مدیر فروش محصولات خودرویی شرکت فومن شیمی تاکید کرد

ابهامات بازار ثانویه چالش جدید فعالان حوزه روانکارها

عصر خودرو - مدیر فروش محصولات خودرویی شرکت فومن شیمی گفت: در حال حاضر فعالان این حوزه ناگزیر به تامین ارز مورد نیاز خود از بازار ثانویه هستند اما به دلیل ابهامات زیاد و نبود ثبات در این بازار، مشکلات زیادی بر سر راه تامین مواد اولیه وجود دارد.

Sunday 12 August 2018 - 13:13:00

ابهامات بازار ثانویه چالش جدید فعالان حوزه روانکارها

بیژن ضیایی اردکانی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» ، با بیان این مطلب افزود: بازار ثانویه به تثبیت نرسیده و دسترسی به آن آسان نیست و ابهامات زیادی بر سر تامین ارز از این بازار وجود دارد که این امر، روند فعالیت را با مشکل مواجه کرده است.
وی با بیان این که این واحد صنعتی پیش از در اولویت دریافت ارز 4200 تومانی قرار نداشت، گفت: تنها راه تامین ارز بازار ثانویه بوده این در حالیست که اعلام شده حتی در صورت دریافت ارز با رقم 4200 تومان، باید همزمان با ترخیص مواد اولیه از گمرک نسبت به پرداخت مابه التفاوت آن اقدام تا مجوز ترخیص این مواد صادر شود.
مدیر فروش محصولات خودرویی شرکت فومن شیمی در ادامه درخصوص همکاری شرکت های خارجی در فاز نخست تحریم ها با این شرکت نیز گفت: در حال حاضر کره فعالیت های خود را در ایران محدود کرده و شرکت های تابعه فومن شیمی از جمله افتون بسیاری از شرکای خارجی خود را از دست داده اند اما از آن جا که شرکای شرکت اصلی، اروپایی هستند خوشبختانه هنوز نسبت به قطع همکاری اقدامی نشده است.
ضیایی درباره قطعه صادرات به عراق با تصمیم های اخیر این کشور مبنی بر محدودیت همکاری با ایران نیز گفت: هنوز اثرات این تصمیم خود را نشان نداده و باید دید شرایط در عمل به چه شکل پیش خواهد رفت.
وی در پایان نبود ثابت در قیمت ارز و همچنین قیمت مواد اولیه را چالش اصلی فعالان تولیدی به ویژه روانکارها دانست و تصریح کرد: در حال حاضر تصمیم گیری دشوار شده و ریسک بالایی برای فعالیت های تولیدی وجود دارد که لازم است نسبت به شفاف سازی بازار تامین ارز همچون بازار ثانویه اقدام شود.

برچسب ها

روانکار‌ضد یخفومن شیمی
مطالب مرتبط بیشتر
1402 و جنگ بقا در بازار بخش خصوصی روغن‌ موتور سازان تمرکز بر سیاست‌های نوآورانه، رویکرد اصلی بزرگ‌ترین تولیدکننده روانکار کشور آیا واسطه‌ها به بازار بورس روانکار هم رخنه ‌کرده‌اند؟ ضد یخ "PSG" با فرمولاسیون جدید تصمیم ورود غیر کارشناسی به صنف تخصصی روغن موتور اشتباه است موفقیتی دیگر برای بهران، بهبود رکورد تولید روغن پایه مهمترین حقایق تقلب در تولید روغن موتور آیا می توان تقلبی بودن روانکار را از روی ظاهر آن فهمید؟ عدم تناسب عرضه و تقاضا باعث تقلب می شود چرا باید در زمستان از ضد یخ استفاده کرد؟ آزادسازی قیمت روانکارها، به‌نفع تولیدکننده و خریدار خرید با نرخ آزاد، فروش با نرخ دولتی چه کارهایی را باید قبل از شروع فصل سرد سال برای ماشین انجام دهیم؟ تحولات اصلی صنعت و بازار روانکارها در سال 1401 اتفاق می‌افتد ضد یخ خودرو را چند بخریم ؟ مایع حیات خودرو قبل از سرد شدن هوا در خودروتان ضد یخ بریزید آیا 30درصد افزایش قیمت، کفاف پالایشگاه داران را می دهد؟ توصیه‌های امدادخودروایران درباره ضدیخ بازار آمادگی خودرو برای فصل سرما هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است قیمت روغن و ضد یخ خودرو در بازار ضد یخ خودرو را چند بخریم؟ قیمت انواع ضدیخ در بازار (14 آبان 98) + راهنمای خرید شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت اعلام آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به چالش ساخت روانکار یا نانوپوشش مقاوم به حرارت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت روانکاری هوشمند چرخ‌دنده‌ها با نانوکامپوزیت‌ ساخت محققان دانشگاهی چگونه ضد یخ مناسب بخریم؟ قیمت انواع روغن و ضد یخ خودرو + جدول قیمت روز ضد یخ در بازار تهران + جدول افزایش 90 درصدی قیمت خوراک روانکاران +جدول طبقه بندی روغن موتور خودرو در فومن شیمی تکمیل می شود ضدیخ؛ ماده ای برای تمام فصول قیمت انواع ضد یخ‌های موجود در بازار +جدول ضد یخ های غیر استاندارد در قزوین جمع آوری شد چطور خودرویتان را برای زمستان آماده کنید؟ لطفا در تابستان هم از ضدیخ استفاده کنید تمام بازار یک‌صدا ضدیخ فقط ایرانی! چگونگی استفاده از ضدیخ در خودروها افزایش کارایی ضدیخ با نانوذرات توسط محققان کشور برترین برند روغن موتور سال 2016 جای پای خود را در ایران محکم تر می کند
Back to top