو اجرای طرح خدمات پس از فروش محصولات بهمن موتور در قالب عید تا عید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو خودرو در محاصره دو تحریم تولید ۴ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در اردیبهشت ۱۴۰۰ آخرین ارزیابی کیفیت سواری‌های تولید داخل کیفیت متوسط خودروهای داخلی روی کاغذ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد دلایل افزایش هزینه پارکینگ خودروها از حیث کیفیت ستاره‌دار می‌شوند هت‌تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو عرضه خودروی باکیفیت توسط خودروسازان نقش پررنگ خصوصی ها در آینده صنعت خودرو «صمت» به خودروسازان سخت گرفت ۳ خودرو سنگین ۵ ستاره و ۵ خودرو ۴ ستاره بازهم وانت‌های تک ستاره آمدند و خبری از چهار ستاره نیست تولید ۴ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در فروردین ۱۴۰۰ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می‌کند شاهین سایپا پرچمدار ایمنی و کیفیت خودروهای داخلی با تحقق بومی سازی سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۹ تاکید وزیر صمت بر تلاش حداکثری برای تحقق شعار سال در صنعت خودرو دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است وضعیت کیفی سواری‌ها در آخرین ماه سال ۱۳۹۹ خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اسفند ۹۹ منتشر شد ۹ استاندارد خودرو تعلیق شد مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است کلیه مراکز خدمات فروش و پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروز فعال می باشند ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) تاریخ قرعه کشی کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شد گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن ۹۹ منتشر شد با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش دو برابری محقق می شود استقبال مناسب از کمپین زمستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو نمره منفی کیفی بالا در تسلا مشتریان،‌ دوام و کیفیت محصولات ایران خودرو را تایید کردند از ۱۴ خودرو مورد بررسی؛ ۸ خودرو ۴ ستاره به بالا و الباقی ۳ ستاره‌اند تولید ۳ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در دیماه ۹۹ آشنایی با نمایندگی ۴۸۰ مدیران خودرو (محمدی) کیفیت و فناوری در تولید ایران‌خودرو مشهود است افزایش کیفیت خودرو راه صادرات را باز می‌کند نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند عرضه خودرو در بورس به کجا رسید؟ اجازه واردات قطعات داخلی‌سازی شده را نخواهیم داد کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو وعده‌های خودرویی در اجلاس داووس شرکای خودرویی در راه ایران تسریع در عرضه با لغو مصوبات خودرویی؟ رمزگشایی از عقب‌نشینی شورای رقابت باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟ خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا» حبس خودرو با فرمول جدید ارتقای کیفی سه محصول تجاری ایران خودرو روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI کیفیت خودرو با عذرخواهی افزایش پیدا نمی‌کند تیراژ سواری‌ها بالا می‌رود اما کیفیت آن‌ها درجا می‌زند ثبات کیفیت در خودروهای سنگین گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان۹۹ روایت کاغذی از کیفیت خودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان ۹۹ منتشر شد شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است رضایت مشتری، اولویت نخست مدیران خودرو کیفیت خودرو باید افزایش پیدا کند عرضه خودرو در بورس کیفیت تولیدات داخلی را ارتقا خواهد داد پیش‌بینی آزادسازی واردات خودرو در لایحه بودجه آزمایش موفق محصولات مدیران خودرو بر اساس سیستم مدیریت کیفیت جهانی با استاندارد های بین المللی کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد نگاه مردمی برای استقبال از تولید خودروهای مدرن و ارزان قیمت اغفال خودروسازان از مبحث کیفیت پورشه و ماشین‌های رسوبی در گمرکات منطبق با استاندارد اجباری نیست روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان ارتقاء۹ پله‌ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو از قیمت‌گذاری دستوری تا تب داخلی سازی خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد مزایای خدمات پس از فروش؛ دلیلی برای انتخاب محصولات MVM اولویت