در سال ۹۸ رخ داد؛

خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی

عصر خودرو- طبق بررسی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خدمات پس از فروش در صدر جدول شکایات مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو طی سال ۹۸ قرار دارد.

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰:۰۰

خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد،  در این گزارش، محور اصلی شکایت از خودروسازان، اعتراض به عملکرد نمایندگی‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش بوده که فراوانی بیشتری نسبت به موارد دیگری مانند فروش و سطح کیفی خودروها داشته است.

هرچند در گزارش ارائه شده، مشخص نیست شکایت از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش حاوی چه مواردی بوده، با این حال حدس زدن اینکه شهروندان بیشتر از چه مسائلی شکایت داشته‌اند، سخت نیست. در حوزه خدمات پس از فروش، معمولا مسائلی مانند نوبت‌دهی، تاخیر در تحویل، ضعف عیب‌یابی، تعمیر نامناسب و همچنین قیمت، سبب نارضایتی مشتریان می‌شوند. این نارضایتی‌ها همواره وجود داشته اما طی دو سال و نیم گذشته که کشور در تحریم فرو رفته، حجم آن بیشتر شده که تحریم و البته چالش مالی خودروسازان و قطعه‌سازان، در این ماجرا نقشی محوری داشته و دارد.

با تحریم خودروسازی، تامین قطعات چه از داخل و چه از خارج به مشکل خورد و این موضوع به‌طور مستقیم روی عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش تاثیر گذاشته است. این اثرگذاری خود را در قالب کمیت و کیفیت نشان داده و سبب شده ضمن رشد مراجعه خودروها به نمایندگی‌ها، کیفیت قطعات به کار رفته (چه در خطوط تولید و چه در پروسه تعمیر) افت کند.

در حالت کلی، اثر نخست اینجاست که چون خودروسازان ایرانی امکان تامین قطعات از منابع اصلی را ندارند، روی به منابع فرعی آورده و بنابراین قطعات تامینی از سطح کیفی مناسبی در مقایسه با قبل، برخوردار نیستند. تحریم سبب شد تامین‌کنندگان خارجی اصلی، با ایرانی‌ها قطع رابطه کنند، بنابراین روند تامین قطعات از آنها تقریبا قطع شد. این موضوع نه‌تنها سبب کندی روند تامین قطعات شد، بلکه کیفیت را نیز تحت‌تاثیر قرار داد. در بحث قطعات داخلی نیز به‌دلیل آنکه قطعه‌سازان در پروسه تامین مواد اولیه با مشکلاتی شبیه خودروسازان مواجهند، آنجا هم افت کمی و کیفی رخ داده است.  قطعه‌سازان برای تامین مواد اولیه موردنیاز خود مجبورند به سراغ منابع غیر‌اصل بروند، بنابراین کیفیت قطعات تولیدی از این ناحیه آسیب می‌بیند. از سوی دیگر، به‌دلیل آنکه روند تامین مواد اولیه کند است، قطعه‌سازان از سرعت لازم برای تولید و عرضه قطعات موردنیاز خودروسازان چه برای استفاده در خطوط تولید و چه در راستای تامین نیاز نمایندگی‌های خدمات پس از فروش برخوردار نیستند. از طرفی، به‌دلیل در اولویت قرار داشتن تولید، سهم نمایندگی‌های خدمات پس از فروش از قطعات تامینی کاهش یافته و این موضوع سبب شده خودروها با تاخیر تعمیر و تحویل شوند. با توجه به مسائل مطروحه، چند اتفاق زنجیروار رخ داده تا در پی آنها خدمات پس از فروش در صدر جدول شکایات خودرویی شهروندان قرار گیرد. اتفاق نخست این است که خودروهای تولیدی به‌دلیل استفاده از قطعات با سطح کیفی نه چندان مناسب، زودتر معیوب شده و بنابراین سطح مراجعه آنها به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش افزایش یافته است. افزایش مراجعات، خود دو اتفاق عمده را سبب شده است؛ نخست اینکه روند کیفی رسیدگی به خودروهای معیوب (به‌دلیل رشد فراوانی خودروها) دچار ضعف شده و دوم اینکه به‌دلیل کند شدن جریان ورودی قطعات به نمایندگی‌ها، زمان خواب خودروها افزایش یافته است. با این حساب، تا اینجای کار اولا از جنبه پذیرش خودروها و ثانیا از حیث مدت زمان تعمیر، سطح رضایتمندی شهروندان کاهش یافته و سبب شکایت آنها به مراجع ذی‌صلاح شده است.

اتفاق دوم کیفیت نه چندان مناسب قطعات ورودی به نمایندگی‌ها است که خود عامل دیگری برای نارضایتی شهروندان به شمار می‌رود. در حالت خوش‌بینانه، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش از همان قطعاتی استفاده می‌کنند که خودروسازان در خطوط تولیدشان از آنها بهره می‌برند؛ این در حالی است که شائبه‌هایی مبنی بر استفاده قطعات قاچاق در زنجیره تامین نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نیز وجود دارد. طبق آماری که اخیرا توسط موسسه پژوهش‌های بازرگانی اعلام شد، قطعات یدکی در رتبه دوم قاچاق کالا به کشور قرار دارند و ازآنجاکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش با مشکل تامین مواجه‌اند، استفاده آنها از این قطعات بعید نیست. بنابراین سطح کیفی قطعاتی که در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مورد استفاده قرار می‌گیرند، به نوعی زیر سوال بوده و این خود عاملی مهم در راستای ایجاد نارضایتی شهروندان و شکایت آنها به شمار می‌رود. در واقع چون در خودروهای معیوب قطعات با سطح کیفی نامناسب به کار برده می‌شود، رضایت لازم از تعمیرات ایجاد نمی‌شود.

