نگاهی به برنامه‌های آینده در سال 1402 در گفت‌وگو با مدیر برند شرکت نفت بهران:

تمرکز بر سیاست‌های نوآورانه، رویکرد اصلی بزرگ‌ترین تولیدکننده روانکار کشور

عصر خودرو- شرکت نفت بهران که اکنون حدود 40 درصد از کل سهم تولید و فروش کلیه محصولات روانکار در بازار کشور را در دست دارد، در سال 1401 با توجه به مشکلات و موانع بسیار زیادی که در حوزه تولید و تأمین مواد اولیه داشت، رشد میانگین حدود 20 درصدی را تجربه کرده است.

Saturday 11 March 2023 - 15:30:00

تمرکز بر سیاست‌های نوآورانه، رویکرد اصلی بزرگ‌ترین تولیدکننده روانکار کشور

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت که به‌نوعی رهبر بازار روانکارها کشور به‌حساب می‌آید نقش بسیار مؤثری در تأمین و تولید روغن‌موتور و سایر فراورده‌های نفتی در بازار کشور ایفا می‌کند. دکتر عباس کهتری مدیر برند این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار خودرو امروز از سیاست‌های نوآورانه این شرکت در سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد که مشروح آن را در این مطلب می‌خوانید.

مدیر برند شرکت نفت بهران با اشاره به سیاست برند محور محصولات این شرکت در سال 1401 گفت: در وضعیت کنونی بازار که صادرات محصولات خام و پایه بسیار بیش‌تر از محصولات نهایی برای شرکت‌ها سودآوری دارد، بهران با نگاه برند محور تلاش کرده تا با صادرات محصول نهایی به بازار کشورهای همسایه، علاوه بر تأمین ارز، در راستای گسترش بازارهای خارجی محصولات خود بکوشد. کهتری افزود: بازار کشورهایی همچون عراق و روسیه اکنون با محصولات روغن‌موتور و فورفورال تولیدشده با برند و لوگو بهران تأمین می‌شود که این مهم یک دستاورد بسیار ارزشمند در شرایط اقتصادی کنونی کشور به‌حساب می‌آید.

عباس کهتری همچنین در تصریح  این موضوع که بهران تلاش‌های بسیار ارزشمندی در راستای گسترش فضا و اکوسیستم استارت‌آپ در کشور داشته است افزود: شرکت بهران تِک به‌عنوان یک یال نوآورانه و فناوری محور در بهران در سال گذشته طی چند مرحله فراخوان در حوزه‌های مختلف موفق شد تا 16 توافق‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا برساند که از این تعداد 4 عدد تا مرحله عقد قرارداد و شروع پژوه پیش رفته است. وی افزود: این شرکت با گسترش فعالیت‌های خود در راستای شناسایی و جذب ایده‌های نوآورانه تلاش‌های مهمی کرده است. کهتری اضافه  کرد: در راستای اهداف استراتژیکی که شرکت نفت بهران برای سال آینده تدوین کرده، توجه هرچه بیشتر به موضوعات نوآورانه در دستور کار این شرکت قرار دارد تا از این طریق علاوه بر رفع نیازهای نوآورانه در این شرکت، زمینه ایجاد کارآفرینی و استفاده بهینه از گنجینه‌های علمی و تکنولوژیکی کشور را نیز فراهم آورد.

مدیر بند شرکت نفت بهران با اشاره به این موضوع که سال آینده با توجه به فرکانس‌هایی که  ارز از خود نشان می‌دهد احتمال سال بسیار سخت و پر چالشی برای این شرکت و به‌طورکلی این صنف خواهد بود گفت: در شرایطی که قیمت محصولات در بازار داخل بسیار پایین‌تر از قیمت نمونه‌های مشابه آن رد بازارهای جهانی است، تمایل به احتکار، قاچاق و یا خروج غیرقانونی محصولات تولید داخل به کشورهای دیگر بسیار بالا می‌رود. وی افزود: در این مسیر لازم است تا با همفکری و همکاری با نهادهای تصمیم گیر و قانون‌گذار، این چالش را مدیریت کرده و از این گذرگاه سخت به‌سلامت عبور کنیم.