ایران‌خودرو، ارتقای کیفیت محصولات است بابت کیفیت پایین خودرو‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنم مقیمی: با توسعه محصول و حفظ و ارتقای کیفیت،‌ مطالبات مشتریان را محقق می‌کنیم گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شهریور ۹۹ معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود نقشه راه توسعه مراکز تست و آزمون در صنعت خودرو تدوین شد ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح "جمعه‌های پاییز" ایساکو همچنان در حال مقابله با ورود قطعات تقلبی به بازار است خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد یازده سال در صدر خدمات پس از فروش خودرو کشور کسب رتبه ۲ و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام برترشدن خدمات بهمن برای ما اول راه است تقاضای تحقیق و تفحص از «کیفیت و قیمت خودرو» در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو مدیران خودرو برای سومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مشتریات از خدمات فروش را کسب کرد صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد مسیر پردست‌انداز خدمات پس از فروش وارداتی‌ها کیفیت وانت‌های داخلی تغییری نکرد تغییر فرمول ارزیابی کیفی خودرو نباید از خودروسازان توقع کیفیت داشت کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو انتقاد وزارت صنعت از استانداردهای جدید خودرویی تلاش مضاعف ایساکو در راستای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان ضرورت ارتقای فناوری و کیفیت تولید داخلی، شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو خودروسازها تولیداتشان را از نظر کیفی به‌روز کنند ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل ۲۰۰۴ خودرو؛ مسأله روز! اجرای مستمر پروژه‌های بهبود در راستای ارتقای کیفیت محصولات گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد راهکارهایی برای نجات صنعت خودرو از چاله اقتصاد ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت ایران خودرو پیشتاز تولید محصول داخلی با کیفیت حذف برخی از استانداردهای ۸۵ گانه مهلت اجرای استانداردهای خودروسازان به دلیل کرونا تمدید نمی‌شود ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان اجرای استاندارد یورو۵ در انتظار تصمیم هیات دولت افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است برنامه های ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید بهمن موتور بیشترین کیفیت در محصولات خود بین خودروسازان را داراست خدمات پس از فروش ایران خودرو درب منازل انجام می‌شود تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان ایران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتریان برد خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد کیفیت را فدای افزایش تیراژ تولید نخواهیم کرد بی‌تحرکی در اجرای استاندارد یورو ۵ سیر کیفی خودرو از غرب به شرق مشتریان از روند کیفی خودروها بی‌خبرند چالش مشتریان با خدمات پس از فروش خودرو تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد تعلیق اجرای سه استاندارد خودرویی رشد ۱۰۰ درصدی درآمد هدفمندی از فروش صادراتی بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه ۹۹ + جدول رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران پژو ۲۰۰۸، با کیفیت ترین خودرو تولیدی سال ۹۷ خبر مهم رئیس سازمان استاندارد در حوزه خودرو خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص چراغ سبز به استارت‌آپ‌های حمل‌ونقل گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد افزایش قیمت بنزین، تورم و چند واقعیت اقتصادی دادگاه مفسد فی‌الارض بودن متهمان پرونده پرهام را رد کرد خودرو و جاده‌ غیراستاندارد، از عوامل افزایش شمار مددجویان بهزیستی رتبه اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین به ماموت دیزل رسید اعلام توقف خودروهای غیراستاندارد دوشنبه آینده افت کیفی در تب داخلی‌سازی؟ بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو تجدیدنظر در همکاری با خودروسازانی که از ایران رفتند رعایت ۸۵ استاندارد خودروسازی از ابتدای زمستان امسال الزامی است احتمال تمدید مهلت برای توقف خطوط تولید خودرو‌های غیراستاندارد استاندارد ملی سیلندرهای گاز نصب شده بر روی خودروها تدوین شد یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو جمعه‌ها باز است خودروهای داخلی از سال ۹۲ به بعد کیفیت لازم را ندارند خودروهای فاقد کیفیت از خط تولید خارج می شوند کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو خودروهای داخلی با استاندارد فاصله زیادی دارد بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل افزایش قیمت بنزین گریبان کالاهای اساسی را می‌گیرد کاهش ۱۱درصدی تأمین قطعات خودرو در شبکه خدمات پس از فروش مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از آن شرکت مدیران خودرو گردید چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال ۹۷ به ایساکو رسید؟ بهبود یک و نیم درصدی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرو به شوخی گرفته شده است کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو کشور رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو تلنگری به تحلیل‌گران کلان بورس تهران کیفیت فدای تولید؟ خصوصی‌سازی صنعت خودرو تأثیر زیادی بر کیفیت خودروها دارد برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه های صادراتی و خدمات پس از فروش استاندارد‌های ۸۵گانه خودرو اجرا خواهد شد کیفیت باثبات خودروهای داخلی واکنش استاندار تهران نسبت به عدم استانداردسازی خودروهای داخلی تبانی ۴ شرکت‌ تولیدکننده برای گرانی ۷۰ درصدی روغن موتور خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش سنگینی ۱۵۰هزار میلیارد تومان بر دوش اقتصاد ایران خودروسازان در الزامات استاندارد چانه زنی نکنند طرح سوال از وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو در کمیسیون برنامه تولید انواع خودرو در فروردین از مرز ۴۲هزار دستگاه گذشت برای رشد صنعت باید با فساد مبارزه کرد پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند افزایش قیمت در بازار بی‌مشتری بنزین تا یک ماه آینده دو نرخی می‌شود نقشه راه تولید ۲/ ۱ میلیون خودرو نرخ ارز؛ منشأ تحولات بازار خودرو دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را کسب کردند بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را از آن خود کرد ابرچالش‌های خودرو در سال ۹۸ خودرو در سال ۹۸ گران می‌شود یا ارزان؟ مسیر خودروهای وارداتی در ۹۸ جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از فردا آغاز می شود جزئیات طرح ارائه خدمات پس از فروش به خودروها در ایام نوروز برای دومین بار متوالی ، بیشترین رضایت مشتری برای مدیران خودرو بدست آمد چرا قیمت خودرو کاهشی شد؟ اختلاف ارزی بانک مرکزی و قطعه‌سازان سرنوشت بازار خودروی ۹۸ نقشه راه برای گذر از چالش‌های صنعت خودرو خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند وعده‌ای که محقق شد خودروی روس‌ها در راه ایران وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم بن‌بست تجاری‌سازان ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد ضرورت ارتقای استانداردهای ۵۳ سه گانه خودروها کور سوی امید در خطوط تولید خودروسازان اقدامی برای صفر شدن حوادث خودروهای CNG‌ سوز هجوم متقاضیان در سایه رشد قیمت‌ها پرواز خودرو از باند تورم انتظاری سبد محصولات مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان خدمات ‌پس ‌از‌ فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان وعده‌های تو خالی؟ چراغ سبز به واردات خودرو؟ خودروهای وارد شده با ثبت‌سفارش جعلی، تحویل اموال تملیکی شد فرمان بازار در دست دلالان آیا با افزایش قیمت خودرو، کیفیت اتومبیل‌های داخلی ارتقاء پیدا می‌کند؟ کیفیت خودروها در مدار ثبات استاندارد خودروسازان در سال ۹۸ متحول می‌شود؟ تسهیلات، دوای درد خودروسازی است؟ نیمه پنهان لغو افزایش قیمت خودرو ادعای خودروسازان در تولید برقی‌ها شکایت از نمایندگی‌های خودروسازان در صدر کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی قابل قبول نیست چالش عکس ۱۰ سال سایپا به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است تزریق نجومی به صنعتی ورشکسته اعمال ۵۰ استاندارد از ۱۲۰ استاندار اروپایی برای خودروهای داخلی نیمی از خودروها نمی‌توانند استانداردهای لازم را کسب کنند پل عبور قطعه‌سازی از بحران ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها عارضه هفت‌گانه در فرآیند تولید قطعه خودروهایی که در آزمایش استاندارد قبول نشوند، متوقف خواهند شد استقبال گرم از قیمت‌های داغ وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران تایید استاندارد خودرو در استان سمنان انجام می شود گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آذر ۹۷ منتشر شد موافقت دولت با واردات مواد اولیه و ملزومات ضروری خطوط تولید تا سقف ۳۰۰ میلیون دلار جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI همراهی ISQI در اجرای استانداردهای ۸۵گانه صنعت خودرو وعده ۱۲هزار میلیارد تومانی دولت به خودروسازان صنعت خودرو بین دو تحریم افت ۶۹ درصدی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قیمت گذاری خودرو ، دولتی باقی می ماند شیوه نامه تایید نوع خودرو بازنگری شد قیمت‌ها بازهم تعیین تکلیف نشد تهران و اسلام آباد تفاهمنامه حمل و نقل بین المللی امضا کردند استاندارد‌های ۸۵گانه قابلیت اجرا ندارد استاندارد نبودن ایمنی خودروها موجب افزایش سرقت شده است کامیون‌سازان خصوصی در سراشیبی تولید آیا خودروسازان نقره داغ می شوند؟ رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت بازرسی استانداردهای ۸۵گانه خودرویی آغاز شد نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو آغاز طرح ارزیابی استانداردهای ۸۵ گانه از اول دی شرکت مدیران خودرو ( ام وی ام-چری ) رتبه نخست SSI را بدست آورد پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو ریشه حساسیت عمومی به قیمت خودرو خودروهای مغایر با استاندارد شماره‌گذاری نمی‌شوند تداوم تولید زیر ظرفیت تجاری سازان افزایش واردات قطعه به کشور مشکلات خدمات پس از فروش در جلسه مشترک با معاون وزیر صنعت بررسی می شود دولت هزینه سرکوب قیمت را بپردازد سهم ۵۰ درصدی خودروهای استاندارد در کاهش تصادفات جاده‌ای پشت پرده التهاب بازار خودرو گزینه‌ای به شاخص‌های استاندارد خودرو اضافه نشده است مجلس پیگیر اجرای نشدن استانداردهای ۸۵ گانه خودرو نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت حذف ایربگ و ترمز ای. بی. اس از خودروها صحت ندارد میزان استاندارد خودروها باید افزایش یابد نظارت غیر مستقیم سازمان ملی استاندارد بر استاندارد جاده‌ای از ابتدای دی‌ماه چه اتفاقی برای خودروها رخ می‌دهد؟ مدیرعامل شرکت آپکو تاکید کرد؛ تامین نقدینگی ارزی و ریالی راه موفقیت در جنگ اقتصادی توقف تولید خودروهای فاقد استاندارد تا یکسال آینده شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا ۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان دلایل عدم اعلام رسمی افزایش قیمت خودرو ریز سود و زیان خودروسازان در فروش نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی آلودگی هوای تهران چه خسارت‌های اقتصادی در بردارد؟ رویاپردازی در مجلس؟ افزایش یک درصدی تولید تجاری‌ها تحریم ها در کاهش کیفیت خودروهای داخلی تاثیرگذار است استانداردهای ۸۵گانه مطابق با ایران نیست نقشه راه حفظ کیفیت در دوران تحریم آغاز بازرسی استانداردهای ۸۵ گانه خودرو از دی ماه کاهش مصرف بنزین با استانداردسازی خودروها پاسخ استاندارد در مورد خودروهای پیش فروش ۹۸ ارزبری خودروهای مونتاژی چین در ایران مرحله دوم بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور، از فردا برگزار می‌شود دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد خودروهای پیش‌فروش‌ شده در دست‌انداز استاندارد استانداردهای ۸۵ گانه خودرو تغییر نکرده و طبق زمان‌بندی اجرا می‌شود موافقت با افزایش قیمت خودرو آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو کیفیت خودروهای تولید داخل کاهش پیدا کرده است خودروی غیر استاندارد در کشور نداریم وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای تولید داخل باشد خودرو غیراستاندارد؛ یکی از متهمان افزایش مصرف سوخت ثبات در کیفیت خودروهای داخلی نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو اردبیل، ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو مهلت سازمان استاندارد به خودروسازان برای مواجهه با تحریم ها تولید خودرو‌های ناایمن از اول دیماه متوقف می‌شود تولید خودرو‌های نا ایمن متوقف می‌شود روند توسعه محصول مدیران خودرو، رمز وفادارسازی مشتریان دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود تعلل در انتشار گزارش کیفی خودرو افزایش تلفات انسانی در جاده‌ها به دنبال کاهش کیفیت خودروها کاهش تولید خودرو به بهانه اعمال استاندارد شوکی جدید بر بدنه اقتصاد طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا خودروسازان ۵ ماه فرصت استانداردسازی خودروها را دارند تحریم ایران، اقتصاد اروپا را آسیب پذیر می کند مرگ روزانه بیش از ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی رضایتمندی مشتریان در سراشیبی تحریم تحریم، «استاندارد» را عقب انداخت خبر جدید پیروزبخت درباره استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش برگزار شد ارتقای سطح خدمات غیرحضوری ایران خودرو به مشتریان مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو با پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو صدور مجوز ۳ خودرو جهت ورود به بازار + اسامی سکوت سازمان استاندارد یک‌ماهه شد دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد اینجا هوای ب ام و شما را دارند استانداردهای ۸۵گانه خودرو بدون وجود زیرساخت اثربخشی ندارد خدمات پس از فروش سایپا دیزل ۲ ستاره شد خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ ۱۶ خودرو موفق به رعایت استانداردهای جدید شدند نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا ۱۰ سال آینده ارائه می‌شود سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش ورود نقدینگی های سرگردان به خودرو به نفع اقتصاد نیست سپرده بانکی، خاکریزی برای کنترل نقدینگی ها نگاهی به کیفیت سنگین‌وزن‌های خودرویی نمایندگی‌های رتبه ۴ از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند اجرای استانداردها در شرایط فعلی جنگ صنعتی با صنعت خودرو است ارائه خدمات آنلاین در ارتقای رضایت مشتریان موثر است مخالفت با تعویق یکساله استاندارهای ۸۵گانه‌ خودرویی استانداردهای ۸۵گانه خودرو بدون وجود زیرساخت اثربخشی ندارد کاهش قدرت خرید مردم با اجرای استانداردهای ۸۵گانه رد پای مرگ در صنعت خودرو آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد سیاستگذاری سه‌گانه برای افزایش کیفیت خودرو اجرای اجباری استانداردهای ۸۵گانه خودرو؛ راه گریزی نیست الزام به اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرو بلندپروازانه است سرنوشت مبهم استانداردهای ۸۵‌گانه خودرو واردات خودرو سخت‌تر از همیشه توسعه فناوری‌ها؛ افزایش فراخوان‌ها شعار "اول مشتری" راه دستیابی به برتری در رقابت است افزایش تولید و کیفیت محوری رموز موفقیت سایپا خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو اجرای پلکانی استانداردهای هشتاد و پنج گانه صنعت خودرو دست‌انداز برجامی صنعت خودرو انتقاد معاون دادستان از تولید خودرو بی کیفیت و بی قانونی رانندگان بی‌تعهدی نسبت به کیفیت خودرو کیفیت خودروهای داخلی در فروردین شرایط اقتصادی کشور توان شوک قیمتی خودرو را ندارد جزئیات گزارش ارزیابی کیفیت خودروها ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها خسارت روزانه ۹۷ میلیون دلاری حوادث‌ جاده‌ای برای اقتصاد ایران چری تیگو۵ فیس لیفت دارای کلیه استانداردهای لازم می باشد خط و نشان رئیس سازمان استاندارد برای خودروسازان استاندارد ایمنی خودروهای نسل جدید قانون می شود اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان پیشنهادهای اجرای استانداردهای جدید در قالب بسته ای به سازمان ملی استاندارد رفت واگذاری اجرای استانداردهای هشتادوپنج گانه به شرکای خارجی صنعت خودرو استانداردهای لازم برای دریافت معاینه فنی برتر چیست؟ ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد خودرویی که ۶۳ نشان استاندارد را رعایت نکند متوقف می‎شود افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چابهار استانداردهای هشتادو هشت گانه ای در کار نیست مدنی:صنعت خودرو بی‌حساب و کتاب اداره می شود از کنترل کیفی خودروسازان راضی نیستیم رعایت استاندارد‌های ۸۵ گانه برای خوروسازان به قوت خود باقی است اجرای دو استاندارد اجباری در سال ۹۸ افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو افزایش کیفیت راه حمایت از خودروهای داخلی است فرصت‌سوزی خودروسازان برای عرضه محصولات جایگزین راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک دور جدید توقف تولید خودروهای غیر استاندارد یک روز هم به خودروسازان مهلت نمی‌دهیم خط تولید چند خودرو امسال متوقف می شود؟ راهبردی برای تقویت اقتصاد ملی وقایع نگاری صنعت و بازار خودرو ۹۶ صنعت خودرو سال ۹۶ را چگونه سپری کرد؟ خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد خدمات نگین خودرو در ایام عید تعطیل نیست گزارش جدید از کیفیت خودروها هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد خودروسازان درخواستی برای تعویق در اجرای استانداردها ندادند اختلاف خودروسازان با استاندارد، موضوعات فنی و اجرایی است استانداردهای ۸۵ گانه خودرو تعدیل نمی شود یک خودروی داخلی استانداردهای ۸۵ گانه جدید را پاس کرد رایزنی با سازمان ملی استاندارد برای مهلت دهی به خودروسازان ۳۰ سال چشم به راه خودروی استاندارد استانداردهای ۸۵ گانه، راهگشای خودروسازی با چارچوب های جهانی شرایط برای اعمال استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی فراهم نیست وزارت صمت به دنبال بازگشت به استاندارد یورو۴ در خودرو های دیزل تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو جزئیات چگونگی تغییر استانداردهای ۸۵گانه خودرویی آسیب شناسی افزایش تعرفه واردات خودرو بر اقتصاد کشور مناظره تلویزیونی بر سر استانداردهای خودرو پیشنهاد بهزیستی به وزارت صنعت برای تولید خودروهای مناسب سازی شده ارزان وضعیت "ژله‌ای" استانداردهای ۸۵ ‌گانه خودرویی تا دی‌ ۹۷ برای کنار گذاشتن پراید و ۴۰۵ باید ابتدا به فکر جایگزین باشیم از اجرای استانداردهای ۸۵گانه عقب‌نشینی نمی‌کنیم ناتوانی خودروسازان در تولید استاندارد پس از نیم قرن فعالیت سایپایدک تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد ناامیدی از حذف خودروهای قدیمی سیاه و سفید استاندارد‌های جدید خودرو استانداردهای ۸۵گانه خودرو پلکانی اجرا شود احتمال توقف تولید ۱۰ خودرو به‌دلیل مصرف سوخت تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز ۳۲۲ گودرزی مدیران خودرو تیبا ۲ ستاره شد «مالیات اتفاقی» برای وارد‌کنندگان تمام خودروها تا پایان دی ۹۷ به استاندارد ۸۵ گانه مجهز می‌شوند تداوم روند صعودی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش تیغ دولبه استانداردهای جدید؛ خودروسازان درگیر توقف تولید با اجرای استانداردهای جدید ۱۰ خودروی برتر شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو الزام خودروسازان کشور به رعایت استانداردها آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو تغییر ماموریت رنوپارس پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش نگین سرویس، همان امداد نیست! تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است ارتقای روند کیفی خودروهای داخلی چینی‌ها به استانداردهای خودرویی ایران تن می‌دهند شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت دوراهی استانداردسازی یا خروج از خط تولید برای خودروسازان اتاق فکر برای مقابله با بحران خودروسازی خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو خودروهای بی‌کیفیت و فرسوده یکی از عوامل تشدید آلودگی هوا است نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو بیش از ۹۰نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ۳۰ کراس» تخصصی شدند افت ۵۴ درصدی درآمد دولت از واردات خودرو مجموع قیمت بنزین و گازوئیل بیشتر از ۲ هزار تومان نمی شود مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور برای ایجاد شغل باید سوخت را گران کنیم هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو علم اقتصاد، آلودگی و ترافیک ناهمخوانی اهداف و سیاست‌ها در عرصه واردات خودرو چشم‌پوشی از درآمد واردات خودرو؟ درآمد آتی مالیاتی دولت از واردات خودرو امضای تفاهم نامه تولید قطعات خودرو بین ایران و کره جنوبی ضرورت تمرکز بر استانداردهای کیفی تولید در صنعت خودرو هایما S۷ توربو با سه ستاره کیفی وارد جدول ارزیابی شد آدرس غلط برای صنعت قطعه‌سازی افزایش تعرفه واردات، رقابت‌پذیری صنعت تایر را افزایش نمی‌دهد گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا یونس سینکی به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت درآمد تداوم افت صادرات خودروسازان افت ۷۲ درصدی درآمدهای دولت از واردات خودرو کنترل قیمت قطعات و اجرت خدمات از طریق وب سایت شرکت ایساکو همگرایی فروش و خدمات با هدف افزایش کیفیت خدمت به مشتریان خطر حذف بی‌قاعده خودروهای قدیمی انفجار حیات‌بخش گزارش تصویری از آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو راهبرد تولید خودرو در ایران متناسب با ضوابط جدید استاندارد تغییر می‌کند آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو برگزار می‌شود