در کنار همه این مسائل اما نمی‌توان از نقش نرخ‌گذاری دستوری نیز در صدرنشینی خدمات پس از فروش در جدول شکایات خودرویی شهروندان گذشت. این سیاست، هم از جنبه کمی و هم از حیث کیفی، خدمات پس از فروش را تحت‌تاثیر قرار داده و می‌دهد. به گفته فعالان صنعت خودرو، نرخ‌گذاری دستوری سبب شده خودروسازان با کمبود منابع مالی مواجه و در نتیجه برای تامین قطعات از خارج با محدودیت مالی روبه‌رو شوند و از آن سو توان پرداخت سر وقت مطالبات قطعه‌سازان را نیز نداشته باشند. طبعا وقتی پول به قطعه‌سازان نرسد، آنها توانایی تولید و تامین قطعات موردنیاز خودروسازان چه در خطوط تولید و چه در حوزه خدمات پس از فروش را نخواهند داشت و این موضوع به‌طور مستقیم عملکرد نمایندگی‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. وقتی قطعه به اندازه کافی تامین نشود، خودروهای معیوب مدت زمان بیشتری را در نمایندگی‌ها خواهند ماند و این موضوع (خواب خودرو) عاملی مهم در راستای نارضایتی مشتریان است. نرخ‌گذاری دستوری اما روی موضوع کیفیت نیز اثر مستقیم دارد. قطعه‌سازان مجبورند به‌دلیل سرکوب قیمت از سطح کیفی قطعات بزنند، بنابراین قطعاتی که وارد خطوط تولید و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش می‌شوند، از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیستند. نتیجه این اتفاق، معیوب شدن زودهنگام خودروها، نارضایتی از خدمات پس از فروش و در نتیجه رشد شکایت از نمایندگی‌های خودروسازان است.

جزئیات شکایت خودرویی
اما نگاهی بیندازیم به جزئیات شکایات مشتریان از خودروسازان طی سال 98، تا مشخص شود موارد اعتراض آنها علاوه‌بر خدمات پس از فروش، چه مسائل دیگری را در بر گرفته است. در گزارش منتشره از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به میزان شکایات مشتریان از خودروسازان پرداخته شده است. طبق آمار ارائه شده، در مجموع یک هزار و 167 مورد شکایت از خودروسازان از مبادی مختلف از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در سال 98 به ثبت رسیده که بیشترین آن مربوط به تهران است.

طبق گزارش موردنظر، از جمع یک هزار و 167 شکایت خودرویی واصله طی سال 98، پرونده 585 مورد به روش‌های مختلف مختومه شده است. در دسته‌بندی انجام شده توسط شرکت بازرسی، 6/ 77 درصد رضایتمندی از پرونده شکایات خودرویی حاصل شده که از سه منبع شامل «دریافت خسارت»، «تعویض خودرو» و «رفع عیب» به دست آمده است. بر این اساس، رضایتمندی از ناحیه دریافت خسارت، 3/ 38 درصد بوده و از ناحیه رفع عیب نیز 7/ 35 درصد رضایت حاصل شده است. 6/ 3 درصد باقی‌مانده (از 6/ 77 درصد رضایتمندی حاصل شده) نیز به تعویض خودروها مربوط می‌شود. در واقع خودروسازان با تعویض محصولات معیوب و جایگزینی آنها با خودروهای جدید، توانسته‌اند رضایت‌بخشی از شهروندان را گرفته و پرونده شکایت آنها را مختومه کنند. در این بین، ایران‌خودرویی‌ها بیشترین سهم را در تعویض محصول داشته‌اند؛ به‌نحوی‌که دو درصد از خودروهای معاوضه شده، به آنها مربوط می‌شود. رده بعدی به سایپا با کمتر یک درصد رسیده و خودروسازان بخش خصوصی نیز زیر نیم درصد در تعویض خودرو سهم داشته‌اند.

