عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم اختصاص خیابان‌هایی محدود برای آموزش رانندگی

عصر خودرو- نژادبهرام گفت: برای ساماندهی آموزشگاه‌های رانندگی سطح شهر و کنترل ترافیک باید خیابان‌های محدودی جهت تردد خودروهای آموزش رانندگی در نظر گرفته شود.

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

لزوم اختصاص خیابان‌هایی محدود برای آموزش رانندگی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران  با اشاره به فعالیت خودروهای آموزش رانندگی در مناطق شلوغ شهر به ویژه در ساعات شلوغ و پر ترافیک، اظهار کرد: باید تمهیداتی را برای ساماندهی آموزشگاه‌های رانندگی در نظر بگیریم تا کمتر بر روی ترافیک شهر اثر بگذارند.
عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر خیابان‌های محدودی برای تردد خودروهای آموزش رانندگی در نظر گرفته شود که فقط در آن خیابان تردد کنند و در ساعتی فعالیت داشته باشند که به ترافیک شهر فشار وارد نشود، تا حد زیادی این اقدام می‌تواند در ساماندهی این آموزشگاه‌ها موثر باشد.

وی با تأکید بر اینکه در برخورداری از آموزشگاه‌ها و ضرورت پراکندگی آن‌ها بحثی نیست، تصریح کرد: معاونت ترافیک شهرداری تهران باید نسبت به ساماندهی آموزشگاه‌های رانندگی بررسی‌های لازم را به عمل آورد و سپس راهکار مناسب‌تر را عملیاتی کند.

نژاد بهرام با بیان اینکه تمرکز آموزشگاه‌های رانندگی در بعضی از خیابان‌ها به خاطر فقدان دقت کافی هنگام صدور مجوز آن‌هاست، گفت: به خاطر گستردگی این آموزشگاه‌ها در سطح شهر و به دلیل نزدیک بودن محل زندگی افراد نمی‌توانیم بگوییم که آن‌ها فقط در یک بخش متمرکز هستند، بلکه در همه مناطق شهر قابل مشاهده‌اند و باید برای ساماندهی آن‌ها تدابیر مناسبی اندیشید.

برچسب ها

آموزش رانندگیخیابان
مطالب مرتبط بیشتر
بین کدام خطوط باید راند؟ ۳۸ درصد نامگذاری معابر مختص شهدای گرانقدر است آزمون و خطا بر سر ویلای یک طرفه تغییر ناگهانی مسیر خیابان نجات الهی خیابان شهید نجات اللهی از فردا یک طرفه می شود پایش آسفالت پایتخت آموزش رانندگی تدافعی در پیشگیری از حوادث موثر است تابلوهای تزئینی با نام «راننده جدید» تمرین های سخت رانندگی برای عروس جدید ملکه اجرای طرح آرام سازی خیابان بهار آموزش رانندگی ویژه زنان در عربستان یکطرفه شدن، شور و نشاط خیابان ولیعصر را کاهش داد نصب چراغ های راهنما به منظور حمایت از عابرین پیاده در دوبی ترافیک ایلام هر سال بدتر از پارسال نامگذاری خیابان یا مکانی به نام جان‌باختگان "سانچی" اکثر خیابان های دوطرفه کرمان به جداکننده های بتنی مجهز می شوند خیابان حافظیه شیراز به طور کامل مسدود می شود سرگیجه حافظ ازطراحی خیابانش برای اولین بار در عربستان آموزشگاه رانندگی برای زنان افتتاح می‌شود آموزش رانندگان ماشین های مسابقه با هدست اسکنر مغز برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان خودروهای توقیفی آبگرفتگی خیابان‌ها به علت بارش شدید باران - رامسر جاده ای که روشنایی چراغهای خیابانی و شارژ خودروها را تامین می‌کند اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد دو خیابان در شمال تهران بازگشایی شدند مسیر حرکت خودروها در خیابان های اصلی ورامین پس از ۳۰ سال تغییر کرد خیابانی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری می‌شود نامگذاری اتوبان و تونل نیایش به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جهت حرکت خودروها در خیابان خیام قزوین تغییر کرد خیابان شریعتی حد فاصل طالقانی تا بهارشیراز دوطرفه می شود پیشنهاد نامگذاری میدانی در تهران به نام شهدای ترور سرانجام نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی چه شد؟ نشست آسفالت در بزرگراه نواب رویای ایلان ماسک برای ساخت خیابان‌های زیرزمینی بررسی مجدد برای بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور ترافیک در منطقه ۱۲ تهران به علت سنگ‌فرش چهارراه سرچشمه و سیروس ۱۰۰ سال پیش، تهران چند خیابان داشت؟ نامگذاری معبری به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی به آینده موکول شد خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود بازگشایی خیابان‌های اصلی رشت پس از بارش برف یک طرفه کردن برخی از خیابان های زعفرانیه رفع گره ترافیکی با ایجاد بلواری جدید نامگذاری یک بلوار و یک بزرگراه به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی + تصاویر نصب برچسب 'راننده مبتدی' در شیشه خودرو ازسوی رانندگان مبتدی الزامی است عجیب‌ترین خیابان جهان+تصاویر خیابان نشست‌کرده در ژاپن در یک هفته ترمیم شد عملیات خط کشی طولی ۲۳ هزار متر از خیابان‌های سنندج انجام شد ساخت دو زیرگذر و روگذر در قائمشهر آغاز شد بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور باید با نظر شورا باشد آژیر خودروهای امدادی از فریب تا واقعیت روش جدید پارک کردن در تهران ! نام‌گذاری چهارراه پارک وی به نام «مصدق» احمقانه‌ترین نشانه‌گذاری‌های خیابانی معرفی شدند+تصاویر آیا مقابل درب منزل حریم شخصی محسوب می‌شود؟ بازرسی خودروهای آموزش رانندگی توسط بازرسان برابر با دستورالعمل است مجازات‌های جدید در انتظار رانندگان فاقد گواهینامه نشست زمین در خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله آب ترافیک های تاریخی! خیابانی رویایی در برزیل آموزش رانندگی با مازاراتی روکش طلا
برگشت به بالا