سانسور جزئیات آمار واردات و صادرات سال ۹۵ توسط گمرک+ عکس به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم کرباسیان: کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان به زودی به بهره برداری می رسد استانداردهای جدید نباید بهانه افزایش قیمت خودرو شود هزینه تغییر چهره بازار خودرو مرجع استانداردهای خودرو تغییر کرد جزئیات ۸۵ استاندارد خودرویی اعلام شد+ فهرست کامل سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان ضرب‌الاجل تعیین کرد افت صادرات در پنج ماه نخست سال ابراز امیدواری شهردار تهران نسبت به بهبود کیفیت خودروهای داخلی افزایش استانداردهای خودرو بدون توجه به وضعیت اقتصادی به شکست می‌انجامد استانداردسازی خودروها از حرف تا عمل! از توافقنامه هسته‌ای با ایران حمایت می‌کنیم فردی ۵۰۰ میلیون تومان گرفت که راهبرد صنعت ایران را بنویسد اما ننوشت برنامه‌‌هایی مغایر با اهداف کلان اقتصادی ژاپن حمایت خود از برجام را اعلام کرد با تولیدکنندگان تعارف نداریم دو راهی فرجام قراردادهای خارجی از زمستان آینده هیچ خودروی ایرانی و خارجی غیراستانداردی وارد بازار نمی‌شود دو ماه تا موعد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد! پیش‌بینی بازار خودرو پس از اظهارات ترامپ تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند بسته‌ اقدامات اروپا در مقابله با اعلام عدم پایبندی ایران به برجام از سوی ترامپ سهام‌فروشی؛ راه میانبر توسعه خودروسازی نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات نقش خودرو در آمار تجارت خارجی تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو با اعلام خبر احتمال توقف تولید ۲۰ مدل خودرو اعلام شد: استانداردهای جدید دور از دسترس نیست توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با فرانسه در گرو همکاریهای بانکی دو کشور است استاندارد، بهانه گرانی خودرو در سال ۹۷! چانه‌زنی ممنوع! دی ۹۷ آخرین اولتیماتوم استاندارد خودروها تاکید وزیر صنعت بر ایمنی و کیفیت خودروهای ساخت داخل ایمنی و استانداردهای خودرو رمز توسعه جهانی بازار فروش است اولین اظهار نظر جامع وزیر صنعت برای همکاری با خودروسازان داخلی و خارجی رعایت استانداردها باعث افزایش قیمت نمی‌شود تولید خودروی فاقد استانداردهای جدید از سال آینده قطعاً متوقف می شود لیست جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است استانداردهای جدید کیفیت خودروهای داخلی را افزایش می‌دهد سال ۹۷ پایان تولید خودروهای غیر استاندارد توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد مولفه های جدید استاندارد موجب خروج برخی از خودروها از چرخه تولید می شود سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو برگزار می‌شود بهمن موتور خیال مشتریان خود را راحت کرد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست کیفیت خودروهای داخلی بهبود داشته است رشد و بهبود شاخص های مختلف خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز خودروهایی که گران شد، کیفیت‌شان افزایش یافته است نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک عاملیت های برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد تقدیر قرار گرفتند ارتقای کیفیت خودروها اولویت اول خودورسازان داخلی باشد برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس ۹ مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال ۹۶ است رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد استانداردهای خودرویی یک مجموعه همگن است دو عامل اصلی افزایش رضایت از خدمات افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو معایب و مزایای ادغام برای صنعت خودرو استقرار نظام استانداردسازی خودرو شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد سرنوشت قدیمی‌ها با ارتقای استانداردهای خودرو حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! تدوین استانداردهای جدید برای تولید خودروهای داخلی تولید خودروهای فاقد استاندارد از سال ۹۷ متوقف می شود برای خودروها استاندارد سرعت در نظر گرفته شود رونق صنعت خودرو عامل رشد ۵۰ صنعت پیرامونی می شود صنعت خودرو رقابتی شود خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند تحقق صد در صدی برنامه تولید خودرو در سال ۹۵ فعلاً ۴ شرکت امتیاز گرفتند صلاح کار خودروسازان پلتفرم برخی خودروهای قدیمی کنار گذاشته می شود اجباری‌شدن ۸ استاندارد برای خودروهای ساخت داخل کیفی‌ترین خودروهای ۲۰۱۶ از نگاه مردم کیفیت خودروها زیر ذره بین وزارت صنعت ۸۳ مورد استاندار اجباری خودروها تا پایان سال ۹۷ مهلت استاندارد به خودروسازان اثر استانداردهای جدید روی خودروهای قدیمی جزئیات اجرای استاندارد ۸۳گانه صنعت خودرو افزایش تعداد استانداردهای خودرویی تغییر رویکرد مشتریان از قیمت به کیفیت؟ آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خدمات پس ازفروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست هپکو مشکلات پیچیده ای دارد فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها خدمات پس از فروش خودرو سرکلاس بین المللی می رود کیفیت خودروهای داخلی پس از برجام رو به بهبودی گذاشته است وزیر صنعت خواستار افزایش کیفیت خودروهای داخلی شد خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایران خودرو + جدول نرخ خدمات خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود ۷ تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش جزئیات الزام خدمات پس از فروش انواع خودرو اعلام شد سازمان استاندارد، استاندارد عمل نمی‌کند! انطباق استانداردهای خودرویی با اتحادیه اروپا استاندارهای جدید خودرویی تا پایان سال ابلاغ می شود منعی برای تولید خودرویی که استاندارها را پاس می کند وجود ندارد برنامه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مراسم اربعین امسال کیفیت در صنعت خودرو «سنددار» می‌شود جزئیات کاهش سطح کیفی خدمات پس از فروش خودرو خدمات پس از فروش پاشنه آشیل خودروسازان خدمات پس از فروش ارزان در اختیار مشتریان دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش استانداردهای خودروها به ۸۳ مورد ارتقا یافته است اجباری شدن استاندارد یورو ۵ برای خودروهای تولید داخل از ابتدای ۹۶ کاربراتوری‌ها ۸ سال حق تردد دارند استانداردهای خودرویی افزایش می‌یابد پنج ایراد اصلی خودروهای داخلی چالش خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی پیش‌بینی رشد ۴.۲ درصدی صنعت در سال جاری اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش همچنان سر در گم نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش مشکلات مدیریتی واحدهای صنعتی جدی است دولتی که ناجی صنعت خودرو شد ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مشتریان به مناسبت هفته دولت نمره متوسط برای خدمات پس از فروش خودروسازان ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد تایید یه یکساله برای استاندارد خودروهای وارداتی دستورالعمل اجرایی استاندارد وارداتی‌ها نهایی شد خودروهای وارداتی زیر چتر استاندارد داخلی تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد طرح تابستانه محصولات کرمان موتور اجرا می شود اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است کیفیت خودرو های داخلی بر واردات مقدم است خدمات پس از فروش چرخه‌ای برای بهبود مستمر طراحی کیفیت خودروها، ناقص اعلام شد مشکل صنعت خودرو قیمت‌گذاری نیست؛ کیفیت است نعمت‌زاده به کیفیت خودرو در سال ۹۴ چه نمره ای داد؟ با کیفیت‌ترین خودروهای ایرانی کدامند؟ ارتقای کیفیت و ایجاد رقابت با آزادسازی قیمت خودرو تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان فقط ۴ درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند خدمات خودرو مشمول گارانتی شد گارانتی کیسه هوای خودرو ۱۰ ساله شد آغاز فعالیت دوباره کمیته بررسی خدمات پس از فروش واردات خودرو دارای نظم و کنترل منطقی شده است آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت می‌کند رشد ۲۰درصدی پاسخگویی به شکایات خودرویی قانون جدید درباره خدمات پس از فروش خودرو خودروسازان جریمه می‌شوند الزامات جدید در خدمات پس از فروش خودرو اولتیماتوم خدماتی به عرضه‌کنندگان خودرو الزام عرضه‌کنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر خودروسازان ملزم به شفاف‌سازی خدمات می‌شوند قدم در راه "همگام" چند توصیه به نمایندگی ها و تعمیرگاهداران برای اخذ نمایندگی ها در بازار پساتحریم ارتقاء سیستم های ایمنی کامیون فراز محرز شده است افزایش کیفیت خدمات پس از فروش تکالیف جدید دولت به ۳ دستگاه برای توقف تولید و ورود خودروهای غیراستاندارد روی هر خودرو باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاری شود
برگشت به بالا