بررسی مجدد برای بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک برای بازگشایی مسیر باید بررسی مجدد صورت گیرد و بعد در خصوص اینکه خیابان را به حالت اولیه بازگردانیم یا خیر تصمیم گیری شود.

سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

بررسی مجدد برای بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به آخرین وضعیت خیابان 17 شهریور، اظهار داشت: هنوز در خصوص بازگشایی کامل این خیابان بررسی مجدد صورت نگرفته اما در حال حاضر این مسیر تا خیابان صفا بازگشایی شده است.

وی افزود: بدون شک برای بازگشایی مسیر باید بررسی مجدد صورت گیرد و بعد در خصوص اینکه خیابان را به حالت اولیه بازگردانیم یا خیر تصمیم گیری شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در خصوص بازگشت خیابان به حالت اولیه نمی توانیم قاطعانه صحبت کنیم، گفت: این بازگشایی به گزارشات و همچنین بررسی هایی که پس از بازگشایی مسیرهای فعلی بوده بستگی دارد، چراکه باید تحلیل ترافیکی محله در خصوص امر بازگشایی صورت گیرد.

شاکری با بیان اینکه وضعیت کسبه و شهروندان نسبت به گذشته تا حدودی بهتر شده است، تاکید کرد: در این مکان چرخه امور و مرور کاملا تغییر یافته، به همین دلیل معلوم نیست که بازگشایی مسیرها برای این مکان ضرورت داشته باشد و همچنین به نفع کسبه و شهروندان باشد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید دقیق موضوع بازگشایی را بررس کنیم، چراکه نمی خواهیم در خصوص این امر شتاب زده عمل کنیم.

شاکری با بیان اینکه هم اکنون دسترسی ها برقرار شده اما اشکالات کوچکی دارد که امیدواریم آن‌ها نیز برطرف شود، افزود: باید کمک کنیم قسمتی که بازگشایی شده رونق پیدا کند و فعال شود.

 

 

 

 

برچسب ها

خیابان
مطالب مرتبط بیشتر
نصب چراغ های راهنما به منظور حمایت از عابرین پیاده در دوبی ترافیک ایلام هر سال بدتر از پارسال نامگذاری خیابان یا مکانی به نام جان‌باختگان "سانچی" اکثر خیابان های دوطرفه کرمان به جداکننده های بتنی مجهز می شوند خیابان حافظیه شیراز به طور کامل مسدود می شود سرگیجه حافظ ازطراحی خیابانش آبگرفتگی خیابان‌ها به علت بارش شدید باران - رامسر جاده ای که روشنایی چراغهای خیابانی و شارژ خودروها را تامین می‌کند اجاره خیابان‌های پایتخت همچنان ادامه دارد دو خیابان در شمال تهران بازگشایی شدند مسیر حرکت خودروها در خیابان های اصلی ورامین پس از ۳۰ سال تغییر کرد خیابانی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری می‌شود نامگذاری اتوبان و تونل نیایش به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جهت حرکت خودروها در خیابان خیام قزوین تغییر کرد خیابان شریعتی حد فاصل طالقانی تا بهارشیراز دوطرفه می شود پیشنهاد نامگذاری میدانی در تهران به نام شهدای ترور سرانجام نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی چه شد؟ نشست آسفالت در بزرگراه نواب رویای ایلان ماسک برای ساخت خیابان‌های زیرزمینی ترافیک در منطقه ۱۲ تهران به علت سنگ‌فرش چهارراه سرچشمه و سیروس ۱۰۰ سال پیش، تهران چند خیابان داشت؟ نامگذاری معبری به نام مرحوم هاشمی رفسنجانی به آینده موکول شد خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود بازگشایی خیابان‌های اصلی رشت پس از بارش برف یک طرفه کردن برخی از خیابان های زعفرانیه رفع گره ترافیکی با ایجاد بلواری جدید نامگذاری یک بلوار و یک بزرگراه به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی + تصاویر عجیب‌ترین خیابان جهان+تصاویر خیابان نشست‌کرده در ژاپن در یک هفته ترمیم شد عملیات خط کشی طولی ۲۳ هزار متر از خیابان‌های سنندج انجام شد ساخت دو زیرگذر و روگذر در قائمشهر آغاز شد بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور باید با نظر شورا باشد آژیر خودروهای امدادی از فریب تا واقعیت روش جدید پارک کردن در تهران ! نام‌گذاری چهارراه پارک وی به نام «مصدق» احمقانه‌ترین نشانه‌گذاری‌های خیابانی معرفی شدند+تصاویر آیا مقابل درب منزل حریم شخصی محسوب می‌شود؟ نشست زمین در خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله آب ترافیک های تاریخی! خیابانی رویایی در برزیل
برگشت به بالا