اما بخش دیگری که در گزارش شرکت بازرسی گنجانده شده، «جدول درصد عیوب مطرح شده در شکایات واصله به تفکیک چهار شرکت منتخب» است. در این بین، 272 مورد شکایت به ایران‌خودرو مربوط می‌شود و 246 شکایت نیز در پرونده گروه خودروسازی سایپا به ثبت رسیده است. در این بین، ایران‌خودرویی‌ها ابتدا از ناحیه خدمات پس از فروش با سهم 54 درصدی مورد شکایت قرار گرفته‌اند و پس از آن، فروش سهمی 3/ 14 درصدی داشته است. موارد بعدی شکایت شامل مجموعه نیرومحرکه و سوخت‌رسانی (6/ 13 درصد)، گیربکس کلاچ (8 درصد)، رنگ (1/ 5 درصد)، بدنه (8/ 4 درصد)، سانحه (8/ 4 درصد) و سیستم خنک‌‌کننده (4 درصد) می‌شود. در پرونده سایپا اما 5/ 69 درصد از شکایات به خدمات پس از فروش مربوط می‌شود و این در حالی است که بخش فروش کمترین سهم (5/ 4 درصد) را در شکایات داشته است. طبق گزارش منتشره، بعد از خدمات پس از فروش، سیستم خنک‌کننده با سهم 4/ 13 درصدی، گیربکس کلاچ با سهم 13 درصدی، مجموعه نیرومحرکه و سوخت با سهم 9/ 8 درصدی، رنگ با سهم 3/ 5 درصدی و مجموعه برق با سهم 9/ 4 درصدی، رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در بین شرکت‌های خصوصی اما بیشترین شکایت به نام کرمان موتور ثبت شده که رتبه نخست آن به فروش اختصاص دارد، آن هم با سهمی 4/ 47 درصدی. در رده بعدی نیز خدمات پس از فروش با سهم 6/ 39 درصدی جای گرفته و گیربکس و کلاچ و سیستم خنک‌کننده هم به ترتیب سهمی 3/ 7 درصدی و 7/ 4 درصدی در پرونده شکایت از کرمان موتور داشته‌اند. اما مدیران خودرو نیز با ثبت 89 مورد شکایت، پشت سر کرمان خودرو قرار گرفته است. اعتراض به خدمات پس از فروش، مورد نخست شکایت مشتریان به شمار می‌رود که سهمی 2/ 47 درصدی دارد. در رده بعدی نیز رنگ سهم 7/ 24 درصدی را به خود اختصاص داده و گیربکس و کلاچ و سیستم خنک‌کننده نیز به ترتیب از سهمی 6/ 14 درصدی و 2/ 11 درصدی برخوردارند. در نهایت اما در پرونده گروه بهمن نیز 33 مورد شکایت طی سال 98 به ثبت رسیده است. 6/ 60 درصد از شکایات مطرح شده علیه این خودروساز بخش خصوصی، به مساله خدمات پس از فروش مربوط می‌شودو در رده بعدی نیز رنگ سهمی 1/ 15 درصدی دارد. همچنین سهم ایرادهای مربوط به گیربکس و کلاچ نیز برای گروه بهمن 1/ 9 درصد بوده است.

 

برچسب ها

بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانخدمات پس از فروش
مطالب مرتبط بیشتر
خدمات پس از فروش خودرو قابل دفاع نیستند کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات میزان رضایت از خدمات پس از فروش ۱۶ شرکت‌ خودرویی کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می کند؟ کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک چرا برای دریافت خدمات بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم؟ مشکلات ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دست دوم کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف هشدار ایساکو درباره خرید قطعات از فروشگاه‌های اینترنتی کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن آغاز همکاری مشترک ISQI با انجمن های قطعه سازی؛ تاکید وزارت صمت برای بهبود کیفیت قطعات خودرو پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت جهش سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در سطوح بالای کشور آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا کلید خورد ادغام شبکه خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو کلید خورد خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات شرط ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش، به ازای واردات هر هزار دستگاه خودرو حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است «طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود استاندارد خدمات پس از فروش اجباری شد کاهش ۵۵ درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو «طرح امداد و خدمات» ویژه تعطیلات عید سعید فطر را اجرا می‌کند شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز محصولات جدید شرکت زامیاد چهار ستاره کیفی می شوند شکایت دائمی مردم از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان رده بندی کیفی خودروها در آذرماه منتشر شد آتین پارت و ضمانت اصالت کالا رشد تحقیقات بازار با نظارت و حمایت شرکت مادر؛ بهینه‌کاوان کیفیت، گامی دیگر در مسیر توسعه صنعت تحقیقات بازار برداشت استارت ۴ستاره شاهین گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان ۱۴۰۰ منتشر شد کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به ۸ واحد رسید اقدام سایپایدک یک نوآوری در خدمات پس از فروش است طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو علت نرخ پایین مراجعه خودروها بعد از دوره گارانتی به نمایندگی های مجاز چیست؟ تجربه گارانتی‌فروشی در واردات خودرو نباید تکرار شود هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید شرکت گواه دارای بیشترین رشد در ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در سال ۹۹ پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی کسب همزمان ۲ رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۹ آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌خودرو رسید همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه راه اندازی انبار قطعات پرمصرف آمیکو برای تامین سریع نیاز مشتریان از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو اجرای طرح خدمات پس از فروش محصولات بهمن موتور در قالب عید تا عید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو بهبود ۱۰ نمره ای شاخص رضایت مشتریان راناپلاس دلایل افزایش هزینه پارکینگ هت‌تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می‌کند گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۹ دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک غیبت خودروهای جدید در گزارش ارزشیابی کیفی گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اسفند ۹۹ منتشر شد مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است کلیه مراکز خدمات فروش و پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروز فعال می باشند ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) تاریخ قرعه کشی کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شد با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش دو برابری محقق می شود استقبال مناسب از کمپین زمستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو آشنایی با نمایندگی ۴۸۰ مدیران خودرو (محمدی) نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا» روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان۹۹ شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است رضایت مشتری، اولویت نخست مدیران خودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مهر ۹۹ منتشر شد روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان ارتقاء۹ پله‌ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد مزایای خدمات پس از فروش؛ دلیلی برای انتخاب محصولات MVM معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود تجلیل از استاد میرخانی به پاس سالها خدمت به صنعت خودروی کشور ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح "جمعه‌های پاییز" ایساکو همچنان در حال مقابله با ورود قطعات تقلبی به بازار است خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند ارتقاء رتبه شرکت ستاره ایران در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد یازده سال در صدر خدمات پس از فروش خودرو کشور کسب رتبه ۲ و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام برترشدن خدمات بهمن برای ما اول راه است اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو مدیران خودرو برای سومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مشتریات از خدمات فروش را کسب کرد صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد مسیر پردست‌انداز خدمات پس از فروش وارداتی‌ها کدام برندهای خودرویی بیشترین امتیاز عملکرد، اجرا و چیدمان را از آن خود کردند؟ تولید ۱۰ خودروی سواری ۴ ستاره کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو اوضاع کیفی خودروها رو به بهبودی است تلاش مضاعف ایساکو در راستای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو انتشار گزارش کیفی خودروهای داخلی از سر گرفته می‌شود برنامه‌های شرکت بازرسی کیفیت در سال سخت خودرویی ها اعلام شد مصوبه توقف تولید پراید لازم‌الاجراست جایگزین‌های پراید و پژو ۴۰۵ باید استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کنند ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل ۲۰۰۴ گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال ۹۸ شد ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است خدمات پس از فروش ایران خودرو درب منازل انجام می‌شود تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان ایران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتریان برد خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد افتتاح آزمایشگاه اندازه گیری ذرات معلق خودروهای دیزلی برای اولین بار در کشور چالش مشتریان با خدمات پس از فروش خودرو تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد تعلیق اجرای سه استاندارد خودرویی تحویل خودروهای مشتریان براساس استانداردهای زیست محیطی مصوب رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران پژو ۲۰۰۸، با کیفیت ترین خودرو تولیدی سال ۹۷ سازمان استاندارد کیفیت بنزین را تایید کرد خبر مهم رئیس سازمان استاندارد در حوزه خودرو خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص تداوم حذف خودروهای قدیمی توقف تولید پراید و پژو۴۰۵ از خرداد ۹۹ سورن ایران خودرو تبریز سه ستاره شد گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد به کجا رسید؟ توقف تولید ۲ خودرو در انتظار تصمیم شورای عالی استاندارد تصمیم‌گیری برای توقف تولید خودروهای قدیمی در جلسه هفته آینده شورای عالی استاندارد رتبه اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین به ماموت دیزل رسید اعلام توقف خودروهای غیراستاندارد دوشنبه آینده خودروهای حذفی از سوی سازمان ملی استاندارد از بن‌بست دیزلی‌ها تا ستاره‌های کیفی حذف تدریجی مونتاژی‌ها از گزارش کیفی پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی گرفت بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو رعایت ۸۵ استاندارد خودروسازی از ابتدای زمستان امسال الزامی است یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو جمعه‌ها باز است توقف تولید خودروهایی که ارتقاء کیفیت نداده‌اند کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل حذف و اضافه خودروها در گزارش کیفی وانت‌ بالاتر از ۳ ستاره تولید نمی‌کنیم! گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در تیرماه ۹۸ منتشر شد پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پنج ستاره ای کیفی گرفتند کاهش ۱۱درصدی تأمین قطعات خودرو در شبکه خدمات پس از فروش اهداف وزارت صمت درحوزه رضایت مشتریان از محصولات ایران خودرو محقق شد مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از آن شرکت مدیران خودرو گردید چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال ۹۷ به ایساکو رسید؟ بهبود یک و نیم درصدی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو کسب مقام اول آموزش گروه بهمن برای دومین سال متوالی در ارزیابی ISQI اسامی متخلفان واردات خودرو به قوه قضا رفت کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو کشور پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو جدیدترین ستاره‌های خودروهای سنگین توقف خط تولید و اصلاح خودرو‌ها در دستور کار سازمان استاندارد وانت‌های داخلی همچنان بی‌کیفیت تولید می‌شوند کیفیت خودروها در مدار ثبات تولید ۱۳ خودروی سبک با ۴ ستاره کیفی در خردادماه ۹۸ برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه های صادراتی و خدمات پس از فروش استاندارد‌های ۸۵گانه خودرو اجرا خواهد شد مهر استاندارد بر سوخت خودروهای دیزلی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش حذف پنج خودرو از گزارش کیفی گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین ۹۸ منتشر شد معرفی نخستین خودرو ۵ ستاره کیفی تولید داخل کشور اتفاق خوب در کیفیت خودرو پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در سال ۹۷ خودروهای پرستاره های کیفی اسفند ۹۷ مشخص شدند سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را کسب کردند بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال ۹۷ را از آن خود کرد جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از فردا آغاز می شود جزئیات طرح ارائه خدمات پس از فروش به خودروها در ایام نوروز برای دومین بار متوالی ، بیشترین رضایت مشتری برای مدیران خودرو بدست آمد جلوگیری از تولید خودروهای غیراستاندارد از اوایل سال ۹۸ خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند تعداد زیادی از قطعات خودرو مشمول استاندارد اجباری نیستند وانت‌های تولیدی بهمن در رده یک تا سه ستاره کیفی گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن ۹۷ منتشر شد وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد سبد محصولات مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان خدمات ‌پس ‌از‌ فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت گزارش ارزشیابی کیفی خودرو دی ۹۷ منتشر شد ۱۷ خودروی سواری ۴ ستاره کیفی گرفتند استاندارد خودروسازان در سال ۹۸ متحول می‌شود؟ امکان سنجش آزمون برخی استانداردهای ۸۵گانه در داخل کشور وجود ندارد قطعا پس از بررسی‌ها تعدادی خودرو از رده خارج می‌شود محصول جدید ایران خودرو در NAST چین تست می شود به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است اعمال ۵۰ استاندارد از ۱۲۰ استاندار اروپایی برای خودروهای داخلی نیمی از خودروها نمی‌توانند استانداردهای لازم را کسب کنند ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها خودروهایی که در آزمایش استاندارد قبول نشوند، متوقف خواهند شد وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران کیفیت پایدار خودروهای داخلی بررسی تاثیر تایر بر استانداردهای خودرو و رضایت مشتریان از خودرو در چهاردهمین همایش لاستیک ایران جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI همراهی ISQI در اجرای استانداردهای ۸۵گانه صنعت خودرو زیرساخت برای اجرای استاندارد ۸۵گانه فراهم نیست آیا خودروسازان نقره داغ می شوند؟ رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت بازرسی استانداردهای ۸۵گانه خودرویی آغاز شد نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو آغاز طرح ارزیابی استانداردهای ۸۵ گانه از اول دی شرکت مدیران خودرو ( ام وی ام-چری ) رتبه نخست SSI را بدست آورد پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو ها منتشر شد خودروهای مغایر با استاندارد شماره‌گذاری نمی‌شوند رضایتمندی مشتریان از شرکت خدمات فنی رنا افزایش یافته است مشکلات خدمات پس از فروش در جلسه مشترک با معاون وزیر صنعت بررسی می شود شماره‌گذاری برخی اتوبوس‌ها متوقف شد گزینه‌ای به شاخص‌های استاندارد خودرو اضافه نشده است حذف ایربگ و ترمز ای.بی.اس خودروها دروغ محض است نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت آیا شاخصی برای تعیین کیفیت خودروهای داخلی وجود دارد؟ نظارت غیر مستقیم سازمان ملی استاندارد بر استاندارد جاده‌ای از ابتدای دی‌ماه چه اتفاقی برای خودروها رخ می‌دهد؟ زیرساخت‌های خودروسازی و استاندارد آلایندگی به طور کامل فراهم نشده است توقف تولید خودروهای فاقد استاندارد تا یکسال آینده نمره مشتریان به کیفیت خودروها افت ۳.۷ درصدی رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای ساخت داخل پس از یک سال شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا ۶۰ روز سرنوشت‌ساز برای خودروسازان نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی پاسخ سازمان استاندارد به خبری درباره همکاری با مراکز معاینه‌فنی استانداردهای ۸۵گانه مطابق با ایران نیست گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شهریور ۹۷ منتشر شد آغاز بازرسی استانداردهای ۸۵ گانه خودرو از دی ماه پاسخ استاندارد در مورد خودروهای پیش فروش ۹۸ مرحله دوم بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور، از فردا برگزار می‌شود دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد خودروهای پیش‌فروش‌ شده در دست‌انداز استاندارد استانداردهای ۸۵ گانه خودرو تغییر نکرده و طبق زمان‌بندی اجرا می‌شود کسب دومین ستاره کیفیت برای وانت «آریسان» آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو نوسازی ناوگان فرسوده، گامی بزرگ در مسیر کاهش آلایندگی‌های محیطی است مهلت دوساله به خودرو سازان برای کاهش مصرف سوخت جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای تجاری گزارش کیفی خودروهای ساخت داخل منتشر شد نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو اردبیل، ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو تولید خودرو‌های نا ایمن متوقف می‌شود اهداف کیفی صنعت خودرو تعیین و ابلاغ شد روند توسعه محصول مدیران خودرو، رمز وفادارسازی مشتریان دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا خودروسازان ۵ ماه فرصت استانداردسازی خودروها را دارند رضایتمندی مشتریان در سراشیبی تحریم خودروسازان برای اجرای استانداردهای ٨٥گانه خودرو برنامه دهند خبر جدید پیروزبخت درباره استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش برگزار شد ارتقای سطح خدمات غیرحضوری ایران خودرو به مشتریان شماره‌گذاری ۴۲ مدل موتورسیکلت متوقف شد پیشنهاد دولت ترامپ برای کاهش استاندارد‌های خودرو‌ها مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو با پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو صدور مجوز ۳ خودرو جهت ورود به بازار + اسامی سکوت سازمان استاندارد یک‌ماهه شد دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد اینجا هوای ب ام و شما را دارند گزارش ارزیابی کیفی خودروها منتشر شد خدمات پس از فروش سایپا دیزل ۲ ستاره شد خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد پرشیا خودرو رتبه اول خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۶ تدوین راهبرد یکپارچه کیفیت، کلید حل مشکلات صنعت خودرو ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال ۱۳۹۶ هاوال H۲ با یکه تازی، فاتح ۴ ستاره کیفی شد ۱۶ خودرو موفق به رعایت استانداردهای جدید شدند نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا ۱۰ سال آینده ارائه می‌شود سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش خداحافظی با تک‌ستاره‌ها نماینده رسمی نیسان در ایران، باز هم قهرمان نظرسنجی مشتریان طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شد قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا امضا شد دو ستاره کیفی برای سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ جدیدترین رده‌بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد نمایندگی‌های رتبه ۴ از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند اجرای استانداردها در شرایط فعلی جنگ صنعتی با صنعت خودرو است ارائه خدمات آنلاین در ارتقای رضایت مشتریان موثر است مخالفت با تعویق یکساله استاندارهای ۸۵گانه‌ خودرویی آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد الزام به اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرو بلندپروازانه است شعار "اول مشتری" راه دستیابی به برتری در رقابت است نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد خودروسازان زیر منگنه سازمان استاندارد خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو اجرای پلکانی استانداردهای هشتاد و پنج گانه صنعت خودرو ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها تولید ۱۳ خودرو سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در فروردین ماه امسال ۶۵درصد محصولات ایران خودرو درسطح کیفی ۳ و ۴ ستاره خط و نشان رئیس سازمان استاندارد برای خودروسازان اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان واگذاری اجرای استانداردهای هشتادوپنج گانه به شرکای خارجی صنعت خودرو ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد خودرویی که ۶۳ نشان استاندارد را رعایت نکند متوقف می‎شود افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چابهار ۹ نکته که باید در مورد نیسان آلتیما جدید بدانید استانداردهای هشتادو هشت گانه ای در کار نیست دپوی هزار خودرو فاقد استاندارد در گمرکات کشور رعایت استاندارد‌های ۸۵ گانه برای خوروسازان به قوت خود باقی است افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو فرصت‌سوزی خودروسازان برای عرضه محصولات جایگزین راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک پایان چانه‌زنی برای استاندارد‌سازی وانت پیکان دوباره مجوز شماره‌گذاری گرفت دور جدید توقف تولید خودروهای غیر استاندارد احتمال رکود در بازار خودروهای وارداتی در سال‌۹۷ خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد خدمات نگین خودرو در ایام عید تعطیل نیست هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد تحویل قطعات غیراستاندارد توسط خودروسازان در سال ۹۷ ممنوع است اختلاف خودروسازان با استاندارد، موضوعات فنی و اجرایی است استانداردهای ۸۵ گانه خودرو تعدیل نمی شود یک خودروی داخلی استانداردهای ۸۵ گانه جدید را پاس کرد رایزنی با سازمان ملی استاندارد برای مهلت دهی به خودروسازان استانداردهای ۸۵ گانه، راهگشای خودروسازی با چارچوب های جهانی چالش ادامه‌دار خودروسازان و سازمان استاندارد بازدید نمایندگان اداره کل بازرسی و ارزیابی در شرکت ایرتویا دو تصمیم مهم درباره موتورسیکلت ها زور خودروسازان به سازمان استاندارد می رسد؟ وزارت صمت به دنبال بازگشت به استاندارد یورو۴ در خودرو های دیزل تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو جزئیات چگونگی تغییر استانداردهای ۸۵گانه خودرویی سایه سنگین دولت بر خودروسازی های کشور وضعیت "ژله‌ای" استانداردهای ۸۵ ‌گانه خودرویی تا دی‌ ۹۷ از اجرای استانداردهای ۸۵گانه عقب‌نشینی نمی‌کنیم سایپایدک تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد توپ امحاء خودروهای قاچاق در زمین سازمان استاندارد نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد واکاوی استانداردهای جدید خودرو در ایران و اروپا تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز ۳۲۲ گودرزی مدیران خودرو پیشتازی با اقتدار ایسوزو در بازار کامیونت تداوم روند صعودی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش ۲۵ تا ۵۰ میلیونی‌ها، پرتقاضاترین خودروهای بازار ب ام و سری ۵ در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران کیفیت ساخت ام وی ام ایکس۲۲ مهمترین مزیت رقابتی پریوس با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان صدرنشینی دو محصول مدیران خودرو در دسته قیمتی ۷۵-۵۰ میلیون تومان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو جلوگیری از تولید خودروهای غیراستاندارد از سال آینده آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو اسامی ۲۵ استاندارد اجباری موتورسیکلت‌ها + جدول پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش استاندارد موتورسیکلت‌ها ٢٥ گانه شد نگین سرویس، همان امداد نیست! تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است احتمال توقف خط تولید ۱۰ مدل خودرو تا تابستان ۹۷ چینی‌ها به استانداردهای خودرویی ایران تن می‌دهند شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت ۶ خودرو در آستانه توقف تولید خودروهای داخلی چه کیفیتی دارند؟ دوراهی استانداردسازی یا خروج از خط تولید برای خودروسازان شرط افزایش یک‌ساله مهلت رعایت استانداردهای ۸۵ گانه خودروسازان تیبا و پراید هفته ‌آینده تعیین تکلیف می‌شوند خودروهای پرتیراژ استانداردهای جدید را پاس نمی‌کنند + اسامی اتاق فکر برای مقابله با بحران خودروسازی استانداردسازی، کلید حذف تدریجی خودروهای قدیمی خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو ازسرگیری شماره‌گذاری ۲۵ خودروی غیراستاندارد به‌یک‌شرط خودروهای در لیست توقف تولید با کسب استانداردها به بازار برمی گردند نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو مشتریان بازار خودرو تمایل به خرید خودروهای ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی دارند بیش از ۹۰نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ۳۰ کراس» تخصصی شدند مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو برند پرمیوم فرانسوی بر بام رضایت مندی مشتریان گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا دپوی ۱۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی غیراستاندارد تولید ۹ خودرو سبک و یک خودرو سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در مهرماه امسال کنترل قیمت قطعات و اجرت خدمات از طریق وب سایت شرکت ایساکو همگرایی فروش و خدمات با هدف افزایش کیفیت خدمت به مشتریان طراحی مدل جدید ارزیابی کیفی خودروها رتبه‌بندی فعلی خودروها نظر سازمان استاندارد نیست گزارش تصویری از آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو اجرای استاندارد اجباری گازوئیل از سال ۹۹ آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو برگزار می‌شود به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم استانداردهای جدید نباید بهانه افزایش قیمت خودرو شود جزئیات ۸۵ استاندارد خودرویی اعلام شد+ فهرست کامل سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان ضرب‌الاجل تعیین کرد رتبه اول رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش در بین تولید کننده ها به مدیران خودرو رسید با تولیدکنندگان تعارف نداریم از زمستان آینده هیچ خودروی ایرانی و خارجی غیراستانداردی وارد بازار نمی‌شود دو ماه تا موعد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد! تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد توقف تک ستاره ها با تایید شورای سیاست گذاری ۳ مرحله‌ای شدن استانداردسازی خودروها رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات کسب رتبه ی دوم میراژ در ارزشیابی ISQI ثبات در کیفیت سنگین‌وزن‌های خودرویی جدیدترین ارزیابی کیفی سواری‌های داخلی سراتو سایپا همچنان ۴ ستاره کیفی را کسب کرده است تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو با اعلام خبر احتمال توقف تولید ۲۰ مدل خودرو اعلام شد: استانداردهای جدید دور از دسترس نیست احتمال توقف تولید ۲۰مدل خودرو در سال آینده+اسامی میزان رضایت مشتریان از خودروهای اتومات خودروهایی که جان مردم را به خطر می اندازند، تائیدیه استاندارد نخواهند گرفت چانه‌زنی ممنوع! ۱۰ خودروی باکیفیت ایران در مردادماه کدامند ده خودروی برتر شاسی بلند در دسته قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان از منظر رضایت مشتریان از کیفیت خودرو در سال ۹۵ جدیدترین وضعیت کیفی خودروهای داخلی سختگیری سازمان استاندارد بر واردات خودرو؟ رعایت استانداردها باعث افزایش قیمت نمی‌شود تداوم رشد مدیاموتورز در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ارتقای رتبه خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۱۳۹۵ تولید خودروهای بی‌کیفیت متوقف می‌شود تولید خودروهای تک‎ستاره از سال ۹۷ متوقف می‌شود لیست جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است خودروسازان باید تمام تولیدات خود را با استانداردهای اروپایی تطبیق دهند نگین خودرو، رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال ۱۳۹۵ را کسب کرد ایرتویا رتبه نخست خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان را از آن خود کرد افزایش استانداردها موجب افزایش کیفیت خودروها است سال ۹۷ پایان تولید خودروهای غیر استاندارد توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات ۳ دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو برگزار می‌شود بهمن موتور خیال مشتریان خود را راحت کرد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست رشد و بهبود شاخص های مختلف خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز خودروهایی که گران شد، کیفیت‌شان افزایش یافته است نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک عاملیت های برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد تقدیر قرار گرفتند برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس ۹ مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان ۵ محصول گروه سایپا ۴ ستاره کیفیت را دریافت کردند دناپلاس ایران خودرو با سه ستاره کیفی وارد شد افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال ۹۶ است رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد استانداردهای خودرویی یک مجموعه همگن است دو عامل اصلی افزایش رضایت از خدمات جعل نشان استاندارد بر روی لنت ترمز خودرو در قزوین شناسایی شد رشد ۴۱ امتیازی شرکت مدیا موتورز در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش سود و زیان