کهتری همچنین افزود: شرکت نفت بهران در تلاش است تا برنامه‌های توسعه‌ای خود را در سال‌های آینده به‌خصوص در روغن‌های صنعتی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار دهد و همچنین تلاش می‌کند تا با همه دشواری‌های موجود در این مسیر، اقداماتی شایسته برای تأمین نیاز مردم به محصولاتش انجام دهد.

گفت‌وگو: روزبه  نوروزیان

برچسب ها

روانکار‌شرکت نفت بهران
مطالب مرتبط بیشتر
لمسِ کیفیت آلمانی با "کرفت" افزایش 6 برابری تولید و فروش روغن و روانکار در شرکت سنان شیمی سایپا بهران برترین شرکت در حوزه مدیریت انرژی رشد 234 درصدی عرضه روغن موتور در بازار آغاز سال " مهار تورم و رشد تولید" با بهبود همه رکوردها 1402 و جنگ بقا در بازار بخش خصوصی روغن‌ موتور سازان درخشش دوباره بهران در میان شرکت های برتر ایران شکستن همه رکوردها در آبان ماه آیا واسطه‌ها به بازار بورس روانکار هم رخنه ‌کرده‌اند؟ جهش بهران در عرضه روانکارها افزایش سه برابری توزیع روغن موتور بازار روغن موتور تا پایان مردادماه ثبات می یابد شرکتهای تولید کننده روغن به آمار فروش شبکه توزیع دسترسی می یابند افزایش 50 درصدی توزیع محصولات بهران در شبکه مویرگی/ بازار در مسیر آرامش شرکت نفت بهران، واحد نمونه صنعتی سال 1400 فروش بی سابقه بهران در تیر ماه 1401 تصمیم ورود غیر کارشناسی به صنف تخصصی روغن موتور اشتباه است توزیع گسترده انواع روغن دیزلی در بازار تاریخ مجمع عادی عمومی سالانه شرکت نفت بهران تغییر یافت دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت افتتاح طرح توازن ظرفیت خطوط پالایش شرکت نفت بهران رکورد شکنی بهران در ماه آخر بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد موفقیتی دیگر برای بهران، بهبود رکورد تولید روغن پایه مهمترین حقایق تقلب در تولید روغن موتور آیا می توان تقلبی بودن روانکار را از روی ظاهر آن فهمید؟ عدم تناسب عرضه و تقاضا باعث تقلب می شود ورود بهران به باشگاه صد میلیون دلاری ها آزادسازی قیمت روانکارها، به‌نفع تولیدکننده و خریدار خرید با نرخ آزاد، فروش با نرخ دولتی آغاز اقدامات بهران برای افزایش سرمایه قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف تحولات اصلی صنعت و بازار روانکارها در سال 1401 اتفاق می‌افتد تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران راه‌اندازی شتاب‌دهنده تخصصی بهران تک 75 دوچرخه برقی، جایزه کمپین "عدم تخلف " تنها راه نجات، تمرکز روی بهره‌وری است آیا 30درصد افزایش قیمت، کفاف پالایشگاه داران را می دهد؟ افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بهران حامی حقوق مصرف کنندگان بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» بهران حامی سینما ماشین ایران فروش اینترنتی محصولات بهران بهران برنده تقدیر نامه 5 ستاره از جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت اعلام آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به چالش ساخت روانکار یا نانوپوشش مقاوم به حرارت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت روانکاری هوشمند چرخ‌دنده‌ها با نانوکامپوزیت‌ ساخت محققان دانشگاهی افزایش 90 درصدی قیمت خوراک روانکاران +جدول ابهامات بازار ثانویه چالش جدید فعالان حوزه روانکارها بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور در ایران را بشناسید برترین برند روغن موتور سال 2016 جای پای خود را در ایران محکم تر می کند
Back to top