آغاز سال " مهار تورم و رشد تولید" با بهبود همه رکوردها

عصر خودرو- شرکت نفت بهران سال 1402، سال " مهار تورم و رشد تولید " را با بهبود همه رکوردهای پیشین آغاز کرد.

Wednesday 05 April 2023 - 20:20:00

آغاز سال " مهار تورم و رشد تولید" با بهبود همه رکوردها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بهران، آمارهای عملکرد این شرکت در سال 1401 نشان می دهد که در هر دو شاخص اصلی تولید و فروش نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیری حاصل آمده است. 

بر اساس این آمارها که در سایت کدال قابل دسترس است، بهران توانسته است با افزایش 16 درصدی فروش، به رکورد 584555 مترمکعب انواع فرآورده ها دست یابد. این در حالی است که میزان رشد فروش داخلی 20 درصد و میزان رشد فروش صادراتی 11 درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است بهران به عنوان پیشتاز بازار روانکارها، همواره بر تامین نیازهای داخلی کشور به انواع روغن موتور و صنعتی متمرکز بوده و همزمان توسعه بازارهای صادراتی را به جهت تامین سود مورد انتظار سهامداران در برنامه داشته است و نتایج فوق موید کسب موفقیت این شرکت در هر دو محور است.

یکی از دلایل اصلی کسب این دستاورد مهم، افزایش تولید محصولات به میزان 11 درصد است که از 15 درصد رشد در تولید محصولات داخلی و 7 درصد افزایش در تولید محصولات صادراتی حاصل شده است. این رکورد شکنی، نشان دهنده اثر بخشی اجرای پروژه های توسعه‌ای بهران در سالهای اخیر است. پروژه هایی که با تکیه بر تخصص مهندسین این شرکت و استفاده از دانش شرکتهای دانش بنیان داخلی به مرحله بهره برداری رسیده است.

شرکت نفت بهران در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با نام " مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شده است، در صدد است تا با ارتقاء بهره وری منابع تولیدی، راه اندازی پروژه های فنی در دست اجرا و ارتقاء توان سرمایه های انسانی، ضمن حفظ روند رو به رشد تولید، با توزیع مناسب تولیدات خود در کانالهای مختلف، محصولات مورد نیاز را با قیمت مصوب به دست مردم عزیز ایران برساند.

برچسب ها

شرکت نفت بهران
مطالب مرتبط بیشتر
بازار روغن موتور تا پایان مردادماه ثبات می یابد شرکتهای تولید کننده روغن به آمار فروش شبکه توزیع دسترسی می یابند افزایش 50 درصدی توزیع محصولات بهران در شبکه مویرگی/ بازار در مسیر آرامش شرکت نفت بهران، واحد نمونه صنعتی سال 1400 فروش بی سابقه بهران در تیر ماه 1401 توزیع گسترده انواع روغن دیزلی در بازار تاریخ مجمع عادی عمومی سالانه شرکت نفت بهران تغییر یافت دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت افتتاح طرح توازن ظرفیت خطوط پالایش شرکت نفت بهران رکورد شکنی بهران در ماه آخر بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد موفقیتی دیگر برای بهران، بهبود رکورد تولید روغن پایه ورود بهران به باشگاه صد میلیون دلاری ها آغاز اقدامات بهران برای افزایش سرمایه قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران راه‌اندازی شتاب‌دهنده تخصصی بهران تک 75 دوچرخه برقی، جایزه کمپین "عدم تخلف " تنها راه نجات، تمرکز روی بهره‌وری است افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بهران حامی حقوق مصرف کنندگان بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» بهران حامی سینما ماشین ایران فروش اینترنتی محصولات بهران بهران برنده تقدیر نامه 5 ستاره از جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور در ایران را بشناسید
Back to top