حذف پرتیراژها آذرماه ۹۷ آخرین فرصت ارتقای کیفی خودروهای داخلی است افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در گزارش ISQI از کیفیت خودروهای تولید شده در اردیبهشت‌ماه اعلام شد احتمال توقف تولید ۴ خودرو تا پایان سال آینده شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ پاسخ سازمان استاندارد به ادعای تولید خودروهای آب‌سوز مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد خودرو بدون گزارش کیفی هندوانه دربسته است! نخستین گواهی استاندارد محصول دانش بنیان اعطا شد حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! استفاده از گواهینامه استاندارد جعلی برای واردات خودرو در دوران تحریم آغاز همکاری های ISQI با کره جنوبی در زمینه تست، بازرسی و کالیبراسیون تدوین استانداردهای جدید برای تولید خودروهای داخلی تولید خودروهای فاقد استاندارد از سال ۹۷ متوقف می شود دلیل نوسان کیفی در خودروهای داخلی برای خودروها استاندارد سرعت در نظر گرفته شود ثبات کیفی خودروهای داخلی خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند فعلاً ۴ شرکت امتیاز گرفتند آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خدمات پس ازفروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها خدمات پس از فروش خودرو سرکلاس بین المللی می رود خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایران خودرو + جدول نرخ خدمات خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود ۷ تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد پژو ۲۰۶ سه ستاره شد ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش جزئیات الزام خدمات پس از فروش انواع خودرو اعلام شد استاندارهای جدید خودرویی تا پایان سال ابلاغ می شود برنامه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مراسم اربعین امسال گزارش کیفیت خودروهای داخلی جزئیات کاهش سطح کیفی خدمات پس از فروش خودرو خدمات پس از فروش ارزان در اختیار مشتریان دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش تولید خودروهای به روز در کشور انتظارات سازمان استاندارد را برآورده می کند ۲۹ استاندارد برای تولید خودرو اضافه شد + جزئیات کاربراتوری‌ها ۸ سال حق تردد دارند چالش خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش همچنان سر در گم نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مشتریان به مناسبت هفته دولت نمره متوسط برای خدمات پس از فروش خودروسازان ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد گزارش درجه‌بندی کیفی خودروها چه تاثیری در بازار دارد؟ تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد طرح تابستانه محصولات کرمان موتور اجرا می شود تندر ، مزدا۳، هایماS۷ و رانا در صدر جدول کیفیت صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است خدمات پس از فروش چرخه‌ای برای بهبود مستمر طراحی تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان سازمان استاندارد فقط ناظر ۵۲ استاندارد اجباری خودرو و قطعات است و لاغیر فقط ۴ درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند خدمات خودرو مشمول گارانتی شد گارانتی کیسه هوای خودرو ۱۰ ساله شد آغاز فعالیت دوباره کمیته بررسی خدمات پس از فروش واردات خودرو دارای نظم و کنترل منطقی شده است پیگیری پرداخت خسارت توقف خودرو در تعمیرگاه‌ها آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی لغو مجوز واردات برخی خودروهای وارداتی در سال ۹۵ آلفا رومئو جولیتا رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان رنو فلوئنس رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان کیا سراتو رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان کیا پیکانتو رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان برلیانس H۳۳۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان ام وی ام۱۱۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان آلفارومئو جولیتا با کیفیت ترین خودروی وارداتی بازار ایران آسمان خودروهای چینی پرستاره شد گزارش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودرو در سه ماهه اول مالکیت وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت می‌کند بروزرسانی استاندارد خودروها همزمان با رفع تحریم‌ کیفیت خودروهای داخلی پایین است! رشد ۲۰درصدی پاسخگویی به شکایات خودرویی رقابت ستاره‌ای خودروها در آزمون‌های کیفی انتخاب شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور قانون جدید درباره خدمات پس از فروش خودرو میتسوبیشی سواران راضی ترین مشتریان بازار خودرو ایران خودروسازان جریمه می‌شوند الزامات جدید در خدمات پس از فروش خودرو آغاز ارزیابی تعمیرگاه‌های مجاز خدمات پس از فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش توسط آرین موتور آزمون هایCOP خودرو NEW X۳۳ انجام شد اولتیماتوم خدماتی به عرضه‌کنندگان خودرو کیفیت خودرو ایرانی؛ از سیاه تا سفید بازنگری استانداردهای تولید خودرو در ایران یک واکنش به عدم انتشار گزارش کیفی خودروهای داخلی الزام عرضه‌کنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان دلیل مخالفت اولیه با واردات بنز استاندارد خودروهای وارداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس قابل قبول نیست دلیل پایین بودن کیفیت برخی خودروهای ایرانی تاخیر در انتشار گزارش کیفی خودروها طولانی شد دلیل عدم انتشار گزارش کیفی خودروهای داخلی جایگاه خودروها در رده‌بندی کیفی تنزل یافت ورود خودروهای آمریکایی ممنوع است آغاز بازرسی مخازن سی‌ان‌جی خودروهای دوگانه‌سوز از اواخر آبان جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر مشتریان برلیانس H۳۳۰ از کیفیت این خودرو ابراز رضایت کردند خودروسازان ملزم به شفاف‌سازی خدمات می‌شوند قدم در راه "همگام" ارتقای استاندارد کیفیت خودروها به یورو ۵ تا پایان سال ۹۶ استاندارد خودروهای سبک بازنگری شد چند توصیه به نمایندگی ها و تعمیرگاهداران برای اخذ نمایندگی ها در بازار پساتحریم با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را بشناسید الزام خودروسازان به گارانتی خدمات خودرویی استاندارد خودرویی یورو ان کپ در ایران اجرا می‌شود کیفیت دو وانت داخلی کاهش یافت ارتقا کیفی خودرو های تولید داخل در تیر ماه رابطه رضایتمندی از کیفیت خودروها با قیمت آنها مشاور مرسدس بنز و پورشه در ایران میزان رضایت مشتریان ازفرآیند فروش شرکتهای خودرویی اعلام شد رضایت مشتریان از فروش خودروهای سواری ۶.۳ درصد افزایش یافت توان فنی بالا علت انتخاب isqi برای بازرسی خودروهاست رضایت مشتریان از فروش خودروهای سواری ۶.۳ درصد افزایش یافت کمیسیون صنایع و معادن مجلس واگذاری ISQI را بررسی می کند افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
برگشت به بالا